strelnikov puknij się w główkę i nie wypisuj takich farmazonów.
claudespeed18 -->
Jaki fallout 3? Fallout 4??? LoL - Czy Ty mowisz o Oblivion : Fallout 3? O tej strzelance z motywami RPG a osadzonej w swiecie Fallouta tyle ze wielkosci mojej malej lazienki? LoL stary widze ze Ty nic nie rozumiesz - to bedzie zwykla strzelanka dla wspolczesnej nic nie wymagajacej 18+ mlodziezy - ale zero klimatu i przygody z czesci 1 i 2. To po prostu bedzie oblivion z giwerami wez zobacz intra, dema i trzeba bylo byc w lipsku to bys widzial co to za syf - ale pewnie Tobie sie spodoba jesli nie grales w F1 i F2 a wytyczna w grach dla Ciebie jest tylko rozwalka i chec postrzelania a nic inneg sie nie liczy... tak F3 to wlasnie bedzie idealny tytul - coz taki rynek teraz, klient niewymagajacy to po co sie starac i tak kupi za ta sama kase a producent sie nienarobi -) lol zalosne ... tak zniszczyc tytul ....
Co myslicie o tej grze ma byc następcą Fallouta jestem ciekaw co oni wykombinuja gra ma osiaśc w klimacie po nuklearnej zagladzie :P
Co można myśleć o grze, z której nie ma nawet jednego screena. Jak wyjdzie, to zobaczymy.
Już kilka miesięcy temu autorzy tej gry oburzali się na forum, dlaczego GOL nie wspomina o ich projekcie. Jak widzę, od tego czasu nic się nie ruszyło - tak przynajmniej tłumaczę brak screenów. Pożyjemy, zobaczymy.
gladius - jest film z engine + nowe screeny z engine. Demo z tego co wiem prze do przodu pełną parą.
Nie sugerujcie się opisem na GOL tylko zobaczcie na stronę gry www.afterfall.pl (strona tam podana jako strona gry to tylko dawno nie uaktualniana strona twórców).
1. Gra słusznie moze być porćwnywana do FO jako cRPG w postapokoaliptycznym świecie a nawet stać się dla graczy jego następcą ale czerpie z niego chyba tylko inspiracje.
2. Są już bardzo ładne screenshoty. Za wiele z gry tam sie nie zobaczy, pokazują one głównie grafikę a pomieszczenia są utrzymane w klimacie survival horroru bo gre Afterfall poprzedzać będzie gra Afterfall: Preludium o takim właśnie klimacie (to nie demo lecz dość krótka, pełna gra).
3. Jak najbardziej można ocenić grę bez zadnych screenshotów. Wystarczy poczytać opisy świata gry których jest naprawde dużo na stronie gry, jest też opis mechaniki gry. Na dodatek od dawna już można zobaczyć troche concept artów i pare renderów albo pobrać kilka świetnych utworów muzycznych, które pojawią sie w ścieżce dźwiękowej gry.
Ja tam nie wiem, czy cos z tego bedzie. Za duze chca zrobic. Widac, ze grafika moze byc dopracowana, ale co z reszta? Wyglada mi to na nieudana kopie Fallouta, cos jak The Fall ;)
Obu tworcow nie przerosly ambitne plany. ja trzymam mocno kciuki i mam nadzieje zei sie uda:)
Jak to możliwe, że:
"Data Premiery:
Świat: grudzień 2007
Polska: obecnie brak planów wydania",
a gra ma wyjść w:
"wersja językowa:
pełna polska wersja"? <lol>
Ktoś tu chyba jakieś głupoty powypisywał... :P
To nie bedzie dobra odrobka Fallouta bo czytalem ze beda elementy Horrorów!! Ja tam licze na Forlorn World,mimo iz nic niema napisane na gry-online to czytalem i widzialem kilka artow i naprawde zapowiada sie Forlorn World SUPER!! I to też POLSKA gra!! Tu macie oficjalną strone http://www.forlornworld.com/ !!
