Producenci potwierdzają demo Splinter Cell: Conviction
No, na taką informację czekałem :) Liczę, że wydadzą je przed premierą i na obydwie platformy.
fajnie,jak by to było demo do multi,bo singla bym chciał zobaczyć dopiero w pełnej wersji :)
No i fajnie. Dobre gry zawsze powinny mieć wersje demonstracyjne, by przed zakupem przekonać się, czy spełniają nasze oczekiwania.
Ciekawe czy będzie na PC, bo było już wiele takich sytuacji, że demka ukazywały się tylko na konsole.
Super czekamy!!!!!!!!!!!!!
oby był co-op, Sam mnie nie interesuje na razie, bo to nic nowego tylko nowa misja.
Czemu gry z taką ładną grafiką jak Batman AA czy właśnie SC: Conviction nie potrzebują dużo od komputera ;] A na przykład taki ACII z grafiką gorszą...
Wg mnie producenci wydają demówki tych gier, o których jakość są pewni. Także z pewnością SC:C będzie świetną grą :)
Mam nadzieję, że demo już niedługo. Splinter Cell Conviction wprowadzi kilka zmian, które mam nadzieję wpłyną pozytywnie na serię SC i w przyszłości doczekamy się jeszcze paru kontynuacji.
U.S.pheonix - nie wiem czy AC2 jest ładniejszy niż Splinter Cell, ale jest na to prosta odpowiedź. Z tego co wiem to Nowy Splinter działa na Unreal Engine 2.5, oczywiście podrasowany. Batman na UE3. Te silniki są ładnie zoptymalizowane, a UE2.5 jest w dodatku nieco stary.
Gry na takich silnikach przeważnie dobrze wyglądają, ale mają mniejsze wymagania. Np. Modern Warfare i silnik Quake 3 :)
Endex --> Batman na pewno działa na UE3.5 tego jestem pewien na 100% SP:Convition też chyba działa na UE3.5 (jak Double agent działał na UE3 logicznie myśląc jest to nie możliwe) co do grafiki tych gier to :
1.Batman AA
2.Splinter Cell Convition
3.Assassin's Creed II
IMO ten ostatni tytuł ma fatalne modele postaci (może nie fatalne ale średnie) i tekstury gorsze niż w grach na UE3
Lukas172_Nomad_ - właśnie, że nie. Double Agent działa na Unreal Engine 2.5.
A oto co powiedzieli twórcy najnowszego Splintera:
"Używamy naszego własnego silnika, LEAD, który jest ewolucją silnika użytego w Splinter Cell: Chaos Theory (czyli ulepszonego Unreal Engine 2.5 - dop. PP)."
Na gamecenterze to pisze.
UE 2.5 który przeszedł tak wielką modyfikację, że nazwali go po swojemu. UE2.5 też jest użyty właśnie do Double Agenta.
Bioshock i Bioshock 2 też korzysta z mocno zmodyfikowanego UE2.5.
pewnie nie na PC