Battlefield 3 | PC
nie sugerujcie sie glupotami z gry online ze niby quad core potrzeba, zwykla dwurdzeniowka wystracza do grania na ultra i jakas byle jaka karta, multiplayer jest kapke bardziej wymagajacy wiec niektorzy beda musieli zmienic z ultra na wysokie :D stosunek optymalizacja - jakosc grafiki jest tu bardzo dobry
Tak , tak ... a świstak siedzi i zawija w te sreberka
Siema pójdzie mi na takim sprzęcie: AMD FX 8120 3.1 GHz, 8 GB ram i NVIDIA Geforce GT 640 .. ?
zalezy co rozumiesz pod "pujdzie mi" jeslli wystarcza ci 30 klatek to pujdzie ci na ultra, jesli grasz na full hd to bedziesz musial niektore rzeczy troche obnizyc zeby zawsze utrzymywalo te miminmum 30 klatek
Co do singla nie mam zastrzeżeń większych ale Multik mnie do szału doprowadza z tym zas...m Logowaniem się na stronie i szukania serwerów. Do dziś gram w 1942 i BC 2 są o wiele lepsze jeżeli chodzi o serwery natomiast w BC2
jest dużo przyjemniejsza gra pojazdami nie wiem jak to wytłumaczyć ale np: w trójce czołg który waży ze około 60-80 ton jest w stanie wpaść w poślizg zjeżdżając z górki. Jeździłem na poligon i w życiu takiego cudu techniki nie widziałem aby czołg się obrócił zjeżdżając z górki, albo dochodziło do driftingu podczas zjazdu także z górki
Sterowanie jest jakieś dziwne tymi pojazdami. Grafika także mi jakoś nie przypadła do gustu oczywiście mówię o multiku, co do strzelania, biegania itd postacią nie mam zastrzeżeń tyle z moich uczuć. Czekam na BF 4 mam nadzieję że multika poprawią
ODP do TheStig019 myślę że nie powinieneś mieć żadnych problemów z multikiem. Zalecam obniżyć wymagania grafiki bo czasami ona przeszkadza przy graniu po sieci
nie rozumiem czemu wszystkim te dodatki tak przeszkadzają. Ja wydałem kasę na podstawkę a puźniej na PREMIUM i cieszyłem się gdy wychodziły nowe dodatki które dawały nowe bronie, mapy czy tryby. Muszą przecież zarobić na grze a na dobrą grę kasy mi nie jest żal. Gram odkąd wyszła do dziś i wciąż mi się podoba.
To fakt ja jeszcze poczekam aż wyjdą wszystkie w jednym tak zrobiłem w 1942 i Bf 2
@ELpolakoss juz jest wydanie zbiorcze, w sieciowce widzialem za 129zl, sam sie skusilem na premium bo teraz dosc tanie jest choc nie wszystkie dodatki mnie interesuja ale musze powiedziec ze wczoraj gralem troche na nowych mapach i jest bugfield niezly, dziwne zachowanie pojazdow/jetow, przenikanie obiektow i najgorsze zanikanie dzwieku, teleportacje przeciwnikow i lagi. Szkoda ze producent olal gre i skupia sie na nowej odslonie, widac ze dodatki zostaly w pospiechu robione, w podstawce i b2k nie widzialem tak wiele bledow choc byl czas ze bledy w grafice skutecznie utrudnialy gre.
Sterowanie jest dziwne bo to nie jest symulator, dziwna fizyke mozna wykozystywac, sam smigam pojazdami i czasem wale przez najwieksze gory/doliny i inne przeszkody terenowe, w wiekszosci przypadkow wychodze z operesji gdzie normalnie bym skonczyl na boku lub na "dachu", w BF3 jest wiele dziwacznych zachowan i mozliwosci ale w koncu to gra rozrywkowa a nie symulator pola walki.
Niektore dziwactwa sie przydaja, inne irytuja ale tak czy siak gra sie przyjemnie.
Moim zdaniem najlepszy z FPS'ów które dotąd wyszły. Akcja w trybie Singleplayer bardzo mnie wciągnęła, ciekawa historia. Co do trybu Multiplayer bardzo dobrze rozbudowany.
Tak JA WIEM ŻE JEST PREMIUM ALE POTEM DOSZEDŁ CHYBA JESZCZE JEDEN DODATEK ALBO DWA I WIDZIAŁEM GO ZA 100 ZŁ NIBY NIE WIELE ALE JESZCZE KASY NIE MAM A CHCE JESZCZE CRYSIS-Y WSZYSTKIE WRESZCIE KUPIĆ
@ELpolakoss to co widzialem to byla podstawka + premium w jednym pudeleczku za 129zl, same premiem kupilem za 109zl, w seci jest duzo taniej ale jakos kupje gry tylko na steam:)
ELpolakoss - jezeli kupisz premium masz dostęp do WSZYSTKICH dodatków do bf3.. czy kupisz premium teraz czy ktoś to zrobił pół roku temu to nie ma znaczenia. Masz dostęp do wszystkich dodatków i do tego razem z premium dochodzi sporo nowych rzeczy.
aa no to fajnie ja podstawę mam tylko właśnie chodzi o te premium no i muszę jeszcze kupić Vietnama do BFBC2 bo muszę mieć pełną kolekcję co do stema ja wolę pudełka. Płyta to jest płyta co mam w ręce to mi nikt nie zabierze
@ELpolakoss plyta to jest tylko nosnik, jak nie masz klucza to jest bezwartosciowa bo jedynie co mozesz to sobie z crakiem na singlu pograc a to sie nie rozni od tego co pobierzesz z sieci.
Plyta nic Ci nie pomoze jak serwer aktywacji gry padnie lub zostanie wylaczony, to samo tyczy sie MP.
Kiedys tez bylem za pudelkami ale one do niczego sie nie przydaja, no moze poza ladnym wygladem na puleczce o ile maja ladne pudelko:)
Niestety sporo cheaterow ostatnio jest, jak widzicie w chacie cyrylice lepiej od razu poszukac innego serwera bo tylko sie bedziecie wkurzac ze czolgu nawet 4 bezposrednimi trafieniami nie uszkodzicie z wlasnego czolgu, a zabicie co niektorych kolesi bedzie mocno utrudnione, nie sa oni niesmierteli aby nie bylo widac ze maja statsy X/0 ale jakos ostatnio gralem na takim serwerze i bylo naprawde irytujace, 3/4 meczu dominowalismy bez zadnego problemu nad przeciwnikiem az tu nagle "boom" i ledwo bronilismy ostatniego punktu bo nie dalo sie przebic do innych.
Jednak grajac bez tych "ciot" co grac nie potrafia bez oszukiwania gra sie rewelacyjnie, wiele mapek z dodatkow jest naprawde fajnych.
Nie piszcie ze nie ma oszustow w BF3 bo nie spotkaliscie, zobaczcie sobnie liste banow, jest naprawde dluga i rosnie.
Dobra, przełamałem się, zagrałem bardzo długie sesje z tą produkcją, i mogę powiedzieć się znakomicie! Najlepiej jest jak gra się ze znajomymi, często mój Team to głównie koledzy, więc gra się w tedy dużo lepiej. Co mnie też bardzo zaskoczyło, to współpraca między kolegami z Teamu, jeżeli leżałem to nie szli do wroga, aby tylko złapać kolejnego Fraga, pomagali, ja pomagałem im, gadaliśmy na czacie, po prostu świetna zabawa. Grę odpaliłem na średnich detalach, i gra wyglądała fenomenalnie, ogólnie w grach jakiejś szczególnej uwagi nie przykuwam do grafiki, ale w tej grze widoki to coś pięknego. Grałem także w Singla, powiem szczerze, dawno, ale to bardzo długo, nie znudziła mnie tak bardzo jakakolwiek gra. Ale mówimy o Multi, dla mnie Multi (tak! w końcu się przekonałem do gier z trybem multi:D) zasługuje na mocną 9/10, Single, na beznadziejne 4/10, Grę kupiłem za 40 zł w przecenie, i nie żałuje, dostałem grę na kolejne parę miesięcy, choć dałem ciała, bo teraz jest już wiosna, więc będę z kumplami na dwożu siedział.. Za całokształt (no jednak Single też się trochę do oceny liczy) 8+/10, czyli godna kontynuacja Battlefielda 2, czyli jak dla mnie właśnie tej najlepszej części całego cyklu. Wolałbym także aby Dice, odeszło od EA, może EA zabrało im by serię Bf, ale Dice jest na tyle utalentowane że mogli by bez najmniejszych oporów stworzyć nową serię gier FPS. Grywalność- 9/10 Audio-9/10 Multi-9/10 Single-4/10 Immersja-8,5/10 Grafika-10/10 Ocena ogólna- 8,5/10, mógłbym pokusić się o nawet pełną 9, ale coś mnie jakoś blokuje:D Co nie zmienia faktu, że każdy fan serii, musi w tą grę zagrać, bo jest warta tego zakupu!
