Naprawdę ta gra się tak wcale nie zestarzała modele piłkarzy wyglądają świetnie jak na grę z 2009 roku. Polecam każdemu. Gra się fajnie i jedynym problem są bramkarze i licencje bo tak to dałbym 10/10
Bedzie ciekawa giera tym bardziej ze bedzie Liga Europejska ale juz nie bedzie LM;/ Czekamy na Screeny!
jak liga europejska będzie wcześniej ( uefa cup ) to napewno bedzie liga mistrzów i fajnie by było jak by gral ktos w lige mistrzow i np byl na 3 miejscu w grupie kwalifikacyjnej automatycznie gra dalej ale juz w lidze europejskiej jak na realu :D i tak pes zawsze wymiata i jest super co roku lepszy :D teraz trzeba bedzie sobie kupic PS 3 albo x360 bo pewnie na mojego pc juz slabo go widze moze na minimalnych cyknie he pozdro dla fanów pesa :D i oczywiście szacun dla konami :D
Mówicie, że w FIFIE to samo co rok temu a w PES? Nic wielkiego się nie zmienia. Kosmetyczne zmiany w AI, dodanie ligi europejskiej czy dodanie realizmu... nic wielkiego podobnie do fify. I nie zgadzam się z tymi co mówią, że pes znów będzie lepszy bo na 360 rok temu fifa byla o niebo lepsza. I nie zapowiada się żeby tym razem to PES był lepszy.
eeeetam PES będzie lepszy
PES 09 pobił Fife teraz pewno też tak bęndzie :P
Pro Evolution Soccer 2010 Trailer 2
Przypominam że jest to nowy trailer sprzed kilku dni
Prawdopodobnie dzisiaj pokaże się na serwisie GRY-ONLINE
http://www.youtube.com/watch?v=RBlT4q6PKn0
Widzice ten herb w prawym dolnym rogu na pierwszym screenie (ten niebieski)?? Jest tam napisane "klub sportowy" :D Czyli jakaś polska drużyna będzie na pewno ;))
z ostatniego screena wynika że będą trójwymiarowi kibice,a nie kartonowi jak to było wcześniej
Szykuje sie kolejna klapa w wykonaniu pesa na konsolę nawet ta LM nic mu nie pomoze a kibice i tak będą kartonowi , w dodatku brak licencji
według mnie to pes zawsze bił fife na glowe w fifie to te akcje nie wygladaja tak fajnie jak w pesie Pes Rules!! xD
jarek ,twoja stara nie dała ci licencji przy narodzinach,myślisz że to tak tanio wykupic licencje na te wszystkie kluby,fifa ma łatwiej ,a tak pozatym lepiej miec mniej lig i zrobionych lepiej graficznie drużyn niz ,jak to w fifie poszli se na łatwizne i zrobili styl graficzny nazwisk i numer tą samą czcionką .
W Pesie bedzie Liga Mistrzow i Liga Europejksa mozna to nawet zauważyc po okładce na której widnieja oba loga a i tak FIFA na Xboxa lepsza;d
dajcie spokój z tą fifą ,po 2004 przekonałem sie że to strata czasu
Japońskie gówno! :P Wielki shit i tyle... Co do libara to widzę że człowiek ma niezły humor! :P
gdy jeszcze nie zagralem w fife 09 na xboxa to gralem wylacznie w PES-a na kompa i mylslalem ze PES jest najlepszy, ale od fify 09 to tylko i wylacznie FIFA rzadzi w kwesti kopanek:P
alien701 ---> zgadzam sie z toba w 100%. Tez przez dlugi czas gralem w PESA na kompie, od kad mam xboxa gram w fife. Czuje ta radosc z gry, emocje przed kazdym uderzeniem ... eh :)
Zreszta od 2008 pes mnie czyms niesmaczy, chodzi o sylwetki graczy, ubior.. w 2008 pilkarze mieli za wysoko gacie naciagniete a w 2009 takie dlugie jak kalesony:p. Zrobili by chociaz porzadne sylwetki pilkarzy. :p Nie zebym sie pastwil nad PESEm, bo naprawde kiedys byla to najlepsza gra pilkarska, ale zmarnowali lata przez ktore mogly powstac naprawde solidne gry
alien701 i vpersie --> zgadzam sie z wami w każdym aspekcie.
