Supreme Commander 2 – demo plus pełne wsparcie dla usługi Steamworks
"Minusem natomiast jest wymóg aktywacji online poprzez ten serwis."
Dlaczego minusem? Osobiście bardzo sobie chwalę tą platformę. Kiedyś może steam nie był aż tak stabilny, ale już od jakiegoś czasu nie mam w ogóle problemu z ww. programem. Valve pracuje cały czas nad swoją platformą i widać efekty.
Odnośnie gry to chętnie przetestuję już niebawem "dwójkę".
Przetestowałem demko. Ogromnie mi się podoba , nie planowałem kupna tej gry ale teraz mam niezły problem bo chyba kupię :). W porównaniu do jedynki autorzy poszli zdecydowanie do przodu. Skupili się na rozwałce upraszczając trochę ekonomię co moim zdaniem jest na plus. W jedynce czasami ciężko było zapanować nad tym wszystkim. Zlikwidowano problem ,,ujemności" że tak to nazwę w pozyskiwaniu i generowaniu surowców. Jeżeli inżynierowie wspierają jakiś budynek czy produkcję jednostek to już nie dostajesz potężnych ujemnych modyfikatorów do surowców. Co ciekawe tylko maksymalnie 3 inżynierów może wspierać dany projekt ( być może da się to zwiększyć za pomocą badań ) . No właśnie badania , bardzo fajny system. Również krok naprzód , chociaż mogło by ich być jeszcze więcej :).
Zdecydowanie łatwiej jest się teraz połapać w grze , grafika poprawiona i bardzo fajna , efekty wybuchów też miłe dla oka. Świetne mapy , co prawda widziałem tylko dwie ale podobały mi się bardzo. Jedynie to fabuła jakaś taka drętwa się wydaje , no ale to gra stworzona na multi i moim zdaniem w końcu będzie dawać kopa w tym trybie :).
Jestem bardzo mile zaskoczony jak na razie :). Oby tylko twórcom nie przyszło do głowy wydawać setki DLC ... .
Niestety w odróżnieniu do Yari jest mocno zawiedziony. Gra jest znacznie spłycona w stosunku do jedynki. Przygotowana tak aby gracze na konsoli mogli jako tako sobie poradzić. Graficznie też nie ma rewelacji.
[10] Ja niestety często mam problemy z prędkością na Steam'ie. Rzadko kiedy wychodzi ponad 1MB/s, a czasem nawet potrafi zwolnić do ~700kB/s.
po zagraniu w demo jestem zawiedziony
liczyłem na to, że twórcy skierują się bardziej w stronę Total Annihilation, a nie jeszcze bardziej od niej odejda
Badania zamiast poziomów technologicznych to jakiś żart, jednostki eksperymentalne sa teraz jakims gównem niewiele mocniejszym od zwykłych jednostek
budowa jednostek i budynków tylko za posiadane surowce niszczy zupełnie indywidualny styl rozgrywki SC
w tej grze chodzilo o wyczucie czasu- jak rozdysponowac budowe, żeby na wszystko starczyło surowców ale w czasie!! nie w posiadanej ilosci...
ze swoją strategią w jakiej kolejności przechodzić na tech II, które ekstraktory najpierw ulepszyc mogę się pożegnać bo ten mój ulubiony ekonomiczny element rozgrywki został wycięty!!!
w tej grze właściwie nie ma ekonomii!!! budynki budowac tylko 1 inżynierem ??(u mnie się wiecej nie dało)
właściwie żaden nowy element rozgrywki mi sie nie podoba
zbieranie pkt badań w czasie?!! drzewko rozwoju?? nie moge...
dobudówki do fabryk?!! WTF!!!! to jakieś cholerne udziwnienia nikomu do niczego nie potrzebne
a fabuła to śmiech na sali!! koleś sprzeciwia się dowódcą bo chcą zniszczyć naród jego żony i dochodzi do bitwy na opuszczonej stacji badawczej(?) co to wogóle jest !?!??!
Duch Total Annihilation umarł wraz z SCII...
Faktycznie To demko Nie powala Na nogi Myślałem że będzie lepsze od 1 w ogóle jakaś dziwna wyszła im Ta gra Te jednostki jakieś dziwne.
Ściągam ze Steama ale idzie jak krew z nosa.
Uproszczona. Jednostki wyglądają jakby były z kartonu. Tragiczne AI i pathfinding. Jest marnie.
a wlasnie ze gra sie swietnie pozda drobnymi niedociagnieciami jak wtapianie sie (2 razy mi sie to zdarzylo ale trwalo zaledwie kilka sekund) jednostek powietrznych w teren uproszczona wzgledem jedynki ale wizualnie i grywalnie bije pierwsza czesc na glowe moim zdaniem przyjemny czasoumilacz przed premiera starcrafta 2 :)
Gra w stosunku do pierwszej części została uproszczona, chodzi mi głównie o rozbudowe bazy i ulepszanie jednostek jak również ich działanie w boju wszystko to oczywiście na plus. Akcja gry dzieje sie szybciej i efektowniej. Mam tylko wrażenie ze grafika nieco słabsza niz w pierwowzorze...
ale ogólnie polecam gre, czekać tylko aż pojawi sie półkach w sklepie ;]
Pathfinding rzeczywiście ssie. Najcięższe jednostki jakieś słabe są, w jedynce trzeba było się napracować żeby zatopić pancernik, tutaj padają jak muchy. Mapy wydają się zbyt przekombinowane(druga misja z demka).
Ogólnie to może kupię ale jak stanieje.
Specjalnie by sie wypowiedziec w tym temacie stworzylem konto.Jestem wielkim fanem SupComa i dodatku i z przykroscia stwierdzam ze sie bardzo zawiodlem. Gre zdecydowanie za bardzo uproscili , grafika moze ma pare fajerwerkow zwiazanych z wybuchami ale nawet w max detalach wedlug mnie nie oddaje klimatu ktory moglismy czuc w jedynce. Moze jeszcze dam szanse tej grze i potestuje ale narazie po demku jestem nie zadowolony . No i te mapy , czuc mocny wplyw demigoda , jak komus sie demigod podobal to moze i sup2 mu sie spodoba , ja jestem zdecydowanie na nie .Mapy Ciasne i male jest to zaprzeczenie ideii sup 1 . Szczerze to nie wiem czemu zdecydowano sie na takie zmiany , zapewne jedynka nie sprzedala sie az tak dobrze jak by chcieli i uproscili zdecydowanie gre zeby trafic do szerszego grona dzieki czemu dostalismy srednia gre albo slaba dla ludzi przyzwyczajonych do sup1 . Podsumowajac daje minusa za rozbudowe bazy i zbyt duze uproszczenie,zrezygnowanie z paliwa w lotnictwie,grafike ktora zupelnie nie pasuje do rozgrywki,mapy- idea supcoma byla swoboda z ktorej zrezygnowano, fabula a w szczegolnosci aktorzy i sposob przedstawienia historii kierowany do gimnazjalnej grupy wiekowej,balans jednostek ( to moze zmienia patche) , magazynowanie surowcow bez konca , uproszczony system nauki zastepujacy rozwoj technologiczny, tyle pamietam ale bedzie tego wiecej cos czuje , a tak bardzo chcialem ta gre kupic... Pozdrawiam
Popieram kolege wyzej