Dj Seban Przecież z ta grą nie ma najmniejszych problemów na win 7
Owszem sa problemy ja miałem wogle odpalic jej nie mogłem kompletnie
czy jest gdzieś jeszcze dostępne spolszczenie ? czy było ono tylko w wersji pudełkowej?
Dj Seban to nie wiem co ty masz na kompie ani jakiego kompa żeby mieć problemy bo albo miałeś syf na kompie albo nie wiem bo ja u siebie na win 7 64 bit zainstalowałem i odpaliłem bez żadnych problemów .
Syfu nie miałem żadnego po prostu tak niektórzy mają może zależy to od systemu bo splinter ma zabezpieczenie za kazdym razem jak chciałem uruchomić to wyskakiwał komunikat że nie jest gra kompatybilna z tą wersją systemu tak czy siak zrobiłem i działa
najlepsza gra jaką przeszedłem w rzyciu i wugule najlepszy splinter cell 10/10
"Splinter Cell: Chaos Theory E3 Video Commentary (Single Player Mode)" na YT - poszukajcie sobie (dałbym linka ale nie znam się na "polityce linkowej" na forum więc idzie w ten sposób xd). Polecam jeśli lubicie takie "smaczki", to dość długi gameplay przedpremierowy, widać m.in. nieostateczny interfejs oraz kilka bajerów które ostatecznie w grze się nie znalazły (downgrade? :D). Podkreślam, bajerów, bo bez nich gra nadal jest genialna. Ale widać np. jak gościu podczas strzelaniny z Samem otwiera drzwi pobliskiego samochodu żeby schronić się przed ostrzałem, nie przypominam sobie żeby AI w pełnej wersji tak działała. Generalnie fajny materiał, jak ktoś lubi sobie nostalgicznie powspominać ;P
Gra już kultowa do tego dubbing dla Fishera jak dla mnie bardzo dobry jednak z dubbingiem innych postaci np. wrogów mogli się bardziej postarać.
Jeden przykład gościu mówi innym głosem normalnie a innym przy przesłuchaniu i tak jest z każdym.
Zasłużone 10 za świetne misje i fajną fabułę.
Mam problem z odpaleniem tej gry.Gdy próbóje ją włączyć to wyskakuje komunikat o nie zgodności systemu.Próbowałem patchować, ustawiać tryb zgodności i nic.DJ Seban ty podobno wiesz jak to zrobić wiec moge Cię prosić o pomoc ???
Prawie ukączyłem,wyrzuciłem bo już mnie znóżyła ta gra a potrzebowałem miejsca na dysku,Zdecydowanie zamało jest miejsc gzie można wykonać specjalne akcje na które się szczególnie nakręciłem oglądając Tutorial, Gra Obowiązkowa dla Fanatyków Skradanek chociasz to nie mój dział skusiłem się na tą grę po wysokiej ocenie noi może być ,zczasem nudzi 2 akcje od tyłu w Codenamed można było przywalić z Bani z piąchy w Ryj itp. Niemoge nic złego o tym produkcie powiedzieć ale i też żadne WOW
Witam, mam problem ponieważ chcę mieć pełną polską wersję językową gry splinter cell chaos theory, którą kupiłem na g2a na platformę uplay i gra jest w języku angielskim. Szukałem w internecie 2 godziny takiego spolszczenia gry na platformie uplay, lecz takiego nie znalazłem,. Czy ktoś wie jak ją spolszczyć. Bardzo proszę o pomoc.
Zasługuje u Mnie na miano najlepszej skradanki jaką grałem. Chaos Theroy został ulepszony do granic możliwości w stosunku do poprzednich części. Fabuła gry jak dotąd najlepsza. Masa nowych ruchów Fishera robi wrażenie, szczególnie, jak zamiera w miejscu podczas skradania. Grafika na 2005 roku to istny majstersztyk. No i dubbing polski na wysokim poziomie, a niektóre kwsetie wypowiadane przez Mirosława Bakę rozbawiały Mnie do łez. Nie pozostaje Mi nic innego jak wystawić giercę ocenę...
Jak na 2005 rok,to bylo mistrzostwo swiata.
Wkrotce znowu to odpale i tam wroce.
A moim zdaniem czas na nową część w konwencji skradanki taktycznej w otwartym świecie. Nie bez powodu umieszczono Sama w jedne z misji w "Tom Clancy's Ghost Recon: Wildlands".
To zdecydowanie nie jest najlepsza skradanka w historii.
To najlepsza gra w historii!
Z pewnością najlepsza część z całej serii, świetnie się bawiłem, gdy postanowiłem wrócić do niej po paru latach i tym razem zagrać tak na serio bez żadnego wydurniania się. Ciekawe czy doczekamy się kolejnej świetnej gry z tej serii.
Czy multi jeszcze funkcjonuje? kooperacja była świetna...
Własnie przeszedłęm Chaos Theory na ostatnim poziomie trudnosci,i faktycznie gra wtedy daje zupełnie inną rozgrywkę,wrogowie sa bardziej czujni,trzeba naprawde uważąc,a żeby w każdej misji miec 100 % nieraz trzeba sie nameczyc.Ja ocenę koncową miałem 92%.Klimat w tej grze jest niesamowity,naprawde jest to prawdziwa gra skradankowa i przypuszczalnie najepsza z serii Splinter Cell.Uważam że tej grze niczego niebrakuje,osobiscie niemam do czego sie przyczepić,może jedynie mogłą by być trochę dłuższa.Muzyka w grze jest dobrze dobrana,jak również i grafika,jak na tamte czasy była naprawde dobra,jak i na te uważam ze tragedii niema,i poziom godny zachowuje bez zbędnych bajerów.Osobiście polecam grę jak najbardziej.
jak ktoś chce polski dubbing zobaczcie poradniki steam (będzie działać na każdej wersji i tak, to chamska reklama)
3 lata od pierwszej części i taka ewolucja, ah jak ja kocham gry z tego okresu.
Jest więcej i jest mocniej, tak jak to powinno być z kolejnymi częściami, a zwłaszcza wśród gier. Rewolucji nie ma, ale to właśnie to jest największym plusem, ta seria na tym etapie tego nie potrzebowała, wystarczyło po prostu ulepszyć elementy, które sprawiły, że przygody samotnego rybaka stały się kultowe i dzięki temu dostaliśmy część prawie idealną.
Przesłuchania! Tego mi właśnie najbardziej brakowało w pierwszej części. Tam były atrakcją tylko w tych ważniejszych momentach, a hasła i inne warte zanotowania rzeczy były ukryte w mailach. Tutaj aż co drugi przeciwnik ma coś ciekawego do przekazania. A te dialogi podczas tych przesłuchań? Majstersztyk. Zresztą o czym ja gadam, przez całą grę pada dużo cytatów aspirujące do tych kultowych. Warto również pochwalić za możliwość usłyszenia podczas rozgrywki wielu języków i w takiej Japonii usłyszymy japoński, a w Korei koreański. Naprawdę cenię sobie takie drobnostki.
