bedzie hit :D
Na obrazkach na 1 i 2 stronie literki wychodzą poza obrazek :D.
Edit:
O już poprawione.
Ciekawe kiedy będzie premiera ;p.
I część Diablo była biedna, II część była słaba ale ta może być całkiem dobra.
1 część była najlepsza, 2 bardziej rozbudowana ale z równie dobrym klimatem, w 3 te heal orby mi się nie podobają najbardziej o braku nekro nie wspominam ... ale czekam, czekam niecierpliwie!
nie bedzie juz dawania punktów w statystyki?? jak dla mnie to minus i to duży.
no i brakpodzialu przedmiotów na wielkość:( znowu minus
ja chciał bym zeby z questami bylo tak jak w 2. blizzard chce to zmienic i jak dla mnie to znowu minus. co do questów "profilowanych" to plus
ogólnie świetna zapowiedz.
mam nadzieje ze gra nie stanie sie po prostu rpg'iem bo to bybyl koniec DIABLO. rozgrywka powinna byc szybka i troche szalona:) bo tysiace zadan moga po prostu znizczyć gre
Wiekszość mi się podoba, ale.. statów nie będzie można rozdawać??... to jest przegięcie :P przecierz w d2 to byla podstawa na zrobienie dobrego posta.. za duża automatyzacja.. :/ coraz więcej szczegułów - WoW. Ale i tak na trzeciego diabełka czekam i napewno zakupie .:)
Dla mnie 1 i 2 były wręcz cudne. Nie wiem nawet czemu, bo ani urodą, ani fabułą, czy skomplikowaniem rozgrywki nie grzeszyły, ale wciągały jak - skądinąd - diabli. Ileż to czasu się spędziło łażąc po lochach czy ile to razy zabijało się biednego Bhaala... Wszystkie późniejsze h&s (Titan Questy, Sacredy itp.) nawet do kopyt Diabełkom nie dorastały. Chociaż wiele z nowych rozwiązań jest dość niepokojących to jestem dobrej myśli. Byle tylko nie chcieli za grę 300 zeta ;)
nie przypuszczalbym, ze blizzard pojdzie na taka prostote. zapowiedz swietna, ale musze sie przyznac, ze po uslyszeniu ns spraw troszke apetety na d3 mi zmalal:
1. ekwipunek - 1 slot 1 przedmiot
2. zeby dzierzyc dany przedmiot nie trzeba spelniac wymaganych przez niego atrybutow (straszny casual)
3. brak dystrybucji atrybutow postaci
4. taki sam (niegenerowany losowo) wyglad krain - tlumaczenie blizzardu jakoby gracze bardziej zapamietywali uklad jest chyba przeznaczone dla 10latkow
5. 50 zdolnosci postaci - ja wiem, ze dzis stawia sie na ilosc, ale wolalbym 15 dopracowanych i ROZNORODNYCH cech, niz 50 bardzo podobnych, ale z inna nazwa
6. kolorowa graficzka nadal spedza mi sen z powiek
do pozytywow zaliczylbym:
1. nowa dystrybucje zdrowia i many
2. uklad questow jak w d1 - fajna sprawa przy przechodzeniu gry kilka razy
Jak napisalem na poczatku, jakos dziwnie mi d3 zaczyna wygladac. oczywiscie po wyjsciu pewnie wszedzie dostanie 97% jesli chodzi o recenzje, ale jednoczesnie tej kolorowance bedzie daleko do klimatu diablo1.
"An Duriel" to raczej w grobowcu Tal Rasha :)
Przyznać się, kto usunął posta dotyczącego pomyłki w tekście?
Wszyscy chyba czekamy na ten wilki hit 2009 roku (miejmy nadzieje, że 2009)!
ehh coraz więcej zmian i coraz mniej chęci na nowego diabełka.. Jeszcze brak tylko rozwoju statystyk jak w morrowindzie czy oblivionie to już wogóle będzie slasher a nie slasher ze statystykami.. no i te kolory...
mi wiekszosc zmian sie podoba.
na plus:
- przypisywanie przedmiotow okreslonemu graczowi uznal bym za dobre, bo nie bedzie ze ktos walczy i traci energie, a drugi tylko ukradkiem zbiera...
- zmiana lokacji z kolorowych w coraz bardziej przytlaczajace - jak najbardziej na +
- kazdy przedmiot 1 slot nie wazne jakiej wielkosci... hmm to w sumie tez moze byc nawet i dobre. nie zapomne nigdy jak musialem sie setny raz wracac po jakis wartosciowy przedmiot bo akurat zabraklo jednego slotu w ekwipunku xP
- na plus oczywiscie nie liniowosc fabuly (tzn zmiennosc questow)
na minus
- czas oczekiwania do premiery... i tak juz dosyc dlugi...
podobno oczekiwanie zwieksza apetyt... ale wydaje mi sie ze 6 lat to wystarczajacy okres. gra zapowiada sie bardzo ciekawie, ale jesli jej premiera bedzie zbyt duzo razy przekladana moze zrazic czesc fanow. i oby apetyt nie zmienil sie w niestrawnosc... to nic ze od blizzarda.
dresX94 / to "94" to chyba Twój rocznik,że takie herezje piszesz :) .Diablo była biedna?
Jeśli miałeś wtedy 2 lata,to zrozumiem :) A tak na poważnie,to : co kto woli,choć mniemam ,że odrzuca Cię grafika,ale w tamtych czasach ta gra wessała mnie na maksa-spałem 2,5 H i przeszedłem w dwa dni(+praca) ale to se ne wrati....
Już nie mogę się doczekać no kurde z początku myślałem że wyjdzie w tym roku ale cóż poczekam.
Szkoda tylko że grafika WoWem śmierdzi, istna kopia jak się przyjrzeć dokładniej, mogli by pójść w coś bardziej oryginalnego, Blizz taka bogata firma i ma tylko jednego designera? :)), takie pytanie retoryczne z żarcikiem :)
No tak... rozdawanie statystyk oraz poruszanie się po losowo generowanych mapach było za trudne dla części graczy, więc trzeba uprościć rozgrywkę ;/
U.V. Impaler - a recenzje do diablo 3 takze bedziesz pisal? Bo ostatnio zawiodlem sie na reckach Strangera
@ KruKu33
pograj moze z rok w wowa, odrazu ci sie - na + pozamieniaja...
1przedmio 1 slot imba, nawet sobie sprawy nie zdajesz jakie to wygodne
brak statystyk tez bedzie mi tego brakowalo, ale jak sobie przypomne ze musialem od nowa trzaskac czarke 1-80 bo mi sie pojebalo przy rozdawaniu pointsow to az mnie wykreca.
brak losowosci map... podziemia beda losowe(l2r!) a to zapewne tam beda organizowane wszystkie "baal-runy"
jednym slowem nic tylko czekac.... czekac..... i czekac.. k ile jeszcze?
