Szybko ten licznik narasta, oby coś z tego wyszło
spoiler start
+1 do petycji
spoiler stop
Pomóc nie pomoże bo kto się przejmuje PETYCJAMI. Ale ja dodałem od siebie. Jak to się mawia "A nóż. ."
zaproszenie na [ link zabroniony przez regulamin forum ] pisać na gg 9830622. Zero spamu
Ile petycji szlo do lucas arts zeby wydali The force unleashed na pc, i jak widac wydaja. Wiec tu mozemy sie tez spodziewac zmiany w planie :)
nie pomogło http://twitter.com/fourzerotwo/status/5023185586 niech sie pierdola ;) Kupie L4D2 i potem BC2
Nie planowałem kupić MW2, ale skoro multi ma być przystępniejsze dla casualowców (osobiście nie lubię poświęcać gierce więcej niż tydzień, nie mówiąc o jakiś klanach), to może się skuszę ;D
Jakby nie patrzeć, to zdecydowanej większości graczy wyjdzie to na dobre, ucierpią hardcorowcy, których jest najmniej i dominowali multiplayer. Zwykli gracze nie mieli za bardzo czego szukać, bo w końcu łatwo się można zniechęcić ginąc 20 razy pod rząd bez zrobienia fraga.
DICE im za to podziękuje ;]
Oczywiście, że petycja nic nie zmieni.
IW nie stworzyło tego gównianego systemu z dnia na dzień. Oczywiście chciałbym, żeby poszli po rozum do głowy, ale jestem przekonany, że tak nie będzie.
Co miał niby 402 odpowiedzieć? Że gówno ich obchodzi ta cała sytuacja? Będą odwlekać tę sprawę, jak tylko najdłużej się da.
edit: oczywiście to było wiadome: http://gameinformer.com/b/news/archive/2009/10/20/modern-warfare-2-dedicated-server-response.aspx
AKTUALIZACJA: Infinity Ward wystosowało oficjalną odpowiedź na petycję. Szczegóły w newsie.
Czyli krótko.
W MW2 będzie grało więcej noobów.
Btw. Dokładnie racja z tym o konsolach. Takie coś sprawdza się idealnie na konsolach, ale nie na PC.
Szczerze mówiąc wątpię żeby tak nagle zdali sobie z tego sprawę i prawie pól miesiąca przed wydaniem przeprogramowali by kod gry !!
Ta jasne petycja za dziesięć dwunasta przed premierę, kiedy już na pewno tłoczą płyty. stuknijcie się w czółko że takie coś odniesie sukces. Pół roku wcześniej może i była by szansa. Ale Nie ma szans dzisiaj, chyba że w jakim Pathu posprzątają burdel.
Alien.pl -> petycja w takim czase a nie innym bo sie wydało kilka dni temu a brak modów i brak możiwości gry clanów to jest tragedia.
Pół roku temu nikt nie przypuszczał, ze IW odwali takie jaja.
Dokładnie... teraz zgłupiałem i nie wiem czy warto wydawać pieniądze na MW2. Nie chce kupić kolejnego bubla, a od IW ostatnio niepokojące sygnały dochodzą...
a nie da sie kur...a dać listy serwerów dla Pr0 (wynika z tekstu) a l0wy niech wcisną magiczny przycisk, wyszukaj najbardziej adekwatny serwer???
coraz wiekszy smiec sie z tej gry robi, support kuleje bo to sa nienachlance na kase jeszcze jak sie polaczyli z blizzem to juz wiadome, sie fani przygotujcie na kolejne klody po nogi, i tak kupicie gre z wywalonym jezorem
Konsole to przyjely bo nie ma tam mozliwosci postawienia serwera na noc jak na PC z tyloma ustawieniami poza opcjami w Menu ala OFF/ON/Cyferki bo konsola (~) daje wieksze pole do popisy. Dalej na konsoli pojawiaja sie w 95% platne DLC w postaci kilku mapek do multi,itp - takie rzeczy robia za free modderzy/mapperzy - jedynie na PS3 do UT powstawaly mody czy customowe modele. Nastepne to narzucenie matchmakingu - ODST chcesz pograc w Firefighta to musisz miec paczke bo nie ma mozliwosci wyboru hosta i sie dolaczenia do gry badz przed gra w lobby. Wystarczy spojrzec co stare GTA umozliwialy - podmiane aut, tekstur, modeli, zas do 4 malo co powstalo bo jakos o tym nic nie slyszec.
Wystarczy spojrzec co stare GTA umozliwialy - podmiane aut, tekstur, modeli, zas do 4 malo co powstalo bo jakos o tym nic nie slyszec.
Masz po prostu nie aktualne informacje:).
http://www.gtagaming.com/downloads
390 modów do aut z czego masa są to całkowicie nowe modele, wiem bo sam mam ich dużo wgranych.
Co do newsa to oczywistym jest że żadna petycja nic nie da, to nie jest tak że oni dwa dni temu sobie wymyślili kaprys że nie dadzą dedykowanych serwerów, po prostu dopiero teraz to ogłosili.
Ja przez to nie mam zamiaru kupić MW2, oni mają mnie w dupie, to ja mam ich.
EDIT
Szkoda zeby pograc w 4 trzeba miec komputer z Nasa...
Również nieaktualna informacja:). Po patchu 1.0.4 gra chodzi b. dobrze. U mnie na C2D E8400 3.0GHz, GF8800GTS 512MB i 4GB Ramu(czyli sprzęt dość średni) gra praktycznie nie spada poniżej 30kl/sek, a na Medium mam tylko tekstury, reszta High i te parę suwaków od ustawiania zasięgu widzenia, ilości aut itp. też jest ustawionych na powyżej połowę(nie pamiętam dokładnie).
EDIT2
na dodatek BC2 wygląda O WIELE ŁADNIEJ od MW2.
No raczej;). Nie wspominając już nawet o fizyce(ciekawe czy w MW2 nadal prawie każdy element otoczenia będzie przyspawany do podłoża).
To ktoś miał w ogóle nadzieje, że petycja pomoże? Acti/IW to banda sukinsynów, hajs z mapek i różnych DLC jest ważniejszy.
Oby się przejechali na sprzedaży wersji PC. Życzę im tego.
A dla DICE życzę sukcesu z BC2 i BF1943. Oni przynajmniej nie idą na ilość perków i innych durnot, na dodatek BC2 wygląda O WIELE ŁADNIEJ od MW2.
