Milion sztuk tylko w Europie :) (bo zapytanie było kierowane do SCEE) dodajcie ameryke jeszcze to będzie wyobrażenie o skali fanów GT. W japoni pękła bańka już nie licząc ściągniętych z PSStore.
Na moje oko Prologue na chwile wyjścia 23 marca (licząc, że wszystkie przedpremierówki trafią do włascicieli sprzedana będzie w ok 2,7 mln (nie licząc wersji z PSStore Europa 1Mln ameryka pewnie ok 700tys japonia już sprzedała ok 1mln ( w pierwszy tydzień poszła w 150 tysiącach a gfra jest tam od kilku ładnych miesięcy))
czyżby gra po paru miesiącach osiągneła 4 MLN (nie licząc cały czas stora)
potężny zastrzyk kasy dla polyphony i może dokupią licencji i hojniej obdarzą polyphony (np zgoda na kompletne pełne zniszczenia wszystkich fur)
Boje się co to bedzie się działo z GT5 :D
No nie wiem czy zdążą obdarzyć 900 samochodów modelem zniszczeń XD, ale liczba zamówień robi wrażenie.
Perkel-->Od kiedy 200 tys. to milion? :D
rafaleon 2.2 - nie wiemy ile się sprzedało z PSN. Chociaż też wydaje mi się, że 1 mln to liczba trochę przesadzona :).
Co się dziwić GT to najlepsza seria samochodówek w historii. GT5 powinna osiągnąć poziom 5 mln sztuk z łatwością no i ponad milion konsol PS3 zakupionych specjalnie dla tego tytułu. Ciekawe co się będzie działo przy okazji MGS4 albo God of War 3 :] Az strach pomyśleć.
kibolek-->5 milionów hehe.
Ogromnym sukcesem będzie jak prologe sprzeda się w ilości 2 milionów egzemplarzy, czyli tyle ile osiągnęły Motorstorm i Resistance które były za darmo dodawane do konsoli.
Jak na razie pułap jednego miliona sprzedanych kopii na PS3 przekroczyło tylko 7 gier, co w sumie obrazuje jak dużej (lub małej) sprzedaży można się spodziewać.
Ciekawe co się będzie działo przy okazji MGS4 albo God of War 3 :] Az strach pomyśleć.
Jak to co, bida z nędzą będzie :) MGS3 sprzedał się w ilości 4 milionów egzemplarzy przy 120 milionach PS2 obecnych na rynku.Podobna sytuacja jest z God of War, pierwsza część sprzedała się w ilości 3 milionów, a druga nie osiągnęła nawet pułapu 2 milionów sprzedanych egzemplarzy.
Rafaleon i co z tego? Jedyny wniosek jaki z tego możesz wyciągnąć to taki, że grupa nabywców PS 2 jest dość heterogeniczna i ewentualnie jeszcze o stosunkowo słabym marketingu. W każdym razie na pewno nie o jakości tych gier.
Podobna sytuacja jest z God of War, pierwsza część sprzedała się w ilości 3 milionów, a druga nie osiągnęła nawet pułapu 2 milionów sprzedanych egzemplarzy.
tak ale GoW II nawet roku nie ma, a już przed premierą nakręciło sie na nią milion graczy, sony tak napakowywuje graczy świetną i niesamowicie grywalną sieczką na PSP i PS2, że fani wiedzą, że po PS3-ej edycji mogą spodziewać sie totalnego killera PS3, do tego czasu pare ilionów graczy pozna historie kratosa, wiec z 5 milionów egzemplarzy będzie na 100%
milion fanbojów dających sie robic w konia.
@rafaleon 2.2
Czytaj dobrze, ja nie mówiłem o prologe.
Jak to co, bida z nędzą będzie :) MGS3 sprzedał się w ilości 4 milionów egzemplarzy przy 120 milionach PS2 obecnych na rynku.
No i? 4mln to bardzo dużo. Znasz jakiś jeden tytuł co by się sprzedał w ponad 10-mln na jednej platformie? 4mln kupiło a ile grało?
Podobna sytuacja jest z God of War, pierwsza część sprzedała się w ilości 3 milionów, a druga nie osiągnęła nawet pułapu 2 milionów sprzedanych egzemplarzy.
Widać, że masz wyczucie czasu i przestrzeni :] Mówią, że tylko no-lify czasu nie liczą.
GT5 tylko na PS3?
goscie z polyphony lepiej piora mozgi fanbojom niz rydzyk moherowym beretom. szacun.
