Ciężko coś powiedzieć o grze, ale projekty graficzne trącą odpustową tandetom. Co to ma być, na trzecim screenie matrioszka ze skrzydłami i ognista ropucha z mieczem świetlnym? Mam nadzieję, że się ruskie bardziej postarają, mają jeszcze sporo czasu.
To ja ide pograc w Wake of Gods
Zgadzam się, grafika jest okropna. Już wolałbym ładnie zrobione 2D...
Mi to się nawet podoba.Oczywiście wolał bym widok z rzutu izometrycznego i śliczne przeręderowane scenerie. Mimo wszystko jest jeszcze za wcześnie, żeby coś konkretnego na temat tej gry powiedzieć. Tym czasem wracam do HoMM III.
nie zrzędźcie jeszcze, poczekajcie na pelną wersje wtedy ocenicie a nie.
Ja mam 2 części HEROESA i najbardziej przypadła mi do gustu ostatnia i dodatek. Tam po prostu się coś dzieje. Ja uważam że do tej gry najleprza jest grafa 2D bo przecierz wszystkie wersie były w 2D. Jeśli mialo coś się w niej zmienić na leprze to niech zrobią MAŁE demo pokazujące jak to będzie wyglądało w 3D co nie? Chyba sie zgodzicie!
Mnie najbardziej by odpowiadalo graficznie w klimatach HoMM (widok z gory), ale z trojwymiarowymi postaciami i w twojwymiarowym swiecie.
Heroes III były najlepsze i pasowałaby mi najlepiej taka sama grafika
Czy ktoś mógłby wymienić przynajmniej kilka przewag części 3 Heroesów nad 4? Grywałem w obydwie i obydwie mnie przypadły do gustu.....
A mi się podoba. Nie wiem czego się czepiacie tej grafiki. W heroskach zawsze była bajkowa, szczególnie w 3.
takie jzu pieprzony trend.. wciskanie na siłę 3d. to samo dzieje sie z Disciples III. Powiem szczerze, e mam spore watpliwosci do obydwu tytulow czy odniosa sukces (obyt odniosły).
jasne, najlepiej zastosowac swietna grafike 2d z jedynki ze sprawdzonymi battlegroundami z Archona:)
czy my na prawde widzimy te same screeny? sliczniejsze i bardziej bajkowe nie moga byc:)
najbardziej "tandeciarska", a przez to najladniejsza z calego cyklu byla czesc trzecia.
jezeli tak bedzie wygladac piateczka juz teraz zamawiam preorder hehe:)
Mnie tam graficzka HoMMV się podoba. Mam nadzieję, że to będzie reedycja części III, a nie coś w podobie do IV
OOoo chyba mam do czynienia z fanatykami , którzy grali w hesoski dawno temu ja terz gralem :)
A co do III było tyle dodatków że nie starcza mi palcy do liczenia. Myślą że nowe będą leprze od starych chyba to logiczne (stare brzydkie nowe ładne) ale nie zawsze tak jest. No ale nie jestem przekonany co do nowych POTRZEBUJE ZACHĘTY jakieś więcej scenerów z GRY a nie jakieś tandetne zdjęcia z cud-scenek , oraz przydało by się maleńkie DEMO!!
Nie takich herosów oczekiwałem. Zniechęcają mnie strasznie screeny :(. Grafika 3D znowu okarze się zabójcą tak samo jak dobiła czwartą częśc która była straszna mimo , że miała bardzo dużo ciekawych pomysłów.
Wazne że herosów 1,2,3 nikt nam już nie odbierze :). Jedne z największych perełek w historii gier komputerowych , mam wszystkie , razem z dodatkami 10 płyt ( 7 do herosa 3 , 2 do II i 1 do I :)).
BUAHAHA o matko szykują się ochlapy a nie poządna gra!
mi ta grafika przypomina Etherlords 2 :) nie byla zla ALE no niedopracowana i wogole eh ja nie wiem ale to maja byc heroesy a nie warcraft 3 bo to mi tak tez wyglada mneij wiecej....
eh zauwazam nie pierwszy raz ze co kolejny numerek w wiekszosci grach ostatnio tym gorzej oby producenci z tym cos zrobili... bo za pare lat to heroes 6 to juz bedzie przygodowka...
