Zobaczymy co z tego wyjdzie, o ile OFP uważam za jedna z najlepszych gier w historii, o tyle do OFP2 podchodzę na razie jak do jeża. Oby gra była chociaż przyzwoita, bo o tym że swojemu protoplaście nie dorówna, to jestem przekonany.
czy ja wiem, juz grid chodzi w miare a to ten sam silnik po dircie
Po przeczytaniu tej wiadomośći ciesze się ze mam PS3 :)
max 32 osoby?! WTF?! 8 osób max w co-op?! WTF 2?! To będzie downgrade OFP a nie kolejna część grafika to nie wszystko! Ja tam czekam na ArmA2 z multi na 64 osoby, edytorem misji w 3D, i nieograniczonymi możliwościami moddingu jak i robienia misji dla 64 graczy zarówno w trybie co-op jak i zwykłych CTF, Sector Control itp...
W 32 to żart a nie bitwa gdzie mają być pojazdy i drużyny piechoty na ogromnej mapie. Na konsoli to już w ogóle niepojęte, nie wiem czym sobie ta wersja zasłużyła że multiplayer będzie tak ograniczony... Normalnie "rodzinny" multi.
tia lepsza, pewnie nikt nic nie zauwazy
"efekty nieco lepsze"
to nieco, czy lepsze ? bo jak nieco to nie bede upgardowal kompa i wydawal na nowy procek - wystarczy mi wersja 360.
cos mysle, ze przydalo by sie przeczytac i dobrac slowa - jak juz sa takie wymagania - quad core + 4GB + (min pewnie) 8800GT to bym raczej mowil: "efekty zauwazalnie lepsze". bo gdzies ta moc jest skierowana.
No chyba, ze jak w Mercenaries 2 - wymagania sa wymaganiami a jedyna roznica to myszka i wyzsza rodzialka - nie poprorcionale do wymagan wizualia gry.
nie wiem, czy 32 to tak zle - fakt taki cod ma spokojnie 50, ale 32 + wlasny team - moze byc sporo.
O Pawloki, naczelny spamer GOLa powrócił. Jeszcze nie dostałeś bana? Wow, Admin jest litościwy.
Wracając do tematu - nie rozumiem niektórych ludzi. Ta gra, TO NIE JEST sequel OFP, więc jakiekolwiek porównania do pierwszej części, nie mają miejsca. Ta strzelanka, to po prostu nowa seria Codemasters z wykorzystaniem nazwy kultowego symulatora żołnierza, nic więcej.
Swoją drogą, to jak na razie, ArmA II prezentuje się znacznie lepiej niż OFP2. Tam przynajmniej są konkrety, tutaj dostajemy cały czas gadkę w stylu, czego to w grze nie będzie. Szkoda, że nadal mało wiemy i jesteśmy karmieni obietnicami.
Pole widzenia ma sięgać na 34 kilometry oczywiście zależnie od dynamicznie zmieniającej się pogody.
Jasne, a ja jestem ksiądz patyk. Chyba przy jednej jednostce na wyspie i pustych polach, bez domków.
Ja mam PS3 i się nie dziwię, w końcu każda multiptaformowa gra wygląda lepiej na najwyższych detalach niż wersja, czy to z Xbox'a, czy z PS3. No może zdarzają się wyjątki ;)
32 osoby to rzeczywiście mało jak na tak wielką grę. Ale. Wierząc Twórcom 32 plus do każdej 8 osobowy oddział to 32*8 = 256 osób na polu walki. Więc wszystko zależy od dopracowania sztucznej inteligencji.
teraz mi powiedz skąd ty wziołeś te ośmio osobowe oddziały... Bo mówi się tylko o trybie co-op w 8 osób.
mnóstwo budynków, lasów, krzaków i innych elementów flory i fauny
tzn fauna to budynki? :)
co do gry - obietnice robia wrazenie, ale wiadomo, obietnice obietnicami.
Gastovski - juz z kilkuset metrow budynek wystarczy ze bedzie szescianem(albo inna uproszczona forma) z nalozona imitujaca tekstura a i tak nie zobaczysz roznicy z tym z bliska. Od lat istnieje cos takeigo jak level of detail, wiec o ile ramu jest duzo, a pewnie te 34km bedzie na najwyzszej konfiguracji (4gb ram i pewnie ~ 1gb ram na karcie wymagane) to nie rozumiem w czym problem. Hellou! mamy 2008 rok. Widziales GRAW na poczatku to miasto z helikoptera? To chyba wystarczy...
