Coś mi tu zalatuje Doomem 3, mam nadzieję że tym razem wyjdzie im coś ciekawszego ...
To wygląda jak mod Dooma 3, oj hyba pan Carmack się już wypstrykał z pomysłów, bo kroi się to nieciekawie. Dla porządku dodam że uważam Dooma 3 za knota, więc jeżeli ten QIV będzie inspirowany D3, a na to wygląda, to...
Widzę że pamięć graczy krótka.
D3? Poszukajcie trochę dalej, pamiętacie może jeszcze klimat Quake'a 2? Hę?
Piotr44 ---> A od kiedy pan Carmack tworzy Quake IV.
I cóż oznacza słowo "inspiracja". Przecież Quake i Quake II były niczym innym jak nowymi wersjami Dooma.
Wypowiedź została zmodyfikowana przez jej autora [2004-12-28 11:10:27]
przecież to wygląda jak Doom 3 :/
U.V Impaler--> Jak nie Carmack i ekipa ID to kto? Nie zmiena to mojej opini że zapowiada się kiepsko kto by tego nie tworzył.
doomowaty? i bardzo dobrze, tak ma byc. cudownie
Boże, gdzie jesteś?
Quake IV jest robiony przez Raven Software. Jak na razie wszystkie gwiazdy na niebie wskazują, że gra będzie nastawiona na akcję i to z udziałem biegających koło nas innych komandosów. Będą pojazdy itd. A przecież do ciężkiej cholery czymże był Quake II jak nie Doomem z jeszcze większym naciskiem na futurystyczną masakrę.
O.T.
Impaler -->
"Jak już wspomniałem powyżej, Games Domain również dwa screenshoty, które możecie podziwiać poniżej."
Popraw moze troche to zdanie:)
czyżby każdy parzysty Quake miał mieć "fabułę"? w sumie czemu nie :)
tramer ---> Jedynka też miała fabułę, pod względem pomysłu niewiele różniącą się od fabuły Dooma, ale i tak była beznadziejna.
wysiu ---> Poprawione, dzięki :)
Wypowiedź została zmodyfikowana przez jej autora [2004-12-28 11:24:10]
q4 wygladajacy jak doom3, to dobra wiadomosc
zreszta jak ma wygladac, jak half life?
wydaje mi sie ze kola ktore powstana za 17 dni liczac od zeszlego czwartku po wrzuceniu olowka do wody beda zupelnie kwadratowe...
Mam nadzieje że nie będzie takich małych pomieszczeń jak w Doom3 no i że ci nasi kompanii coś tam w głowie będą mieli
Ten screen nie jest nowy. Byl on zamieszczony w playu, w zapowiedzi Q4 chyba ze 2 miesiace temu.
moim zdaniem, skoro i Doom 3 miał nowy engine, i Half-Life 2 również miał nowy engine to czemu Q4 ma nie mieć? po cholere biora engine od Dooma 3 skoro wiadomo ze wszyscy ich za to zjada ze "pachnie" doomem. bezsens. na taki legendarny tytuł jakim jest quake powinni sie bardziej postarac...
djmaciek -->> nie wszyscy ich zjada. zjada ich tylko lamy, loozerzy, cieple kluchy, mietowi chlopcy i "super znawcy wszystkich gier ktore jeszcze nie wyszly" bleeeeech...
Grafika dooma + lepsza grywalnośc= świetna gra -więc nie ma co narzekać
na razie to ciężko powiedziec, tekstury wszak takie same jak z Dooma III.
Racja to troche jak Dóm Trzy wygląda :/ niebędzie pewie dobrej gry arghhh to ja już wole kłaka dwa :P
jakby deja vu
nareszcie szersze korytarze i jaśniejsze :)
Wypowiedź została zmodyfikowana przez jej autora [2004-12-28 13:43:18]
Oczywiście tak sądze byc może będzie dobrą grą tak myśle ale poczekamy zobaczymy
Mi to wygląda na klon Dooma ]I[ , a jak będzie to zobaczymy.
dam se czyjeś jaja uciąć, że ten pierwszy screen juz widziałem pół roku temu, no ale mniejsza z tym... nie podoba mi się... to co miało sprawiać, że postacie wyglądają bardziej realistycznie, czyli ten bumpmapping i oświetlenie sprawiają, ze wyglądają one jak kukiełki, jakoś tak smierdzi to wszystko 3dstudiem, takei sterylne i błyszczące...