Oczywiście parę dodatkowych bajerów, fajne wprowadzenia do misji oraz zgodnie ze starą szkołą pełna dowolność rozgrywki, poprzednie części były dosyć liniowe i jedno niepowodzenie kończyło misję, a tutaj proszę, zabiłeś przypadkowo ważną postać? No to teraz sobie radź, za głupotę się płaci. W jednej misji mogą cię nawet złapać i przesłuchiwać, a i tak możesz z tego wybrnąć. Piękne.
Ale niestety nie będę mógł tak jak reszta uznawać Teorię Chaosu za tą najlepszą część. Są 2 elementy, które wypadają gorzej od pierwszej części. Tak się jednak składa, że przez obie te rzeczy również polubiałem tą serię.
Intryga polityczna niestety gorsza. Zgodnie ze wspominaną na początku zasadą wszelkich kontynuacji, czyli "więcej i mocniej", również i w tym przypadku musieli ją zastosować, ale jednak przedobrzyli. Postanowiono wymieszać ze sobą wszystkie państwa, jakie mogą namieszać we współczesnym świecie i stworzyć z tego jakąś historię. Na końcu ma się wrażenie jakby każdy nawalał się z każdym, na szczęście nieznany nikomu pan mężczyzna z ameryki z zielonymi oczami uspokoił azjatyckie narody. W pierwszym Splinter Cellu fabuła była bardziej klimatyczna i niepokojąca.
Pierwszy Splinter Cell wypada również lepiej pod względem inteligencji przeciwników. Tam sama ciemność nie wystarczyła, jeden głośny ruch i już cię wszyscy namierzyli. W tej części przeciwnicy (oczywiście poziom trudności ten sam) to totalne ślepyngi i głuchole, otrzesz się o nich ciałem, poskaczesz przed nimi w ciemnościach, a oni i tak nie zareagują. No za łatwo było, myślałem, że wszystkie stare gry miały to do siebie, że były wymagające, a tu się okazuje, że było parę wyjątków.
nie przepadam za takimi grami ale ta jest fajna ale polecam także assasins creed to jest fajne
hejka wam zapraszam na moje filmiki z tej gry na youtube profil FluDarius. Jestem zaczepisty xd narx. Będe chyba popularny!
Splinter Cell Chaos Theory 2005 PC: 7/10
Elo, elo 320. Grę ukończyłem w dwa dni, tak sobie grałem po około 3h dziennie i ba, koniec. W 6h Ukończyłem na normalnym poziomie. Jeśli chodzi o fabułę to jest ona trochę przewidywalna ale gdy gramy nie wiadomo co nas zaskoczy, japonia, dwie kore północna i południowa, ameryka - konflikty, spiski, przekręty, III wojna światowa? Tego wszystkiego dowiecie się grając w tą grę i rozwiązując misję do końca. Na prawdę wszystko elegancko zrobione, trzyma się kupy i d*py jak to się mówi. Odnośnie grafiki to jak na 2005 rok nie jest tak źle, grafika to takie 7/10, grałem z patchem 1.5 wszystko na maks detalach shadery 3.0 w rozdzielczości 1920x1080 i wszystko chodziło w 60fps, płynnie bez ścin. Polski dubbing bardzo mi się spodobał w tej grze, na prawdę jest epicki - w dialogi można się wczuć jak w mało której grze, zawsze oglądałem i słuchałem wszystko z zaciekawieniem i zachwytem. Muzyki w grze niestety mało, a nie kiedy nawet mi ona troche przeszkadzała, ale może być. Minusem jest to, że korzystamy tylko z dwóch broni przez całą grę, porażka jakaś - nawet nie możemy podnieść broni wroga. Rozrzut w broniach kiepski, strzelając z około paru metrów bardzo ciężko trafić w głowę, pociski latają gdzieś po bokach, tak to nawet człowiek który miał pierwszy raz w życiu gnata by nie strzelał. Nawet strzelanie z dokładnym celownikiem stabilizującym mało daje. Rozgrywka toczy się powoli, mogli zrobić jakieś szybsze animacje, szybsze skradanie, lepsze celowanie, ect. Gameplayowo mnie wciągnęła, na prawdę grało mi się przyjemnie. Polecam tą grę dla każdego, ta gra jak każda ma swoje plusy i minusy, ale pomimo tego wszystkiego powiem wam, zagrajcie a się przekonacie - Pozdro, miłego dnia. Trzymajcie się cieplutko! :)
To będzie wielki HIT widzalem screeny!!! grafa powala ,nowe chwyty i klimat jestem fanem serii SC i jestem pewien że 3 część wciągnie mnie tak samo jak 1! tylko frustrujący jest fakt że pandory niema jeszcze w sklepach.Cenega zawala sprawe...
Są już pierwsze screeny. --->
Ja też czekam czekam na SC3 , a Cenega rzeczywiście leci w kulki z tą "Pandorą". Chciałem być uczciwy i kupić orginał , a tu lipa. A "jedynka" to gra wybitna , istny miodzio , he he Tylko że jest to gra nie dla każdego , ludzie to by chcieli tylko pruć z kałacha do wszystkiego co się rusza :)
Następny. --->
I jeszcze jeden. --->
A widzieliście film?!! No po prostu bomba!! Dwóch SC na raz?! PS: Czy ktoś z fanów bawi się w SC?
Chasm-co rozumiesz pod slowem ''bawi''???A tak w ogole to chyba kazdy chcial by byc Samem Fisherem:))))
I jesce cos Fisher na okladce do SC 3 wyglada troche staro... ciekawe czy zachowal dawna forme(przeciez zna wieej chwytow)))
Super na obrazkach ale czekam na SC3
Gra może być super. Na scrennach jest widać ładna grafika czekamy, czekamy
Zapraszam do czytania recki. Już jest -->
fajnie , ze ta gra wychodzi pare miesiecy po premierze za granica i raczej wiekszosc juz ja przeszła , wiec cenega sie za bardzo nie wzbogaci a szkoda bo gierka jest fantastyczna
baranie tu chodzi o splinter cella 3 a nie pandore splintek 3 wyjdzie we wrzesniu a ty mowisz ze wiekszosc juz ja przeszla jaki baran
Zodiac --> a juz myslalem, ze zapodasz jakis link do supermegaexclusive'u SP3 ;-)))
Gra zapowiada sie fantastycznie, po kilku miesiącach gromadzenia informacji o niej śmiem twierdzić iż będzie ona rewolucyjna! taka grafika taka szczegołowość takie wykonanie to po prostu fenomen!Do tego dochodzi fabuła rodem powieści Clancy'ego BA ! bo fabułę pisze Clancy! te AI przeciwników, to podejście do tematu No i ta genialna postać Fishera jako tajnego agenta! nad grą pracoje ponad 900 osób !! a więc to wszystko tworzy coś w rodzaju nowej genaracji w wymiarze elektronicznej rozrywki. Moge powiedzieć że HIT to o wiele za malo aby to określić!!!Wielkie brawa dla UBISOFT montreal
Gra zapowiada sie fantastycznie, po kilku miesiącach gromadzenia informacji o niej śmiem twierdzić iż będzie ona rewolucyjna! taka grafika taka szczegołowość takie wykonanie to po prostu fenomen!Do tego dochodzi fabuła rodem powieści Clancy'ego BA ! bo fabułę pisze Clancy! te AI przeciwników, to podejście do tematu No i ta genialna postać Fishera jako tajnego agenta! nad grą pracoje ponad 900 osób !! a więc to wszystko tworzy coś w rodzaju nowej genaracji w wymiarze elektronicznej rozrywki. Moge powiedzieć że HIT to o wiele za malo aby to określić!!!Wielkie brawa dla UBISOFT montreal
Gra zapowiada sie fantastycznie, po kilku miesiącach gromadzenia informacji o niej śmiem twierdzić iż będzie ona rewolucyjna! taka grafika taka szczegołowość takie wykonanie to po prostu fenomen!Do tego dochodzi fabuła rodem powieści Clancy'ego BA ! bo fabułę pisze Clancy! te AI przeciwników, to podejście do tematu No i ta genialna postać Fishera jako tajnego agenta! nad grą pracoje ponad 900 osób !! a więc to wszystko tworzy coś w rodzaju nowej genaracji w wymiarze elektronicznej rozrywki. Moge powiedzieć że HIT to o wiele za malo aby to określić!!!Wielkie brawa dla UBISOFT montreal
oj sorry że tak dużo postow chyba jakiś błąd czy co??!
