Coś Sony ma pecha z tym PS3. Ja jednka myslę, że za kilka miesięcy będzie lpiej, wyjdzie MGS 4, Hevenly Sword (czy jakoś tak) i jeszcze kilka innych bardzo ciekawych gier. Inaczej być nie może, bo taka firma jak Sony nie pozwoli sobie na bycie pośmiewiskiem
ROTFL'n'LOL...
fan realu madryt i raula-->HS już wyszło i zostało dość dobrze przyjęte choć bez rewelacji, IGN i Eurogamer wystawili tej grze 7/10.
Heh, PS3 na pewno niedługo będzie miało wiele super gier i będzie równie dobre co X360 i Wii (pod względem gier), ale Sony już zrobiło z siebie największego błazna w branży :P
Rotfl ... totalny lol :D Beda pouczac recenzentow jak sie recenzuje gry ?? :D Widac ,ze chwytaja sie wszystkiego aby lair nie stal sie klapa finansowa ;] .
HS w sumie zostal zrecenzowany na gre dobra ,no ale niestety nie bdb ,szkoda . Tak czy siak zagrac trzeba ;] .
Eh.. Factor5 - trzeba było robić Rogue Squadron IV na Wii zamiast się obrażać na Nintendo.
A tak macie za swoje:P
no tego jeszcze nie było xD LOL
edit// dobrze ze nie wysyłają tam swoich ludzi żeby pisali recenzje, za innych no bo co taka osoba w jakimś serwisie o grach może wiedzieć o tej grze :P
<---heyk
Często recenzenci dostają do gier dodatkowe instrukcje, a że Sony wysłało ładnie przygotowaną książeczkę z artworkami, radami odnośnie gameplayu i sterowania to już jest złe ...
volvo ---> można wiedzieć skąd wiesz co dostają recenzenci :)?
I radzę doczytać kolejność zdarzeń - najpierw Lar otrzymał kiepskie noty - dopiero potem wysłali poradniki.
To już chyba nie to samo, co dołączenie go do gry.
U.V. Impaler -> Hehehe, dobre!
Żeby ratować się od klęski finansowej niech zrobią porta na PC!
Zanim uderzy grupa fanbojów, zapewne przegrupowująca już się gdzieś w innym wątku, wybronię się trochę:
Mnie nie obchodzi, że Lair jest przeciętny; tym bardziej nie żywię żadnego urazu, czy coś, do Sony - każdej firmie zdarzają się kupy - ale zachowanie tego typu porównać można tylko do obrażonej pięciolatki, która do szkoły nie pójdzie, bo ośmielili się nakrzyczeć, że siusia po korytarzach. No proszę. Trochę klasy.
PR Sony wykazali się empatią wobec styranych grami (wlasnymi?) recenzentów i nikt, niewdzięczni, nie docenił gestu troski...
;p
Nie rozumiem dlaczego Lair ma tak słabe oceny. Spodziewałem się czegoś w przedziale 75%-85%.
Pan Dzikus- może przez to że poza wywaloną grafiką, sterowanie jest dupne.
"Poradnik recenzenta Lair. str1: Napisz dobrą recenzję i zachwalaj najdrobniejsze szczegóły. Pomiń sterowanie. Ogólnie, napisz o tym co jest dobre a resztę zostaw w spokoju."
Po przeczytaniu tego newsa - wielki śmiech.
Po przeczytaniu posta volvo - gleba na podłogę.
Sterowanie jak sterowanie... ale nie zapominajcie o mocno niestabilnych framerate'ach, co bylo podkreslane chociazby w review z gametrailers.
z niecierpliwoscia czekam na kolejne newsy o zagrywkach marketingowych od Sony bo ich dzial PR jest naprawde nietuzinkowy:D co chwile caly swiat sie z nich smieje a oni za kazdym razem znajda jeszcze jeden sposob by znow wszystkich rozbawic...
MaZZeo -> Akurat recenzenci dość często dostają takie informacje. To, że Sony zrobiło z tego taką książeczkę też nie powinno jakoś specjalnie dziwić. Problem w tym, że Sony trochę za późno o tym pomyślało. A raczej nie pomyślało, tylko stara się teraz jakoś naprawić fakt, że Lair ma słabe noty.
CreaToN--->jak ja swego czasu pisałem recki do paru portali to często dostawaliśmy od producentów i wydawców do recenzji nawet nie tłoczone płyty, ale zwykłe płytki palone na domowej nagrywajce. A jakiś poradnikach to mogłeś pomarzyć. Jak był "read me" z klawiszologią to było święto.