A mi tam się screeny podobają. W końcu Quake też za jasny nigdy nie był. No, może trzecia część. A jeśli poprawią grywalność i dadzą bardziej porywającą akcję to może wyjść całkiem udana gra. Żeby tylko wszystkiego nie zaciemnili, bo postacie wyglądają bardzo szczegółowo i co niektórzy chcieliby je chociaż obejrzeć.
==>Sandro
I pewnie w całym RTCW będą jedynie korytarze i tunele bo narazie wygląda że silnik D3 do tego sie jedynie nadaje.
Ja bym powiedział, że to właśnie D3 był jakby podobny do Q2. Kto pamięta D1 i D2, powinien zrozumieć, o co mi chodzi. Stąd takie wasze zdziwienie, choć klimatem skrinszoty od przedostatniego Wstrząsu nie odbiegają.
Dagger ---> Śmiem twierdzić, że nie masz bladego pojęcia do czego nadaje się silnik Doom 3. Jak chcesz się dowiedzieć to pooglądaj sobie strony różnych ciekawych konwersji.
Trzeba byc slepym by nie widziec na co stac silnik D3 ;]
Klon Dooma, dodatek do Dooma, Doom IV - BLEH!
Odpalcie sobie ludzie Q2 i wyobraźcie go w grafice spełniającej dziesiejsze standardy. Ta gra nie może inaczej wyglądać.
Q4 pod względem grafiki stoi na bardzo wysokim pozimie ale znając ID Software to ta gra pod wzgledem fabuły będzie beznadziejna.To samo co Doom 3 łażenie po bazie kosmicznej i rozwalanie chordy zoombie i najróżniejszych potworów.Moim zdaniem co najwyże jto to będzie sredni tytuł !!!!!
G-man 13 ---> Jeśli chcesz dyskutować o czymś, o czym jak widać nie masz najmniejszego pojęcia, to polecam forum na onet.pl.
id software? zombie? "co najwyże jto to będzie sredni tytuł"? Nie chce mi się nawet z tego śmiać.
Nie wiem ludziska czego Wy sie spodziewacie. Gra jest robiona na enginie D3, ktory imho mial ladna grafe i silnik. Teraz jest wrecz przejzysciej, bez tych wszystkich cieni i jesli dodamy do tej gry grywalnosc "kwak'ow" to moze wyjsc na prawde goracy tytul.
Najwazniejsza jest grywalnosc... nic innego sie nie liczy. Tetris i inne gry np. 2D lub planszowki nadal maja swoich zwolennikow, bo te gry sa grywalne...
Sorry za offtopic, ale gra tu ktos z obecnych w poczciwego Quake'a 2 na necie?
Baaaardzo zajezdza doomem III, ale wydaje się troche ładniejsze. ?Poczakam, zobacze. Mam już wszystkie części Quake, i żadna z nich mnie nie wciąga. Ciekawe co teraz...
UV Impaler --> a tak przy okazji - jakie mody do D3 bys polecal? Ja na razie bede testowac Pathways Redux i w sumie nie wiem czy jest cos innego skonczonego.
U.V. Impaler --> hm, a co twoim zdaniem poza grafiką było zaletą Doom III? Nie mowie tu o multiplayerze oraz możliwosci modyfikacji bo to odrębne sprawy. Co ciekawego doom3 oferowal jesli chodzi o single player? jakos nie moge się dopatrzec.
Liniowosc, monotonia, przewidywalnosc i pseudo-straszny klimat - mam nadzieję że tego pozbędzie się ID przy tworzeniu Q4.