bardzo duzo informacji mozna bylo przczytac w wrzesniowym Neo +, gra zapowiada sie wspaniale, premiera gdzies w okolicach styczen/luty
maciek premiera marczec
ja modle się do tej gry
Jak patrze tak na te screeny z SC3 to musze przyznac ze gra znakomicie jest zrobiona i smiem twierdzic ze engine graficzny jest lepszy od samego DOOMA 3!! Mysle ze fabula SC3 bedzie bardzo interesujaca zwlaszcza ze poprzednie czesci byly naprawde bardzo fajne pod tym wzgledem. Teraz tylko czekamy na marzec 2005. POZDRO
mam geforce 3 ti , jak myślicie pojdzie mi?
kajol - mam taki komp jak w podpisie, myslicie ze mi pojdzie? no co to za gadanie....tak pojdzie...640x480- minimalne deatle...albo wcale :P
hohner---no cóż...akcja i reakcja:) bo ja obstawiam 1024/768 detale medium, tak tak...niezapominajcie że doom 3 u mnie to 1024/768 i high grafika. Nie żartuje. podobnie HL 2
aikikaisensei---to było pytanie retoryczne? :)
oooo dopiero co zauważyłem! : data mojej rejestracji jest równo rok przed rzekomym wydaniem sc:ct
oto wymagania:
Min System Requirements:
Windows 98/ME/200/XP (XP recommended)
2GHz Pentium III or AMD Athlon processor (2.4 GHz or faster recommended)
256 MB Ram (512 highly recommended)
64 MB video card (128 recommended), ATI 8500 or GeForce 3 or better DirectX 8.1 (DirectX 9.0 included on disc)
DirectX 8.1 compliant sound card (EAX-compliant card recommended)
8X CD-ROM or faster
3GB Hard Drive Space
Windows-compatible mouse and keyboard required (mouse with mouse wheel recommended)
Broadband modem required for multiplayer, 64 Kbps uploa
To są minimalne wymagania, pewnie zeby wszystkie efekty właczyc potrzebne bedzie karta z obsluga dx9.0
Najlepsza skradanka na świecie, znowu uderzy ! Już się nie mogę doczekać ! Zwłaszcza że to już pod koniec marca...
Ja tam się nie boję o wymagania ale strasznie się boję czy ta genialna gra wyjdzie u nas na czas, bo nie chcę znowu grać z przymusu w pirata. Niestety wydawcą będzie pewnie Cenega która wyda "Chaos" po 6 miesiąca w Polskiej wersji językowej. Krew mnie zalwa że taka genialna seria jak Splinter, ma u nas takiego pecha, najpierw niezbyt udane wydanie "Play-It" a później jeszcze gorsze i jeszcze bardziej opóźniene wydanie "Pandory" od Cenegi, ech szkoda gadać... Najgorsze że na zachodzie będzie bardzo ciekawa edycja kolekcjonerska ale czy u nas również będzie ? Szczerze w to wątpię... (nawet nie wspominam o soundtracku do gry)
Mógłby CDProjekt zająć się Splinterem. Wychodzi na to że CDP to jedyny dystrybutor z prawdziwego zdażenia, no ale przecież nie mogą wydawać u nas wszystkiego...
Najbardziej cieszy mnie nowa broń o nazwie "Nóż" :) Gram w Gorky02 gdzie kosa sprawia mnóstwo frajdy ! :)
mogliby zrobić prequel do przygod Sama Fishera...jego młodość...jak zaczynał w tym biznesie...no wiecie, ściąganie na sesji itp ;-)
ludzie skoro mowa o SC3 to co sądzicie o filmie który kręco obecnie. Myślicie że coś z tego wyjdzie czy to będzie kolejna kaszanka na podstawie gry.
Ja myślę ,że film to będzie lipa - ani reźyser ani aktor odgrywający główną rolę nie nastrajają pozytywnie.
Film filmem ale ja mam małe przeczucie że już niedługo DEMO wyjdzie.Oby na ferie było by w co grać.Pozdro dla GRACZY ;-)
Moim zdaniem to będzieH HICIOR !!!! przeszedłem wszystkie gry z serij Splinter Cell z szczególnie mi sie podobała jedynka.Miejmy nadzieje ze nie zostanie przeniesiona premiera !!!!!
SC3 nie zapowiada sie na zadna rewolucje, jak ktos ma wykupiony abonament na www.fileplanet.com to juz teraz moze sobie sciagnac wersje multi Chaos Theory, owszem milo sie gra ale zadna to rewolucja... i grafika jakas taka srednia. :/
Shit, szkoda że nie mam tam abonamentu. Rewolucja to na pewno nie będzie ale wązne żeby była grywalna. A grafika średnia pewnie dlatego że to beta.
Jest to najbardziej oczekiwany przezemnie tytuł, już nie mogę sie doczekać!!!
To tak samo jest najbardziej oczekiwan przezemnie tytuł, już nie mogę sie doczekać.
ja także czeka naten tytuł z utęsknieniem. Jescze tylko wyjdzie "Brothers in Arms" i jestem w siódmym.....ósmym NIEBIE!!!! :))))))))
Może mi ktos powie czemu wogle mi się niechce włączy ;( Poprzednie 2 częsci śmigały na maxa ;(
No pięknie, pieknie. Demko wyglada piekielnie dobrze. Postęp graficzny jest naprawdę duży. Jeśli ktos nie wierzy, niech spróbuje zgasić swieczkę w podziemiach :)). Nowe mozliwości sama też robią wrazenie. Dostał nową giwerkę i scyzoryk :). Zeby jeszcze tylko nie miał tak głupiego wyrazu twarzy. Porusza się też IMO mniej płynnie niż w poprzednich częściach. Generalnie demo robi naprawdę duuuuże wrażenie. To co prawda 600 MB , ale polecam gorąco. Zwłaszcza fanom serii.
