Prawda gra na dłuższą metę jest monotonna lecz po to właśnie powstają mody do niej.
Grałem w podstawkę Nordami - huskarle wymiatają :) Podobała mi się gierka. Lepsza od Ogniem i mieczem, dzikie pola.
Najlepsza i to wcale nie dla tego, że jedyna w swoim rodzaju. Nie mogę się doczekać kolejnej części.
Od zdobywania na stałe są mody cRPG lub Mercenaries. Tam raz kupiony sprzęt jest zapisywany na stałe.
Świetna gra i chyba jedyna w takim rodzaju. Również społeczność moderska jest wielka i wiele modów (np. AD1257) jest lepszych niż podstawka!
Moim zdaniem świetna gra !
Przegrałem w nią gdzieś tak 180 godzin na steam ? No nie ważne ...
Jest chyba z 2012 - 2013 i zasługuje na łapki w górę :D !
POLECAM
----------------------------------------------------------
[link]
No w końcu zacząłem łapać klimat tej gry ,się zaczyna robić ciekawie a gram jusz od rana ,omijałem ją szerokim łukiem kiedyś zainstalowałem pograłem z pół godziny i wyrzuciłem nuda,gniot bez celu.Ale dziś zmieniam zdanie wyczułem klimat wkońcu ,bo w Morrowindzie nigdy w życiu go niewyczuje .Na dzień dzisiejszy M&B Warband 7.5
Mam pytanie, czy wie ktoś co zrobić, ustawiam w luncherze język polski, a napisy chyba po turecku, próbowałem reinstalacji gry, ale to nic nie dało. Grę mam ze strony TW i wpisany klucz. Co zrobić, z góry dziękuje za odpowiedz.
Podejrzewam że wiekszość ocen wystawiana "na gorąco", im dalej w las... tym mniej drzew i gra zaczyna nudzić. Rozpalone nadzieje na wielkie podboje stygną i konczy sie na fajnym, choć nie najfajniejszym w świecie wymachiwaniem oręzem bo warstwa strategiczna kuleje raczej. Były dni gdy dalbym i 10, pelen nadziei że zdobywanie zamków zaowocuje satysfakcją sprawowania nad nimi kontroli. Dzis daje 7,5 za niezapomniane wrażenia z pól bitewnych, które sie jednak dość szybko nudza, nawet z modami. Z tego co wiem to każdemu w tej grze czegoś tam brak, choć potencjał jest na najlepszą gre na świecie
[link] Jeżeli ktoś byłby zainteresowany modem do Mount and Blade Warband przenoszący w świat wiedźmina zapraszam na filmik prezentujący 2 bitwy! Co do gry jest świetna.
Bardzo dobra gra, zwłaszcza dla ludzi, którzy mają wyobraźnię i potrafią złapać "wczujkę"- wtedy immersja załatwia problem grafiki ;) Tak jak w surwiwalowym Minecrafcie, to właśnie wyobraźnia odpowiada za fabułę. Jedyna taka gra na rynku, nie dla każdego. 213 godzin na Steamie :D Czekam na Bannerlorda :) I na Kingdom Come :D
Ehhh prawie 500 godzin na steam ... i nadal się nie nudzi. Modyfikacje rulez. A tak na poważnie jak ktoś zamierza zagrać pierwszy raz to od razu instalować mod Floris .
No cóż nie złapałem tej gry, chyba nie jest dla mnie. Brak fabuły i większego celu odrzucił mnie od tej gry. Niby nic nie mam do sandboxów, ale tutaj mi się nie spodobało.
Witam.Chciałbym serdecznie zaprosić każdego fana M&B Warband do wbicia na mój kanał i zostania na dłużej. Moim celem jest nagranie każdej modyfikacji do M&B jak i stworzenie polskiej społeczności wokół tej epickiej gry. Bywajcie i do zobaczenia w kolejnych odcinkach!
Nazwa kanału: Skonsper Pierwszy
Link do kanału>>> [link]
Ostatnimi czasy gram w to coraz częściej, w oczekiwaniu na Bannerlorda. Chociaż pewno sobie jeszcze trochę poczekamy
czym sie różni ai kampanii od si komputera w ustawieniach bo nigdzie nie ma o tym w internecie
Według mnie gra jest świetna. Poznałem grę jakieś 4 lata temu i od razu przypadła mi do gustu, niestety nie wiedziałem jaki jest tytuł gry. Dopiero 2 lata temu poznałem nazwę produkcji i od razu chciałem w nią zagrać. Kupiłem grę około 3 miesiące temu i nadal mi się nie znudziła. Na pierwszym save jestem nikim, na drugim zostałam marszałkiem Królestwa Swadii a na trzecim stworzyłem własne państwo i zajmuję 1/3 mapy. Polecam grę wszystkim którzy zawsze marzyli o własnym królestwie i o wzięciu udziału w średniowiecznych bitwach.
Scena moderska także jest aktywna i powstają świetne mody. Jeszce raz polecam .
Rewelacyjna gra. Grafika jak na 2010 taka sobie, sterowanie może na początku wydawać się ciężkie, ale łatwo się przyzwyczaić. Jak ktoś czuje klimat to od razu go wciągnie i sterowanie czy grafika staną się żadną przeszkodą.
Jak znacie więcej takich gier to piszcie.
Genialna gra. Pomimo tego, że gra powstała 10 lat temu dalej cieszy i zachęca do gry. Jak najbardziej polecam wszystkim mody ulepszające rozgrywkę.
Klasyczny, dobry przykład gry, w której grafika absolutnie nie jest na pierwszym miejscu, ale sama w sobie jest wciągająca.
Ja co prawda więcej grywałem lata temu w podstawkę, ale chętnie sobie Warbanda odkurzę :)
Na początku gra się świetnie lecz im dalej tym widzimy że zadania są takie same, powolny rozwój postaci, słaba walka. Całość wciąga niewiarygodnie, ale zabrakło budżetu( Nie chodzi o grafikę) czekam 2 która będzie o wiele lepsza i dopracowana zapraszam https://www.youtube.com/watch?v=wwrH4xzO5LY&t=0
Przegrałem w nią 60 godzin. Są też tam mody, dlatego można dłużej ode mnie grać. Spoko gra.
Bardzo dobra, aczkolwiek ma dość mało zawartości, jest wiele rzeczy które można by dodać nawet jako DLC albo mody, aczkolwiek ich nie ma, dodatkowo po stworzeniu własnego państwa robi się niemalże jedną rzecz (wyolbrzymiając), ale za to całokształt jest bardzo przyjemny do gry.
+
-Przyjemna walka, która prawie się nie nudzi.