Gra wygląda naprawdę fajnie, może będzie coś ztego. Szkoda, że studio jest na małe i za biedne, aby zaprezentować ją na jakiś targach i zdobyć dzięki temu jakiegoś wydawcę. Jeśli jednak gra powstanie jej twórcy pokarzą, że mimo braków funduszy da się coś sklecić (oby jednak jakość gry nie była wprost proporcjonalna do funduszy studia)
" To nie bedzie dobra odrobka Fallouta bo czytalem ze beda elementy Horrorów!! "
Upadłeś na fasolę?.
Liczę na sukces wszystkich 3 gier. Nie mam faworyta. New Dawn ma zdecydowanie najlepszą stronę internetową, zapowiada się dobrze, choć znam za mało szczegółów by wypowiedzieć się szerzej. Afterfall jest chyba najbardziej ambitnym projektem, co z drugiej strony może spowodować "przeciągnięcie struny". Łapanie paru srok za ogon nigdy nie było dobrym pomysłem. Mimo to szczerze wierzę w sukces gry i jej kompleksowość. Natomiast wydaje się że Developerzy Forlorn World stoją dość mocno na ziemi i stawiają na dość sprawdzone patenty.
Dobrze by było gdyby wszystkie 3 gry zostały...ukończone, znalazły wydawcę i odniosły sukces. Wtedy Polska stałaby się światowym centrum i przodownikiem w tworzeniu postapokaliptycznych cRPG;-D.
Jeżeli gra będzie choć w ułamku tak dobra jak pisza o niej autorzy, to i tak bedzie gratka dla fanów nuklearnych pustkowi. Polska dla Polaków, Gry dla Graczy !!
Nicolas Games Intoxicate wykorzystało błąd Bethesda Softworks robiąc z falouta marnego FPS. Grze Afterfall życzę(gwarantowanego) sukcesu
Nicolas Games Intoxicate wykorzystało błąd Bethesda Softworks robiąc z falouta marnego FPS a afterfall to prawdziwy fallout 3. Grze Afterfall życzę(gwarantowanego) sukcesu
ja slyszalem, ze w sierpniu, ale to tylko plotki zaslyszane w Tesco w dziale warzywnym
Plotki są gówno warte :P Taka niecierpliwość fanów zniszczyła już niejedną grę.
Tworzeniem Afterfall zajmuje się studio deweloperskie należące do spółki Nicolas Games. Autorzy programu postawili sobie ambitny cel – gra ma zdobyć na świecie około miliona nabywców i to w czasie nie dłuższym niż 1,5 roku od jego premiery. Zważywszy na to, że jak przyznaje Marek Gałązka, przedstawiciel firmy, projekt ma być finansowany wyłącznie ze środków własnych firmy, konieczne będzie wykorzystanie reklamy w grze by choć częściowo zrekompensować poniesione koszty.
A jak to było w przypadku Wiedźmina, z którym produkcja Nicolas Games chce konkurować? CD Projekt na finansowanie rozgrywki opartej na prozie Sapkowskiego wydał prawie 20 mln złotych a sprzedaż tytułu do tej pory osiągnęła liczbę 600 tys. na świecie. Autorzy Afterfall musieliby z pewnością zainwestować grubo ponad 20 mln złotych na osiągniecie postawionych sobie celów.
Jaki jest więc sposób na sukces nowej produkcji? Afterfall ma być maksymalnie realistyczny i osadzony w realiach geograficznych Europy Środkowo-Wschodniej. Akcja gry ma miejsce w świecie zniszczonym przez wojnę nuklearną a głównym obszarem działań jest Polska po 2012 roku. Wydaje się to dobrym pomysłem zważywszy np. na sukces czeskiej gry Operation Flashpoint, w której bohaterowie mówili po angielsku z silnym wschodnioeuropejskim akcentem a po ulicach jeździły samochody marki Skoda.