MOze komus też nie działa Demo Splinter Cell: Chaos Theory ;( To niech napisz umnie wogle niechce się włączyć nic daje na ikonke 2 razy i nic ;(
Mi demo działa, ale nie chce sie uruchomić na pełnym ekranie. Na forum UbiSoftu wiele osób ma taki sam problem.
Co do tego nie ma watpliwosci, to jest najlepsza gra w swoim rodzaju,extra klimatem, fabua i rewolucyjna grafa! Tak jak zapowiadalem.:) Demo mi chodzi , morze karpu nie masz pixel shadera na karcie, albo za slaby procek lub za malo ramu??
Jesli na tobie robi wrazenie nowa pukawka i scyzoryk to gratuluje :> - strasznie tego duzo ;p
Wlasciwie co tam bede pisal - sa gusta i gusciki , ciesze sie ,ze tobie to smakuje :-)
Dla mnie to jest odgrzewany , nudny kotlet...eh...Kiedy wkoncu zrobia jakas ciekawa gre ? ;p - ostatnia ciekawa gra byl Riddick - i nic nie moze sie mu rownac :-)
taka mala errata -> jestem na katzu po piciu -> po egzaminie z matematyki :>
Pierwsze zdanie kierowalem do Pil'a
POMOCY!!!!!!!!!!!!!! potarzebuje czegos takiego jak DirectX Shader model 1.1 bo bez tego nie chce mi sie wlaczyc gra(demo splinter cell 3) z kad mozna to sciagnac
takie cos to mozesz kupic w slepie i jest to funkcja karty graficznej człowieku, a ze pewnie masz jakiegoś GF mx to ci nie pójdzie
Bajkus27 --- poprawiłeś mi humor twoim tekstem
a na poważnie to kup lepszą kartę bo twoja to złom
gf 6800 gt rulez ( shadery 3.0 super - o wiele lepiej wygląda niż na 1.1 )
A mi demo wogle nichce się właćzyć a ma shadery 2.0 ;) A poprzednie 2 cześci śmiagąłmy na maxa ;(
a ja mam grafike Radeon X800 256mb i w opcjach w demie mam tylko Shadery 1.1 ...to dałem za karte 2000 zl i ona nie ma nawet 2.0 ?? :) czy ja czegoś nie wiem ??
Z tego co mi wiadomo to shadery 3.0 mają tylko karty Nvidii z serii geforce 6- ale mogę się mylić.
Ale na bank masz shadery 2.0.
Tak swoją drogą moim zdaniem żeby wydać 2000 zł za grafikę trzeba być nienormalnym.
Mam przyjemność poinformować, że w polskiej wersji gry Splinter Cell: Chaos Theory w roli Sama Fishera wystąpi Mirosław Baka. Aktor znany przede wszystkim z doskonałych ról w filmach akcji (m.in. Reich, Demony Wojny wg Goi) niewątpliwie doskonale pasuje do bezkompromisowej postaci agenta NSA. Przypominamy jednocześnie, że najnowsza produkcja Ubisoftu zostanie w pełni zlokalizowana (napisy oraz dialogi), a wychodząc na przeciw oczekiwaniom graczy, Chaos Theory wydane zostanie w dwóch wersjach językowych do wyboru - w pudełku z grą znajdować się będzie oryginalna, angielska wersja oraz dodatkowa nakładka, polonizująca grę. Jej cenę ustalono na 99,90 PLN.
jarro39----->Fakt, demo jest bardzo krótkie, mi zajęło niewiele ponad 2 godziny i bardzo dużo zajmuje (zdaje się, że po rozpakowaniu około 600mb ;-)). Wydaje mi się, że zostało zużyte tyle miejsca na wspaniałą grafę i rewelacyjną fizykę postaci. Bo w tej grze naprawdę podobają mi się różne typy ataków przeciwnika, dzięki czemu łatwiej jest np. unieszkodliwić postać niż miało to miejsce w poprzednich odsłonach.
Na tą grę czekam jak na żadną inną. San Andreas jest na drugim miejscu.
gierka była by spoko, gdyby nie wymagania... graficzną mam niezłą (GF 6800), reszta sprzętu też ok a tu kicha - tnie się na detalach w ok. medium + 1024x768...
Mi chodzi na high detalach na rozdz. 640x480 na sprzecie Athlon 64 2,3 Ghz, GeForce FX 5200 128Mb/128bit, 512ddram.... demo krotkie ale pelna wersja bedzie wypasik :D:D:D
SC CT jak zwykle mnie nie zawiódł, demo chodzi mi 1024/768 HIGH detale, na sprzęcie Athlon 2500 (1,8) 512 ram i Geforce 3 ti 200
kajol -> jaka jest ta grafa w tym SC3? Taka jak na screenach?
Qrcze a mi demo wogóle sie nie chce instalować...nie wiem czemu.Poszedłem do kuzyna elegancko instalka poleciała a u mnie nic przeciążenie proca na maxa.Mam windowsa xp kuzyn zresztą też.Jak ktoś wie co zrobić niech napisze bo już mi nerwy puszczają
skiper-- dokladnie taka !!! a w ruchu jeszcze lepsza
party-boy-- napisz coś o sprzecie, morze masz maxymalnie zasmieconego kompa???
Jeśli chodzi o sprzęt to mam procka 800mhz Duron karte graficzną Radeon 9550 i ramu 512.Nawet robiłem format kiedyś i nawet to nic nie dało.Nie wiem co może być tego przyczyną;/
Kajol a ty jakiego masz procka??Może demo po prostu nie instaluje sie na kompach co mają durona chociaż wg mnie byłby to bezsens;/.A tak wogóle grał ktoś na duronie w demo??
to bez wątpienia najwypas gierka tego roku, a nawet wrzech czasów:) a na xboxie będzie można grać na split-screen:))))
Jedno wam powiem gra bedzie lux malina i tak niech sie trzyma.
jarro39 -> nikt ci nie odpowie bo nie wyszedl pirat, a polacy to takie stworzenia ze nie kupia za oceanem..bo ich niestac. Poczekaja az wyjdzie "kopia" i wtedy zaczna sie rozpisywac.
Mnie tylko intereasuje ze Sam Fisher w 3 czesci bedzie umiał pływac..moze wkoncu tak bo to super agent :p
W pierwszej misji za kratami,gościu torturował powieszonego chińczyka nożem!
A i jeszcze wanna była pokrwawiona!
Gra jest łatwiejsza od pandory!!!
Gra idzie mi płynnie w rozdzielczości 1280x1024!!!!!!!!!!!
Gra bardziej stawia na przemoc niż pandora!!!I jest 6 razy lepsza!!!!
