No no...ślinka cieknie! Mam nadzieje, że Mix undergrounda i MW będzie mieszanką wybuchową;] Czekam na gierke w wersji na PC;]
Jakas malo wiarygodnie wygladaja te screeny, Widac ze jest jakis filtr nalozony na nie, bo zapewne zostaly rozciagniete do rozdzielczosci HD. Grafika nie powala... jesli sa one prawdziwe
Obrazki z gier zawsze ładnie wyglądają, ale najczęściej po wyjściu gry na rynek okazuje się, że bardzo z tą grą się mijają...
to wygląda gorzej niż most wanted ...
ciekawią mnie te kaniony itp. wole to niż miasto :]
jesli to zrzuty z gry to wygladaja mocno tak sobie, jak rendery to jeszcze gorzej :P
jezu tragedia....
Fatalna grafika. Na screenach nowy test Drive prezentuje sie o 2 klasy lepiej.
tez jestes fatalny
Tesak - daj pan spokój.
To co pokazano wygląda BIE-DNIE. Dziwię się że to przez marketingowców przeszło by w sieci umieścić.
Na pewno będzie lepiej trzeba poczekać
Tesak--> jak to juniorzyna - na widok nowego NFS masz juz mokro, podobnie jak 90% dzieci z podstawówek i gimnazjum. naprawde nie wiesz co powinna za soba niesc konsola nowej generacji jeśli chodzi o oprawe. powiedz mi czy to różni sie czyms od Most Wanted odpalonego na mocnym sprzecie w max detalach?? bo moim zdaniem sie jednak różni- jest biedniej.
Jak na razie to porazka... ale i tak kupie:) Bo na pewno bedzie wygladac lepiej... ludzie to jeszcze kupa czasu do premiery i jesli chodzi o EA to na co jak na co ale na grafike w ich grach czesto narzekac nie mozna.
taaak szczególnie w ojcu chrzestnym popisali sie graficznie. nie mowie ze nie kupie ale i tak bardziej czekam na test drive. własnie - czy ktos wie cz demo na x360 juz wyszło? bo słyszałem ze w czasie E3 mialo sie pojawic, ale zadnych komentarzy nie słyszałem....
To już GT4 na current-genach prezentuje się lepiej, Forza Motorsport zjada te screeny na śniadanie.
mam nieodparte wrazenie, ze te 'screeny' to bardziej jakies concept arty stworzone na bazie przerenderowanych scen, tweaknietych w ps niz prawdziwe ujecia z gameplaya, nawet gdyby mialy byc retuszowane. zwlaszcza ten przedstawiajacy dodge'a.
Raziel --> Gdybys byl inteligentny przejrzalbys z pewnoscia screenshoty z innych gier na te konsole i w zwiazku z tym nie wypisywal takich glupot. To ze jacys nieudacznicy nie potrafia wykorzystac mozliwosci danej platformy nie oznacza, ze dana platforma oferuje tyle, ile oni moga z niej wykrzesac.
Kazda kolejna czesc nfs od 4 czesci jest coraz gorsza...
Powinnismy zrobic im na zlosc i nie kupic tej nadchodzacej czesci zeby wkoncu wzieli sie do roboty i zrobili cos konkretnego, a nie 1000 gier rocznie... Mam ich dosc, ciagle ten sam silnik ciagle ten sam beznadziejny model jazdy, zero nowych pomyslow, poprostu ida na latwizne, a wszyscy to kupuja, bo to wkoncu NFS.
nie podobają mi sie, juz undergorund 2 mnie solidnie wynudzil. W MW było mniej tuningu dzieki czemu nie traciło sie na to czasu i przyjemniej sie grał. Teraz widac ze, niestety, znowu powracają do pomysłu na ktorym mozna znowu kase trzepać
>>> i nie kupic tej nadchodzacej czesci zeby wkoncu wzieli sie do roboty
Takie komentarze w kraju gdzie wiekszosc gier jest pirackich jest naprawde smieszny ;)
PS. Jak sobie po takim szoku, gdy Polacy wcale nie kupia tej gry poradzi ;), poradzi EA? Po prostu tragedia ^^...