Im nowsze gry tym gorsze. Nawet nie pamiętam już ile razy ukończyłem diablo 2 ale nigdy nie zmuszałem się do jego ukończenia co ostatnio się często zdarza. A ułatwianie diablo to już kompletne przegięcie. Jak się nie umie to się nie gra a jak się ktoś chce nauczyć to najlepiej mu to wyjdzie w trudniejszej wersji gry chociaż coraz częściej "gracze" pobierają boty lub inne cziterskie programy.
spoiler start
A może po prostu nowi programiści Blizzarda nie są aż tak zdolni jak ich poprzednicy
spoiler stop
Diablo I i II ustanawiały standardy dla gatunku H&Sów. Ciekawe jak wyjdzie III część.
i dobrze ze nie bedzie losowych map , wogole co to ma byc w wiekszosci gier jest normalny swiat ktory mozna zapamietac a w diablo 2 jakies losowe murki , az mi sie sieczka od tego w glowie robila, gralem w diablo 2 kilka miesiecy ale przestalem bo mnie juz meczylo wlaczanie maphacka po uruchomienu gry
Diablo 3 = Za łatwo, za szybko i zbyt ładnie ? Oby nie.
Bądżmy w obrej myśli . Mam wielką nadzieje że Blizzard wie co robi, i nas nie zawiedzie.. :)
może jestem dziwny, ale dla mnie Diablo III mogłoby w ogóle nie powstawać, a w zamian chciałbym... kilka dodatkowych aktów do Diablo II. Wiem, że wiele tej grze z perspektywy czasu brakuje do ideału, ale nadal jest dla mnie diabelnie grywalna i chętnie bym się zapoznał z jakimiś nowymi przygodami ;-) ukatrupić jakiegoś potomka Diablo - fajna sprawa.
A mi się zmiany podobają, w D2 denerwowała mnie nieodwracalność pewnych decyzji (źle rozdane umiejętności czy statystyki), a na profesjonalnym poziomie rozgrywki, jeden źle wpakowany punkt, oznaczał że postać jest już "spalona" i trzeba wszystko zaczynać od początku... Podobnie było, gdy komuś znudziła się np. czarodziejka pod ogień i chciał robić pod zimno - jedynym wyjściem było stworzenie nowej postaci - dosyć frustrujące. Poza tym skąd tak właściwie gracz miał wiedzieć co daje dana umiejętnośc i jak sprawdza się w praktyce? Musiał przeznaczyć jedną postać na straty i użyc jej jak poligonu doświadczalnego (potem było łatwiej bo pojawiły się edytory postaci).
Losowy świat - według mnie był to minus D2 i dobrze że został poprawiony, bo co z tego że jego układ był za każdym razem trochę inny, skoro był zbudowany z tych samych klocków? wychodziło na to samo - inny układ dobrze znanych klocków. Poza tym cięzko jest stworzyć klimatyczne lokacje z losowych elementów, to jak dzieło sztuki, wszystko powinno być na swoim miejscu żeby tworzyło artystyczną całość. Tak uważam.
Wywalenie konieczności zpożywania hektolitrów napojów to też dobre posunięcie, nie wiem tylko czy magiczne kule to aby napewno dobra alternatywa...
Nie wiem co się wszyscy tak czepiają tej kolorystyki, że niby trawa jest za mało zgniła, a słońce za jasne, deszcz za słaby itd. Po pierwsze - i tak to wszystko jest bardziej mroczne od choćby takiego 2 czy 5 aktu w D2, a po drugie - to tylko jedna lokacja, może blizz wybrał ją na prezentację bo jest najjaśniejsza i wszystko na niej widać? Może pozostałe są ciemne jak wnętrze d*** murzyna?
Umiejętności - czym więcej tym lepiej, rozgrywka jest wtedy ciekawsza, bardziej różnorodna, stwarza więcej ścieżek rozwoju, więcej "buildów" dla klas itd.
1 item = 1 slot - bardzo dobre rozwiązanie (tak samo jak dodatkowe torby), ale jak gracz WoWa wiem że i tak będzie miejsca brakowało :D (zwłaszcza że w Diablo drop itemów jest dużo wyższy niż w WoWie).
Większość tych rozwiązań to kalka WoWa, a kto grał, ten napewno juz wie że doskonale sprawdzą się w praktyce.
Hehehe i znowu będzie na początku dylemat kim by tu zacząć grać. :D
Oby tylko nie było za łatwo. Sporo ułatwień z tego co widzę. Miejmy nadzieję, że nie wyjdzie z tego gra dla dzieci, pod względem trudności.
generalnie wszystkie zmiany mniej lub bardziej mogę zaakceptować^^ początkowo nie byłem przekonany do przypisywania dropów, ale po zastanowieniu się myślę że to jednak będzie zmiana in plus, trochę szkoda że nie będzie dodawania pkt do siły/zręczności/życia etc, jednak zawsze to było jakieś urozmaicenie...
jednak rozczarowany jestem liczbą graczy na battlenecie, jedyny aspekt in minus, IMO 4 to mało, 6 byłoby OK!
Co by nie było i tak będzie kolejny epic;)
fajnie jakby zrobili na x 360 bo na pc nie wiem czy mi wejdzie pewnie przesadza z wymaganiami ;/
Sir tajwan - mi wejdzie na PC napewno. Ale i tak bym wolal grac na xboxie ;p
zapowiedz bardzo fajna, czekam na ]) I |A|B| L () z niecierpliwoscia, Jedynka byla genialna ( K L I M A T ! ! ! ), dwojka ma do dzisiaj MEGA grywalnosc, bo jest BARDZO rozbudowana, te wszystkie sakredy i inne titany to porazka, kompletnie skopana mechanika rozgrywki i insze babole.co do automatycznego nabijania statsow to troche dziwne, ale moze sie sprawdzi, co do dropu itemow na BNie to strasznie mnie to wk..... , jak mi wszystkie itemy podwedzali, wiec jestem jak najbardziej za, sprawiedliwosc byc musi!.Caly czas sledze informacje na temat DIII, jestem BARDZO ciekawy jakie beda kolejne 2 postacie ktore ujawnia, ja mysle ze dadza: 1) jakiegos fizola, bo sam barb to troche malo, mogliby dac jakiegos kaplana, albo skrytobojce, bo pala na pewno nie bydzie, 2) jakas postac atakujaca z dystansu(archer), mi sie marzy jakis samuraj, kensai - mistrz miecza, byloby KEWL!!!
Zaloze sie, ze gra bedzie genialna i znowu kazdy bedzie ja katowal dluugie lata :) Nie ma innej opcji!
No ja nie moge po co dodawaliście ten inf:/ teraz zaśliniłem sobie klawiature:/
spoiler start
joke
spoiler stop
ale mi smaczku narobiliście trzeba jakieś 250 zeta uzbierać, jak nie więcej...
Zacieram ręce. Liczę, że CDP przygotuje jakąś wersję z wieloma bajerami.