Jakby wszyscy myśleli tak, jak wy, to dalej mielibyśmy same platformówki 2D. Trzeba iść z postępem i zaufać twórcom. Zwłaszcza, że mają na koncie Etherlords. A na HoMaM dostaną na pewno wieksze fundusze i będą mogli się wykazać.
Ja jestem za, wszytskimi swoimi trzema rękami!
Ja tego narzekania zwyczajnie nie rozumiem. Czy grafika jest najważniejszym elementem turowej strategii? Dodam że miałam niewątpliwą przyjemność grać we wszystkie części i naprawdę nie widzę powodów żeby na IV wieszać psy (choć przyznać muszę, że część rozwiązań strategicznych przypominała Master of Magic czy też Age of Wonders). Jeśli już czegoś miałabym się czepiać w IV to właśnie przejścia na inne rozwiązania taktyczne, a nie ilości wymiarów...
"Czy grafika jest najważniejszym elementem turowej strategii?"
Tak, ja sie przy strategiach 3d męcze niesamowicie. Herosy III były 2d , Disciples było 2d i te gry dla mnie wymiataja a gralo sie wysmienicie
djmaciek, cóż to już jest kwestia indywidualnej zdolności przystosowania. Niestety/na szczęście na takie indywidualne "problemy" żaden producent patrzeć nie będzie. Chyba że cała masa gracy w tej niszy go ma.
Chociaż cały czas nie rozumiem jak 2d/3d może aż tak wpływać na komfort grania. Może to zwykłe uprzedzenie?
Nie no graficzka na tych screenach jest ciekawa. Niestety jeszcze trochę za wcześnie żeby oceniać (trochę mało tych screenów). Jak dla mnie HOMM3 ma dużo lepszą grywalność od HOMM4. Mam nadzieję, że piąta część będzie bardziej zbliżona do trójki niż do czwórki.
HOMM 3 była najlepszą z częśi!
Zapowiada się świetnie. Mam nadzieje że nie zrobią z tego takiej popeliny jak 4-ta część. Niech UbiSoft ta wszystko z siebie i postara się. Myślę że gra będzie bardzo fajna i będzie bardzo grywalna. Mam nadzieje że gra nie bedzie wykożystywać Shaderów bo inaczej sobię nie pogram :/
Gry jeszcze nie ma, prawie nic o niej nie wiadomo, a już niektórzy mówią, że crap. Wszystkie gry z logo Ubi są super i HoMM też będzie super :P
Heroes III była i będzie najlepszą częścią ze wszystkich ;/
geez... ależ jesteście nudni... "3ka najlepsza! 3ka! tylko 3ka!" - banda stetryczałych zgorzkniałych i marudnych dziadów, a już kompletną ignorancją jest ocenianie gry po czterech screen'ach (które zresztą wcale nie są takie najgorsze). oczwyiście większość jest już na starcie na "nie", jak tak do tego podchodzicie, to napewno wam się nie spodoba. ja, dla przykładu, wolę poczekać aż wyjdzie, a już napewno na więcej news'ów i dopiero oceniać.
waste - oni byli już na nie, zanim wyszła 4ka. Potem głupio było zmieniać zdanie. Dobrze ich opisałeś :/ Mam nadzieje, że nad piątką także spędze mnóstwo godzin wspaniałej zabawy. Tak samo jak przy 2,3 czy 4 części.
Cainoor-> nie wiem dlaczego nie wymieniłeś części pierwszej, która jest o wiele lepsza od czwórki i troszeczkę od drugiej części.
Btw. teraz chyba jest w modzie karcenie 3d. Jak coś jest w 3d to od razu głosy: Nie będzie klimatu i inne nie poparte żadnymi argumentami teksty.
mineral - nie wymieniłem części pierwszej, bo była dość słaba. Nie przykuła mnie tak jak dwójka, a już na pewno nie była lepsza od czwórki. Takie jest moje zdanie.