- Dobry rozwój postaci.
- Różnorodne frakcje, oraz przedmioty.
- System rozmowy/wbijania reputacji u lordów.
-
- Dość mało zawartości, która może zacząć po czasie nudzić.
- Brak możliwości zabijania przeciwnych lordów
- Walki są niewiarygodnie łatwe, można wygrać 100vs(np400)
- TRAGICZNY system (swoich) wasali, którzy dostają wylewu i nie jest się w stanie nimi zarządzać, przez co przeprowadzenie ataku np 500 żołnierzami nie wchodzi w grę, bo nasi podwładni robią co chcą, a samemu takiej armii zdobyć się nie da.
-Dość toporny system zdobywania nowych żołnierzy w takich ilościach, aby bez problemu mając małe państewko bronić się przed topowymi frakcjami.
Podsumowując- gra jest naprawdę przyjemna, ale oceny typu 10/9 to jakieś nieporozumienie... pomimo, że spędziłem w tej grze ponad 100h to od 50 czułem się jakbym grał w okrojoną demówkę.
Jedna z lepszych gier jakie powstały, niestety przez system stosunków między władcami a lordami, co skutkuje ciągłymi zmianami frakcji przez lordów w zasadzie niegrywalna. Patche z reguły jeszcze pogarszały sprawę. Gra jest bez sensu, zwłaszcza w późniejszych etapach, gdy królestwa prawie nie mają armii, a na ekranie spamuje informacja, że jakiś lord zdradził.
Czy ktoś wie czy można poślubić już zamężną Lady? Czy trzeba już wybierać spośród niezamężnych
Niektóre obrazki na GOLu są z podstawki Mount & Blade ale nie Warband :)
Gra ogólnie bardzo dobra, jest parę rzeczy wkurzających ale to naprawdę drobnostki. Gra się przyjemnie a ścinanie dziesiątek rycerzy halabardą daję niezłą radoche :D Tym bardziej że halabarda to jedna z najdłuższych broni w grze. Podstawowa ma zasięg aż 180 a może jest jeszcze jakaś dłuższa wersja? :P Ale to już by było trochę głupie jakby można było stać 2m od gościa i on nam nic nie może zrobić a my go na luzie ścinamy. :)
Teraz mam moment że Khanatowi Khergickiemu został jeden zamek ale nie umiem go zdobyć bo trzeba tam zbudować wieżę oblężniczą a za ten czas jak to buduję to Ci z tego Khanatu atakują mi inne zamki i to się tak zamienia w błędne koło że ja im zajmuje, oni mi odbierają. No ale teraz wpadłem na pomysł żeby ich wszystkich wrzucić do lochu i wtedy mogę sobie zdobyć ich zamek. Na razie mam w swoim zamku 23 więźniów przetrzymywanych. 20 jest z Khanatu Khergitów a 3 jest z Królestwa Vaegirów. :)
Ogólnie gra świetna i wciąga.
Multi gorsze niż w Dzikich Polach a singla nie ocenię bo mnie przynudził.
Nawet ciekawa gra lecz jedynie czego mi brakuje to dynamiki większej w walce i grafiki chociażby CryEngine3
Jedyna gra, która wciągnęła mnie na tyle godzin. Chodzi o tryb single. Jest dużo niedoróbek, ale co z tego jak jest dużo dużo więcej tego co daje frajdy. Strategii typu starcraft za bardzo nie znoszę. Główna różnica między obydwoma gatunkami to rozwój postaci, zdobywanie, zdobywanie,... walka na polach bitwy z drużyną w miarę proste przyjemne granie i nie trzeba pokazywać każdemu palcem co ma robić. Najbardziej frustrujące są respowny a raczej teleportacja nowej porcji wrogiej armii głównie tam gdzie w kupie koszą wszystko na co wpadną jeśli w porę się nie wyczai gdzie jest. Etycznie też ciężko powiedzieć czy palenie wiosek przez sojuszników, czy napadanie na karawany uznać za zło, czy zło konieczne - samemu na szczęście nie trzeba. Gram / wracam do tego tytułu. Chętnie poznam podobne tytuły drużynowe rpg, może być w innym całkiem klimacie - może mi coś umknęło. Multiplayer często zraża mnie przez brak możliwości zdobywania, albo minimalna satysfakcja ze zdobywania.
Dziwi mnie jedno jest na One i PS4 a gdzie x360 oraz ps3 . Autorom się nie opłacało ?
Ale i tak zasługuje na 10/10 :)
Fabuła niezła, ale po dluższym czasie nudząca. Moim zdaniem największym PLUSEM są świetne mody. Jest ich masa, chociażby na samym www.gry-online.pl. Polecam! Gram od trzech lat i jeszcze mi się mody nie znudziły
Nie ma co się zbędnie rozpisywać. Ta część jest po prostu najmniej udana. Zmian nie ma aż tak dużo żeby cieszyć się nimi po solidnym ograniu pierwszej części, a multi nie dorasta do pięt Dzikim Polom. Z racji tego, że ta ostatnia część praktycznie umarła będę musiał odpuścić sobie multi do premiery Bannerlorda. Jedynie mody ratują tę część bo kampania w Dzikich Polach też jest lepsza.
Świat Warbanda swojego czasu wciągnął mnie bardziej niż mój prawdziwy otaczający mnie świat.
Ostatnio postanowiłem wrócić do tej gry i po około dwóch godzinach kompletnie nie ma w niej co robić. Na początku satysfakcje daje podnoszenie statystyk ale potem ciągle trzeba rekrutować mozolnie ludzi i robić jedno i to samo...atakować i przejmować zamki no i znowu łazić po wsiach i rekrutować po 2-3 ludzi. Za mało w tej grze możliwości, za mało rozbudowana jest. Mody ratują ale ja nie lubię się nimi bawić a sama gra jest taka sobie.
NUDA SYF , MOGIŁA I GIMELA Z POD KIBLA , JEDYNE CO FAJNE to że można się napierdalać 200vs 200 ;) ale szybko się nudzi
Co do tej gry mialem wysokie oczekiwania jednak sie zawiodlem. Gra ma slaba grafike kiepskie sterowanie i system walki ale pograc mozna na stem kupilem za 5 zl
Ta gra nie zasluguje na ocene wieksza niz 7, moze dzieki modom zyskuje wieksza note...ale ludzie... 10 ?? mapa pusta plaska, co z tego ze grywalnosc dobra jak grafika az kluje w oczy, system walki toporny na maxa, ale ludzie dalej beda sie upierac , sa tacy dla ktorych pacman jest lepszy od wiedzmina. lubie stare gry, ale ta wcale nie jest taka dobra...ale jedyna chyba na rynku..
