Wieści ze świata (Yakuza 3, BioShock 2, Epic Games) 12/02/10
Literówka:
"Założyli je byli pracownicy studia EA Los Angeles (seria Command & Conquer), którzy opuścił zespół Electronic Arts w sierpniu 2009 roku."
fajnie by było jak by UE3 został wykorzystany w najnowszych grach Valve imo source to już staroć ;)
Nie byłoby fajnie bo UE3 nie ma 'fajnej' fizyki. Niech robią EP3 a potem nowy engine
Przecież Source nie odpowiada za fizykę ;) tylko Havok valve jak widać pokazało co potrafi wycisnąć z tego silnika jednak o ile mi się dobrze wydaje nie ma możliwości zastosowanie UE3 i Havoka w jednej grze ;) no ale jest też Physx :)
Physx jest za bardzo sprzętożerny i nie daje tyle w gameplay'u co havok.
TobiAlex
UE nie ma fajnej fizyki bo na mapach nie ma takiego radosnego wysadzania całego stuffu jak w HL2. Inna przykład - Dark Messiah of Might and Magic - porównaj sobie wykorzystanie fizyki w tej grze co do jakiejś gry na UE3 to zrozumiesz. A na przyszłość zaznajom się najpierw w temacie zanim coś napiszesz a nie robisz z siebie lamera
Przeciez Havok jest zintegrowany z UE3.. masa gier wykorzystuje i UE3 i Havoka.
Bioshock 2 - ten nowy DLC jest na plycie... Na sieci lezy jego DLC ktore wazy 17kb... Nie ma to jak okradac graczy...
osiem ue3 ma rownie zaawansowana fizyke ,a ze gry na nim oparte tak tego nie pokazuja to inna bajka . Nie jest takze sprzetozerny ,ci co sie tym bawia to wiedza :] .
I lepiej uwazaj aby ktos naprawde siedzacy w tym temacie z ciebie tego "lamera" nie zrobil .
Drau ... UE3 nie ma zintegrowanego havocka :] ,a physx'a . Wiekszosc gier wlasnie korzysta z tego o daje sam ue3 nie bawiac sie w dodatkowe licencje za havocka .
Co do Bioshocka2 to niezla jazda . Jak Take Two takiego czegos probuje to wychodzi na to ,ze i tak ten patch sie sprzeda :] . Na capcom z re5 i sf4 takze pomarudzili ,a wydawca i tak swoej zarobil za to co znajduje sie na plycie :] .
Ty chyba nie czaisz - gry tego nie pokazują czyli tego nie ma. To nie jest inna bajka tylko fakty. Co mi z tego czy opcjonalnie mogłoby coś takiego zaistnieć. Najróżniejsi producenci wydali masę gier opartych na UE3 - czy jakaś wykorzystywała fizykę do zabawy tak jak gry oparte na source - NIE. Wniosek z tego prosty - UE3 ma gorszą fizykę. Jak chcesz polemizować to podaj przykład bo narazie NIC konstruktywnego nie napisałeś tylko dalej piszesz jak lamer
@osiem [ Level: 0 - Chorąży ]: http://www.unrealtechnology.com/features.php?ref=physics
A co ty mozesz wiedziec, jaki system fizyczny daje ile "gameplayu"? W ogole co to za kryterium ten "gameplay"? Rozwin, bo jestem ciekaw.
Gameplay zalezy od kreatywnosci leveldesignerow, a nie od systemow fizycznych, ktore daja praktycznie identyczne funkcje - a te funkcje dawac musza, by byc konkurencyjnymi na rynku.
@Mr_Hyde [ Level: 79 - Farma ]: racja, moj blad.
Następny bot z trzema kropkami, heh
Zanim zaczniesz kogos wyzywac, moze spojrz najpierw w tresc posta, co? A nie uciekasz od odpowiedzi, a od innych wymagasz przykladow.
Podałem ci przykład gry już dawno temu gdzie fizyka rzeczywiście coś robi a nie służy tylko do tego, aby flagi ładnie wyglądały na wietrze - Dark Messiah of Might and Magic.
A to co silnik może nikogo nie rusza. Silnik Crysisa też dużo może. Chodzi o to jak jest wykorzystany w grze. Skoro jesteś taki mądry to podaj grę na engine UE3, gdzie fizyka jest bardziej wykorzystywana niż w tej, co ja podałem. Więc odpowiedź miałeś podaną już dawno - wystarczy przeczytać i zapamiętać
Powtorze sie, wyjatkowo dla ciebie, bo pewnie nie zrozumiales nawet o czym mowie:
"A co ty mozesz wiedziec, jaki system fizyczny daje ile "gameplayu"? W ogole co to za kryterium ten "gameplay"? Rozwin, bo jestem ciekaw."
Ciekaw? Wydedukuj sobie, że chodziło mi o to, co można w grze zrobić, a konkretniej w tym przypadku Co daje taki silnik dla gracza. W przytoczonej przeze mnie grze - różnorakie pułapki. To teraz ja jestem ciekaw co daje silnik fizyczny w jakiejś grze na UE3?
to dlc na x360 to już jawne chamstwo
Super, że Epic Games podpisało umowę z Valve. Tym samym więcej strzelanek będzie korzystało ze Stem'a. IMO bardzo dobrze :)