Czekamy na opinie posiadaczy PC. Napiszcie w paru słowach na jakim setupie jedziecie i jakie są wrażenia. Screenshoty mile widziane.
Ja odpaliłem wersje z DX9 na maksymalnej grafice (tylko antyalasing wyłączony ze względu na hdr i filtrowanie na trilineral) na AMD 3800+ X2 , GF7900gs 256/256 (Galaxy, Zalman), 2x512MB 667 (Kingston) :) i gra działała cacy :P o ile się nie myle, to gra jest zoptymalizowana pod procesory dwurdzeniowe :) przynajmniej takie wnioski wyciągnąłem z ustawień gry ;) (jeżeli dobrze zrozumiałem... )
Sciagne po poludniu jak wroce z zajec.
PiotrWpl--->Cyknij screena z menu ustawien, mowisz, ze jest optymalizacja pod dwujajowce?
o, dobre info, ze na 7900 dziala cacy. zobaczymy jak bedzie na 7600, szczegolnie kiedy na ekranie sporo sie dzieje.
Wszyscy czekamy na glosy osob ktore maja viste no i karte z DX 10, aby wydali opinie porownawcza wersji z DX9.
Mam nadzieje ze redakcja GOL'a zrobi krotkie porownanie, bo to chyba pierwsza okzaja zeby przetestowac nowa bilbioteke i czy faktycznie bedzie tak ogromna roznica.
no ja sie dopisuje do prośby o jakiś tekst na Golu......
niestety proba uruchomienia wersji DX10 na Viscie z GeForce 7600 zakonczyla sie fiskiem wyskoczyl odrazu blad biblioteki czego nie powinno byc mimo ze karta nie wspiera DX10...czemu tak sie dzieje? byly jakies aktualizacje? przeciez mimo ze karta nie wspiera dx10 powinna sie wlaczyc tak jak to mialo miejsce z dx9:]
Jak ktoś ma 8800 GTX i Viste też proszę o fotki ;] A najlepiej o 2 z tego samego miejsca ale pod DX9 i DX10 :D
ADEK24 Z tego wniosek, że do DX10 potrzebna jest karta z DX10?Mam nadzieje, ze na moim Celeronie 2.13GHz, 1GB ram i gf 6600 przynajmniej sobie na low pogram.
wg mnie gra nie bedzie za dobra (konwersja)znow problemy z sterowaniem i rzeczy z xbox360...ale ogolnie spoko ladna grafa,bejerow tez sporo,duza interakcja z otoczeniem
Wiec tak pograłem.. grafika jest bardzooo ładna te shaderki, motion blur itp bravo !!! to muszę mieć włączone na max .. lecz detale potworków eee jakieś takie nijakie ... może na DX 10 są ładniejsze ale widziałem trailer z DX 10 i wniczym się nie różnią
więc detale potworkow itp będe zmniejszał aby gra smigala bo na max to przycina ostro ..
detale medium itp ale motion blur max i inne shaderki :)
gra ciekawa ale wole poczekać na full
Athlon 64 3000, 1gb ram, Galaxy Geforce 7600 zalman 550@1600
wkurza mnie dzwiek w grze bo chyba to wina demka ciagle sie zacina ale nie przeszkadza w graniu..
sobie ustawilem wszystko na low , 1024 rozdzialka, i shaderki i Motion Blur i HDR max i gra naprawde zajebiscie wyglada .. bo mi zalezy wlasnie glownie na tych rozmyciach ... i nie spada poniżej 40fps
jak mialem wiekszoc na high to już do 15 FPS spadalo wiekszosc czasu ..
a na medium / high to już od 22-40fps
a low / max shaderki , motion itp - od 35 wzwyz
aby grać na max to wiadomo wymaga procesora X2 i DX 10 grafike
Radkoss --> no za póżno póżniej jak wróce z uczelni
ale w sumie to się nie opłaca patrzeć na screeny bo nie odzwierciedlają tego co się dzieje na ekranie a dzieje się naprawdę dużo.. śnieży strasznie i te potworki ..
oczywiscie rozmycie, itp animacje sniegu to na screenie nie widać.