Czeka nas więc produkcja pełna swoistych polskich akcentów. Więcej narazie nie wiemy. Twórcy Afterfall zapewniają, że pracują nad wprowadzeniem takich zmian, które zrewolucjonizują nie tylko ten gatunek gier ale wpłyną na cały rynek. Przekonamy się już za 2 lata gdyż premierę tytułu przewiduje się na 2010 r.
aż za 2 lata? myslalem ze wyjdzie do konca roku to bylaby jeszcze całkiem dobra a za 2 lata kiedy bedzie pełno dodatków do F3 oraz F4 nie sadze zeby podbila serca wielu, style mi to przypomina Silent Hill tylko bardziej cRPG, chyba ze duzo zmienia to moze bedzie dobra gra...
O grze wiem już dawno z Warsztatu. Jeden z ciekawszych polskich projektów, który ma na dodatek bardzo duży potencjał.
Rany ludzie co z Wami?
Przeciez ten projekt jest juz w realizacji 3 lata, robia go ludzie ze Szczecina obecnie znalezli powaaznego investora (i to pierwszego) - Nicolas Games , budget na ge mam kilka milionow dolarow (*7+ ale nie wiem dokladnie). Jesli projekt wypali (acz na razie zaden PL projekt nie wypalil tak narpawde - wszystko bylo syfem, tak wiec najwieksze szanse ma Afterfall, zaraz powiem dlaczego) bedzie to prawdziwy "nastepca" serii Fallout - moze nie tyle kontynuator co nastepca, akcja ma byc osadzona w Europie Srodkow-Wschodniej wlasnie w postunklearnym siwiecie.
Kilka informacji:
- wcale nie potrzeba 20 milionow pln aby osiagneli programisci i autorzy Afterfalla swoj cel. To jest grupa zapalencow milosnikow Fallout i wiele rozwiazan, koncepcji i pomyslow jak i swiat gry jest od ponad 3 lat projektowany - uwzgledniajac fakt iz robili to do konca kwietnia br. WYLACZNIE ZA WLASNA KASE mozna powiedziec ze naprawde przykladaja sie do tego projektu i traktuja go po macoszemu - co dla nas graczy bedzie wymierne w postaci jakosci gry (mam nadzieje) . Zreszta jak mowilem budget na gre ma 7+ milionow USD czyli ok 15 milionow PLN - tyle co Wiedzimin +/-
- gra jest przewidziana w jezyku PL i GB na poczatek
- z tego co wiem Afterfall Preludium ma stac sie obecnie integralna czescia pelnej gry
- screeny z gry sa prezentowane od ... 3 LAT (sic!) na stronie milosnikow swiata postuklearnego, prosze o tu http://www.nma-fallout.com/forum/album_cat.php?cat_id=75
- link do nowej strony odpalonej 5 wrzesnia br. to http://www.afterfall.pl/
- link do spolecznosci fallout to http://www.nma-fallout.com
- link do preview Afterfall to http://www.youtube.com/watch?v=YD8IEIwYqrU (ZWROCIC PROSZE UWAGE JAK PORUSZA SIE FACET W BIEGU - PRAWIE NATURALNIE)
- link do producenta Engine (50K of USD tylko w wersji standard i 75K of USD z toolsami i codem) na ktorym bedzie produkowana gra to http://unigine.com/
Ups - przepraszam - wypalila jedna polska gra jak na razie - PainKiller ze stajni PPL CAN FLY. Obecnie Wiedzimin teoretycznie tez. Naprawde jest super zrealizowany ale ma dwa problemy:
- angielska wersja jest totalnie skopana przez tlumaczy - tak dretwych textow to dawno nie widzialem w grze - Boze - CD PRojekt wydal SUPER PRODUKCJE i ... JEJ ZACHODNIA WERSJE SKOPAL DOSZCZETNIE TLUMACZENIEM - jesli mi nie dajecie wiary zapytajcie jakiegos znajomego z zagranicy co gra w gry...