Odkąd zagrałem w FIFE09 na X360 stwierdziłem że PES to już nie to.
FIFA to już nextgen pełną parą a PES wciąż niestety w czeluściach poprzedniej generacji grzebie:/
Nie wiem jak ProEvo będzie wyglądało na Xa ale po zagraniu w demo na PC stwierdzam że źle się dzieje w konami:/
Tak jak w 9 wkurzało że gra momentami gra za nas tak w demie 10 robi to jeszcze bardziej:/
Jak tak dalej pójdzie to w następnych częściach będziemy wybierać tylko drużynę a później mecz będzie kontynuował się sam.
Podkreślam iż nie mówię tu o przeskakiwaniu graczy (chociaż to też w demie bardzo denerwuje ponieważ nie raz samo przerzuciło mi znacznik na innego gracza w najmniej odpowiednim momencie po czym piłkarz którym przed samoistnym przeskoczeniem na innego doprowadzałem do przeciwnika najzwyklej sam z siebie go wslizgiem fauluje) którymi się aktualnie steruje tylko tym że często nie naciskamy żadnego przycisku a piłkarz wykonuje np. wślizg bo tak sobie akurat uwidział i ma gdzieś co Ty jako gracz chcesz zrobić.
To jest niestety nie do przyjęcia.
W FIFIe jest gracz i piłka, w PESie dochodzi jeszcze pomiędzy nimi "yntelygencja" komputerowych piłkarzy która bardzo często zasługuje o wołanie o pomstę do nieba:/
Niestety panowie z Konami zakończyli serię PES w części 6:/
A szkoda bo kiedyś była to najlepsza gra piłkarska jaka tylko była dostępna:/
RIP PES:(
Pozdro dla fanów Fooballu!!
Jestem wielkim fanem PESA wczoraj pobrałem demo z XBL i sie załamałem :( Konami obiecywało ze to bedzie najlepszy PES w histori serii a prawie nic nie poprawili od PESA 2009.Jedynie co jest ładnie jesze w PESIE 2010 od FIFY 10 to murawa :) Kiedy powróci gameplay ze starych PESów :(
FIFA wygrało kolejny raz musze powiedziec :(
Nie jestem zdrajca ! Nadal jestem fanem PESA ale tylko pisze co mysle.Bo naprawde PES jest słaby porównując do FIFY ale i tak kupie PES 2010
tego pesa? to będzie można kupić na mp.mediamarkt bo jak pisze "obecnie brak planów wydania" to czy tylko zostaje sklep internetowy typu allegro,empik tip ???
mariox77 - mam takie samo zdanie, zgadzam się w 100% po prostu fifa wyprzedza pesa ...
@mariox77 ==> całkowita racja i w pełni sie z Tobą zgadzam:)
@alhaszasz ==> jeśli każdy fan PESa który zamiast męczyć się z głupimi pomysłami japończyków potrafi przyznać że FIFA PESa poprostu zmiażdżyła to ja jestem zdrajcą nad zdrajcami.
Puki nie zagrałem w FIFE09 myślałem tak jak Ty ale jednak FIFA to jest gra która aktualnie idzie w jedynym prawidłowym kierunku jeśli chodzi o football.
Zagorzali fani PESa będą w niego grać, natomiast fani piłki nożnej przerzucą się na FIFE.
Może do KONAMI wkońcu dojdzie że coś jest nie tak i zaczną naprawiać grę a nie ciągle ja psuć coraz bardziej.
Oby...
Narazie FIFA na X'a a PES co najwyżej na PC:)
Pozdro:)
gra momentami gra za nas
Zmień sobie w ustawieniach na semi-asisted z asisted. Już gra nie będzie grała za Ciebie ;-)
Moje wrazenia na PC
Nie wiem co się stało z Fifą ale... grafika to żenada (full detale). Beka niesamowita jest z tym, ze zawodnicy z daleka wygladaja zupelnie inaczej niz z bliska. Jest taki moment "przeskoczenia" wygladu i np Buffon nie wyglada juz jak fan ciezkiej muzyki, tylko ma ta swoja fryzurke ;-) Sama rozgrywka też paranoja, każde podanie jest celne. Jedyne co mi się podoba w Fifie to sposób walki ciałem. Strzały - ekhm... nie wiem czy EA widziało kiedyś strzał piłką :D
Moje pytanie: czy grasz w piłkę nożną? Oglądasz chociaż mecze?