Skoro na taki sprzęcie działa dość sprawnie(wprawdzie na low) to chyba nie jest do końca tak źle.
wypowiedź mojego kolesia
gre odpalilem wszystko max , AAx16 AFx16 i w tescie ok 14 klatek wiec zle nie jestchyba sciagnął wersje na DX 10
a to jego sprzęt
Core 2 Duo E4300 1.8Ghz @X6800 3.33Ghz + Pentagram 100 CU+ | 2 GB DDR II OCZ SPEC OPS 1000Mhz Cl4 | ASUS P5N-E SLI | BFG 8800GTS 640MB 660/2000Mhz
yep, na 7600gt trzeba dosyc mocno przyciac detale (low) zeby gierka nie zwalniala ponizej tych 25fps kiedy na ekranie naprawde duzo sie dzieje. by the way, w opcjach na samym dole trzeba zaznaczyc, by gierka wykorzystywala 2 rdzenie w procku, deafultowo jest off.
_Luke_ - pewnie ustawil max rodzialke, AA i AF tez na max i sie karta zapycha. inna sprawa, ze tak wyzylowane opcje w ogole nie sa potrzebne (AAx16:o)
"gre odpalilem wszystko max , AAx16 AFx16 i w tescie ok 14 klatek wiec zle nie jestchyba sciagnął wersje na DX 10
a to jego sprzęt
Core 2 Duo E4300 1.8Ghz @X6800 3.33Ghz + Pentagram 100 CU+ | 2 GB DDR II OCZ SPEC OPS 1000Mhz Cl4 | ASUS P5N-E SLI | BFG 8800GTS 640MB 660/2000Mhz
"
to z nvision.pl
http://www.nvision.pl/forum/index.php?s=&showtopic=33491&view=findpost&p=507908
zaraz sie go spytam na dzi dzi .. ee chyba w pracy ..
dobra olać pewnie ktoś inny niedlugo opisze jak to jest z tą grą:)
Everything on high, shadows to medium, motion at medium, HDR medium, no AA, 4xAF.
1280x800:
Snow: 39
Cave: 41
Videocard: Sapphire x1950xt 256mb
Processor: Intel e6600 @3.00ghz
Mainboard: Intel D975X-BX2
Memory: 2gb OCZ DDR2 667MHz
Soundcard: Sigmatel (onboard)PSU: Ultra 600w X-Finity
--------------------------------------------------------
Game runs smooth to be honest with you guys... Frame rate may be low 25- 30's but the game runs steady and smooth.. Im using directx10 with single 8800gtx and 3.8ghz C2D, 16xQAA 16XAF 1360x760.
Videocard: SLI 8800 GTX 660c 2200mem
Processor: E6600 Core 2 @4.0 GHZ
Mainboard: eVGA nForce680i
Memory: 2GB DDR2 900 RAM
Soundcard: SoundBlaster audigy SE
PSU: Custom 1150 watt PSU
-------------------------------------------------
runs... pretty damn good on my machine!
average 30fps outside, 45-60 inside.
Videocard: eVGA GeForce 8800 GTS 320mb SC
Processor: Intel Pentium D 930
Mainboard: eVGA nForce 680i SLI
Memory: XMS2 Dominator 2GB (4-4-4-12)
Soundcard: Creative X-Fi XtremeGamer
PSU: iStarUSA 735w
------------------------------------------
marcing805 "Z tego wniosek, że do DX10 potrzebna jest karta z DX10?" ====> oczywiście, że tak. Nie wiem skąd to zdziwnienie. Przecież karty z serii 7xxx nie są kompatybilne z DirectX 10, więc jak mają obsługiwać gry w tym formacie??? Co innego, gdy się puści grę pod DirectX 9.0c na GF8800 - ponieważ te karty są kompatybilne z wcześniejszymi wersjami DirectX to pójdą na tych kartach bez problemu, ale nie odwrotnie.