Dajcie spokój. Chyba musiałbym spaść z drzewa, by płacić za demówkę...
Nie no jasne. Bo gra z ponad 70 wozami (niektóre gry nawet tyle nie mają), 5 trasami, online'nem na 16 osób, split-screenem, możliwością tuningu samochoów w 1080p i 60fps to demo. No i coś co mi osobiście bardzo smaczek podsyciło: Bolid Ferrari F1 2007 http://www.ps3site.pl/formula1-w-gt5-prologue#comments
Odpuście sobie ludzie tego typu teksty ("Dajcie spokój. Chyba musiałbym spaść z drzewa, by płacić za demówkę..."itp.) bo nabijać posty to ja też umiem.
Prawda jest taka, że GT 4 też miało wersje Prolouge i nikt nie narzekał.
@Windows - ja wiem, że ty jeszcze jakoś próbujesz sobie wmówić, że GT5P to faktyczny prolog, ale dla mnie to zwykła demówka i korzystanie z naiwności dzieci PS3.
5 tras? Buhahahaha! 1080p? LOL, duża rozdziałka to już full wersja; a demo ma pewnie NTSC WOW! Online na 16 osób? Pozdrawiam osoby, które po kilku godzinach zobaczą już WSZYSTKO.
Ale tak tak, to pełna wersja, a jakże...
BTW: I co z tego, że GT4 miało też extended demo?
PS. Nabijać posty? LOL. Popatrz najpierw, co ty piszesz w topikach, chłopcze.
Może każdy ma sobie odpuścić posty te, które TOBIE nie pasują?
TRX - nawet pełnej wersji nie kupisz więc ...
Przy wszystkich swoich cechach GT5P ma jeszcze jedną- będzie można przenieść swój progres, auta etc do GT5 jak się pokaże.
I pokaż inną grę wyścigową, gdzie naraz może się ścigać 16 osób.
Dla tej gry i MGS4 bym specjalnie kupił PS3.... Ale nie mam telewizora HD i kasy ;P
@albz
Widzisz, ja nie piszę, że GT5 jest złe.
Tylko po cholerę wydają to extended demo? (No w sumie chyba dobrze, że wydali, bo już tyle osób go kupiło - tyle tylko szkoda mi kolejnych osób, którym we łbie producent tej gry ponownie namieszał).
Przeniesienie progresu? A nie lepiej poczekać na full wersję i grać ode zera, tylko statsy z dema przenosić? Rozumiem, że wtedy dzieciaki z całego świata już sobie ponabijają wyniki i potem trudniej będzie je prześcignąć, no ale nie na tym chyba polega gra?
Zresztą co to za statsy - 5 tras? Bo nie każdy ma przecież neta w PS3.
PS. Zresztą to GT jest jak seria Halo - straszna masówka i komercja (z cyklu: muszę to mieć, bo ini mają).
Co z tego ze ma 70 pojazdów i multi na 16 osób? Ale to demo, prezentacja pełnej wersji gry. Przy 1000 pojazdów ta 70tka to tyle co nic.
Ale nie, Polyphony zamiast ruszyc dupsko i przyspieszyc premiere fulla, to sie bawią w jakieś płatne dema. I jeszcze sie znajdują ludzie którzy to kupują, no boże ręce mi opadają. Żeby to chociaż 10 euro kosztowało, a nie prawie tyle co pełna wersja gry (40 euro).
Śmiech mnie ogarnia. GL & HF.
A ja się pytam gdzie mogę w Polsce zamówić starter packa PS3 + GT5P i ile dokładnie będzie kosztować. Ciekawi mnie też czy demko będzie bezproblemowo obsługiwać Dual Shocka3.
Na PS3 nie ma innej takiej scigałki więc nic dziwnego, że jest takie zainteresowanie. Nie rozumiem o co ci chodzi z tym "mieszaniem". Każdy doskonale wie, czego się spodziewać po demie. Ci co chcą czekać - poczekają. Jednak nie każdemu chce się czekać do przyszłego roku na wydanie pełnej wersji.
Dlaczego też użytkowników PS3 ciągle nazywasz dzieciakami? To jest raczej obraźliwe... a wg. mnie właśnie starsi gracze są bardziej zainteresowani GT, niż ci młodsi - bo w ustawieniach na arcade w GT5 P (przynajmniej demie), jeździło się beznadziejnie.