W końcu jakieś info na GOLu o dodatku do Mount & Blade! :)
To teraz pozostaje cierpliwie czekać na wydanie go w Polsce, oby nie nastąpiło to z takim opóźnieniem, jak wersja podstawowa... ;D
oraz wprowadza rozbudowany tryb sieciowy.
jezeli to prawda to kupuje pierwsza czesc i dodatek ;)
Dzięki wsparciu wielu graczy ta gra jest tak dobrą jak jest obecnie, dzięki wsparciu gra nadal się rozwija, a fanowie gry ją rozbudowywują tworząc całe rzesze naprawdę świetnie i w wielu przypadkach - profesjonalnie - wykonanymi modami. Od czasów Diablo II takiej gry jeszcze chyba nie było. A gra staje się coraz lepsza!
Rewelacja.
Śmiejcie się ale w Mount&Blade gra się świetnie.
Bardzo dużo akcji na polach walki - no super wprost!
Na początku mi się nie podobało a potem kumpel mnie przekonał do niej.
Czekam.
Już nie mogę się doczekać. Mount&Blade miało tylko dwie wady: dość słabą grafikę i brak trybu sieciowego. Na szczęście w dodatku mają szansę się zrehabilitować.
na dodatek ze kiepskie animacje to jeszcze grafika kiepska chodz tu po rysunkach wyglada niebo lepiej
Co wy na grafikę narzekacie, Mount and Blade wygląda całkiem porządnie, animacje też mi się podobają.
Wołam tylko o jedno ZRÓBCIE DOBRY TRYB SIECIOWY!!!!!!!!!! tylko na to czekam z kumplami ;]
Jeśli chodzi o grafikę, to jest mod, który ją poprawia.
Świetna gra i porównanie do Diablo jak najbardziej wskazane, bo ja od czasu Diablo tak często do żadnej gry nie wracałem, pomimo, że polega na bezmyślnym młóceniu wrogów;)
Mi najbardziej przeszkadzał brak jako takiej fabuły, nudne questy i mała ich ilość. Wybór frakcji powinien mieć większy wpływ na samą grę, możliwości do zarobkowania większe i podstawy sztucznej inteligencji solidniejsze. Denerwowały mnie szczególnie to, że jak będąc marszałkiem i zwołując armię lordowie i tak robiły co chciały zamiast trzymać się mnie choćbym nie wiem co.
Co do grafiki mi w cale nie przeszkadzała, nawet ma swój urok i nie odpycha, trzeba być niesamowicie spaczonym przez najnowsze komercyjne hiciory żeby dyskwalifikować tą grę z tego powodu. A z gorszą grafiką można ustawić więcej chłopów na mapie, przez co gra zyskuje więcej.
Co do MP ciekawy jest jak konkretnie będzie on działał. 32 graczy czyli np. 16na16? Czyli nie będzie tak, że można mieć pod swoją komendą boty?
najlepszy RPG jakiego w zyciu gralem, w zadnym rpg nie widzialem tylu mozliwosci, tu mozesz handlowac, byc wojownikiem, rycerzem, najemnikiem, krolem etc etc etc.
a do tego ogromna ilosc modow jeszcze bardziej ulepsza produkt. swietnie rozwiazana walka (z wloczniami troche cienko, ale jak sie troche pocwiczy to nie jest zle)
a, duza czesc graczy wybiera gre jako rycerz na koniu z wlocznia, bo-fakt faktem jest latwo. i to polecam poczatkujacym. ale jak sie juz troche wprawic w gre, to lepiej grac piechota, z duza tarcza/bronia dwureczna.
polecam!
z dobrym multiplayerem to moze byc lepsze od wielu mmorpg
Napewno kupię/zpirace
ale w multi będzie rozróba już to widzę jak wszyscy na siebie lecą będzie miodzio(oby!)
Jest, jest, jest! Czekałem na multi. To będzie cos...bitwy, turnieje...miodzio. Ja nawet tej grafy nie potrzebuje. Chociaż to miłe usprawnienie. Na bank sobie kupie...
spoiler start
ew. wujek Torrent mi kupi...
spoiler stop
jedynka była super, więc Warband kupię napewno!!!
podstawka byla wporzadku wlasnie w nia gram bo cos mnie naszlo jest w porzadku a dodatek jesli chodzi o multiplayer zrobi swoje ta gra ma warunki do multi a raczej sama sie o to prosila zeby to zorbic w podstawce jej nieuswiadcyzlismy bo niebylo wiadomo jak sie gra przyjmie..... teraz widac ze jest swietnma ;) czekam i zakupie :) jeszcze na fble 2 pc czekam ale to juz inna bajka ;D
nie no fajnie data wydania październik a w Polsce brak planów wydania :/
Może znowu wydadzą jakie 3 lata po premierze światowej co???
Śmiem powątpiewać. Zauważmy że gra przyjeła się zaskakująco b.dobrze no i zresztą niema się czego dziwić gra wymiata. Sympatyczna oprawa, no i tutaj mamy świetny wgląd na to że grafika to niewrzystko liczy się pomysł oraz jego wykonanie. A jeśli chbodzi o M&B...ten klimet... Czekam Czekam a data premiery się nieopuźni przynajmniej tak to czuje
jagodzia -> a jednak, opóźni się. 2010...
gra po prostu WYMIATA!! Grafika nie ma nic do rzeczy
Rozbudowany tryb sieciowy? Nieźle brzmi. Gdyby tak każdy mógł kreować własnego bohatera, stworzyć armię, lub walczyć w czyjejś, to by było całkiem fajnie. Zobaczymy.
kurde czekam :D
gram w jedynkę od paru dni i jest super :)
tylko zeby kolejna czesc nie byla jakims mmo z abonamentem.
jest 3D i super tryb walki połączony ze strategią, po co wtedy grafika z jakiegoś GTA IV . . .
Nie mogę się doczekać Będzie hit
Zajefajna
na razie nie ma negatywnych komentarzy, mimo to tylko 8.5 ocena . . .
Nie mogę się doczekać
Uwielbiam tą grę a ten dodatek będzie the Best!!!
fajnie jak by dodali jakąś fabułę ale i tak będzie super
super! czekam z niecierpliwością! :)
Warband - już kocham tą grę, nie jakieś tam ruskie OiM...
Na to warto czekać i wydać kasę, naprawdę!
