grafika fajna, pomysł fajny ale co to kurna jest?! Gościu powinien zginąć z 10 razy a nie doskonale radzić sobie z wrogiem (ilu było strażników - ze 20tu?). Myślałem, że będzie coś a'la Thief (z przewagą asasyna) a to jest zwykła zręcznościówka z elementami - no właśnie? Z elementami czego? Trochę platformówki (od razu mi się skojarzył z PoP) i bijatyki (nie powiem - zrealizowali to świetnie) ale szkoda że zrezygnowali z realizmu...
no ja widzę że cienie skaczą po twarzach i ludzie przenikają przez ściany
Moment kiedy bohater zeskakuje z dachu i zabija główny cel, a później walczy z kilkunastoma przeciwnikami był... niepoważny.Widać, ze walka z kilkoma przeciwnikami będzie trochę uproszczona.No i widzę, że przeciwnicy potrafią się wspinać jak Altair ;)
Hmm... Na poczatku wszystko super - wyglada jak taki stuningowany Prince of Persia - grafika miodzio, atmosfera nawet jest. Niestety scena walki po zabiciu glownego celu jest moim zdaniem za malo dynamiczna i jakas taka sztuczna.
Poza tym to wiekszych zastrzezen brak - bedzie hicior jak nic.
Wiesz może grali na Easy dlatego tak ci przeciwnicy nie walczyli jak będzie hard to może się wtedy wszyscy na ciebie rzucą!!
przyladajac sie umiejtnosciom bohatera w walce z wieksza iloscia przeciwnikow, az dziw bierze, ze nie zadzgal wszystkich juz na samym poczatku. moglby rzucac samymi nozykami.
mam nadzieje, ze filmik pochodzi z gry na poziomie ultra easy.
reszta calkiem niezle.
Nie no gra mnie rozwala, pod każdym względem działania ;D i ta końcówka, zeskok do sianka to wygrywa wszystko xD. Warto między innymi dla tej gry złożyć nowego kompa ;)
A ja się zawiodłem. Liczyłem, że będzie to skradanka a tu wygląda to na jakąś zręcznościówkę :/
nadal walka słaba.
Głupio to wygląda, tylu chłopa na jednego i czekają aż kolega padnie i dopiero przystępują do akcji.
Walka z żołnierami to porażka - troche drętwo to wyglądało. Cała reszta miodzio - bieg przez miasto i skok to sianka był super ^^ Niepodoba mi się jednak to skakanie po budynkach - a dokładnie skoki na 2 - 3 metry po czym bohater łapie się króciutkiego gzymsu koło okna - czy to jest wogóle możliwe?
Ale gra na pewno bedzie dobra :D
Fakt, twórcy zapomnieli, że specjalizacją Asasyna są ciche zabójstwa, a nie walka z kilkoma przeciwnikami. Kto to widział, by świetnie wyszkoleni chrześcijańscy rycerze tak się zachowywali? Ale ucieczka była już super. Nawiasem mówiąc... ciekawe kim był władca widoczny na początku (Ryszard Lwie Serce?) i cel Altaira?
grafa fakt, bardzo bardzo dobra (odległość rysowania miasta mnie powaliła), łażenie i skakanie po murkach/domkach również miodzio, ale realizm walki? śmiech na sali normalnie...
eh... oby to bylo na easy, bo jak dla mnie to klimat rewelka (zwlaszcza design glownego bohatera), sam pomysl tez ale... no wlasnie, walka, jest taki moment, ze Altair spokojnie przechodzi pod mieczem rycerza, a ten sie tylko patrzy... albo kiedy naszego zabojce przewrocili- zamiast sie na niego rzucic to spokojnie czekaja az wstanie... ble.
O walce mowa była już dawno że jest zbyt prosta, widzę że niewiele poprawili, a szkoda - niby na Piecyka mogą coś tam jeszcze dorobić, ale konsole mogą niebezpiecznie ucierpieć O_o - Paranoja : )
Ależ ta gra ma potencjał, po grze rogalem w WoWie i Skrytobójcą w Oblivionie, Assassin's Creed to dla mnie obowiązek:)
Dawno żadna gra nie zrobiła na mnie takiego wrażenia, nareszcie coś nowego! I jak dla mnie to może byc i skradanka i nawalanka, ważne żeby grało się świetnie. Mam nadzieję tylko że dopieszczą ją jeszcze ze strony technicznej i wzbogacą o fizkę, która dla mnie ostatnio jest jednym z głownych czynników, dla których mówię czy gra jest dobra lub zła:)
e tam jakby walka byla taka latwa to by poszedl od frontu a nie skakal po budynkach :P
gra super, jeszcze pare błędów jest ale gra wymiecie starszliwie
??? - Walka jest "ZA ŁATWA" i mówili o tym sami twórcy wiele razy.