Raziel ---> Akurat liniowości to się nie pozbędzie na pewno. :)
mam nadzieję że tego pozbędzie się ID przy tworzeniu Q4
Przeczytaj chlopie caly watek, albo doinformuj sie ,ze od dawien dawna wiadome jest ,ze nie ID robi Q4.
dziwie sie niektorym tutaj...
kazdy wie ze silnik D3 ma ogromny potencjal - jezeli chodzi o sprawy cieniowania to rywalizowac z nim moze jedynie silnik stworzony przez Starbreeze;
fakt ze jest dosc sterylny i plastikowy ale zaloze sie ze 3/4 z was mialo szczeke na podlodze po pierwszym odpaleniu dooma...
co do fabuly to nie spodziewalbym sie niczego nadzwyczajnego... (patrz Q2)
reasumujac... silnik stanowi b dobra baze wyjsciowa dla panow z Raven Software... zobaczymy co z tego wyjdzie :)
no prosze, widze ze opinia "Doom 3 nie jest COOL" jest TRENDY
MasterDD --> ok pomyliłem się, napisalem że ID z przyzwyczajenia.
bre --> jezeli napisales to odnosnie mojej wypowiedzi to zaznaczam iż pominelem sprawę grafiki i potencjału engine'a D3. Wystarczy spojrzeć na mody - niektore juz prezentują zupelnie inne spojrzenie na tą technologię, a co dopiero gdy engine d3 zostanie zmodyfikowany przez jakąś silną firmę w celu stworzenia nowego fpp.
Witam!
Raven moim zdaniem w NAJGORSZYM przypadku zrobi grę dobrą, a jest duże prawdopodobieństwo, że więcej niż dobrą. Wiadomo, że będzie fabuła, ale mnie najbardziej ciekawi multi ! Oby nie było powtórki z dooma ! :( Moje oczekiwania wobec q4 są takie, aby było to dobre połączenie quake2 z quake3 arena w nowej nowoczesnej oprawie aduio i wideo. O ile o oprawe nie musimy się martwić to o to połączenie i gameplay ... hm z tym to różnie może być. Liczę na tego quake, bo to kultowy tytuł, zważywszy na to, że nie jestem ani podstarzałymm pokoleniem graczy ani tym najmłodszym to gdy przeżyciłem się z commodore, pegasusa i snesa na PC to właśnie wtedy wśród fpp rządził quake2 aż wg mnie nie pojawił się SoF właśnie od Ravena.
LOL jak gra ma wyglądac jeśli jest robiona na silniku dooma3? Skoro wam wszytkim doom tak strasznie się nie podobał (ciekawe ilu z z was go widziało na komputerze który ma directx lepszy niż 7:P) to Raven powinnien gre zrobić na Cry Engine? Żeby Quake IV który ma być następcą Quake'a II z jego niezapomnianym krwawym klimatem (też pojawia się pytanie ilu z was miało komputer w tamtych czasach i widziało co to Q2:P) przypominał rajską wyspe?:P (żeby nie było, nie mam nic do Far Cry'a)
tu macie wiecje screenshotow z quake IV
http://bonusweb.idnes.cz/pc/preview/quake4p.html
http://games.tiscali.cz/clanek/screen.asp?id=1923
Sam fakt że gra będzie na enginie Doom'a 3 mnie martwi... otoczenie z plastiku i wszystko przyklejone do ziemi :P Bleee...
Mam nadzieje ze to niebedzie taka kaszana jak Doom 3.Doom3 okazal sie wielka farsą , wszystkie mode przeciwników wydaja sie czyste a powinny bydz zakrwawione ^^ np ubrania :) . Moim zdaniem Call Of Duty jest najlepsza gra poniewaz sa tam wszystkie elementów realiów ;] no pomijajac fakt ze niema krwi po strzale w przeciwnika ^^ ale to jest tylko moje zdanie ^^ ;] ]:>
taa.... i znowu dyskusja Doom III "hit czy kit".
U.V. Impaler --->
przeszlo ci przez mysl ze Doom 3 to jednak crap, skoro 3/4 ludzi sie nie podobal?
rozumiem ze jestes zaslepionym fanem serii, ale brak obiektywizmu nie powinien tak bardzo uwidaczniac sie w twoich wypowiedziach, szczegolnie ze piszesz rowniez recenzje.
jak dla mnie to Carmack i caly ten jego team maja niezlego fiola na punkcie D3 i juz chyba kazda ich gierka bedzie zalatywac doomem :(
Gierka zapowiada się całkiem nieźle...hmm... jeżeli już o silniku Doom 3 mowa, to ciekaw jestem jak będzie wyglądało Call of Duty 2...
Raziel --> PSP i DS ma przecież duże możliwości.