Zapraszam do oglądania. Tym razem, współpraca dwóch ludzi latających w samolotach: http://www.youtube.com/watch?v=vZJBpDR51OM
Mam tylko takie pytanie czy pogram sobie w bf3 na multi z procesorem AMD Phenom(tm) II X2 555 Processor 3.20GHz...
O karte graficzna itp to sie nie martwie tylko nie jestem pewien procesora i nie wiem czy zakupic oryginal zebym kasy w błoto nie wyrzucił..
Wie ktos czy ten procek sie nada ?
Siema. Chciałbym kupić tą grę. Wiecie, czy poszła by mi na laptopie Samsung R530 (karta: Nvidia Geforce 310M; procek: Intel Core i3 M 330 2,13 ghz; RAM: 4 gb) ?
proponuje panom co nie wiedzą czy im gra będzie śmigać ściągnąć i sprawdzić jeśli tak to w tedy kupić oryginał
Bo po co wydawać kasę jak gra będzie modzić prawdę mówiąc to co jest napisane a to co faktycznie działa się różni już kiedyś to przechodziłem na papierze grało a w realu modziło na minimum chyba że jest jakieś demko to w tedy także sprawdzicie. Naprawdę warto w BF 3 jak i wcześniejsze pograć bo są warte poświęcenie czasu
Dosadna a zarazem kontrowersyjnie fascynująco zaskakująca produkcja choć brak mi tu wyszczególnienia bohaterów mianowicie postacie są sztuczne nie to co np. w crysis ale... ale ...ale daje rade.
W Battlefield 3 gram od 2 dni i jak na razie gra się wybornie. Na początku zaskoczyła mnie ilość osiągnięć tyle tego jest, że szok. Na te chwile 9,5/10 bym dał za Multi.
Mam problem z BF'em 3. Nie mogę grać w multi ponieważ wyskakuje mi taki oto błąd na battlelogu "nie posiadasz gry Battlefield 3" mimo,że na Originie mogę grać w single. Wie ktoś co zrobić ?
Mam Pytanie czy na win 8 pójdzie ?
Jak dla mnie najlepsze multi na świecie, ale i jeden z gorszych singlów na świecie. Tak czy siak, gra miodna.
Dlaczego " Wy " mnie nie lubicie jak gram z " wami " w Multi ??? :(:(:(:(:(:(:(:(:(
ej czy na sprzęcie procesor pentium dual core dwurdzeniowy 3,0 ghz, 4gb ram, grafika 1 gb, windows 7 będe mógł normalnie grać w multi?? dodam że jak grałem w single player to na minimalnych ustawieniach i na najniższej rozdzielczości nie cieło ale na srednich już tak.
up. Jaka karta ? co do ustawien to też zależy na jakiej rozdzielczości grasz..
@agentt 007 WHAT?! Ja mam procek dwurdzeniowy 2.5GHz też dual core 2gb ram i karte Gerorce 9600gt 512mb i na najwyższej rozdz. gram a textury na średnich na multi
Zapraszam do obejrzenia testu gry na podanym sprzęcie w filmiku : http://www.youtube.com/watch?v=jTqk93UacQY
Bl3nds-SUPER DZIĘKI
Mam do sprzedania konto nowe na Origin i tam jest Simcity i oczywiście Battlefield 3.. Zainteresowanych zapraszam na http://allegro.pl/konto-na-origin-z-2-grami-simcity-i-battlefield3-i3307137071.html
Azazell3......soryy!
Seria Battlefield umarła wraz z narodzinami "trójki". Wystarczy zobaczyć co się dzieje na serwerach. Prawdziwe Battlefieldowe serwery: Chociażby DLC AK, 64 graczy i tryb hc.... PUSTO. Dla przykładu tempawa nawalanka w Metrze albo innej Zibie, 64 gimbusy, normal...KOLEJKI.
Gratuluję EA zeszmacienia takiej marki.
Gra jest w promocji na Origin w cenie 27,45 zł.
http://store.origin.com/store/eaemea/pl_PL/html/pbPage.battlefield3_PL/
Jeśli ktoś się nosi z zamiarem kupna, to dobry moment.
Mam tą grę. Nie rozumiem czemu aż taka ostra krytyka kampanii dla pojedynczego gracza skoro na niskim poziomie aż tak bardzo łatwa nie jest. Dla mnie gra jest świetna
Witajcie, ponieważ, gra jest w promocji na originie za ok 30zł, to mam pytanie, czy jest sens ją kupować przed wyjściem 4ki? Chodzi mi o multiplayer, bo głównie pod niego chciałbym ją kupić, ale pytanie, czy jak wyjdzie 4ka to będą jeszcze ludzie grali w 3kę, czy serwery wymrą śmiercią naturalną?:) Bo kupić tę grę dla singla mi się nie uśmiecha, wole dołożyć i kupić 4kę jak stanieje do normalnej kwoty. Pozdrawiam
Odpuść sobie trójkę. W użyciu jest jedynie mapka Metro, jeśli chodzi o podstawową wersję.
Witajcie. Czy Battlefield 3 pójdzie na ultra przy takich ustawieniach?
Procesor Intel Core i7
Rodzaj procesora Intel Core i7 3770
Prędkość procesora 3,4 GHz
Cztery rdzenie
Pojemność dysku twardego 1 TB
Wielkość zainstalowanej pamięci RAM 8 GB
Częstotliwość taktowania pamięci 1600MHz
Maksymalna wielkość pamieci RAM 32GB
Ilość banków pamięci RAM 4
Ilość wolnych banków pamięci RAM 2
Karta graficzna nVidia GeForce
Chipset karty graficznej nVidia GeForce GTX 660 TI
Zainstalowana pamięć karty graficznej 2048 MB
Madniel - Pójdzie i to bez problemu.
Powiem wam, że gram już 3 godziny w single i nie widze końca więc nie rozumiem was czemu aż taka krytyka. Gra jest świetna i to bardzo
A tak poza tematem to panowie z gry online sie troche chyba co do wymagań pomylili :p ja mam Asus R700V z kartą graficzną Ge force Nvidia GT 635M , intel core i3 i gra chodzi mi na ultra bez żadnego problemu ;)
Nie pierdol mi gościu że ta gra ci idzie na ultra na dwurdzeniowym procku choćbyś miał 1000GB ram i grafiki na dwurdzeniowcu nie można grac na wysokich detalach po co się chwalicie jak to nie prawda .....*****kura
Patrząc co ja teraz przechodzę z FIFĄ 13, to się obawiam kupić Battlefielda 3, że znowu będą pieniądze wyrzucone w błoto. Ta platforma Origin to kompletna porażka stworzona przez EA. Żeby aktywować i pograć sobie w FIFE musiałem stworzyć chyba z miliardy kont, wpisywałem różne kody, a i tak nic to nie dało. Origin to kompletny syf i gówno. Dlatego obawiam się go kupować.
Olekoi: Ja cię nie chce straszyć jakby co, ale kiedy instalowałem fife po Battlefield 3 to dziwiłem się, że tak łatwo idzie. Przepraszam, że tak nie poprawnie językowo.
