Hydrophobia wyłącznie na Xboksa 360
hmmm,pachnie BioShock'iem ;D
zaraz pewnie jakiś fanboj bd mówił "hahaha mamy kolejne ex ps3 i pc cioty" a gówno nie ex na taką grę szkoda szmalu
@Nolifer [ Level: 7 - Generał ]: narazie jedyny fanboj, jaki sie tu wypowiada i probuje rozpetac wojne, to ty, wiec STFU & GTFO. Nie potrzeba tu zadnych dziecinnych wojen.
Pamiętam jak nie tak dawno temu, przedstawiciel pewnej firmy PR'owskiej, który swoją drogą został już oddelegowany w inne miejsce, wymieniał ten tytuł jednym ciurkiem wśród rzekomych exclusivów demonstrujący prawdziwą moc PS3, jakie życie jest przewrotne :)
Też mi exclusive:) Będzie tylko na X360, bo twórcy nie mają funduszy na robienie multiplatformowca. Jeśli gra się dobrze sprzeda, to wyląduje na Steam i na PSN, tak jak było swego czasu z Braid.
Drau@ twoja wypowiedź nie jest adekwatna do tego co napisałem ; / zastanów się raz , drugi zanim coś napiszesz , a dopiero później pisz. "STFU"
Exclusiv... Microsoft, microsoft... Ten to zapłaci miliony dla Exclusivów...
Pamiętacie Dear or Alive? Kiedyś na 3 platformach, teraz only Microsoft (na PSP tylko dlatego że Microsoft nie zrobił hand-helda, gdzyby zrobił też byłby exclusivem), a wszystko dzięki zamydleniu klientom oczu.
Zamydleniu.. czym dokladnie?
I skad wiesz, czy MS cokolwiek wylozyl na Hydro? Smiem powatpiewac, bo jakosc samej gry tez nie jest najwyzszych lotow.
@Nolifer [ Level: 7 - Generał ]: nad czym tu sie zastanawiac? to ty pierwszy poruszyles kwestie exclusive/fanboj, wiec dla mnie jest jasne, ze probujesz cos sprowokowac. Ale tego tu nie potrzeba, wiec gtfo.
Drau przyjacielu zrozum jedno.
KAŻDA GRA KTÓRA JEST DOSTĘPNA TYLKO DLA DANEJ PLATFORMY jest:
a.) Okupiona często setkami tysięcy (może nawet milionami) dolarów, które wydał właściciel danej platformy na którą gra trafi exclusive.
ALBO
b.) Gra była tworzona przez wewnętrzne studio należące do właściciela danej platformy albo studio znajdujące się pod skrzydłami w/w firmy.
Z tym, że po dogłębnej analizie postępowania dwóch najważniejszych obozów:
*Microsoft działa głównie wg. punktu a.)
Po prostu wykłada na stół swoje dolary i kupuje od wydawców (czasowo bądź dożywotnio) gry na wyłączność.
*Sony działa przede wszystkim wg. punktu b.)
Ma kilku wewnętrznych deweloperów którzy tworzą dla jego platformy gry ekskluzywnie.
Nie oszukujmy się, inne opcje po prostu nie wchodzą w grę.
Co do samej gry. .
Nie zapłaczę nad jej brakiem.
@Econochrist [ Level: 17 - Ekolog ]: gdybys to przeanalizowal jeszcze glebiej, niz to zrobiles, to bys zauwazyl, ze exclusivami na x360 zostaja gry, ktore prezentuja soba pewien poziom jakosci.
Co jak co, ale Hydrophobia jakiejs szczegolnej jakosci nie prezentuje.
Poza tym szkoda, ze nie bedziesz pod uwage innej mozliwosci: nieduze studio, ktorego nie stac na placenie za wydanie gry na wszystkie mozliwoe platformy ogranicza sie tylko do jednej, ale mimo wszystko gwarantujacej popularnosc.
Skoro nie będzie pudełkowej wersii to nawet mnie nie interesuje ta gra, nie będe sobie tym głowy zawracał.
Drau z Twojej wypowiedzi trochę wynika jakoby na PS3 exclusivy nie prezentują wysokiego poziomu jakości.
Fakt nie wziąłem pod uwagę rzeczy, że gra jest niewielka, mało obszerna itp.
W tym wypadku też trzeba brać 3 opcje pod uwagę:
*Wspomniany Live
*Platformy typu Steam
*Ewentualnie PSN
Poza tym, studia nie płacą wydawcom. To wydawcy płacą studiom.
*Jeśli interesuje ich gra płacą za to, że wydadzą ją oni. Potem oczywiście i wydawca na tym zyska.
*Jeśli chcą gry na wyłączność płacą. Oczywiście j/w.
PSXFAN czytać to ty nie umiesz...
Nolifer, ale to ty zacząłeś od obrażania i oceniania gry zanim wyszła, do tego odniosłeś się przy tym do faktu, że jest tylko na X360. To ty pomyśl zanim coś napiszesz... Przez cały dzień tylko ty i tobie podobni narzekają na wyłączność gry, żaden fanboy M$ się nie pojawił...
Co wy macie z tymi exclusivami?! Myślicie, że Sony nie łoży kasy? A co z premierą Ghostbusters w Europie czy dodatkowymi możliwościami w Just Cause 2. Myślicie, że to ot tak z dobrego serca? Baa, idąc waszym rozumowaniem Sony jest jeszcze gorsze niż M$, bo wykupuje całe studia co oznacza, że nie jedna, a na przykład 10 gier będzie tylko na PS. Puknijcie się w głowę. To jest biznes, firmy mają różne polityki i tyle. Jak wam tak to przeszkadza to kupcie obydwie konsole...