O milo, myslalem ze scena 4 jest wciaz cicha a tu calkiem sporo tych aut zrobili. Szkoda zeby pograc w 4 trzeba miec komputer z Nasa...
zlewam całą tą sytuację bo i tak dla mnie liczy się tylko single ale uważam że zagranie poniżej pasa z tym całym barkiem dedyków
Najgorsze jest to, że IW nie zaczęło tego cyrku. W dosyć krótkim czasie wyskoczyły gry bez dedykowanych serwerów, na mało kto gra, a co gorsze nie ma się ochoty grać.
To może być znak, że coraz więcej producentów zacznie z tego gówna korzystać...
A czy ten brak dedykowanych serwerów (bo teraz wiadomo na 100%, że petycja nic nie da - oficjalne stanowisko IW w tej sprawie) aż tak schrzani grę? Bo ja może nie jestem wtajemniczony, ale jak będzie się grało na takich serwerach, a nie dedykowanych?
"Chodzi tu przede wszystkim o osoby, które nie potrafiły znaleźć serwerów oferujących poziom rozgrywki adekwatny do ich umiejętności
BOŻE! Oni są poje*ani na maxa! Nie moja wina że są nooby które nie umieją grać!!!! Nigdy nie słyszałem by ktoś o to płakał
ŻAL!!!!
TeRiKaY -> single według IW starczy na jedno dłuższe piątkowe posiedzenie. Ma być do zgrania w 6 godzin.
Chodzi tu przede wszystkim o osoby, które nie potrafiły znaleźć serwerów oferujących poziom rozgrywki adekwatny do ich umiejętności, a przy tym wolny od graczy korzystających z cheatów i innych niedozwolonych środków. Z wypowiedzi szefów IW wynika, że są oni dla firmy ważniejsi od modderów i hardcore’owych fanów rywalizacji sieciowej.
Rozwiązanie dla osób, które nie potrafiły znaleźć dobrego servera? Czyli rozumiem IW ma swoich graczy za totalnych debili? Przecież to jest jakaś kpina, wszyscy moi znajomi z wieku podstawówkowego bez żadnych problemów wyszukiwali odpowiedni sever i grali w Counter Strike.
Co to za argument, że ciężko znaleźć sever wolny od cheatów i innych niedozwolonych środków? W normalnych grach MP nie ma z cheaterami problemów - PunkBuster czy ten antycheat Valve świetnie sobie radzą. Ciekawi mnie, bo moze IW wie, że ich kod sieciowy jest słaby i będzie łatwy do złamania przez cheaterów? Bo inaczej w ogóle by na to nie zwracali uwagi, w takim BF2 w życiu cheatera nie widziałem, a już na pewno nie całych serverów.
I jakich hardcorowych fanów? Czyli jak tylko umiem wybrać ciekawy server z listy i umiem włączyć (i tak automatycznie włączany...) program antycheaterski to już jestem hardcorowym gamerem? Ale żal, oni chyba naprawdę mają graczy za bandę baranów...
"Chodzi tu przede wszystkim o osoby, które nie potrafiły znaleźć serwerów oferujących poziom rozgrywki adekwatny do ich umiejętności"
Jeżeli osoba nie potrafi sobie znaleźć serwera który "oferuje" poziom rozgrywki adekwatny do umiejętności, to coś mi się zdaje że żadnych umiejętności nie posiada..... jak na serwer nie umie wbić. Czy tacy ludzie są ważniejsi od pro-gamingu ? Nie sądze....
bede delikatny: chuj im w dupe, milego rzniecia casuali i weekend gamerow. licze, ze community coda zdechnie, seria przestanie sie rozwijac, a tworcy zbankrutuja.
Już widzę wypowiedź twórców w stylu - "Przez piractwo komputerowe Modern Warfare 2 sprzedało się poniżej oczekiwań" , bo w końcu na coś trzeba zwalić winę i ktoś kto to powie nie domyśli się, że to może być problem z brakiem dedykowanych serwerów, modów itp.
Barthez x --> Serwery dedykowane są specjalnie przystosowane do utrzymywania danej ilości graczy.
Stoją 24h/dobę, czy ktoś na nich gra czy też nie - one są i można w każdej chwili do nich dołączyć. Możesz zobaczyć jaki ping ma dany serwer. Jest ich mnóstwo, więc możesz dołączyć, gdzie tylko chcesz.
Na serwerach siedzą admini, którzy będą mogli wywalić oszustów czy ludzi, którzy psują innym zabawę. Sami gracze też mogą przeprowadzić głosowanie nad wywaleniem danej osoby. Ma to oczywiście swoje negatywne strony, ale jednak pozytywy są trochę większe...
Przy tym konsolowym systemie nie masz żadnej możliwości wybrania serwera. To GRACZE hostują serwery na swoich łączach.
Dołączy Cię tam, gdzie będzie miejsce. Możesz trafić na serwer na drugim końcu świata, gdzie osoba, która hostuje ma gówniane łącze i ping jest z kosmosu. Gra mija się wtedy z celem. Jeżeli gra nie znajdzie żadnych serwerów, to wtedy Ty tworzysz serwer (to czy Twoje łącze pociągnie innych graczy nie ma żadnego znaczenia, gra i tak utworzy serwer).
Nie ma adminów na serwerach, jak znajdzie się jakiś oszust (a wiemy, że tak będzie) to po zawodach. Nie da się go wyrzucić, można jedynie dołączyć do innego serwera.
Gdy host danego serwera wyjdzie z gry, to hostem zostaje inna osoba i dołączasz do niej, lub wszystkich po prostu wywala z serwera. I tak 90x aż w końcu dołączysz do serwera, gdzie jako tako da się grać.
Nie zapominajmy, że nie będzie żadnych modów, żadnych darmowych map. Wszystko, czego nie było w pudełku będzie płatne, albo zostajesz przy standardowej grze.
Widać nie odkryli jeszcze, że ich badania na temat konsolowców nie przekładają się na graczy PCtowych :). Dobrze, że na tą grę nie czekałem. Teraz, to jakby mi ktoś dał ją w prezencie to nie zerwałbym nawet foli i od razu allegro ;). GL HF noobki :] - teraz to będziecie karać na publikach ;D.
Z wypowiedzi szefów IW wynika, że są oni dla firmy ważniejsi od modderów i hardcore’owych fanów rywalizacji sieciowej.
Przynajmniej otwarcie piszą, że najważniejsza jest dla nich $$$. Rozumiem jeszcze, gdyby to dotyczyło małego studia, które ma problemy z utrzymaniem się na rynku, ale to dotyczy firmy, która wie, że jej gra zarobi fortunę jeszcze długo przed premierą. Zatem nie rozumiem jak bardzo można być pazernym.