Olekoi po co miliardy kont. Wystarczy założyć jedno i grać. Ja nigdy nie miałem problemów jeśli działają serwery i u mnie net. Zresztą teraz to chyba przyszłość. A co do gry to już tak nie najeżdzajcie na nią bo ona jest świetna
Czy ktoś wie skąd pobrać najnowsze patche do B3 PL ? Mam na origin ,misje ładują się za każdym razem bardzo długo (kampania) , wygląda jakby origin pobierał samą grę , bez uaktualnień .Grę mam od premiery,chcę sobie odświeżyć, a patche widać tylko na chomikach.Nie zamierzam dopłacać do oryginała,w wyszukiwarce patche są od v1.01 do v1.10 , ale są tylko same opisy bez download-ów .Z góry dziękuję.
agentt 007 ~ uwierz w to bo to prawda gram na ultra bez problemu :p najwidoczniej nie zbyt się znasz
Battlelog nie reaguje - nie mogę włączyć Kampani/CO-OP'a/dołączyć do servera.
W filtrze nie mogę zaznaczyć preferencji (klikam, a "ptaszek" nie pojawia się).
Nastąpiło to po ostatniej przerwie technicznej battleloga.
@helgast@lubisz@killzone?
Battlefield jest świetny, trochę pograłem, nawet całkiem sporo, kilkadziesiąt pięknych godzin. Grafika jest ładna, dźwięki brzmią dobrze. Single może być, multi miodny. Nie ma tu co prawda żadnych nowości, bo tak naprawdę to rozgrywka się opiera na tym samym schemacie co Battlefield 1942, co prawda nie uznaję tego za minus, bo z takiego stylu rozgrywki ta seria słynie.
@HalaL - gra zajmuje 20 GB bez patch'ów i dodatków. Z DLC i uaktualnieniem około 35 GB, fakt. Tylko zauważ, że piszesz pod opisem samej gry bez dodatków, więc nie rozumiem zdziwienia.
@up - tak BF3 idzie bez problemu na Win8 bez żadnych problemów, grałem tak parę miesięcy, ale i tak wróciłem do 7 z przyczyn technicznych.
Odradzam wszystkim tą grę battlefield 2 i 1942 były duzo lepsze i można był grać na boty a teraz mamy króciutką kampanie. Co do online też się nie postarali bug na bugu straszne gówno.
Opłaca się teraz jeszcze kupić BF3 + 5 dodatków za około 100zł.
Czy lepiej już dołożyć 50 i zamówić BF4 z dodatkiem ?
Ta gra mnie bardziej wkurwiała niż dawała przyjemność. Co 5 sek po wyjściu ze spawnu zostaję zabity przez jakąś kampiącą dziwkę. Dla kamperów, pozycja obowiązkowa. Moim zdaniem to twórcy powinni zmienić nazwę tej gry na Camperfield, bo tylko w ten sposób jestem wstanie określić jaka to gra.
@Lu:
Lepiej dołożyć i zamówić 4rkę.
Do premiery zostało 3 miesiące z hakiem, do tego wcześniej pograsz w betę i czas szybko zleci.
Czy komuś w multi wyłącza kompa?
Singiel działa mi normalnie, każda inna gra też a w multi wyłącza kompa co jakiś czas :/
[up] Wyłączanie kompa to najczęściej reakcja obronna komputera na przegrzane podzespoły. Pomonitoruj temperatury, być może pora na wymianę pasty termoprzewodzącej pod radiator na procesorze, lub też zakup lepszego chłodzenia. Warto dodać, że wszystkie chłodzenia fabryczne AMD są o dupę rozbić przy dużym obciążeniu.
Kams97 - jak wystawiałeś łeb na linie ognia to się nie dziw że Cię zdejmowali ;)
Słuchajcie, mam laptopa: Samsung R780. Będę mógł pograć w BF3? Innymi słowy "pójdzie mi"?
Aktualnie na Origin, Battlefield 3 kosztuje 19,90 zł.
Dobry moment na zakup jeśli ktoś się nosi z zamiarem.
Taniej nie będzie.
Mam takie pytanie czy opłaca się kupić tylko podstawkę do multi czy już wszyscy grają tylko na mapach z dodatków? Pozdrawiam.
Ciekawe czy ta operacja Snowbreaker jest wzorowana na jakiejś operacji w I lub II wojnie w Iraku,bo gdzieś czytałem,że któraś scena w grze była wzorowana na bitwie o Faludże
Dobry FPS może nie idealny ale mi przypadł do gustu. Mimo wszystko szybko się nudzi... Oczywiście w przypadku Battlefielda nie chce nawet komentować kampanii.
35 GB Battlefield a mi Wiedźmin 2 80 gb zajmuje a ja się dziwiłem czemu tak mało miejsca mam :D No i na opakowaniu pisze chyba około 16-20 GB .
Aktualizacje (10gb) pobierałem przez około 40 godzin, ale warto było, gra naprawde super
i na moim złomku śmiga na wysokich a na ultra trochę się przycina :(
AMD Athlon II x4 640
NVIDIA GT 440
RAM: 4gb 1333mhz
Czy pójdzie mi na: ?
Procesor: Intel(R) Core(TM)2 Quad CPU Q8300 @ 2.50GHz
Karta graficzna: ATI Radeon HD 5570 1GB
DirectX: 11
RAM: 3.2 GB
OS: Microsoft Windows 7
Mam pytanie, czy jest sens jeszcze wkręcać się w tę grę nie mając żadnego doświadczenia z tą serią ? Grałem z multi tylko w serie CoD, i ta seria jest dla mnie zbyt chaotyczna ( mowa o multi ) a dopiero 3 miesiące temu zakupiłem kompa który udźwignie BF3 na najwyższych.
Czy może w grze zostali już sami wymiatacze i przez 1-sze x godzin będę totalnym mięsem armatnim ? :) Zdaję sobie sprawę iż niedługo wychodzi BF4 ale z tego co widzę to taki BF 3,5 ( podobnie jak zresztą CoDy ), po drugie mam teraz wolne od uczelni i pracy na 2 miesiące więc akurat czas żeby popykać w multi no i po trzecie, można kupić tę grę za śmiesznie niskie pieniądze.
Zdaje sobie sprawę iż to dziwne pytanie ale są gry w których jest gładki "próg wejściowy" a są takie gdzie jest wręcz odwrotnie.
mi32 -> Pójdzie ci spokojnie
Alt3ir -> Jak nie masz doświadczenia z tą serią to proponuję zacząć przygodę od 1942 do BC 2. Jak połapiesz się w Single i Multi to zagraj w 3. Ja przy MP w 3 spędziłem ładne 216 godzin więc zabawa w Multi jest bardzo ładna. Tą grę jeszcze kupisz w Mediamarkt, Media Expert lub w Alsenie za 119 zł. Jak połapiesz się z innymi częściami to gorąco polecam 3. 4 bym nie proponował kupować w dniu premiery gdyż to przypomina BF 3.5.
PS: Multi w Cod nie jest taki chaotyczny bez przesady.
Dzięki za odpowiedź, jeśli chodzi o CoDa to chaotyczny ale w taki specyficzny sposób - mianowicie "człeki" robiący buildy na nóż, szybkie bieganie i to było bardzo skuteczne, małe mapki gdzie puszczając wysokiego KSa robiło się po 15 fragów na mało doświadczonych graczach. Generalnie nie miałem w tej grze satysfakcji mimo że szło mi bardzo dobrze ( mecze typu po 25/0-1-2 nie należały do aż takich rzadkości ). Mimo że samo multi technicznie jest zrobione wybornie. Po prostu strasznie ciągnie mnie właśnie do FPS multi które wciągnęło by mnie na dłużej ale coś nie mogłem się nigdzie odnaleźć:). No nic popróbuję.
Małe mapki w cod ? Chyba przesadzasz za bardzo. Ja w Multi w CoD spędziłem też ładne 194 h. Nie ważne jaka część.
Gra Bardzo dobra. Singiel dobry ale krótkawy ale to przecież nie gra pod singla tylko pod multi. Multiplayer jest super. Nie będę dużo opisywał Powiem tyle trzeba ją kupić Bo już nie jest droga a więcej graczy gra na podstawce
Nie zawiodłem się :) na prawdę godna uwagi gra. Z niecierpliwoscia oczekuje BF4 :) moje ocena to 9.0 :)
BF3, wymiatał, super grafa, super MultiPlayer, SUPER GRA :D
Daje jej ocene zdecydowanie na:
10.00 !!!
Teraz BF4, będzie jeszcze lepszy, albo gorszy, no zobaczymy, trzeba poczekać i kupić :)
Pozdrawiam.