Noo.. ekstra rozróba będzie w multi :)
Ja już gram na multi ponieważ jestem beta testerem trzeba było podać serial ja go miałem dołaczonego do gry i prosze w pare sekund przyszedł e-mail z linkiem do pobrania bez seriala nie ma żadnych szans.
również mam betę, tryb multi jest fajny mimo paru niedociągnięć, ale to tylko wersja beta więc w oryginale się może dużo zmienić
Ktoś wie a może testerzy chociażby kiedy jest planowana data premiery w Polsce Warbanda? A przynajmniej będzie to marzec?
No właśnie, w poniedziałek marzec :) Ciekawe czy gra wyjdzie :P
Widzę że 30 Marca to data wydania gry w USA no ale u nas to mam nadzieje,że nie pojawi się pół roku później ;/ A gra kozak jest ;D
CZekam na to szkoda ze wersja ENG ale spolszczenie sie znajdzie albo cos a tak gra jest swietna sam dolaczam zawsze do Rodoków a teraz zobnaczymy w trrybie multi jak mi pojdzie bo SI jest slaba wygrywam nawet sam z 40 nordow XD
POZDROOOOOOOOOOOOO
A tak wogole patrze po komentarzach i widze cos o bocie mozna jeszcze dostac tra bete jak mozna to skad bo tez mam orginalke... TO jak ktos wie niech poda
POZDRO
PS MAcie u mnie suba :P
Ciekawe czy wyjdzie w polsce ;) bo jedynka dopiero dotarla bodajze rok pozniej
Powinne zostać nieco poprawione AI wrogów :P bo komp kiedy się rozprasza to czeka jak głupi na końcu planszy.
Jagodzia nie jedynka tylko podstawka i dokładnie wyszła w Polsce po 3 latach.
mam nadzieję że ten "brak planów wydania w Polsce" się zmieni :)
na wiadomo jakiej stronie jest już pre-order Warbanda z wysyłką planowaną na kwiecień, ale cena fajna jak na dodatek... taka sama jak podstawki w chwili premiery
A ja jestem ciekaw, czy chodzić będzie tylko z Mount& Blade, czy również będzie można to zaimplantować do Ogniem i Mieczem???
Mnie ubawiło co innego.
"Podobne gry:
- M&M 9
- Bard's Tale".
Podobne? Z której strony?
Poczekamy zobaczymy
gra byla zaje***** ale mam nadzieje ze grafe teraz zmienia:D
Mogli przesunąć datę premiery i odrazu wypuścić dopracowany produkt. Teraz, żeby móc cieszyć się grą na lepszym poziomie trzeba dokupić dodatek w cenie nowej gry...
Seba393-podstawka została wydana 12 maja 2005, samodzielny dodatek wychodzi z powodu popularności gry.
spoko gierka ;)
Normalnie czytam część tych "specjalistów" wyżej i nie wiem, czy się śmiać, czy płakać...
Dlatego postanowiłem wyjaśnić parę spraw:
Po pierwsze... Warband jest samodzielną grą, więc podstawowe Mount&Blade nie jest w najmniejszym stopniu wymagane do gry. Ogniem i Mieczem nie ma co nawet mieszać, bo to zupełnie inna bajka, z którą Turcy z TaleWorlds nie mają za dużo wspólnego...
Po drugie... Jan Skrzetuski:
--- Jagodzia nie jedynka tylko podstawka i dokładnie wyszła w Polsce po 3 latach. ---
Taa... Mount&Blade było robione przez amatorskie i nowo powstające studio, które na początku wypuszczało bardzo tanio (zaczęło się chyba od 3.99$) pierwsze wersje gry (tylko w sprzedaży elektronicznej), które były dzięki graczom je kupującym (a pamiętajmy że były to wersje Alpha, później Beta) sukcesywnie upgradeowane, aż do kształtu wersji 0.960, która przypominała najbardziej tą która znalazła się na półkach sklepowych. W Polsce była to akurat 1.010 (chyba z patchem na 1.011), a w niektórych krajach miała premierę któryś miesiąc wcześniej wersja 1.003.
Trzeba też dodać, że twórcy i wydawca postąpili bardzo fair wobec wspierających ich projekt od początku graczy, ponieważ nawet jak kupiłeś klucz do Alpha np. 0.204 to mogłeś cieszyć się grą w każdej nowej wersji, nawet w produkt finalny, który był droższy kilkakrotnie, ponieważ na Steam kosztował chyba 39$ w dniu premiery wersji 1.003...
Czyli nigdzie nie było tak, że premiera gry była w Polsce 3 lata później, ponieważ wersja beta nie miała premiery w żadnym kraju!
Po trzecie... Seba393:
--- Mogli przesunąć datę premiery i odrazu wypuścić dopracowany produkt. Teraz, żeby móc cieszyć się grą na lepszym poziomie trzeba dokupić dodatek w cenie nowej gry... ---
Czego mogli przesunąć datę premiery? Zwykłego M&B? Przecież Warband to jest coś podobnego jak Przebudzenie dla Dragon Age Początek, więc takie zrzędzenie mija się z prawdą... To jest osobna gra, którą można określić takim Mount&Blade 1.5, ponieważ oprócz multi dodaje trochę nowych rzeczy w samym trybie single, jak śluby, własne królestwo, etc.
Po czwarte... Proces polonizacji gry trwa już od prawie miesiąca, więc spokojnie gra ukaże się w Polsce w okresie około premierowym na świecie. Jeśli ktoś jest zainteresowany tą grą i wszystkim co się wokół niej dzieje to informacji może szukać na polskim serwisie Tawerna Four Ways.
Pozdrawiam!
Po prostu GOL coś słabo aktualizuje informacje... Premiera w Polsce ma mieć czas na początku kwietnia. Obecnie jest to 2 kwietnia, ale możliwa jest jak wiadomo mała obsuwa, choć mam nadzieję, że do jakiejś znaczącej nie dojdzie. ;]
Byłem w Focus Parku w Bydzi - Saturn i Empik, myslałem że juz będzie ale niestety jeszcze nie heh :P
Kto wymyślił, że do M&B Warband podobne gry to... Bard's Tale i Might and Magic? :)))
W sklepie xxx (od producenta) można zakupić pre-order w sporo tańszej cenie, który byłby dostarczony bodajże w dniu premiery. Jak rozumiem (dzięki poprzednim postom), jest to wersja w pełni polska, a ów data premiery to 1-3 kwietnia?
byłem na empik.com i tam jest data premiery 02-04-2010 więc może już na święta będzie można grać :D
na gram. pl wysyłaja w dniu premiery a na ich stronce jest to 1 kwietnia. polopolo tak gra bedzie po polsku (napisy)
Samodzielny dodatek.
ej no jeszcze tylko 2 dni... to jutro gry można spodziewać się w Saturnie :)
# Operating system: Windows 2000/ME/XP/Vista/Windows 7
# Processor: 2.1Ghz or higher
# Memory: 1 GB
# Hard disk space: 900 MB
# Video: Graphics card (128 MB+)
# Sound: Direct X-compatible sound card
# DirectX®: Directx 9c
# 3-button mouse, keyboard and speakers
# Internet Connection required for multiplayer and Online Activation
1 GB RAM i karta 128 i wyżej? poprawa jednak musi być. Na polskie według g r a m kosztuje 80 zł.
I jak tam już ktoś posiada gierke?? można juz ja zakupic jak wrazenia z rozgrywki
Już kupiona przez Steam.
