Mortyr im się nie udał i teraz próbują stworzyc coś podobnego pod inną nazwą czuje że to będzie kolejna kaszana!! Chociaż do grafiki się to nie tyczy ale co z animacją!??!?!?!?!
Oceniając po efektach, te prace powinny potrwać jeszcze raz. Acha, i może powinno się tym zajmować kilka osób, bo ta jedna nie daje sobie rady?
wilczyszaniec '44 to najwyrazniej proba sprzedania jeszcze raz gniota jakim byl mortyr2 z nieco poprawiona oprawa graficzna, ktora pewnikiem i tak na screenach wyglada 3x lepiej niz prezentuje sie w rzeczywistosci. smutne.
kolejna polska kaszana się szykuje aczkolwiek rozwalił mnie ten scren :
http://www.calaris.com/wolfschanze/images/screens/screen2/wolfshanze013screen.jpg
ps gra wygląda jak z 2000 roku :/
Darek21 --> Rzeczywiśćie wygląda jakby szedł z jakimś palnikiem a nie strzelał z pistoletu a te fantastyczne piksele na każym obiekcie ashhhhhhhhhhhhh.....
Panowie, Mrotyr2 to chyba i tak wygladal ciut lepiej...obejrzyjcie filmik z gameplaya, poprostu pure hard hehehehe humorystyczne akcenty z naszego polskiego podworka zawsze mnie bawia podwojnie :D Napewno kupie i zagram, przeciez to prawie jak Monty P. w realtime :>
Heh, mają szansę pobić Mortyra 2 :D
Zaczynam się zastanawiać, czy przypadkiem ta firma to nie jakaś pralnia pieniędzy, bo to niemożliwe by jakikolwiek menadżer dopuścił takiego gniota do produkcji...
Wypowiedź została zmodyfikowana przez jej autora [2005-07-25 13:57:22]
Z czym do ludzi - na jesień wychodzi Call of Duty 2 a tu takie cos?:)!
Co by nie mówić, i tak wygląda sto razy lepiej niż ten gniot, Wiezmin czy Wiesmin albo jakoś tak.
Ha ha, ha. Gra wygląda super!!! Każdy, kto ma oczy widzi sam. W sekrecie napisze wam ze to wciąż BETA i finalny produkt będzie wyglądać jeszcze lepiej.
Wiesz, Dagger, to jest taki mision pack do doskonałego Wolfenstein’a tyle ze zrobiony na nowoczesnym silniku, z rozbudowaną fabuła, korzystający z wszystkich nowinek technicznych i uwzględniający zmiany, jakie od tamtych czasów zaszły w gameplay’u.
Ha, ha. LooZ, myślałeś ze tylko dział marketingu CDP zagląda na te stronę? Nie!
Jeśli macie pytania – walcie. Gra jest dobrze przygotowana wiec możecie pytać, o co chcecie.
==>rathunter
I nie uwzględniający faktu iż podejście "najpierw strzelaj a potem pytaj o drogę" już wyszło z mody? :P
PS. Jak się strzeli w otwarte drzwi to Niemcy przybiegają?
W grze jest fabuła. Nie chodzi tylko o strzelanie. Są postacie, z którymi rozmawiasz, rozwiązujesz jakieś zagadki, czegoś lub kogoś szukasz to jest bardziej jak dodatek do HL2.
W trailerze widać Hitlera i zebranie sztabu, uczestniczymy w nim zanim zacznie się rozwałka.
Później spotykamy także inne postacie w sumie jest ciekawie.
na nowoczesnym silniku; korzystający z wszystkich nowinek technicznych - wystarczy to sobie powtarzać w myślach przez kilka lat, a może się w to uwierzy :)))
Wymagania sprzętowe na wyraźna prośbę wydawcy są takie jak, w HL2, czyli bardzo umiarkowane na P4 2,4 wszystko chodzi bardzo płynnie. Ale grac można na duzo sloabszym sprzęcie. Naturalnie posiadacze mocniejszych kompów zobaczą grafikę złożoną z większej ilości warstw. Jeśli nie mam racji możecie mnie powiesić po premierze gry. Postać Hitler ma 3-4 tyśie. Sam silnik pisany jest od ok. 10 lat (jest trochę czasu, aby doszlifować wszystkie aspekty)…
mam nadzieje, ze to jakas tania prowokacja, bo to juz powoli smieszne byc przestaje. Bo przeciez jak mozna zyc z takimi klapkami na oczach?
Nie zauważyliście, że gościu jaja sobie robi? A wolfscheisse pewnie dodadzą do jakiegoś clicka, zanim trafi do kosza w supermarkecie.
==>Aceofbase
Nie "jak" tylko "za ile" :)
A swoją drogą czy my wszystko musimy kopiować? IMO jedyną szansa na zaistnienie polskiej gry jest oryginalny pomysł bo przeciez nie fajerwerki techniczne.
Niestety od czasów Gorky17 jakoś z tym nienajlepiej.
zakładając ze gra ma wyglądac dobrze - po prostu prowadzą odmienną wobec innych firm politykę. tamci dają przed premierą podrasowane screeny, a tutaj kiepskie zeby zaskoczyć graczy ? :>
Aha, na tych screenach to tu są nie widać jeszcze wszystkich „warstw” teksturowania wiec finalnie będzie to wyglądać lepiej. Pozdrawiam gosci forum.