Kupiłem przedwczoraj ,zagrałem i wiem już dlaczego kupiłem tak tanio (29zł MediaMrkt). To jedna z tych gier do których nie chce się już wracać. Jedyny plus to grafika ,skok w stosunku do BF2 bardzo duży. Poza tym kaszana. Beznadziejna fabuła i kupa błędów. System sterowania walką wręcz, porażka. Zawsze uważałem że misje czołgowe i lotnicze w FPSach to idiotyzm. Ale tu idiotyzm przekroczył granice absurdu. Liniowość okropna. Bardziej liniowy był chyba tylko leciwy MoH PA. A najbardzej co mnie wkurza to jak przez całą grę ktoś mi mówi co ,kiedy,i jak mam zrobić. Nie grywam w multi więc na ten temat się nie wypowiem ale jeśli chodzi o singleplayera to jak dla mnie szkoda nawet tych paru groszy.Ostatni CoD MW3 też nie rewelacja ale jednak o niebo lepszy od BF3.
Adoss, zagraj w multiplayer, bo bf3 to gra robiona przede wszystkim pod ten tryb... a co do singla to niestety zgadzam się z Tb.
Nie wiem co ludzie widzą w tej grze, Bad Company 2 jest o wiele lepsze. Co do trójki: nuda, fatalne hit detection jak i balans rozgrywki, optymalizacja też nie najlepsza, 6/10.
Ja pierdziele co za gimbus z adossa to po co ci gra aby tylko na singlu pograć. Ja mam od 2 miesięcy a kampanii nie przeszedłem, na multi mam 150h przegranych nie licząc CO-OP'a
co to jest 150h jakbys maił 600h to by było coś ogólnie gra 9,5/10 polecam gram w to od premiery bardzo duzo ludzi gra
ptaszek12
Czy ty w ogóle wiesz co to znaczy "gimbus"?
A może idioto pomyśl, rusz tym pustym czerepem i dojdź do wniosku że np. pan adosso ma słabe łącze i nie może grać w multi? Dodatkowo co to za moda żeby robić gry PŁATNE pod multi. Od tego trybu są darmowe strzelanki. Ja kupuje grę żeby sobie przejść kampanie, przygodę głównym bohaterem, a co do fragmentu " to po co ci gra aby tylko na singlu pograć" jest on kompletnie bez sensu. Ty sam chyba jesteś gimbem
Co do moich wrażeń
Grafika jest dobra, ale gameplay w singlu badziewny. Brak wielu opcji walki takich jak wychylanie się zza krawędzi które ułatwiają i urealistyczniają grę. NIe przeszedłem do końca, mam za sobą dopiero 3 godziny ale sądząc po komentarzach to ta gra ma nie więcej niż 7, więc można powiedzieć że jestem w połowie. Nie jestem fanem strzelanek i ogólnie nie lubię tego gatunku, odpaliłem z braku wolnego czasu, więc mam dystansowe podejście ale dla mnie ta gra jest zwykłym średniakiem. Cierpi jak prawie każda dzisiejsza produkcja na schemat fps, czyli: wybuchy, masa strzelania, jeszcze większa masa wrogów, ogrom przekleństw i największa masa ilość pukawek. Przepis na sukces dzisiejszej gry fps dla mało wymagającej klienteli. 6/10
Włodek18 - Ton wypowiedzi ptaszek12 był przesadzony, ale w jego słowach jest sporo prawdy. Więcej prawdy niż w Twoich, również przesadnie ostrych, a przepełnionych bzdurami jakich mało. O ile zgodzę się z tym, że Battlefield 3 ma kampanię do bólu liniową i przepełnioną przesadnym efekciarstwem o tyle nie mogę zgodzić się z Twoją oceną gry. Ba! Sam powinieneś odnieść się do swoich słów w pierwszej linijce i pomyśleć nad tym z czym masz do czynienia. Seria Battlefield zawsze była i będzie skoncentrowana wokół multiplayer. Starsze wersje nie mają w ogóle czegoś takiego jak kampania.
Nie wiem ile masz lat, ale Twoja wypowiedź "Dodatkowo co to za moda żeby robić gry PŁATNE pod multi. Od tego trybu są darmowe strzelanki" Udowadniasz, że masz bardzo małe pojęcie o serii, jak i ogółem o grach komputerowych... Te darmowe strzelanki nie zaoferują ci nawet 50% tego, co ta gra (planetside to taki wyjątek, ale wciąż niedopracowany) A co do tego fragmentu -"Ja kupuje grę żeby sobie przejść kampanie" - to źle kupiłeś i jesteś sam sobie winien. Nie znam żadnej drugiej osoby, która kupowałaby cokolwiek z serii battlefield dla samej kampanii... "Następnym razem ruszysz tym pustym czerepem" i zasięgnij języka na temat kupowanej przez Ciebie gry, bo ta tutaj jest zdecydowanie dla rozgrywek sieciowych.
Mam problem:
nie grałem w bf3 ze 3 miesiące, wczoraj uruchamiam gre,przechodzi do batleloga, widze serwery(wszystko ok) , a gdy chce dołączyc do serwera lub zagrać szybką gre - to nic sie nie dzieje , nie łaczyz żadną grą. Czy coś sie zmieniło w ostatnim czasie ?
up. Hmm w oroginie nacisnji ppm na bf3 i sprawdz aktualizacje. Jak nie pomoże to napraw instalacje. Przeinstaluj pb. Powinno ruszyć ;)
Bf 3 to nie wypał jeśli chodzi o serje battlefield :zbyt dużo błędów typu strzelasz do przeciwnika a kulki przelatują przez niego a trafi go ostatnia, nie można sie wychylać zza ścian i innych przeszkód, nie dopracowany system walki, znikający wrogowie, przeciwnik rozwala cie ci choć kryjesz sie za dwu metrową ścianą, oraz wiele innych błedów tego typu i gdyby nie świetna grafika to bf 3 byłby wierną spierdoloną kopią medal of honor warfighter moja ocena to 0/10
gdyby nie te strzałki nad wrogami, była by naprawdę świetna gra. Żadna radość, gdy wiesz, gdzie się znajduję wróg w 50% przypadkach.
czy gra odpali mi na GeForce GTX 650 Ti Boost | Intel Core i5-3470 CPU @ 3.20 GHz | RAM 7,96 GB | windows 7 ???
@olo223
Gra z pewnością ci się odpali na takim sprzęcie, sądzę również, że możesz liczyć na high, lub przy dobrej optymalizacji kompa w ultra.
Dzięki mau5x ;)
Kolejny dzień, kolejna gra od EA i kolejne rozczarowanie. Multi mnie jakoś nie interesuje, ale chciałem sprawdzić kampanię i przy okazji zobaczyć jak gra działa na moim wiekowym komputerze.
Zacząłem grać na wysokich ustawieniach, bo takie wybrała gra. Jednak po kilku minutach stwierdziłem, że jest zbyt płynnie, więc włączyłem ultra. Płynność spadła, ale wciąż była w granicach 20-28 FPS, czyli w zupełności wystarczająco. Domyślam się, że w multi byłoby znacznie gorzej, ale póki co zajmijmy się kampanią.
O dziwo pod względem graficznym przepychu nie ma. Gra wygląda co prawda wyraźnie lepiej od typowych konsolowych portów, ale daleko jej do np. Crysis 2, który to pokazywał bogactwo oświetlenia i systemu cieni.
Pomijając już kwestie graficzne kampania to perfidny festiwal QTE. To, że rozrywka jest liniowa można zaakceptować. To, że nie da się oddalić od korytarza o 20 metrów to jawna kpina z gracza. Już wolę sztuczne rozstawione ściany niż wyskakującą co chwila informację o opuszczaniu terenu misji. W tej grze ginie się często i to z losowych powodów. Dobra strategia, to schować się gdzieś za murkiem i czekać aż towarzysze oczyszczą teren. Skrypty są perfidnie widoczne i zabugowane. Miałem sytuację, że jakiś skrypt odpalił z opóźnieniem i wrogowie wyleźli prosto na mnie, bo podszedłem za daleko.
Ech, z nowoczesnych FPSów Crysis 1 wciąż pozostaje niedoścignionym wzorem. Tam granie na najwyższym poziomie trudności miało sens, bo dobre rozeznanie w terenie i pozycji wrogów pozwalało na skuteczną ich eliminację, bądź ominięcie. W BF3 tego nie ma, jest tylko ten ****** festiwal QTE.