PS2. A co do screenow to sie zgadzam. Bieda, ale to w sumie jakies pierwsze screeny, czekam na lepsze - i na Test Drive Unlimited! :P
Rzeczywiście, cienkie te screeny ;]
Taaaa, połączenie MW i U2... ciekaw jestem dlaczego od razu MW takiego nie zrobili?
Widać że EA brakuje pomysłów, jestem pewien że MW ograniczyli tuningowo i też pod innymi względami, by w następnym roku wypuścić coś pod inną nazwą, żeby było połączeniem MW i U2.
Znowu będziemy musieli przerabiać piękne furki typu lambo i porsche, jestem też pewien że znowu dadzą do samochodu 3 bodykity na krzyż i wsio. I już, mamy nową frę z serii NEED FOR SPEED : WIEŚNIACKI TUNING, i znowu zarobią miliony.
Jak zwykle nie będzie można uszkodzić wozu, będziemy jeździć niezniszczalnym czołgiem. I jeszcze ten zajebisty model jazdy, taaaa...
EA już robi tą serię na odpierdol się, ale oczywiście seria się nie zakończy, póki 1264715244615 dzieciaków na świecie nie będzie cieszyć mordy podczas gry.
Wszystko przez to że konkurentów brak.
Ale na horyzoncie już jest Test Drive Unlimited, mam nadzieje że zmiecie NFS'a z powierzchni ziemi. Może wtedy EA Games zrozumie, że jeżeli nie wezmą się naprawdę do tej serii, to są pogrążeni.
wiadomo już jakie są wymagania sprzętowe?
Underground bardzo mi się podobał, a Underground 2 było rozwinięciem swej poprzedniczki i według mnie, nieudanym rozwinięciem gry. Ze względu na to, że było długie, szybko się nudziło, bez pomysłu, na odwal się, grafika mi się wogóle nie podobała...
Wydaje mi się, że Carbon ma być poprostu drugą częścią Most Wanted, która i tak nie zachwyca. Mam wrażenie, że będzie to samo dno...
Chryste Panie, niech EA weźmie się za siebie, bo w takim toku seria NfS długo nie pociągnie...
po prostu rozdziałka screnów jest słaba;)zobacz:
http://xboxonline.pl/newsy,nfs__carbon,4456.html
miesiąc temu zrobiłem ostatni upgrade pc do grania w życiu,teraz czekam do gwiadki kiedy x360 premium bedzie kosztował 300 EUR, nie ma sensu ładować kasy w grafiki itp do pc;)
Screeny niewiele lepsze niż z MW. Ogólnie żygać już się chce tymi NFS'ami, właśnie zacząłem znów grać w Porsche i przyznaję iż mimo wieku oraz tego, że ową grę ukończyłem kilka razy - jest o wiele lepsza niż wszystkie NFS'y powyżej 2000 roku.
mazzeo--> 2. Na Forum nie wolno:
- nie wolno używać wulgarnego słownictwa, również w formie skrótów
riddickM5 --> Demo Test Drive Unlimited na X360 jest już jakiś czas w sieci jak również Lost Planet. W to drugie grałem u kumpla i muszę przyznać że rewelacyjna gierka.
i tak wszyscy miłośnicy prawdziwego gameplaya preferuja FlatOut a juz wkrotce FlatOut 2, ktory zje takie NFSy na sniadanie pod kazdym wzgledem... i nie potrzeba mu zadnych swiecących na rozowo neonow
ps. Panowie z EA ...tak sie robi asfalt https://www.gry-online.pl/S026.asp?ID=4714
A i tak wszystko to na sniadanie zjada Burnout: Revenge w wersji na Xboxa 360 :>
o yamama! Szkoda że nie bedzie PGR 3 na pieca, bo seria NFS od Porsche to już same ograne schematy. trochę mniej arcade i moglobybyc spoko, ale nie łudzę się.