Nie jestem jakimś mega zagorzałym fanatykiem PESa, ale poprostu dla mnie jest lepszy od FIFY. Rozumiem, ktoś lubi włączyć grę, być jej panem i władcą i zadowalać się cały czas tymi samymi szablonami akcji. W PESie jakby to nazwać czuję swobodę gry.
W 10tce Pesie poprawili znacznie wychodzenie do piłek, wystawianie się na pozycje. To, co mnie wkurzało w poprzedniej części, że zawodnicy zamiast wystawiać się na pozycję, cofali się. Jak tylko zmienią grę bramkarzy i to cholerne rozjaśnianie się okolicy pola karnego po prawej stronie, to będzie gierka spełniała moje wymagania. Licencje? Na to są patche.
Tryb menedzerski FIFY i gadzety to za to oooooooogromna przewaga EA
Mam na komputerze demo PES2010 i Fify10.
mam nadzieje że gameplay nowego pesa jest taki na jaki zderzył mnie przyzwyczaić
Moim zdaniem FIFA to gniot. Najlepsze były stare PESy (2008/2007/2006)a nowy PES prawdopodobnie będzie taki sam gniot jak PES 2009, a tak w ogóle to widzę tutaj same dzieci neostrady: normalnie ale śmieszne jest to że ktoś sobie napisał "bendzie" i myśli że z niego Eddy Murphie jest,to kurwa tragedia jest...
Wybiorę więc mniejsze zło: FIFE 2010. Nie tak obie gry to gnioty... stare PESy biją je na głowe, jak ktoś się patrzy tylko na grafikę to niech sobie wyjdzie na dwór: będzie mieć ten swoje full detale XD.
Co do grania gry za mnie to chodzi mi o to że piłkarze często sami grają (nie chodzi mi o tego którego prowadzisz tylko wszystkich) i rozumię jeśli robią to na takiej zasadzie że Ci pomagają a nie sami odbierają piłkę i odrazu na aut mimo że zaraz obok mają doskonałe wyjście do kontrataku.
Jeszcze co do settoGOne:
Po Twojej wypowiedzi widzę że nie grałeś chyba w FIFE na X360 skoro piszesz: "Mam na komputerze demo PES2010 i Fify10."
Popatrz co napisałem wcześniej: "Narazie FIFA na X'a a PES co najwyżej na PC:)"
FIFA na PC jest gniotem i to konkretnym ale tu jest wątek X360 więc o takiej wersji piszemy:)
A co do swobody w PESie to pozwolę sobie tego nie skomentować bo nawet bez asyst jej nie ma:)
jest jakis patch czy coś na X360 z bundesligą? czy do sciagniecia
a tak wogle to gra żeczywiście będzie kosztowała 260 zł np:media? hipermaket itp ,bo jak tak to cześć hehe...allegro tylko zostaje
Fifa 10 chyba lepsza jest ale zobaczymy
@ziomal ka=>jesteś fanem/fanką piłki nożnej kupuj FIFE10
jesteś fanem/fanką gier RPG kup PESa.
Piszę RPG ponieważ tryb Become a Legend jest takim lekkim RPG a po za tym trybem PES nawet jak sie postara nie doskoczy FIFIe do pięt:)
Czyli jeszcze raz:
zależy Ci żeby mieć realistyczną piłkę nożną kup FIFE bo na PESa będziesz tylko (tak jak ja) strasznie kląć:)
A jak już uda Ci się po ewentualnym kupnie PESa zagrać w FIFĘ10 bardzo pożałujesz wydanych źle pieniędzy.
Takie moje zdanie:)
PESa proponuję sobie nabyć na PC a na konsolę FIFE.