Ta gra jest bardzo fajna ocena 7 / 10
@Likfidator SP w BF3 to jest żart a nie gra, nikogo to jednak nie obchodzi bo to jest gra wyłącznie MP, próbowałem grać w SP ale po paru misjach odpuściłem bo granie nie miało sensu przez nonsens QTE i zabugowanych skryptów.
Jednak w takiej grze SP nie podlega ocenie, generalnie nie powinno go być wcale (tryb treningowy z botami jak w BF2 zamiast tandetnej kampanii powinien być), ale marketing swoje a życie swoje.
Dla DICE należy się karny kutas za kampanie reklamowa nastawiona na SP i wcześniejsze zapowiedzi długiej i wciągającej kampanii, jak ktoś się na to nabrał i kupił preorder a nie lubi grać w MP to wtopił kasę.
Dlatego tez czekając na betę BF4 w ogóle nie oglądam materiałów reklamowych z kampanii bo spodziewam się ze będzie znowu kupa, jak nie tym lepiej, jednak jedynie mnie interesuje jak będzie śmigać MP, sama grę nie wiem czy kupie, ostatnio stawiam na mniej dopracowane gry ale bez/opcjonalnym DLC z dostępna zawartością tworzona przez graczy.
adoss to błąd ze nie grasz na multi bo kampania to tylko dodatek, Battlefield 3 to gra zrobiona z myślą o multi. Jak dla mnie gra zaje##sta ocena 9\10 nie dam 10 bo nie podoba mi się wsiadanie i wysiadanie z pojazdów powinna być animacja pozatym super
"Dodatkowo co to za moda żeby robić gry PŁATNE pod multi. Od tego trybu są darmowe strzelanki" lol rozwalila mnie tw wypowiedz Wlodka. Wyzywasz kogos od idiotow a sam jestes baranem totalnym taka moda ze battlefield to inna liga niz darmowe szmiry z mikrotransakcjami bez których nie pograsz normalnie. pozatym ta moda jest od początku istnienia gier
serKrycha -> nie dam 10 bo nie podoba mi się wsiadanie i wysiadanie z pojazdów powinna być animacja pozatym super
Tak zapytam jaka animacja powinna być przy wsiadaniu i wysiadaniu z pojazdów ? W poprzednich BFach nie było tego i nie będzie tego niestety...
Battlefield 3 czyli Pingwiny z Madagaskaru!
Polski dubbing to jakaś parodia :) Odpaliłem grę i już po kilkunastu minutach słyszę śledczego mówiącego głosem Skippera z Pingwinów z Madagaskaru (Grzegorz Pawlak). Nawet wypowiadane nazwisko głównego bohatera brzmi niemal jak przeciągane "Szeregowy". Miazga! Od razu przełączyłem audio na oryginalne.
Sprawdziłem sobie czy to tylko wymysł mojej fantazji lub czy takich absurdów i głupich skojarzeń jest więcej... efekt?
Jarosław Boberek czyli Król Julian podkłada głos pod Al-Bashira, Wojciech Paszkowski czyli madagaskarowy Maurice podkłada głos pod Steva Campo. Aktorzy Jacek Król i Paweł Szczęsny(policjanci z Madagaskaru 3) też podkładają głosy kolejno pod Salomona i Matkovica.
Hardcore, którego najtragiczniejszym akcentem jest i tak śledczy o głosie Skippera.
"Rico, Szeregowy, Kowalski, suszymy ząbki panowie"
Dobór aktorów - strzał w stopę!
Mój mózg został zblendowany a gra mocno zniesmaczona.
Swoją drogą, co to k&r@a z maniera u tych naszych aktorów by mówić tak nienaturalnie, teatralnie wręcz. Tak się nad tym spuszczają, pieszczą, że przekombinowują. To jakaś forma robienia sobie mentalnego loda czy lizania się po jajach której nie rozumiem?
Pytanie: do tej pory grałem w multi w BBC2 i teraz nie wiem czy :
- poczekać na kupno B4 ?
- czy może kupić B3.
Czy B3 jest tak samo w multi fajna jak BBC2 czy lepsza/ gorsza ? Dodam , że lubie grać w pojazdach lądowych : czołgi itp. Czy jest dużo map z czołgami ?
taka se
mimko - na youtubie jest pełno filmów na których można zobaczyć jak wygląda gra w multi. Troche sie spóźniłeś bo niedawno była promocja humble bundle gdzie miałeś kilka gier w tym bf3 za bodajze 5$. Dodatek Armored kill powinien Cie zadowolić. Wielkie mapy, czołgi, jety, helikoptery, jeepy itd. Jest zaledwie kilka map w których nie ma pojazdów więc o pojazdy martwić sie nie musisz. Czy kupować 3 czy 4 ? wydaje mi sie że sporo ludzi będzie jeszcze grać w "trójke" przez dłuższy czas bo jak wiadomo nie każdego stać od razu na kupno gry zaraz po premierze. Poza tym teraz Edycje premium (podstawke i wszystkie dodatki) masz za 109zł na sklep gram. Później możesz poczekać na jakaś promocje zwiazaną z czwórką i wtedy kupić.
Kto kupuje bf3 dla singla i na jego podstawie go ocenia ? Gra świetna , gram od 16 grudnia 2011 i mp mi się nie nudzi :)
Siema
Win 7 64 bit
geforce 9600 gt 1gb
4gb ram
intel core 2 duo 2.80ghz
jak myslicie pojdzie ? chodzi mi głownie o multi
Pogram sobie na tym ?
MSI Radeon HD 7790OC
intel core i3
8gb Ramu
Gra świetna, niestety miałem okazję zagrać tylko u brata, ale już zamówiłem sobie i mam nadzieje że nie znudzi mi się szybko :)
Pójdzie mi ta gra na core 2 quad 9400, 4gb ram i asus gtx 650ti 1gb?
B-Keey => po co gadasz takie bajki skoro juz wiem że pójdzie. :D
Sprzedam BF3+Premium (a więc wszystkie dodatki) za 51,50zł (dodaję do konta odpowiedź na hasło dyskretne, więc można je zmienić, zmienić hasło, email, login) http://allegro.pl/battlefield-3-premium-wszystkie-dodatki-i3561593180.html
jaka zryta gierka początek gry i jakiś pistolet w drzwiach i i chuj wie co zrobić , wali błędami jak chuj w menu nie mogę nic zmienić , a gdy włączam gierkę to czarny ekran
ok udało mi się przejść dalej ale zbyt daleko nie doszedłem pierwsza misją normalna i przeciwników bez końca wyłażą i wyłażą wkurzyłem się pobiegłem gdzieś a tu jakieś odliczanie zal gierka jest do bani
"Pójdzie mi ta gra na gf TITAN, 8 rdzeniowy procesor, 16 gB RAM?" ---> normalnie dzieci neo.
Grę zakupiłem teraz i stwierdzam, że w porównaniu do BBC2 grafika ładniejsza ( a między B3 a B4 beta różnica jak między omletem a naleśnikiem ). Jednak dla mnie pogorszyli trochę grywalność pojazdów: lepiej się operowało działkami w BBC2. Mam też dłuższe oczekiwania na dołączanie się do serwera, to normalne? Nie znalazłem ( albo nie ma? ) sposobu na zmianę teamu podczas walki. Czy jest w tej grze tryb gorączki jak w BBC2?
Jeszcze jedno - czy komuś też orygin nie zapamiętuje hasła? Ciągle muszę wpisywać jak się łącze.
fajnie grało w to się ale za krótko ... napisy końcowe po 6 godzinach :/ szkoda bo fajna gra
Mi juz od kakiegos czasu origin nie zapisuje hasla, bardzo irytujące, SP w BF3 to okrutna porażka, dobrze ze MP nie wylada ppdobnie.
jjackblack - możesz zmienić team podczas rozgrywki (jeżeli chodzi o DRUŻYNĘ a nie o ZESPÓŁ)
Też mam grę od niedawna, szczerze, to kupiłem ją dlatego, że będę dłużej czekał z kupnem B4: poczytam sobie najpierw opinie o pełnej wersji. W mordę jaka realistyczna grafa wooow . Co do mechaniki: przyjemniej się prowadzi pojazdy wg mnie w BBC2, ale w B3 lepsza mechanika prowadzenia żołnierza. I nareszcie czuć w łapie, że się strzela bo do tej pory ten aspekt gry był fatalny ( we wszystkich współczesnych fps-ach jakie znam ).