Pan Romero powiedział stanowcze "nie" grom na urządzenia stacjonarne po klapie Daikaszany i sukcesie Deus Exa. Hehe, z tego co wiem to na wszelkiej maści Gejmbojach też nie odniósł większych sukcesów :)
usypiacz ---> Daruj sobie te śmieszne teksty, bo już dawno przestały mnie bawić. Mam się silić na gnojenie czegoś, co gnojenia jest nie warte tylko i wyłącznie dla jakichś pieprzonych zasad?
przeszlo ci przez mysl ze Doom 3 to jednak crap, skoro 3/4 ludzi sie nie podobal?
Heh... jak mogą mi takie pierdoły przejść przez myśl, skoro są to wierutne bzdury? 3/4 ludzi twierdzi, że to "crap"? A skąd masz takie informacje?
GameRankings - 88.4 % (ocena recenzentów),
GameSpot - 8.3 (ocena czytelników)... itd.
Tylko dlatego, że ludziom się w dupach przewraca i to właśnie oni najgłośniej szczekają, mam sobie darować uwielbienie dla jednej z najlepszych gier mijającego roku? Nie żartuj.
Ryslaw ---> Z tego co jest skończone, na razie nic nie wbiło mnie w ziemię. Wiążę duże nadzieje z kilkoma większymi projektami a te jak wiadomo wymagają sporo pracy, dlatego o ich ukończeniu można na razie zapomnieć:
Hexen: Edge of Chaos - http://www.planetdoom.com/edgeofchaos/
Classic Doom - http://cdoom.d3files.com/index.php?page=news
Hell on Earth - http://d3hoe.d3files.com/files/index.php
Ryslaw -->> jak jeszcze nie probowales to polecam moda Perfected, myslalem ze jestem twardy ale nawet na normalu jest straszliwy, duzo zbalansowania (zwlaszcza bron), head shoty (ale przeciwnicy tez maja ten przywilej), classic cyberdemon (w zachowaniu oczywiscie) i masa, masa innych
Impaler ----> 3 kolegów z 4, jakich ma usypiacz, stwierdziło, że Doom to lipa. Stąd ma dane.
Zalatuje doomem na odległość mam nadzieje że będzie to lepsza gra !!
==>U.V. Impaler
Jeśli mowa o modach, do których linki zamieściłeś to jedynie Hexen wybija się z tego schematu - zobaczymy z jakim skutkiem.
Sabathius ---> Headshoty były już w podstawowej wersji gry. Ale z ciekawością obadam.
Dagger ---> Nie zgodzę się. Hell on Earth ma np. bardzo duże szanse zasłynąć. Informacje na stronie są skąpe, polecam przeglądnięcie forum. Poza tym model Pain Elemental zabija.
U.V. Impaler -->> byly, ale efektu nie bylo, w perfectet z pistoletu jednym strzalem zabijasz zombiego itp, itd
Sabathius ---> To chyba w różnego Dooma graliśmy. Włącz sobie nieśmiertelność, wybierz Shotguna i walcz z Hell Knightem. Standardowe obrażenia to 182. Hell Knight ma 900 punktów zdrowia. Teoretycznie wystarczy pięć strzałów aby go położyć, oczywiście stuprocentowych z bliska (strzelba ma duży rozrzut). Jak pisałem poradnik to robiłem testy na nieśmiertelności. Headshot Hell Knighta to 2xDamage, czyli 364 dla Shotguna. Wierz mi, w trzech strzałach bez problemu zabijałem sukinkota.
U.V. Impaler -->> w tego samego, jak mowilem - byly head shoty ale efekt ewidentnie rozniacy sie od innych fppow (za slaby), teraz jest to bardziej head shot sensu stricte :)
Piotrasq ---> lepiej zdradz, co mowia 3 z 4 flaszek jakie stoja ci przed nosem.