Mam nadzieje ze bedzie tak jak pisza, a grywalnosc co najmniej znosna.
btw - czemu akurat autor tekstu uwzglednil jedynie core quad? Kryptoreklama?
$aimon, zagraj najpierw w ArmA, doinformuj się, a potem zaczniesz dostrzegać problemy takiej widoczności.
Jak chcesz, to mogę się trochę rozpisać nad tym problemem.
Dodam, że po prawdziwych screenach, wychodzi na to, że wyspa będzie w większości zwykłymi polami, z drzewkami.
Ta gra, TO NIE JEST sequel OFP
Rozumiem ,że pisałeś o drugiej części Operation Flashpoint ?
Ale jak to bedzie lepsza na PC?! Przeciez EA twierdzi, ze liczba Pecetow, ktore uciagnelyby FIFE 2009 z taka grafika jak wersja na konsole, jest za mala, wiec na PC wydaja ja w gorszej jakosci niz na konsole, a OF2 na PC ma byc lepsze?!! <dla niekumatych i nie czajacych ironii - EA pierdoli bzdury!>
A bardziej powaznie: juz daja o sobie znac wieksze mozliwosci Pecetow w stosunku do konsol. Pomijam juz Crysisa. Mam tu na mysli nie tylko mozliwosci graficzne, ale takze wlasnie multi, ktory rozbudowany (a wiec i lepszy) w stosunku do konsol bedzie nie tylko w OF2, ale tez w CoD:WaW.
niezla grafa
McClanesHungOver2, tak pisałem o OFP2. Jak nie masz pojęcia, to się nie wypowiadaj.
Zastepowy, trudno, żeby PC z połowy 2008 nie były lepsze, niż hardware z lipca 2005 roku. Konsole musiałyby chyba być magiczne.
Zastepowy >> głupoty gadasz bo czytać się widocznie nie nauczyłeś. Fifa na konsole zawiera inne skrypty itd. i chodzi o możliwości procesorów a nie kart graficznych.
A co do ArmA 2 to bardziej dodatek niż nowa cześć więć ja pokładam większe nadzieje jednak w OPF 2.
sto2003 - tylko co rozumiesz pod pojęciem "skrypt"? Wogóle, za bardzo nie zrozumiałem:P
sto2003, gadasz głupoty. Obecnie ArmA II prezentuje się znacznie lepiej od OFP2. Zarówno pod względem grafiki, jak i możliwości. Niestety, na GOLu się tego nie dowiesz, więc polecam oficjalne forum BISu, razem ze wszystkim informacjami.
Sądzisz tak, bo oglądałeś dawno temu stare screeny i nie czytając żadnych opinii, tych którzy grę widzieli itd.
A z OFP2 jest tak, ze konkretów nie ma, a gra wygląda średnio. Jedyne co jest, to obietnice. To tyle.
Tutaj link. Poogladaj i poczytaj. Potem mów w czym pokładasz większe nadzieje.
sto2003 - Jakie mozliwosci procesorow? Wiekszosc graczy "niekazualowych", a takich, ktorzy graja w FIFY i PESy ma dwordzeniowe procesory. A 3 i wiecej FIFA 2009 wykorzystywac skutecznie nie bedzie, wiec napisze jeszcze raz: EA pierdoli bzdury i tak naprawde nie wiadomo jaki jest tego powod. Bo to, ze jest za malo pecetow zdolnych uciagnac taka sama wersje FIFY 2009 jak ta w wersji na konsole nie znajduje absolutnie zadnego uzasadnienia jesli wytoczymy przeciw temu argumenty w postaci Crysisa, Far Cry 2 czy chocby wlasnie OF2, ktore o wiele skuteczniej wykorzystuja 2 rdzenie niz bedzie to robic FIFA 2009.
A karty graficzne to kolejny argument przeciw pierdoleniu EA. Karty graficzne od konca 2006 sa tak mocne, ze potrafia przejac znaczna czesc zadan procesora dzieki czemu go odciazaja, wiec znowu argument o slabych procesorach odpada.
Zastepowy - widać, że ty nawet nie wiesz jakie konsolki mają procki ^^
Zastepowy czy Zastępowy bo nie wiem?Pierdol,pierdol a ja posłucham(albo poczytam).