Ucieczka , trzeba przyznać rewelka i jak tą ręką pracuje jak odpycha przechodniów :)
Gra jak dla mnie jest wybitna!!! Choć tak jak wszyscy już powiedzieli walki są zbyt proste! :(
pomijając już walki... czemu nie ma żadnej animacji gdy Altair wpada w siano ? :/
myslalem ze skoro gra ma tyle smaczków to dopracują coś tak małego...
Coy2K -> to wina ograniczenia wiekowego. wszyscy wiemy, ze na woz chlop zapakowal i siano i widly..
Rzeczywiście, walka wygląda dość głupio... ale sama "przymiarka" do zabójstwa, jak i gameplay czysto przechodzący w cut-scenki (i odwrotnie) naprawdę ciekawie się zapowiada.
filmik niezly :) ale walki w grupach jakies takie malo dynamiczne :P
Woooooow
A mi pasuje to że walki będą proste gra nabiera wtedy takiego filmowego klimatu.
Skrytobójca powinien działać cicho, walki są zbyt proste i mało dynamiczne, a postać dziwnie się porusza. Poza tym wszystko świetnie. Przypomina mi to mix Hitmana i Dwóch Tronów.
czegoscie sie spodziewali po amerykanskiej grze? :) realizmu? Show przedewszystkim. Szkoda jeszcze ze beczki nie wyciaga spod pazuchy i nie zaturla nia wrogow na smierc... ;D
Ale zastanówmy się - jeżeli zrobiliby z tego Thiefa... to... to zapomnijmy o pamiętnych filmowych akcjach Robin Hooda :-) Ja się cieszę, że zupełnie otwarcie będę mógł skoczyć z dachu na przemawiającego do ludu ważniaka i ukrócić go o głowę. A ucieczka? Ta prezentuje się nieźle.
Ps. Pierwszy skrytobójcy mordowali pod wpływem haszyszu (stąd słowo assasin) - wiadomo coś na temat ćpania w Assasind Creed? :D
Wszystko mi się jak na razie w tej grze podoba oprócz walk z większymi grupami przeciwników. IMO więcej frajdy będą sprawiały starcia jeden na jednego, stealth kille no i samo przygotowanie do realizacji efektownej egzekucji. :)
Mam nadzieję, że coś zrobią z tą walką z większymi grupami przeciwników. Trochę szkoda, by było jakby cała gra została zepsuta, przez ten jeden nieciekawy patent.
Słabo, na gametrailers jest już od piątku w lepszej jakości :-P
Zgadzam się z innymi, że gra ma świetny klima, design świata i postaci ale walka jest dziwnie "niedorobiona"(??), a wyszkoleni rycerze zachowują się jak przygłupy.
Hmm... Jak dla mnie to to nieciekawie to wygląda. Zgadzam się z musio3 , też myślałem ,że będzie coś bardziej realistycznego , a tu taka bajka wyszła :/ Może zagram dla samej fabuły.
Jedna rzecz tylko mi się nasuwa - Podług tego co mówiła Jade w zapowiedziach gracz winien "móc" przyjąć na klatę tylko jeden, ostatni cios - Czyli według tego w powyższym filmiku zginąłby 6 razy...
... czyli nie wychodziłoby na to że ta walka taka łatwa, tylko coś się zmieniło i jesteśmy nieśmiertelni : )?
Gierka fajna ale walki z grupą przeciwników powinny być przynajmniej takie jak w PoP.
Może taka a nie inna walka w otwartych starciach ma wymusic na graczach nieco inny styl gry niż ten znany z PoPa. Pamiętajmy ze główny bohater jest skrytobójca (którego atutami są szybkość, zwinność i zaskoczenie a nie siła mięśni), a nie szermierzem.
PS>>
Przypomnijcie sobie jak pokracznie walczyło się mieczem w Thief'ie, nie dlatego ze autorzy nie potrafili lepiej tego zrealizować, tylko dlatego, ze gł. bohater był złodziejem a nie wojownikiem. Myślę, ze tu jest podobnie.
Hmm... Fajna sprawa :)
Gra mnie zauroczyła od pierwszej chwili kiedy o niej przeczytałem.