Fajna, nawet bardzo. W zasadzie to samo co M&B ale jest jeszcze jedna frakcja i grafika duużo ładniejsza.
Pierwsza gra z serii która choć trochę mi się ścina ^^
System walki trochę inny i trzeba się niestety na nowo przyzwyczaić.
Multi póki co puste i wątpię, żeby zrobiło furorę, ale co do tego, się przekonamy ;)
swietna gra. jest troche bugow, system walki jest troche zmieniony, ale mozna sie przyzwyczaic. potoba mi sie to ze watek polityczny jest bardziej rozbudowany. lublies oryginal? to to tez polubisz, bo to to samo + pare fajnych elementow.
mogli bardziej rozbudować wątek z slubem i po slubie hehe......
i już ponoć nowy patch wyszedł...
JUTRO pędzę do sklepu po ta grę! W ogóle widziałem że nowa frakcja doszła :) A o pewnie wiele innych smaczków:)
Ta gra wazy tylko 500mb?
0.o
Connor_ ---> tak ale to niezmienia faktu ze gra jest zajebista
Brawo CD Projekt gra nawet nie jest w pełni spolonizowana... i trudno w tej grze o ślub :P
Slub to najłatwiej zrobic tak :Pierw isc na jakis turniej,potem na uczte i poznać sie z jakąs potem sie dowiedziec jak ma na imie jej ojciec no i potem do ojca wypełniac misje cały czas dlaniego,arz on sam zaproponuje wizyte,no i wtedy najlepiej nauczyc sie jakis wierszy u tych wędrowcow w karczmie pare razy z nią pokrecic,zaproponować slub(tylko trzeba miec z nia dobre kontakty)potem do jej ojca o zgode no i juz.Tylko niewiem bo na trailerze widziałem jak była balanga ze wszyscy klaskali i wogle a ja niemoge wogole tej uczty zrobić wie ktos jak to zrobić ??
A ja właśnie nie chodziłem do ojców tylko od razu na spotkania potajemnie z nimi, i to mój błąd. patrylux14 może spróbuj pogadać z ojcem w sprawie uczty albo Twoim królem?
Jak wygląda sytuacja z bugami w nowej odsłonie M&B ? Można komfortowo grać i wszystko działa jak powinno ?
Villeman---> chodzi o to ze uczta się odbywa ale niema na niej zadnych gosci ani niema tego co była na trainerze że ona jest w sukni slubnej itp :(
Gra w Saturnie będzie dopiero po świętach
fffc wiadomo trochę bugów jak w każdej nowej grze jest. Min bug z grafiką, że gdy ustawię AS na 8x to wywala mnie z gry, ale jeszcze wczoraj było wszystko w porządku...
Nie widzę żadnych zmian oprócz poprawionej grafiki(teraz naprawdę ładnie wyglada) i ciekawszych questów...
BTW ma ktoś jakoweś spolszczenie bo ja mam gierkę po angielsku...
connor_ ja mam ze steama i moge w konfiguarcji zmienic jezyk, zobacz, moze ty tez mozesz.
w folderze głównym z grą masz plik Lanuage czy jakoś tak. Wejdź w niego i zmień en na "pl" i powinno być dobrze.
Wystarczy przy uruchomianiu gry w konfiguracji zmienić na jezyk Polski
Zmieniłem w konfiguracji na PL ale nie wiem WTF że menu i większośc tekstów są po polsku ale np. rozmowy już w większości nie. Poprostu mam spolszczone wszystkie teksty które wystepują w podstawowym M&B który też mam zainstalowany...
No jak w każdej grze. Jest kilka trybów m.in. klasyki czyli deathmatch(każdy na każdego) i teamdeathmatch(drużyna na druzyne), jest chyba tryb gdzie jest jeden na jednego i kazdy prowadzi swoją armię...
Jest jeszcze oblężenie, bitwa i zdobywanie flag.
Na dniach mają wyjść poprawione pliki z polskimi tekstami, gdyż TaleWorlds umieściło w grze nie wiadomo czemu starszą wersję tych plików, nie skończoną.
Właśnie mówię że spolszczenie jest ze starego M&B przez to tylko 80% jest tłumaczone...
I rozumiem, że wszystkie postacie są na tym samym poziomie i z takimi samymi umiejętnościami? Czy np wybieramy sobie klasę na początku i od tego zależą statystyki?
i rozgryzł ktoś jak zostać królem? wiem, że jest taka możliwość na 100%....
Villeman- Wystarczy że na poczatku gry zbierzesz armie,zaatakujesz karawane ktoregos kraju,zdobędziesz jego zamek albo miasto.... i To wszystko. Tylko niemożesz byc wasallem ktoregos z krolow.
Gra jest naprawdę dobra! Polecam! Zwłaszcza Multiplayer którego brakowało.
Czyli podstawową wersję można już sobie odpuścić jeśli nie miałem wcześniej okazji w nią zagrać?
Czy ta gra wymaga podstawowej wersji m&b??
Kurde gra jest naprawdę dobra a w Polsce nie wydają :(
Mount & Blade Warband NIE WYMAGA podstawowej wersji gry, jest to całkowicie samodzielna gra.
HHHunTer--------> mylisz się, gra została wydana w Polsce, wczoraj przy okazji świątecznych zakupów nabyłem ją w rzeszowskim Media Markt.
Mam pytanie. Miałem moich vaegirskich weteranów na koniach jako kawalerię, jeden z moich towarzyszy też jeździł na koniu ale teraz zobaczyłem że już nie mają koni...musze je im kupowac czy to jakiś bug czy co? W podstawowej wersji jeźdźcy nie mogli stracić konia a teraz nagle nie mają...ktoś wie o co chodzi?
witam, do jakiej gry najblizej wychodzi porownanie i przedewszystkim czy istnieje jakis coop kampanii singlowej? Czy tylko same mecze?
