Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość Wieści ze świata (Yakuza 3, BioShock 2, Epic Games) 12/02/10

12.03.2010 13:59
1
zanonimizowany682382
9
Chorąży

Literówka:
"Założyli je byli pracownicy studia EA Los Angeles (seria Command & Conquer), którzy opuścił zespół Electronic Arts w sierpniu 2009 roku."

12.03.2010 14:05
2
odpowiedz
zanonimizowany653201
25
Legend

fajnie by było jak by UE3 został wykorzystany w najnowszych grach Valve imo source to już staroć ;)

12.03.2010 14:23
3
odpowiedz
zanonimizowany717872
4
Pretorianin

Nie byłoby fajnie bo UE3 nie ma 'fajnej' fizyki. Niech robią EP3 a potem nowy engine

12.03.2010 14:42
4
odpowiedz
zanonimizowany653201
25
Legend

Przecież Source nie odpowiada za fizykę ;) tylko Havok valve jak widać pokazało co potrafi wycisnąć z tego silnika jednak o ile mi się dobrze wydaje nie ma możliwości zastosowanie UE3 i Havoka w jednej grze ;) no ale jest też Physx :)

12.03.2010 15:19
5
odpowiedz
TobiAlex
200
Legend

osiem UE3 nie ma fajnej fizyki. Heh, gdzie?

12.03.2010 16:23
Adrianziomal
👍
6
odpowiedz
Adrianziomal
46
Samael

Warto się zaopatrzyć w Yakuzę 3 ;]

12.03.2010 16:53
7
odpowiedz
zanonimizowany717872
4
Pretorianin

Physx jest za bardzo sprzętożerny i nie daje tyle w gameplay'u co havok.

TobiAlex
UE nie ma fajnej fizyki bo na mapach nie ma takiego radosnego wysadzania całego stuffu jak w HL2. Inna przykład - Dark Messiah of Might and Magic - porównaj sobie wykorzystanie fizyki w tej grze co do jakiejś gry na UE3 to zrozumiesz. A na przyszłość zaznajom się najpierw w temacie zanim coś napiszesz a nie robisz z siebie lamera

12.03.2010 21:54
8
odpowiedz
Drau
82
Legend

Przeciez Havok jest zintegrowany z UE3.. masa gier wykorzystuje i UE3 i Havoka.

12.03.2010 23:31
Koktajl Mrozacy Mozg
9
odpowiedz
Koktajl Mrozacy Mozg
195
VR Evangelist

Bioshock 2 - ten nowy DLC jest na plycie... Na sieci lezy jego DLC ktore wazy 17kb... Nie ma to jak okradac graczy...

13.03.2010 10:56
10
odpowiedz
zanonimizowany26519
118
Generał

osiem ue3 ma rownie zaawansowana fizyke ,a ze gry na nim oparte tak tego nie pokazuja to inna bajka . Nie jest takze sprzetozerny ,ci co sie tym bawia to wiedza :] .
I lepiej uwazaj aby ktos naprawde siedzacy w tym temacie z ciebie tego "lamera" nie zrobil .
Drau ... UE3 nie ma zintegrowanego havocka :] ,a physx'a . Wiekszosc gier wlasnie korzysta z tego o daje sam ue3 nie bawiac sie w dodatkowe licencje za havocka .

Co do Bioshocka2 to niezla jazda . Jak Take Two takiego czegos probuje to wychodzi na to ,ze i tak ten patch sie sprzeda :] . Na capcom z re5 i sf4 takze pomarudzili ,a wydawca i tak swoej zarobil za to co znajduje sie na plycie :] .

13.03.2010 13:28
11
odpowiedz
zanonimizowany717872
4
Pretorianin

Ty chyba nie czaisz - gry tego nie pokazują czyli tego nie ma. To nie jest inna bajka tylko fakty. Co mi z tego czy opcjonalnie mogłoby coś takiego zaistnieć. Najróżniejsi producenci wydali masę gier opartych na UE3 - czy jakaś wykorzystywała fizykę do zabawy tak jak gry oparte na source - NIE. Wniosek z tego prosty - UE3 ma gorszą fizykę. Jak chcesz polemizować to podaj przykład bo narazie NIC konstruktywnego nie napisałeś tylko dalej piszesz jak lamer

13.03.2010 22:08
12
odpowiedz
Drau
82
Legend

@osiem [ Level: 0 - Chorąży ]: http://www.unrealtechnology.com/features.php?ref=physics
A co ty mozesz wiedziec, jaki system fizyczny daje ile "gameplayu"? W ogole co to za kryterium ten "gameplay"? Rozwin, bo jestem ciekaw.
Gameplay zalezy od kreatywnosci leveldesignerow, a nie od systemow fizycznych, ktore daja praktycznie identyczne funkcje - a te funkcje dawac musza, by byc konkurencyjnymi na rynku.

@Mr_Hyde [ Level: 79 - Farma ]: racja, moj blad.

13.03.2010 22:43
13
odpowiedz
zanonimizowany717872
4
Pretorianin

Następny bot z trzema kropkami, heh

14.03.2010 13:58
14
odpowiedz
Drau
82
Legend

Zanim zaczniesz kogos wyzywac, moze spojrz najpierw w tresc posta, co? A nie uciekasz od odpowiedzi, a od innych wymagasz przykladow.

14.03.2010 15:03
15
odpowiedz
zanonimizowany717872
4
Pretorianin

Podałem ci przykład gry już dawno temu gdzie fizyka rzeczywiście coś robi a nie służy tylko do tego, aby flagi ładnie wyglądały na wietrze - Dark Messiah of Might and Magic.
A to co silnik może nikogo nie rusza. Silnik Crysisa też dużo może. Chodzi o to jak jest wykorzystany w grze. Skoro jesteś taki mądry to podaj grę na engine UE3, gdzie fizyka jest bardziej wykorzystywana niż w tej, co ja podałem. Więc odpowiedź miałeś podaną już dawno - wystarczy przeczytać i zapamiętać

14.03.2010 17:58
16
odpowiedz
Drau
82
Legend

Powtorze sie, wyjatkowo dla ciebie, bo pewnie nie zrozumiales nawet o czym mowie:

"A co ty mozesz wiedziec, jaki system fizyczny daje ile "gameplayu"? W ogole co to za kryterium ten "gameplay"? Rozwin, bo jestem ciekaw."

14.03.2010 18:09
17
odpowiedz
zanonimizowany717872
4
Pretorianin

Ciekaw? Wydedukuj sobie, że chodziło mi o to, co można w grze zrobić, a konkretniej w tym przypadku Co daje taki silnik dla gracza. W przytoczonej przeze mnie grze - różnorakie pułapki. To teraz ja jestem ciekaw co daje silnik fizyczny w jakiejś grze na UE3?

26.03.2010 01:04
😡
18
odpowiedz
zanonimizowany652707
26
Generał

to dlc na x360 to już jawne chamstwo

26.03.2010 08:46
19
odpowiedz
zanonimizowany624581
91
Senator

Super, że Epic Games podpisało umowę z Valve. Tym samym więcej strzelanek będzie korzystało ze Stem'a. IMO bardzo dobrze :)

Wiadomość Wieści ze świata (Yakuza 3, BioShock 2, Epic Games) 12/02/10