"Zresztą co to za statsy - 5 tras? Bo nie każdy ma przecież neta w PS3. " - jeżeli ktoś nie ma neta i mu to nie odpowiada, to przecież nikt nie jest zmuszony do kupna nie? Jak ktoś nie ma neta to nie pogra w Warhawka... ale co z tego?
Mało ktura pełna wersja gry ma 70 dopracowanych fur 7 tras multiplayer na 16 graczy, zaawansowane opcie tuningu optycznego i mechanicznego,światowe renkingi, oraz możliwość zmiany każdego paramertu auta mnogość opcji przytłacza, jak na demko to naprawdę wypas. No i żadna ale to żadna gra nie oferuje takiej grafiki. Pod tym wzgledem gt jest i bedzie niedoścignione. Forza jest fajna ale król jest jeden GT.
Z tego co czytałem, to GT5 nie jest takie piękne jak je malują, samochody wyglądają sztucznie, otoczenie też nie za ładne, a fizyka jazdy to 0... No i sprzedawanie dema to już szczyty Sony!
MAzzeo - a co cie boli na co inni kudzie swoja kase wydaja ? Ty za to demo placisz czy jak ?
@r_ADM
To demo jak to nazwałeś, jest bardziej rozbudowane niź nie jedna gra samochodowa. W dodatku jest za połowę ceny normalnej gry. Seria GT zawsze miała swój Prologue i ludzie jakoś nie narzekają. A jacyś PC-towcy, XBOXO-PC-twcy co nie mają pojęcia co to gry na konsole niech zamilczą. GT zawsze było i raczej będzie najlepszą grę samochodową, gdyby na PC były chociaż takie "dema" to rynek gier na PC by dziś nie upadał.
@monias32
Nędzna prowokacja
monias ---> z tym czytałem, to ty wiesz gdzie sobie możesz wsadzić...
http://youtube.com/watch?v=gEDlBcdRdfM
http://youtube.com/watch?v=LzuwEFrid8k
Weźcie chociaż zobaczcie o jakim cudzie dyskutujecie.
TRX - widzisz, niektórzy nie chcą czekać kolejnego roku na GT5, stąd zapotrzebowanie na prologue
_MaZZeo - oczywiście, chciałoby się mieć GT5 wcześniej, ale skutki wydawania gier zanim są naprawdę skończone i spełniają wymagania twórców (o graczach nie wspominając) - znamy, i nie są one najlepsze.
gdyby na PC były chociaż takie "dema" to rynek gier na PC by dziś nie upadał.
Upadał? Bo co, bo jakiś CliffyB tak powiedział? Ja jakoś tego upadania, nie czuje. A jeśli chodzi o newsa, cóż jak ktoś chce płacić za demo, a potem jeszcze za pełną wersję, to proszę bardzo nie moje pieniądze.
"gdyby na PC były chociaż takie "dema" to rynek gier na PC by dziś nie upadał." - Że co ?? haha to żeś dowalił teraz
Swego czasu byli tacy szaleńcy co kupowali Crackdowna, aby pograć w bete Halo 3 :).
A GT5 P to najlepsza scigałka na PS3 w 2007/2008 r. :)
To, że gra była dobra, to nie zmienia faktu, że MS chciał niejako żerować na fanach Halo, bo beta powinna być za free, nie uważasz? Była dodawana do gry, którą nie koniecznie każdy fan Halo chciał zakupić.
Darmowej bety H3 live raczej nie mógłby wytrzymać:) Parę mln osób próbujących naraz uruchomić swoją ukochaną grę... A tak zrobiono opłacalny odsiew.
@Remekra
Upadał? Bo co, bo jakiś CliffyB tak powiedział?
Nie, bo to widać, powiedz mi ile super hitów miało PC na wyłączność w ostatnim roku, oprócz testera kart graficznych w postaci Crysisa (do czasu) i dobrej polskiej gry Wiedźmin. A teraz mi powiedz jaki jest stosunek wydawanych gier na konsole do tego na PC ja obstawiam 5:1 a stosunek zysków to minimum 10:1. I do czego to doszło aby PC- towcy musieli czekać na swoje ukochane FPS-y, RPG-i gry Akcji z Konsol. No i ciągle mówicie, że w FPS-y nie da się grać na padzie, to jak wytłumaczycie to, że więcej FPS-ów wychodzi na konsole?
Darmowej bety H3 live raczej nie mógłby wytrzymać:)
Bete Cod4 XBL jakoś wytrzymało.