A do serwerów nieraz długo się mi łączy: albo łączy jak już naciskam Esc.
Ciekawostka: myślałem , że w tej grze on line będę kończył rozgrywki na ostatnim mieiscu , a tu o dziwo tak nie jest. Raz nawet różnica pkt między grającymi a mną była następująca: ja ponad 18 000 pkt, kolejni pomnie poniżej 9000 pkt . Przy moim rankingu 3 stopień wygląda ta tabelka przekomicznie gdy inni mają 40 lvl i więcej.
PYTANIE: czy tu też jest do odblokowania radar dla czołgów grając mechanikiem ( czy technikiem już nie pamiętam)?
Gram sobie jak na wzorowego gracza przystało a tu nagle rozłączenie z grą "upłynął czas połączenia z serwerem" . WTF? Są jakieś opcje ustawiania czasu połączenia?
SPRZEDAM KONTO DO GRY BF3 PREMIUM ORIGINS CENA 40ZŁ NIE BANOWANE
SPRZEDAM KONTO DO GRY BORDERSLAND 2 STEAM MOGĘ PODAĆ CAŁY KLUCZ BY POBRAĆ GRE LUB ODSPRZEDAĆ KONTO STEAM CS.16 PLUS BORDERSLAND 2 40ZŁ INFO GG 7944866
Na czym polega to niszczenie czołgów za pomocą......no właśnie nie wiem , nieraz wjadę w obszar , który powoduje, że czołg sam niszczy się a ekran jest taki jakbym wszedł obszar promieniowania. Co to jest? ( nie wyjeżdżam po za obszar gry ).
Witam, mam na sprzedaż konto Origin. Na koncie znajduje się Battlefield 3 (1 DLC) + Battlefield Bad Company 2. Cena do negocjacji. Płatność: PayPal/Przelew. Więcej informacji: Priv/GG: 41641542
Te wymagania to jakieś nieporozumienie. Gry typu Saints Row 3, Crysis 2 chodzą na moim kompie naprawdę dobrze a tutaj przy all low i rozdzielczości 1024x768 gra i tak nie chodzi tak jak powinna chodzić strzelanka czyli bez najmniejszego opóźnienia. Trochę szkoda bo jeżeli nie mogę w to grać na średnich to w ogóle nie będę w to grał.
zubek29 - Ja mam tak samo. Obojętnie jaka rozdziałka,ustawienia graficzne i tak źle chodzi. To znaczy straszne spadki fps 20-40 tak skaczą strasznie nie da się grać po prostu. Wydaje mi się, że jest słabo zoptymalizowana. Oczywiście to moje zdanie. Nawet pobrałem Bete BF 4 i co? Nawet włączyć się nie chce. Przed patchem był zawsze lag przy ładowaniu. A po patchu nawet nie chce się uruchomić;/ Chce sprzedać bfa 3 bo u mnie nie jest grywalna i tak mi się znudziła. Nie wiem dlaczego, ale już wole starego CSa 1.6 odpalić.
Zubek29 i jakby moja edycja poprzedniego postu. Wziąłem się za tego bfa 3 i spróbowałem wszystkich możliwości i udało się osiągnąć efekt. Po pierwsze Odkurz kompa ja to niestety zrobiłem na samym końcu, ale dało piorunujący efekt. Po drugie NetFramework wersja 4.5. Dało kopa komputerowi. Ja miałem wersje 1.1 xD Reszta to standard np stery do kary,CCleaner,przeskanowanie kompa itp. Poszukajcie w necie a będzie wam dane:D napisałem to co MI pomogło tak naprawdę. Mam nadzieje, że komuś się przyda.
PYTANIE: jak zobaczyć swój wynik w tej tabeli "najlepsze wyniki" , znaczy jak się znaleźć, przecież przesuwanie strzałką na dole kilku tysięcy graczy jest bez sensu, jest na to jakiś sposób? W BBC2 była opcja "do mnie" a tu?
fayerrr - podczas gry naciskasz TAB i masz wyniki podczas gry. Po danym meczu na battlelogu dostajesz raport z tej gry i masz wszystko co i jak.
wozniaq- ale chodziło mi nie o tymczasowy wynik w grze, którą prowadzę tylko KTÓRE MIEJSCE MAM na liście światowej, ogólnej. Jest co prawda mój wynik w tym całym batle sratle ( w statystykach )..... ale nie wiem , jak się ma ten mój wynik do innych graczy czyli np. co z tego że mam 400 000 pkt jak nie wiem czy to dużo czy mało. W Battlefield Bad Company 2 była taka opcja w statystykach najlepszych graczy: "do mnie" i mogłem się zobaczyć , że jestem np. 6700 na liście światowej. W B3 chyba tego nie ma , szkoda.
Gra jako multi fajna, ale chciałem coś napisać o singlu ( przeszedłem jakieś 30%). I nie po to aby sprowokować dyskusje tylko dlatego , że wiem że fora są czytane też przez pracowników wydawców i producentów gier i mam nadzieje, że przeczytają moją skromną wypowiedź na temat singla i być może zmienią w przyszłości sposoby projektowania gier.
O Matko Boska , do czego świat gier zmierza ?!! To trudno nazwać grą co serwują nam w opcji dla pojedynczego gracza. Pisze to z perspektywy 39 latka, może to wpływ wychowania na starszych grach , ale to co zobaczyłem teraz to urąga wszelkim zasadom bycia grą singlową:
- co chwila przerywnik filmowy trwający kilkadziesiąt sekund,
-zrobienie zadań dyktują nam inni,
-większość gry wskaźniczek za kim iść,
- niemal cały czas biegam w kupie: kurde gdzie tu intymność, strach, emocje , zaskoczenie?
- nawet ważniejsze zniszczenia/ zabicia wrogów są podyktowane konkretną bronią ( a to zastrzel z rakietnicy, a to wsiądź do samochodu).
Wiem , że wychowani na "Crysisach" przyjmują to jako norma ( nie pisze wcale złośliwie ), ale ja czułem się raczej jak bym oglądał film, na którym czasami mogę dokonać interakcji z otoczeniem.
MOJA UWAGA DOTYCZY SINGLA, sam multi uważam za fajny.
Battlefield 3
W porównaniu z BBC2 trochę mniejsza grywalność pojazdów- i trochę kulasowate są bronie do niszczenia czołgów- ta co namierza: zanim to zrobisz 9 na 10 przypadków zostajesz załatwiony, pozostałe ( kuszy nie znam ) nadają się do młócenia: skuteczni tylko z bardzo bliskiej odległości ( czyli jest się narażonym na rozjechanie, ostrzał do wyboru ) a jak oddalisz się na 50 m i dalej to skuteczność trafienia bliska 0% .
eee na jakich ustawieniach pojdzie ( o ile pojdzie -,-) Intel Core i5 2300 2.80 GHz, 4 GB RAM, NVIDIA GeForce GT 440, Windows 7, 1000 GB dysku
Jak myslicie, duzo osob bedzie na multi jeszcze po premierze bf 4 :P?
Kod na Battlefield 3 za darmo na Origin [link]
@Lithryn tak - bardz duzo - nawet bad compoany 2 jeszcze zyje i ma sie calkiem dobrze a 3 napewno nie zdechnie bo niewiele sie rozni od 4 a wymagania mnijesze no i gra tania masa ludzi ma nie ma sie co bac mozna nawet bad comany 2 dalej spokojni kupowac bez strachu
Wymagania może i 3 ma mniejsze lecz różnicy w płynności nie widze ;) bf 4 jest bardzo dobrze zoptymalizowany wiec ma wymaganie wcale nie patrzcie. Jeżeli 3 smiga wam na ustawieniach ultra to w czwartą część też zagracie na ultra :)
Kampanii w tej części nie grałem, poświęciłem swój czas z tą grą tylko w trybie multiplayer i powiem tyle: świetnie się gra! Piękne, ciekawe mapy; cudowne efekty i sam gameplay. Polecam w całości jeżeli ktoś lubi tego typu gry. Jedynym minusem jak dla mnie są żółte tekstury budynków, których nijak ni potrafię naprawić. Poza tą niedogodnością radzę zagrać
Rozdają darmowe klucze do Battlefield 3 - [link]
Wystarczy do nich napisać i klucz można dostać tego samego dnia, super stronka. Ja już swój dostałem ;)
Polecam wszystkim!