CreaToN --> nie o to mi chodziło. Może i producenci wysyłają poradniki, ale jak zauważył Backside, twórcy Laira raczyli wysłać je dopiero po bardzo krytycznych recenzjach. Według volvo - to normalne :))))
CreaToN ---> kolejna osoba, która wie co dostają recenzenci :)?
Co prawda nie mam takich doświadczeń jak IceMan i najczęściej przypominam sobie jednak, co prawda wypalane, wersje posiadające instrukcję w pdf'ie (choć nie zawsze)
Nigdy nie widziałem dodatkowego poradnika, nigdy o nim nie słyszałem.
Jedyne instrukcję jakie kiedykolwiek czytałem były od Cenegi i CDP, ale dotyczyły tworzenia oficjalnych portali dla gier.
mi to sie smiac chce, jakos tworcy nie wpadli na to zeby beta testy zrobic, wtedy mogli by poprawic sterowanie, teraz broszurki wysylaja :P Z mojego punktu widzenia to mogla byc swietna gra, ale ze skopanym, sterowaniem jest swietnym crapem :P
Tonący łapie się brzytwy
Backside ->kolejna osoba, która wie co dostają recenzenci :)?
cytat z newsa:
O ile dołączanie do kopii prasowych informacji o danym projekcie jest powszechnie przyjęte i często stosowane(...)
A to moja wypowiedź:
Akurat recenzenci dość często dostają takie informacje.
Nie muszę być recenzentem by wiedzieć czy coś dostają czy nie.
To, że Sony akurat wydało to w formie takiej ładnej książeczki to ich dobra wola. A że zrobili to dopiero "po fakcie" jest dość zabawne.
Nie wypowiem się na temat sterowania dopóki sam w Lair nie zagram...
CreaTon --> człowieku, przeczytaj jeszcze raz wątek, bo nic nie zrozumiałeś :)
Dołączanie informacji (czyt. Read Me albo zwyczajnej instrukcji w pdfie) jest normalne.
Dołączanie poradników dla recenzentów - zupełnie nie (na co chociażby wskazuje forma "o ile", która po drugiej stronie ma jakieś przeciwieństwo - nie?)
I gratuluję, że dla Ciebie taka działalność PR'u Sony jest zabawną dobrą wolą :).
O LOL!
No to teraz dzieci się pośmiały , dzieci wracają do swoich zabawek bo 95% z zabierających głos i tak w Laira nie pogra.
albz74
Nie obrażaj inncyh określając poziom ich wypowiedzi jako dziecięcy bo ośmielili się posmiać z polityki Sony. Wysłanie tego poradnika do recenzentów do akt rozpaczy i z góry skazany na niepowodzenie i śmieszność.
Acha mam konsolę Sony i X360 więc mam porównanie i kupie Lair. Szanuję Sony ale popełniają dużo błędów w PR to jest jeden z nich. Wkurza mnie że na konsolę Sony cały czas są opóźnienia a najczęściej na razie gram w Obliviona na PS3 (jedyny RPG) a wygląda lepiej niż na X360. Na x360 oczywiście Bioshock.
Teraz czekam na kilka tytułów:
Heavenly Sword
Lair
Baldestorm
Mass Effect
i zobaczymy czy Sony da radę zawalczyć o te święta.
Pozdrawiam
Karol
volvo, creaton - przez ponad 5 lat pisania recenzji NIGDY nie spotkalem sie z takim poradnikiem, ani nawet ze wskazowka ze strony producenta/wydawcy jak mam grac...
Drogi Karolu,
1. Lair dostał oceny poniżej crapów typu Genji, Spiderman, no, trochę wyżej od Gundama
2. Gra jest dostępna w USA i gracze (spora część z nich ma 2 bądź 3 konsole więc argument stronniczości odpada) mają trochę inne zdanie niż część recenzentów - gra na 7+ /8-
3. Produkcja kosztowała 20 milionów $
4. Gra została zmieszana z błotem i upokorzona przez recenzentów którzy nie chcieli się nauczyć sterowania - odsyłam do youtube; są filmiki które pokazują że sterowanie nie jest takie skopane jak to opisują
5. W związku z takimi a nie innymi reakcjami recenzentów Sony wydaje poradnik - może po to, żeby zwrócić uwagę na 'production values' gry. Bo odnoszę od niedawna wrażenie, że dźwięk, historia etc w grach na PS3 służą co najwyżej temu żeby obniżyć ocenę.