Elune
X360 ma PowerPC Xenon, a PS3 ma Cella. I co z tego?
Skoro moc obliczeniowa takiego PC z dwurdzeniowcem, 8800 i 2GB Ramu jest większa.
Poza tym naprawdę wygenerowanie 22 graczy, piłki i murawy to naprawdę zadanie nie do wykonania(pomijając już fakt że taki Crysis generuje, duużą mapę na której można skosić każdą palmę, a grafika jest 100 razy lepsza niż w Fife, toż to zwykły szczegół). Normalnie, komputer z NASA miałby problemy. Dobrze że mamy te prze zajebiste konsole, z mocą obliczeniową poza skalą(szczególnie PS3).
Fifa na konsole zawiera inne skrypty itd
Nie ma to jak, gadać o czymś o czym nie ma się pojęcia, nie?
Nie ma to jak, gadać o czymś o czym nie ma się pojęcia, nie?
Mam o tyle pojęcie ze chcoiażby w przenośni mogę nazwać linijki kodu skryptami co w programowaniu jest chyba najczęściej używanym wyrażeniem. Zresztą temat nie dotyczy Fify więc ją zostawmy.
Co do ArmA 2 i OPF 2 to nie rozumiem jak ktoś teraz może stwierdzić co jest lepszego skoro z OPF2 niema żadnych screenów a jedynie renderingi za to na bazie oryginalnych modeli z gry.
Art75 -> nie pierdol bo nikt nie chce cię słuchać zasrany konsolowcu
Zasrane to mogą być twoje gacie. Marsz na lekcje. Może Trochę kultury.
I znowu ta wojna Fanbojów.... ehhh.
Ale my tu mamy "znafców" większość z was nawet nie wie co to jest OFP ArmA i z czym to się je i o co w tych grach tak naprawdę chodzi. Grafika w nich to akurat sprawa drugo rzędna jeśli nie nawet trzecio rzędna. W grach takich jak OFP i ArmA liczy się tylko jedno: relizm, realizm i jeszcze raz realizm. I to nie taki jak widzicie w CoD4 w trybie hardcore żeby was wyprowadzić z błędu czy w BF2 (jeśli o realiźmie pola walki może tam być w ogóle mowa ale zdarzają się ludzie którzy tak myślą i jest to przykre).
Gram w OFP od 7lat w ArmA od 2 lat więc myśle że wiem co nieco o tych grach i ich możliwościach jak narazie OFP2 zapowiada się na coś zupełnie odwrotnego niż sequel OFP. Z ograniczeń które wynikają z multi można wywnioskować że: Nie będzie tak rozbudowanego edytora (jeśli będzie w ogóle), Możemy się pożegnać z co-opami gdzie poruszaliśmy się oddziałami a nie grupką 8 osobowego super-hiper-kommando, multi na 32 osoby to żart w grze która ma symulować pole walki zapewne ograniczenia silnika (bo grafika i fajerwerki najważniejsze), jak znam codemasters to realizm w przypadku OFP2 będzie znikomy. Ogólnie gra jest kierowana do nie do przawdziwych fanów OFP no i gatunku realizmu pola walki tylko do dzieciaków którzy CoD4 i BF2 uważają za szczytowe osiągnięcie w celu oddania klimatu wspołczenego pola walki. Jak dla mnie N/C OFP2 to będzie porażka w oczach fanów o ile już nie jest.
ze chcoiażby w przenośni mogę nazwać linijki kodu skryptami co w programowaniu jest chyba najczęściej używanym wyrażeniem.
ROTFL! Dawaj dalej, początek dnia, można się jeszcze pośmiać :D
Podejrzewam, że każdy kto sprobuje IC Campaign w ArmA (a nastepnie w ArmA II) ten na multi OFP2 bedzie patrzal z glebokim usmiechem na ustach. OFP2 w tym przypadku cierpi na ułomnośc konsol, gdyż wszystkie wersje mają zbliżony build (z lekkim podsrasowaniem wersji PC). Natomiast ArmA domyslnie jest tworzona komputery osobiste, a wersje konsolowe ujrza swiatlo dzienne znacznie, znacznie pozniej.