W pierwszej misji torturowanie było słyszane po wszystkich pokojach!!!!!!!!!!
W 1 misji gościa zrzuciłem w przepaść!!!Ale była rzeź!!!!!!!!!!
Daję chłopczykowi "na oko" 11-12 latek.
McClanesHungOver-mam 21 lat głupolu!!!!!!!!!!!!!
Marek z Lechem-mam 36 stopni!!!Czy jakiś kamień spadł ci na głowę!!!Marek z Lechem stan krytyczny!!!Transmituje TVN!!!!!!!!!!!!!!!
McClanesHungOver-sami wiecie on ma 3 latka!!!!!!!!!!!!!!!Pisze prasa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Party-boy-Poco niby masz tą gre juniorze nigdy ci nie pójdzie!!!!!!!
karpciu87-bo masz za słaby komp.
falkon-Mam rozumieć że umie pływać po morzu!Bzdury!Do..........
masteredzio-Wrzech czasów???Raczej gta san andreas będzie najlepszą grą wszech czasów!
Mam trailer.
Marek z Lechem-napisz coś!
MclansFisherMANIAK3LATEK czy jak ci tam napisz coś wreszcie!!!!!!!!!!
MclansFisherMANIAK3LATEK-Kupić ci zabawki???Jak nie to misia.
mclanssss3lattt-Kupić ci HUGO jak nie to pampersy!!!
bosssuper zamknij już cipę bo Cię czytać się nie da.
Przestań, to nie czat...
pewnie teraz znowu dwunastoma postami odpowie, i dobrze, w koncu- wesoło jest z matołkami:]
Kurde!! juz nie mam sily na ten kod aktywacyjny (zabezpieczajacy) do pelnej wersji gry Splinter Cell Chaos Theory, bez tego kodu nie wejde do gry.
Jezeli ktos sie z tym uporal to prosilbym zeby mi go podal na tym forum. Z gory dzieki.
JaRuTo >>>Choćbyś nie wiem co robił i jak się sprężał to i tak będzie Ci wyskakiwał komunikat o błędnym cd-key. Nawet jakbyś ukradł pudełko z grą i wpisał oryginalny cd-key to Ci nic nie da bo gierka jest chroniona Starforcem 3 i nie zagrasz jeżeli nie kupisz oryginału (przynajmniej narazie).
Ja mam ten sam problem,wyslalem im report przyslali to Run the game holding shift button pressed and enter this key: HLK................ If it doesn't work, then send the new error report.
i nic to nie pomoglo,teraz wysylam drugi report
[email protected] tu wysylasz raport
Wypowiedź została zmodyfikowana przez jej autora [2005-04-10 15:47:50]
wogóle Starforce 3 to gówno
martino_1>>>Wszedlem na ta stronke i nie wiem jak wyslac raport nigdy tego nie robilem, moglbys jakos pomoc?
yeahhh!!!!!!!giera wypasiona na maxa,w to trzeba zagrac!!!!!!yeahhhh!!!!!!!!haha!yeah!!!!!!!!!!
tak trzymaj ziomalll!!!
kurcze mam gre od dzisiaj (wczesnym rankiem dotarla do mnie :))a dalej jestem ze tak powiem zauroczony ,po prostu miod,wino i cycuszki :P
Taaak, gierka jest totalnie wypasiasta, odjechana na maxa. Kupować i grać.
Ziomall>>> czy moglbys zdradzic mi serial (cd-key) do niej bo jak odpalam gre to musze go podac.
Please..
hahaha ta jasne jeszcze ci wysle cala gre co:>pewnie czekaj sobie do premiery gry w polsce a pirata trzymaj w biurku buehehehe,piraty do lamusa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ziomall>>>nie stac mnie na oryginalna gre, moim zdaniem przesadzaja z tymi cenami gier za granica sa tansze gry niz tu w polsce no ale coz mowi sie trudno.
A do multi chociaz podasz czy tez nie mozesz?
bossuper zamkni japsko watek psujesz
jaruto=>wg. mnie gadanie ze kogos nie stac na cos a w tym przypadku jest bezsensowne,stary odkladaj sobie co jakis cxzas kaske zamiast kupowac jakies bdzdety i sie uzbiera a co do cen tej gry to sie z toba nie zgodze gre mam ze stanow od brata kupil ja za bagatelka 50 $ a to trochy kaski jest a w polsce wyjdzie w cenie zaledwie 100 zl to jest chyba roznica zbierac kase na gre co kosztje 400 zl a na gre co jewst wearta 100zl,zreszta za splintera dalbym kazda cene:P
Pozdro 4 U :D
Ok, spoko przyznaje ci racje moj blad sorry, ale ja juz nie moge dluzej czekac na ta gre, nie wytrzymam! :P wyjdzie prawdopodobnie z tego co slyszalem 27 kwietnia, kase dostane mooooze jak sie uda na swieta a ja sie tak napalilem na tego slintera CT eh szkoda bo myslalem ze chociaz moze w multi bym sobie z kims pogral a tu masz ci los. Skoro nie to nie,nie bede sie wiecej nazucal.
Jakbym sybciej zauwazyl to demo mp z keyem bym mial a tak to na filepalnet juz tego nie ma. :(
Pozdro for all :)
Zapraszam wszystkich do zabawy w quiz o Splinter Cell. Jest krótki i prosty bo to jego pierwsza wersja. Miłej zabawy !
Jest to fajna gierka grałem w demo a tak wogule mam pytanko sćiągłem se demo chaos theory versus beta czyli multiplayer i pisze ze potrzeba cd-key bardzo prosze jak ktos ma jakas stronke z cd-keyami,serialami adresy prosze wysyłać na nr GG 4028680 dzięki i pozdrawiam
Mam pewien problem, otoz podczas grania w demo splinter cell chaos theory czasami wywala mnie do windowsa co jest?
Demo wazy 603 mb.
Czyzby to stery od karty graf?
Moj komp to:
proc.-Duron 1200
karta graf.-radeon 9550 Sapphire 128/256 DDRAM
pamiec-512 SDRAM
karta dzwiekowa-KOBKT266se
monitor-Samtron 15 calowy
a ja tam nie mam problemo z demem:P
P.S gram w pelna wersje:P
Ale to tylko czasami sie dzieje a ja juz demko przeszedlem z kilkanascie razy bezstresowo :]
A powiedz mi czy jest taka mozliwosc ze jak bym mial gre splinter cell chaos theory na dvd to moglo by mi ja odczytac bez napedu DVD?? Chce sie tylko upewnic, ale raczej mysle ze nie odczyta.
mam pytanko, czy mozna w trybie cooperatie grac we dwoch na jednym kompoie,tam cos pisze ze mozna na podzielonym ekranie ale jak podlaczylem pada to nic sie nie dalo zrobic moze trzeba miec dwa pady??,hymmm sam niewiem jak ktos bedzie wiedzial to odpowiedziec
"czy jest taka mozliwosc ze jak bym mial gre splinter cell chaos theory na dvd to moglo by mi ja odczytac bez napedu DVD??"