Rmoahal wyjaśnij mi jak chcesz skrytobójcą załatwić setkę potworów nacierających na Ciebie? wychylaniem się zza drzewa i rzucaniem nożykiem?:)
jak dla mnie pozostałe 2 klasy to coś na wzór łucznika i jakiś wojownik ala Paladyn
brak losowości na powierzchni jak najbardziej na plus...przeciwnicy tego niech mi powiedzą co było pasjonującego w bieganiu przy krawędzi monotonnych terenów w akcie 1? dzięki temu będą mogli stworzyć bardziej urozmaicone otoczenie aniżeli trawka i parę drzewek albo pustynia z kawałkami ruin
teoretycznie wszystko może wydawać się uproszczone ale jak będzie na prawdę okaże się po premierze (albo podczas bety), zapewne będzie git ale raczej 2010:)
MajkelFPS 250zł ? niby na co? chyba że na nową klawiaturę skoro tą zaśliniłeś:)
Pytanie zasadnicze KIEDY !! czekam na grę i zapewne zakupię EK o ile taka się pojawi !
ten tekst mimo iz ciekawy. niczego nie wyjaśnia ;)
Wszystko można było znależć na necie już wcześniej, nie mniej tytul Diablo III przyciaga tak mocno
ze wszystko co z nim zwiazane nie moze zostac przeoczone :D
Nie powiem ze "czekam" zeby sie nie dolowac ale do 2011 chyba zagramy w to hmm ? :P
nie bedzie juz dawania punktów w statystyki?? jak dla mnie to minus i to duży.
Początkowo myślałem podobnie, ale po dłuższym zastanowieniu to chyba dobra decyzja. Obecnie to większość taktyk polega na nierozwijaniu energii i pakowaniu w żywotność. Teraz to się zmieni.
To będzie cudowna gra.
Manjack - zasadniczo sie zgadzam że postać skrytobójcy nie pasuje do H&Sa, ale zauważ że archetyp tego bohatera pojawia się w niemal każdej grze tego typu, i całkiem nieźle sobie radzi. Nawet w D2 była przecież zabójczyni, która rzucała nożami, podkładała puapki, używała bomb - nie było tak źle :)
Pytanie do tych co narzekaja na grafike... Czytaliscie tekst?? Jesli nie to nie wypowiadajcie sie:) Ogolnie wstyd sie przyznac ale dopiero od jakiegos tygodnia gram w Diablo II i jest to moje pierwsze spotkanie z seria :P ale gra mnie urzekla z niecierpliwoscia czekam na III do tego czasu naciesze sie II :) Szkoda ze nie bedzie mozna rozdawac punktow... Moze warto napiasc u nich na forum ze to nie jest dobry pomysl? Ponoc sluchaja sie graczy gdyby wiele osob wypowiedzialo sie na ten temat negatywnie to kto wie... ;) Pozdrawiam:)
widze ze niektórzy tu chca z diablo wowa zrobic tylko ze single player.
gra zapowiada sie dosc casualowo wic... nie pobije 2
Nie wiem jak to zrobie ;p, ale kupie tą gre i napewno ją przejde ;). Chociaz sprzet mam kiepski ;p;d.
Silentaltair - a gdzie ta casualowosc?
+ brak losowych terenow - najabrdziej meczaca dla mnie rzecza w D2 byla wlasnie losowosc. Szcytem byl akt 3, gdzie przebiegnawszy 2 hetkary zauwazylem, ze tym razem w tym miejscu jest klocek z zamknieta droga i cisnienie od razu skoczylo. podziemia - owszem, losowe, super. swiat zewnetrzny - nie! dzieki czemu bedziemy tez mieli mila dla oka tereny. Jak wyzej ktos pisal - CO bylo fajnego w chodzeniu po krawedziach ekranu? NIC. To byl zmudny obowiazek, niczym praca lol, ktora trzeba wykonac. A chodzilo si enie po to, tylko po ITEMY ITEMY;D.
+ mozliwosc resetu statsow (zapewne bedzie trzeba i tak cos hardkorowego spelnic, aby to zrobic - czy to level restriction czy slono zaplacic) - swietna sprawa. jak ktos wyzej pisal - jak chce pograc i pouzywac skilli, poczuc przyjemnosc grania, testowania SAMEMU. A nie wejsc w siec, przeczytac "idelany build barbarzyncy" i jechac wg. instrukcji. Bo szkoda bedzie mi eksperymentowac, aby na 80 lvl stwierdzic, ze to jednak nie to - i zaczynac od 1 lvl. nie dzieki, to juz bylo.
+ z dropami. podstawowa rzecz grania w jakikolwiek rpg w sieci obecnie. dropy wg. kolejnosci lub losowe. zawsze dreszczyk co komu dropnie, a nie frustracja - kto mial lepszy pingi pierwszy kliknal.....
+ ekwipunek - co za roznica czy 1 item = 1 slot, czy balagan? Przeciez teleport aby sprzedac zlom byl jedna wielka frustracja, niczym wiecej.
+ grafika - jak pomysle ile bedzie roznych i roznie wygladajacyh itemow, to nie moge sie poprostu doczekac:). Setki uzbrojenia, weaponsow itd. ah:D otoczenie - byc moze - wzorem ostatniej mody - celowo jest pokazywany tylko akt 1, ktory jest "w miare kolorowy". Aby pozniej miec mile zaskoczenie, gdy kolejne beda coraz bardziej krwiste, mroczne itd. Ostatnio kilka czolowych firm tak robi, od poczatku pokazuje video-clipy z "poczatku gry. Resident Evil 5, Final Fantasy XIII i wiele innych "killerow" - wlasnie w ten sposob byly pokazywane (mowa o oficjalnych video), dzieki czemu w grze (RE5) bylo sporo do ogladania.
Jak dla mnie te zmiany sa wynikiem wlasnie wziecia pod uwage GLOSU FANOW, bo jezeli ja mialbym cos zmieniac w Diablo, to wlasnie te kwestie, ktore powodowaly frustracje w tak genialnej grze.
Gralem w diablo bardzo mocno, mialem kilka postaci na koncowych levelach w sieci i jestem z tych zmian bardzo zadowolony.
realsolo --> mam nadzieje, ze masz racje odnosnie grafiki. Naprawde.
Jesli chodzi o inne sprawy to punkt widzenia zalezy od punktu siedzenia. Nie, nie gralem osobiscie w WoW, ale z tego co widze, osoby ktore graly akceptuja zmiany w D3. mam rowniez nadzieje, ze oni maja racje. Boje sie jednak, jak ktos wyzej napisal, ze D3 stanie sie WoW w singleplayer.
Nie zgodze sie tylko w 100% z ekwipunkiem i umiejetnosciami. Szczegolnie w D1 trzeba bylo kombinowac jakie itemy brac, i jak duze, zeby sie za wiele razy nie teleportowac (po co sie teleportowac zeby sprzedac jakies szmaty?) i czasami wybieralo sie co sie zostawia, a co bierze. Atrybuty - jesli skille mozna zmieniac to czemu nie atrybuty? Mogliby dac mozliwosc zmian zainwestowanych punktow np z dex na agil.