Być może OFP2 bedzie technicznie bardziej zaawansowana od ArmA II, ale nie kazdy moze sobie pozwolic na Quad-Core'a i G280 na pokładzie:) Z kolei ArmA II bedzie plynnie chodzic na sprzecie, ktory dzisiaj oznacza srednia klase. No i nie zapominajmy o najwiekszej zalecie czeskiej produkcji - wysmienitej elastycznosci w kwestii modowania.
Ja się ciesze że w ogole to będzie na x360 i już skacze z radości:P LOL. Jeszcze tylko ARMA 2 :D
davkens, ArmA 2 również będzie na X360, nie ma obaw ;). Bohemia to już dawno temu potwierdziła. Różnic się będzie od pecetów tym, że będzie miała gorszy edytor (w pełni zrozumiałe)i tekstury na poziomie medium z Peceta. Będzie również auto-aim, ale możliwy do wyłączenia (tak jak w ArmA). Premiera się prawdopodobnie trochę spóźni w stosunku do PC, bo gra będzie raczej w połowie 2009, a na PC na początku 2009 roku.
Do tych co gadają, że nie ma screenów z samej gry OFP2 - śmiech. Z GC są zarówno filmiki z gameplayu, jak i normalne screeny. Widzę, że jak GOL wam nie poda na tacy wszystkiego, to pozostajecie ciemni.
eJay, nie zgodzisz się ze mną, że GOL podał po GC za mało info na temat ArmA II i OFP2? Tyle rzeczy było z nich wypuszczonych, a oni oprócz króciutkiego newsa na temat ArmA II i wywiadu z designerem OFP2, nie dali niczego więcej?
OFP2 w tym przypadku cierpi na ułomnośc konsol, gdyż wszystkie wersje mają zbliżony build (z lekkim podsrasowaniem wersji PC). Natomiast ArmA domyslnie jest tworzona komputery osobiste, a wersje konsolowe ujrza swiatlo dzienne znacznie, znacznie pozniej.
eJay, nie zgodzę się z tobą :). To tylko takie tłumaczenie sobie ułomności Codemasters. Bohemia potrafiła zrobić OFP na Xboxa, takiego samego jak na PC. Mówię ci, OFP na Xboxa (oprócz edytora of course) nie ustępował w wersji PC ani realizmem, ani rozbudowaniem, ani możliwościami. To, że np. multi miało mniej osób było spowodowane tym, że stary Xbox był bardzo słaby. Dzisiaj da się przecież osiągnąć lepsze wyniki.
Nic do ciebie, ale czasem mam wrażenie jakbyś się trochę podśmiewał z konsol, że dla noobów, uproszczone itd. ;). A to przecież chodzi o developera i zapotrzebowanie. Bohemia potrafiła, to czemu Codemasters nie? Ponadto, wersja na X360 ma wyjść w połowie 2009, więc to nie jest "znacznie później". Zapewne jeszcze wersję PC Army 2 przesuną (co nie znasz Spanelów ;) ) i się spotka z konsolową.
Przecież ci developerzy celują w inny target. ArmA II jak pozostanie na konsolach taka trudna, to zagra w nią np. 500 tysięcy ludzi, a w OFP 2, które będzie kolejnym CODem kilka milionów. Różnica jest prawda?
to będzie super gra !!!!
Gastovski---->
eJay, nie zgodzę się z tobą :). To tylko takie tłumaczenie sobie ułomności Codemasters. Bohemia potrafiła zrobić OFP na Xboxa, takiego samego jak na PC.
Zrobiła, owszem, ale Elite był tworzony niemal "from scratch", był jedynie silnik, który zresztą i tak ulepszono względem Resistance (dodano np. trawę, nowe twarze itd.). Zobacz kiedy wydano OFP, a kiedy Elite. To daje dużo do myślenia. Tu mamy do czynienia z sytuacja, gdzie developer pracuje równolegle na wszystkich platformach, stąd wynikają teraz takie buble i problemy. Bohemia miała mnóstwo czasu na eskperymentowanie. Codemasters go nie ma. Wyciska z materiału wszystko co się da.
Nic do ciebie, ale czasem mam wrażenie jakbyś się trochę podśmiewał z konsol, że dla noobów, uproszczone itd. ;). A to przecież chodzi o developera i zapotrzebowanie.