Grafa badziewna że aż szkoda patrzeć.
Grafa nie jest powalająca, ale mniejmy nadzieję że twórcy idą w rozrywkę i grywalność jeszcze bardziej :D.
Grafika jak na "konsole nowej generacji" nie jest jakaś cudowna, po prostu ładnie wykonane autka i otoczenie, ale nic specjalnego. Najgorszym mankamentem będzie pewnie brak elementu niszczenia się samochodów i po stłuczce przy 100km/h autko będzie nadal mknęło z błyskiem lakieru. Jak mnie to wkurza w tych grach. Dla mnie to jest podstawa, że auta muszą się rozwalać... i to nawet mocno.
Graficznie przypomina to mocno serie NFSU i to w większym stopniu część pierwszą - przynajmniej ja mam takie odczucie. Panowie zróbcie coś z silnikiem... :|
"Te gierki są lepsze niż fajerwerki!" (NFS:MW, NFS: U)
bardzo ładna grafika, ale nie NAJLEPSZA
Oby nie wyszło.
grafika wyglada jak z N4S: U2 :[ fatalnie sie to prezentuje :( nie ma nawet co marzyc zeby nowy N4S byl przynajmniej tak dobry jak BurnOut: Revenge.
gierka wyjdzie na Pc, mam nadzieje ze bedzie lepsze jak most wanted
http://www.ea.com/nfs/carbon/us/
Nowy Need for Seed wyjdzie na wszystkie możliwe platformy, włącznie z handheldami i komórami.
Tyle jest narzekań na gry EA a jakoś sprzedają się bardzo dobrze. Rynek Polski i tak nie jest brany pod uwagę bo 99% na piratach gra. Natomiast gdyby rzeczywiście NIKT nie kupował gier EA to firmy dawno by już nie było....
Zresztą większość "narzekaczy" i tak pewnie zagra tyle że za darmo. Wtedy od razu gra się bardzie podoba...
A co do samego NFS: C - po screenach początkowych nie można tej gry oceniać. Screeny zamieszczone w internecie z NFS MW także wyglądały TRAGICZNIE, a co z tego potem wyszło miał się okazję przekonać każdy posiadacz solidnego PC albo XBOX-a 360 - jedna z najlepiej wyglądających gier wyścigowych jaka się ukazała.
Z Carbonem będzie tak samo. Na mocnym PC albo PS3 czy X360 gra będzie wyglądać na pewno bardzo ładnie (lepiej od NFS MW).
Zaś porównanie do GT4 z PS2..... imho LEKKO nie na miejscu (na podstawie paru obrazków)... Sam GT4 wygląda PASKUDNIE.... NFS MW dystansuje go zdecydowanie pod względem grafiki, zaś Carbon najpewniej będzie jeszcze ładniejszy. Lepiej aby autor tego posta popatrzył dla porównania co szykuje "obiekt kultu" fanów wyścigów na PS - Polyphony na premierę PS3.... GT4 przeniesiony do HD. Jeżeli to ma być wykorzystanie możliwości PS3 to ja przepraszam.....:>
(...)jedna z najlepiej wyglądających gier wyścigowych jaka się ukazała.
Ty mówisz o Most Wanted ?
"Zaś porównanie do GT4 z PS2..... imho LEKKO nie na miejscu (na podstawie paru obrazków)... Sam GT4 wygląda PASKUDNIE.... NFS MW dystansuje go zdecydowanie pod względem grafiki, zaś Carbon najpewniej będzie jeszcze ładniejszy. Lepiej aby autor tego posta popatrzył dla porównania co szykuje "obiekt kultu" fanów wyścigów na PS - Polyphony na premierę PS3.... GT4 przeniesiony do HD. Jeżeli to ma być wykorzystanie możliwości PS3 to ja przepraszam.....:>"
Nie mam czasu (ani nerwow ;)) na napisanie dluzszego posta, tak wiec ogranicze sie jedynie do dosc uniwersalnego zwrotu - ROTFL! :P
odświezony Most Wanted i tyle
Stranger [Gry-OnLine] ---> może jednak napisz, bo nie wiem co w tym śmiesznego. Grałem w MW, grałem w GT4 i POD WZGLĘDEM GRAFIKI (a o tym tylko pisałem) MW prezentuje się znacznie LEPIEJ.