No nic... To co mi nie wyglada za ciekawaie, to perspektywa. To fakt, ze np. strzelajac z MP38/40, opieramy kolbe o ramie itd. ale na "widoku" rzadko sie zdarza by obserwowac cel i widziec jeszcze kolbe, korpus i zamek... Podobniez jest z Mauserem i MG42. dziwnie wyglada perpektywa Panzerfausta (30? 60?), bo wyglada to jakby rura opierala sie na barku, podczas gdy strzelano z niego opierajac na ramieniu lub z biodra (bez korzystania z celownika).
Pozniej przyjrze sie pojazdom, bo na jednym screenie widzialem bodaj Prage LT vz. 38
Ech... Jesli to kolejna "glupia" strzelanka, to nie wroze jej przyszlosci (mam zle wspomnienia po slabym WW2 Sniper...brrrr...). Poza tym porownanie do HL2 tez moze byc okresleniem pejoratywnym, zwlaszcza po tym jak kilka osob udowadnialo niskie AI i okropne bugi... No i HL2 w porownaniu do HL1... no jest jednak nieco "glupsza" strzelanka.
rathunter : Powiedz mi jedno. Skad w ogole pomysl na gre tak ograna, nudna, wtorna, bezcelowa i z gwarancja totalnego zjechania jej? Ja wiem, ze te parenascie tysiecy mozna za to dostac, no, ale tak po ludzku, nie wstyd wam?
LooZ: Widziales film Jay i cichy Bob kontratakuja?
Jeśli nie jesteś nędznym tchórzem, to spotkajmy się - wyjaśnię dlaczego robimy gry.
:P
LooZ: Osobiście jestem fanem SF. Chciałbym zagrać w gre, w której odkrywasz nowe światy, poznajesz nowe cywilizacje. Niestety wydawców taka tematyka nie interesuje, wydawców interesują tylko sprawdzone rozwiązania. Tylko na takie gotowi są rzucić kapustę.
==>rathunter
Głupawa polityka - usiłują wygrać z klonami Medal of Honor?
Z całym szacunkiem, Dagger, lecz oceniasz sytuacje nieco pochopnie. Nie chce się rozpisywać o niuansach realizacji gier, choć myślę ze próbujesz pociągnąć mnie nieco za język.
Jeśli ktoś będzie miał do wyboru Call of Duty 2 i Wolfscheisse, to co wybierze?
Dagger, napisze tylko ze to gracze, własnymi portfelami kształtują rynek gier.
Gladius, skąd niby wiesz, która gra będzie lepsza? Screeny CoD2 nie powalają nie będzie tam także wielkich nowości. Prawda, marketing jest bardzo nachalny, ale to wszystko. Myślę ze możesz być rozczarowany po zakupie CoD2 jest nieco przereklamowane.
Stąd wiem, że poprzednikiem CoD2 jest CoD, a poprzednikiem Wolfschanze zdaje się, Mortyr 2.
gladius ---> co ty tam wiesz, fakty o Mortyr 2 są takie:
Developed by Mirage, the game is an action packed follow up to the phenomenally successful Mortyr.
Chyba, że tak. Ale myślę, że fenomenalnym sukcesem było to, że ktoś w ogóle kupił jakiś egzemplarz Mortyra.
A co do tego Wolfschanze, to po prostu uważam, że nie ma szans z konkurencją. I to za sam wygląd. W strzelankach grafika to pierwsze, co się rzuca w oczy i jest bardzo ważne. Można przymknąć oko na grafę w crpg czy strategii, ale nie FPP. "Fabuła" niewiele pomoże, bo i tak nie jest zbyt ważna, chodzi w gruncie rzeczy o rozwałkę.
Ha, ha. Mortyr 2 to już nie nasze dzieło. Nigdy także nie grałem w Mortyra 2. Tak sie składa ze jako autor jedynki nie przekazywałem praw do kontynuacji. Dla mnie Mortyr2 jest zwykłym piratem. Wyobrazicie sobie jak popularna była jedynka, jeśli ktoś robi dwójkę nie mając do niej praw.
Wyobrazicie sobie jak popularna była jedynka, jeśli ktoś robi dwójkę nie mając do niej praw.
Wyobrażam sobie, że o prawa do tak fenomenalnie popularnej marki jak Mortyr prawowity właściciel walczyłby w sądach do upadłego.
Nie wnikam w kwestię przekazywania praw. Nie orientuję się, czy robiłeś tę grę na własny rachunek, czy np. jako pracownik. Zresztą Mortyr też jakąś rewelacją nie był.
Z drugiej strony może i masz rację - jeśli ludzie kupują takiego Maluch Racera, to i na waszą grę znajdą się amatorzy.
Gladius, wkrótce będzie dostępne Internetowe demo. Każdy, kto chce będzie mógł demo pobrać, zagrać i ocenić czy warto kupić grę. Ciebie także zachęcam do powstrzymania się od wydawania opini zanim zagrasz.
micpl187 ==> Nie mięliśmy kasy na sądy. Człowiek, który nas okradł śmiał się nam w twarz. teraz kasa jest i jeśli kotoś będzie próbować tworzyć następnego Mortyrka będziemy regowac. Ale po AnotherWar, Snajperze, Motorze2 ( wszystkie były promowane jako dzieła „twórcow morytra” brand Mortyra jest martwy. Jednak, jeśli kogoś zdecyduje się tworzyć nastepnego Mortyrka będziemy regowac.
micpl187 ==> Jeszcze dopisze ze gostek który zakosił kaske ze M1 jest obecnie goły jak święty turecki. :]
rathunter - dlaczego? Są screeny, na ich podstawie można chyba wydać opinię co do wyglądu gry? O samym gameplayu nie pisałem. Kluczem do sukcesu byłaby świetna grafika i dobre AI. Na podstawie screenów o grafice wiele dobrego powiedzieć nie można, i nie jest to wyłącznie kwestia tekstur. Oczywiście, o AI niczego nie można powiedzieć, ale czy możesz zagwarantować, że będzie dobre? Na tyle dobre, żeby chciało się grać mimo średniej grafiki? Jak dotąd niewiele powstało gier z algorytmami choćby przypominającymi inteligencję.