Skille - tutaj tez podtrzymuje zdanie.
1skill - kula ognia; 2skill - morze ognia; 3 skill - ocean ognia etece. Ilosc jest trendy niestety, a to ze skille (nawet roznych postaci) beda sie dublowaly (bo w jakis sposob beda na pewno) nie jest fajne.
Mam nadzieje jednak, ze sie myle, i system rozgrywki nie bedzie tak casualowy.
realsolo => Dla przecietnego gracza to bedzie fajne ale dla hardkorowych manikow diablo - watpie. Brak mozliwosci ingerencji w atrybuty postaci juz sam w sobie ogranicza tworzenia buildow, edycja skilli jeszcze mocniej bo wystarczy wykoxowac lvl i bedzie sie edytowac skille. Nie wiem na jakiej zasadzie to bedzie dzialalo ale przypuszczam ze za gold. Co z tego wyniknie? Gra nie bedzie kryla zadnych tajemnic po miesiacu bo kazdy bedzie znal najlepsze kombinacje skilli dla danej klasy. Do d2 mozna bylo znalezc jeszcze lata po premierze ciekawy i oryginaly build, d3 takich niespodzianek nie bedzie mialo wlasnie dzieki tym cholernym ulatwieniom.
Dla mnie to minus. D2 przechodzilem dobre 10 razy (od poczatku do konca kazdy poziom trudnosci), dlaczego? Bo wlasnie kiedy sadzilem ze gra mnie juz niczym nie zaskoczy trafialem na kolejny oryginaly build ktorym gralo sie zupelnie inaczej i to lata, LATA po premierze. Z mozliwoscia edycji skilli i auto-atrybutami gra odkryje wszystkie swoje karty duzo wczesniej niz zrobilo to d2 i tym samym duzo wczesniej padnie. Obym sie mylil :D
Ehhhh, ale mi smaka narobiliście :) odpalam tysięczny raz Diablo2 i ruszam podbijać Sanktuarium :) to jedna z niewielu gier których nigdy nie usunę z twardego dysku...
Zmiany na +
Grafika na +
Oby połaszczyli się na więcej kasy i wydali na wersje konsolę.
Zaczyna się^^ Na początku zaznaczam że też nie podobają mi się uproszczenia, ale przecież wiecie że teraz jest taki trend, ostatnimi czasy wszystkie sequele są bardziej casualowe. Dla zwykłego gracza dodawanie jakiś tam cyferek nie jest zbyt pasjonujące, łatwo więc zrozumieć decyzję Blizzarda... ale myślę że Blizzard już dobrze wie jak połączyć zysk (=casuale) i maniaków.
Zdarza się że DII odpalę nawet dziś po 9latach od kiedy mam tą grę:) Nigdy nie grałem na necie, zawsze Single a mimo to gra nie pozwalała od siebie odejść. Miała ona "to coś" czego dzisiejsze gry już nie mają... Czy III część to zmieni? Mam wielką nadzieję, że tak:) i będzie hit na kolejne 10lat:)
az mnie ciarki przeszły :)) Jak wyjdzie Diablo III zamykam sie gdzies i gram 24h na dobe :D
Jak zwykle przesadzacie, to nie jest zubożenie gry tylko ewolucja... Blizzard wdrożył nowe mechanizmy rozwoju postaci przy okazji wydania WoWa, sprawdziły się, więc zostaną zaimplementowane w D3 (co przecież nie oznacza że D3 będzie podobne do WoWa, gry ciągle są od siebie bardzo różne, ale łączy je wspólna mechanika). Tak samo jest ze StarCraftem i WarCraftem - zawsze jedna z nich przejmowała cehcy poprzedniej - tak działa Blizzard i chwała mu za to (bo stosuje znane, skuteczne rozwiązania, i możemy być pewni że się sprawdzą w praktyce). Poza tym zauważcie że po premierze WoWa wiele firm czerpie z niego garściami, grając w Titan Quest czy Loki widać to na pierwszy rzut oka...
Wyjaśniło się - Casualowość D3 pojawiła się razem z zanikiem statystyk, bo przecież każdy wie że Casual nie umie rozdawać punkcików...
Nawet jeżeli faktycznie gra jest trochę uproszczona to wcale nie oznacza że gra będzie zła, przecież ona powinna przede wszystkim dawać przyjemność, a nie być narkotykiem dla Hardcore'ów, prawda? Denerwujące w D2 jest to że po kilku latach pojawiła się grupa maniaków która znała na pamięć wszystkie buildy (nie tylko umiejętności, ale także wszystkie punkty statystyk a nawet konkretne przedmioty jakie powinna nosić nasza postać, a także jej najemnik) , ceny przedmiotów (nie mówie o bezwartościowym złocie, ale o prawdziwym cenniku BN, opartym na runach), progi, przeliczniki itd. - to odstraszało od BNa. O tym samym wspominał na forum pracownik Blizza, który powiedział że nie chce aby nowe Diablo było zarządzane przez grupkę maniaków... Dla maniaków to oczywiście zła wiadomośc, dla całej reszty niekoniecznie.
Te wszystkie zmiany nie są przecież aż tak kolosalne jak np. w przypadku Fallouta 3, a poza tym za za grę ciągle odpowiada ten sam, stary, dobry Blizzard (tylko bardziej pazerny niż kiedyś :/) - więc należy im się odrobina zaufania.
Tak bardzo fajna zapowiedz,najbardziej podoba mi się tristram tam chyba zaczniemy wizardem i dostaniemy zadanie w tym kościele co była akcja jedynki,oglądałem gameplay i wypadało to o wiele lepiej niż we wcześniejszej prezentacji głównie za sprawą grafiki która była bardziej mroczna ale diablo 3 nie zawiedzie będzie bardziej rpg niż poprzedni i to się chwali niektórych nie będzie nudzić samo skillowanie
Licze że na konsole będzie w tym samym terminie co na pc:)
a mnie najbardziej wkurza, poza kolorystyka ofc, ekwipunek. DO cholery jasnej co oni z tym zrobili?! W DII to własnie plecaczek mi sie najbardziej podobał. Miałem szanse pogłówkować troche i poupychac te wszystkie graty, a teraz mi to zabrali. Całkowicie nietrafiony pomysł... Naszczescie nie odebrali widoku załozonych itemków, bo to też mi sie bardzo podobało. Ale tak ogólnie to OK gra, jednak myśle że DII nie przebije. Koniec kropka.
PS: Fajnie byłoby gdyby wydali na xboxa360, brakuje mi tam takich gier.
Bardzo przyjemnie sie czytalo, szkoda tylko ze nie ma mozliwosci powiekszenia obrazkow...
