Wczoraj wygrała Małgorzata... kto będzie dzisiejszym zwycięzcą??
Życzę powodzenia w polowaniu na ciekawe fotki
--->>
2 w 1 czyli wash and go
:>
V-22 OSPREY podczas tankowania w powietrzu ---------------->
-----------------------------??
------->
:-)
A oto moja propozycja ---->
To może ja ?
kom 600 033 296
------->
moze mi sie uda
moze mi sie uda
a ja mam taka fotke
Piotr44 --> nie chce sobie nawet wyobrazac co by sie stalo z tym osprey'em jakby wystrzelono z tej armaty :] pilot mialby wrazenie ze zawial mocno wiatr od przodu :P
A oto mój obrazek
MOje cudo
Może dzisiaj się uda, w co wątpie, ale nie zaszkodzi spróbować ;)
Jakby co to zamieszczam link do kilku obrazków http://81.190.55.151
Jak nie możecie wejść tzn. że server nie jest już czynny.
Pozdro All i wszystkim życze powodzenia ;)
Najmocniej przepraszam redakcje że w taki sposób daje zdjęcie ale qrcze zajmuje ono 278 KB a ja moge dać tylko do 270 :(
Jeszcze raz przepraszam i prosze wziąść to pod uwage ;)
Pozdro All
LINK: http://siteat.webpark.pl/7.jpg
inside
to
A tutaj mój OSPRAY w 3D ;)
Ja równiez cos dodam:)
osprey
Juniorki lepiej sprawdzcie zanim wklejicie swoie zdjecie czy ktos nie ma juz takiego samego
:)
A to mój:
It's mine ;)
Jakis strasznie duzy wysyp juniorow
jak na darmoche to wszyscy
takie konkursy powinny byc tylko w premium
Konkurs nie powinien byc dostepny dla juniorów , coś za dużo kont dzisiaj powstało ...
Hehe, rację macie, chodź z tym "tylko dla premium" to już przesada. Wystarczyło by żeby nie było tylko dla juniorów, konkursy powinny być dla stałych czytelników, i w miarę aktywnych :P
Bueee... napisałem trochę bez sensu :) Chodziło mi oczywiście żeby juniorzy nie brali udzialu w konkursie albo nie byli brani pod uwagę :P
Buehehehehe, teraz niech chętni zobaczą ile postów ma większość juniorów w tym temacie :> 5 to maksimum :D
PS. Sory za tyle postów, ale jak klikąłem na "edytuj post" okazało sie, że opcja ta nie jest dostępna dla mas :P
no edycja jest dostepna w strefie premium, wiec skoro nie masz do niej dostepu to nie powinno byc konkursow dla ciebie....
Panowie - proponuje wstrzymać się z tymi uwagami wobec rekrutów. Oczywiście, że część z nich to Ci, którzy próbują w ten sposób zwiększyć swoje szanse, jednak weźcie też pod uwagę, że nie wszyscy, którzy odwiedzają regularnie GRY-OnLine równocześnie "udziela się" na forum... Dla części rekrutów tym samym właśnie taki konkurs jest pierwszą okazją do napisania jakiegokolwiek posta...
Możan wysłac 2 zdjecia?
jeżeli nie to proszę nie uznać tego gorszego:D
Po pomyślnych próbach XV-15 (samolot doświadczalny będący pionowzlotem z przekręcanymi śmigłowirnikami), pod koniec 1981 roku, Departament Obrony wydał wymagania taktyczno-techniczne na samolot JVX (Joint Services Vertical Lift Aircraft - pionowzlot połączonych rodzajów broni) i zlecił opracowanie projektów firmom Bell i Boeing-Vertol. W kwietniu 1982 duże doświadczenie Boeinga w budowie struktur kompozytowych i wirników skłoniło Bella do utworzenia wspólnego z Boeingiem przedsięwzięcia do projektowania i budowy maszyny z przekręcanymi śmigłowirnikami zgodnej z wymaganiami JVX. Powstały zespół zdobył 200-milionowy kontrakt na przeprowadzenie wstępnej fazy projektu. Pod wpływem cięć budżetowych z finansowania programu wycofała się US Army. W styczniu 1983 rolę głównego zamawiającego przejął Korpus Piechoty Morskiej. Podstawowe wymagania konkursu na JVX mówiły o statku powietrznym, który mógłby przewieść 24 żołnierzy w promieniu 370 km od okrętu. Szczególnym wymaganiem było ograniczenie gabarytów maszyny tak, aby mogła operować z pokłądów okrętów desantowych typu LHA Tarawa. Projekt wstępny został przedstawiony w lutym 1983 i po zaakceptowaniu 26 kwietnia tego roku firmy otrzymały zamówienie na przeprowadzenie wstępnych 24-miesięcznych prac projektowych. W styczniu 1985 nowa konstrukcja otrzymała oznaczenie V-22 Osprey (rybołów). Produkcja różnych wersji V-22 będzie trwała do 2019 r.
