Ponad milion sprzedanych egzemplarzy Heavy Rain
ambitną?
słabo
Jest to najlepiej sprzedający się tytułu od tego studia. Fahrenheit ogólnie się sprzedał w 700 tysiącach a był na kilku platformach. Ten wynik to na pewno nie jest słabo.
misiek345---> sam jesteś "słabo". raz, że gra została wydana tylko na jedną konsolę (co, jakbyś nie wiedział sprawia, że potencjalna grupa nabywców mocno się zawęża); dwa, jest to gra dość specyficzna i nie każdemu może się chcieć oglądać takie eksperymenty.
ode mnie gratulacje i powodzenia QD przy następnym projekcie !
cieszę się że też dołożyłem swoją cegiełkę, jak najbardziej było warto w nią zagrać, albo raczej powinienem napisać "doświadczyć".
To nie jest jakiś przereklamowany FPS żeby sprzedawać się lekko w kilka milionów, na pewno nie gra dla przeciętnego gimnazjalisty.
Jeszcze kilkanaście komentarzy i stawiam paczkę orzeszków przeciwko całej zawartości Fortu Knox, że będzie rozmowa podobna jak w przypadku God of War III i Jego wyników sprzedaży. Ja tylko powiem, że niestety nie posiadając PS3, jestem zadowolony, że gra, która pretenduje do "adult gaming" i odcina się od wszelkich popierdółek dla pół - myślących Graczy ma tak dobry wynik sprzedaży. Dobrze to rokuje na przyszłość branży. Aby jednak wprowadzić element "fanbojstwa" pozwolę sobie na mało konstruktywny i elokwentny komentarz: "Alan Wake mósi siem sprszedć w wjenkszej liczbje! !!!!!!!1". Dziękuję za uwagę!
Ha, jeden z moich egzemplarzy też policzyli! :) Dobra sprzedaż, tym bardziej, że to tytuł ekskluzywny - a do tego inny niż wszystkie, dojrzały, z ciekawą historią... Opłaca się tworzyć takie gry, opłaca się tworzyć exclusive'y!
Słabo? Przecież Ciężki Deszcz wyszedł tylko na PS3, więc można to śmiało nazwać sukcesem.
Interaktywny film -gdyz takiego wlasnie terminu pozwole sobie uzyc w wypadku HR- jest dobrym krokiem podjetym przez firme i cieszy mnie to, ze gra (zatem nie tylko pomysl) zostala wykonana na poziomie i odpowiednio doceniona.
Czekam na patcha z obsługą Move - do mojego egzemplarza dojdą co najmniej 2 kontrolery ruchu.
średnia 87% ma serwisie Metacritic
Ciekawe bo ja jedyne oceny jakie widziałem to jakieś 90-93%. Ale to i tak duża średnia więc nie ma sie czego czepiać.
Jeżeli ktoś z was uważa że po niecałym miesiącu milion sztuk to mało to w takim razie życze taką sprzedaż każdemu wydawcy.
Jak na tytuł niszowy i skierowany do dojrzałego odbiorcy, milion to świetny wynik.
Jak na taki tytuł to nieźle ;)
Zaraz zlecą się boty, że 1mln to "slaby wynnik w poruwnaniu do gier na x boxa" :D
dobry wynik 1 mln niezapominajmy ze to exlusive
1 mln sprzedaży gry przygodowej to świetny wynik. Biorąc pod uwagę, że to exclusive to wynik jest rewelacyjny. Nie pozostało nic innego jak tylko pogratulować :)
Zasłużyli. Kupa dobrej roboty. Quantic Dreams, chcemy więcej. Dobrze że istnieją wciąż tak nowatorskie studia. Choć również mam pewne obawy dotyczące kolejnej gry. Heavy RAin mimo iż był inna gra to bazował na podobnych patentach fabularnych co Fahrenheit. To jeszcze da rade zrozumieć, chodziło głównie o ulepszenie. Byle tylko nie powielili tego w kolejnej grze. No bo ile razy mamy uciekać i równocześnie gonić, albo doznawać retrospekcji z dzieciństwa. (motyw dobry, ale tylko na raz). Życzę tej firmie kolejnych udanych produkcji.
panowie policzcie sobie tak 180 zeta x 1.000.000szt = zachęta do dalszej pracy