@Jarken
Darmowej bety GT5P by PSN mogła raczej nie wytrzymać, dlatego Polyphony w trosce o dobro graczy zrobiło opłacalny odsiew :P
I pokaż inną grę wyścigową, gdzie naraz może się ścigać 16 osób.
albz no nie przesadzaj :) nie dalej jak dzis scigalem sie w 32 osoby (CMR: Dirt)
Jak ktos chce placic to niech placi, jego sprawa. Osobiscie uwazam, ze to glupota bo jakby nie patrzec jest to produkt wybrakowany. Cos takiego jak extended demo po prostu nie istnieje. Albo to demo albo full. Proste.
yazz- 32 osoby na konsoli ? No no, nie wiedziałem nawet.
Powiedz mi w jakim obszarze wg Ciebie GT5P jest wybrakowane.
No cóż, z ciekawości sprawdziłem ten MP w Dirt:
The biggest letdown, however, is the multiplayer. Up to 100 gamers can race together online -- sort of. See, there are no options to race with multiple cars on the track. Instead, you run either a rally race or a hill climb at the same time as everyone else. You never see another car (or anyone else's replay), and I had considerable issues getting voice chat to work with others online.
To miałeś na myśli mówiąc o ściganiu w 32 osoby ????? To się trochę różni od wyścigu w 16 osób ze startu wspólnego na jednym torze.
kibolek----> A ja obstawiam sobie 200:1, dla PC. Wiesz takie stosunki, procenciki itp. to sobie możesz, dopóki nie zostanie uwzględniona sprzedaż online, ze wszystkich krajów to takie NPD Group jest dla mnie niczym. Crysis dla ciebie jest testerem kart graficznych, dla mnie jest to świetna, zróżnicowana strzelanka z świetną grafiką, i ma to czego nie ma żadna konsolowa gra czyli świetna scena modów i map robionych przez fanów. A tak wogóle to ile hitów na wyłączność miał xbox360? Dobra, Crackdown, Halo3(blee), forza i PGR, cztery gry z których tylko forza by mnie zainteresowała.
dla fanow dobrych wyscigow a w szczegolnosci symulacji wyscigow polecam GTR 2 i kierownice logitecha
P.S. a ja myslalem ze to microsoft kaze placic za wszystko ...
albz w takim, ze to jedynie przedsmak gry ktora w wersji calkowicie dokonczonej ukaze sie nieco pozniej...i gracze beda musieli za nia zaplacic po raz drugi :D
Jak juz wspomnialem - kto chce kupi, ja nie neguje polityki Sony wzgledem tego tytulu, tylko wyrazam swoja opinie o Prologue.
Co do CMR: Dirt zawsze oceniasz poziom miodnosci gry na podstawie komentarzy w internecie? Bo przyznasz chyba sam, ze to przesmieszne wrecz :DDD
Taka mala dygresja. Gralem dzis w Forza Motorsport 2 i zadny scigalek przerzucilem sie na CMR: Dirt ktory jest dla mnie sporo atrakcyjniejszy niz FM2 (a takze Gran Turismo), jesli chodzi o fun, mimo, ze nie widze przeciwnikow. Poza tym - litosci - od niepamietnych czasow w Colinie jezdzimy sami czy z "duszkami" wiec zadna to nowosc.
remekra --> jeszcze ME i GoW jako time-exclusivy. Swoją drogą to kogo obchodzi które gry by cie zainteresowały? Z tego co czytam to kibolek miał na mysli ogól, a nie tylko uzytkowniak remekrę.
Zresztą skończmy ten spór :) posiadacze PS3 praktycznie nie mają w tej chwili ścigałki, więc muszą się zadowolić GT5P. No i pudełkowatym modelem jazdy, co to Polyphony nazywa to "real driving symulator", bueheh.
_MaZZeo - świetny sposób na zakończenie sporu, najeżdżając na GT5 :P.
Model jazdy jest bardzo dobry w GT5 P, do póki z większej prędkości nie przywali się w inny samochód, bo wtedy rzeczywiście samochody reagują jak kartonowe pudła - co mam nadzieje zostanie poprawione. Znaczy tak było w demie GT5 P.
Owszem nikogo, nie interesowałyby gry, które mnie obchodzą, ale to nie powód by dla paru tytułów(jeszcze sobie burnouta przypomniałem) i procencików z dupy wziętych wieścić upadek rynku PC.
"real driving simulator"? Dobry żart, niech sobie włączą rFactor, albo LfS albo GTRa 2, a potem nazywają GT "real driving simulator".
yazz - Co do CMR: Dirt zawsze oceniasz poziom miodnosci gry na podstawie komentarzy w internecie?