Stąd morał dla wszystkich forumowiczów: Kradzione nie tuczy!
A ja mam sentyment do polskich produktow ! Mortyr to jednak Mortyr ! Jesli Wolfschanze 1944 nie okaze sie totalna kaszana i bedzie do kupienia za normalne pieniadze to sie na pewno skusze
Gladius, Owszem masz prawo twierdzić ze Tobie grafika nie podoba się. Każdy, kto spojrzy na screeny będzie wiedział ze majaczysz, ale to już inna kwestia. Możesz także napisać ze gameplay fabula i AI są złe, tylko dodaj także, ze doszedłeś do swoich wniosków na podstawie screenów.
"Screeny CoD2 nie powalają nie będzie tam także wielkich nowości. Prawda, marketing jest bardzo nachalny, ale to wszystko. Myślę ze możesz być rozczarowany po zakupie CoD2 jest nieco przereklamowane."
faktycznie... CoD 2 wyglada beznadziejnie... co za syf ;)
https://www.gry-online.pl/S026.asp?ID=3502
Wypowiedź została zmodyfikowana przez jej autora [2005-08-04 19:31:29]
rathunter : Troche siedze w tej branzy i wiem w jakim celu tworzy sie takie gry jak wasza, ale powiedz, moze czas porwac sie na cos wiecej niz to? Nawet za cene ryzyka?
Looz ? ;> Piszesz gry ?
Zobaczcie ile kodu zajmuje napisanie demka, w ktorym obraca sie wielokolorowy wielokat oswietlony kilkoma zrodlami swiatla ..
Gra wyglada na ta chwile bardzo slabo, ale Mortyr 1 jak na swoje czasy - byl swietny. Moze warto dac tej produkcji szanse? Bedzie demo, to zobaczymy z czym to sie je.
no screeny z CoD2 sa powalajace, nawet na tym co pokazal Stranger jeden lezy na 1szym planie ;p
Hehe przypomijcie sobie totalne dno jakim jest Maluch Racer i jego sequel. Wszyscy zrownali te gry z blotem, a kupila tak wielka masa ludzi..
Nie licza sie gusta graczy, ale pieniazki :)
blood
a mi te niebo wyglada na statyczna teksture, DOKLADNIE taka jaka mozna dostrzec na niektorych mapach counter strike 1.6
Maevius - ba kto by nie kupil za pol darmo gierki gdzie smigasz maluszkiem albo poldkiem ? :) nieczesto sie zdarza taka sytuacja :) nieczesto mozna znalesc w jakiejs grze elementy zwiazane z Polska
Maevius : Mozna tak powiedziec, zajmuje sie kierowaniem projektem i zarzadzaniem zasobami ludzkimi w takim jednym projekcie (link obok ksywki ;))
==>rathunter
Jeśli gra nie będzie oferowała niczego więcej niż duże produkcje traktujące o II WŚ jak kolejne części MoH czy CoD to przy takiej grafice nie ma żadnych szans.
A dodanie do czasopisma będzie największym sukcesem jakie będzie mogła osiągnąć.
PS>Ciekawe czy dali taki duży rozmiar trailera żeby niky go nie ściągnął? :
LooZ ==> Widzę ze próbujesz robić jakiś budget. Pokaz jakiegoś screena trochę pośmiejemy się. No dobra, ale tak na serio, jeśli uda Ci się wejść do „branży”, czego szczerze Ci życzę na pewno się spotkamy.
Dagger ==> Niech Cie o to głowa nie boli. Sprzedawaliśmy gry zanim Ty sie urodziłeś. Jesteśmy doświadczonym zespołem. Nie wiem dlaczego nie możesz tego zrozumieć. Martw sie o nowicjuszy takich LooZ.
Hej Dagger, a może ty także robisz jakąś grę? Pisz śmiało nikomu nie powiem.
rathunter----->Skoro jestescie doswiadczonym zespolem to czemu zniechecacie potencjalnych kupcow gry przed premiera prezentujac screeny, gdzie poziom graficzny jest na miare 2000 roku???
==>rathunter
Nie wątpie że i chłam da się sprzedać. Ale nie każ mi się z tego cieszyć :P
Nie nie robie żadnej gry :)
eJay ==> Bo chcemy wreszcie zbankrutować, zająć się czymś poważnym, jak genetyka, czy konstrukcja robotów przemysłowych. Ale ludzie wciąż kupują nasze gry, wydawcy zamawiają następne projekt… mówię Ci – koszmar!
rathunter----->Rozumiem, ze wyznajecie zasade "Carpe Diem!" - robicie 3 gowniane gry, sprzedajecie je spragnionym wrazen 12-latkom, a anstepnie konczycie dzialanosc??
:D
Dagger ==> Wolfschanze to dobrze przygotowana gra. Dlaczego tak uparcie piszesz o niej brzydko? Przecież nic o grze nie wiesz?