Ta gra to jakaś masakryczna bieda według tego, co zapowiedziano. Brak możliwości rozdania punktów do statystyk, milion pięćset sto dziewięćset umiejętności z czego 30 będzie identyczną grupą ofensywnych a 20 identyczną defensywnych. Grafika, która przypomina bardzie oddalanego i lekko umrocznionego Warcrafta 3 <w odpowiednio nowszej wersji> i z poprzednimi odsłonami mającą wspólna tylko nazwę.
Moje pytanie: Czemu Blizz robiąc kontynuację kultowej serii stworzył grę, która zmienia wszystko to, co tworzyło klimat poprzedniczek? Nie rozumiem tego, jeśli chcieli sobie wydać WOWa w wersji hackoslashowej to mogli go wydać pod inną nazwą. Bo na kontynuację Diablo to mi nie wygląda.
wiem że Diablo nigdy nie miało być RPG nawet pod cRPG nie podchodzi , miał być h'n's ale mimo tego lubiłem mieć świadomość że będę rozwijał postrać tak jak mi się żywnie podoba, grając czarodziejką wpakuje wszystko w vit'a wuchta hp , mp z przedmiotów i hell nie straszny :), a teraz to będzie już tylko prosta zręcznościówka, przerabiają diablo w mmo system rozwoju postaci uproszczony maksymalnie nawet nie będzie trzeba się przejmować skill pointami bo będzie można je odzyskać czy tam ressa zrobić (nie ździwie się jak D 4 będzie już tylko w multi). W DII to mi się podobało że każdą postacią można było grać po kilka razy i za każdym razem inaczej a tutaj beznadzieja skrócili żywotność tej gry niemiłosiernie. Kumpel wczoraj mi wypomniał że się zarzekałem że to blizzard i nie jest w ogóle możliwe że skopią jakąkolwiek grę a tu uproszczenie za uproszczeniem, na samym końcu my będziemy tylko klikać na new game wybór postaci imię i potem załączy się bot który sam będzie grał za nas a my sobie po oglądamy jak Brab będzie ubijał kolejne kohorty przeciwników, widać Blizz'owi pieniędzy mało , miało być tak pięknie , a tu robi się zakalec ...
Moje pytanie: Czemu Blizz robiąc kontynuację kultowej serii stworzył grę, która zmienia wszystko to, co tworzyło klimat poprzedniczek? Nie rozumiem tego, jeśli chcieli sobie wydać WOWa w wersji hackoslashowej to mogli go wydać pod inną nazwą. Bo na kontynuację Diablo to mi nie wygląda
podpisuje sie po tym wszystkimi kończynami. Widać wow już im sie na mózg rzucił...
Moge sie mylic ale wydaje mi sie ze te gre bedzie sie dalo( i chcialo co gorsza) przejsc max 5 razy
tzn za kazdym razem inna klasa po razie...
Bo jezeli nie da sie ingerowac w statystyki a skille mozna bedzie resnac...to to oznacza (prawdopodobnie) ze nie bedziemy o tej grze wspominac 10 lat po premierze jak robimy to z DII
obym sie mylil... ale moze wkrasc sie po prostu nuda na dluzsza mete
Za'afiel..>Faktycznie rozdawanie punktów statystyk czyniło tą gra trudniejszą a postaci tej samej klasy na tych samych levelach były inne a teraz to takie na maksa uproszczone może jeszcze dadzą dowolne manipulowanie skilami i mamy łatwą gierke dla wszystkich.....
Interfejs i grafika są troszeczkę ssące - szczególnie grafika podczas włączonego ekwipunku wygląda z 2-3x gorzej niż te wczesne screeny. Śmierdzi Warcraftem i nie ma klimatu - tyle po screeniach można stwierdzić, jaka będzie gra - zobaczymy, Blizzard na razie nie zawiódł, ale ... po WoWie mają chyba wszystko gdzieś i chcą zrobić klon, bo skoro WoW odniósł sukces to można wydać drugiego pod niepozornym tytułem i z innymi zasadami, za to z tą samą koncepcją. Boją się albo nie chcą stworzyć czegoś nowego, oryginalnego albo po prostu przywrócić stare, dobre, mroczne Diablo. Podobnie rzecz ma się z SC2, ale to wszystko tylko po obrazkach, choć to i tak już poważny minus na sam start.
e tam że automatycznie przydziela współczynniki to nie problem - w wowie się to sprawdziło - natomiast interesuje mnie jedno - czy w kampanii single player znowu jak w dwójce będą się respownować stwory - to jest dobre w sieciówce ale w single player psuje klimat i pozwala twórcom skrócić grę bo lvl bedzie sie bić na respownowanych mobach. zresztą lubię się przejśc po pobojowisku a w II nie miałem na to szansy.
Nie rozumiecie że nie każdy lubi przechodzić grę od nowa, tylko dlatego że np. przez pomyłke, albo własny błąd źle wpakował jeden punkcik czy umiejetność? Dajmy na to że pomyłka nastąpiła dopiero pod koniec piekła (czyli praktycznie przeszedł grę już 3 razy) i musi zaczynać od początku - dla maniaka to nic złego, wręcz przeciwnie, okazja by znowu "ponawalać", ale dla normalnego człowieka to już nie jest takie pozytywne... Dziś gdy na BN można dostać Taxi to już nie jest taki problem (1-2 nocki i postać od 0 na maxa zrobiona), ale kiedyś... Poza tym jak niby wygląda to wasze kultowe D2 za którym tak płaczecie?
TristRuny, CowRuny, BaalRuny, taxowanie postaci a to wszystko okraszone niezliczoną ilością hacków, botów i oszustów - magia tego tytułu już dawno się gdzieś ulotniła, zostało machinalne produkowanie postaci (przynajmniej na BN).
Żeby było jasne - uwielbiam D2, i co kilka miesięcy wracam do niego, by zostać z nim przez kilka następnych tygodni - niezmiennie od wielu lat. Mimo tego wiszę że niektóre elementy D2 nie przetrzymały próby czasu i wymagają odświeżenia, by gra nadal była atrakcyjna... A to co robi Blizz uważam za strzał w 10.
Dzięki za świetną (jak zwykle) zapowiedź(?). Właśnie sobie gram na necie w D2 i miło popatrzeć (a raczej poczytać) w się będzie mykać za parenaście miechów.
Co do zmian to zdecydowaną większość zaliczam na
duży + ponowna możliwośc rozdania skilii, zmiany w eq i w systemie leczenie, przypisywanie przedmiotów w systemie multi,tylko podziemia regenerowane, różne questy i zmiana klimatu na coraz "cięższy"
Zmiany robią wrażenie i myślę, że większości przypadną do gustu, ponieważ są przemyślane i będą przetestowane. Myślę, że nie ma co się martwić o to, że umiejętności będą podobne, ale raczej cieszyć się, że będzie ich dużo (w sumie to liczyłem na więcej ;p), ponieważ wtedy każdy będzie mógł wybrać coś dla siebie NAWET jak KILKA będzie podobnych.