Ten tekst powalil mnie na kolana. Po prostu az oniemialem z wrazenia jakie to wspaniale pomysly maja niektorzy forumowicze.
Fantazja ludzka chyba naprawde nie zna granic. :P
z kąd mogę wziąc a ...pomóżcie
z kad moge wziac dzialajacego a do wersji dvd !
kraka :D
hahaha craka kup sobie w sklepie od razu ci dadza gratis pelna wersje gry,promocja od 27 kwietnia w Polskich sklepach!!!!!!!!!Piraty do Lamusa!!!!!!!!!!!!
Mój kontakt z demem Chaos Theory był tylko 5 minutowy. Jakoś mi nie siada. Może full wersja mi siądzie? Zobaczę :P
]:->
Mam pytanie czy wie ktos moze czy daloby sie zmienic te gogle SPIES z 5 na 1 bo na pewnym trailerze jeden gosciu mial z jedna lampka a inny wogole jakis stroj????
Czy to mozliwe?
No może grafka powala ale niektorym graczom może sie nieuruchomic :>
Osobiscie nieprzejmuje sie ze mi niepojdzie poniewaz sadze ze jak na te czasy mam spoko sprzet
Tylko ta uszkodzona pamiec RAM ehh drazni mnie to :D
.:PoZdRo:.
Jezeli ktos ma problemy techniczne z gra,moze znajdzie ponizej rozwiazanie;
I just thought I'd make a thread which outlines the various problems and their fixes for SCCT. If anybody has any other problems or fixes, please post them, and I'll add them to the list.
Note: so far this is only for Singleplayer, but if anybody has fixes to coop problems, I will add them too.
"Splintercell3.exe has encountered an error and needs to close. We are sorry for any inconvenience."
The problem: When starting SCCT, this error message will appear, and the game will crash.
The fix:
-In most cases, people with this error are running programs that alter the windows gui/skins/themes. These programs include AlienGuise, WindowBlinds, and ATI Themes. Uninstall these programs completely, and try to play the game again.
If it doesn't work, you may want to download some sort of free registry cleaner (Registry Repair Pro is a good one). With the registry cleaner, scan your registry to make sure any registry keys left over by the programs are removed.
- If the above fix doesn't work, right-click on the .exe file, go to Properties > Compatibility > Run This Program In Compatibility Mode For > Windows 2000.
A virus was found during the installation of SCCT
The problem: When trying to install SCCT, you get a message that says a virus has been found that cannot be cleaned. Whether this stops the installation, I don't know.
The fix: This was posted by quillan in another thread. Quillan, if you don't want me to quote you, please tell me and I'll take it off.
"Uninstall Chaos Theory completely. Reboot your computer. Turn your antivirus program off. Reinstall Chaos Theory. Problem should be solved. W95.puron@mm is an obsolete virus originally written to take advantage of a Windows 95 vulnerability. Most antivirus companies don't even have any details on it anymore, but a google search showed me a similar problem with another game. Always turn your antivirus off when installing a game. It's detecting something in this game falsely as a virus, quite possibly the interactive advertising feature in CT."
"The following error occured on the file '-------'. Access is denied.
The problem: When trying to install SCCT, you get a message that says that an error occured because the access is denied.
The fix: I'm guessing that this is a problem that may happen depending on which user account you are on. Your computer account must have administrative rights enabled, so that you can install files. This may not fix it, but it's worth a shot.
Computer restarts during game
The problem: While playing SCCT, your computer will suddenly restart for apparently no reason.
The fix:
- Make sure you are not overclocking anything in your system.
- Make sure you have a good enough PSU (Power Supply)
- Make sure you have not fiddled with the Virtual Memory settings. If you have, or don't know, right-click on My Computer, go to Properties > Advanced > Performance - Settings > Advanced > Virtual Memory - Change > Select "System Managed Size" > Click "Set" > Press OK
Lag during coop LAN
The problem: When playing coop on LAN, it is very laggy.
The fix: Go to Start > Control Panel > Network Connections (Classic View) > Right-click on "Local Area Connection" or similar (should be under "LAN or High-Speed Internet" > Properties > Configure > Advanced > Link Speed/Duplex Mode > Value: 100Mbps/Half Duplex. This fix has been posted many times by GhostKiLLa_17. Remember, it only works for coop, and you should make sure that the person you are playing with has also set it on 100Mbps/Half Duplex.
Errors
The problem: When verifying the , it may crash or produce an error.
The fix:
- Make sure your DVD Drive is at least 4x speed. That is the minimum requirement.
- Make sure you are entering the correct ; there are two. The installation is inside the case, and the multiplayer is on the back of the manual. Enter the FIRST LINE ONLY of the installation (the one inside the case).
- Make sure that, when you're entering the , you don't get some of the digits mixed up - 8's look like B's, I's look like 1's, etc. Write out the different combinations, and try each.
- I think you have to enter the dashes in the . I may be wrong though - try it both with the dashes and without.
- Make sure you don't have any virtual drive programs installed, such as Daemon Tools or Alcohol 120%. If you do have these programs, uninstall them.
Graphical problems
The problems: May range from "artifacts", strange colours, seeing through walls, etc.
The fix:
- Make sure you have the latest drivers for your video card. These can be downloaded here:
Nvidia Forcware 71.84 Drivers
ATI Catalyst 5.3 Drivers
- If you are having problems with the latest drivers, try rolling back to older driver sets, and see if it makes a difference.
- Make sure you are not overclocking your video card.
Nothing happens after CD is checked
The problems: After the CD Checking has finished, nothing happens - the game does not launch.
The fix:
- In most cases, this is caused by antivirus programs interpreting splintercell3.exe as a threat, and blocking it. If there's an exception list in your antivirus program(s), add SCCT to it. If not, disable the antivirus program before you try to play.
- Download and install the latest drivers for your motherboard. Make sure you get the right drivers, and not ones for another motherboard brand.
- Make sure your BIOS is up-to-date. Be careful with this one though; you must be certain you have the right BIOS update for your motherboard, otherwise your computer may not start at all. If you are unsure, email the manufacturers of your motherboard, and ask them how to update the BIOS and which file you need. That's what I did when updating my old computer's BIOS - I emailed Gigabyte, and they told me how to update the BIOS, and attached the update file. After that, it was easy to do, and it worked fine.
Loading screen comes up, but then nothing happens.
The problems: After the loading screen has been displayed, nothing happens.
The fix: Remove any un-SCCT-related USB devices, such as a webcam.
Stuttering problems and 2-3 second freezes
The problem: While playing SCCT, the game will stutter and freeze for 2-3 seconds every so often.
The fix:
- Make sure your computer is good enough to run the game at the settings you've set.
- Rkato fixed his problem by downgrading his nVidia Forceware drivers to version 67.93. However, I can't seem to find the 67.93 drivers, so perhaps it was a typo and he meant 66.93, which can be downloaded here.
Monitor shuts off randomly during game, and a computer restart is required
The problem: Your monitor will shut off at random points in the game, and you have to restart the computer.