Polecam trailer - całe 1:48 min zawarte w 82 MB :)
Za to jest pełen oldschool - postacie padają jak w Bloodzie - mam nadzieję że będą przy tym wydawały odgłos sectoida z X-Com :)
Wcześniej padło pytanie o Hitlera więc zapokajam ciekawość -->
rathunter : "Wolfschanze to dobrze przygotowana gra."
Nie wyglada na to, zreszta, "moja" tez nie, tylko ja sie nie chwale "doswiadczonym zespolem". No, ego tez mam troche mniejsze ;)
Dagger : No coz, rynek to takie cholerstwo ze zwykle sprzedajac "cos" w MM po kosztach produkcji pudelka i cd (bo przeciez nie placi sie tworcom od sprzedanych egzemplarzy, kto by sie powazyl na takie ryzyko :P) mozna zarobic na tyle zeby utrzymac rodzine. Jesli ktos nie ma wiekszych ambicji, a do tego twierdzi, ze jego gry sa doskonale i na sniadanie zjada "CoD2", to chyba tylko powod do radosci, ze w tym kraju zostali jeszcze jacys optymisci ;)
Dlaczego tak uparcie piszesz o niej brzydko?
Bo brzydko wygląda?
eJay ==> W sumie to zrobiliśmy już ponad 20 gier. Cześć z nich nie wyszło np. gowniane „Baldur’s Gate: Dark Aliance” na PC albo gówniane „Warhammer 40K: Agens of Death” O innych czytasz i nie wiesz ze maczaliśmy tam palce. Dla Ciebie to wszystko gowno dla innych kwałek solidnego developerskiego rzemiosła. Wygląda na to ze szybko działalności nie zaczniemy bo już podpisaliśmy umowę na realizacje następnej gry.
LooZ ==>Bez silnego ego będzie trudno Ci tu przetrwać, takie smieci jak Dagger Cie zagryzą.
Dagger == > Napsz czym sie zajmujesz gdy nie opluwasz gierek. nie bój sie.
No dalej, śmiało napiszcie ze BG:DA to gowno. Pisze sie łatwo. A KTO z was krytycy stworzył cos wartościowego? Pewnie nikt, bo gdyby tak było umielibyście uszanować prace innego człowieka.
No dalej, śmiało napiszcie ze BG:DA to gowno.
Nie, to fajny hack'n'slash na konsole. Ale co Ty masz z nim wspólnego, to niestety nie wiem.
łatwo sie irytujesz rathunter. dobra rada: wybierzcie sobie w firmie jakiegoś rozsądnego pr-owca, który nie nazywa ludzi śmieciami bez powodu.
micpl187 == > Pisaliśmy konwersje na PC. chcesz zobaczy źródła?
rathunter: Tak z czystej ciekawosci, bo interesuje sie tematem: "WH40k: Agents of Death" w ogole wyszlo? W Polsce?
Pisaliśmy konwersje na PC.
No i? Była tak beznadziejna, że ją skasowali?
Trochę śmieszne chwalić się tytułami, które się nie ukazały. Pochwal się tym, co trafiło na rynek.
Oszkurde, nie doczytalem. Nie wyszlo. Stad moje zdziwienie. Komu sie nie podobalo? Games Workshop krecil nosem?
bialy kot == > Pełna wersja leży u nas na dysku. Wyszło zupelnie znośnie. Robiliśmy ja wspólnie z CSS.
Tu jest screen: http://www.calaris.com/ic_history_e.htm Wersje grywalna rozdajemy za darmo proszę napisac do studia.
zarith -> Ty sie pakuj i szlufuj angielski, a nie na forum przesiadujesz :)
Co do gierki to bedzie wunderbar ;) (sotatnio strasznie polubiłem to słowo, jakos tak głupio brzmi). Hitler wyglada komicznie, przynajmniej sie troszke pośmiałem ;]
bialy kot == > Zmienił się zarząd GW nowe kierownictwo wrzuciło gotowy projekt do kosza z przyczyn, których nie warto opisywać na tym forum.
O... nawet nie zauwazylem, ze to panowie od Monkey's Adventures :P Gratulacje za ostatni mega (s)hit!!
==>rathunter
Brakuje ci chyba dystansu do własnej pracy. Ale to pewnie też konieczna cecha jeśli się chce wypuszczać takie "produkty".
Stranger == > W wiesz ze szanowny Papcio Chmiel akceptował materiały do tej gry? Jemu się podobało no ale Papcio się nie zna. Małe dzieci, do których ta prościutka gierka jest przeznaczona, i które nie zaglądają na to forum także nie dowiedziały się jeszcze ze gra jest syfna. Dlatego pewenie grają w to tak chętnie. Polecam pobranie próbki muzyki dostępne na stronce.
Looz ok, kierowaniem projektu - artwork jest swietny i sam nie moge sie doczekac gry..