Konsolom zawdzięczam wiele, tak samo jak im zarzucam bardzo wiele:) Nie lubię gdy na potrzeby konsoli reanimuje się rdzennie PCeteowe tytuły-legendy upraszczając je dla konsol i wydając ze znaczkiem "zupełnie nowa jakość rozgrywki". Idealnym przykładem jest nowy Sturmovik - no po prostu maksymalnie przegięcie względem poprzedników. I potem młodsi gracze śmieją się, że takie gry chodzą na PC...
wersja na X360 ma wyjść w połowie 2009, więc to nie jest "znacznie później".
W połowie roku to ma wyjść ArmA II - mówie się o pierwszym kwartale, ale raczej wystrzelą z promocją dopiero w lato. Sama wersja na X360 jak narazie jest tylko zapowiedziana i nie ma z niej żadnych materiałów prasowych, screenów czy zapowiedzi. W zasadzie jedynym znakiem prac nad ta wersją są znaczniki przycisków pada do X360 w głównym menu gry pokazanym na targach GC:) Wygląda na to, że Czesi PCtowy build traktują jako priorytet, a dopiero później będą wszystko obcinać na potrzeby X'a.
Zapewne jeszcze wersję PC Army 2 przesuną
Nie przesuną do premiery konsolowej, bo to byłby strzał w stopę. Tym bardziej, że całkiem grywalna wersja jest już ukończona i właściwie została im implementacja edytora 3D i usuwanie pomniejszych błędów związanych z fizyką. No i oczywiście tworzenie kampanii.
Przecież ci developerzy celują w inny target. ArmA II jak pozostanie na konsolach taka trudna, to zagra w nią np. 500 tysięcy ludzi, a w OFP 2, które będzie kolejnym CODem kilka milionów. Różnica jest prawda?
Codemasters celuje akurat w ten sam target co Spanelowie. OFP2 nie będzie CODem, bo fani nie wybaczyliby takiej wtopy. Jak już to obstawiam, że będzie to hardkorowy symulator z ubogim planem przyszłościowym (czytaj: biedny edytor i multi). Czyli takie w sumie niewiadomo-co:)
Mam nadzieje ze w tym wszytkim nie zgubią sie bo poprzeczke chlopaki z Codemaster postawili sobie wysoko.....gracza moze tylko cieszysc ile pasji wkladają w to twórcy i nie ograczniczyli sie do wrzucenia mapy paru krzakow i pakujemy produkt do pudelek:)....
Wymagania gra napewno malych nie bedzie miec ale licze na to ze bedą na tyle wyrozumiale wobec tego co dostaniemy......
Aż sobie zainstaluje Operation Flashpoint z dodatkiem + mody. :) Genialna gra. Nigdy mi się nie znudzi.
legrooch >> ok to daje więcej :)
Co do ArmA i ArmA 2 ( bo pod tymi względami prawdopodobnie w ogóle nie będą się różnić ) to niech nikt nie krzyczy jaki to jest rewelacyjny symulator bo przy Battlefieldzie 2142 czułem niesamowite pole walki a w ArmA ?? Cóż, gram od wypuszczenia tej gry to czasem w singla czasami na evolution i jedynym plusem i największym w tej grze jest właśnie evlolution. Wracając jednak do symulatora to niech ktoś mi powie cóż tworzy w grze tą niesamowitą symulację ?? Chyba nie badziewne animacje rodem z '98 roku ?? Aaaaaaaaaaa już wiem, ułomne poruszanie się żołnierza dla którego przeskoczenie w stylu właśnie COD 4 barierki jest fizycznie niemożliwe. I tak dochodząc po kolei jedyne co można by w tej grze nazwać symulacją to że tak powiem one shoot = one kill no dodatkowo jeszcze system zmęczenia. Ale nie oszukujmy się, gra nigdy nie będzie symulacją z dobrą fizyką a ta w ArmA i w ArmA 2 ( z tego co wiem ) jest na poziomie ..... w zasadzie to w ogóle jej niema. Crysis jest już lepszym symulatorem razem z modem one shot = one kill bo niech ktoś mi pokaże w ArmA gdzie budynki rozpiepszają się na części a każdy ich odłamek może cię zabić, gdzie spadające drzewo złamane przez kule może cię zbić itd. itd. itd. Twórcy OPF 2 własnie takie smaczki nazywają bardziej "przystępnymi" ale jeżeli ktoś woli grać niepełnosprawnym żołnierzem to jego wybór, ja liczę że OPF2 zniszczy ArmA 2 pod takimi bardzo znaczący własnie względami.