Czy w związku z tym naprawdę jest się z czego śmiać ? Ja specjalnie nie widzę powodu. A jeżeli masz problem z dostępnością gier na PS3 to dam Ci dobrą radę- kup X360, resztę wydaj na gry i będziesz zadowolony jak większość chóru prześmiewców którzy są zachwyceni tym sprzętem i zabierają głos w tym wątku.
albz74 ---> zastanawiam się teraz czy podawanie argumentu "ogromny budżet gry" przemawiającego za tym, że gra jest dobra, jest śmieszne czy żenujące...
Gothic I powstawał w garażu.
Na produkcje gry mozna wydac i 2x tyle mln $ i wydac crap, wiec akurat odpuscilbym sobie to jako argument. Za sterowanie [i tylko to] nawet gametrailers dali 4,5. Storyline sie nie wybija, ale tragiczne nie jest, zas zwrocili uwage na dobra oprawe dzwiekowa/muzyczna.
Ale trzeba tez szczerze przyznac, ze gra posiada bugi - typu walka smok<>smok gdzie czasem oba stwory potrafia sie zblokowac w powietrzu przez dluzszy czas oraz system targetowania. Wspomniany framerate wcale grze rowniez nie pomaga. W dodatku dosylanie "poradnikow" [i to zawierajacych wrecz smieszne bledy w opisach smokow] po calym fakcie nie moze zostac odebrane inaczej, jak ratowanie produkcji w sposob wrecz desperacki.
Ja rozumiem, ze mozna pokladac w grze tak duze nadzieje, jak albz to robi, ale trzeba tez czasem przyznac szczerze, ze dana gra to niewypal. Imo, jelsi tyle pism/serwisow growych daje w miare jednolite, niskie noty grze, to cos jednak w tym byc musi.
I co do grania w Lair/posaidania PS3 - daruj sobie albz taki argument. Niejednokrotnie fani PS3 wypowiadali sie o grach na x360 i odwrotnie. Poza tym jest tez cos takiego jak wlasne zdanie, ktore jest wlasnie wyrabiane m.in. poprzez rozne review'y.
Ja rozumiem, ze mozna pokladac w grze tak duze nadzieje, jak albz to robi, ale trzeba tez czasem przyznac szczerze, ze dana gra to niewypal. Imo, jelsi tyle pism/serwisow growych daje w miare jednolite, niskie noty grze, to cos jednak w tym byc musi.
I co do grania w Lair/posaidania PS3 - daruj sobie albz taki argument. Niejednokrotnie fani PS3 wypowiadali sie o grach na x360 i odwrotnie. Poza tym jest tez cos takiego jak wlasne zdanie, ktore jest wlasnie wyrabiane m.in. poprzez rozne review'y.
Zgadzam się w 100% z tym, że jest coś takiego jak własne zdanie. Najlepiej wyrobić je sobie po zagraniu w grę, co niektórzy już uczynili i większość (nie wszyscy) stwierdzili że ocena 5/10 zwłaszcza w porównaniu do ocen innych gier jest trochę 'nie tego' Ale jeżeli sądzisz że ta gra jest gorsza od Spidermana czy Genji tylko na podstawie review, to sorry :) Najwyraźniej recenzenci woleli dostać od Factor 5 kolejnego Rogue Leadera na wypasie a nie bajeczkę o smokach.
Bakcside - budżet gry nie gwarantuje jej jakości, ale dam Ci pewien przykład. W Lair muzykę symfoniczną komponował Hollywoodzki kompozytor J. Debney (m. in. Pasja) - potrójny laureat Emmy, nominowany do Oscara. Muzyka pomijając technikalia (wszystkie Dolby-srolby etc. ) w Lair jest b. dobra, tymczasem co znajdziesz w recenzji IGN:
Sound
There's a sweeping score that really captures the moment and some quality voice work, but there are moments when you'll be attacking a catapult and it seems like a sound effect is missing.
Okazuje się że najważniejsze jest to że czasami katapulty nie słychać :D Ocena 8.0
Dla porównania - muzyka w Ninja Gaiden : 9.0 Sound
Spectacular music and movie-quality sound effects.