Wiecie, jednego nie rozumiem - jak moze sie nie podobac pomysl z IV z bohaterem walczacym na polu bitwy. Ja to uwielbiam! Trojka jest swietna, ale czworce tez niczego nie brakuje. Przynajmniej sie rozni od poprzednich. A ze V bedzie inna od poprzednich, i 3D? Pozyjemy, zobaczymy. Nie wolno z gory sie uprzedzac, bo mozna stracic polowe frajdy z zabawy. Ja sie juz nie moge doczekac. Mam nadzieje, ze bedzie rownie wspaniale grywalna jak III i IV.
Oby tylko nie stalo sie tak jak z MM IX - bo czekalam z niecierpliwoscia i... nie bylam w stanie skonczyc, tak bardzo roznilo sie od poprzednich trzech czesci. To dopiero bylo rozczarowanie!
Ale nie chce zapeszac.
Ksantype----> popieram Ciebie, wprowadzenie bohatera do walki bylo przełomem, którego brakowało mi HIII. Niestety twadrogłowi graze HIII nie docenili postępu bo chcieli otrz`ymac kolejna mutacje HI lub HII. Mam nadzieje że w HIV nie wycofają się z aktywnego bohatera.
Zapraszm Ciebie do odwiedzenia Jaskini Behemota powinno Ci się tam spodobać :)
Ja i tak wolę AOW. Może dlatego, że wolę bardziej wymiar strategiczny niż taktyczny. W AOW dużo zależy od sytuacji na mapie, która też jest większa (zastrzegam, że nie grałem w HoMM IV). Bardziej liczy się inicjatywa i szybkość jednostek. Zresztą HIII czerpią dużo z AOW, szczególnie w sferze walki - choćby wspomniane przez Valturmana wprowadzenie aktywnego bohatera.
twostupiddogs ====> a nie wydaje Ci się, że HOMM3 było przed AoW1 ?!
Jak dla mnie przejęcie tematu HOMM5 przez NIVAL jest świetną wiadomością. Zagrywałem się godzinami w ETHERLORDS i ETHERLODS 2, zarówno w single'a jak i po sieci. Mam nadzieję, że wezmą to co najlepsze z Etherlords, nie zabijając klimatu HOMM i stworzą naprawdę nową jakość !
twostupiddods---> HIII czerpią dużo lub prawie wszystko z HII, dl aktórego wykładniekiem było H1 i WAOW do tego nic nie ma:).
A aktywny bohater w HIV mocno zaburzył sielskość i prostote HIII wprowadzając punkty ruchu dla poszczególnych oddziałów. Nie można już było przeprowadzić w trakcie jednej tury armii przez całą planszę wykorzystując poszczególnych bohaterów.
Jedyny zarzut jaki moge postawić HIV to niskie AI komputera pozatym bije HIII na głowe
Yans
Faktycznie III jest starsza od AOW.
http://www.gamespot.com/finder/findgames.html
http://www.gamespot.com/finder/findgames.html
Mój bład. Aktywny bohater był w IV (2002?) tak jak napisał Valturman właśnie :) Po prostu kolejne części mi się mylą:(
Valturman
Jasne. Ja się z tym trendem jak najbardziej zgadzam. AOW też dużo jeszcze brakuje, co nie zmienia faktu, że dla mnie z ww. wględów seria AOW niczego nie ujmując jest lepsza od MoMM. Marzy mi się natomiast gra w stylu Master of Magic :)
twostupiddogs ====> nie umniejszam przy tym grwyalności serii AoW, podobnie zresztą jak DISCIPLES, w kótre zagrywalem się prawie z równą przyjemnością jak w HoMM'y
Poczekamy, zboaczymy. Na razie grafika piękna, ale mało 'hirołsowa' w moim odczuciu. Chociaż z drugiej strony: czy można wciąż mielić to samo? Może duża zmiana dobrze zrobi całej serii...