To fragment recenzji IGN. Nie liczy się dla mnie opinia recenzenta nt grywalności tylko szukałem potwierdzenia informacji o tym MP - no i znalazłem - to nie jest multiplayer, jaki miałem na myśli.
_MaZZeo - a widziałeś model jazdy w GT5P w ustawieniu Professional ? Zapewne tak, skoro wiesz jak tam fury jeżdżą.
remekra - 'Real driving simulator' to slogan z premiery Gran Turismo sprzed lat - już nie pamiętam, 10 ? 12 ? Jak na tamte czasy na pewno był on prawdziwszy :)
A teraz wracamy do przyszłości, żeby gra się sprzedawała, potrzebuje mieć albo zajebiście wielką bazę fanów (którą GT z pewnością ma) albo tzw 'mass market appeal' czyli być tak zrobiona, żeby nie tylko wielki mistrz kierownicy Kazio Karburator, 1000h przejeżdżonych w GT, chciał ją kupić. I dlatego GT nigdy nie będzie tak zaawansowana w poziomie symulacji jak wymienione przez Ciebie tytuły - nie dlatego, że się nie da, tylko dlatego, że wtedy tylko hardcore'owi fani by ją kupili. A to żaden biznes. Nie dysponuję żadnymi statystykami, ale podejrzewam, że wszystkie wymienione tytuły sprzedały się i ściągnęły z torrentów gorzej, niż jedna część serii GT i to na jednym terytorium, np Europie.
Co do tytułów na PS3 to ich sprzedaż IMO będzie większa na PS2, gdyż piractwo na PS3 jest jak na razie niemożliwe, z resztą po serii GT, GoW, MGS, czy nawet Tekken ludzie spodziewają się bardzo dużo na konsoli nowej generacji tak więc te porównania są z lekka bez sensu. Sprzedaż konsol też może wzrosnąć, z drugiej strony nie musi bo dość dużo kosztują ale to się zobaczy.
yazz, ale albz nie przytoczył komentarza aby pokazać czyjąś opinie, tylko aby przedstawić treść merytoryczną dotyczącą tego "wspaniałego" MP w Colinie. Sam Colina bardzo lubię i rozważam kupno tej gry - w multi siekałem za pomocą drugiej odsłony - i było naprawdę super. Jednak to co GT5 oferuje odnośnie MP przewyższa Colina technicznie, a w dodatku oferuje inną formę online: 16 graczy na jednym torze przy całkiem niezłej oprawie graficznej - tego jeszcze nie było, przynajmniej na konsole. Stąd uważam Twoje porównanie, tak jak albz, za bez sensu tak naprawdę; właśnie ze względu na różnicę, nie w ilości, a w samej mechanice.
Też myślałem "źle" o tej całej akcji, ba, nadal myślę. Ale kurde, uwielbiam tę serię, za 100 zł mam naprawdę spory kawał kodu, który da mi niemało zabawy, na pewno o wiele więcej, niżeli jakieś "prawdziwe" demo. Nie wydam tych pieniędzy w zgodzie ze swoim "racjonalnym ja", ale na myśl o wyścigu w 16 osób na jednym torze robi mi się po prostu ciepło :)
Dla mnie o prawdziwej popularnosci w przypadku zarowno GT jak i FM decyduje nie model jazdy, fizyka, tudziez kontrolowane poslizgi etc. tylko mnogosc licencjonowanych furek (oraz ich odwzorowanie), milion ustawien, czesci, tuningu itp. itd. z naciskiem jednak na te pierwsza czyli licencje. Osobiscie uwazam, ze pod wzgledem grywalnosci takie produkcje jak DiRT, Motorstorm czy Flatout bija je na glowe. Bo nawet trasy sa dosc biedne, poza tym to zamkniete tory, a do tego nie za duzo, co probuja zatuszowac zwiekszajac liczbe okrazen i poziom trudnosci. Ze juz nie wspomne o tym, ze fizyka jakas zajebista w tych grach nie jest, zas samochody zachowuja sie na trasie mniej wiecej jak woz z weglem (mowiac w uproszczony sposob rzecz jasna...)
Ale zanim podniesiecie krzyk - przypominam - to tylko moja opinia.
Ja bym tak nie wychwalał tego multi w GT5 na razie, bo nic o nim nie wiemy. Może będą mega lagi i w ogole nie grywalne to będzie ;).