The fix:
- Make sure your graphics settings are not too high. Whenever I try to set my resolution to any higher than 1024x768, my monitor shuts off, because it is old and cannot handle it. I'm able to alt-tab or ctrl+alt+delete to minimize the game, and then I can turn the monitor back on and quit the game through the task manager.
- Make sure that nothing in your system is overheating. If you are overclocking, stop. Open up your computer box and clean out any dust with a vacuum. You may even want to try underclocking.
General suggestions for fixing problems
- Make sure your computer meets all the minimum system requirements. These are:
Windows 2000 / XP (Only)
Intel Pentium III or AMD Athlon processor
1.4 GHz (Pentium IV or Athlon 2.2 GHz recommended)
256 MB RAM (512 MB recommended)
64 MB DirectX 9.0c compliant graphics card (128 MB recommended)
DirectX 9.0c compliant sound card (EAX 2.0 or higher recommended)
DirectX 9.0c (Included on disk)
4x or better DVD-ROM drive
4 GB free hard drive space
Windows compatible mouse and keyboard only Broadband with 64 Kbps data transfer upload rate (128 kbps recommended) for multiplay
Supported Video Cards at Time of Release:
ATI Radeon 8500/9000/X families
NVIDIA GeForce 3/4/FX/6 families (GeForce 4 MX not supported)
Laptop versions of these chipsets may work but are not supported
- Look through the forums to see if somebody else has a problem similar to yours, and see if they've found a fix, or just look for Fix threads in general.
- Scan your computer for viruses and spyware. Also scan your registry with Registry Cleaners.
- Try uninstalling the game and reinstalling.
- Clean your disk.
- Open up your computer case (when the computer is off at the powerpoint, of course), and clean out any dust. Also, touch the various components and make sure they are not getting too hot. If they are, make sure you are not overclocking. If you aren't, then try turning down the graphics settings in the game, and if that still doesn't fix it, you might want to look into installing a better cooling system. Before you do this, though, email both UBI Tech Support and Tech Support for your video card, and see what they think the problem is and how to fix it.
- Uninstall any Windows gui/skins/theme modification programs, such as WindowBlinds or AlienGuise.
- Make sure you have downloaded and installed the latest patch, which is currently version 1.01.
- Email UBI Tech Support and any other relevant Tech Support websites.
Gra prześwietna dokładnie tego oczekiwałem piękna grafa klimat, no i te nieliniowe misje.
JEŻeli ktoś chciałby spotkać się ze mna na co-op to piszcie na e-mail
Jestem pod wrażeniem! Gra chodzi idealnie płynnie na FX 5200! Wow! Co prawda w najniższych możliwych detalach,ale i wtedy wyglądem deklasuje wszystkie inne gry.
Jedyny mankament to to,że jakoś nie udaje mi sie zainstalowanie polskiej wersji - klikam na ikonkę Pl_Install i ...nic sie nie dzieje. Próbowałem już z 5 razy. Miał ktoś może podobny problem?
F@mas ---->
Może ręcznie zainstaluj patcha 1.02 (jest na CD z polonizacją) a potem nakładkę.
F@mas===> ja tak miałem. Okazało sie, ze firewall blokował mi ją. Spróbuj wyłączyć firewalla i wtedy zainstalować
Kilka sów na temat polskiej edycji Splinter Cell 3: Chaos Theory. Za 80 zł otrzymałem doskonałej jakości grę z Patch’em polonizującym, dzięki czemu mamy możliwość wyboru po między wersją oryginalną angielską a dubbingowaną polską. Znakomite tłumaczenie dialogów, niska cena, dwie wersje językowe do wyboru, opakowanie i gra w wersji DVD to wystarczająco wiele zalet by pokusić się o zakup oryginalnego produktu. Zaś, co do samej gry to słowa „czekałem na coś takiego od dawna” nie są przesadzone. Podobnie jak inni recenzenci i gracze przyłączam się do Oceny: 9.5.
Producent: UbiSoft Studios
Data Premiery:
Świat: 31 marca 2005
Polska: 28 kwietnia 2005
Dystrybutor PL: Cenega Poland
Kategoria: gry akcji / TPP
Tryb gry: Single / MultiPlayer
Nośnik: 1 DVD | Cena: 80,00 PLN
Wymagania wiekowe: 17+
• Grywalność: 10
• Grafika: 9.5
• Muzyka: 8.5
• MuliPlayer / Kooperacja/LAN@INTERNET 9.5
• Polska wersja językowa 8.5
• Wymagania sprzętowe - Przyzwoite
Minimal Configuration:
Processor: Intel or AMD 1.4 Ghz
Operating System: Windows 2000/XP
Memory: 256 Meg
Available Disk Space: 1.0 GB
Graphics Card: DX 9.0 compatible card with Shader Model 1.1
GeForce 3 or higher, ATI Radeon 8500 or higher, 64 MB
DirectX Version 9.0c
Recommended config (same than above unless otherwise stated):
Processor Intel or AMD 2.0 Ghz
Graphics Card: 128 MB
Memory: 512 Meg
Sound Card: DolbyDigital 5.1 and EAX 3.0 compatible
Splinter Cell 3: Chaos Theory to tak naprawdę jedna z pierwszych ważniejszych produkcji tego roku. Być może niektórzy z Was nie podzielają mojego zdania, ja jednak sądzę, iż od zeszłorocznej Gwiazdki nie zostaliśmy uraczeni zbyt dużą ilością tytułów, które dobrze się zapowiadały i jednocześnie nie zawiodły pokładanych w nich nadziei. A tak właśnie jest w przypadku Chaos Theory. Poprzednie odsłony serii cieszyły się ogromną popularnością, nawet pomimo nieco niższego poziomu grywalności Pandora Tomorrow, kontynuacji, która poza trybem multiplayer nie wniosła do rozgrywki zbyt wielu interesujących rozwiązań. Chaos Theory prezentuje się pod tym względem znacznie lepiej.
Ulepszenia objęły nie tylko wspomniane już tryby sieciowe, ale i singleplayera, który od dłuższego czasu domagał się wręcz tych usprawnień. Stwierdzenie, iż jest to najlepsza odsłona serii byłoby najprawdopobniej mylne i wydane nieco pochopnie, gdyż pierwszy Splinter Cell cechował się niepowtarzalnym klimatem rozgrywki, którego żadna kontynuacja nie będzie już raczej w stanie przebić (podobną sytuację można zaobserwować w przypadku takich hitów jak Prince of Persia: The Sands of Time czy Deus Ex). Z całą pewnością można natomiast powiedzieć, iż tak właśnie powinien wyglądać wymarzony sequel przygód słynnego agenta organizacji Third Echelon. Trzeba przyznać, iż UbiSoft sprytnie zaplanował kolejne posunięcia. Chaos Theory przez długi czas projektowany był równolegle z Pandora Tomorrow, dzięki czemu końcowy produkt nie tylko sprawia wrażenie tytułu bardziej dopracowanego, ale i obdarzony jest większą liczbą ciekawych innowacji. Najwyższa już chyba pora, aby każdemu z tych elementów przyjrzeć się nieco bliżej.