Yans
Mnie Disiciples odrzuciło, ze względu na małą ilość rozwiązań w trakcie walki. Gra ma duży, niewykorzystany potencjał :(
Ja do walki bohatera w HIV mam mieszana uczucia. Z jednej strony fajny motyw, ale z drugiej strony umiejetnosci to tam jak na lekarstwo bylo. Szlo sie z gory upatrzona droga rozwoju, niemal zawsze te same umiejetnosci sie wybieralo. Szybko mi sie takie cos znudzilo, poza tym bohater pozniej jest zbyt potezny. Sam kladl pokotem potezne armie. Niedopracowane zdeczka to bylo wedlug mnie.
SamFisher ====> ja duże nadzieje pokładam w RIVALach. I chociaż kampanie w Etherlords nie były ich najmocniejszą stroną, to mam nadzieję, że do tak kultowej serii jak HOMM przyłożą się porządnie ;)
twostupiddogs ====> a mnie w Disciples pochłonął na maxa mroczny klimat i grafika, fakt tryb walki pozostawiał dużo do zyczenia.
Mutant z Krainy OZ ====> grałem w HIV ale byli dla mnie sporym rozczarowaniem, miałem wrażenie, że chciano wdrożyć w czwórce sporo niezłych, nowych pomysłów ale zabrakło pomysłu jak to dobrze zrobić, a może po prostu jestem juz stary i zrzędze ;)
Yans---> Może pomysł i zamiary były dobre, ale brakło czasu na dopracowanie. Wydawca mocno cisnął z terminem.
Yans
Mnie właśnie też bardzo podobał się klimat. Grafika dla mnie nie ma takiego znaczenia. Ale walka to była katastrofa :((((((
E tam, co sie wam w tej walce tak nie podobalo? Tez trzeba bylo troche pomyslec, by wygrac. Co z tego, ze po pewnym czasie walczylo sie szablonowo, skoro w HoMM tak samo bylo po dluzszej grze. Mnie sie walki w Disciples podobaly :)
Mutant z Krainy OZ
Powtarzam się, ale polecam AOW, jeszcze z żywym przeciwnikiem to już w ogóle. Ilość rozwiazań taktycznych jest baardzo duża. Nie mówiąc o tym, że dużo zależy od tego, gdzie cię zaatakuje przeciwnik na mapie strategicznej, a to z kolei może się wiązać z concelmentem etc - patrz czajenie się na przeciwnika niektórymi jednostkami elfów w lesie itd. itd. :)
Mutant z Krainy OZ
No to tym bardziej wiesz dlaczego walka w Disciplies jest katastrofą :(
Moim zdaniem każda z tych 3 serii ma trochę inny klimat i na co innego jest położony nacisk, więc może lepiej ich tak za bardzo nie porównywać ;) No może jedno pozostaje poza dyskusją Heroes'i byli pierwsi :) A graliście w Etherlords ?
Ktoś mówi o taktyce w heros IV ? . To już bardziej przypomina zręcznościówke. Nie wiem moze byłem slepy i nie zauwazyłem tego w opcjach , tzn brak heksów. Największe zbrodnie heros 4 to właśnie brak heksów i grafika. Nie dlatego że jest brzydka bo ujdzie , poprsaotu została wprowadzona siłe i zje*** klimat ;/.
Hmmm... :
"Rzekomo jeden z fanów dostał z Nivala odpowiedź na pytanie o wymagania systemowe H5.
Oto ta odpowiedź:
Wymagania zmieniały się kilkakroć. W końcu stanęło na tym, że można będzie grać na P4 z 512 MB RAMu i kartą wideo gdzieś pomiędzy GeForceFX a Radeonem 9xxx.
Makxymalne wymagania zmierzają do nieskończoności [czyżby tradycja wycieku RAMu z H4 miała być podtrzymana?? - dop. mój]
Zatem minimalne wymagania to:
P4 2.5Ghz CPU (lub odpowiednik).
512MB RAM.
128MB karta graficzna (ATI 9000 i wyżej, GF 4, FX i wyżej)
2GB placu na dysku twardym."
Więcej na: http://h5.heroes.net.pl/
Trochę chyba za wcześnie na spekulacje o wymaganiach... NO, ale podano news we wiarygodnej stronie.
P.S. minimalne?!?
Ja tam w te wymagania nie wierze, toz to wiecej niz HL2, zreszta na oficjalnej stronie gry nie ma o tym slowa.