Kto im zabrania zrobić dwóch wersji wyszukiwarki? Jedna w stylu konsolowym, a druga klasyczna w zakładce advanced...
Nowego CoDa nie kupię, ani tym bardziej nie spiracę dla zasady. Swoimi pieniędzmi wolę wspierać mniejszych producentów, którzy bardziej się starają, żeby stworzyć dobre gry.
Chodzi tu przede wszystkim o osoby, które nie potrafiły znaleźć serwerów oferujących poziom rozgrywki adekwatny do ich umiejętności, a przy tym wolny od graczy korzystających z cheatów i innych niedozwolonych środków.
Kłamstwo. Chodzi przede wszystkim o to, aby wykluczyć obrót używanymi kopiami gry i ściągnąć pieniądze za DLC. To że gra będzie bardziej przyjazna dla matołków to efekt uboczny.
a sciagniecie DLC z innego "źródła" to prezent w postaci banana od steama
bone_man --> a jest szansa, że ten system IW się jako tako sprawdzi? Może wiedzą co robią?
Barthez x --> Prawda jest taka, że na 100% nikt nie wie. Moje doświadczenia z matchmakingiem są bardzo złe. Imo gorszego systemu nie da się wymyślić.
Kłopot polega na tym, że dedykowane serwery są stosowane od LAT i nie ma z nimi żadnego problemu.
IW zabiera sprawdzony sposób i wprowadza coś nowego (co już się nie sprawdziło w kilku grach korzystających z takiego systemu), co nie zostało przetestowane i nie zostanie przetestowane przez graczy przed premierą gry. No i nie wiem, jak inni, ale ja nie zamierzam płacić 140 zeta, by stać się betatesterem owego systemu.
edit: moim zdaniem ludzie z IW musieliby być magikami, żeby ten system się sprawdził i przyjął.
Nie ma szans, choćby z uwagi na pingi. Mało która osoba prywatna ma internet, który umożliwiałby grę przy dobrych pingach (a przy dużej ilości osób na takim serwerze... może to pominę). Jednak co dedyk wykupiony w firmie się tym zajmującej to dedyk. Kompletnie inny świat
a co to nie moga jakos zrobic dwoch systemow do wyboru w ustawieniach gry? dla tych poczatkujacych niech zrobia ten system a doswiadczonym weteranom niech dadza wolna reke. zobaczymy wtedy czy bedzie tak jak mowia ze zdecydowana wiekszosc woli ta pierwsza opcje. ja problemu nie widze chociaz nie znam sie na tym ale wydaje mi sie ze moga zrobic cokolwiek im sie podoba. sam pierwszy raz w zyciu kupilem gre i bylo to wlasnie cod4 ale tego nowego to chyba nie kupie i odpuszcze sobie multi i zostane przy swietnym COD4MW a MW2 sciagne i SP przejde jak bede mial ochote i czas. wywala tylko niepotrzebnie kase na serwery a mi sie wydaje ze na PC to egzaminu nie zda. a juz chcialem robic preordera na amazonie i przeczytalem tego newsa wczoraj. niech jeszcze tylko jeszcze wydadza platne mody i bedzie git :/
Ale ludzie, gdzie konsolowym FPSom do PCtowcyh? Przecież to dla gracza 2 zupełnie inne światy.
Ja chcę wiedzieć, czy będzie tryb HC i możliwość filtrowania serwów pod kątem trybu, na jaki chce się trafić i ilości osób... Wie ktoś może? :P
Zdenio --> Czy tryb HC będzie to nie mam pojęcia. Filtrowanie trybów na pewno będzie. Nie ma takiej możliwości, żebyś chciał pograć w S&D a wrzuci Cię do DM, bo akurat to pierwszy serwer z wolnym miejscem.
Chodzi tu przede wszystkim o osoby, które nie potrafiły znaleźć serwerów oferujących poziom rozgrywki adekwatny do ich umiejętności, a przy tym wolny od graczy korzystających z cheatów i innych niedozwolonych środków. Z wypowiedzi szefów IW wynika, że są oni dla firmy ważniejsi od modderów i hardcore’owych fanów rywalizacji sieciowej.
Chociaż oficjalnie przyznali się że zależy im tylko na causalach. Proponuje jeszcze dodać opcję auto-celowania (causale nie nadążają!), automatyczne chodzenie (taki causal nie wie gdzie iść!), Gracz będzie jedynie ograniczony do naciskania prawego przycisku myszki :)
Flypho --> Racja ale jak kupiłem konsole to PC poszedł w odstawke. Poprostu wole sobie wygodnie usiąść przed 40" i nie martwić się czy karta grafiki da rade czy może szukać najpierw patcha do gry a może nowych sterowników. W prawdzie pad to nie mysz ale ja z tym nie mam problemów.
ppatt --> W sumie racja, jeszcze trochę i kto wie, może FPS-y będą wyglądały jak Time Crisis czy House of The Dead z automatów, tyleże z obsługą myszki - gra sama za nas chodzi, my tylko naciskamy guzik spustu + przeładowanie :)
Pewnie, że to przesadzona prognoza, ale nie podoba mi się taka casualizacja gier. Jakoś przez tyle lat gracze sobie radzili. Rozumiem, że twórcy chcą poszerzać target, dzięki czemu mogą więcej zarobić, ale MW2 to nie Wii Sport, w które można pograć z mamą i dziadkiem, którzy faktycznie mogą mieć problemy z obsługą gry... Pewnie w MW2 w 90% będą grali "gracze", a nie 100% casuale w postaci dziadka czy cioci. A naprawdę nie wierze, żeby nawet najgłupszy gracz nie był w stanie wybrać sobie servera... :/
jaxon - czasami nawet do najbardziej idealnej gry trzeba wydać patcha ;)
ppatt1, xanat0s --> Mnie rozwalił jeden komentarz na blogu tego 402 z IW.
"I want to meet these mythical creatures who have difficulty navigating a server browser." :D
Nie zapominajcie, że za pomocą jednego guzika będziecie mogli kupić rewelacyjne DLC za większą sumę dzięki platformie Steam!
LUDZIE, mam wrazenie ze gracze PC,niczym PZPN,tkwia w glebokiej komunie!!!!
Nikt dzisiaj nie robi gier dla samej sztuki.Te czasy juz dawno minely.Ta ogromny biznes, w ktory pompuje sie miliony $.Potem trzeba te miliony wyciagnac.IW chce miec pelna kontrole nad gra i zandne petycje tego nie zmienia.Nie rozumiecie ze jest to "uklon" w stone graczy casual.To oni wydaja najwiecej pieniedzy i do nich chca trafic producenci gier.Nikogo nie obchodza jacys gracze hardocrowi czy sceny moderskie bo oni to jakis odsetek i nie ma z nich mamony.
