Metro 2033 bez przedpremierowego dema
Musi wyjsc demo, bo w przeciwnym razie strach kupowac gre, ktora ma takie wymagania.
przecież będą jakieś serwisy które przetestują tą grę pod kątem kart więc nie widzę problemu ;)
Czyli jak nie ma dema to z optymalizacją jest naprawdę źle. Współczuję jedynie ludziom, którzy to kupią a później będą mieli 10 klatek na sekundę przy najniższych ustawieniach ;/
xbox i nie boję się o żadne wymagania:D
Pawcio_xbox_Forever - historia zna takie przypadki że nawet na konsoli gry się przycinały i to ostro
Co wy bredzicie tak ciągle o tych wymaganiach - na Eurogamer możecie sobie poczytać wywiad z twórcą gry i wrażenia redaktorów Eurogamer'a. Żeby gra mogła chodzić płynnie na konsolach (i super wyglądać) engine został naprawdę mocno zoptymalizowany i "dobrze" zaprojektowany (w odróżnieniu od beznadziejnego silnika ze STALKER). Na części z tych optymalizacji mocno skorzystała wersja PC. Gra będzie świetnie wyglądać i chodzić bardzo płynnie już na średnim sprzęcie. Te "wielkie" wymagania dotyczą tylko sytuacji kiedy ktoś będzie chciał skorzystać z różnych efektów DX11 (ale i bez nich gra wygląda super więc nie wiem o co tyle krzyku).
PePe PL
Oczywiście ma rację, ale "dziennikarze" (muacha cha cha...) z GOL-a wolą podkręcać atmosferę zamiast dostarczać rzetelnych informacji. Te wysokie wymagania biorą się z m.in. pełnego wsparcia dla teslacji z którą nawet Radki 5970 nie do końca sobie radzą, więc do komfortowej gry dx9/10 wystarczy zapewne PC z 2x3GHz, 8800 GT/4850 i tyle. Pomijam, iż Metro jest silnie supportowane przez nV i zapewne będzie ostro wykorzystywane do marketingu GeForce/Physx jak to miało miejsce z Batmanem AA.
historia zna takie przypadki że nawet na konsoli gry się przycinały i to ostro
Oczywiście, na konsoli również się potrafią mocno przycinać (posiadam również konsolę i przy dobrym kompie ta sama gra chodzi i wygląda dużo lepiej na piecu). A jeśli ktoś ma słabszy sprzęt to zjedzie trochę z detalami (gra wtedy będzie wyglądać tak jak na konsoli) i będzie mógł zapewne komfortowo pograć.
Duży błąd, ja na pewno nie kupie bo to jakie zobaczyłem wymagania to mnie zatkało ale i tak nie chcę w nią grać :P
Duży błąd, ja na pewno nie kupie bo to jakie zobaczyłem wymagania to mnie zatkało ale i tak nie chcę w nią grać :P
Powiem tylko tyle ze te wymagania pewnie są przesadzone... mało razy tak było ?
Ja mam tylko nadzieje ze jak pojawi się GF Fermi to poprzednie modele radykalnie stanieją. Chodzi mi o GF 295 lub 285. Pamięć ram droga nie jest wiec jak co można z 4 giga dokupić. No i zasilacz tez by się przydał ;/ ehh to już jest w sumie problem.
Narazie pierwsza gra w historii o tak dużych wymaganiach :D ale poczekamy na crysisa 2 :P
I kij w oko Pctowocom za te wymagania.Jak dobrze że mam konsole.A w metro 2033 sobie bez problemów pogram ale wątpie żeby dorównało Faloutowi
Chyba wszystko dorowa w podobnym klimacie bo Fallout 3 (jesli o nim mowisz) byl zwyczajnie cienki - prosty, krotki, nudny, system vats nadawal sie chyba tylko dla osob ktore nie umieja grasz myszka/padem bo po co celowac komus w noge skoro strzal w glowe da wiekszy dmg? Srednia powyzej 90%? Zasluga marki i pierwszych godzin gry bo im dluzej sie gra tym wiecej poznaje sie wad tej produkcji. Borderlands znacznie lepszy - 4 graczy, "rpg", 30+ godzin gry czystego gameplayu (wszystkie misje) bo w falloucie gralem 30h (z braku gier) z czego wiecej czasu spedzalo sie na chodzeniu i gadanu bzdur.
Kurcze, szkoda, że nie będzie na PS3 chętnie bym pograł. No cóż trudno :)
RPGfa tak tak ciesz sie ze pograsz na konsoli , to tak samo jak z np NFS na komorki , ta sama gra ale jakosc :D , dema nie bedzie bo przeciez wiadomo ze to gniot i po demie nikt by tego nie kupil :)
RPGfan, a kto powiedział, że w Metro trzeba grać na max detalach? Obcinając detale gry do poziomu X360 (brak DX11, tylko DX9, rozdzielczość 720p) grę będzie się dało uruchomić na sprzęcie średniej klasy, tak jak było podane w newsie. Więc żaden problem.
szkoda