Martwią mnie jednak dwie rzeczy
automatyczne dodawanie statystyk - po co to komu przecież tak jest dobrze, właśnie możliwość wyboru w co chcemy "zainwestować" te pare pkt. co lvl przyciąga wiele osób dla rpg-ów i h&s, choć tu także przydałaby się możliwość ponownego rozdania pkt. raz na jakiś czas, żeby móc przetestować co kto woli
tylko 4 osoby w jednej grze - fajnie iść na baala w 8 osób ;)
W sumie całkiem spora wypowiedź mi wyszła, więc pora na podsumowanie. Zmiany powinny się sprawdzić w większości i możemy się spodziewać kolejnego hitu, pewnie ulepszanego długo łatkami i może jakimś dodatkiem.
PS. Co do czasu oczekiwania to wole czekać długo i grać w naprawdę dobrą grę, niż grać dziś w coś takiego jak G3: Zmierzch Bogów
Jak dla mnie automatyczne rozdzielanie atrybutów to duży plus. Co z tego, że w Diablo II można samemu rozdzielić, jeśli i tak istnieje tylko jeden słuszny podział dla każdego build'u, które nawet między sobą się prawie nie różnią - trochę punktów w siłę pod zbroję, zręczność pod blok, a reszta w żywotność.
Automatyczne rozdzielanie spowoduje to, że postacie tak naprawdę będą się różnić między sobą np. wizard będzie miał znacznie mniej życia niż barb, ale za to będzie miał dużo many. W dodatku trochę rozsądniej zrobione będą przedmioty i cechy. Wypadające kule z przeciwników zastąpią chociażby wykradanie życia. Poza tym rozdanie punktów od nowa nie musi oznaczać, że spłyci to bardzo grę. Poszczególne buildy można przecież budować na podstawie przedmiotów i kto wie, czy zamiast '+3 do wszystkich umiejętności' nie otrzymamy tylko bonusów pod konkretne umiejętności.
Diablo II to świetna gra, ale bardzo dobrze, że Diablo III będzie inne. Dzięki temu otrzymamy grę w którą będzie się chciało grać, a i do Diablo II wróci się po latach z przyjemnością.
mam nadzieje że będzie wypasiona edycja kolekcjonerska Diablo III
szkoda ze na ps3 i na xbox'a nie bedzie
i dobrze ze beda auto staty nawet zreszta nie powinny byc wyswietlane bo i tak sa auto , gram w diablo 2 i wiem ze kazdy rozdaje staty tak samo czyli sila pod itemy zrecznosc pod blok zywotnosc reszta energia nic , i wielka mi filozofia wiec auto staty to dobry pomysl ja bym nawet dal auto skile dopiero by trzeba kombinowac z potworami i na duelach hehe
ale wy biadolicie jesli o singla chodzi to był taki słynny mod umozliwiajacy układanie słów runicznych z multi, walkę z trzema demonami na raz(uzyskanie specjalnego artefaktu), guziczki umozliwiające dowolna zmiane statystyk i to wszystko opcjonalnie nic nie wymuszając.
blizzard teraz pierd***li graczy. starcrafta podzielił na 3 części tylko zeby zbic więcej kasy. 3 części i tylko 3 rasy w multi. w dow1 bylo pare dodatków i kazdy dawał nowe super rasy(frakcje). a blizz'owi sie nie chce nowych wymyślać.
diablo robi sie coraz bardziej casualow. myslą ze klona wowa zrobią i to wystarczy.
cóż , kiedyś blizz robił tylko dobre gry ale teraz to troche sobie odpuscił. ciekawe jaki bedzie warcraft 4(bo bedzie na pewno)??pewnie juz nie tak super jak 2 i 3.
w diablo 3 juz nawet nie bedzie togo charakterystycznego klimatu. grafika jakas taka kolorowa. a moze po prostu nowe pokolenie twórców gier?? chca wymyślić coś nowego ale nie za bardzo im to wychodzi:(
mnie te zmiany po prostu denerwuja i to bardzo. nie jestem jakimś hardcore'owem ale diablo 3 to nie bedzie juz to co 2 i 1. a starcraft 2 to bedzie 1 z nowszą grafą. moze po premierze zmienie zdanie ale jak na razie nic tego nie zapowiada
krzysiu26
nie masz racji.
Nie rozumiecie że nie każdy lubi przechodzić grę od nowa, tylko dlatego że np. przez pomyłke, albo własny błąd źle wpakował jeden punkcik czy umiejetność?
co?? mozze ty calą gre od nowa przechodzisz z takiego powodu ale ja nie. i pewnie nikt
SILENTSTAR - to chyba nie grales na BN :D, tam każdy tak robi, żeby postać była perfekcyjnie zrobiona, każdy punkt musi być właściwie przyznany.
Ale macie jazdę - SC2 ani D3 jeszcze nie wyszły (i kupa czasu minie zanim wyjdą) a wy już walicie postulaty że Blizzard robi teraz słabe gry? śmiać się czy płakać...?
powiedz mi ile życia daje jeden punkt do zywotności? raczej przez to nikt nie zacznie robic od nowa postaci jezeli tą ma na przykład na 70
na pewno będzie jakiś odpowiednik Paladyna, no i wypadałoby mieć coś na wzór Amazonki:)
"Co z tego wyniknie? Gra nie bedzie kryla zadnych tajemnic po miesiacu bo kazdy bedzie znal najlepsze kombinacje skilli dla danej klasy. "
grales kiedys w jakas gre blizza? jak myslisz co sie bedzie dzialo po premierze? ktos znajdzie imba build, bah balance... znowu cos innego bedzie za dobre, znowu nerf. i tak przez next 10lat... zobacz co 1.12(to chyba ten pach co wprowadzil zalerznosci miedzy skillami w d2?) zrobil z balancem w grze(i ile czasu po premierze), wszystko sie powywracalo powstaly nowe buildy... jesli wydaje ci sie ze gra zostanie rozpracowana na amen po miesiacu widac ze malo grasz w gry blizza
"moze po premierze zmienie zdanie ale jak na razie nic tego nie zapowiada "
jam wszechwiedzacy gracz wszem i wobec zapowiadam tobie to... przypomnisz sobie co napisalem po premierze:D
@ sky angel bedzie amazonka i bedzie miala peta, trapy i feign death to dopiero bedziecie mieli wowa, btw czy wam tez ten nowy witch doc tez przypomina shadow presta? skille niby innaczej sie nazywaja, i ma pety, ale mechanika gry identiko, mass fear + doty
wowuser - shadow priest? nie, raczej warlock - doty, trucizny, pety...
dziwnie spodobal mi sie Diablo III wczesniej <jak kiedys napisalem> robilem sobie bk z niego, ale teraz chetnie bym zagral, ale takie pytanko. Czy jak nie gralemm w DI i DII to moge zagrac w Diablo III??
