Strzelanina Brink identyczna na wszystkich platformach
Dziwne by było gdyby były różnice. W końcu to stary id Tech4, a poza tym gra ma swój dość specyficzny styl graficzny nie silący się na fotorealizm jak np. Crysis i Killzone 2, a w takich grach różnice w grafice są zawsze minimalne. Jedyne co może w takim przypadku robić różnicę to zmiana rozdzielczości, AA i takie tam duperele, które w wersji PC najprawdopodobniej się pojawią.
"poprzedniego gry Splash Damage" chyba powinno być poprzedniej ;) Heh, twórcy wyciskają wszystkie możliwe soki z tego silnika.
raziel88ck -> Też gdzieś o tym słyszałem :) co najlepsze tu napisali : " przypominamy, że gra powstaje na bazie kilkuletniego już silnika graficznego id Tech 4, znanego z Doom 3, Quake 4, Prey’a, Enemy Territory: Quake Wars" ,a w encyklopedii : "Tę ostatnią zapewnia wykorzystanie silnika idTech 5 – najnowszego dzieła id Software, na bazie którego zaprojektowano są takie pozycje, jak Doom 4, czy też Rage."
pomyłka jest w arcie, to nie IDTech 4 a id Tech 5 będzię napędzał brinka ;)
Na benchmarku pojawił się art na temat enginów (była krótka wzmianka o Brink'u) i pisało tam ,że ostatnią grą na id Tech 4 będzie właśnie Brink... Na id Tech 5 robiony jest tylko Rage i Doom4
Brink jedzie na id Tech 4 - aczkolwiek mocno zmodyfikowanym, m.in. z nowym rendererem i paroma innymi rzeczami.
C++ > trochę prawdy jest tu i tu, gdyż Brink korzysta z id Tech 4, ale czerpie również z niektórych dobrodziejstw "5" (po szczegóły odsyłam do oficjalnej strony gry). Tak więc postęp graficzny, np. w stosunku do Quake Wars, jest/będzie dość spory.
w CDA pisali, ze na UE3. Dobrze pamietam. Swoja droga Id Tech 4 juz dawno przestal byc dobrym silnikiem. Teraz to juz dziadek. Zauwazylem rowniez, ze gry stworzone na tym silniku maja duzo wazace save'y ok. 300mb do 500mb.
raziel88ck --> Za to mało zajmują :) Takie gry jak Prey czy Doom 3 zajmowały na HDD 1.5gb... nie wiem jak wygląda sytuacja z nowszymi produkcjami (quake wars,wolfenstein)