Jeśli chcesz grać na DirectX 10 musisz kupić GF880 (albo R600 jak wyjdzie), a jeśli jest ci to obojętne to odpalaj wersję DirectX 9.0c albo kup tę grę na Xbox360 (i może też samego Xbox360).
a ja sie zastanawiam bo 8800 mam ale visty nie mam........i co teraz?? reinstalki mi sie nie chce robić :(
Nie zrobiło to demo na mnie wrażenia, ale nie chcę wydawać pochopnych wniosków, bo za mało grałem. Na chwilę obecną jakoś nie mam ochoty włączyć ponownie.
Wygląda lepiej niż na screenach, ale to raczej zrozumiałe, średnio mam ~46 klatek, najmniej miałem 38.
Jedną misję tylko odpaliłem... mogli chociaż oznaczenia klawiszy zmienić w samej grze (nie w opcjach!). Podszedłem do jakiegoś małego mecha i wyskoczył napis "Press B to enter", oczywiście trzeba było wcisnąć E. Nawet takiego czegoś im się nie chce zmienić...
aha, no i finisz dema był taki, że wywaliło mi sterowniki i system się wysypał, musiałem go twardo zresetować. :)
Minimum system requirements:
OS: Windows XP
CPU: Intel Pentium 4 HT
RAM: 512Mb (XP) / 1GB (Vista)
Hard Drive: 8 GB
Disc Drive: DVD9 compatible
Video: VRAM 256Mb. Direct X9.0c/Shader3.0
NVIDIA GeForce 6600 or greater
Sound: DirectSound compatible, Direct X9.0c
Peripherals: Mouse, Keyboard
Recommended system specifications:
Windows Vista
Intel Core 2 Duo
RAM: 2 GB (Vista) / 1 GB (XP)
Video: VRAM 512MB. Geforce 8800+
marcing805 wlasnie z informatycznego punktu widzenia gra w dx10 powinna sie wlaczyc na karcie z dx9, lecz niestety widac istnieje blokada specjalnie by kupowac nowe karty graficzne, takie bledy nie wystepowalky na kartach zgodnych z dx8 bo dzialal na nich BEZ PROBLEMOW dx9.
ZbyszeQ--> DX10 dla Windows XP--->http://dobreprogramy.pl/index.php?dz=15&n=6396#komentarz
oraz strona tego otoz projektu wraz z bibliotekami -->http://alkyproject.blogspot.com/
mozliwe jest ze dziala..ale jesli nie to przejscie na Viste Ci czeka..albo zakup konsoli co jest lepszym wyjsciem odnosnie gier :)
ADEK24 -> Nie, nie, nie. Jak maiłeś kartę z DX8, a gra np. SP Chaos theory miał obsługę DX9 (PS.3 itp) nie miałeś PS3 tylko miałeś 1.1 bo Twoja karta tylko obsługiwała DX8. To tak jakbyś powiedział że Geforce 4 MX ma nałożone programowo ograniczenia żeby na niej nie działał DX9 ;p
A to co dałeś w linku to tylo emuluje dx10 pod XP. To nie jest obsługa DX10. To tak samo jak z emulatorem ps2 na kompie. Kupisz sobie 8800 GTX i puścisz to na Vista/DX10 to wyjdzie Ci 30 klatek, a włączysz tą samą grę na tym samym kompie pod XP z emulacją wyjdzie Ci 3 klatki ;]
tak czy siak DX10 za pol roku wniesie:
1) zmiane wszystkich systemow na Viste
2) koniecznosc zakupu nowych kart a czasem i kompow bo nie ma kart pod AGP (moze AMD 2900 bedzie)
3) brak mozliwosci grania dla posiadaczy nadal dobrych kart graficznych typu GF7900
co za tym idzie wniosek KOMPUTER JEST ZBYT DROGI W UTRZYMANIU JESLI CHCE SIE GRAC.