------->ziomal ka
a ile masz lat?
jeśli jesteś nastolakiem, -ką to kup sobie FIFĘ bo jest łatwiejsza
jeśli chcesz pograć troszkę hardcorowo kup PES
ja moge zalatwic ci pesa po 180 zl noweczka
@geforc:
http://xbox360.ign.com/articles/103/1035141p2.html
9.0 jest większe niż 8.7 - prosta matematyka, a Ty piszesz "drżyjcie dzieciaczki fifkowcy"? ;-)
Nikt Cie nie zmusza do grania w FIFĘ, graj sobie w co chcesz, ale nie musisz obrażać innych od razu. Ciekawe czy w realu też byś tak do mnie powiedział. ;-)
Osobiście byłem fanem PESa przez długi czas, kiedyś znajomy, który ma PS3 powiedział mi (on też był fanem PESa), że Fifa 09 podobno jest o wiele lepsza od poprzedniczek i bardziej realistyczna od PESa. Nie chciało mi się w to wierzyć, bo pamiętam stare fify, gdzie bramkę można było strzelić skądkolwiek i w jakikolwiek sposób. Ale zagrałem, zagrałem po raz kolejny, najpierw ja na komputer, później ja na mojego znajomego. Wrażenie było niesamowite (dodam, że jestem fanem piłki nożnej), uświadomiłem sobie, że ja grałem wcześniej w grę arcade, która nie ma prawie nic wspólnego z prawdziwą piłką nożna. W PES potrafiłem przejść Kaką całe boisko i strzelić gola, a grałem na 5/6 gwiazdkach - a to dlatego, że kiwało się aż jednym guzikiem. Takiej łatwości w kiwaniu nie widać na prawdziwych boiskach, a zawodnicy nie biegają przez 90 minut jakby byli na dopalaczach, a na pewno nie okiwają więcej jak 1-2 zawodników. W Fifie zadanie było bardzo utrudnione, zawodnicy się przepychają, kiwanie to już wyższa szkoła jazdy, kontrola nad piłką jest trudna, zmęczenie zawodników jest odczuwalne bardzo szybko, strzały są realistyczne i rzadkością jest łatwo strzelić bramkę.
Grałem we wszystkie części PESa, a teraz zagrywam się w Fifę 10, bo jest to symulator piłki nożnej, który ma o wiele więcej wspólnego z prawdziwą piłką niż PES.
Dlatego, jeżeli ktoś jest fanem footballu, to przypadnie mu do gustu Fifa, jeżeli zaś tylko gra w gry, a piłka go nie interesuje, to przypuszczam, że wybierze PESa, bo jest po prostu łatwiejszy.
Pozdrawiam :-)
Grałem we wszystkie części PESa, a teraz zagrywam się w Fifę 10, bo jest to symulator piłki nożnej, który ma o wiele więcej wspólnego z prawdziwą piłką niż PES.
Dlatego, jeżeli ktoś jest fanem footballu, to przypadnie mu do gustu Fifa, jeżeli zaś tylko gra w gry, a piłka go nie interesuje, to przypuszczam, że wybierze PESa, bo jest po prostu łatwiejszy.
Widze ze pitbull też zalapal niezły banan na twarzy po tym co napisal qrooel . Ja osobicie jestem fanem PES`a gralem w fife do momentu kiedy odpalilem ISS ;] . Potem tylko lukalem demka. Nawet po stycznosci z Fifa 09 na konsole ( gralem przez tydzien czasu) wolałem odpalić na x360 PES 2008 i spokojnie pograć. W fife jest malo realizmu. W życiu nie widzialem meczu żeby zawodnicy non stop byli przy akcji to z lewej to z prawej strony. Tam arkadowo naklada sie klapki na oczy i wio do przodu, w PES`ie jest wiecej taktyki opanowania i dokładniejszej gry. Fifa ma za duzo chaosu i nawet newbie co pierwszy raz gra moze wygrac z kims kto sie zagrywa pol toku tylko dlatego ze ma fart. PES tyle nie wybacza ;]
Pozdr. Dla fanów PES
FIFA 10- jak juz ktoś wczesniej napisał FIFA 10 to przede wszystkim marketing i wielkie pieniądze na promocję. Jaki drybling 360 stopni- zwyczajne 16 kierunków jakie PES posiada od lat. Fifa niestety musi wciąż goni pesa począwszy od zagrań na dobieg zapoczątkowanych przez konami przez sprint- kiedys trzeba było nawalac w shifta zeby biec (co za glupota). Teraz troche fizyki: w fifie do dzis lot piłk nie ma z nią nic w spólnego- piłka to balon który w powietrzu przyjmuje dziwne parabole. W pesie piłka jest cięższa i jej trajektoria lotu to symulacja rzeczywistosci.
