Jak będzie wyglądała sieciowa zabawa w F1 2010?
wiec do dupy
gra bedzie tak kiepska jak inne gry korzystajace z gfwl
szczegolnie w multi
brak co najmneij 18 samochodow w F1 to zadne wyscigi
A pewnie twócry chcąc pokazać ten ''super'' system pogodowy zrobią tak że podczas 1 wyścigu będzie upał 30C a za chwilę spadnie deszcz i nastąpi epoka lodowcowa. ;)
Jak na moje blur zapowiada sie lepiej i bedzie na konsolach ;D
Blur? Człowieku co Ty porównujesz... Grę wybitnie arcade'ową z symulatorem o zupełnie innym modelu rozgrywki. To tak jakbyś porównywał NBA Jam do NBA 2k10... poza tym F1 też pojawi sie na konsolach ale chyba nie wszyscy potrafią czytać i obserwować
siara15madrid- przykro mi ale F1 2010 zadnym symulatorem nie bedzie. porownanie do blur jak najbardziej trafne;)
Żeby oddać grę-symulator z dokładnie odwzorowanymi czynnikami trzeba się poważnie namęczyć umysłowo, a bariera sprzętowa nie pomaga... :/
No niestety po filmiku z gameplaya mozna wnioskowac ze to bedzie arcadowka do bolu :( a szkoda chba ze bedzie jakas opcja realistic
gra bedzie tak kiepska jak inne gry korzystajace z gfwl
Inne gry korzystające z GfWL są świetne.
Conath i tu się mylisz. siara15madrid dobrze mówi. Zobacz sobie GRID'a (każdy samochód prowadziło się inaczej i tak samo będzie w F1). Blur wygląda bardzo żałośnie (zarówno pod względem grywalności jak i grafiki). NFS:Porsche ,to było coś... Tylko Grid jak na razie się do tego zbliżył.
Żal tej gry mi coraz bardziej. Fajnie się zapowiadało ale jak prawie wszystko od codies okazuje się crapem... choćby ostatnie Operation Flashpoint, zapowiadało się dobrze a jak wyszło od razu dziesiątki aukcji na znanym serwisie aukcyjnym.
12 osób w online zamiast 24? WTF?! 12 to jest zespołów a nie kierowców ;]
Twórcy tej gry chyba boją się iść w całkowitą symulacje(na ile to możliwe) bo mysla że ograniczą target kupujacych ale dziwie się im ogromnie bo fani F1 są bardzo zaznajomieni ze wszystkimi przepisami F1 i to uwielbiają a tutaj wygląda jak by ta gra nie była dla nich
Ale gran turismo 5 w tym roku więc bedzie w co grac przez kilka lat
DSLMarv => Kazdy samochod prowadzilo sie inaczej? Roznice miedzy kalsami byly, np muscle cars a'la poduszkowce i turing cars jak kartonowe pudelka ale poszczegolne samochody w klasie prowadzily sie niemal identycznie z takim samym feelem.
Rzygac mi sie chcialo jak czytalem potem te komentarze dzieci ze grid jest super, grid jest realistyczny, bo jak wciskam guzik gazu na klawiaturze to mi obraca auto... lol -_- Gridowi blisko do poziomu Porsche Unleashed? lol po draz drugi...
Pamietam do dzis jak sie okrutnie meczylem z Carera RS 2.7 z 74 roku. Ile razy restartowalem wyscig bo auto mi zarzucilo po zahaczeniu kolem o trawe. Grida odpalilem i wygrywalem od poczatku do konca, az ustawilem najwyzszy poziomu trunosci gdzie Ai mialo sztuczna przewage (+10% vmax i +10% acceleration jak dobrze pamietam). No ale po co ma byc sprawiedliwie jak mozna sztucznie utrunic. Bez tego ai nie mialo by szans w koncu...
F1 zapowiada sie jak mod do grida zminiajacy modele na auta f1. Ten sam engine, ta sama grafa, zaloze sie ze ta sama beznadziejna fizyka, nawet multi zywcem przeniosiony z max 12 graczami na raz co w przypadku f1 jest nie do przyjecia.
siara15madrid => Z "symulatorem"... - dobry dowcip, skad go wziales? No poki co f1 zapowiada sie rownie "symulacyjnie" co super symulacja pt "grid" ;D
jak usłyszałem że nie będzie min. awarii silnika lub safety carów - już skreśliłem tą grę....
szykuje się GRID 2 F1 Edition....
StoogeR, yestri- tak trzymac, im wiecej ludzi uswiadomimy jaki to crap tym gorzej sie sprzeda, a wtedy moze ktorys ksiegowy w CM dojdzie do wniosku, ze moze czas zrobic symulacje...:)
F1 od Codemasters? czyli ładna graficzka i badziewny, uproszczony model jazdy oraz najlepsze czasy wykręcane na klawiaturze :P, nie zdziwię się jak jeszcze ręczny będzie pod spacją :P
Lipa totalna bo F1 to był ostatni segment wyścigów na PC, w których twórcy starali się o symulacyjną fizykę jazdy, ale to dzięki CM to się skończy.
no tak, bo ksiegowi zamiast śledzić konta bankowe śledzą fora internetowe (ze szczególnym uwzględnieniem gola)
MP do 12 osób? Dobrze, że to jeszcze nie ostateczna informacja, bo jednak F1 w 12 bolidów to lekka porażka...