Radanos --> ogólnie rzecz biorąc to nie musisz, tutaj nie ma skomplikowanej fabuły która jest rozwijana z części na część (fabuła z D1 : "To być diablo on zły musieć go zabić" , D2 : "Mroczna trójca powrócić musieć ich zabić "), liczy się rozwałka, możesz poczekać na D3 i się nim cieszyć tak jak każdy który grał w poprzednie części (no chyba że chcesz być pro to wtedy by rozkminić i zauważyć wszystkie zmiany jakie nastąpiły to wtedy przynajmniej D2 warto by było przejść zresztą gra warta tego :) )
A co do postaci to pewnie zaserwują nam miks zabójczyni z amazonka , no i jakąś wariacje Pall'a , w sumie to by się przydał mag bitewny hehehe to by było dobre szarzujesz gościa tarczą a na koniec dobijasz fire ballem :)
Następną postacią będzie Darkknight wydaje mi się że ta postać by pasowała tym bardziej zę w nowym dodatku do wow dodali tą klase
Nowy system questów zaliczam na plus. Podobnie odbieram sposób leczenia - zabieg, mający na celu zmianę modelu rozgrywki, coś, co było konieczne, żeby DIII było pełnoprawną kontynuacją, a nie D2,5 . Ale już zabranie statystyk to strzał w stopę. Po kiego grzyba te statystyki teraz w ogóle będą potrzebne, skoro i tak nawet nie będzie ograniczeń co do noszenia ekwipunku?! W takim razie mogli nawet nie wspominać o nich, albo napisać, że statystyk nie będzie, bo co komu teraz po nich? Jakieś mnożniki i inne cechy, urozmaicające grę, mogą sobie równie dobrze ukryć i pozostawić jako samoistny element rozgrywki, który co prawda ma wpływ na siłę ataku czy zdolność obrony, ale można o tym nie wspominać.
Następna sprawa - ekwipunek. Znakiem firmowym Diablo był malutki (w porównaniu do innych gier, np. Baldur's Gate) plecaczek, w którym trzeba było bawić się w tetrisa, żeby upchnąć tony złomu.
No i do tego reset umiejętności - może jeszcze niech wprowadzą automatyczne rozdysponowanie tych punktów? Nie będzie już potrzeby przechodzenia tej gry tysiąc razy, wystarczy 5 (jak już ktoś zauważył). Wiem, zmiana modelu rozgrywki i t.p., ale to policzek w twarz fanów.
Reasumując, Blizzard chce na siłę odróżnić DII od DIII, niszcząc dobytek poprzednich części. Skok na kasę, upodabnianie modelu do tego z WoW'a, z którego ma przecież niebagatelne zyski, poprzez zbytnie uproszczenie. Co prawda może dodatek to poprawi ;)
strasznie mroczna :)
Jak dla mnie automatycznie dodawane statystki to dobra nowina, jak już ktoś wcześniej wspomniał w Diablo 2 i tak zawsze tak samo rozkłada sie staty: siła pod itemy, dex pod max blok i reszta w wita.
Również dziwi mnie to jak niektórzy piszą, że brak możliwości dodawania statystyk ograniczy ilość i różnorodność buildów dla postaci - nie jest to prawdą bo to dlatego została zwiększona liczba dostępnych skilli do ponad pięćdziesięciu i dzięki temu będzie można rozwijać postać na wiele sposobów i używania wielu skili na raz. W D2 jest tak że robisz czarke na ogień to praktycznie używa sie tylko tele i spam fireballami; używanie dwóch skillów na przemian chyba nie jest zbytnio dynamiczne i różnorodne. Warto zobaczyć sobie gameplay barbarzyńcy z diablo 3 żeby stwierdzić że rozgrywka będzie bardzo dynamiczna - używa on wielu skilli na raz, a nie tylko whirlwinda jak to jest w d2.
Brak wymagań dla broni ustosunkowane jest tym że statystyki są przydzielane automatycznie i nie możemy w nie ingerować, to jest chyba logiczne - to tak jakby co level mielibyśmy dostawać Wizardem 1 punkt do siły, a chcielibyśmy sobie polatać z itemem co wymaga jej dużo - nie było by to wykonalne gdyby bronie miały wymagania. Teraz wygląda to tak że będziemy mogli biegać z dowolnym ekwipunkiem bez żadnych ograniczeń co też się przyczyni do zwiększenia ilości różnorodnych buildów dla postaci.
Na koniec to najbardziej mnie śmieszy to jak niektórzy dalej nieustannie płaczą że D3 wygląda bajkowo i nie 'mrocznie'. Nie wiem czy piszemy o tej samej grze ale radze zobaczyć gameplay Wizarda w podziemiach. Zresztą jak to Blizz pisze im dalej będziemy w grze tym bardziej klimat będzie ponury i przytłaczający. W Diablo 2 pierwszy i drugi akt nie jest szczególnie mroczny ale jakoś teraz nikt sie nie czepia...
Diablo III - gra na którą czekam :)
Już widze edycje kolekcjonerską Diablo III . Diablo 1+2+dodatek i instrukcja na papierze kredowym cena 250 zł.
tyle lat minęło i powstają co roku nowe zręcznościowe cRPG,a mimo tego,żadnej innej nie udało się choćby zbliżyć do grywalności rodem z Diablo 1 i 2-no może odrobinę Dungeon Siege 1 i 2,Titan Quest czy pierwsze Sacred-ale to do Diablo 2 zawsze wracam z prawdziwą przyjemnością i zawsze pochłonie mnie na długi czas
Sheyk-->policzek to może być jedynie w twarz harkorowców, którzy masturbują się podczas tworzenia swojej 40 gosu postaci. Nikt nikomu nie każe korzystać z opcji resetu skili, jeśli chcesz rób sobie inną postać od początku ale co do jasnej cholery przeszkadza Ci to, że ktoś bez napinania się zresetuje sobie skile kiedy postać mu się znudzi, zrobi inny build i będzie się cieszył grą od nowa?
Ten kto będzie chciał, a pewnie będzie takich wielu, przejdzie sobie D3 nawet te 1000 razy za każdym razem inną postacią i jest git
co do ekwipunku...co jest pasjonującego w teleportowaniu się do miasta w celu sprzedania zebranego syfu z częstotliwością 5x na minutę? większy plecak. mniej pieprzenia-proste (oczywiście hardkorowcy będą zawiedzeni bo już nie będą mogli godzinami rozkminiać jak ułożyć 2 miecze w ekwipunku żeby zmieściło się przy okazji 300 talizmanów)
pijkole - zawsze jest to samo, pamiętam jeszcze czasy przed premiera d2 i tez wszyscy idioci pisali, ze nie ma juz klimatu gdzie się podziała mroczna grafika i tego typu głupoty. Teraz to samo jest z premiera d3: znów czepianie sie o grafike o jakis durny plecak(swoja droga co za argumenty ze frajda byla z układania przedmiotów a przeciez i tak caly miało się zapchany charmami a przedmioty wkładało sie do kostki), czepiają sie ze usunięto staty co upraszcza rozgrywkę oraz o to ze z 30 mamy 50 skilli - i to w tym samym poście. Zmiany będą i muszą być, to oczywiste. Według mnie wszystko co zaprezentowali do tej pory to dobre rozwiązania.