W pesie 2010 jedyne co mnie poki co niemiło zaskoczyło (a co mam nadzieje bedzie kwestią przyzwyczajenia) to wieksze opoznienie reakcji na komendy. Fifa zawsze była dla dzieci i powolnie z czasem dogania PESA. Fakt pes przystanął ostanio i mam nadzieje ze sie to zmieni ale niestety fifa lansuje nowe rozwiązania które w tym biznesie juz dawno funkcjonują w pesie. I prosze mi nie wspominac o smutnych kreskach po których maja biegac zawodnicy przy stałych fragmentach gry w FIFIE- lansowane jako niesamowity krok do przodu. Zwróccie uwage na możliwosci strategii i taktyki w PESIE juz od ładnych paru sezonów które cały czas ewoluują i urozmaicaja rozgrywkę prowafdząc do pełnej personalizacji taktyki i dopasowania do umiejeetnosci i taktyki przeciwanika.
Co wy na to?
WE are a football tribe
Fifa lepsza bo w grach sportowych liczy się grafa a z tym w PES cienko
@Watchmen - A jest wogole co takiego jak PES 2007. Bo ja myślałem że po PES 6 był od razu PES 2008
Tak czytam te wasze komentarze, szczególnie te zachwalające PESa, i jedyne co przychodzi mi do głowy to pytania w stylu: Gdzie? Co? Kiedy? Czy oni grali w te same gry co ja?
Nie chce mi się dużo pisać bo mam już dość odbijania się od muru fanboystwa ale parę rzeczy muszę.
Obrona w PESie:
Tyle prawdziwych meczy ile się naoglądałęm tak jeszcze nigdy nie zaobserwowałem fenomenu rozstąpienia się morza czerwonego (czytaj: odsuwania się obrony od napastnika posiadającego piłkę). Żeby nie było, nie oglądam meczy reprezentacji naszej cudownej:)
Atak:
Z reguły jest tak że jak pomocnik wchodzi na pozycję do dośrodkowania napastnicy atakują bramkę a nie, jak w PESie, wycofują się z pola karnego.
Mój ulubiony temat ostatnio:)
360 stopni:)
Gdzie wy w PESie macie 360 stopni???????
No normalnie starałem się to zauważyć ale tego nie ma!!!!!!!!
Kiedy to w PESie było jakieś 16 kierunków???????
Zawsze było 8 i dość.
Teraz PES dopiero zrobił 16 kierunków a nie 360 stopni.
Natomiast FIFA to 360 ma w pełni a nie tylko na papierze:)
Treści piłkarskie:
Parę elementarnych błędów footballowych w tej części się pojawiło ale jak zobaczyłem że według panów z KONAMI stadion San Siro i stadion G. Mazza to dwa różne stadiony (i nie chodzi tu tylko o publiczność bo całe trybuny są inne) to, jako kibic Interu, leżałem na ziemi konając ze śmiechu przez jakieś pół godziny:)
Tak na koniec...
Zamiast odrazu mnie atakować że nie wiem o czym piszę albo kto wie co jeszcze zagrajcie jeszcze raz i spójżcie obiektywnym okiem na obie gry a nie tylko PES PES PES:)
Zawsze lubiłem PESa ale dwie ostatnie części nie zasługują na noszenie tej nazwy niestety:/
Mam nadzieję że PES kiedyś powróci do swej świetności jakie miał za czasów PES6.
Pozdro dla fanów piłki kopanej a do wszystkich fanboyów:
DAJCIE SE JUŻ WRESZCIE SIANA!!!! CZAS DOROSNĄĆ!!!!