A że grafika w GT4 jest brzydka to już nie moja wina. Jeżeli uważasz że jest ładna to znaczy że mamy odmienne wymagania w tej kwestii..... (dla mnie ładna nie jest). Jeszcze się ratuje jakoś na TV który rozmywa wszystko. Nie miałem okazji grać w GT4 na LCD ale podejrzewam że na takim ekranie szczególnie dobrze by było widać jak "wspaniała" jest to oprawa.
Zaś jeżeli chodzi o GT4 jako całość - cóż mnie nie interesuje jak wielką legendą jest owiana ta gra. To że przez masę osób została okrzyknięta super realistyczną cudowną najlepszą grą wyścigową jaka kiedykolwiek ujrzała światło dziennie nie przeszkadza mi mieć odmiennego zdania.
Dla mnie nie ma w niej ani realizmu (samochody zachowują się jak czołgi a nie auta...., brak uszkodzeń), ani dobrej zabawy (nuuuuuuuuda), ani ładnej grafiki (niska rozdzielczość tekstur, samochody jeszcze jako tako wyglądają, pobocza - paskudnie;/).
NFS nawet nie aspiruje do miana symulacji, ale za to przynajmniej daje dobrą zabawę i bardzo dobrą grafikę, czego przynajmniej mi GT4 nie było w stanie zaoferować.
Więc napisz co Cię tak rozbawiło, bo jestem ciekaw naprawdę....
I aby było jasne - ja się odnosiłem w moim poprzednim poscie do porównania GT4 do NFS pod względem grafiki jako że koleś napisał, że nawet GT4 wygląda lepiej niż najnowszy NFS....
Coy2K ---->
(...)jedna z najlepiej wyglądających gier wyścigowych jaka się ukazała.
Ty mówisz o Most Wanted ?
Może w takim razie podaj mi choć jedną ścigałkę na PC która UKAZAŁA się na PC mniej więcej wtedy co MW i wygląda lepiej....
ja pierdziele, ale gówno wciskają gnojkom. Ci oczywiście to kupią no bo NFS.
Screeny to tragedia, to już chyba U2 lepiej wyglądał.
piokos ---> masz racje , wogóle sie nie postarali według mnie to nfsu2 bedzie leprze
NFSV fan --> jakie ładniejsze?
Już ci wymieniam:
Test Drive Unlimited (nie wyszło jeszcze, ale liczy się)
Ostatni Burnout
GT Legends
RFactor
Netkar
Toca 3
GTR2 (też nie wyszło, ale pewnie lepiej bedzie wygladac)
GT4 jak dla mnie wygląda lepiej
Hmm MW nie jest najładniejsze bo:
- asfalt jest brzydki
- niektóre tekstury są brzydkie
- samochody cywilne beznadziejnie zrobione
- nawet modele samochodów wcale takie super extra nie sa
- wygląd tuningówanych wozów (to może nie grafika, ale tez wygląda brzydko)
w grafice ratuje HDR czy bloom, choc nie jest zbytnio realistyczny
I nie wiem czmeu zarzucasz GT4 zły model jazdy i brak zniszczeń - model jazdy jest przyjemny, zniszczen nie ma, ale MW tez ma takie same wady?
MaZZeo --->
Nie ma co rozpatrywać gier których jeszcze nie ma (TDU, GT2) bo równie dobrze mogę napisać że najładniejsze będzie NFS które się ukaże za rok (a znając EA pewnie za rok dostaniemy kolejnego NFS)...