- przy wydatku +/- 17 milionow na produkcje sprzedane 600K sztuk gry na calym swiecie nie jest jakims wielkim i specjalnym sukcesem ... liczac ze zysk czysty z jednej gry jest 30 PLN to zaledwie zwrot kosztow ... a gdzie kasa na marketing, PR, promocje, etc? Tez musi miec swoje pokrycie. Tak sie pewnie stanie niebawem co tylko jest dla nas graczy pocieszajace poniewaz CD-Projekt to najlepszy polski wydawca gier (i nie tylko polski jak widac;) no gdyby nie to tlumaczenie na GB byloby na 100% lepiej;)
Mnie tam CDP zawodzi ostatnio. Najlepsze tłumaczenie jakie zrobiło to oczywiście: Planescape Torment. I od tamtej pory nie zabłyśli inwencja,zatrudniajac sprawdzonych, dobrzez znanych polskich aktorow, ala Fronczewski ktorzy juz dawno sie przejedli.
Wracajac do Afterfalla, cóż, to chyba jedyna produkcja, ktora budzi we mnie jakies pozytywne odczucia. No, jest jeszcze Dragon Age, ale cos czuje ze zrobia z tego klona NwN2 ;)
Ale tu pusto od dawna. Ale może to zmienie:
Polski Fallout? Valhalla rozmawia z twórcami gry Afterfall
Gracie już w Fallout 3 i zachwycacie się atmosferą tej produkcji? A wiecie, że w Polsce powstaje gra, która fanom postapokaliptycznych klimatów może przypomnieć najlepsze chwile spędzone przy dwóch pierwszych „atomowych grach RPG”? Jest nią Afterfall. Dziś rozmawiamy z jej twórcami próbując się dowiedzieć, czy wkrótce zagramy w hit na miarę Wiedźmina. A może wyższość polskiej produkcji uzna nawet ostatnie dzieło studia Bethesda? Przeczytajcie wywiad i oceńcie sami.
Valhalla: Osoby, które nie śledziły projektu od początku zapewne nie wiedzą czym on jest. Powiedzcie kilka słów na temat Afterfall.
Patryk Hamerlak: Afterfall to polska megaprodukcja branży gier komputerowych. Wydarzenia w grze zostały osadzone w przyszłości - w alternatywnej rzeczywistości. Nie chcę zdradzać wiele z fabuły, natomiast muszę zaznaczyć iż dużą uwagę skupiamy na spójności historii i jej realizmie.
Trzeba też powiedzieć, ze Afterfall należy do przedstawicieli cRPGów i jako jeden z niewielu ostatnio wydawanych tytułów będzie faktycznie komputerowym RPG. Dzisiaj gatunek ten uległ niestety ogromnemu spłyceniu. Oczywiście graczom nie wychodzi to wcale na złe, gdyż tworzone produkcje są świetne. Trzeba jednak obiektywnie przyznać, że na rynku brakuje czegoś nieco bardziej oldschoolowego. Afterfall ma wrócić do korzeni i zadowolić wszystkich, którzy lubują się w rozbudowanych produkcjach. Jednocześnie zdajemy sobie sprawę, że rozgrywka musi być nieco prostsza i przystępną dla osób nie mających styczności z hardkorowymi grami. Wbrew pozorom pogodzenie dwóch trendów jest możliwe i Afterfall zadowoli każdy typ gracza. Wszystko zależeć będzie od zaangażowania. Zupełnie jak w życiu, możesz przeżyć je „minimalnie” w niewielkim stopniu zagłębiając się w problemy i sprawy otoczenia, a równie dobrze możesz starać się zgłębiać różne tajemnice.
Valhalla: Ile osób liczy zespół pracujący nad grą? Jakie korzyści płyną z przyłączenia się do firmy Nicolas Games?