Brak Formation Lap, brak SC, brak temp. hamulców i cholera wie czego jeszcze tam nie umieszczą. Ograniczenie w mutli do 12 osób, wyścigi na 8(!!) okrążeń. To ma być symulator??
W oczach fanów simracingu ta gra będzie niestety niczym, a szkoda bo na początku miałem jeszcze jakieś nadzieje.
Lubię arcadówki, ale myślałem, że cała siła tej gry będzie się właśnie opierać na wszystkich smaczkach F1, ale z tego co widzę będzie to uproszczony crap. Pewnie nie musieli się wysilać, już w GRID można było pojeździć Formułą 3 bodajże... tylko tekstury podmienili.
kunek --> Ale w innym newsie twórcy podawali, że będzie można też robić pełne wyścigi - czyli nawet 50 kółek :)
posiadaczom ps3 radzilbym poczekac na gran turismo 5 tam tez beda bolidy i pewnie bardziej realistyczne
Lutz- chodzilo mi o to, jezeli kolejny arcade na tym samym silniku slabo sie sprzeda, to moze dojda do wniosku, ze cos trzeba zmienic- a nie tylko na tym forum ludzie narzekaja. z drugiej strony zdaje sobie sprawe, ze oczekiwanie po CM wydania realistycznej gry... ciezka sprawa. moze GT5 cos zmieni?
Conath...>Cieżko stwierdzić czego ludzie oczekują po wyścigach każdy ma swoją opinie ile razy czytałem ze jednym z głównych zarzutów do GT5 jest to że nie ma poczuci predkości czyli rozmazanych poboczy jak przyspieszamy do 200Km/h i dlaczego nie brali przykładu z Grid-a
ja naprawde nie rozumiem o co chodzi z tym safety carem, dobre gry o f1 nie musialy go miec zeby byly dobre, powiem wiecej, jak dla mnie safety car to jeden z bardziej poronionych pomyslow.
w gt5 niestety f1 nie bedzie, bedzie za to nascar wiec zobaczymy ;)
A sprzeda sie dobrze bo target to szczeniaki jarajace sie hamiltonem/buttonem i alonso.
Lutz --> Pewnie, że nie musiały mieć - ale dlaczego np. w F1 2010 taka opcja nie mogłaby się pojawić po raz pierwszy? Gry zrobiły ogromny krok na przód, można teraz od nich wymagać więcej i taki SC jest dodatkiem, którego można byłoby oczekiwać po grze wyścigowej.
Jak już się robi grę z F1 (i tylko F1, więc można się tylko na niej dogłębnie skupić, wiadomo, od GT5 można wymagać mniej) to powinno się ją maksymalnie upodabniać do prawdziwej F1 i jej zasada. W F1 podczas wyścigu po wypadku może pojawić się SC - to dlaczego w grze o F1 nie może?
Poroniony pomysł - pewnie, dla zwykłego gracza to może być niepotrzebne. To taka filozofia zrobić SC jako opcję? Wilk syty, owca cała, gracze szczęśliwi :)
poza tym takie zasuwanie w arcade`owym stylu przez iles tam okrazen bedzie nudne po prostu. czym to sie bedzie roznic od grid`a poza modelami aut... a tak jakby chociaz ten SC wyjechal na tor po wypadku, wszystkie auta musialyby jechac obok siebie, a potem wznowienie wyscigu- zawsze to jakies urozmaicenie, do tego lepsze wczucie sie w role kierowcy bo przeciez w realu jest tak samo.
No tak, jazda za safety carem to jeden z bardziej emocjonujacych elementow F1, safety car w rzeczywistosci jest juz paranoja i pewnie gdyby byla tylko fizyczna mozliwosc dawno zostalby wyeliminowany.
Mimo ze jestem fanem symulacji, to jestem przeciwnikiem przynudzania i robienia rzeczy na sile.
Conath pograj troche w starenkie GPLegends, to bedziesz wiedzial gdzie tak naprawde powinien byc polozony nacisk na "wczuwanie sie".
Jezdzenie wkolo jest nudne? moze trzeba pograc w wipeouta, albo jakiegos innego blura.
A ja się właśnie cieszę z takiego obrotu sprawy. Nie jestem żadnym wyścigowym wymiataczem i dlatego taka gra będzie mi odpowiadać. Wolę arcade niż symulację.
No ale szkoda, że nie będzie SC i okrążenia formującego, bo to jednak ważne części składowe wyścigu F1.
ja tam wole rozgrywkę solo