Widział ktoś spolszczenie, bo to załączone do wersji 1.1 (przed wydaniem w polsce) jest tragiczne.
[110] - Vaegirscy weterani, czasem maja konie a czasem nie, dopiero jeźdźcy zawsze mają wierzchowca.
Bardzo fajna i strategiczna gra, polecam.
$aimon coopa jeszcze nie ma na całej mapie gry, ale... no właśnie, co najciekawsze pewni ludzie już się za to wzięli, więc wydaję mi się, że ten projekt dojdzie do skutku, tak więc razem z kolegami będziesz mógł w niedalekiej przyszłości grać razem w coopa na całej mapie...
Co do samej gry... gorąco polecam...byłem beta testerem od samego początku (wrzesień 2009) Warbanda i muszę powiedzieć, że multi bardzo wciąga, szczególnie jeśli gra się taktycznie razem z kumplami, nawet stworzyliśmy pierwszy klan w Polsce do WB:P Dochodzą oczywiście do tego mody... już można grać w renesansie z brońmi palnymi, już są kończone mody z I WŚ, a to dopiero początek, bo świat modów będzie ogromny tak samo jak w mount&blade... tak więc gorąco polecam:)
Nie słuchaj się tego wyżej, bo on nie wie co pisze... :D
Coop'a nie ma i... może będzie. X_x
Proud ssij:P
Projekt jest i mam wielką nadzieję, że coś wyjdzie z tego coopa...
Ps. A właśnie i to mówi dziewczyna (czyt. Proud), która pomagała nam utworzyć ten klan:P
no luz, a jak jeszcze wychodzi porownanie do innych gier? Bo lubie takie 'niszowe' gry ale wole miec odniesienie do innych gameplayow zeby pozniej nie zalowac.
[114]
Mógłbyś podać 2 stronki (lub nazwy) projektów tych (co-op na mapie i IWŚ)?
[117]
Gra według mnie 8/10 (jednak grafa trochę odstaje od dzisiejszych Crysisów, mogliby dodać trochę jednostek [np: Nordyscki Husklar zmieniałby się na coś jeszcze lepszego] BRAK CO-OP'a !!!).
Grafika według mnie jest na wystarczającym poziomie, ale fakt brakuje tego trybu cooperative! Jednak te dostępne tryby potrafią wciągnąć zwłaszcza oblężenie i bitwa.
Niestety kont nie ma, a to dużo z dzisiejszymi standardami gry multi nie ma... Szkoda, bo Bioshock 2 pokazał ostatnio jak można bardzo fajnie i wciągająco rozwiązać aspekt tworzenia konta gracza, który odblokowuje różne perki, achivementy oraz nową zawartość. Niestety ale w tym aspekcie WB przegrywa 10:0 z każdą nową grą wyposażoną w multi... Rozgrywka tak prawdę mówiąc ma więcej wspólnego z podstarzałą mechaniką Counter Strike'a, niż z czymś co ma mniej niż 10 lat...
Witam.
Czy moglibyscie napisać jaki jest zakres zmian w stosunku do pierwszego M&B oraz O&M w trybie single?
Dzieki.
Musze przyznac, ze multiplayer jest mega miodny. Takiego czegos po prostu nie ma. Mozliwosc zabicia kogos mieczem oburecznym jest wrecz smaczna :) Pogrywam od jakiejs godzinki Siege ( jedna druzyna atakuje twierdze, druga jej broni ) i nie moge przestac ;)
Grafika przy ustawieniach maksymalnych jest przyjemna, obecnie gram na laptopie i spokojnie plynniutko gram na srednich detalach.
Z czystym sercem place 110zl za taki produkt, majac dodatkowo swiadomosc, ze wspieram niezaleznych producentow gier i ich pomysly :)
Jezeli komukolwiek podobalo sie M&B w pierwszej wersji to z calego serca moge polecic te czesc - multiplayer jest po prostu palce lizac, gratka dla kazdego nerda tarczy i miecza.
Dodatkowo trzeba pamietac o tym, ze gra jest modowalna i moze sporo ciekawych konwersji do niej powstac.
proud_pl
Z jakimi grami mp WB przegrywa 10:0?
MW2?
Bo ja juz dawno nie bylem tak oczarowany mp w jakiejs grze jak w M&B:Warband.
Rozgrywka tak prawdę mówiąc ma więcej wspólnego z podstarzałą mechaniką Counter Strike'a, niż z czymś co ma mniej niż 10 lat...
Jedyny wspolny element obu gier to mozliwosc zakupu broni.
Bogom dzieki, ze w tej grze nie stworzyli kolejnego idiotycznego systemu zdobywania perkow typu "Szybki pierd", "Radosny topor" w stylu BC2/MW2
Edit:
Sorry za dubla
Ale chodzi mi o takie staty jak w Battlefield Heroes - o takie mocno ogólne - bardzo by się przydały.
qLa masz rację Warband nie odstępuje za bardzo dzisiejszym grą, ba! Wprowadza nawet pewnego rodzaju standard w grach opartych na średniowieczu! A jeśli chodzi o mody to chyba nawet już po kilku dniach od premiery coś fani szykują ;D może za niedługo wyjdzie mod np. Ogniem i Mieczem to już by było coś :D
Mam pytanko do starych wyjadaczy M&B, ale zanim do niego dojdę przedstawię sytuację:
Lubię grać łucznikiem na koniu. Konia zawszę biorę jak najszybszego aby uciekać innym jeźdźcom. Swojego bohatera zawsze uzbrajam w jak najlżejszy sprzęt (broń, pancerz). Ostatnio spodobała mi się zabawa lancą ale z tego co widzę ryzykowne jest szarżowanie na większą grupę przeciwników w lekkim sprzęcie. Czasami kończy się tym że koń staje (bez skojarzenia ;P ) i wtedy mnie tną jak chcą.
I teraz mam pytanko: czy waga pancerza i broni wpływa na szybkość poruszania się konia podczas bitwy? Czy wpływa na cokolwiek (np. siłę uderzenia lancą, szybkość strzelania z łuku)?
Waga wdzianka wplywa na predkosc jazdy i predkosc biegania. Na machanie mieczykiem nie wplywa
Takiego czegos po prostu nie ma.
Jest jakiś mod na silniku Source w klimatach rycerze vs. piraci vd. cośtam.
Wyciu tak, tylko system walki jest tam w mojej opinii gorszy.
Mam takie głupie pytanko... Czy warto mi to kupować jak mam lapka core 2 duo 2,0 Ghz 4GB RAMU i nvidie 9600m gt 512...? -_-
Lordique - warto bo mam taki sprzęt jak ty na lapie, i gra chodzi bez problemu. Multiplayer wymiata.