Osprey ma być produkowany w następujących wersjach:
MV-22A - wersja transportowa (piechota morska, wyposażenie); użytkowana przez Korpus Piechoty Morskiej (U.S. Marine Corps);
CV-22A - wersja do transportu oddziałów specjalnych; dodatkowo wyposażona w radar, urządzenia obrony radioelektronicznej, dodatkowe zbiorniki paliwa; wersja dla sił lotniczych (U.S. Air Force);
HV-22A - wersja ratownicza i transportowa dla Marynarki (U.S. Navy);
Planowana produkcja: 360 dla U.S. Marine Corps, 48 dla U.S. Navy, 50 dla U.S. Air Force.
Opis techniczny
Transportowy pionowzlot z przekręcanymi wirnikami zbudowanym w układzie górnopłata.
Płat
Dwa prostokątne skrzydła o skosie do przodu o 4° i cięciwie 2,54 m; skrzydła są zakończone gondolami silnikowymi; do hangarowanie składane są śmigłowirniki a następnie obracany jest cały płat, zgodnie kierunkiem obroty wskazówek zegara, względem kadłuba o 90° .
Kadłub
Konstrukcja półskorupowa wykonana z kompozytów epoksydowych zbrojonych włóknami węglowymi.
Podwozie
Trzy dwukołowe golenie, chowane hydraulicznie, amortyzacja olejowo-powietrzna.
Napęd
Dwa silniki turbośmigłowe Allison T406-AD-400 o mocy startowej 4586 kW.
Uzbrojenie
brak danych na temat docelowego (ewentualnego) uzbrojenia.
Dane techniczne V-22
Rozpiętość płata z gondolami/z pracuj. wirnikami 15,52/25,55 m
Długość (bez sondy do tank.)/po złożeniu płata 17,47/19,09 m
Wysokość z poziom. gondolami/z pion. gondol. 5,38/6,63 m
Powierzchnia nośna maks./min. 35,49 m2
Masa własna/norm/maks (start skrócony) 15034/21545/27442 kg
Prędkośc maks. przel. 0 m n.p.m (ukł. śmigł.)/(ukł. samol.) 185/509 km/h
Wznoszenie na poz. morza (ukł. śmigł.) 5,5 m/s
Pułap operacyjny 7925 m
Zasięg maks.(skróc. start);masa 27442 kg 3892 km
Rozbieg przy skróc. starcie 152 m
Nie ten obrazek :P
MASHTRIX --> juz zbierasz obrazki na jutrzejszy konkurs ??? :D:D: (commanche ;-))
No.... Nie alte tak na serio to coś ostanio kiażdy obraz który przedstawia samolot zapisuje :P :) I czasem numerki mi się mylą :P
No i najwyższy czas na kolejne rozstrzygnięcie - dzisiejszym zwycięzcą jest fotografia z godziny 12:47, która zamieścił Piasqn - gratuluję i proszę o kontakt na [email protected]
Przy okazji drobna uwaga - starajcie się sprawdzić przed publikacją, czy aby dana fotografia nie została już opublikowana wcześniej - wiadomo bowiem, że przy ew. wyborze będzie decydowało to, kto opublikował dane zdjęcie po raz pierwszy...
oł czizas krajst, w nocy się wahałem którą fotkę dać, swoją opublikowaną czy tę zwycięską, młoda foka
miałem 2 do wyboru, źle wybrałem :/
Wypowiedź została zmodyfikowana przez jej autora [2004-10-12 21:40:47]
Gratulacje, witam w klubie ;)
Ja rownierz przyłaczam sie do gratulacji dla zwyciezcy od zwycięzcy :)
piokos --- > pociesz sie tym, ze Twoje zdjecie z przed dwoch dni zostalo zamieszczone w kolenj zapowiedzi na golu :))
Wypowiedź została zmodyfikowana przez jej autora [2004-10-12 22:57:46]
Jogurt Truskawkowy --> tak dwa
znowu junior ? (ok, ok I did shut up...)
gratulacje
Wypowiedź została zmodyfikowana przez jej autora [2004-10-12 22:14:58]
Dziękuję serdecznie za gratulacje i pozdrawiam wszystkich (thx Misza)
Gratulacje.
Tak przy okazji to rzeczywiście znowu wygrała osoba debiutująca na Gry-Online (wczoraj Pani Małgorzata).
Swoją drogą szkoda, że też nie jestem nowy, pewnie miałbym wtedy większe szanse na wygraną :).
Gratuluje zwycięzcy. :)
A tak przy okazji. Dlaczego czepiacie się osób mających nowe konto ? Przecież Wy też kiedyś mieliście nowe konta. :)
ja wygralem i nie robilem nowego konta :)
Tsunami --> Hehe, dobry pomysł, chyba tak zrobię :-)
DINOk --> Żartowałem, nikt się nie czepia :-)