BTW... Powiedzcie mi, kto wam karze walczyć? Przecież można od razu uciec bez konieczności beznadziejnej/głupiej/niedopracowanej walki (chyba(?))
moszeusz--> Można ale fajnie jest powalczyć , grę i tak kupie.
CZEKAM NA Tą GRE O KOłO 1,5 ROKU. Nie ma się co czepiać skakających cieni na twarzy ponieważ to jest tylko filmik żadne demo które sam w nie grasz po za tym gdy będziesz grał to nawet nie spostrzeżecie się takich głupot bo to podczas gry jest nie zauważalne mojm zdaniem gra będzie świetna. Faktycznie ta walka może a raczej powinna być efektowniejsza ale nie wiem co to za poziom trudności. Ktoś wcześniej napisał że powinien zginąć z 10 razy hahaha ciekawy bardzo jestem jak on to na tym filmiku zauważł fani dobrze wiedzą zę assassin może zginąć po jednym POżąDNYM uderzeni a nie po zadrapaniach bo jak bu tak miało byś to byś nawet jednego zawodnika nie pokonał. Czekam na tą gre z niecierplwością
To chyba poziom mega-łatwy bo przeciwnicy nie robili w zasadzie nic, aby naszego kompana zadzgac:)
Fajny klimat byl na poczatku filmiku, do momentu, gdy gosciu zrobil pierwszy czterometrowy skok w gore. Pozniej bylo juz tylko gorzej. Wlasciwie dlaczego on zeskakiwal na dziedziniec dla zabicia glownego celu, przeciez mogl rzucic nozem z dachu, wlasciwie wszystkich mogl tam wybic, rzucajac nozami...
Jakze sie ciesze, ze nie napalalem, i nie napalam sie na ta gre.
widać jak Altair upada pod jednym z ciosów. To powinien być jego koniec...
@sadek1992
Wiesz...kiedy gość przechodzi "pod mieczem" prawie "ocierając" się o niego plecami, kiedy upada - powinien zostać pojmany (albo zabity ale to byłoby głupie), wielokrotnie odwraca się plecami do strażników, potem roztrąca ich (!!!!) i ucieka.
W każdej z tych sytuacji mógłby zostać zabity - i nie powiem ile razy bo by to przekroczyło wartość 10 wielokrotnie.
musio3 -> e tam, Altair mial szanse jak 1/1.000.000, ze sie wywinie z wiadomej sytuacji. nie moglo sie nie udac :D
@cioruss
No i dodatkowo szansę powiększa wykluczenie otrzymania POżąDNEGO ciosu, który mógłby go zabić - na śmierć. No i też nigdy nie wiadomo co może zdarzyć się między "umieram" i "umarłem" więc chyba jestem histerykiem...
Ja chyba się robię za stary na gry...:(
KubeL666 [ Centurion ]
Odnośnie głównego bohatera może bym się i zgodził ale dlaczego wyszkoleni rycerze w tej grze to imbecyle i niezdary? Tylko nie pisz, ze to też assassini i w wolnych chwilach dorabiają w szeregach armii ;-P
Gra ma napewno klimat, motyw ucieczki wymiata, ale gra ma wiele niedociągnięć, szczególnie drażni mnie sztywna walka, przydałoby sie troche powera!!!
poziom inteligencji przeciwników na filmie jest niższy od 0, do tego raczej wiele więcej niż w POP się nie zmieni prócz klimatu i tego że książę miał nadzwyczajne zdolności jeżeli chodzi o akrobatykę XD a tu bohater ma jeszcze nadzwyczajnie dobrą celność :D bo ze sporej odległości rzuca jakimiś sztylecikami ze śmiertelnym skutkiem :D
Jest trochę niedoróbek w zakresie fizyki. Jeżeli facet skacze na platformę wiszącą na linie, to ta platforma powinna się rozkołysać, a tutaj stoi w miejscu jak zawieszona na sztywnym słupie. Ale jeszcze trochę czasu zostało, może poprawią.
A tam przesadzacie z ta walka;] widać ze poziom jest super łatwy i autorzy(filmiku) maja wpisany kod na nieśmiertelność, bo co to by był za filmik gdyby nasz główny bohater padł po jednym strzale .