A i tak wszyscy będą w to grać :D
Zdziwiłbym się gdyby id twożyło osobny engine dla Quake 4. wkońcu ten doomowy to kawał dobrej roboty(wiem że wzbudza kontrowersje). jednak moim zdaniem w takiej grze jak doom nie został do końca wykorzystany. Dynamiczne oświetlenie, ostre textury, wielki potencjał drzemie w tej grze ,jednym słowem. Jednak co mnie poraziło? Brak Fizyki.Widziałem jej zaczątki, jednak była po prostu do bani.jedynymi przedmiotami podlegającymi pod te prawa były :lampy beczki, i jakieś pierdoły, typu pudełka. A morzna było to tak ładnie dokończyć.Wyobraście sobie pinky demona zapieprzającego w waszym kierunku,trzęsienie ziemi itd.No to shotgun w łape i bęc! śruciny między oczka i pinky robi efektowne salto w powietrzu, a następnie siłą inercji jest pchany w kierunku jakiegoś generatora czy szafy. Z niesamowitym trzaskiem i łomotem wpada na taki przedmiot rozpiepszając go na kawałki i jednocześnie wywołując niezłe trzęsienie ziemi! Taki motyw na pewno by wniósł wiele frajdy do takiej rozgrywki.
UV Impaler --> a grales w Pathways Redux? Jest to mod na podstawie jednej z pierwszych gier Bungie - "Pathway into Darkness", ktora z kolei jest musowa pozycja dla kazdego milosnika H. P. Lovecrafta
A ja jestem już zmęczony. Stary ze mnie gracz-wyjadacz z epoki commodore vc-20, zx-spectrum i atari. Oglądam te wszystkie rewolucje graficzne, których w sumie nie ma. DOOM III ??. I tam miała być niby jakaś rewelka? Wszystko było tylko grube i błyszczące. Nie widzę specjalnie wielkiego skoku od czasów pierwszego Unreala. To tylko wciskanie kitu, żeby sprzedać produkt z coraz większą liczbą kolorów, cieni-sreni, pixeli-kręcieli i antyalia tfu czegoś tam. Osiągnęliśmy pewien poziom i trudno go będzie przeskoczyć. Może za dziesięć lat zobaczymy totalny realizm... tylko po co. Będzie to nudne, jak horror nakręcony na tanich środkach charakteryzacyjnych.
ohoho! popadamy w kombatanctwo
Quake nie przebije na pewno nowego Unreal'a
Warto czekać zdecydowanie, zresztą screen'y prezentują się znakomicie i mimo że będzie lekko hermetycznie, nic to. Klaustrofobiczne ładownie, czy też hangary to nieodzowna cześć Quakeów, począwszy od pierwszej, po trzecią odsłone. Malkontenci byli i będą, nie wiem tylko skąd i po co, ta nagonka domorosłych koneserów, czy to moze taka chęć zabawy w recenzentów, przeplatana ze skrajnym krytykanctwem. Dość przytoczyć opinie PC Gamera, który zwie Doom'a 3 klasykiem, nie wspominając juz o ponad 70 magaznynach, w których uzyskał ocene wiekszą, lub równą 90%. Zresztą to też zalezy od oczekiwań, bo jak ktoś spodziewał sie super rozbudowanej fabuły, z nieoczekiwanymi zwrotami akcji (i może jeszcze wątkiem miłosnym hmm?) wtedy może czuć się zawiedziony, to fakt. Jednak o tym ze tak nie bedzie, winien wiedzieć kazdy kto gral w czesci poprzednie. Doom 3 w roli gry akcji z elementami horroru, spełnia sie znakomicie, idealna gra cieni, bardzo dobre światła, genialni przeciwnicy (pod względem wizualnym szczególnie), ze o znakomitej jakości teksturach nie wspomne. Ja jestem nastawiony optymistycznie wzgledem 4 czesci Queake'a, a w tym optymizmie utwierdza mnie konto Raven Software, na którym zgromadzilo sie pare jak sadze wszystkim znanych tytulów, takich jak choćby Soldier of Fortune, Jedi Knight:Jedi Academy czy też Jedi Knight II: Jedi Outcast. Pozdrawiam.
haaaaaaaaaaaaaaapi niiiiiiiiiiiu jer ;)
Te ciecie są strasznie dziadowskie, mam nadzieję ,że to poprawią!