Rozdają darmowe klucze do Battlefield 3 - goo.gl\kI7NsH
Wystarczy do nich napisać i klucz można dostać tego samego dnia, super stronka. Ja już swój dostałem ;) Polecam wszystkim!
@Killer0 - Zwykli oszuści i Ty pewnie też. Klucz który dostaniecie to : G433-XWLD-ZBW8-JWUC-JDSW. Z tego co wiem to działał - ale 4 dni temu. Był ogólnie dostępny.
Jest to moja pierwsze gra Battlefield jaką zacząłem grać. Wcześniej grałem tylko i wyłącznie w gry z serii Call of Duty i tylko multi. Byłem sceptycznie nastawiony do Battlefield'a, do wszystkich jego cześci, aż w końcu zagrałem w BF3. :D Gra się cudownie, grafika stoi na bardzo wysokim poziomie, 64 graczy na mapie, dużo dodatkowego wyposażenia. Po 400 godzinach grania nadal mi się nie znudził. Hehe xD
Zajebista!Lepsza od BF 4(w singlu)tak samo zajebista jak bf 4(w multi).Moja ocena jest po prawej
Mi ta gra przypadła bardziej do gustu niz nad company i czwórka
Chciałbym kupić BF3, ale nie wiem, czy Ona obsługuje PAD-a, czy tylko klawiaturę i mysz
@erikol obsługuje ale w kampanie nie da się grać padem przez zryte QTE, co nie ma znaczenia bo jest słaba i szkoda na nią czasu ale w MP nie udało mi się ustawić tak pada aby mi się komfortowo poruszało na piechotę jak i w pojazdach, podobno w latadlach się sprawdza ale nie latam wiec nie wiem.
Jestem zwolennikiem grania na padzie ale w BF3 spasowałem i grałem za pomocą kb+m.
Duzo ludzi gra jeszcze w 3? Bo zastanawiam sie nad zakupem po premierze 4 bo jest dosc tani. I czy w ogole da sie grac bez dodatkow tych? Bo sporo ich a chwala ludzie.
Dantey115 - za niecałe 100zł masz edycje premium czyli podstawka + wszystkie dodatki ;) samego bf3 mozesz kupic za 40zł :)
Kupiłem BF3, bo 4 to jakiś żart z klientów, nie wnosi wiele prócz kilku kosmetycznych ulepszeń.
Trójka jest na tyle dopracowana, że warto w nią zainwestować i pograć dopóki "czwórka" wyjdzie dopracowana, a znając panie i panów z EA potrwa to jeszcze kilka ładnych miesięcy.
Jasne , że grają i warto kupić . BF3 był dosyć dużym powiewem świeżości dla serii , świetny silnik , miłe dla oka animacje postaci a na starcie o wiele lepsze mapy niż te z bf4 , który jest troszkę odcinaniem kuponów . 9+/10
Na jakich ustawieniach wejdzie (oczywiście o ile wejdzie :P) na takim kompie: Intel Core i3-2350 2.30 Ghz, 4 GB Ramu, GeForce GT 520M. Chciałbym, żeby chodziło w min. 60 FPSach, ale zadowolę się 30.
Zastanawiam się czy nie wykorzystać sytuacji premiery B4 i nie zakupić B3 za te 50zł.
Warto jeszcze kupić Battlefield 3 na PC dla samego multika?
Czy mój sprzęt to pociągnie na przyzwoitych detalach:
płyta główną ASUS M5A78L-M LX
procesor AMD ATHLON II X4 640 BOX 3.00 GHz
ram 2 x 4GB(8GB) 1600 MHz
Radeon HD 7770 gigabyte oc 1gb
Gram na max. 1680-1050 rozdzielczość(często 1440-900)
Ostatnimi latami lubowałem się w sieciowe call of duty.
Czy w świecie bat 3 się odnajdę?
No i czy gra tam bardzo dużo ludzi i nie będzie problemów z graniem.
No i czy obędzie się bez tych wszystkich dodatków(za 50 zł myślę,że jeszcze warto zakupić 2 letni,praktycznie najlepszy sieciowy fps na PC)
Cała prawda o Battlefield 3
Witam gram już dość długo bo 26 lat
Jeśli chodzi o gry o podobnej tematyce to grałem w:
Call of Duty 2
Call of Duty 4: Modern Warfare
Call of Duty: Modern Warfare 2
Call of Duty: Modern Warfare 3
Call of Duty: World at War
Call of Duty: Black Ops
Call of Duty: Black Ops 2
Medal of Honor 2010
Medal of Honor Warfighter
i teraz gram w Battlefield 3
Gre można podzielić na dwie oceny (SP) i (MP).
(SP)-Jeśli ktoś szuka fajnej akcji w tym trybie gry to niech zapomni, fabuła i akcja jest na poziomie 2/10.
Jeśli ktoś chce fajną gre z fabułą i akcją to polecam COD-2 lub COD-4MW fajne też są COD WAW i COD BO.
Jeśli chodzi o interaktywne wstawki QTE w grze to ci co to wymyślili to niech debili szukają u siebie w rodzinie.
Nawet małpa w zoo nie chciała by grać w tą sekwencje gry.
Grafika w tej grze jest ładna ale bardzo ładna, jak nie ładniejsza jest w MOH 2010, MOH WF, COD WAW.
Jeśli ktoś che kupić grę dla samego SP to stanowczo nie warto nawet wydawać 50 zł za podstawkę gry B3-SP.
Lepiej pożyczyć konto Origin od kogoś znajomego na dwa, trzy dni ukończyć SP z polskimi dialogami i oddać. Lub wariant drugi dla ogarniętych pobrać z netu, tylko że pobieranie może się równać granie jeśli chodzi o czas.
Biorąc pod uwagę całość SP to moja ocena końcowa to 4/10.
1.pkt za samą grę.
1.pkt za polskie dialogi które moim zdaniem dają rade.
1.pkt za audio/dźwięk - zwłaszcza za odgłos biegania żołnierza.
1.pkt za misje - start z lotniskowca samolotem.
/
-1.pkt za interaktywne wstawki QTE których lepiej jak by nie było niż są.
-1.pkt za drętwą fabułę.
-1.pkt za za chaotyczną akcje po sznurku a czasami nawet można poczekać za winklem, a koledzy żołnierze sami sobie poradzą.
-1.pkt za niedopracowane skrypty i masę widocznych błędów np: znikające ściany, żołnierze zabici leżący w powietrzu itd.
-1.pkt za ograniczoną akcje.
-1.pkt za to że twórcy Battlefield 3 się nie postarali żeby SP był lepszy a główny nacisk swojej pracy położyli na reklamę gry w tv i internecie.
(MP)-Jeśli masz z kim grać lub masz swoją drużynę to B3-MP jest właśnie dla Ciebie. Fajne mapy zwłaszcza dla mnie Ziba Tower gdzie można całą restaurację na szczycie hotelu zdemolować strzałami. Bardzo duże i różnorodne zniszczenie budynków i otoczenia. Fajna współpraca w pojazdach. Sama podstawka B3 zajmuje 19 GB a dodatki z mapami 16 GB co razem daje 35 GB.
Biorąc pod uwagę całość MP to moja ocena końcowa to 7/10.
1.pkt za możliwość zrobienia dużych zniszczeń w budynkach i na zewnątrz, realistyczne i wymuszające grę np: nie ukryjesz się na dobre żołnierzem w budynku przed helikopterem.
1.pkt za czytelny interfejs w grze i przed wejściem do gry, łatwy w obsłudze.
1.pkt za dużą ilość map i do tego nawet fajnie zrobionych.
1.pkt za możliwość działania w danym pojedzie, wozie bojowym, czołgu, helikopterze w 2,3,4 osoby razem.
1.pkt za pomysł rozszerzenia map za pomocą pojawiającego się czarno białego ekranu jak by radiacji promieniotwórczej która czasami jest wkurzająca ale oszukuje mózg że mapy są otwarte i daje złudzenie całkowitej przestrzeni na polu walki.