Ale blagam nie uzywaj slow typu 'zarzadzanie zasobami ludzkimi' :P
Chyba nawet uruchomili gdzies taki kierunek. Zarzadzanie i Marketing, Zarzadzanie
Zasobami Ludzkimi, Stosunki Miedzynarodowe.. Yeah, right, w kraju same gadajace
glowy, wszyscy chca zarzadzac nikt nie chce pracowac ;>
Ja bym raczej jechal tworcow maluch racer i cala 'hurtownie play', a nie ludzi ktorzy proboja cos zdzialac :)
LooZ - ty ! ty ! ty !!!!!!!!!! ja czekam na PW ! :D Comming soon - ale co comming soon ? strona pod danym adresem ? czy gra ? :)
Maevius : No tak, wiem jak to brzmi, ale jak zauwazylem ludzie traktuja to powazniej niz "szukam ludzi chetnych do pracy za free" ;)
blood : Strona ;) Niedlugo na nma-fallout.com spory wywiad z moja skromna osoba, gdzie sporo nowych informacji o projekcie ;)
Ja z checia bym pomogl za free, popisal fabule, sprobowal powalczyc z zakodowaniem ai/skryptow, a moj znajomy tworzy swietna klimatyczna muzyke - przeciez jesliby sie nie nadawalo to nie zostaloby w pw uzyte:)
trzymam kciuki za pw
Maevius : To odezwij sie na maila, pomyslimy ;)
Aha, jak nie widzieliscie : trinity.gzt.pl ;)
LooZ - a ( w wieeelkim przyblizeniu :P ) kiedy prace beda na ukonczeniu ? Prosze tylko nie odpowiadaj "when it's done" :p
rathunter --> Zauwazam zblizony tok rozumowania do "przedstawiciela" wspomnianej juz przez jednego z forumowiczow hurtowni - niewazne co o naszych grach sadza czytelnicy portali i czasopism... wazne, ze znajduja sie ludzie (czytaj: frajerzy), ktorzy to kupuja... Nie rozumiem w tym wszystkim tylko jednej rzeczy... po co probujecie na sile zaistniec na takich portalach jak GOL? Sadzicie, ze osoby, ktore na co dzien graja w CoD, MoH, czy nawet BiA zainteresuja sie tytulem, ktora ma tak beznadziejna grafike a na trailerze wyglada rownie zalosnie? Po co ta "meczarnia" skoro gra pewnie i tak trafi do hipermarketow i "kioskowych" serii...
Wypowiedź została zmodyfikowana przez jej autora [2005-08-04 21:56:12]
no faktycznie :P powinna wyjsc seria "Zła gra" :D i bynajmniej nazwa nie oznacza wystepowania w niej demonow czy innych diabelskich istot :P
Stranger == >Tym się właśnie różnimy dla Ciebie Papcio Chmiel to „frajer” dla mnie legenda polskiego komiksu. Ty dajesz sobie prawo autorytatywnie oceniać, Co jest dobre a Co jest syf. Co powinno się graczom podobać a co nie. Nasze studio stara się robić gry. Co dzień staramy się doskonalić „rzemiosło”, Słuchamy opinii graczy, szukamy rozwiązań które pozwolą kiedyś stworzyć doskonała grę. Poza kasą, które nie jest specjalnie duża. Największą satysfakcje daje list od gracza, któremu spodobała się nasza gra. Nie wiem czy to można zrozumieć, zwyczajnie rodzą się ludzie, którzy lubią robić gry. Tak się składa ze w sprawie Wilczego Szanca przyszły już setki listów z Całego świata ludzi czekają na grę, dopytują się, my staramy się ich nie zawieść… Wiem ze GOL ma „na pieńku” z pewna hurtownia i z jakiś niezrozumiałych przyczyn swój żal wyładowuję na nas. Ale to jest tak jakby mąż wracający wkurzony z pracy bił żonę.
z reka na sercu "napisze" ,ze gry z taka grafika mnie nie bawia!!! ale podziwiam prace programistow,grafikow itd. Jedna rzecz mnie denerwuje... to ,ze liczy sie tylko kasa , kasa , kasa a nie satysfakcja z gry!!!
w sprawie Wilczego Szanca przyszły już setki listów z Całego świata ludzi czekają na grę
z Kazachstanu, Etiopii czy Kambodży ?
O ile pamiętam z Kazachstanu tak, z Etiopii i Kambodży nie. Te fajniejsze pojawia się wkrótce na stronce.
"Tym się właśnie różnimy dla Ciebie Papcio Chmiel to „frajer” dla mnie legenda polskiego komiksu."
Tak... z pewnoscia Papcio Chmiel interesuje sie grami komputerowymi i wszystkie PeCetowe platformowki juz dawno pokonczyl... pewnie dlatego Tytus tak bardzo przypadl mu do gustu
"Ty dajesz sobie prawo autorytatywnie oceniać, Co jest dobre a Co jest syf. Co powinno się graczom podobać a co nie."
Ja im nic nie musze sugerowac... mam nadzieje, ze czytelnicy GOLa potrafia odroznic potencjalny hit od potencjalnego shitu... zreszta wystarczy zerknac na pozostale komentarze odnosnie tej gry zamieszczone w tym watku :)
"Słuchamy opinii graczy, szukamy rozwiązań które pozwolą kiedyś stworzyć doskonała grę."
A nie jest tak, ze wydawca rzadzi jak ma wygladac gra? Pytam, bo z poprzednich postow wywnioskowalem, ze Wasze studio nie dysponowalo raczej duza swoboda przy projektowaniu tej gry...
"Nie wiem czy to można zrozumieć, zwyczajnie rodzą się ludzie, którzy lubią robić gry."
W pelni to rozumiem... tyle ze jezeli pasja nie idzie w parze z talentem to tworzonych przez siebie gier nie powinno sie nawet probowac przyrownywac do najlepszych tytulow z danego gatunku :)
"Wiem ze GOL ma „na pieńku” z pewna hurtownia i z jakiś niezrozumiałych przyczyn swój żal wyładowuję na nas. Ale to jest tak jakby mąż wracający wkurzony z pracy bił żonę."