PH: Główny team liczy pond 20 osób, a w zależności od potrzeb współpracujemy ze studiami zewnętrznymi. Nowi pracownicy z pewnością odnajdą się w niesamowitej atmosferze i towarzyszącemu pracy specyficznemu klimatowi. To zresztą cecha charakterystyczna dla takiej pracy. Dobra atmosfera to podstawa każdej pracy zespołowej.
Valhalla: Na jakim etapie rozwoju projektu jesteście, od jak dawna powstaje gra? Niedawno publikowaliśmy materiały prasowe, z których wynikało, że poszukujecie programisty SI oraz artystów. Można więc przypuszczać, że przed wami jeszcze sporo pracy. Czy zakładacie, że w Afterfall zagramy jeszcze przed końcem 2010 roku?
PH: 1-go lipca, co zresztą zostało ogłoszone, weszliśmy w etap produkcji. Było to możliwe, ze względu na doskonałe przygotowanie studia w zakresie designu. Lokacje, postacie, wszystkie mechanizmy rządzące światem Afterfall zostały opracowane już dawno, dzięki czemu ruszyć mogliśmy z właściwym etapem produkcji. Po tak krótkim czasie pracujemy już (choć to etap bardzo wstępny) nad gameplayem. Niedawno przeszliśmy fazę redesignu, by świat stal się jeszcze bardziej spójny i dopracowany. Są to dla nas słowa kluczowe, ponieważ jak można się przekonać, to właśnie gry dopracowane, z konsekwentnie realizowaną historią są najbardziej grywalne. Nie potrzeba rewolucyjnych rozwiązań (które w AF się znajdą!), by gra była hitem. Przykładem są tutaj produkcje Blizzarda. Naturalnie nie porównujemy się do tego studia, jednak chcemy iść podobną drogą.
Valhalla: Opiszcie świat gry Afterfall. Jak duży będzie, czy zobaczymy w nim otwarte przestrzenie czy przez większość czasu będziemy przebywali w miastach (lub ich ruinach)? Które z nich uda nam się zwiedzić – wspominaliście o zrujnowanej Warszawie.
PH: Świat Afterfalla to kilkanaście dużych miast oraz wiele pomniejszych lokacji. Zastosowany system losowo napotykanych wiosek czy nawet małych miasteczek ma być jednym z elementów który sprawi, że rozgrywka będzie za każdym razem inna. W zależności od rozwoju postaci możemy też pewnych miejsc nigdy nie odkryć. Jestem przekonany, że ta losowość i ilość miejsc przypadnie wszystkim do gustu. Do znacznej większości takich lokacji będzie można wracać. Naturalnie kilka większych i najważniejszych spotkamy zawsze w tym samym miejscu. Trudno zresztą byłoby przenosić za każdym razem Warszawę.
Valhalla: Jakimi i iloma atrybutami zostanie opisana nasza postać? Jak wygląda zdobywanie kolejnych etapów doświadczenia? Co z umiejętnościami – ile ich jest i czy w grze pojawia się coś, co przypomina perki z Fallouta?
PH: Jeszcze za wcześnie by mówić o szczegółowym rozwoju postaci, natomiast zdradzę, że w grze znajdą się umiejętności które wybierać będziemy na wzór perków z Fallouta. Jest to zresztą system stosowany w wielu innych grach RPG.
Valhalla: Z kim zmierzymy się w trakcie zabawy? Naszym przeciwnikiem będą tylko ludzie czy powalczymy też z jakimiś bestiami, mutantami albo robotami?
PH: Ludzie to niestety najgorszy typ potwora, więc to oni wraz z mutantami będą najczęściej spotykanymi przeciwnikami. Zresztą walka z hordami szczurów nie wydaje mi się tak ekscytująca jak choćby z najmniej poważnym przedstawicielem gatunku homo sapiens. Pojawi się oczywiście kilka typów wrogów, jednak nastawić się należy na walkę przede wszystkim z istotami nam podobnymi.
Valhalla: Afterfall działa w oparciu o wasz autorski silnik czy też korzystacie ze sprawdzonego, kupionego engine’u?