Maham, thx;) Pytam, mimo iż sprawdzałem na canyourunit.com(tam akurat nie ma:p) i w ogóle bo często mam jednak problemy z grami:/ Podobno nie ważne że mam wyższe notki niż wymagania, w momencie gdy chodzi o lapki...
właśnie kupiłem - jeszcze tylko instalacja!
generalnie spox ale mało nowości w stosunku do m&b...
Wypowiem się trochę o multi, bo pograłem już parę rundek.
Przeszkadzają mi głównie 2 czy 3 rzeczy: zbyt wielkie mapy, głosowania bez wyświetlania wyników w jego trakcie (ile za, a ile przeciw) i co najgorsze, zbyt wolne tempo rozgrywki, co w połączeniu z tym pierwszym daje powiew nudy...
Biega się strasznie wolno, są problemy ze skakaniem i przechodzeniem przez płotki itp, koń jest dostępny tylko dla 1 rodzaju klasy (sam widok kolesia jadącego na koniu kiedy samemu trzeba biec z buta wręcz dobija). Mówię tu oczywiście w stosunku do innych gier multi, bo na singlu te tempo wcale nie przeszkadza i jest odpowiednie, ale producenci mogli się bardziej wysilić i dostosować grę do multi.
Żeby zdobywać lepsze wyposażenie trzeba mieć kasę, a żeby ją mieć trzeba zabijać wrogów i wygrywać rundy. Jednak jeśli się zginie lub przegra, to się traci jej tyle, że często nie ma kasy na kupienie tego samego ekwipunku przy respawnie. Do tej pory ani razu nie udało mi się kupić najlepszych rzeczy w normalnym trybie gry.
Co do zmian w stosunku do podstawki, to poza kopnięciem i nowym sprzętem nic nowego nie zauważyłem. IMO muzyka jest też gorsza niż za czasów wersji 0.xxx :P Ta teraz aż mi przypomina polskie filmy w stylu "Krzyżacy" czy "Potop", może się wydawać pasująca klimatem do realiów w grze, ale dla mnie się po prostu nie podoba.
Podsumowując, jeśli ktoś przeboleje tylko dużo biegania, lagi i parę innych niedoróbek, a do tego jest fanem M&B, to na pewno mu się spodoba :P
A ja mam takie pytanie odnosnie multi, czy tam jest jakis podzial po miedzy graczami np. Levele sie zdobywa czy cos w tym rodzaju czy jest tak ze wszyscy sa jednakowi ???
Dobrze że się da grać w multiplayera
do Chudy The Barbarian:
Zbyt wielkie mapy? Chyba żartujesz.
"Głosowania bez wyświetlania wyników" - racja, ale na pewno powstaną mody poprawiające to.
"Zbyt wolne tempo rozgrywki" - człowieku, to nie jest jakiś Batman czy inne gówno, tylko gra odwzorowująca średniowiecze.
Biega się strasznie wolno? Dziwne nie zauważyłem. Im cięższą masz na sobie zbroje tym biegasz wolniej, ale nie powiedziałbym, że zbyt wolno. Moim zdaniem bieg jest naturalny.
Są problemy ze skakaniem? Poćwicz. Pewnie grałeś 2 minuty.
"Koń jest dostępny tylko dla 1 rodzaju klasy" - no jeżeli klasy dzielą się na np. jeźdźca i piechura, to chyba dziwne jakby ten drugi miał konia. Poza tym piechota ma cięższe uzbrojenie od konnicy.
"Sam widok kolesia jadącego na koniu kiedy samemu trzeba biec z buta wręcz dobija" - lecz się jak Cie takie coś dobija.
"Mówię tu oczywiście w stosunku do innych gier multi" - nie widziałem gier podobnych do M&B które miałyby multi, a porównywanie Warbanda do np. MW2 nie ma raczej sensu.
"Żeby zdobywać lepsze wyposażenie trzeba mieć kasę, a żeby ją mieć trzeba zabijać wrogów i wygrywać rundy" - jak w większości normalnych gier z multi.
"Do tej pory ani razu nie udało mi się kupić najlepszych rzeczy w normalnym trybie gry" - to, że tobie się nie udało, nie znaczy, że się nie da.
"Co do zmian w stosunku do podstawki, to poza kopnięciem i nowym sprzętem nic nowego nie zauważyłem" - a nowe animacje walki, zmieniona szarża konnicy, nowe questy, śluby, uczty, polowania, zarządzanie własnym królestwem, nowa, lepsza grafika, itd.?
chudy idioto jesli chcesz dosiasc konia inna klasa to wsiadz na tego na ktorym jezdzil gosc ktorego zabili -.- oczywiscie nie moze to byc kon bojowy... jak za wolno sie biega? czy ty myslisz? w ciezkiej zbroji z mieczem w reku bedzie biegl sprintem ? zbyt wielkie mapy? a jakie ty chciales ? arene i napieprzac sie az zostanie ostatni? zenada -.-
co do gry wie ktos moze jak eksportuje sie postac to gdzie to sie eksportuje?? nie moge tego znalesc... a potrzebne mi jest przerobienie tej statystyki dzieki ktorej sie szybciej buduje
wedługł mnie ten mount and blade jest słaby ,ponieważ dodano tylko tryb multi a normalna gra single jest taka jak w podstawce więc jak ktoś ma jak ja pierwszego mount blade to mu sie nie opłaca tracić 100 zł na coś co ma.
Może nie zgadzam się w 100% z userem "Chudy The Barbarian", ale jestem jeszcze dalej wysławiania tej gry jak to robi Quarionek.
Ja również uważam, że gra jest ślamazarna, monotonna i niezwykle prymitywna, pod względem mechanizmów nią kierujących. To jest tylko moje zdanie i nikt nie musi się z nim zgadzać...
Do tego dochodzi masa głupich błędów, jak zbyt szybkie bieganie do tyłu, tarcze "generujące pole siłowe", w które trafiają te strzały, które nota bene powinny zadać obrażenia przeciwnikowi, ale dziwnym trafem lądują na tarczy - problem jest jeszcze większy w single player. Wciąż zły balans broni w multi i wątpię żeby coś się w tej materii zmieniło, ponieważ od niemal początków beta testów były z tym problemy, były uwagi, ale twórcy "strzelali na ślepo" nie biorąc zbyt poważnie opinii testerów. Wynik? Widać... Skąpy i bardzo wąski asortyment przedmiotów do wyboru, tak zbroi jak i broni - oczywiście mowa o multi. Kawaleria Nordów? Skoro oni mają jeźdźców, to dlaczego Khergici nie mają piechoty? O single nie chcę się wypowiadać, bo zbyt dużo by pisać...