Swego czasu dużo grałem w LFSa na PC, nawet mam pełną wersję S2. Jednak ta gra jest dla hardkorowców... i bardzo dużo musiałem jeździć aby zacząć wykręcać sensowne czasy na trasie z dema. Gra była świetna, emocje niesamowite ze ścigania na MP, zwłaszcza jak się znalazło równego sobie... to wyprzedzanie na zakrętach, presja... ehhh sprzedaje konsole ;).
Tak poważnie, to LFS wymagał ode mnie zbyt wiele czasu i gra za mocno mnie wciągnęła.. i wtedy przestałem. Dlatego kupiłem PS3, bo gry na konsole nie są tak zobowiązujące jak na PC. Grałem w demo GT5 Prolog i na symulacji jeźdź się całkiem dobrze i przyjemnie :).
GT5 jak napisał albz to bardziej taka masówka, ale za to w jakiej formie :).
Nie albz, nie grałem, ale grałem za to w GT3 i GT4, moze nieduzo ale tak gdzies ogólnie 5-8h może. Jeśli jest jakiś postęp, to dobrze, jesli nadal jest model jazdy jak z poprzednich GT, to HF z nowym GT5.
Model jazdy akurat w GT4 jest bardzo dobry. Może i nie jest realistyczny ale daje bardzo dużo frajdy z jazdy i ścigania. Mnie w GT4 bardzo się podobał system zdobywania uprawnień. Te różnego rodzaju zadania były świetne mam nadzieje, że w GT5 też to będzie.
W ogóle bez sensu ten spór, fanboy-e z PC i xboxa wtrącają się do sprawy która w ogóle ich nie dotyczy i wyśmiewają grę w którą i tak nie zagrają, tylko dlatego, że nie jest to ostateczna wersja GT5 za którą trzeba płacić. Ale niestety wy płacicie więcej za swoje kaszanki i gry, które nie są tak rozbudowane jak to „demo”
Ktoś tu powiedział, że ludzie to kupują bo na PS3 nie ma się w co ścigać oto kista gier:
Burnout Paradise
Colin McRae: DiRT
Formula 1 Championship Editio
Gran Turismo HD Concept
Juiced 2
Sega Rally
MX vs. ATV Untamed
NASCAR 08
MotorStorm
Need for Speed
I jeszcze kilka innych mniej znanych. Sprzedaż Prologue to nie przypadek, wystarczy spojrzeć na sprzedaż serii GT 50mlon sztuk to mówi samo za siebie.
@kibolek [ Level: 16 - Centurion ]
> A jacyś PC-towcy, XBOXO-PC-twcy co nie mają pojęcia co to gry na konsole niech zamilczą.
Jestes zalosny, naprawde.
> No i? 4mln to bardzo dużo. Znasz jakiś jeden tytuł co by się sprzedał w ponad 10-mln na jednej platformie? 4mln kupiło a ile grało?
No jesli bedziemy sie bawic dodatkowo w zgadywanke i domysly na temat ile osob gralo, a ile kupilo, to naprawde, dyskusja nie ma sensu.
Tyle ode mnie w tym calym temacie.
@Drau
Żałosny jest ten spór, bo każdy Fan GT się cieszy, że wychodzi Prologe tak było też z GT4 i jakoś nikt nie narzekał. A grypa tych okrzyków jest oczywista PC-towcy i fani xboxa bo to on przygarnia najwięcej PC-towców, za sprawą swojej oferty gier. Którzy nie mogą uwierzyć, że to nie jest demo bo do tej pory dzielili grę na demo i pełną wersję. A co do drugiego akapitu to wyłap sens z całej wypowiedzi i odpowiedzi, bo kolega PC-towiec albo xboxo-pc-towiec myślał, że jak konsola znalazła 120mln nabywców to świetną grę musi kupić z 30mln, bo przecież muszą być proporcje. I jak tu powiedzieć, że tacy ludzie znają się na rynku konsol?
rafaelon co do tych 200tysięcy (150 tys) to w PIERWSzYM TYGODNIU
dodaj kilka miesięcy + ze stora zawartość i będzie ok 1bańki ;)
Co do dyskusji w temacie realności. Powiem tak :
Każda gra bez możliwości podpięcia G25 to śmiech na sali (kupilem wczoraj) Bez force feedback to nie jest symulator tylko czyste arcade. I rFactor i GTP i Forza.
BTW Polecam kiere nie ma nic smaczniejszego niż zapięcie 4rki w fiorano GTB ^^