ADEK24
Vista będzie konkretną propozycją tylko wtedy, kiedy gry będą w pełni korzystać z DX10.A to nastąpi nie predko.Powiedzmy sobie szczerze: Ile Lost Planet na DX 10 rozni się od R6 Vegas w najwyższych detalach pod XP?Czy to jest rożnica dla ktorej warto wydawać następne 2000zł na sprzęt?
Tu chodzi raczej o to czy producentom uda się (a raczej jak prędko) wymusić na graczach konieczność wyłożenia gotówki na nowy sprzęt (i oprogramowanie - Vista), tak aby masowe wydawanie gier TYLKO pod DX10 i Vistę stało się możliwe i, co ważniejsze, w pełni opłacalne. Ja obstawiam, że dojdzie do tego najwcześniej na przełomie 2007/08.
A demko się ssie. ;)
mi o grafe specjalnie w tej grze nie chodzi :P
GRA JEST POPROSTU WYŚMIENITA
LOST PLANET RULEZ xD ABY WIECEJ TAKICH GIER NA PC :)
Ocenie jak tylko zagram po pracy.
Obecnie ludzie roznia mowia o tej grze. Wielu sie podoba, ale tez wielu pisze ze to kiepscizna.
Coz, o 17... sie dowiem cio to ;]
SAUCHAJCIE SCIAGLEM DEMKO POD DX10 INSTALUJE I CHCE URUCHOMIC I MI TAKI BLAD WYSKAKUJE, CO MAM ZROBI. ZALACZAM JPG Z INFO O BLEDZIE. HELP ME!!!!!!!!!!!!!!!!!
Zainstaluj dx9 wersje Aprill 2007. Brzmi to dziwnie dawac dx9 do visty, ale niestety tak trzeba to zrobic.
Tu masz link:
http://dobreprogramy.pl/index.php?dz=2&t=36&id=147
Instalacja dx9 w Viscie uzupelnia braki bibliotek nie dodawanych prze auto update. To nie reinstall dx10, to dodanie brakow.
Poza tym nie ma dx10 w ersji instalacyjnej. Jedyna Forma dx10 to wbudowany juz w Viste. Alky nie biore pod uwage bo to emulator i nie dzialajacy.
Instalowanie dx9 pod Viste jest wymagane w wielu grach do prawidlowego dzialania.
Wy też macie taki mouse lag? FPS'ów mam jakieś 20-30, a mouse lag to minimum pól sekundy. Straszne dno. Ruszam myszką i dopiero pół sekundy później widać reakcję...
A poza tym gra resetuje kompa w momencie jak strzelam... extra, nie ma co.
Dlatego nikt nie lubi konwersji gier z konsol.... i słusznie, bo są gówniane. A potem PC-towcy myślą, że właśnie tak gówniane są gry na konsole i od razu nie lubią gier konsolowych... czy ta gra jest jakoś lepiej sterowalna na konsoli? Czy też jest tak beznadziejna jak to demko na PC?
Sprawdzal ktos roznice miedzy dx 9 a dx 10 ;) ? Wlasnie sciagam demko dx10 i chcialbym sie dowiedziec jak wrazenia :)
Tweety32 - na konsoli nie ma żadnych problemów .
Tweety32- wylacz motion blura.
W porownaniu do wersji klockowej jest wiecej cieni ,sa w wyzszej rozdzielczosci ;] ,plus kilka urozmaicen w wersji dx10. Tak czy siak na to co gra soba prezentuje to mogli jeszcze bardziej ten kodzik dopracowac.No ale to demo i jak wiadomo ,zazwyczaj chodza gorzej niz full ;] . Poczekamy zobaczymy . Jedno sie nie zmienilo wogole ;P ,gra nadal w singlu jest tak samo nudna ;D .