Co do reszty pozycji - Burnout - owszem, ale tylko w wersji na XBOX 360 więc niejako "z definicji" musi być ładniejszy zdziwiłbym się gdyby było inaczej. NFS MW był pisany pod PC więc głównie dlatego jego konwersja na X360 nie była znacząco lepsza graficznie. Burnout był robiony pod 360-tkę.
Z kolei T3 i GTL - kwestia upodobań. Na pewno w tych grach grafika jest bardzo ładna, ale ja wolę tę z NFS. Może dlatego że w NFS grafika jest mniej sterylna.
Główne zalety grafiki z MW to przede wszystkim bardzo dobrze wykonane modele aut + HDR. No i znacznie większa przestrzeń niż w torowych wyścigach. Otoczenie w NFS prezentuje się bardzo ładnie. Należy też w tym miejscu pamiętać że specyfika wyścigów w MW (miasto) nakłada znacznie większe wymagania względem grafiki. To nie jest jeden tor, paru kibiców na poboczu, pare drzewek i krzaczków i właściwie to wszystko z otoczenia. Tutaj jest znacznie więcej elementów do wymodelowania.
Nad asfaltem istotnie EA powinno popracować - jest tak samo kiepski od kilku lat.... Inna sprawa że razi to tylko wtedy gdy weźmie się widok z przedniego zderzaka (ja zwykle wybieram kamerę za samochodem).
Tylko że w tym wypadku porównuję do MW a nie Carbon-a. A ten na pewno będzie ładniejszy. Nie można się sugerować pierwszymi screenami. Jak wspomniałem wcześniej poprzednie NFS-y także fatalnie wyglądały graficznie w zapowiedziach, a finalnie prezentowały się znacznie lepiej.
W kwestii GT4 - cóż... NFS-owi nie można zarzucać braku realizmu, bo gra w założeniu realistyczna nigdy być nie miała. Nadrabia za to grywalnością. Celem nadrzędnym wszystkich NFS-ów jest przede wszystkim dobra zabawa, a nie realistyczny model jazdy. I imho z tych celów seria wywiązuje się dobrze.
W przypadku GT4 podtytuł "real driving simulator" do czegoś zobowiązuje. Tymczasem realizmu w wyścigach od Polyphony jest niewiele. Główny zarzut - brak uszkodzeń już na starcie dyswalifikuje grę jako symulator. Ale do tego dochodzi model jazdy. Kwestia gustu czy jest przyjemny czy nie. Na pewno nie realistyczny. Dla mnie także okazał sie mało przyjemny.
Nawet super sportowe auta w GT4 zachowują się jak ciężarówki wyładowane piachem. Prędkości nie czuć w ogóle. Wchodzenie w zakręty także przypomina wykonywanie tegoż manewru czymś pokroju wyładowanej ciężarówki, ew jakiegoś małego czołgu. Dla mnie kierowanie czymś takim to koszmar. I żeby jeszcze to było realistyczne to bym się męczył z przeświadczeniem że właśnie tak jest w rzeczywistości, ale nie jest....
A grafika GT4 - cóż nie wygląda źle, ale tylko z daleka. I jak pisałem ratuje mocno sytuację telewizor, na LCD byłoby znacznie gorzej. Pomijam tryb photo mode bo nie jest przeznaczony do grania. GT4 przegrywa z NFS-em jakością tekstur - pobocza, kibice, ściany domów - to wszystko wygląda w GT4 fatalnie. Samochody wyglądają na tym tle nieźle, ale słabiej niż w MW. Do tego brak AA, brak Aniso, brak shaderów, brak HDR....
NFSV Fan - powinieneś zostać przy PC.
Real driving simulator- nie wiem, ile aut z GT4 wziąłeś na warsztat ale zapewniam Cię że różnica w sterowaniu pomiędzy furami jest gigantyczna i oddaje sposób w jakim te auta zachowują się w rzeczywistości. Proponuję poćwiczyć z tuningiem, nawet ta sama maszyna inaczej ustawiona zachowuje się zgoła inaczej - damper, camber, rozkład siły hamowania, ustawienia turbo itp itd
To, że auta ruszają się w ślimaczym tempie to efekt spaczenia grami w stylu NFS - kiedyś w Top Gear gość jechał Hockenheim w GT4 a potem na żywo taką samą furą- w GT4 przejechał trasę szybciej, więc w zasadzie można powiedzieć że GT4 nawet trochę 'oszukuje' - w rzeczywistości tempo jest nawet mniejsze niż w grze.