1.pkt za dobrą grafikę otoczenia i nie przesadzone nasycenie kolorów co bardziej urealnia grę.
1.pkt za wciągającą rozgrywkę dzięki różnemu startu w grze od pistoletu po myśliwiec i współpracę w drużynach.
/
-1.pkt za niedopracowanego Battleloga np: lepsza współpraca głosowa jest przez Skype.
-1.pkt za przekombinowanie w dodatkach czasami prostsze rozwiązania są lepsze.
-1.pkt za gimbusy lub graczy którzy psują standard rozgrywek w sieci myśląc że są super graczami bo w tablicy końcowej są np: na 2 miejscu z wynikiem 28 zabił 30 zginął. Co to za wynik hehe ? zgiń 3 razy zabij 15 razy.
Podsumowanie jest takie kiedyś gry były bardzo grywalne ale ze słabą/raczkującą grafiką, teraz jest na odwrót. Gry mają grafikę na bardzo wysokim poziomie ale grywalność zaczyna być słaba bo producenci są nastawieni na szybki zysk. Po za tym gimbusy patrzą na grafikę i tylko na to a to jest śmieszne zamiast grać w grę. Podczas szybkiej gry nikt aż tak bardzo nie patrzy na szczegółowość i tak bardzo pięknej i wysokim standardzie grafiki liczy się akcja i zadowolenie z gry bo to przesądza w końcu o grywalności gry.
Dziś jest tak że dzisiejsze nowe produkcje gier są podobne do nowych wypasionych telewizorów, super oprawa, super grafika obrazu ale zawartość w nich jak w telewizorach dużo reklam i debilnych seriali.
Kończąc ten krótki wpis ocena końcowa jest taka B3 był grą bardzo ale to bardzo reklamowaną a taka seria jak Call of Duty prawie niema nigdzie reklam a i tak w sklepach na półkach zajmuje więcej miejsca niż Battlefield i porządni gracze wiedzą o tej grze i grają w nią. Dlatego końcowa ocena B3 i to dzięki MP który mógł być jeszcze na większym poziomie gdyby niektórzy gracze grali w tą gre ze zrozumieniem to 7.5/10.
Poczekałem na premierę Battlefield 4 i Battlefield 3: Premium Edition kupiłem w promocji za 99,99 zł w sklepie.
A najlepszą bronią w Battlefield 3 jest ?
Twój umysł grać czy nie grać :-]
mackal83, powinno pojsc na wysokich/ultra nawet ;d Ludzi gra sporo, ale nie bedzie takiej roznorodnosci map jak np. przy premierze, albo w BF4, bo sa servery z powtarzajacymi sie mapami i tylko tam ludzie graja, jakies 4-5 mapki.. Zreszta na battlelogu mozesz chyba sprawdzic :P
bardzo fajna fabuła żołnierze dobrze zbudowani fajne bronie solo a multi to tak puł a puł i ogulnie to ogarniam o co chodzi z biciem się i też dużo nie kosztuje
zSony z tego co mi wiadomo masz i3 540 3,06 GHz. Ja mam ten sam procek i karty mamy podobne ( ja mam HD 5750 1gb ) i gram w tą gre na ultra i gra działa płynnie, gra się przyjemnie. Oczywiście nie 1080p tylko 1440x900
niektorzy narzekaja na kampanie wedlug mnie jest swietna spedzilem na singlu pare ladnych godzin a multi to po prostu arcydzielo
Mam takie pytanie do tych co ogarniają wszystko o BF3 i jego multiplayer. A mianowicie chciałbym zakupić BF3 dla multi wyłącznie i tutaj moje pytanie. Czy będę mógł spokojnie bez zacinki i lagowania grać na low detalach przy pentium dual core 2# 3.0 Ghz, 8 GB ram 1333Mhz, 1 GB nvidia geforce. i 4 Mb neta. Zagram spokojnie czy raczej nie?? Dodam że single śmiga na low bez problemu.
za każdym razem gdy wychodzą nowe sterowniki od nVidi , gra dostaje potężnego kopa , fps na ultra detalach nie spadają poniżej 74 , nawet na Conquest large ... super!
Czy wszyscy tak mają że full screen jest tylko przy 1600x900 1680x1050 i 1920x1080? Pytam ponieważ mam trochę za słabego kompa żeby grać w takich rozdzielczościach a np w zwykłym 1280x800 gra mi chodzi dobrze tylko że po bokach są duże pasy. Jak by ktoś mógł pomóc to z góry dzięki.
zrób screena i pokaż jak to u ciebie wygląda?
Joe Barbaro| Ja mam na sprzedaż battlefielda 3 +DLC + Battlefield Bad Company 2. Jesli jestes zainteresowany napisz na gg - 41641542 wszystko ustalimy.
Mam pytanie bo w tym miesiącu mam do wydania kaske i wacham sie między Far Cry 3 a Battlefield 3 co jest waszym zdaniem lepsze ???
"GumiS91 PL" Musisz sam zdecydować w której grze będziesz czuł się lepiej. Na początek spytałbym się kumpli czy mają którąś z tych gier. Najlepiej grać z przyjaciółmi. A jak ci nie zależy to pooglądaj filmiki na YT i zdecyduj która ci się bardziej podoba.
Sprzedam konta, na jednym z nich jest właśnie Battlefield 3
Steam:
- The Elder Scrolls V: Skyrim
- Dead Island
- Metro 2033
cena: 100 zł
Uplay:
- Assassin's Creed
- Assassin's Creed II
- Assassin's Creed Brotherhood
- Assassin's Creed Revelations
- Assassin's Creed III
cena: 160 zł konto (bez AC1)/180 zł konto + egzemplarze gier (wraz z AC1)
Origin:
- Battlefield 3 (23 poziom)
- Dragon Age II
cena: 50 zł
kontaktować się na: [email protected]
Siema, pójdzie mi na : Windows Vista procesor Intel Core Duo 2.60 ghz ram 2 gb grafika GT 220 DX 10 ? Z góry dzięki
Siema, BF3 pójdzie mi na : Intel Core Duo 2.60Ghz GT220 1Gb 2Gb Ram Win Vista 32-bit ? Z góry dzięki.
Nie będzie odkryciem, gdy powiem że tą grę kupuje się tylko dla multi. Jeżeli szukasz dobrej strzelaniny ta jest świetna, ewentualnie lepszą byłoby Bad Company 2
Witajcie ponownie mam pytanie amianowicie opłaca sie jeszcze kupować wersje BF3 ze wszystkimi dodatkami za 100zł czy lepiej kupić samego BF3 ??? Wiadomo pogram i z czasem kupie BF4 ale chce BF3 tylko nie wiem czy premium z dodatkami sie opłaca czy nie. I jeżeli moge zapytać to ile jest map w MP w samen podstawce bez dodatków a ile z dodatkami i czy dużo osób gra na mapach z dodatkami będe bardzo wdzieczny, i z góry Dziękuje...
Powie mi ktos czy mi gra pojdzie i czy na ultra?
Proc AMD ATHLON II X4 740, cztery rdzenie po
3.2 GHz
4GB RAM
karta graf Gf gt 630 4 gb ddr3
zasilacz 400- 450 W PFC
Z gory dziekuje
~Soya~ = karte graficzną masz za słabą . Wymien sobie karte. Pozdr
To moze takie zestawienie:
proc AMD A8-6600k 4rdzenie po 4,2 Ghz
4 GB RAM
KARTA GRAFICZNA AMD RADEON HD8570 do 2GB
zasilacz 500W
A to na ile wbije? Ultra czy niskie?
Intel Core i7 3770, nVIDIA GeForce GTX660, RAM: 8 GB <----- pójdzie mi na najniższych?
czy zagram na minimalnych?
Soya - obstawiam ultra
voodka - nie chwal sie tak ;p nawet na srednich moze ci pojsc czasem ;)
w żadnym razie się nie chwalę (bo nie ma czym)
dzieki za odpowiedz ;)
~Soya~ Ja gram na identycznym kompie ( AMD ATHLON II X4 740, cztery rdzenie po 3.2 GHz 4GB RAM karta graf Gf gt 630 4 gb ddr3 zasilacz 400- 450 W ) i wychodzi mi plynna rozgrywka na medium + detale na ultra