Wyłączyłem wszystko co się dało. Mouse lag to jakieś 10 - 20 klatek, co przy 30 fps daje pół sekundy. Oczywiście przy 60 fps daje już mniejszy ułamek, ale jak dla mnie to dalej jest dno totalne. Jak można robić jakikolwiek mouse lag?!
A tak w ogóle to mogę chodzić sobie itd, ale w momencie jak strzelę to komp się resetuje. Co z tym zrobić? Nie wiem. Dno, dno, dno.
Dzieki, wlasnie pobieram dx9, a jest mozliwasc pobrania dx10 zeby przeinstalowac
[49]dudxxx--> nie ma
Cainoor ->
Athlon 64 3000+
Gigabyte K8NS Ultra
1 GB ram
Asus GF 6800 GT (128 mb ram)
SB Audigy 4
I... tak, inne gry chodzą dobrze.
Zresztą nie ważne, to tylko kolejna średnia strzelanka...
Ech, nie ma jak konsola. Niech to nawet gorzej wygląda, ale wkładasz płytę, włączasz i grasz.
Ja mam AMD A64 3000+ Venice, 2 GB RAM DDR333, Leadtek Winfast GF 6800 i powiem Ci, że na tym sprzęcie raczej nie może chodzić dobrze najnowsza gra. Jednak nie mam co się spierać. Na konsoli grało mi się w to bardzo przyjemnie, więc na PC już tego nie kupię.
Zainstalowałem i pograłem ociupinkę w wersję DX9. Gra bardzo mi się spodobała, choć parę rzeczy też mnie zdenerwowało. Outdoors mam 20-30fps w 1024x768 all max co się dało (nie da się niestety w grze ustawić FSAA, ale HDR na max i anizox16), indoors ~40 klatek. Generalnie jednak nie narzekam. Może z dwa razy przycięło się, przy naprawdę dużych eksplozjach. Na pewno będę rozglądał się za pełną wersją, choć oczywiście dzisiaj postaram się jeszcze skończyć oba poziomy z demka (patrzyłem tylko na początek pierwszego, do zdobycia rakietnicy).
PS. Jak będzie więc takich monstrualnych potworów jak ten z początku pierwszej misji, to jestem na tak. :D
Zgodzę się też co do tego, że ta konkretna gra nieporównywalnie lepiej wygląda w akcji niż na screenach. :)
Tweety32 --> Próbowałeś wyłączyć przyśpieszenie sprzętowe w ustawieniach karty dźwiękowej?
Cainoor -> Ależ Lost Planet na odpowiednich ustawieniach dalej wygląda nieźle i chodzi dobrze (20-30 fps) u mnie. Tyle, że przy 20-30 fps nie ma prawa być żadnego opóźnienia myszy. Po prostu tym gościom wisi jak robią konwersje. Nawet nie usunęli napisów "press A to enter". Nawet im się tego nie chciało zrobić.
Są gry, które wyglądają bardo dobrze i działają bardzo dobrze u mnie, np. Infernal - wygląda świetnie i na max detalach mam zawsze > 30 FPS. Sam się temu dziwię, ale jednak - DA SIĘ.
Tylko trzeba chcieć, a jak programiści się opieprzają to ja mam gdzieś ich grę.
A jak nie umieją lepiej zrobić to może trzeba zatrudnić innych programistów?
W każdym razie to demo mnie przekonało, że Capcom ma w dupie graczy i wydaje gówno i ja tego gówna nie kupię. No i tak to.
Tweety32
Jeśli oczekujesz od sprzętu, który ma prawie trzy lata, że będzie działał z najnowszymi grami, to jesteś trochę niedzisiejszy. Narzekaj sobie na Lost Planet i nie graj w to, mam to gdzieś. Z tego co widzę w internecie, to większość osób jest zadowolona, że LP wychodzi na PC, a i owe demko nie jest takie tragiczne.
Na 6600GT 1gb ram i procku 2.44 mogę grać na całkowitym min w rozdziałce 640x480:D nie powiem gra jest super;P Jeszcze kilka miesięcy i zobaczę jak na maxa wygląda;P w Dx 10
jak się w tej grze savy robi??