Poza tym proponuję jednak zobaczyć jak GT4 wygląda w 1080i ....
Proponuję Ci pograć trochę w tą grę, a jeżeli brak modelu zniszczeń uważasz za dyskwalifikujący dla realizmu w grze wyścigowej i zwracasz uwagę na teksturę asfaltu - cóż, hm.....
albz74 ---> GT4 w 1080i widziałem tak samo jak i Ty tylko na prezentacji z tegotocznego E3. Obraz był bardzo dobry i ostry, ale naprawdę nie powalał na kolana szczególnie biorąc pod uwagę moc PS3.
A w kwestii uszkodzeń - cóż jeżeli już dążymy do realizmu (a GT chyba dąży jako real driving simulator) to jest to kwestia po prostu elementarna. Nie wiem co powstrzymuje Polyphony przez daniem tej opcji. Czy nie mają wystarczająco dużo kasy na licencje? Może zamiast 1000 samochodów wykupiliby prawa do 1/10 tego za to z możliwością ich rozwalenia. W wielu grach wyścigowych uszkodzenia były i są dlaczego zatem nie w GT4?
Zupełnie inaczej jedzie się ze świadomością że wylądowanie na latarni oznacza koniec jazdy.
A w GT4 może się spokojnie odbijać od obu stron toru jakby nigdy nic (nawet można sobie w ten sposób pomóc pokonywać zakręty - zamiast hamowania trochę przytrzeć o okoliczny budynek czy bandę....).
Ale zakładam że w wersji robionej od zera dla PS3 (czyli następcy GT HD) uszkodzenia w końcu będą.
Do EA także mam wiele żalu o to że tak skopali to co udało im się osiągnąć w NFS Porsche. Była i piękna grafika, i bardzo dobry złożony model jazdy. Czuć było doskonale różnice tak po tuningu jak i między poszczególnymi modelami. Była ogromna grywalność (jak usiadłem swego czasu do trybu EVO rano to od PC oderwałem się wieczorem po przejściu wszystkich poziomów). Były i uszkodzenia - pare stłuczek i można było zapomnieć o zajęciu innego niż ostatnie, miejsca.
A co z tego zrobili później? Model jazdy przypominający prowadzenie pociągu na szynach - rażący na kilometr prymitywizmem, brak uszkodzeń, brak widoku zza deski rozdzielczej, i zdecydowanie słabsza grywalność.
ALe nie ma już co płakać nad tym co się stało. Co EA zrobiło tego już nie cofnie i pozostaje im podążać tą drogą jaką sobie obrali (chociaż moim zdaniem było to zbaczenie z tej właściwej ścieżki po zrobieniu NFS 5). NFS-y w wykonaniu Black Box są po prostu zupełnie inne, moim zdaniem gorsze, ale też można się przyzwyczaić.
Po Coarbonie zatem spodziewam się tego czego się spodziewać należy - będzie to odświeżony MW z paroma nowymi pojmysłami, innymi autami, większą ilością opcji i efekciarską oprawą. Na pewno da sporo fajdy z grania.
NFSV Fan --> specjalnie podałem te tytuły, bo na screenach widać, że Carbon będzie mieć taką samą grafę, taki sam engine...
MaZZeo ----> Taki sam engine - owszem. Ale grafika na pewno będzie lepsza niż w MW i także lepsza niż na tych pierwszych screenach.
Niby ten sam engine napędza NFS U i U2, MW a jednak między tymi grami wizualnie widać różnicę, zwłaszcza jak porównamy MW do pierwszego U. Nawet kosmetyczne poprawki pomiędzy U i U2 jednak były wyraźnie widoczne.