Przestancie sie ludzic ze ktos was bedzie sluchal.W badania rynku i analize tez sa pompowane ogromne pieniadze i producenci MW2 dokladnie wiedza co robia.Przzeciez oni zarobili gory pieniedzy na poprzednich grach, wiec chca wycisnac najwiecej takze na tej.
Swoja droga CoD:MW2 przyniesie najwieksze zyski w wersji na konsole.Wersja PC to tylko dodatek i uzupelnienie oferty.Taka jest smutna(jezeli grasz na PC) prawda
pozdrawiam
Chodzi tu przede wszystkim o osoby, które nie potrafiły znaleźć serwerów oferujących poziom rozgrywki adekwatny do ich umiejętności, a przy tym wolny od graczy korzystających z cheatów i innych niedozwolonych środków.
Eee... LOL. Ja gram w sumie od półtora roku i cziterów to może z 5 spotkałem. A co do tych noobów, co sonie serwera nie umiały znaleźć, to aż mi się śmiać chce, bo ja zaczynając grę ok. 3 miesięcy po premierze (a więc i prosi się wykształcili) bardzo szybko znalazłem serwer, na którym byłem stanie normalnie grać.;]
Czyli co pozostaje? Pożegnanie się z multi? Jakoś nie chce mi się wierzyć, żeby zrobili cokolwiek, żeby skaszanić tryb, który mógłby być spokojnie sprzedawany jako osobna gra.
MrFrost --> I tak samo jest z GTA IV jedna z moich ulubionych gier (pomiędzy CoD-ami) do tej pory nie może sie pozbierać na PC a na konsoli może był jeden patch nawet nie pamiętam a i bez niego gra śmigała aż miło. Na PC napewno bym w nią nie pograł. No i z MW2 też pewnie tak będzie i z resztą pewnie z coraz większą ilością nowych gier.
MrFrost --> ales Ameryke odkryl :). Oczywiscie ze MW2 przyniesie najwieksze zyski na konsole, przeciez jest tam dwa razy drozsza przy tych samych kosztach produkcji :). Myslisz ze dlaczego konsole sie tak rozwijaja ostatnio? :)
No i moje 140 zł pozostaje w kieszeni...
MrFrost
Z tego co piszesz wynika ze gracze konsolowi to casuale bo pod nich robiona jest ta gra
Z tego co piszesz wynika ze gracze konsolowi to casuale bo pod nich robiona jest ta gra
Jakby nie patrzeć, to jakieś 90% wszystkich graczy (i PC i konsolowych) to casuale.
MrFrost -> Niestety, masz rację.
Ja mam coraz wieksze wrazenie ze Firmy ktore wydaly dobra gre bo sie starali, zaczeli wydawac gre dla kasy, glownie chca sprzedac "Tytul" dzieki ktoremu zarobia sporo kasy przed premiera a nie gre ktora sie spodoba graczom i bedzie im sie wygodnie i milo grac oraz utrzyma sie dluzszy czas na listach hitow. Jesli chodzi o singleplayer to nie oplaca sie wydawac 140zl za 6 godzin grania, ewentualnie wrocenie do tytulu po jakims nieokreslonym czasie. Jesli tytul bedzie miec zrypany tryb MP, coz nie ma co plakac, mozna zawsze inna gre kupic.
MrFrost , jeśli więc się aktywnie na to zgadzasz i popierasz to tylko świadczy o fakcie że jesteś debilem który lubi gdy pompują z niego kasę.
Nikogo nie obchodza jacys gracze hardocrowi czy sceny moderskie bo oni to jakis odsetek i nie ma z nich mamony.
To czemu do tej pory poprzedni system się sprawdzał? Czemu w multi grała masa osób nawet kilka lat po premierze? Czemu multi do COD4 było wynoszone pod niebiosa?
W tym temacie każda argumentacja będzie cienka. ZWŁASZCZA, że ta seria sprzedaje się świetnie na konsole, a słabo na PC - nietrudno przewidzieć, że większość casuali to będą konsolowcy, a na PC grają cały czas Ci sami co grali w CS'a, Quake'a III, poprzednie Call of Duty itd itp
Czemu więc zmieniają coś dla malejącej grupki nabywców na PC, z których masa osób to Ci sami, którzy grali w poprzednią produkcję i inne shootery?
Wniosek jest prosty - serwery nieoficjalne i mody stały się już dawno codziennością, a IW kpi sobie w żywe oczy, robiąc PC-towców idiotów.
Girabaldi------>Po pierwsze, nikogo nie obrazam, wiec wypraszam sobie nazywania mnie debilem.
Po drugie kase to pompuja ze mnie,z Ciebie,z kazdego.Codziennie.Wielkie firmy maja cale dzialy marketingu i PR zeby takich "zuczkow" jak Ty zasypywac swoimi prodkutami.Nawet o tym nie wiesz jak nieswiadomie kupujesz ich produkty.
Swiat gier video to swiat casual.Swietna sprzedaz Wii,DS, Spore czy seri Sims tylko potwierdzaja moja teze.IW wprowadzajac dedykowane serwery W MW2 chce przyciagnac graczy casual.Graczy ktorzy uruchamiaja gre i graja.Wszystko dzieje sie automatycznie.Jak przewidzial producent.Podobnie jak na konsoli.
To tylko zwieksza odbiorce, a co za tym idzie zyski.Wspomnialem wczesniej CoD:MW2 to tylko uzupelnienie oferty marki stworzonej przez IW.
W panstwach wysoko rozwinietych wiele graczy kupuje gry impulsywnie.Jak batonika w spozywczym.TO NIE JEST TOWAR LUKSUSOWY!!! To jest tylko gra.Produkt ktory ma dac troche rozrywki i rzucasz go w kat.
Wracam z pracy.Po drodze kupilem sobie nowa gre.Wieczorem bede mial chwile spokoju to zagram.Moja dziewczyna oglada jakies seriale, a ja sobie zagram.Wkladam plytke do konsoli i 3min pozniej jestem w akcji.90min pozniej ide spac.Moze jeszcze w nia zagram, ale nie bedzie to predko.Moze w przyszlym tygodniu.Moze...Koszt gry to 65$.(jakies 2h pracy).To jest wlasnie casual.Odbiorca dla ktorego gra jest takim samym prduktem jak film,plyta z muzyka czy bilet na koncert
Tzw gracze hardcore to tylko dodatek dla wielkich firm wydawniczych.Sam bylem hardcore, ale teraz nie ma na to czasu.Zycie jest zbyt fajne zeby spedzac 10h przed TV w wyimaginowanym swiecie.Nostalgia jednak pozostala...