Ja tam nie zauwazam zadnej napietej atmosfery ;)
Edit: Pozwol jeszcze, ze z czystej ciekawosci zapytam... ile gier sposrod tych, w ktorych maczaliscie palce doczekalo sie swojej premiery a ile nie?
Wypowiedź została zmodyfikowana przez jej autora [2005-08-04 22:39:33]
rathunter - jesli sluchacie opini graczy to wykonajcie modele broni tak, aby nie wygladaly tak, jakby wlasnie zostaly wyciagniete z fabryki, albo zrobcie system jej zniszczen od trafien kul przeciwnika, spadnieciu jej na ziemie itp.
Looz ---> tak baj de łej, kiedy można się spodziewać powrotu page'a Polish Wasteland? I prosze mi nie pisać że już niedługo i żebym przygotował ciepłą odzież :P
blood : Raczej tak, w kazdym razie, jej sie trzymamy :)
garfield_junior : Prawdopodobnie w przyszlym tygodniu. Tyle, ze nie bedzie to strona PW sensu stricte, tylko projektu ktory powstal z fuzji Polish Wasteland i Trinity. O fuzji wiecej tutaj :
LooZ^ --> a mógłbyś napisać coś więcej na temat projektu?:) Domyślam sie, że to klimaty falloutowskie:)
Stranger == > Przynajmniej miej odwagę przyznać ze piszesz swoje komentarze, dlatego ze masz żal do pewnej hurtowni niemającej ŻADNEGO związku z tym projektem. Wyjaśniałem już te sprawę z Twoimi kolegami i myślałem ze mamy to już za sobą. Za kilka dni spotkamy się pewnie na GC może uda się to wreszcie jakoś wyprostować.
rathunter------->Moje prace mozna znalezc latwo na serwerze FTP Gry-Online, to tak na marginesie twojej ostatniej wypowiedzi do mnie:)
Cześć z nich nie wyszło np. gowniane „Baldur’s Gate: Dark Aliance” na PC albo gówniane „Warhammer 40K: Agens of Death” O innych czytasz i nie wiesz ze maczaliśmy tam palce. Dla Ciebie to wszystko gowno dla innych kwałek solidnego developerskiego rzemiosła.
Tylko, ze specjalizujecie sie w grach na konsole, gdzie umowmy sie, jeden fajny cRPG staje sie murowanym hitem, a na PC nigdyby nie zaistnial. I tu jest ta roznica. Moze skupicie sie, na robieniu gier konsolowych niz gier na PC o jakosci niewiele odbiegajacej od Mortyra 2 czy Tytuska - waszego hiciora nad hiciory.
Wypowiedź została zmodyfikowana przez jej autora [2005-08-05 12:11:08]
rathunter --> Hahahah zal? Niby za co? Osobiscie nie widze zadnego zwiazku... probuje rozmawiac z Toba o jakosci produkowanej przez WAS gry...
No fajnie... kolejna osoba, ktora woli uciac dyskusje w odpowiednim dla siebie i swojej firmy momencie. :/
Wypowiedź została zmodyfikowana przez jej autora [2005-08-05 12:22:05]
Starnger = > Dyskusji nie ucinam. Nie jestem pijarowcem i musze wrócić do moich podstawowych obowiązków. Szykujemy się na GC, pracy jest sporo. Wczoraj przyłączyłem się do forum byłem ciekaw, Kto i Co i Dlaczego pisze o grze. Trudno było jednak zdobyć jakieś „konkrety” w sumie 98% to czyste bluzgi i tyle. A tak sie składa ze jeszcze dwa lata temu byłem dyrektorem i głównym udziałowcem innego studia i wtedy polskie serwisy i prasa, wprost rozplywaly się nad naszymi dokonaniami mimo ze studio nie miało na kącie żadnych dokonań a jak zapewne wiadomo potrzeba wielu, wielu lat, aby wyszkolić dobry zespół. Trochę trudno mi się przyzwyczaić do tej dość gwałtownej zmiany.
Dla Ciebie sa to bluzgi... moim zdaniem sa to pierwsze opinie na temat tej gry. Miej na uwadze to, ze ludzie oceniaja ja wylacznie na podstawie opublikowanych do tej pory materialow (screeny i trailer)... a na nich jak na razie prezentuje sie zalosnie.
Edit: Te pierwsze oceny graczy sa w zasadzie na Wasze wlasne zyczenie... opublikowaliscie w koncu pierwsze materialy na temat tej gry... a musisz przyznac, ze Wolfschanze ma WYJATKOWO silna konkurencje.
Wypowiedź została zmodyfikowana przez jej autora [2005-08-05 15:39:14]
Maevius [ Czarownik Budyniowy ] http://dekadenci.org/czerwona_krolewna.jpg
Ja bym raczej jechal tworcow maluch racer i cala 'hurtownie play', a nie ludzi ktorzy proboja cos zdzialac :)
A to ciekawe.. masz cos do mnie na przyklad?
Mogę napisać z perspektywy niemłodego już gracza, że screeny i demo Wolfschanze 1944 nie zrobiły na mnie dużego wrażenia, a nawet powiedziałbym dosyć zniechęcające, jeżeli chodzi o grafikę itd. Nie mam zacięcia do analizowania detali i warstw grafiki jaką rzekomo ma posiadać gra, dlatego wpowiem wprost - porównując filmik z pierwszej misji CoD 2 a demo Wolfschanze 1944 muszę stwierdzić z całą pewnością, że wybulę te 120 zł na Calla. Smutne ale prawdziwe.