Mam tylko cichą nadzieję, że EA nie zrobi takiego numeru jak z FIFA WC 2006 i Carbon na PC będzie miał szansę wyglądać na PC tak samo dobrze jak na PS3 czy XBOX 360. Powinna pojawić się opcja w stylu "naxt gen" aby niezależnie od wymagań sprzętowych każdy kto ma dopakowanego PC mógł skorzystać z grafiki nie gorszej od tej z konsoli nex gen.
Jednak obawiam się że może się powtórzyć sytuacja z FIFĄ i PC dostanie wykastrowaną graficznie wersję z teksturami low res i modelami low poly count (tak jak to było w WC 2006)....;/ Po prostu patrząc na screeny nie wyglądają one specjalnie "jednorodnie". Na filmiku samochody jak i otoczenie miesjcami wyglądają jak render, kiedy indziej prezentują się jak z gierki sprzed 3 lat....
Jak zobaczyłem Fifę WC 2006 na PC to można było tylko zapłakać nad poziomem wizualnym względem XBOX 360. Wymagania sprzętowe swoją drogą ale żeby coś takiego zrobić tylko po to żeby gra ruszyła na low endowych PC-tach to jest naprawdę niezrozumiałe i nie powinno mieć miejsca;/
LUDZIE!! CZEGOŚ GOSZEGO NIE MOGLI ZROBIĆ!! WIDAĆ ŻE ZE WSI CHŁOPAKI!! TO CHYBA JAKAŚ NISKO-BUDŻETÓWKA!! NO I ZNOWU BEDZIE BADZIEWIE JAK MW!!!!!!!!!!
Bojar15 ----> Twój pierwszy post na tym forum..... Może warto było na tę okazję napisać coś mądrzejszego. Ale wyraźnie Ci ulżyło więc chociaż tyle korzyści...;>
NFSV fan - pozwolę zwrócić uwagę że GT4 na PS2 chodzi w 1080i. GT HD to auta i tory z GT4 podciągnięte do rozdzielczości full HD w 2 tygodnie - w żadnym razie reprezentant GT robionego na PS3.
Dalej twierdzę, że powinieneś dać tej grze trochę czasu. Jak pojeździsz trochę Hondą Civic z napędem na przód a potem przesiądziesz się np. do jakiegoś Nissana napędzanego na tylną oś- gwarantuję że na pierwszym zakręcie pocałujesz pobocze. To jest dla mnie realizm i symulacja, a nie to czy zderzak odpadnie i czy są pory dnia. Oczywiście byłoby miło, ale mi brak uszkodzeń niewiele przeszkadza. Jeżeli cokolwiek mi przeszkadza, to AI, bo kierowcy kierowani przez konsolę jeżdżą jak po sznurku. Ale to się musi zmienić tym razem -nie widzę inaczej.
Nedza, po raz kolejny engine z U/U2/MW. Ta gra nie bedzie juz wygladac lepiej, oczywiscie wszystko ladnie ukryje sie pod mega blurem podczas jazdy.
StoogeR ---> Na pewno będzie wyglądać lepiej niż MW. W końcu mimo tego samego engine-u U2 wyglądał lepiej niż U, MW wyglądał lepiej niż U2 a Carbon z pewnością wizualnie przebije MW. Z jednego engine-u często można bardzo wiele uzyskać.
Popatrz sobie np. na serię Hitman. Na przestrzeni 6 lat istnienia serii pojawiły się 4 części wszystkie robiony na tym samym engine Glacier. A mimo to każda kolejna część wyglądała lepiej niż poprzednie. A jakby porównać Blooad Money z pierwszą częśćią to jest wizualna przepaść.
Tak więc nie trzeba zmieniać co chwila engine aby tworzyć ładniejsze gry. Można spokojnie rozwijać istniejącą technologię, a często okazuje się że z niej (po różnych usprawnieniach) można sporo wycisnąć;)