Half life żądzi allelujah! ;)
Cienie a nie ciecie :P Ale jajca, tak to jest jak sie nie płaci abonamentu i nie można edytować postów ;)
"Dziadowska" to jest twoja kondycja intelektualna i ortografia, dzieciaku.
by szybko chodziolo i bylo wiecej otwartych przestrzeni. Oby nie bylo tylko biegania po ciemnych korytarach z masa camperow w kazdym rogu:/
Cóż, nie można winić Raven za użycie Doomowego silniczka, przecież oni tą grę robią od dobrych dwóch lat. Skąd niby mieli wiedzieć, że engine Doom3 się nie sprawdzi? Mają teraz przenosić się na Source(Valve i tak im nie da) albo może tworzyć nowy silniczek?(oni tego nie potrafią, zawsze tworzyli tylko "nakładki graficzne" na inne tytuły")
Panowie ! Kazdy ma prawo do swojego zdania - rozni ludzie rozne gusta. Ale nie podoba mi sie gdy ktos na sile forsuje ... >> U.V. Impaler << Jestes Pan obeznany w te tematy, ale osoba szukajaca wyszukanej rozrywki przejechala by sie na Pana zdaniu w przypadku D3 :) - D3 to knot za duza kase i nic tego nie zmieni - a ja wole zaplacic za miodnosc niz za ekstra grafe.Tak na marginesie to Pan C. z ID powinien ponownie polaczyc swoje sily z Panem R. bo osobno im jakos nie idzie :). PS : I cale szczescie ze ktos inny robi QIV bo moze tym razem zagram sobie z wieksza checia niz do tej pory ...
Szelma masz racje - odkad karmak i romeo ( :P ) robia oddzielnie to wychodza knoty jak daikatana :D
Jeżeli chodzi o Q4 to to może będzie dobra gra, ale jednak za bardzo przypomina mi ona Dooma 3, a on akurat mi się nie podobał. A jak czytałem we wcześniejszych postach to ktoś tam dobrze zauwarzył że Q4 powinien mieć własny (nowy) engin, a nie ten z D3 !!
Hehehe, no ciekawe co przyniesie ze sobą Q4. Bo na DOOMie 3 to sie baaardzo zawiodłam. Ale narazie pykam sobie w Q3 i spokojnie czekam na 4 ;-)
obrazek wyglada jak zywcem wyjety z DOOMa :/ oczywiscie chodzi mi o grafe, ale w koncu DOOM mial wypasiona grafe :)
Noi wszystko jasne
cytujem recenzje z jednej ze stron inter..
" Tym samym gracz nie jest sam. Wraz z nim do akcji wkraczają dziesiątki żołnierzy, tony sprzętu bojowego, jakieś pojazdy, motocykle, czołgi, kto wie, może nawet poduszkowce. Towarzyszyć im będą rozległe otwarte przestrzenie, na których da się pojechać tam, gdzie oczy poniosą. Czyli wszędzie! Wszystko to stanowi potężny krok w kierunku osławionego Halo. Zamiast samotności są bowiem drużyny, zamiast nóg pojazdy, zamiast sztywnej i ciasnej liniowości odrobinka swobody, i tylko bronie się nie zmieniają. Pod względem intensywności i głębokości doznań program ma być z kolei kopią cenionego Call of Duty... "
i kolejna
"...Quake IV przyniesie też tryb multiplayer wzorowany na tym z Quake 3 Arena..."
Jak dla mnie moze byc ciekawie.Zapowiada sie bardzo dobrze
wildone ---> Nie może być! Przecież to ten wiejski silnik z Doom 3, który nie radzi sobie z otwartymi przestrzeniami!
Ja chce takiego multiplayera jak w III :(. Po dzis dzien uwazam, ze to najlepsza gra sieciowa, razem z Tribes 2 i Worms ;D. Unreal, CS etc... imo one wszystkie sa nudne jak flaki z olejem w porownaniu z Q3A! Jak dla mnie mogliby zostawic ten sam kod sieciowy i fizyke (to przede wszystkim), co w poprzedniej czesci, tylko grafike zmienic :).
w morde, tak to jest, jak sie nie czyta poprzednich postow:
"...Quake IV przyniesie też tryb multiplayer wzorowany na tym z Quake 3 Arena..."
YEAH!!! :))
U.V. Impaler - ale tak wypowiedzieli sie tworcy.
Raven Software odpowiada za gre.Jak jeszcze piszą to bedzie to zmodifikowany silnik doom'a i Carmak bedzie im przy nim pomagal ale "... firma nie będzie miała decydującego głosu w sprawach związanych z Quake IV..."