Skoro już chcecie robić strzelaliny to na litość boską już nie w klimatach II WŚ. Przykład Painkillera jest najlepszym przykładem, że takie gry mozna zrobić i są hiciorami.
Stranger = > Widzę tylko ze bardzo starasz się nam zaszkodzić. A teraz wiem już, dla kogo to robisz. Tego tylko chciałem sie dowiedzieć.
Kolejna teoria spiskowa? StrangerGate? ;P
A tak na serio... proponuje troche ochlonac... zapomniales sie chyba, bo to nie jest juz forum, na ktorym rozmawiamy wylacznie o grach studia Calaris... gracze nie maja klapek na oczach i potrafia chyba porownywac tytuly z tego samego gatunku. :)
Wypowiedź została zmodyfikowana przez jej autora [2005-08-05 16:02:08]
Yog-Sothoth
Jasne ze tak. Byl tu pewien pan ktory wypowiadal sie w imieniu 'maluchow' i hurtowni play :)
Calkiem sensownie mowil jakie gowno robicie ludziom z mozgu.
Jego pytaj :)
rathunter - prawdziwa cnota krytyk się nie boi. Zamiast wypisywać głupoty lepiej byś sobie poczytał, co gracze piszą o waszej grze i starał się coś poprawić.
Tak, pranie mozgow zapewne, zeby ludzie kupowali to co sprzedajemy. Ale nie zbaczajac z tematu ponawiam pytanie, czy masz cos do mnie lub innych osob pracujacych w tej firmie?
Jak to możliwe? Widzicie screenshoty oraz trailery i twierdzicie, że CoD2 zapowiada się lepiej niż Wolfschanze? To jakaś zmowa!
Yog-Sothoth ---> ja mam, pan z waszej firmy w niewybrednych słowach wyraził się o ludziach na tym forum. O klientach swojej firmy, których inteligencję ocenił dość nisko nie wspomiam, bo do nich nie należę
Wolfschanze jest, co najmniej tak dobra gra jak CoD2. Uwierzycie, gdy zagracie.
Yog uprzedzajac pytanie, bo pozniej mnie nie bedzie:
Do Ciebie nie, do Twoich 'ludzi' tez nie. Poszukam ten watek specjalnie dla Ciebie i wyjasnie
Ci do kogo 'cos mam'.
Zaraz zaraz cos tu jest nie tak.. oczekujecie od tworcow Wolfschanze, zeby przyznali jaka ta gra bedzie marna, natomiast nie podoba wam sie to ze Kostek wypowiadal sie o produktach Play jako 'chlam'? :)
Moze wyjasnie to lopatologicznie, bo rzeczywiscie czesc tutaj jest niezbyt rozgarnieta.. ja nie mowie ze wszyscy piszacy na forum Gry-Online to idioci, gdy nie zgadzam sie tylko z paroma osobnikami. Jasniej?
I nie moja firma bo ja tu tylko pracuje, natomiast nie lubie jak ktos generalizuje.
Nie wiem jak inni, ale ja oczekuje od obecnego na tym forum jednego z tworcow Wolfschanze, aby NA CHWILE OBECNA nie probowal przyrownywac swojej gry do CoD2 :)
Nie żebym bronił Wolfschanze ale jakoś przy Doomie 3 większość marudziła,
że D3 jest kiepski bo nie grafa jest najważniejsza tylko fabuła i grywalność.
Może w tej grze, mimo nienajlepszej grafy, będzie dobra grywalność i klimat.
Yog-Sothoth ---> pytanie brzmiało:
czy masz cos do mnie lub innych osob pracujacych w tej firmie?
Odpowiedź tak wcale nie musi być generalizacją.
Poza tym pan Kostek wyraźnie zaznaczał, że wypowiada się w imieniu firmy, a nie tylko swoim własnym.
nie podoba wam sie to ze Kostek wypowiadal sie o produktach Play jako 'chlam'?
Mówi szczerą prawdę, więc raczej nie.
rathunter nie pisał o teori spiskowej. No pisał o nazwijmy to, o Lobbing’u. jaki uprawiaja niektórzy redaktorzy GOLa zalogowani jako zwykli gracze. Jestem pewien ze dobrze mnie rozumiecie nie musze pisac bedziej szczegółowo.
Wolfschanze jest, co najmniej tak dobra gra jak CoD2. Uwierzycie, gdy zagracie.
na forum cybermychy może by przeszło ...
rathunter -> Wypowiem się tak:
Jak na razie na zamieszczone przez was materiały nie wyglądają zbyt zachęcająco. Jak będzie gra finalnie wyglądała i jaka będzie jej grywalnośc - to już TYLKO od was zależy. Jeśli zrobicie gniota to nie pare przychylnych portali ale rynek zweryfikuje wasze dzieło. Zamieszczone przez was materiały jakoś nie wzbudzają entuzjastu w graczach - ale to nie powód by rozpoczynac wspólne obrzucanie się błotem. Nie zapominajcie, iż tworzycie grę, którą macie zamiar sprzedac własnie tym co kręcą nosami.
Prawdziwa cnota krytyk sie nie boi...
Mimo, iż bardzo lubie strzelanki w klimatach II WW, to jednak jakoś wasz produkt jak na razie nie wzbudza we mnie osobiście entuzjazmu. Przynajmniej na razie...