Ogólnie gra wciąga, ale multi nudzi się po kilku godzinach, a single zależy od tego czy grałeś w M&B, czy nie... Jeśli nie to wciągnie cię na dziesiątki godzi. Jeśli tak, no cóż... możesz się odbić po paru posiedzeniach.
==>uQ!
Powinien byc w katalogu z gra katalog CharExp. Tam sie eksportowal plik
I pytania do posiadaczy, bo rozwazam zakup:
Jak wyglada spolszczenie? Da sie grac w wersji jezykowej angielskiej? Sa opcje wyboru jezyka przy instalacji? Nie mam ochoty ogladac polskiego w tej grze
Pare pytan odnosnie multi. Czy mozna sieciowo przeprowadzac walki moje wojsko, kontra czyjes i wydawac rozkazy botom? Jak z awansami i poziomem bohaterow przy walkach sieciowych? Jak z ekwipunkiem i doborem armii?
grałem w ogniem i mieczem pewnie to, to samo tylko ina fabuła
Zbyt wielkie mapy? Chyba żartujesz.
Jak ci odpowiada biegnięcie tyle czasu przez mapę, żeby chwilę później zginąć, to proszę bardzo. Dla mnie mapy są za duże.
"Zbyt wolne tempo rozgrywki" - człowieku, to nie jest jakiś Batman czy inne gówno, tylko gra odwzorowująca średniowiecze.
Wiem o tym, ale te rozwiązania z singla się po prostu nie sprawdzają w grze multi.
Biega się strasznie wolno? Dziwne nie zauważyłem. Im cięższą masz na sobie zbroje tym biegasz wolniej, ale nie powiedziałbym, że zbyt wolno. Moim zdaniem bieg jest naturalny.
Wszystko tu jeszcze zależy od wielkości mapy, bo im większe dystanse do przebiegnięcia tym bardziej się daje we znaki ten bieg. Jak dla mnie przydałby się sprint, chociaż ekskluzywnie dla multiplayera.
Są problemy ze skakaniem? Poćwicz. Pewnie grałeś 2 minuty.
Chodzi mi o przeskakiwanie płotków itp. Są z tym problemy. Powinni zrobić coś takiego, że chłop się łapie krawędzi, podciąga i przechodzi na drugą stronę, bo np. na tej mapie zimowej ze statkiem na środku ciężko wbić na pokład jak nie po desce, a w środku często się kumulują łucznicy.
"Koń jest dostępny tylko dla 1 rodzaju klasy" - no jeżeli klasy dzielą się na np. jeźdźca i piechura, to chyba dziwne jakby ten drugi miał konia. Poza tym piechota ma cięższe uzbrojenie od konnicy.
Źle zrozumiałeś charakter tego zdania :P Miało one tylko poinformować, że koń jest dostępny dla 1 klasy, a nie narzekać na to.
"Sam widok kolesia jadącego na koniu kiedy samemu trzeba biec z buta wręcz dobija" - lecz się jak Cie takie coś dobija.
Może przesadziłem, ale na dużych mapach jak trzeba biec sobie truchcikiem jak obok koleś galopuje na koniu może trochę wzbudzić zazdrość/złość :P
"Mówię tu oczywiście w stosunku do innych gier multi" - nie widziałem gier podobnych do M&B które miałyby multi, a porównywanie Warbanda do np. MW2 nie ma raczej sensu.
Na myśl mi przychodzi porównanie do Rune, które chociaż jest slasherem raczej, to jest bardzo dynamiczne i nie ma takiej nudy jak w M&B.
"Żeby zdobywać lepsze wyposażenie trzeba mieć kasę, a żeby ją mieć trzeba zabijać wrogów i wygrywać rundy" - jak w większości normalnych gier z multi.
"Do tej pory ani razu nie udało mi się kupić najlepszych rzeczy w normalnym trybie gry" - to, że tobie się nie udało, nie znaczy, że się nie da.
To samo co zdanie z koniem. Źle mnie zrozumiałeś.
"Co do zmian w stosunku do podstawki, to poza kopnięciem i nowym sprzętem nic nowego nie zauważyłem" - a nowe animacje walki, zmieniona szarża konnicy, nowe questy, śluby, uczty, polowania, zarządzanie własnym królestwem, nowa, lepsza grafika, itd.?
Grałem tylko na multi z detalami nastawionymi na medium czy coś podobnego, więc naprawdę nic nie zauważyłem, ale jak są takie zmiany, to miło.
A co do posta uQ! to przemilczę to, bo koleś niepotrzebnie próbuje trollować. FYI, na konia nie da się nawet wejść pozostałymi klasami.
peeyack multiplayer to tylko deathmatch team deathmatch capture the flag oblezenie zamku(obrona albo atak) nic tam nie ma takiego ze biegasz po tej mapie duzej i wiesz tak jak w singlu ;p
co do tego exporta w folderze m&b warband nie ma nigdzie takiego katalogu jak charexport..
do Chudy The Barbarian:
No ładnie się rozpisaliśmy. Ja po prostu bardzo cenie sobie tą produkcję i życzę jej jak najlepiej, głównie dlatego, że jest to jedyna gra z tego gatunku w swoim rodzaju (jedyna w której nie ma magii i czarów). Chciałbym, żeby gra się ciągle rozwijała i zdobywała rzesze fanów na całym świecie i uważam, że idzie w dobrym kierunku.
Wiem, że zapytam o rzecz dla wielu grających w M&B Warband oczywista ale o ile kopia którą używa się podczas jazdy konno w singlu jakoś tak sama mi się nastawia, to jak w multi tego użyć ? Mam właściwie kopią w multi jak na razie jedną możliwość lpm a chciałbym z pełnego rozpędu użyć tego nastawienia...
W takim razie jaki mamy wplyw na uzbrojenie i opancerzenie naszej postaci w multiplayerze? kazda postac w grze mas woje statystyki, rozumiem, ze nie ulagaja zmianie, czyli sa predestynowane?
W multi nie ma wpływu na statystyki czy poziom postaci. Na początku każdej rozgrywki wybierasz postać dla jednej z trzech do wyboru klas ( piechota, strzelec, kawalerzysta) oraz ekwipunek z zadanej puli. Płacisz za niego talarami zdobytymi za zabicie wrogów.
Kurde, jak dowodzić wiekszą liczbą ludzi niż 33?, bo więcej nie moge...
pls help;d
poziom, poziom i jeszcze raz poziom...
A na którym będe mógł mieć wiecej, bo mam 3 poziom narazie?