Ps. Można prosić o screeny z dx10
na :ATHLON64 3000 ,512mb ram,gf 6600GT 128mb na rozdziałce 640x400 i wszystko na low nieda sie grac
normalnie jest całkiem dobrze bo od 25-50FPS ale jak są potworki itp to do 3Fps z chodzi i nawet nizej a wtedy jakiś komunikat wyskakuje
ja gram na 1024x768 detale minimalne i wyciaga max. 25 fps a grafa jest dobra DX9:)
napewno w DX10 bedzie kolosalna roznica gdyz nawet gdy wlaczylem high DX9 to byla srednia grafa widac konwersja specjalnie zubożona w DX9
ale i tak grafa mnie w tej akurat grze nie obchodzi jest dobra, aloe klimat super gra poprostu miodzio xD
qbazzi to przez małą ilość ramu. mam gorszego proca ale więcej ramu i nic takiego nie wyskakuje na min tylko przy naprawdę dużych wybuchach zwalnia na chwile o 5 fps
Też tą grą byłem zachwycony po 2 misjach. Niestety radość minęłą po kolejnych dwóch...a im dalej tym było coraz gorzej. Nuda na maxa i monotonia. Najwyżej 5/10
Są gusta i guściki tera czekamy na Gear Wars;P
Ciekawe czy wymagania by były jeszcze większe;P
gierka full wypas, ale granie w pelna wersje odloze jak dokonam uprgade sprzetu. u mnie ledwo lazila jak dalem wszystko na low
Zobaczcie testy http://emulacja.in4.pl/komentarze.htm?news_id=13087
Na najlepszej grafie gra ma 15 fps przy 1900 czyli to nawet nie pełne HD:/ co by było przy max rozdziałce?? 5fps;P
MasterekPL <- u mnie bylo dokladnie tak jak u ciebie poczatek super a pozniej nuuuda, po drodze trafily sie perelki typu Worm niezla zabawa z tym robalem czy Moth tu juz bylo gorzej i zero wysilku przy ubijaniu gadziny a pozniejsze etapy tak mnie znudzily a walsciwie przybily dociagnalem do 8 i dalem sobie spokoj zamienielem sie z kolesiem na COD3 :), ale na PC zassam i odpale w DX10 moze zobacze w koncu jak Vista radzi sobie z grami. Mam nadzieje ze nie spaprza tej konwewrsji tak jak dal ciala Capcom przy RE4.
Moj sprzecik Athlon 3000 64bit, 1GB ramu, Gigabyte 7600GT i gra na rozdzialce 1024x756 wszystko na maxa nawet aa :P i gra chodzi dobrze zero przycinek :)
Ale fajnie, demko świetnej gry z konsol. Szkoda tylko ze ja w nie sobie nie pogram...
Ściągnę dzis wieczorem, jak nie zapomnie to opisze wrazenai i dam screeny :P
Tomas1987 jak patrzyłeś na tą rozdzielczość to jest full HD 1920x1200 a nawet więcej full HD to 1920x1080
Jak niby udało Wam się włączyć rozdzielczość 1024x768?
Nie ma w opcjach tej rozdzielczości, przynajmniej u mnie. :D
No no, 15 klatek w FullHD :D
Fajne porównanie do konsol; PS3 z GPU z czasów GF 7900, 128-bitową szyną pamięci wyciąga na tym samym silniku 60fpsów w wersji roboczej DMC4
a ile trzeba mieć wolnego miejsca na dysku gdzie jest system, nie mogę zainstalować dema, ponieważ wyskakuje komunikat, że zamało miejsca a mam wolne około 1GB i zmieniam folder na inną partycję
tylko że ta gra była ROBIONA pod konsole a to jest tylko przeróbka na PC. Ciekawe jakby działał np. Superme SCommander na konsolach.