PH: Używamy silnika Unigine, który wg teamu idealnie pasuje do założeń i sposobu produkcji. Nie był on do tej pory wykorzystany w żadnej produkcji, ale pracujemy nad nim od dłuższego czasu i znamy jego możliwości. Nie chcę na tym etapie niczego obiecywać, ale oprawa graficzna będzie stała na najwyższym światowym poziomie i z całą pewnością nie traktujemy jej marginalnie.
Valhalla: Jak rozkłada się ilość rozmów i walki w grze? Na co kładziecie większy nacisk?
PH: Istotny jest balans pomiędzy walką a dialogami, natomiast jak przystało na cRPG chcemy by jak największą ilość zadań udało się ukończyć bez oddania choćby strzału. Oczywiście tak jak w życiu, nie zawsze jest to możliwe.
Valhalla: Twierdzicie, że pod względem sprzedaży pokonacie Wiedźmina. Już teraz wierzycie, że Afterfall przebije największy polski hit ze świata elektronicznej rozrywki? Dlaczego? Co posiada Afterfall, czego nie posiadała produkcja CDP Red?
PH: Myślę że na takie porównania przyjdzie jeszcze czas. Zdajemy sobie sprawę, że przebicie sprzedaży Wiedźmina będzie trudnym zadaniem - nie jest to jednak niemożliwe. Przede wszystkim jesteśmy przekonani, iż mamy możliwości stworzyć bardzo dobrą grę w skali światowej. Nie ma więc powodu, by dobry produkt nie sprzedał się dobrze nie tylko na wschodzie i Polsce, ale również na całym świecie. Gracze czekają na dobrego RPGa, a klimaty postapokaliptyczne nie były nigdy mocno eksploatowane.
Valhalla: Skoro pokonacie Wiedźmina, to może stworzycie grę lepszą niż Fallout 3? Odnoszę wrażenie, że chcecie zaspokoić głód grania wśród osób, które jeszcze przed premierą produkcji Bethesdy stwierdziły, że jest to „Oblivion z giwerami”, graczy, których zadowoli tylko produkcja w dużym stopniu przypominająca dwie pierwsze odsłony postapokaliptycznej serii.
PH: Fallout 3 jest z oczywistych względów nieco inny niż poprzednie części. Nie chcę też mówić czy stworzymy grę lepszą czy gorszą, na pewno nie unikniemy porównań z racji podobnego klimatu postapokaliptycznego świata. Nie mielibyśmy oczywiście nic przeciwko, by nasza produkcja zbliżyła się do kultowego statusu Fallouta. Tworzymy jednak własny świat i nie chcemy być oceniani jedynie przez pryzmat tej serii.
Valhalla: Skoro mowa o Falloucie – czy w Afterfall pojawią się akcenty humorystyczne czy chcecie żeby była to „śmiertelnie poważna” produkcja?
PH: Gry to rozrywka. Produkcje całkowicie poważne również się zdarzają, jednak Afterfall tworzony jest w naprawdę radosnej i dobrej atmosferze co z pewnością będziemy mogli odczuć. Tworzenie tej gry to świetna zabawa – granie w nią ma być jeszcze lepsze.
Valhalla: Afterfall jest projektem stricte pecetowym czy myślicie też o przeniesieniu gry na konsole? Nie obawiacie się piractwa na pecetach?
PH: Przeniesienie Afterfalla na konsole nie jest proste ze względu na złożoność gry. Jeśli tytuł taki pojawi się na konsolach, z pewnością nie będzie dokładnie tą samą produkcją, która zostanie wydana na PC. Jest to po prostu niemożliwe. Nie wykluczamy jednak wydania Afterfalla w wersji dostosowanej do konsol. Takie postawienie sprawy, może stworzyć złudzenie, iż wersja konsolowa byłaby gorsza, jeśli jednak zdecydujemy się na taki krok, to zrobimy coś nieco innego o tej samej jakości. Pragniemy uczynić Afterfalla marką rozpoznawalną i kojarzoną z wysoką jakością. Zysk jest oczywiście ważny, ale sam fakt przejęcia studia tworzącego grę w tak specyficzny sposób pokazuje, że Nicolas Games to szalona firma z misją.