Acha,jeszcze jedno.Czy myslicie ze wydawca robiacy ponad miliard dolarow obrotu rocznie nie wie co robi.Po prostu persektywa przyciagniecia graczy casual do swojego prodktu jest bardziej atrakcyjna niz "poswiecenie" jakiegos malego ulamka graczy hardcore.Sprawa moze i kontrowersyjna,ale dochodowa dla wydawcy.
Face it,folks - Life is a bitch.G nite
No cóż. Ci co mają kupić MW2 to kupią. Activision wyssie kaskę, a później puszczą na rynek DLC z możliwością tworzenia dedykowanych serwerów + kilka mapek i będzie druga tura sprzedaży:)
a połowa graczy, nie czyta informacji o nowym codzie, na paru serwerach w MW pytałem czy wiedzą, to tylko z 2 osoby sie dowiedziały... wieć matołki kupią gre i będa narzekać, ale kasa poszla
Ktos wspominam o autoaime, autochodzeniu,itp - w Bajonetcie wystarczy maszowac Y by pokonoywac potworki zas reszte robi za nas bot - granie 1 reka. NFS S, Forza 3 tez sa sporo casulowe - autohamowanie -_-''...
Backside - na Wii graja casuale, na PS360 sa oni w mniejszosci. Tylko twory gier dopasowuja gre dla wszystkich przez auto..., niski poziom trudnosci czy achievementy. Czasy tworzenia gier dla graczy sie skonczyly - teraz sie liczy kasa nawet kosztem zmiany kierunku.
Ktos wspominam o autoaime, autochodzeniu,itp - w Bajonetcie wystarczy maszowac Y by pokonoywac potworki zas reszte robi za nas bot - granie 1 reka. NFS S, Forza 3 tez sa sporo casulowe - autohamowanie -_-''...
Z Bayonetty był nawet film jak koleś grał na tym "very easy mode" jedną ręką :) Na szczęście - akurat w tych grach, które wymieniłeś to wszystko są opcje, które można włączyć/wyłaczyć - także do minusów tego zaliczyć nie można: raczej do plusów, bo każdy może dostosować poziom trudności do swoich umiejętności. Choć nie wiem jakim trzeba być noobem żeby sobie włączyć "autohamowanie" i gdzie jest wtedy jakiekolwiek wyzwanie i przyjemność z gry ? Jednak dopóki są to rzeczy opcjonalne, to się nie czepiam. Bo to tak jak czepiać się np. Baldurs Gate 2, że jest "casualowy" jak sobie człowiek włączy poziom "easy" i "autoawans" postaci :)
ps. Prawdziwy dramat zaczyna się wtedy kiedy ułatwień wyłączyć nie można - np. lamerski kompas w Oblivionie (choć chyba były jakieś mody, które to likwidowały ?).
Jednym słowem jestem niesamowicie wku..ony z drugiej strony brak cheatów ( kontrola nad dedykowanymi serwerami ) w nowym COD-ie mnie bardzo cieszy. Nie jeden raz dostawałem kika bo za dobrze grałem , albo wyzywali mnie od cheaterow jak miałem za dużo zabić, teraz się to zmieni bo jak będą grac mięczaki to ich wzuci na serwery - "sami kazuale " i będzie się grało wreszcie na poziomie. Skończą się wyzwiska i ludziska którzy używają "haków" niszcząc reputacje dobrych graczy. Niestety brak modów (ciekawych mapek klanowych ), brak pro moda sprawia ze naprawdę zastanowię się nad zakupem drugiej części MW.
Nie rozumiem tego biadolenia, przeciez gra jest robiona glownie pod konsole i tak naprawde nikogo nie obchodzi, ze jakies marne 100tys pecetowcow jej nie kupi, skoro zrobic to kilkanascie milionow konsolowcow. Poprzednia czesc na samego Xboxa 360 sprzedala sie w ponad 13mln egzemplarzy, wiec tak naprawde IW pecetowcom robi laske, ze w ogole wydaje MW2 na blaszaka.
Krótko i konkretnie: Spier#%#% IW! Nie kupię tej gry, więcej, perfidnie i bezczelnie ściągnę ją z sieci kiedy tylko się pojawi, przejdę single'a i wyrzucę. Albo i nie przejdę, bo jestem tak zdegustowany decyzją o wprowadzeniu jakichś upośledzonych, konsolowych ułatwień, że nie jestem pewien czy w ogóle będzie mi się chciało na grę patrzeć. Ale ściągnę na pewno, z czystej złośliwości.
"Prawdziwy dramat zaczyna się wtedy kiedy ułatwień wyłączyć nie można - np. lamerski kompas w Oblivionie (choć chyba były jakieś mody, które to likwidowały ?)."
OT, ale: były mody. Niestety gra wtedy była jeszcze bardziej hardcore od Morrowinda, bo większość questów w Obku nie informowała Cię za bardzo gdzie jest cel, tylko pojawiał się znacznik na kompasie. Bez niego, tekst "Znajdź x gdzieś na północy" naprawdę niewiele dawał :>
IW zrobiło słuszną decyzję z punktu widzenia marketingowego. Brak piratów nastawionych na multi, brak możliwości odsprzedawania gry (a byłby obrót spory jak single jest na 6 godzin), brak wnerwiających cziterów, prostota dla casuali.
Gra na pewno sprzeda się wyśmienicie.
Dla graczy HC pozostaną inne tytuły, jakoś ta luka się zapełni. A przynajmniej jeszcze będzie się tak działo przez najbliższych parę lat.. Co potem? Pewnie będzie gorzej :)
Niestety ale robienie gier pod kątem konsol strasznie spłyciły ten rynek i w ogóle elektroniczną rozrywkę w ostatnich latach. Jeśli taki trend się utrzyma to owy rynek za parę lat sięgnie dna. Przykładem tego może być najnowszy Operation Flashpoint, który robiony był pod konsole, w konsekwencji jedyne co ma wspólne z pierwszym Flashpointem to tytuł.
->MrFrost - dokladnie tak jest. Od kilku lat sam podchodze to tego bardzo podobnie - co prawda dalej gram w MW i WaW, ale lubie na 20 min wlaczyc x'a i pograc w jakis chalange w Batmanie, czlowiek jest w domu o 19, ma jakies inne zajecia, hobby - wiec gra kilka razy w tygodniu - ba nawet po 3-4h, ale to casual bo tak sie swiat zmienia, ze jest coraz mniej czasu bo coraz wiecej rzeczy jest "do roboty.