Radkoss - irrelevant. Gra używa tego samego engine (Frame) w wersji przystosowanej do PC, którym jak rozumiem będzie napędzane również DMC4 i inne wersje pecetowe gier od Capcomu
Albo poprostu programistom się nie chciało tego zoptymalizować pod PC. I efekt jest taki jaki jest.
albz--->Co to za porównanie.Soldier of Fortune też było robione na tym samym silniku co Quake II a jednak miał "kapke" inne wymagania.Poza tym Lost Planet wygląda lepiej niż DMC4.
Radkoss- myślałem że to gry na konsole trzeba optymalizować (512MB RAM na wszystko)
rafaleon 2.1 - Poza tym Lost Planet wygląda lepiej niż DMC4
kup sobie okulary.
Odpaliłem tak żeby zobaczyć DX10. Na wysokich ustawieniach z cieniami na medium, AAx8, AFx16 grałem bez problemu. Grafika ładna trudno żeby powalała, sama gra pasuje bardziej na konsole gdzie duże bum bum i graficzne bajery z całym przerostem formy nad treścią są mile widziane. Na PC siedzenie na krześle i naciskanie FIRE, FIRE nie jest ani absorbujące ani odprężające ;p
Sugerujesz że to wygląda lepiej niż LP.
eJay, Stranger --> To ja mam inną wersję ;p Domyślnie było 1280x1024 i mogę zmienić na 640x360 i na 1600x1200, ale 1024 w ogóle nie ma w opcjach. :)
tez uważam że lost Planet wygląda lepiej niż DMC4, a co do tego ile razy można fire wciskać to jest wciągające;P
Grafika nabiera rumieńców gdy wyłaczy się te wszystkie bajery z motion blur na czele. Nie dość, ze więcej widać, to jeszcze można podziwiać teksturki:)
Motion blur jest "cool" chociaż akurat nie na screenie :P Bardzo ładne są także eksplozje.
Sugerujesz że to wygląda lepiej niż LP.
:) mogłeś się bardziej postarać. To chyba najbardziej badziewny shot opublikowany dla tej produkcji w toku :)
http://media9.xboxyde.com/27dd2daf874b09d0dc3b0e2fdd959f57/nerofight.avi
http://mainmirror.xboxyde.com/27dd2daf874b09d0dc3b0e2fdd959f57/dmc4trial.wmv
Pozdrawiam
albz74 -> grafika na full w wersji na PC nie jest ta sama jak masz na konsole...wydajesz sie zapominac o tym drobnym szczegole.
albz74 -> grafika na full w wersji na PC nie jest ta sama jak masz na konsole...wydajesz sie zapominac o tym drobnym szczegole.
Tzn ?
Coz jest to demo w wersji niedorobionej ,o czym informuje nas wiadomosc na starcie ;P . Zobaczymy jak full'a zoptymalizuja :P (oby cokolwiek ruszyli :D).
albz74 coz ps3 ma uklad graficzny pokroju gif'ow 7900 128-bitowa ,ale jak to bywa z konwersjami w dwie strony :P nie wychodza za dobrze :P . Coz frame byl pisany pod konsole , potem jak lost planet nie zarobil ile powinien zaczeli go przerabiac pod pc ;] i czy juz skonczyli jego optymalizacje czy nie (czy wogole jakas zrobili xD),zobaczy sie w fullu :P .
"Tzn ?"
nie mow, ze nie widzialac screenow porownujacacych grafike miedzy 360 a pc- na pc ostrzejsze tekstury, bardziej zaawansowane efekty etc.
No no, 15 klatek w FullHD :D
Fajne porównanie do konsol; PS3 z GPU z czasów GF 7900, 128-bitową szyną pamięci wyciąga na tym samym silniku 60fpsów w wersji roboczej DMC4
Mnie to jakoś nie dziwi, przecież nie od dziś wiadomo, że dobrze zaprojektowane architektury zamknięte mają dużo lepszą wydajność, niż otwarte o lepszych parametrach. Nie zdziwię się również, gdy gra robiona na X360 lub Ps3 w wersji pecetowej będzie wymagała procesora czterordzeniowego, co najmniej 3 GB ramu i najnowszą kartę graficzną, żeby dało się z niej wyciągnąć maksimum detali... To jest cena jaką płacą pecetowcy za możliwość dowolnego konfigurowania swojego sprzętu i grzebania w jego bebechach.