Mhm, że się tak wyrażę :) Każda składowa oceny Laira ma udowadniać że to crap, bo przecież byłoby głupio grze która składowe ma na poziomie 9, dać 4.9 :P
albz74 --> "Najlepiej wyrobić je sobie po zagraniu w grę, co niektórzy już uczynili i większość (nie wszyscy) stwierdzili że ocena 5/10 zwłaszcza w porównaniu do ocen innych gier jest trochę 'nie tego'"
Rozumiem, ze ciezko jest przelknac takie oceny gry, ktora pojawiala sie niejednokrotnie przy okazji tekstow w stylu "PS3 pokaze na co ja stac jak wyjdzie Lair, costam i jeszcze costam", ale nie pisz, ze wiekszosc graczy uwaza ta gre za hit, kiedy najwieksze serwisy poswiecone grom daja jej oceny w stylu 5/10.
Niby o czym to ma swiadczyc? Ze wszystkie te serwisy maja nagle beznadziejnych recenzentow? Wszystkie zostaly przekupione przez MS i tylko czekaja zeby zjechac jakas gre na PS3?
Rozumiem, ze niektorym gra sie zapewne podoba, ale Ty sugerujesz, ze podoba sie wszystkim (no prawie wszystkim, "wiekszosci"), ktorzy nie sa recenzentami.
TeadyBeeR- wydaje mi się, że w podanych przykładach dość dokładnie przedstawiłem, na czym polega mój problem z oceną Lair. Rozumiem, że każda ocena jest subiektywna, sęk w tym że moja czy Twoja ocena nie zmieni zachowań konsumenckich, oceny recenzentów niestety jak najbardziej tak. I potem ktoś idzie do sklepu i myśli, że Lair jest gorsze od Untold Kingdoms albo Tony Hawka. A raczej tak nie jest :)
Jak to jest możliwe, że w dość porządnym serwisie IGN w preview ukazującym się parę tygodni temu recenzentowi wszystko się podoba, nie ma problemów ze sterowaniem itd itd a w ocenie finalnej jest już wszystko źle ? Chyba się ktoś nie przykładał do wczesniejszej pracy. Również na GOL mogliśmy przeczytać, że będzie bardzo dobrze. Nie rozmawiajmy o tym czy recenzenci są przekupieni bo to śmieszne, ale jak czytam na NeoGAF czy IGN że większość ludzi nie ma takiego problemu jak recenzenci to o czym to świadczy - gracze nie wiedzą co jest dobre ? :)
albz74------>Chcialbym tylko zauwazyc, ze w kilku recenzjach Lair został naprawde doceniony - oceny 7/10 mówią same za siebie:D To jest hit na miare PS3? A wydanie poradnika dla recenzentow "jak nalezy recenzowac Lair" to jest po prostu proba zatarcia złego wrazenia i udowodnienia, ze to Sony ma racje, a nie recenzenci. Kpina i niezly dwocip zarazem:)
eJay - ależ nikt nie mówi że Lair to mega produkcja na 10/10 . Ja mówię że to nie gra na 5/10 - wtedy takie gry jak Tony Hawk powinny dostać 2/10 .
Lair to pokaz mocy PS3 i nic się nie zmieniło - pokaż mi grę na inną platformę która w 1080p wyświetla takie rzeczy jak Lair - taką skalę, obiekty, wodę, animacje itd. Reszta - jak widać - nie wyszła tak jak powinna ale na pewno nie jest to mega-crap.
I zwracam uwagę- ja nie widziałem całego poradnika - ale czy oni piszą jak oceniać czyli "macie dać 9 za sterowanie bo jest nowatorskie itd' ? Bo Ty piszesz co najmniej tak jakby w tym tekście były wyznaczone cele - IGN ma dać 9, Gamespot 9.2
albz74 --> nawet jak garstka recenzentów (a raczej wszyscy) i graczy uważają że cos w grze jest nie tak, to chyba o czymś to świadczy? Może i niektórym graczom wszystko odpowiada, ale jak innym juz nie, to nie umieją grać?
Moim zdaniem gra powinna byc dla wszystkich, a nie tylko dla tych którzy ogarniają te zdupczane sterowanie...