Kiedy mieszkalem w polsce to pamieta, ze kady koncert Metallica byl super swietem - byli raz na 2-3 lata wiec czlowiek sie cieszyl (chociaz byl to juz np. moj 8 koncert), teraz w UK - kiedy sa min raz w roku - ostatnio 2 razy, czlowiek traktuje to jako norme, ze jeden miesiac idzie na U2, nastepny na Mete itp. To nie tak "wielki" luksus jak pamietam z polski, podobnie jest z grami i filmami w kinie gdzie karnet kosztuje np. 16 funtow na miesiac wiec ludzie ogladaja "wszystko" nawet najwiekszy shit.
Ja tam MW2 kupie, because - wy sie cieszcie, ze nie dali przymusu uzywania pada ;D
Rok temu była podobna akcja z GTA IV na PC. Człowiek zamówił pre-order, czekał i czekał. Dowiedział się, że gra będzie miała poślizg, przeżył to. Dowiedział się, że gra jest totalnie zj***a pod względem optymalizacji, anulował pre-order. I gdyby nie fakt, że udało mi się kupić nówkę za lekko ponad 70zł, nigdy w życiu bym ponad 100zł nie wydał, na maxymalnie zj****y port.
Rok później, historia się powtarza, z MW2. Pre-order był zamówiony, czekałem sobie ładnie, aż nadejdzie premiera. A tu nagle wy****, z brakiem dedykowanych serverów.
No bez jaj... Śmiem twierdzić, że przez ten incydent, stracili dużą ilość $$, jak i zajawkowiczów.
Fin.
P.s. Mowa oczywiście o wersji PC. Piszę na wszelki wypadek, jakby ktoś chciał wszcząć flame-war.
MrFrost potwierdziłeś tylko moją opinię że jesteś debilem , chcesz stwierdzić że nie potrafisz własnoręcznie wejść do gry ? Ja mając ledwie kilka lat jakoś sobie radziłem z wejściem na serwery w quake i wtedy nikt nie narzekał że nie potrafi dołączyć do gry. Gry ulegają zwyczajnemu spłyceniu a Wy wycieracie sobie mordy słowem casual jakby znaczyło to to samo co debil. Ja rozumiem że można nie mieć czasu itd. ale naprawdę nie potrafisz dołączyć do gry samemu ? Może pora na testy czy ktoś nie posiada jakiegoś upośledzenia tutaj ? Denerwuje mnie wszędobylskie nieszanowanie inteligencji graczy a co najgorsi są gracze którzy chętnie to przyjmują.
Jenot - a kogo to wina? Graczy PCtowych - gry o polowe lub wiecej tansze ale wystarczy miec komputer, soft ew internet mozna grac w kazda gre. Skoro nie mozna zarobic na tej platformie gdzie PC stoi w kazdym niemal domu musieli sie przeniesc na bardziej dochodowe platformy. To ze dostajecie gre na PC to pewnie za sprawa MS - on trzyma Windowsa na 1 miejscu ze wzgl na gry. Brak gier - to na co mi XP warte 300zl? Pojde na Linuxa, tam wszystko darmowe z czego korzystam. Majac zarobione miliony na konsoli a pobrane miliony na PC ktora platforme byscie wybrali? Ta ktora daje kase, chyba ze robie gry freeware :>
Wszelkie gry MMOFPS ktore sie uruchamialo przez przegladarke w sensie "start game" by otworzyc normalne exe gry posiadaly cheaterow badz glitcherow. WOW czy W3 maja swoja siec i tez masa cziterow.
Ojej, jej jakie dobre Pany z unych deweloperów! Same straty przynoszą im gry na PC, a oni jak te dobre wujki wydają na tą złodziejską platformę. Filantrop w filantropa i altruista na altruiście!
Niech nie wydają. Pies im mordę lizał. Zawsze się znajdzie jakieś młode studio, które wyda coś interesującego. Za niewielkie pieniądze, bez wydawania 100 trylionów talarów na PR, reklamy, hype i całe to gówno, które powoduje, że gra która sprzeda się w 2 milionach egzemplarzy jest "pod kreską".
Zresztą zauważyłem, że i tak najczęściej tłukę w kilkanaście, kilkadziesiąt starych "przedDLCowych" tytułów.... A jak mi się znudzi to zacznę więcej czytać. Co i Państwu polecam.
Zresztą zauważyłem, że i tak najczęściej tłukę w kilkanaście, kilkadziesiąt starych "przedDLCowych" tytułów.... A jak mi się znudzi to zacznę więcej czytać. Co i Państwu polecam.
Poprzednia czesc na samego Xboxa 360 sprzedala sie w ponad 13mln egzemplarzy
Może od razu w 20? Przecie Xbox jest zajebisty, więc jak może być inaczej?
Koktajl Mrozacy Mozg, zgadzam się z tym, że duża wina w tym graczy PC- towych, którzy nie dostrzegają różnicy w ściągnięciu gry z internetu a zwyczajnej kradzieży z półki sklepowej. Na PC gry są tańsze ale za to trzeba wymieniać co jakis czas podzespoły i to głównie producenci coraz nowszych kart graficznych i procesorów napędzają ten rynek na pc i jakoś nie wierzę, że nie mają jakiejś niepisanej umowy z producentami gier gdyż jedno napędza drugie jeśli o chodzi o gry na blaszaki. Tworzenie gier pod kątem konsol jak i piractwo komputerowe niszczą ten rynek, to jest ze sobą powiązane. Ja osobiście kupię Modernm Warfare 2 chociażby po to żeby przejść singla, który zapewne będzie znakomity. Nad tym trybem też się panowie zapewne napracowali więc ściąganie z internetu dlatego że będzie denny multi to dziecinada, nie kupujesz, nie grasz, proste. Ja gdy chcę pograć tlyko w singla w jakąś grę to jej nie kradnę z internetu tylko kupuję. I to najbardziej dotyka mnie i ludzi mojego pokroju, że przez nieuczciwe osoby ten rynek ostatnio bardzo ucierpiał.
I to najbardziej dotyka mnie i ludzi mojego pokroju, że przez nieuczciwe osoby ten rynek ostatnio bardzo ucierpiał.
Oczywiście masz na myśli deweloperów, którzy obiecują złote góry a dostarczają gówno?
Oczywiście masz na myśli wydawców, którzy starają się jak mogą bym zapłacił za wszystko więcej i możliwie kilkakrotnie. Żebym w żaden sposób nie był posiadaczem zakupionego produktu, nie mógł go odsprzedać ani pożyczyć.
