Silnik dla Deus Ex 2, Thief 3 - więcej informacji
Powiem jedno, przestańcie za przeproszeniem chrzanić głupoty. Będzie to engine Unreal'a i już.
ArturNOW --------->
a skad ty koles o tym wiesz? tyrasz na stanowisku main programera w Ion Storm?
Hej Wy u Góry :) ! I ZNOW ZACZELA SIE WALKA I DYSKUSJA NAD TYM CO LEPSZE OD FIRM : ION STORM , ID SOFTWARE CZY 3DREALMS , EPIC ........................ DAJCIE SE WY SPOKOJ I TAK DUKE NUKEM FOREVER POKONA WSZYSTKICH .. A na Dooma 3 poczekacie se kilka lat ...
***Duke Nukem*** ---------->
nie powinienes siedziec teraz w szkolnej lawce i ciagnąc swoja kolezanke Zosie za warkocz?
Mróz --> mam tyle lat ze nie chodze juz do szkoly :) A Ty ? ;)..
***Duke Nukem*** --------->
to moze powinienes, bo poziom twoich wypowiedzi jednoznacznie dowodzi, iz "wulkanem" intelektu na pewno nie jesteś.
Mróz --> A Ty takis madry :) lol ...
Bo engine D3 nie nadaje się do otwartych przestrzeni, a tych nie zabraknie w tych grach. To powinno wystarczyć:P
Przepraszam ze wciagnieto [ Mróz ] mnie w dyspute nie na temat ... Az mnie ochlodzilo tak tu zimnoo .. brrrr:>
ArturNow- w Doomie3 beda otwarte przestrzenie. W jednym z wywiadow ID stwierdzilo, ze beda momenty w grze gdy opuscisz baze i bedziesz biegal po marsjanskiej powierzchni..ot po prostu jak dotad tych fragmentow nie pokazano. Chociaz oczywiscie nie da sie ukryc, ze Doomie3 nacisk zostanie polozony glownie na wnetrza
A niech i Thief 3 korzysta z "Dark Engine" z poprzednich części byle by zachował klimat i atmosfere Thiefa !
no to przepraszam bardzo kiedy oni w końcu chcą wydać Deusa ? Zapowiedziany na marzec 2003, czyli premiera koło kwietnia/maja. W tej sytuacji dobrze będzie jeśli ujrzymy go na święta !!!
hmm otwartych przestrzeni nie będzie jako takich, może jakieś małe podwóreczko, a to ze względu na system oświetlenia. Taki engine nie nadaje siędo tych dwóch gier.
MadMartigan: nie 'engine podobny do doom3' tylko 'renderer podobny do doom3' a demek i prezentacji wykorzystujacych tego typu renderer jest juz troche na necie..
podsumowujac:
- napisali wlasny renderer
- napisali wlasny system obslugi dzwiekow
- kupili licencje na wykorzystanie Havoc(physics engine)
- "and all of the game code" oznacza po prostu ze to nie jest mutator do UT :> prawie kazdy mod total conversion i gra na engine unreal moze to sobie napisac w reklamie
renderer + sound system + physics + game code to tylko dodatki ktore wykorzystuje engine gry, mozna spokojnie zrobic moda ktory wymieni te podsystemy, tyle ze potrzebne sa juz do tego konkretne umiejetnosci
w duzym skrocie duza zadyma byleby tylko lamki obszczekujace engine unreal sie uciszyly :D
| Switch` | ThieveryUT Unreal Engine Consultant | www.thieveryut.com |
http://www.gamedev-pt.net/realtimecg/illuminatu.rar
"Illumination technology demo.
Demonstrates per-pixel lighting, dynamic shadows,
projective texturing, etc etc.
There have been reported problems while running the demo on a Geforce4 card. You have to update your drivers to the latest version.
So .. blame on Nvidia for that ;)"
źródło: http://realtimecg.gamedev-pt.net/
:))
Nie chcę nic mówić, ale jeśli chodzi o Thiefa 3, to silnik bedzie nazywal sie Unreal- ale tylko tytul bedzie wiazal go z gra...wiem, ze niektorym wszystko sie z ta gra kojarzy, ale...