Mam nadzieje, że na wyższych poziomach nie damy rady walczyć z taka dużą grupą ludzi. Bo gdyby tam była jedna osoba a nie 10 to by walka wyglądała fajnie i kinowo :D
A skad wy do cholery wiece ze walka jest prosta? Bo niby tak to wygląda... Nie wszystko co wygląda na łatwe to odrazu jest skazane na poraszke.. napewno ten co grał wtedy juz ma to opanowane i wie co robic poprostu nie dawał im szans... Wy byscie sie odrazu rzucili na mistrza walki bronia? Ja Cwicze Krav Mage i sam kopie dupe kilku kolesiom naraz... Gdy by wszyscy zaatakowali w jednym momecie to sami by sie wyzabijali... Wystarczylo by zrobic unik... To by było dopieru nudne..
Seboolek ---> masz rację ale walka i tak wyglądała troche drętwo, przydał by sie hoolywoodzki rozmach ;p
Najlepsze jest to jak gość kogoś klepie odwrócony plecami do 20 innych a tamci stoją jak kołki. Normalnie jak na filmach
Seboolek Krav Maga Krav Magą ale ciekawe czy jakbyś klepał kogoś, a za tobą stało by kilku kolegów tego kogoś z mieczami w łapach, to nadal byś dał im radę. Wątpię, nawet jeśli miałbyś do obrony miecz, a oni rzuciliby by się na ciebie równocześnie. Chyba, że jesteś naprawdę taki dobry ;-] Poza tym ci rycerze nie wykazują żadnej inicjatywy. Jakoś "ten co grał wtedy juz ma to opanowane i wie co robic poprostu nie dawał im szans" nie przemawia do mnie, zauważ jak rozgrywa się akcja, pomiędzy starciami z kolejnymi przeciwnikami jest tyle czasu, że spokojnie można zapalić fajkę, wychędożyć lubą i stanąć z powrotem w szranki. Altair wykańcza ich po kolei, a ich samych stać jedynie na przyglądanie się jak to robi, szkoda, że mu jeszcze nie pomogli ;-P
Seboolek
Wiesz...przypominasz mi pewnego mojego gracza, któremu prowadziłem sesję:
"Zostałeś otoczony przez bandę orków. Pierścień ostrzy celuje w ciebie czekając na fałszywy ruch"
I jego odpowiedź:
"Robię unik"
Kopiesz dupę kilku kolesiom na raz, którzy nie mają bladego pojęcia o biciu. Spróbuj się spotkać z dobrym kolesiem chociażby z kyiokushin (czort wie czy dobrze napisałem), który wie jak kopać i uderzać i na pewno nie da Ci się złapać za włosy ani za jaja. A jak trafisz na kolesia, który zna Aikido to twoja wyciągnięta ręka sama zrobi Ci krzywdę.
I za prawdę - tylko w filmach ktoś umie poradzić sobie z 10 przeciwnikami na raz. W grach też.
angalo--->>>
''ale dlaczego wyszkoleni rycerze w tej grze to imbecyle i niezdary?''
Bo to jeszcze wczesna wersja gry. Przypomnij sobie wczesne filmiki z Wiedźmina, tam gdy jeden przeciwnik atakował, reszta czekała na swoją kolej do zarżnięcia, a na ostatnich filmikach widać, ze jest już wszystko ok. Myślę, że podobnie będzie w przypadku Assassin's Creed.
PS>>
Grę wydaje UBI, więc jest spokojny o tą produkcje
Oby nie było tego samego co z innymi hitami, każdy się teraz podnieca grafiką, gameplayem, a jak przychodzi co do czego, to się okazuje że gra nie zaskakuje już niczym :)
Miejmy nadzieje że twórcy gry trzymają kilka asów w rękawie.
"Cwicze Krav Mage i sam kopie dupe kilku kolesiom naraz... Gdy by wszyscy zaatakowali w jednym momecie to sami by sie wyzabijali... Wystarczylo by zrobic unik..."
Kocham internetowych zabijakow.
Seboolek-> Jezu... Gdzie ty chodzisz na Krav-mage, że naopowiadali ci takich bzdur?
Kiedy bohater wchodzi w interakcję z otoczeniem - jest rewelacja.
Kiedy przeciwnicy wchodzą w interakcję z bohaterem - mamy żenadę.
Też mam nadzieję, że sporo tu zostanie poprawione. Tu nie chodzi nawet o brak dynamizmu, ale przyjrzyjcie się przez dłuższą chwilę dowolnemu rycerzowi z gromadki, z którą walczy zabójca. Każdy z nich przez większość czasu stoi, jakby się wstydził swojego miecza, często w momencie, kiedy bohater stoi obrócony tyłem.