A jak mieli taki wielki budżet, to moze zamiast brac jakis drogich kompozytorów, to warto było zrobić jakieś większe beta testy?
albz74--->Co mi po liczbach, oprawie i budżecie, skoro gra jest kompletnie skopana pod wzgledem sterowania i przez to niegrywalna. W gry się gra, a oglada to się filmy. Odpal sobie video-review na IGN i zobacz w czym tkwi problem Lair. Jak dla mnie bug z lockowaniem przeciwnikow (na ktorym wakla sie opiera) zupelnie dyskawlifikuje Lair jako rozrywke.
albz -->
ty wciaz nie rozumiesz sedna rzeczy. CO Z TEGO, ze masz piekna grafike jak po prostu granie w to to nie sprawia funu? Muzyka przez holywoodzkiego rezysera? I co z tego? Grac sie nie chce to kazdy ma muzyke w dupie - dlatego tez w zaden sposob jej "wielkosc" nie wplywa na odbior gry.
POnadto Lair jest jedna z tych gier, ktora od jakiegos roku przez takich jak ty byla wymieniana jednym tchem z innymi "hitami", ktore beda system-sellerami. Mialy pokazac na co stac PS3 i byc uber alles. Nie sa i dlatego dostaja po dupie - nawet jak jest lepsza niz 5/10 to jej sie obrywa za hype jaki zostal stworzony.
mikmac - true, hype zaszkodził grze
ale eJAy gros ludzi którzy grali nie widzą w sterowaniu i lockowaniu większego problemu. Wg ocen - jeżeli porównasz do innych gier - ta gra jest totalnie zepsuta.
co ja Ci będę nakładać, a NeoGAF jest 40-stronicowy wątek i gdybym miał z treści tego, co piszą ludzie o sterowaniu etc to gra nie jest tragicznie kiepska.
Jeżeli masz ochotę- proszę http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=175070&page=29&highlight=Lair
Zresztą- hm posiadacze X360 się uśmiechną na ten widok ------------>
albz74--->Sry, ale z tego linka wycieka po prostu magia fanboyow PS3. Takie teksty jak MS funded this review, I can't explain it otherwise. to jest po prostu dziecinada:) Zreszta te tysiac postow weryfikuje bardzo szybko video-review i pokaz sterowania. Oszczednosc czasu, nerwow i napinki:)
Oprocz tego wylowilem kilka fajnych opinii o grze:
game keeps crashing my PS3....
So I borrowed LAIR from my work at Gamestop today...and wow, I am extremely disappointed.
The game is, to be quite honest, a mess. It's a total mess.
i takich opinii jest wiele albz74, sa tez pochlebne, najczesciej napisane przez tych ktorym ich ultrazrecznosc pomogla w opanowaniu Sixaxisa.
Dla Ciebie specjalna recenzja, pod swosjko brzmiaca strona :D http://www.sonydefenseforce.com/?p=122
eJay - jakoś nie widzę żeby na 40 stronach każdy pisał to, co podkreśliłeś. Koniec , kropka. I żadne wściekłe ataki tego nie zmienią. :P
Ja zamierzam kupić Lair nie sugerując się recenzjami, Ty możesz dalej obśmiewać - powodzenia.
Ja na to leje sikiem jednostajnym, prostoliniowym. Czekam jedynie na PES 2008 i obnizke cen:)
A co mnie obchodzi na co czekasz - możesz sobie w to pograć na 25 innych platformach bez obniżki ceny skoro tak cię rozśmiesza wysłanie drukowanej książeczki o grze do recenzentów.
albz74--->Bo to jest smieszne i zarazem tragiczne :) Gdyby jeszcze instrukcja była przygotowana profesjonalnie (vide post [8])...
No to mamy całkowitą jasność- śmieszne i tragiczne zarazem. EOT
albz74 ===> no no, musze przyznac ze obnizyles poziom, pracownikom PR nie powinny tak latwo puszczac nerwy...
Nie bede cytowal odnosnie budzetu i muzyki ale rozumiem ze takie hity srebrnego ekranu jak Alexander, Waterworld cyz Troja uwazasz za najlepsze filmy w historii.
Bo:
- rezyserzy to znane nazwiska - co by nie powiedziec to taki Olivier Stone ma wiecej oskarow niz potrójny laureat Emmy, nominowany do Oscara. - wiec czyni go to prawie bogiem?
- kasa calkiem spora, mysle ze budzet Alexandra to spokojnie odpowiednik 2ch albo 3ch budzetow Lair w swiecie gier
Niewatpie rowniez, ze Blair Witch Project to filmowe dno i metr muly (abstrachujac od tematyki), bo nazwiska nie znane, oscarow zadnych nie mieli a i budzet kiepski.