Misiek, == > dzięki bo ja już zwątpiłem w sens pisania na tym forum. Wierze w ten projekt i wierze ze gracze się nie zawiodą.
rathunter --> Aby dodac nowy post wybiera sie przycisk Odpowiedz w tym wątku a nie Rejestracja ;P
Edit: O... poprawka. Witamy drugiego (?) pracownika studia Calaris. :]
Wypowiedź została zmodyfikowana przez jej autora [2005-08-05 16:54:02]
Misiek ma rację, ale tylko w jednym przypadku:
- grafa nie ma znaczenia, o ile stoi na śrendim poziomie.
Jeżeli grafika jest przedpotopowa (a tu póki co jest), to nawet super grywalność nie uratuje tyłka.
(tyczy się to tylko FPP/RTS obecnie).
O ile starsi gracze są w stanie usiąść do C&C czy W2, to do ROTD nie usiądą już tak chętnie.
Sam się sparzyłem ostatnio Tekwarem. Zapamiętałem tą grę inaczej.
Sranger = > Czy teraz juz lepiej? Na dobra, jesli juz nie ma o czym, to napiszczi co najbardziej podobalo sie Wam w COD1.
rathunter -> A tak przy okazji mam dla was wielki podziw - prawie wszyscy, którzy widzieli wasze materiały promocyjne, mowią "rany co za gniot", a wy cały czas na to odpowiadacie, iż się nie znają bo to wspaniała gra... Ja rozumiem coś takiego jak duma twórców ze swego dzieła ale to co robicie jest hmmm powiedzmy, że zabawne :D
Sorki. Mam na mysli gosci forum, Ciebie naturalnie także.
neXus nawet nie wyobrazasz sobie co sie działo przed premiera M1... Ale dobra twoje opinie na temat WOLF'a juz znam. Ciekawi mnie Co cenia najbardziej gracze grajacy w CoD.
rathunter ---> proponuję znaleźć wątki o CoD i tam poczytać.
A tutaj może Ty napiszesz czym będzie się objawiać przewaga Wolfschanze nad podobnymi produktami. Zachęć graczy.
neXus => Zapewniam Cie ze to lepsza promocja niz gdy wszyscy przyklasną ze gra faina i nie ma o czym pisac...
Po co, jesli moge skorzystac z wiedzy wyroczni które, prosze wybaczyć przenośnie, zjadły wszystkie rozumy. Chce wiedziec co z perspektywy czasu utkiwiło tak wytrawnym graczom jak obecni na tym forum.
Po co, jesli moge skorzystac z wiedzy wyroczni
Skorzystaj z wiedzy tych wyroczni zawartej w wątkach o CoD. A tutaj piszmy o Wolfschanze.
Napisałeś, że Wasza gra będzie lepsza niż CoD2. Chcaiłbym wiedzieć w czym, żeby móc w przyszłości zweryfikować zapowiedzi z rzeczywistością.
micpl187 = > Grales CoD prawda?
Yog-Sothoth ---> pytanie brzmiało:
czy masz cos do mnie lub innych osob pracujacych w tej firmie?
Odpowiedź tak wcale nie musi być generalizacją.
Poza tym pan Kostek wyraźnie zaznaczał, że wypowiada się w imieniu firmy, a nie tylko swoim własnym
Pierwsze pytanie brzmialo, czy masz cos do mnie, radze dobrze poczytac watek :) Nie obchodzi mnie w tym momencie co Kostek mowil, tylko co Ty mowisz.
Odnosnie tamtego tematu, to czytalem go i brechtalem sie z tego niezle :)
Nie obchodzi mnie w tym momencie co Kostek mowil, tylko co Ty mowisz.
Ja mówię, że mam coś do pewnych ludzi z waszej firmy. I że zgadzam się z Kostkiem co do oceny jej produktów.
rathunter - mi w CoD podobal sie klimat tworzony przez towarzyszy broni. ich okrzyki, rozkazy dowodcy... to bylo cos. Na screenach z Wolfschanze jakos nie widze wspoltowarzyszy. A wiec bohater jest jednoosobowa armia, tak?
rathunter -> acha, stara zasada "dobrze czy żle by tylko pisano" ;)
Co mnie osobiście podobało się w Cod:
1. Grafika
2. Jako pierwsza gra tego typu wprowadziła towarzyszy broni - gracz czuje się nie jak superhero tylko jak typowy żołnierz w tym okresie
3. Ograniczona ilość noszonej broni i możliwośc jej podmieniania
4. Fabuła
5. Możliwości multiplayer
Jeśli stworzycie podobne warunki w swojej grze - będę jej orędownikiem. Ale na razie z dużym sceptycyzmem podchodzę do waszej produkcji, a Twoje wypowiedzi jeszcze bardziej go zwiększają...
Przejrzałem wątek raz jeszcze i zastanawiam się jak mogłem pominąć takie perełki humoru:
Gladius, Owszem masz prawo twierdzić ze Tobie grafika nie podoba się. Każdy, kto spojrzy na screeny będzie wiedział ze majaczysz
Dagger ==> Niech Cie o to głowa nie boli. Sprzedawaliśmy gry zanim Ty sie urodziłeś. Jesteśmy doświadczonym zespołem. Nie wiem dlaczego nie możesz tego zrozumieć. Martw sie o nowicjuszy takich LooZ.
Dagger : To nie wiesz, ze gre Pong wyprodukowala firma Calaris? :)
sakhar : Chetnie, ale wolalbym narazie na prv, wiec jak masz ochote odezwij sie na gg :)
Wypowiedź została zmodyfikowana przez jej autora [2005-08-05 21:02:45]
witam fajna gra akci ale brak kodekuf i niekture plasze są nie do prześcia pozdro MACGYER