Za to świetny jest ten moment, kiedy zabójca zasłania się innym kolesiem i przyjmuje na niego strzałę.
wysia--->pierwszy czterometrowy skok w gore
możesz wskazać w którym momencie? jedyne co zauważyłem, to niesamowitą siłę przy wspinaniu się, żadnego latania nie widziałem.
reksio--->Pierwszy skrytobójcy mordowali pod wpływem haszyszu
No tak, ale sekta asasynów była 'muslim only'.
KubeL666 być może masz rację. Mam nadzieję, że gracz z filmiku miał włączony "god mode" i ultra łatwy poziom rozgrywki ;-] Co do Ubi, to jedna z niewielu firm, którą stać na wydanie naprawdę dobrej produkcji, ale czasem takie pokazówki zasiewają ziarno niepewności co do danego tytułu.
(przeklęty limit czasowy)
moneo zgadzam się z tym zasłonięciem, fajna sprawa. Jak widać z tego i innych filmików Altair ma duży wachlarz możliwości jeśli chodzi o ruch i interakcję z otoczeniem i NPCami. To udało się nadzwyczaj dobrze.
Co do stojących żołnierzy to mi wydawało się jakby nie do końca wiedzieli gdzie są, co tam robią i do czego służy to co trzymają w łapach. Na dodatek, przed chwilą jakiś jegomość w szlafroku załatwił ich dowódcę/kompana z oddziału/współtowarzysza spisku, a ci praktycznie nie wykazują jakiejkolwiek chęci pojmania lub ukatrupienia zabójcy.
Z pokazanych do tej pory filmików rozwalił mnie jeszcze (nieco na minus) ten cały skok z wieży do sterty z sianem :-]
Skakanie po dachach fajne, ale walka wyglada kiepsko. Atakujesz jednego przeciwnika to reszta stoi i sie patrzy :|
Czekan tylko na premierę na PC
Film wywarł na mnie bardzo pozytywne wrażenie, ale kilka rzeczy budzi mje wątpliwości. Animcja nie wygląda na zbyt płynną (ale to zapewne zostanie poprawione), no i ta walka z przeciwnikiem. Czemu każdy czeka na swoją kolej? Mam duże nadzieje związane z tą grą, ale póki co wolę być ostrożny. Myślę że najlepiej będzie ją zakupić około miesiąca po premierze, kiedy opinie na jej temat będą już wyrobione i wystawiane "na chłodno".
A, oczywiscie... :) Zbla, czy to Ty? :)
moneo --> Pierwszy? 3:14. Wybicie godne Michaela Jordana. 3:49 - skok w dal jak na olimpiadzie - zrobiony z miejsca, bez rozpedu. I tak dalej. Nie wspominajac np o snajperskich rzutach nozami (tylko lunetki i zblizenia brakuje) np w 4:28 - gdy pozniej ustawil sie na dachu nad glownym celem (4:45) oczekiwalem, ze wszystkich na dole wytlucze takimi rzutami. I tak byloby to lepsze, niz ta zalosna walka..:)
I znowu widać, że polak potrafi tylko narzekać. Nie da się jeszcze zrobić idealnej gry, która nie miała by żadnego błędu, czy w ktorej jak się rzuca nożami to jest jak naprawdę co byś celownik chiał. A co do walki wyobraź sobie że atakuje Cie 12 rycerzy naraz wow fajna gra. To nie ma być świat realny bo to byłoby nudne to co masz na co dzień. Walka jest wlasnie dobra. Jak zaatakuje Cię jeden to zaraz drugi też Cię atakuje może nie zawsze, ale przeważnie. Polecam filmik na youtube w którym jest pokazane jak Altair kradnie filmik nazywa się Assassins Creed - Pick Pocketing. To na tyle.
Jeszcze odnośnie walki. Jak walczysz musisz uniki robić mieć wyczucie czasu bo jak nawalasz się z jednym rycerzem to od tyłu leci już inny miecz. Zobaczcie sobie inne filmiki na gametrailers.com
.. a najlepsze jest to, że:
- walka jednym przyciskiem
- nie ma przycisku do skakania
Jakim jedym przyciskiem. Masz cztery przyciski i do tego cztery przyciski akcji Jeden odpowiedzialny za wolną rękę drugi za rękę z bronią trzeci za ruch głową a czwarty nogami. Sprawdz info gdzie chcesz wszędzie prawie tak pisze.
Jasne jasne:
> Famitsu awarded Assassin's Creed a 37 (10, 8, 9, 10) out of 40, citing
> the story, presentation, and acrobatics, while criticizing the one
> button combat, map layout, and camera problems.
http://www.evilavatar.com/forums/printthread.php?t=38781&pp=20&page=2