Jak ktoś to przeczyta to kupie mu Afterffala:)
kęsik ---> Witaj! Dzięki za wstawienie tego tekstu.Moim zdaniem pobiją Wiedźmina i grywalnością i ilością sprzedanych gier. No i Warszawa po apokalipsie! Muszę to zobaczyć!
Zespołowi Nicolas Game życzę jak najszybszego ukończenia produkcji i zajęcia się dodatkiem do tej (mam nadzieję) wypasionej gry!!!
kęsik ---> a teraz dawaj Afterfalla! :)))
Pozdrawiam!
misieq666 Polska dla polaków a tobie się we łbie pie***li.
Co za pajac. . .
Nie mogę się doczekać ale w 2010 roku szkoda że tak późno ale mimo wszystko wole poczekać i dostać dobrom grę niż dostać szybko gówno w ładnym opakowaniu. Ale grafa nie powala, ale to nie jest najwarzniejsze.
Ktoś wie co się stało z oficjalną strona? Przenieśli się na inny adres czy po prostu nie stać ich na przedłużenie domeny ...
Obiło mi się o uszy że niby powstał jakiś syf na linii Intoxicate - Nicolas.
Pomysł całkiem dobry, ale według mnie Nicolas Games zrujnuje caly potencjal. A szkoda, gdyby wziela sie za to porzadna firma, napewno mozna byloby sie spodziewac swietnej gry. Oby tylko nie zrobili totalnej kiszki, a gre na przyzwoitym, ale nie rewolucyjnym poziomie, jakiego sie spodziewam;P
Polacy ostatnio produkuja coraz lepsze gry. Brawo polskim programistom.
No i gdzie ten Afterfall!? Daleko jeszcze?
...
No dAlekO czy NIE!?
Acha, rozumiem, niema zadnego Afterfalla... to była ŚCIEMA!
...
Ja czekam,a jak nie będzie to zagram sobie w nową częśc Drakensanga.
Widziałem parę dni temu reportaż o Afterfallu na Polonii :P Chyba jednak już trochę przestarzały był, bo jeszcze w studiu nierozpakowane pudła mieli. Trochę materiału z gry też było pokazane.
a tego afterfalla to w końcu robią czy nie? sądząc po zlikwidowanej stronie gry, raczej nie...
Sam nie wiem z jakiego powodu, ale jakoś nie wróże tej grze sukcesu. Może z powodu tego, że Fallout 3 ma dużo lepszą grafikę, a wiadomo, że w dzisiejszych czasach ludzie wolą grać w to co lepiej wygląda niż np. co ma lepszy klimat. Tym bardziej, że mało ludzie wierzy w to, że polski produkt w tej branży może się udać. takie jest moje zdanie, ale zobaczymy.
Poprostu polscy programisci zatrudnili azjatyckich imigrantow xD Ale sie zgadzam, polska rusza do przodu w dziale produkcji gier, nigdy chyba nie zapomnimy wspanialego wiedzmina, ktory pokazal reszcie swiata ze polak potrafi, zobaczymy czy z ta gra bedzie podobnie...
Dziś na TVP HD był o nich program, ale nie obejrzałem jeszcze do końca.
Nicolas Games i ich "gry".
Pewnie będzie następny wulgarny syf dla 10 latków.
Hę? Weźcie mnie uświadomcie. Co jest pierwsze, to czy in Sanity?
No ta firma zaprezentowała badziewne gry typu Włatcy Móch i może teraz pokaże się z lepszej strony
w ostatnim numerze cd-action pisali że pracę nad grą zostały zawieszone redakcja mogłaby to sprawdzić
Gówno nie zawieszone. Twórcy czekają na wydanie Insanity oraz na to jak dobrze się sprzeda.