Dodatkowo niech ktoś puści jakiegoś linka do tych filmików z OPF2 i screenów.
Cóż, gram od wypuszczenia tej gry to czasem w singla czasami na evolution i jedynym plusem i największym w tej grze jest właśnie evlolution. Wracając jednak do symulatora to niech ktoś mi powie cóż tworzy w grze tą niesamowitą symulację ??
Evo to akurat najwieksze przeklenstwo ArmA i jesli nie grasz w grupie znajomych to o symulacji pola walki nie ma mowy. Jesli chcesz prawdziwa symulacje to zglos sie do IC Campaign badz pograj na mapach Berzerka. Evo to bajer, pokazujacy, ze z silnika ArmA mozna wycisnac czysta zabawe niczym w BF2/2142, ale cholernie uproszczoną. Tak naprawde gdyby nie system rang mielibysmy do czynienia z prawdziwym burdelem na mapie. Wracając jednak do pytania "co tworzy symulacje?" wyjasniam - ArmA to symulator pola walki, wiec pozwala zasymulowac absolutnie kazda sytuacje w aspekcie militarnym, z uzyciem pojazdow, piechoty oraz warunkow pogodowych. Nie bez powodu bardziej rozwojowa wersje uzywaja rozne instytucje militarne do treningu - http://www.youtube.com/watch?v=vBf8uMaKPHs. Idac dalej - ArmA jako aplikacja jest strasznie podatna na modowanie, a co za tym idzie fani moga do woli ja zmieniac, a w wiekszosci wprowadzac jeszcze wieksze usprawienia realizmu. Przykladowo taki ECS wprowadzil masę nowych ustawien np. manualnego otwierania spadochronu + HALO jump itp. Niedlugo powinien pojawic sie kolejny mod podnoszacy realizm potyczek - ACE (Advanced Combat Environment).
Chyba nie badziewne animacje rodem z '98 roku ?? Aaaaaaaaaaa już wiem, ułomne poruszanie się żołnierza dla którego przeskoczenie w stylu właśnie COD 4 barierki jest fizycznie niemożliwe.
Brak skoku to wielka zaleta ArmA - już widzę te tony kroliczkow skaczacych nad swiszczacymi kulami... Pokonywanie murkow i barierek jest mozliwe. W niektorych przypadkach nie, ale na krawezniki mozna spokojnie wchodzic:) Nie wiem tez czemu uwazasz animacje z ArmA za stare. Przeciez to sa animacje powstałe na bazie mo-cap - http://www.youtube.com/watch?v=7uUeqkKw1Ec Zobacz chociaz rzut granatem czy szybki pad na ziemie. W zadnej innej grze nie widzialem tak dokladnych animacji. W porownaniu do takiego BF2 to jest po prostu kosmos - http://www.youtube.com/watch?v=ljETTkLAS2U
Ale nie oszukujmy się, gra nigdy nie będzie symulacją z dobrą fizyką a ta w ArmA i w ArmA 2 ( z tego co wiem ) jest na poziomie ....
Fizyka jaka jest taka jest, ale nie zapominajmy, ze to gra z niezwyklym rozmachem, ogromna mapą (bez doczytywania w trakcie!) i masą operacji wykonywanych jednoczesnie. Poza tym w grze mozna zniszczyc kazdy obiekt i zrownac miasta z ziemia, a nie zapominajmy, ze Spanel zapowiedzial, iz w ArmA II jest szansa na fizykę prosto z Physx.
Crysis jest już lepszym symulatorem razem z modem one shot = one kill
Ja proponuje jeszcze zaliczyc do symulatorow pola walki SuperFroga - tam tez sie zabija przeciwników.
bo niech ktoś mi pokaże w ArmA gdzie budynki rozpiepszają się na części a każdy ich odłamek może cię zabić
Patrz wyzej - watpie, aby kazdy obiekt w Crysisie dalo sie rozwalic, co nie znaczy, ze fizyka w Crysis jest zła - jest swietna, ale kiedy powstal Crysis, a kiedy ArmA.
Dodatkowo niech ktoś puści jakiegoś linka do tych filmików z OPF2 i screenów.
Jakich filmow, jakich screenow?:) Oprocz kilkunastosekudnowego gameplaya z GC przeciez nic nie wydali:D
A, dzicy, tfu, dzieci z piaskownicy się znów kłócą...
