Heavy Rain na ekranach kin?
Mogliby podłączać PS3 do projektora, dawać losowo wybranemu człowiekowi z publiki pada, krótko wyjaśnić jak się w to gra (byle "każual" sobie poradzi) i jazda. :)
Te gadanie "Za interaktywny film nie zamierzam tyle płacić, wolę już zapłacić za normalny". Załóżmy, że to jest film, płacisz 180zł za 8-10h świetnego filmu lub mniej więcej 60zł na BD za 2-godzinny, dobry film. Wychodzi na to, że się opłaca ;)
Ta gra jets sama w sobie filmem, więc po co robić to na film?CHyba, że koleś chce się wzbogacić i dlatego robi film
fajnie by było ;) w grę raczej nigdy nie zagram ,a tak to chodziarz fajny film z niezłą fabułą by się obejrzało
Jakby grafika była na takim poziomie jak w FF13 to byłby z tego fajny film, a tak nie jest więc nie ma co
A poco film skoro ta gra to film?;>
szymen zdobrej gry mozna zrobic film
Po co czekać, jak już można oglądać? ;)
http://www.gameanyone.com/game/PS3/5039.html
Tylko uwaga. Seans trwa 7 i pół godziny ;)
Pazerność niektórych nie zna granic... HR to (prawie) film (a przynajmniej interaktywny ;)
Robić film o filmie. Genialne.
no właśnie. Przecież ta gra to już jest film. Chociaż ja w nią nie zagram bo mam X360 =)
Mam nadzieję, że zrobią film. Przynajmniej tak dowiem się o wszystkim zawartym w grze, bo niestety nie posiadam ps3.
WG mnie to dobry pomysł :D nie mam PS3 i nie zagram w Heavy Rain :/ więc można by pooglądać :P
To musiała by być luźna adaptacja... skoro część graczy wie już dziś kim jest origami killer...
[2]
wystarczy odpalić samą grę, bo ona sama się przejdzie bez niczyjej pomocy :D
Przecież ta gra sama w sobie jest już interaktywnym filmem. Nie ma sensu robić adaptacji, zwłaszcza, że film nie będzie miał najlepszej chyba cechy tej gry czyli nieliniowości ;p
feniks_012 ---> nie wiem czy zauważyłeś kolego, ale niemal wszystkie cutscenki w FFXIII są prerenderowane, czyli właściwie można na nich pokazać wszystko bo nie zależy to od mocy konsoli. A sam engine FF jest raczej przeciętny. o ile postacie i przeciwnicy dają radę (efekty walki też są całkiem całkiem) to otoczenie to ista porażka. Wszechobecna pustka niczym w Shadow of The Colossus na PS2 (z całym szacunkiem dla tej wielkiej gry) i tekstury z jak z przed 5 lat - trawa "namalowana" na podłożu (!). Heavy Rain dysponuje na tyle potężnym silnikiem (jest w stanie wyświetlić o wiele więcej polygonów wciąż zachowując płynną animację - gdyby to rzeczywiście "wyciąć" i zrobić film to by to wyglądało bardzo dobrze, szczególnie jeśli podkolorowało się parę szczegółów. Tylko po co? Ta gra już i tak jest bardziej filmem niż grą więc nie widzę sensu szczerze...
a co do RPGfana to ja już nie mam słów...
było by super