Grałem w obie gry na x-klocku z tym ze w fife 10 gram do dzisiaj a w PES 2010 grałem 20 minut i zwątpiłem ta gra jest chyba dla niedorozwinietych dzieci slepych na jedno oko kiedys bylem fanem PES jeszcze 2009 moglo konkrowac z fifą ale w tym roku KONAMI przegieło. EA idzie co roku do przodu a KONAMI sie cofa. Najbardziej mie razi to że w PES 2010 ci piłkarze ruszaja se jak by byli z drewna podobno KONAMI wprowadził w tym roku motion capture nie wiem ile w tym prawdy wydawało mi sie ze juz wczesiej byl ale w tym roku nie bylo ich stac na wynajecie pilkarzy i chyba prezesi sami sie ubrali w ciuszki do motion capture!
dla mnie PES 2010 jest lepszy niż FIFA 10, ja polecam tą grę
aterazione -------->pes zawsze miał lepszą grafike od fify,więc nie piernicz mi takich farmazonów
To prawda ze na X360 są orginalne wszystkie ligi?????
nie no jajca jakieś. Jeśli chodzi o grafikę a konkretnie o piłkarzy to fifa do pięt nie dorównuje pesowi- to po pierwsze
po drugie- zgadzam sie że fifa robi duże kroki do przodu i że sie rozwija ale wzorując sie właśnie na Pesie i tylko dlatego zaczyna mu dorównywać.
W tym roku jest porównywalnie w obu piłkach. chociaż trzeba przyznać że pes chyba za wolno zaczął ewoluować - ale taki postęp rzeczy mamy w tytule więc moze dlatego konami zwolniło.
W mojej ocenie pes ma dużo bardziej miodny gameplay niez fifa która aby utrzymać statystyki sprzedarzy pakuje kasę w promocje swojej gry a Pes broni sie sam. Fanboje nie fanboje ale spójrzecie jak wielu jest takich co poprostu wybiera Pesa bez dodatkowych argumentów.Pes poprostu trzyma poziom pomimo postoju w najnowszej odsłonie.
We are a football tribe
strazak------->masz racje jeśli chodzi o wzorowanie się Fify na Pesie, dowód?!: stałe fragmenty gry w Pesie zawsze było tak jak być powinno,a FIFIE 2003,2004,2005 kombinowali na prawo i lewo z rzutami wolnymi i kornerami I TAK WYGLĄDAŁO KOSZMARNIE,jeśli chodzi o gameplay ,ja se nie wyobrażam grać fife, to nie moja liga
w pesie jest full ameryka robie co chce i kiedy chce z piłka,akcje indywidualne to ulubiony rodzaj gry na boisku jeśli chodzi o pesa,FIFIE gameplay ogranicza sie do szybich podań i na końcu strzału,i koniec grałem u braciaka w fife u braciaka ,koszmar na szczęście mu sie popsuła i gra teraz w pesa 08 heh:P ,serio powiedział że lepiej mu sie gra w pesa
KONAMI RESPECT +
pogralem cala lm - fifa przy tym to lipka straszna PES = mega FUN 9/10
Fifa w tym roku minimalnie gorsza moim zdaniem od pesa, tylko szkoda, że w fifie i pesie na XBL same słabiaki grają co wyłączają grę jak przegrywają ...
zawsze bylem fanem pesa, z przykroscia przyznaje ze fifa tym razem wygrala naprawde sie postarali
mam takie pytanko, jak sie robi tricki w tym pesie? probuje tak jak w fifie ale cos nie wychodzi ;/
sprubój strzelić a jednośnie użyć guzika podania , i wybrać strzełke góra lub dół wtedy piłkarz
taki sprosty triczek /jest ich dużo wiecej zapewne a tylko pamiętam jak sie robi
Witam, mam pytanie czy można grać ON-Line w PES 2010 jak mam XBox 360 a kolega PC. Proszę o pomoc z góry dziękuje :)
Gibki---->Na tyle ile sie orientuje to w pes na xboxa ma wlasny multi i komp wlasny....