-> Judith - dokldanie - dobrym przykladem zamknietej konfiguracji byla amiga, ktora przez lata - mimo, ze duzo slabsza technicznie (moze nie graficznie, ale szybkosciowo) stawiala czynny opor pc'towi.
Hmm, gdy próbuję odpalić grę z .exe, wyskakuje mi windowsowy komunikat o tym, że aplikacja LostPlanetDX9.exe spowodowała błąd i zostanie zamknięta... Wie ktoś może o co chodzi?
"To jest cena jaką płacą pecetowcy za możliwość dowolnego konfigurowania swojego sprzętu i grzebania w jego bebechach."
imho ta cene placa raczej za uniwersalnosc pc`ta, tego ze oprocz grania mozna na nim robic takze setki innych rzeczy.
DX10 nie jest rozwinięciem DX9, tylko napisanym od nowa graficznym API co sprawia, że nie jest kompatybilny w dół tzn. gry napisane na DX9 i niższe, nie uruchomią sie na systemie z zainstalowanym tylko DX10 dlatego w Viscie mamy jeszcze DX9L.
a przedstawione obrazki mają tylko zobrazować nam różnice potencjału między bibliotekami.
jeżeli to tylko różnica tekstur to dlaczego producent w wersji DX9 nie umieścił lepszych (tych z dolnego obrazka)?
Athlon 3000+ 1.5 giga ramu ge force 7600 i jakos chodzi na max detalach, ale czasami sa przycinki i zwalnia, miejmy nadzieje ze to dopracuja, ale to jest konwersja wiec i tak jest nadzwyczaj dobrze bo jak wiadomo konwersje wychodza kiepsko , gra byla pierwotnie pisana na konsole i optymalizowana pod konsole
Kiedy próbuje włączyć grę wyskakuje mi coś takiego ------->
W wersji na Vistę jest to samo. Kto pomoże?
GF 7600GTX
2gb ramu
athlon 64 3500+
wszystko ma plycie asus m2n-e z rozdziałką 1024x768, włączonymi wszystkimi opcjami na max oprócz filtrowania tekstur, które miałem na anisox8
Gra chodziła płynnie i wyglądała ładnie.
Mam problem z odpaleniem Lost Planet na xp wyskakuje mi takie coś
"Wystąpił problem z aplikacją LostPlanetDX9.exe i zostanie ona zamknięta. Przepraszamy za kłopoty."
Kto mi Pomoże ??????????
Witam. Panowie rewelka. Jadę na AMD Athlon X2 6000+, ASUS M2N-SLI Deluxe, ASUS EN8800 GTX, 2GB DDR 2 800Mhz@1000Mhz a procek z 3Ghz na 3.4Ghz. oczywiście na Viście.
Jakie najlepsze stery do tej gry bo umnie na geforce 7800GT slabiej z tego co czytam idzie niz na geforce 7600GT.
Nie!!! Ja się nie chciałem pochwalić sprzętem tylko że mi gra chodzi rewelacyjnie.Na high detalach i w rozdzielczości 1280x1024 mam średnio 30 klatek FSAA16 i ANIZO 16. Vista 64 bity.
witam
mam demko lost planet jednak przy próbie uruchomienia gry wyświetla sie informacja "nie odnaleziono d3dx9_33.dll." o co tu chodzi??
mam kompa takiego procesor pentium dual core 1.8 , 2gb ram , radeon X1950 pro 256mb
chyba powinno sie odpalic
prosze o odpowiedz
dzięki cześc
Remrot- bylo wielokrotnie, zainstaluj nowe directX`y.