Econochrist proponuje się leczyć. Drau nie wspomniał nigdzie o innej platformie, ani o innych. To tak jakbyś ze zdania: "Jogurty Danona są dobre" wywnioskował, że jogurty z Bakomy są niedobre...
@Econochrist [ Level: 17 - Ekolog ]: lol.. brak slow na twoja nadinterpretacje. W ktorym meijscu powiedzialem cokolwiek o PS3?
Zarzuciles, ze kazdy ex na x360 jest wykupiony przez MS, ktory wyda miliony tylko po to, by dana gra miala status ex na ich platformie. Na co odpowiedzialem ci tak, jak odpowiedzialem. Po cholere mieszasz tutaj jakies swoje domysly na temat tego co moglem zasugerowac o exclusivach na PS3, kiedy niczego nie sugerowalem.
Prponuje zamknac forum, wylaczyc PS3 na tydzien i ochlonac, bo przechodzisz samego siebie.
Econochrist lol jakby tak kazdy wydawca placil kazdemu studiu za zrobienie jakiejs gierki to swiat bylby piekny ... Musze cie rozczarowac male studia z malymi projektami jezdza praktycznie za wlasne pieniadze wiec ograniczaja sie do platformy ktora przyniesie im najwieksze zyski ,potem najwyzej jak juz beda na plusie moga zastanowic sie nad inna . Owszem studia wydajace na psn i xb live pierw musza kupic licencje ,test/devkity ,a potem jeszcze czeka ich dzielenie sie zyskami z MS /Sony . Zadna z tych firm nie wystawia towaru w swych serwisach z dobrej woli i za darmo ,tylko pobieraja za to milusi procencik . Tutaj wybrano platforme XB Live z tego wzgledu ,ze jest nadal popularniejsza ,a i pewnie dlatego ,ze sprzedaje sie tam duzo wiecej tytulow z Arcade i Indie .
MS kupujacy wszystko byle aby bylo ... Taaaa ... Teorie spiskowe zawsze w modzie .
Jeśli gra była tworzona na dwie platformy (na X'sa i PS'a), a była tworzona na PeCetach, to raczej M$ zapłacił by był to exclusiv. Może ktoś powie że PS by sobie nie poradził? Przecież oni mają ten procesor z przyszłości, jeszcze kierowca Intela im DMC DeLorean'em podjechał z paczuszką.
Tak już zazwyczaj jest z magnatami.
b4r4n..>A gdzie jest napisane że to nie jest na silniku UE3 to że jest to ich autorski nie znaczy ze nie wykorzystywali biblioteki od epic-a
Mr_Hyde..>Kurcze chyba musze sie zgodzić czyli jest to ich własność intelektualna nie mająca nic wspólnego z silnikiem epic-a a na tych zdjęciach jak żywo UE3
PSXFAN slowo "autorski" raczej jasno sie okresla . Po jakiego grzyba kupwoac licencje na UE3 ,a potem modyfikwoac go w 90% ?? Rozumiem jak ma sie jakis mega stary silnik kiedys kupiony i chce sie go mocno podpimpowac ,ale UE3 ktory ma nawet duzo wiecej niz konsole sa w stanie uciagnac ?? ;] To byloby topienie kasy w kiblu i na silnik jak i marnowanie czasu i pieniedzy na pisanie nowego na jego bazie :] .
Kolejny inteligent.. Kto gdziekolwiek napisal, ze PC lub PS3 by sobie nie poradzily?
Tak gwoli scislosci, kazda gra konsolowa jest tworzona na PC..
@PSXFAN [ Level: 15 - Last Samurai ]: na wikipedii jest napisane, ze uzyli wlasnego silnika.
Drau no to ,ze kazda gra jest robiona na PC to raczej oczywisty fakt :]. Chyba nie ma juz ludzi myslacych ,ze sluzy do tego tylko devkit : wraz padzikiem ktory jest idealnym narzedziem do robienia gier xD .
Ale mojej tezy to nie wyklucza może jest tam troche technologi UE któreś wersji moze 2
np IW też podaje ze ma swój autorski silnik ale wiadomo że zaczeło się od kupna technologi od Id konkretnie quake 3
Econochrist -> Nie wziąłeś opcji:
c)MS wykupuje grę od ludzi, których stać na swój kolejny projekt (np. R*) tylko po to, by zwiększyć sprzedaż konsoli tytułem exclusive.
Żeby MS było naprawdę tak "charytatywne", że wspieraliby studia wiążące koniec z końcem, nikt by się ich nie czepiał. Sony działa dla dobra swojej konsoli, ale walczy o jej pozycje dobrymi grami w które wyraźnie inwestuje. Nie ponagla też developerów, MS sporo swoich funduszy potrafi zaprzepatrzyć na chyba wycieczki dla szefów danego studia i stosuje presje czasowe na studiach wewnętrznych (Forza 3).
KOlejny fanboj sie zlecial.. geez.
@PSXFAN [ Level: 15 - Last Samurai ]: daj juz spokoj, co? autorski to autorski, nigdzie nigdy nie bylo mowy o UE3. EPIC nie dziala charytatywnie, za wykorzystanie ich patentow komercyjnie sie im placi, a jak sie wykorzystuje, to sie dodaje logo UE3. Ja takowego w hydrophobii nie widzialem.
A miała być taka fajna gra... bohaterka bojąca się wody... bardziej przygodówka niż n-ty shooter. Mała strata.
to wcale nie musi być jakaś tragedia, brzmi nawet ciekawie