Pes 2010 wymiata, choć w tym roku raczej go nie kupie (za drogi:P) kupiłem na ebay.uk za 7 funtów wersje 2009,w Polsce dziady zdzierają kasę za przesyłkę! ,tam mam zawsze FREE DELIVERY :D
Niestety zawiodłem się, myślałem, że będzie lepsze. Bardzo denerwują mnie dość mała realistyczność jak np. to że za każdym rezem jak odbieraja się piłkę to Ty się potykasz, albo się zatrzymujesz i jesteś ,,oszołomiony" i dopiero po 1 sek można reagować np. odwrócić się a przeciwnika już nie ma. Beznadziejna jest kamera (chyba że nie umiem zmienić) jak i samo wykonywanie karnych. Beznadziejne jest też to, że jak jest obok Ciebie przeciwnik to strzelesz super niecelenie i extremalnie wysoko -.-
To tylo daje 5/10
fajny ale i tak lepsza gre zrobili EA ...
Grałem we wszystkie PES'y oprócz jedynki. Powiem szczerze, że do części na rok 2010 byłem fanem serii...nowa część jest jednak ZYEBANA na max'a!! Dlaczego? Na "Regular" przeciwnicy są śmieszni, nawet nie używają "dash'a", kiedy jednak przejdziemy poziom wyzej, na "pro..."...gra traci sens (dla mnie). Mistrzem świata może w to nie jestem, ale 9tke przeszedlem na kazdy mozliwy sposob na TOP PLAYER(poprzednie tez), a w 10 na PRO mam 40% posiadania, symulacja przeciwnika jest zrobiona tak, żeby zawsze (dokladnie) podawał tam, gdzie nie ma aktualnie żadnego zawodnika z mojego teamu, nie da sie z tym nic zrobic, bo steruje sie tylko jednym zawodnikiem. I tak kazdy mecz wyglada tak, ze ja tylko biegam za nimi a oni caly czas podaja z dala ode mnie. Czasem ktos gdzies cos kopnie i wpadnie bramka. Mozna pograc tylko w BECOME A LEGEND i wlasnie za to dalem tej grze 5, bo tak to zasługuje na miano SŁABEJ (2/10)! Poza tym chyba nabawiłem sie nerwicy przez tą POPIERDO...NĄ gre! Dzieki:P
zajc--> widzisz człowieczku. Ja gram w PESA 2010 na Top Player i Arsenalem 8:0 Barcelonę pokonałem w LM w karierze. Nie wiem, jak grasz drużyną z piłkarzami ze wszystkimi statami na 1 przeciw Chelsea czy Realowi, nie dziw się, że przegrywasz, albo po prostu jesteś słaby. Dla mnie ta gra jest za banalna, czy to normalne, by Barcelona przegrywała 8:0? Czy 7:3 na Camp Nou? Raczej wątpię.
Pizystrat--> No to gratuluje czlowieczku, pewnie srasz w fotel i myjesz sie palcem, bo nie ma czasu od PESa odejsc. Slaby w to nie jestem, ale widocznie slabszy od Ciebie, bo z Barca na TP druzyna w 2gim sezonie wygralem 2:1- oczywiscie ML Default Players...wiesz co to znaczy. Musialem troche pojechac, bo czlowieczka, to sobie gdzie indziej poszukaj lamko. A tak ogolnie, to pozdro i milego grania- no i oczywiscie no offence.
Musze wam powiedziec ze zawsze wolalem fife i w tym roku sie nic nie zmienilo pes 10(gralem na PC)i jest beznadzieja, pilkarze ruszaja sie jakby im ktos kolek w dupe wsadzil, nie biegaja tylko dreptaja,wogole ta gra jest bez sensu, FIFA jest o wiele lepsza.
nie sorry ja widzialem 9 pesa a nie 10 a tak wogole to sa dobrze zrobione ligi i kluby czy jest tak samo jak na pc
prosze odpowiedzcie bo niwiem czy sobie kupic czy nie...ligi i kluby sa dobrze zrobione ???
ale ścierwo i to ma sie równać z fifą jakieś żarty tak drętwej gry dawno nie widziałem mojA OCENA -1/10
czy można grać w na pes 2010 w europa league bo szukam i nie moge zanalesc