Gratuluje dobrego filmowego smaku.
P.S. I pamietaj, ze nikt ci nie wmowi ze czarne jest czarne a biale jest biale :]
Tzymische - i mówi to człowiek który na każdy wpis 10-latka w stylu 'MS jezd gupie' miesza dzieci z błotem w stylu 'używaj mózgu do myślenia' :D
O gustach nie wspomnę, wypowiem magiczny tytuł Vampire Rain, natomiast nie zapominajmy że ja z Sony mam 100x mniej wspólnego niż Ty z MS
Wiesz, do Vampire Rain mimo wszystko muzyki nie robil BARDZO ZNANY Z NOMINACJA DO OSKARA kompozytor, wiec to pewnie przez to dostal nawet slabsze noty niz Lair :]
Ah i dodam, ze nie upieram sie VR to nie byl crap, bo byl :)... ale gdyby ten kompozytor to kto wie... kto wie... cholera.
3m - żartujemy sobie 'na poziomie' więc koniec 'uprzejmości' :) Nie wspomnę już o Vampire Rain
Jeżeli znajdziesz chwilę czasu to zajrzyj tu
http://blog.us.playstation.com/2007/08/13/the-lair-score-part-one/
i tu
http://blog.us.playstation.com/2007/08/15/the-lair-score-part-two/
powiedz mi czy uważasz że ta muzyka jest gorsza od muzyki np z cytowanego Ninja Gaiden (ocena 9 za muzykę). Sterowanie etc pal sześć, no ale jak to jest nic nie warte to ja przepraszam.
albz - wiesz... recenzent chyba predzej wylapie fakt, ze ogromna katapulta strzela bezdzwiecznie, niz ze orkiestra w tle napierdziela jakies zajefajne kawalki - ten akurat blad w udzwiekowieniu nie jest drobiazgiem, az dziwne, jakim cudem cos takiego przeszlo przez beta testy...
albz74 pozwól, że wrócę do Twojego posta dotyczącego dźwięku.
Bakcside - budżet gry nie gwarantuje jej jakości [..] tymczasem co znajdziesz w recenzji IGN:
Sound
There's a sweeping score that really captures the moment and some quality voice work, but there are moments when you'll be attacking a catapult and it seems like a sound effect is missing.
Okazuje się że najważniejsze jest to że czasami katapulty nie słychać :D Ocena 8.0
I teraz zauważ pewną rzecz - mianowicie panowie z IGN nie wskazali muzyki wielkiego kompozytora jako wady gry, bynajmniej, wręcz oceniają ją dość wysoko - "quality voice work", zwracają jednak uwagę na błędy jakie są z tą muzyką/dźwiękami związane - sound effect is missing. I teraz - co dla mnie jako gracza ma za znaczenie, czy tego nieobecnego dźwięku nie zrobił niesamowicie sławny kompozytor, czy też nie nagrał go jakiś chłopek w garażu? Absolutnie nic. Dla mnie to błąd. Może trochę za ostre porównanie podam, ale wyobraż sobie porshe carrera, które ma kierownicę kręcącą się w przeciwną stronę (skrót myślowy), a do tego ma niesamowicie wspaniałe opony pirelli, ale tylko 3... Mniej więcej tak widzą Lair'a recenzenci i zapewne gracze. Stąd te oceny, bo graficznie (porshe), to ta gra wymiata.
eJay --> hahaha, dobry link podałeś. Na tej stronie była krótka recenzja Bioshocka i dostał 5/10 :D I napisali ze na pewno byloby lepiej, gdyby wyszedł na PS3 :D :D A teraz dają Lair 10/10, nie mam pytań naprawdę :D
a najlepsze:
Lair could very well be this generation’s “Mario 64″
Gleba :D Co za kretyni.
EDIT: Prosze bardzo, nawet PS3 Advanced dał Lair 50%.
http://gamerankings.com/itemrankings/launchreview.asp?reviewid=805509
Tak btw, g...spy jeszcze bardziej od innych pojechał po Lair, bo dali 1.5/5 :) Taką samą ocenę dostała u nich jeszcze tylko jedna gra - Fantastic Four 2. Niższych nie było. o_O
Plusy:
The music is magnificent; interstitial cutscenes look great. (czyli jednak nie wszyscy zapominają o genialnej muzyce ;))
Minusy:
Everything besides the music and the cutscenes is a crime against the gaming community.