Oczywiście masz na myśli tych wszystkich wydawców, którzy nie ponoszą absolutnie żadnych konsekwencji, gdy wydają niegrywalną betę, obciętą z szeroko reklamowanych "ficzersów".
Oczywiście masz na myśli wszystkich tych korporacyjnych ludzi w garniturach, którzy "na podstawie badań marketingowych i dla dobra graczy" powodują, że niebawem gry przechodzić się będzie kombinacją gała+klawisz. I broń boże żeby można było przegrać! Lub mieć więcej niż 2 opcje do wyboru - głowy graczy mogłyby przecież eksplodować!
Nah... to wszystko przez piratów, przecież wiem. Tylko się droczę.
[93] Tak. Chyba, że trafisz na osobę, która ma naprawdę zajebiste łącze, co raczej się nie zdarzy.
Do tego max 18 osób na serwerze, mapy na pewno będą OLBRZYMIE.
"Jakie korzyści z uproszczonego systemu organizacji gier sieciowych widzi community manager? Jest ich kilka:
* Szybkie dołączanie do rozgrywki wg rządanych kryteriów. System wybierze pasującą grę o najlepszej jakości połączenia.
* Prywatne mecze - opcja dla klanów i innych zorganizowanych grup graczy. Pełna kontrola nad rozgrywką. Tyle, że bez modów.
* Łatwe organizowanie się w grupy i dołączanie do rozgrywek jako cała drużyna.
* Ochrona przed aim-botami, hackami i cheaterami."
Mówiłem że nie będzie aż tak źle. Ale jak będzie to się i tak okaże po premierze...
Takie pytanie, bo nie miałem okazji dłużej pograć w systemie MM - z racji braku dedykowanych serverów, każdy server będzie stawiany przez gracza. To co się stanie, kiedy gracz-host wyjdzie? Wywala wszystkich z serverów?
Niby albo powywala, albo hostem zostanie inny gracz z tego serwera.
Sam jestem ciekaw jak to się w praktyce sprawdzi. Mam nadzieję, że nie będzie lagów i wysokiego pingu. Jeśli tak to przeżyję jakoś ten brak dedykowanych serwerów.
xanat0s --> Wtedy dzieje się coś takiego, co nazywa się 'host migration'. System wybiera drugą osobę, która będzie hostem. Znając życie następuje jakaś pauza i po wybraniu innego gospodarza wznawia grę.
Gdy z jakichś przyczyn nie uda się wybrać hosta to pewno wywala wszystkich.
Max ilość graczy prawdopodobnie jednak jednak wynosi 16 a nie 18 jak napisałem wcześniej.
Chodzą spekulacje, że by hostować w miarę przyzwoicie grę dla 16 osób potrzeba minimum łącza z 3Mb uploadem.
Chodzą spekulacje, że by hostować w miarę przyzwoicie grę dla 16 osób potrzeba minimum łącza z 3Mb uploadem.
Haha, no to widzę że genialnie się zapowiada granie po multi.
Znając życie następuje jakaś pauza i po wybraniu innego gospodarza wznawia grę.
Tak będzie, w trailerze nawet jest pokazane. Host wychodzi, gra robi pauze, ekran robi się czarno biały, odliczanie od 5 do 0 i gra jest wznawiana.
Czyli zajebiście... będzie jak w quakelive, gdzie aby móc pograć bez nerwów, trzeba będzie wybierać poziom wyższy od swojego, bo na niższy wchodzą zawodowcy, żeby się dowartościować(jeśli wiecie o co mi chodzi)
(Prawdopodobnie) Host nie będzie stawiał serwera na "swoim" łączu. Będzie wynajmował serwer jako gospodarz na serwerze IW. Tak jak jest w NFS Shift, gracz/host wynajmuje serwer i tworzy się "pokój" gry, gdzie następnie dołączają gracze, bez względu na to czy host ma publiczne IP czy nie. Jeśli on ma lagi, ma je tylko on i myślę że będzie to na takiej zasadzie jak w NFS Shift...
Z tego, co było powiedziane przez pracowników to host będzie stawiał serwer na swoim łączu. Nie będzie żadnych serwerów stawianych przez IW.
Ten cały IW.net będzie wybierał hosta na podstawie łącza, CPU, grafiki i tak dalej. Słowem im lepsze łącze i komp, tym większa szansa na zostanie hostem.
A jaki wpływ ma host na innych graczy? Od niego wszystko zależy, czy też część odpowiedzialności spada na innych na danym serwerze?
Storm --> Może od razu w 20? Przecie Xbox jest zajebisty, więc jak może być inaczej?
Moze wyjasnisz w ludzkim jezyku o co Ci chodzi? No chyba, ze to przekracza Twe zdolnosci intelektualne, czym bym sie wcale nie zdziwil.
Czy ktos chce czy nie, to konsole zapoczatkowaly elektroniczna rozrywke (zanim pecety wyszly poza 286, na swiecie sprzedawano juz miliony konsol) i to one rzadza swiatem gier wideo. Nic wiec dziwnego, ze coraz czesciej robi sie gry wylacznie pod nie, skoro na pecetach w zasadzie juz nikt nie gra. I nie mowie, tu o zascianku jakim jest Polska, gdzie wiedza niektorych o konsolach zatrzymala sie na etapie PS2, tylko o swiecie, gdzie pecety sluza do pracy, a konsole do zabawy. To czysta ekonomia, skoro pierwsza lepsza gra na konsole zejdzie w 2-3mln egzemplarzy, a najwiekszy hit na blaszaka w 300-400tys, to nie ma sie czemu dziwic, ze priorytetem dla wydawcow sa wlasnie posiadacze konsol.
budziakowski --> no jasne, na pecetach faktycznie nikt juz nie gra. Az dziw bierze, ze jakies gry na to cos mozna jeszcze kupic. Ale to pewnie resztki magazynowe po tym, jak wszyscy producenci przeszli na konsole :P Rotfl.
[105] Host ma możliwość ustawienia jakichś tam pierdół na serwerze. Nie pamiętam dokładnie czego.
Głównie tutaj chodzi o połączenie i odległość do gospodarza. Sprawdziłem swój ping na jakimś losowym serwerze w US i wyszło mi powyżej 370, czyli niegrywalnie.
Poczekamy, zobaczymy jak to będzie i czy to się na pewno sprawdzi. Może nie będzie w cale tak źle.