A Codemasters od zawsze traktował PC jako platformę nadrzędną. Gdyby nie PC nikt o nich nie słyszałby... Poza tym weźmy pod uwagę to, że to jest bardzo poważna gra, a większość gier konsolowych (pecetowych zresztą też) ma dostarczać przyjemność.
Animacja postaci jak najbardziej na plus, chodziło mi o ogólnie pojętą animacje np: dym, niszczenie budynków czy pojazdów, wchodzenie do nich itd. itd. ArmA 2 kompletnie pod tym względem nie pokazuje nic nowego a rzeczy te są tak uproszczone że patrząc na nie w ogóle nie czuje ze ejstem na polu walki, na wojnie tylko w grze zrobionej przez CI. ArmA jest zbyt uproszczona aby można było ją nazwać dobrym symulatorem, od OPF jedynki pod takimi względami prawie w ogóle się nie różni a tyle lat, nowości technologicznych itd. powinno zrobić swoje, najgorsze jest to ze niestety ale ArmA 2 nie pokazuje że taki stan się zmieni. A w OPF 2 ( przynajmniej z zapowiedzi oczywiście ) mamy urywanie kończyn itd. itd. Diabeł tkwi w szczegółach i w smaczkach a tych w ArmA praktycznie niema.
Znalazłem takie cuś:
http://www.youtube.com/watch?v=p-odAncq8bI&feature=related
Ot chociażby tam możemy zobaczyć pare dobrych smaczków ot chcoiażby właśnie skok przez mały murek.
Socom Confrontation(gdzie min bedzie 32 osoby) raczej nie przebije no ale zobaczymy...
Czemu Socom nie przebije?
Socom jest tak miodną grą, że nie ma prawa nie przebić...To jest wyrobiona marka Sony. Socom Confrontation będzie czymś wielkim, hitem mimo, że 32 tylko przez neta ale to jest i tak duża frajda pograć w 16 osobowym teamie na przeciwną drużyne, komunikować się z nimi itd. No i ta grafa...
eJay, wspomniałeś coś o implementacji PhysX do ArmA 2. Możesz napisać skąd masz takie info?
Na jednym z filmików z GC Spanel powiedział, że eksperymentują z modelem fizycznym i że ze względu na dodanie Physx do kart Nvidii oraz ATI zastanawiają się nad tą opcją. Taka luźna wzmianka, w zasadzie dalej obstawiam, że będzie to samo co w ArmA, może jeszcze poprawione pod kątem zachowań pojazdów.
sto2003---> "przy Battlefieldzie 2142 czułem niesamowite pole walki a w ArmA".
Dosłownie wszystko tam jest niesamowite, gratuluje porównania. Realistyczne pole walki to coś więcej niż boom, boom, i statek kosmiczny przelatujący nad głową, to przede wszystkim możliwość stosowania rzeczywistych taktyk, organizacji, łańcuchów dowodzenia i sprzętu.
Mylisz się pisząc że "ArmA jest zbyt uproszczona aby można było ją nazwać dobrym symulatorem", oparty o ArmA Virtual Battlespace 2 jest tego niezbitym dowodem. O sferze symulacyjnej nie decyduje to jak postać wchodzi do pojazdu a prędzej to że nie umiejąc strzelać z Javelina z powodzeniem możesz zabić tą niewiedzą cały swój oddział.
davkens ---> miałem na myśli ze Socoma confrontationa ta gra nie przebije :-) rzecz jasna
Aaa to zwracam honor. Brakło mi literki a przy nazwie gry na końcu :D
Jak zobaczyłem gameplay i usłyszałem głos tej gościówy która daje nam polecenia i wszystkie dzwięki pozostałe z poprzednich częsci to myslałem ze sie zabije ze w to nie zagram...(x360)
Przypomniały mi się stare czasy jak pogrywałem w to na ps2 :D
A mnie zastanawia, dlaczego tacy jak Art75 nie są zbanowani na tym forum. Anyway, powszechnie wiadomo, że PCty zbudowane z myślą o grach w roku 2007 oraz nowsze przewyższają mocą konsole obecnej generacji, ale nie moc obliczeniowa jest wyznacznikiem atrakcyjności danej platformy, tylko wybór gier. A co do OFP2, to niestety obawiam się, że to będzie arkadówka (podobnie jak - z innej beczki ale podobna sytuacja - IL 2 Sturmovik: Birds of Prey).