Jedyne co moim zdaniem może się średnio sprawdzić to te magiczne kule (bo jak np. zregenerować życie czy manę w duelu, gdzie nia bije się potworów tyko innego gracza?), ale poza tym wszystko super :P
Tusiek_ ---> dokładnie o to chodzi, dobija mnie już to wszechobecne narzekanie to na plecak to na statystyki, wygląd i na masę innych rzeczy. Niektórzy wydaje mi sie, że chcieli by stare Diablo 2 z poprawioną grafiką i nic by zmieniali. Nie żebym miał coś do Diablo 2 albo pierwszej części bo to jedne z moich najukochańszych gier ;) ale zmiany są nieuniknione i na pewno polepsza rozgrywke. Wystarczy troche pomyśleć o tym co piszą twórcy...
niech robia zmiany, ale takie zeby poprawialy rozgrywke
Manjack ---> Razi mnie wszędobylski trend upraszczania wszystkiego, drastyczny zwrot w kierunku casuali. Nie mówię, że to jakieś absolutne i niepotrzebne zło. Po prostu nie mogę znieść myśli, że nawet Bliizard - jak mi się zdawało ostoja dla hardcore'owców - zaczyna tworzyć gry, które ukończy nawet upośledzony umysłowo. To są tylko moje obawy, oczywiście, i mam nadzieję że finałowy produkt spełni wymagania nawet tych najbardziej sceptycznych wobec zmian, ale czy po drodze nie zginie gdzieś klimat?
Reset skilla to dobra wiadomość dla mało wymagających graczy. Bo zbudować perfekcyjną postać już nie będzie wyzwaniem, nie będzie ponoszenia konsekwencji swoich błędów, ani dokładniejszego planowania, strategii. Albo te dodatkowe skille przejmą niektóre funkcje statystyk czy też mikstur, albo twórcy nie ogłosili jeszcze jakichś istotnych zmian, bo nie wyobrażam sobie, żeby wszystko było takie proste i niewymagające.
Bo DII było tak trudne i hardcorowe, że te miliony graczy to tylko zapaleńcy, którzy grali w tę grę po 24/7.
Może i jestem dziwny, ale mi jakoś trend casualowatości, jeśli w ogóle o takim można mówić, specjalnie nie razi, ani nie przeszkadza - ba, podoba mi się, że mogę do gry wrócić raz, dwa razy na tydzień na dwutygodniowe sesji, by zastanawiania się w wolnym czasie, jak poprowadzić postać, tylko po prostu usiąść... i pograć.
tusiek --> to, ze ktos ma watpliwosci nie oznacza, ze ten ktos jest idiota. natomiast slepe wierzenie na slowo i akceptowanie wszystkiego co nam rzuca ... dopowiedz sobie reszte.
sheyk --> skoro nawet mroczny, postapokaliptyczny swiat T4:Salvation dostal kategorie PG13 (film, nie swiat), to juz mnie nic nie zdziwi. dziwia mnie natomiast fanboye mogacy cie usiec w ulamku sekundy za to, ze w ogole zabrales glos.
więc proponuję wam panowie napisać posta na oficjalnym forum a nóż ktoś was wysłucha:) po co robić zadymę tutaj?
jeśli nie będzie się podobał podstawowy produkt to proponuję poszukać jakiegoś zacnego moda lub samemu go stworzyć i dostosować grę do własnego widzimisię;]
fakt że mody nie działaja na BN ale tam gra i tak jest żałośnie prosta, bo każdy 10latek może przeczytać sobie strategie, podbić na czata, napisać N taxi O kuźnia i juz ma postać na 90lvl...mega hardkor
swietny material pozostaje tylko czekac ...
RedCow - w D2 duele nie zależały od tego kto więcej mixów połknie.. :) grało sie oczywisicie bez leczenia.. a co za tym idzie bez zadnych aur leczących itp.. :) także te "kule" w D3 służa wyłącznie pvm, przynajmniej ja tak sądze. :)
Pamiętacie ? "Diabelnie dobra gra" - to prawdziwa rzadkość kiedy slogan reklamowy jest prawdą :)
Co do D3. Zaskoczyli mnie trochę z tymi statystykami. Każda broń dostępna od zaraz ? Trochę to dziwne bo tak to była frajda znaleść wypasionego cepa a później robić wszystko żeby podnieść staty i wreszcie go użyć. Ale nic zobaczymy może nowa koncepcja się sprawdzi. Co do generowania poziomów to chyba niektórzy źle przeczytali tekst bo tylko tereny na zewnątrz będą stałe a podziemia w dalszym ciągu jak w poprzednich częściach będę generowane losowo. Ech mogli by to już wydać :)
Bedzie super moze im wyjdzie:P Nie moge sie doczekać :D
Zły pomysł z wszystkimi przedmiotami tych samych rozmiarów, i z nowym systemem leczenia. Gra za bardzo bedzie przypomina World of Warcraft, a nie gre której nie trzeba się stresowac że jeśli nie zbierzemy jakiejś kuleczki to umrzemy. ;[
osobiście nie grałem jeszcze w tą odsłonę diablo, ale grałem w pobszednią cZęść. Byłem z niej zadowolony, cztery krainy do przebycia, ponad 500 rodzai przeciwników, 6 bohaterów którymi możemy sterować, jestem ciekaw co przyniesie DIABLOIII
Gra Diablo3 zapowiada się bardzo ciekawie nie mogę się doczekać aż wyjdzie.
Diablo zawaliste to jest grałem w inne części ale trójka myślę że najlepsza będzie
Znow te losowe podziemia ooo nie nawidze tych generowanych losowo map w diablo, tak sie plątać po tych glupich korytarzach to najgorsza rzecz w grze.
Co do atrybutów... Może ktoś mógłby im zasugerować aby do pewnego lvu atrybuty rozdawały się same a potem po wykonaniu questa była wdrażana możliwość edycji:)
W ten sposób ludzie będą mogli experymentować a zwykli gracze nie będą musieli się głowić nad rozdawaniem statów...
Co do przynależności dropów, zakładam że Ci którym to się nie podoba to hackerzy i boty którzy najczęściej podpier.... itemki innym więc koniec komentarza na ten temat...
Grafika - Hmm ja jednak poczekałbym z komentarzami do momentu ukazania się dalszych chapterów bo tak jak mówiono wyżej początek może być kolorowy i sielankowy a reszta jak zwykle =p
Co do plecaka, polecam tetrisa tym którzy lubią upychać bezwartościowy crap w plecaku... Co to za urozmaicenie? żeby zarobić 500 golda a nie 300? Wielkie przemyślenia naprawde.... Wyleciał jakiś artefakt to i tak wyrzucało się byle co aby nikt Ci nie zakosił dropa... a Teraz problem rozwiązany...
Co do postaci - stawiam na jakiegoś łucznika i może... hmm ciężko wymyślić coś nowego... wszystko już było :) :P