Moze wyjasnisz w ludzkim jezyku o co Ci chodzi? No chyba, ze to przekracza Twe zdolnosci intelektualne, czym bym sie wcale nie zdziwil.
O co chodzi? O Twe stanowczo przesadzone liczby, bo 13 milionów sztuk CoDa 4 sprzedało się, ale na wszystkie platformy, a nie na samego Xboxa, na którego poszło coś ponad 7,5 miliona sztuk. Doskonale wiem, że na konsolach sprzedaż gier ma się lepiej, ale 7,5 a 13 to duża różnica.
Kulturalnie i w bardzo prosty sposób wytłumaczyłem o co mi chodzi, a nawet udało mi się przy tym (w przeciwieństwie do Ciebie) nie obrażać rozmówcy.
A tutaj:
To czysta ekonomia, skoro pierwsza lepsza gra na konsole zejdzie w 2-3mln egzemplarzy, a najwiekszy hit na blaszaka w 300-400tys
Ponownie przesadzasz.
Jasne że nikt nie gra na pecetach , 13 mln graczy na samych oficjalnych serwerach w WoW'a to kłamstwo i oszczerstwo , każdy gra na xboxie :)
Czyli gra aż się prosi o to żeby ją kupić
1. Cena będzie wyższa niż zwyczajowo, ok 130-140zł.
2. Gra będzie powiązana ze Steam przez co nie będzie się jej dało nigdy odsprzedać.
3. Nie będzie demo, żeby sprawdzić przed zakupem.
4. Nie będzie możliwości stawiania serwerów dedykowanych co odstraszy klany i utrudni im treningi/scrimy.
5. Nie będzie możliwości tworzenia modów i map, co po pierwsze, zniszczy wszelkie ligi i po drugie, zmusi do płacenia za dodatkowe mapy.
6. Singleplayer będzie prawdopodobnie dużo krótszy niż 6 godzin, bo zawsze podaje się takie liczby na wyrost.
Singleplayer będzie pewnie miał takądługośc jak w przypadku Call of duty 4. Co do multi to nie ma co teraz gdybać, zobaczymy jak to wyjdzie w praniu. Trudno jest coś oceniać gdy jeszcze nawet sekundy się przy tym nie spędziło chociaż fakt faktem, że brak dedyków to duży minus.
Rezultaty beda inne niz oczekiwane. Brak serverow z promodem = Ci co graja profesjonalnie beda na publicznych serverach. Do tej pory Ci ktorzy bawili sie w kompetytywne granie fragowali na serverach z promodem. Teraz beda grali z wszystkimi casualami, a levele jak kazdy wie nabija sie w tydzien, wiec dzieci beda jeszcze bardziej plakac ;).
czytajac komentarze nie moge ukryc mojego zdziwienia
wszyscy krytykuja mw2 a i tak go kupia, rekord sprzedarzy oczywisty
czemu wszystkim przeszkadza brak dedykow ?
przeciez pisali ze beda privaty, robienie trenow i klanowek nie bedzie stanowil probelmu
beda auto aktualizacje, VAC - dont worry bedzie dobrze
mi tam te wszystkie rzeczy nie przeszkadzaja
to moje zdanie i prosze mnie nie krytykowac
Wszędzie, gdzie zaczyna się dyskusja na temat porzucenia serwerów dedykowanych robi się szopka. Rozumiem dlaczego to wywołuje oburzenie tych rozmiarów. Dla tych ludzi decyzja IW jest bezczelnym stwierdzeniem, że wszechświat nie gra według ich reguł i że nie są jego pępkiem.
Czytając takich lamentacje możnaby odnieść wrażenie, że niektórzy grający na pecetach nadal uważają, że stanowią centrum tego przemysłu, a tymczasem już od pewnego czasu to nieprawda. I faktycznie, gracze „hardkorowi” i ich podgrupa - entuzjaści pecetów – nie stanowią już łakomego kąska dla branży od jakiegoś czasu. Wydawało mi się, że to jest jasne, ale widocznie umiejętność dostrzeżenia i przyjęcia tego typu informacji do wiadomości wymaga pewnego wysiłku, a wśród członków sekt jest to cecha rzadko spotykana. Może gdyby entuzjaści grania na pecetach zaczęli po prostu kupować gry, zamiast tylko być sygnatariuszami (to a propos petycji) konsumenckiej cnotliwości (to a propos piractwa z jednej strony i oskarżeń o „komercję” z drugiej) to przemysł znów by na nich spojrzał życzliwym okiem.
engarde --> Jeszcze gdybyś to sam napisał, a nie zakosił z pewnego artykułu, byłoby bardzo ok!
najsmieszniejsze jest to, ze dzisiejszy placz za rok, dwa bedzie pustym smiechem kazdego PCowca, bo po prostu zmienia sie standardy, i taki system jak wprowadza IW.NET bedzie w kazdej grze, BO TAK JEST TANIEJ dla tworcow. Poza tym system jest latwiejszy w kontroli i odpluskwianiu.
Kolejny element wyjatkowy interesujacy jest taki, ze PC kompletnie nie wiedza jak to wyglada i jak bardzo moze to byc wygodne...wiekszosc w dupie byla, gowno widziala.
Kazdy mysli tylko o tym przycisku PLay Now i jest przekonana, ze nie ma mozliwosci grac ze znajomymi, bzdura nad bzdurami.
Jak dla mnie system od poczatku wprowadzony na XBL jest to mozliwie najlepszy jak do tej pory system grania online zarowno dla klanow jak i dla newbie, ktorzy po prostu chca szybko pograc 1-2 meczyki.
boneman > mniejsza o nieautoryzowany "cytat" (eufemistycznie rzecz ujmując), ale trzeba przyznać, że coś w tym komentarzu jest, nie dziwię się, że engarde chciał się nim podzielić ;)
@bone_man
oczywiście, komentarz zaczerpnałem i przetłumaczyłem z Penny Arcade, a ilustruje go ten komiks:
http://www.penny-arcade.com/comic/2009/10/23/
i nie ma w tym nic odkrywczego, bo i nie ma czego ukrywać.
i czy to cokolwiek zmienia w trafności samego komentarza? wątpię
Co do przytyku: drogi bone_man, my to ludzie, a ludzie to słowa i opinie. Nikt nie rodzi się z opiniami, je się nabywa - tą lub inną drogą. I czasem bardziej interesujące jest to, co NA rzeczy niż w rzeczy samej.
Nie no, szczyt wszystkiego. Już nawet z PC'tów chcę zrobić konsolę. Porażka.
Tego można było się spodziewać
tak przy okazji to chciałem dodać że pod petycja podpisało się prawie 200tys. ludzi