Fakt, iż fabuła Chaos Theory jest jednym z mocniejszych punktów opisywanej skradanki nie powinno być dla nikogo specjalnym zaskoczeniem. Do wysokiego poziomu tego elementu gry przyzwyczaiły nas już bowiem poprzednie odsłony serii. Chaos Theory przepełniony jest obowiązkowymi zwrotami akcji, miejscami, w których fabuła zdecydowanie przyśpiesza zmuszając tym samym gracza do podejmowania szybkich działań czy też zakrojonymi na szerszą skalę intrygami, do których Fisher będzie musiał początkowo dotrzeć, a następnie powstrzymać odpowiedzialnych za próby ich realizacji szaleńców. Powyższe opisy dla niektórych mogą wydać się zbyt ogólnikowe. Jest to mój celowy zabieg, gdyż nie ma nic gorszego od poznania kluczowych elementów fabuły szpiegowskiego thrillera, do bycia którym Chaos Theory wyraźnie aspiruje. Dość powiedzieć, iż cała zabawa rozpoczyna się od próby przechwycenia porwanego hakera, który jest w posiadaniu pewnych niezwykle cennych wojskowych algorytmów. Trzeba przyznać, iż fabuła gry rozwija się w iście szaleńczym tempie. Kilka etapów dalej Fisher próbuje już zapobiec zagrożeniu związanemu z nadciągającą III Wojną Światową...
W trakcie zabawy odnosiłem wrażenie, iż poszczególne elementy fabuły zostały sprytniej złączone w całość, aniżeli miało to miejsce w przypadku Pandora Tomorrow. Z racji tego, iż mamy do czynienia z grą komputerową a nie pełnoprawnym filmem, autorzy Chaos Theory zastosowali kilka elementów, które w przypadku kinowego obrazu wymagałyby zapewne zwiększenia budżetu produkcji o co najmniej kilkadziesiąt milionów dolarów. Poprzednie odsłony serii wydawały się pod tym względem znacznie "spokojniejsze". Fisher zawsze zapobiegał eskalacji konfliktów, w Chaos Theory ratuje świat przed nuklearną zagładą dosłownie w ostatnim momencie. Podsumowując, mogę zapewnić, iż miłośnikom poprzednich odsłon serii oraz twórczości Toma Clancy'ego fabuła opisywanej produkcji zdecydowanie przypadnie do gustu.
Podstawowym czynnikiem przesądzającym o popularności Splinter Cella była od samego początku kampania singleplayer. Nie inaczej jest w przypadku omawianego Chaos Theory, nawet pomimo dodania wielu ciekawych elementów związanych z rozgrywkami sieciowymi. Sądzę, iż zdecydowana większość graczy podejmie decyzję o ewentualnym zakupie opisywanej zręcznościówki sugerując się wyłącznie tym, co ma do zaoferowania tryb dla pojedynczego gracza. Kampania składa się z nieco ponad dziesięciu misji. Nie jest to może wiele, ale poprzednie odsłony Splinter Cella przyzwyczaiły nas już niejako do tego, iż poszczególne etapy są wyjątkowo duże a badane pomieszczenia bardzo rozbudowane. Nie wyobrażam sobie też zresztą sytuacji, w której ktoś po uruchomieniu gry decyduje się na obranie taktyki a'la Rambo popartej zdecydowanym szturmem na pozycje wroga.
Podejmowane w trakcie zabawy decyzje powinny być dogłębnie przemyślane. Jest to jedna z naprawdę niewielu pozycji, w których badanie znajdujących się w otoczeniu obiektów sprawia tyle satysfakcji. Pokusiłbym się nawet o stwierdzenie, iż Chaos Theory udało się pod tym względem przebić najnowszego Thiefa, w którym z niektórych miejsc miałem ochotę możliwie jak najszybciej uciec. W Chaos Theory interesowałem się wszystkim i w miarę możliwości starałem się nie pozostawiać po sobie żadnych nierozwiązanych kwestii. Sztuka ta udaje się wyłącznie nielicznym produkcjom.
Trzecia odsłona serii kontynuuje niejako "tradycję" swojego poprzednika, próbując przy tym na wiele różnych sposobów przypodobać się mniej doświadczonym miłośnikom komputerowych skradanek. Na szczegółowe omówienie spraw związanych z poziomem trudności przyjdzie jeszcze czas. Teraz wypadałoby natomiast wspomnieć o licznych filmikach instruktażowych, z którymi warto byłoby zapoznać się przed rozpoczęciem właściwej rozgrywki. Opisują one podstawowe ruchy Fishera, które sympatykom poprzednich odsłon serii powinny być świetnie znane, ale i zupełnie nowe elementy czy zachowania, które po raz pierwszy pojawiają się właśnie w Chaos Theory. Początkowo irytowało mnie trochę to, iż czynności tych nie można było od razu przećwiczyć.
W miarę postępów w rozgrywce zalety tego rozwiązania zacząłem jednak zauważać i jednocześnie doceniać, szczególnie w przypadku zachowań związanych z nowymi umiejętnościami agenta. Elementy te pojawiają się dopiero w dalszych poziomach kampanii. Mamy więc do wyboru: przypomnieć sobie zasady ich działania bądź też spróbować samodzielnie rozwiązać daną zagadkę.
Kolejny nowy element to briefing, czyli wstęp do właściwej misji. Jest on niestety nieinteraktywny. Gra daje możliwość wysłuchania komentarzy lub podpowiedzi poszczególnych członków Third Echelon. Niektóre wskazówki są dość przydatne, możemy na przykład poznać proponowaną drogę podejścia czy też dowiedzieć się więcej na temat spodziewanego oporu ze strony wrogich sił. Druga nowość to możliwość doboru ekwipunku na daną misję. Wybór uzależniony jest od planowanego sposobu przechodzenia całego poziomu. Miłośnicy pozostawania w ukryciu będą mogli zabrać ze sobą więcej pocisków paraliżujących czy mobilnych kamer, dzięki którym bliżej przyjrzą się określonym pomieszczeniom badanych kompleksów. Z kolei osoby preferujące siłowe rozwiązania docenią dodatkową amunicję i granaty w plecaku. Istnieje również opcja pośrednia. Szkoda tylko, iż wybranego przez siebie typu ekwipunku nie można w żaden sposób modyfikować.
Same poziomy są dość zróżnicowane i, jak na moje oko, wystarczająco rozbudowane. Zakładając, iż dokładnie bada się kolejne pomieszczenia, a napotykanych przeciwników omija lub po cichu eliminuje, na każdym z tych etapów można spędzić od jednej do nawet trzech godzin. Trafiają się oczywiście poziomy stosunkowo krótkie i niezbyt wymagające, ale są one w zdecydowanej mniejszości. W przeciwieństwie do Pandora Tomorrow etapy nie zostały natomiast podzielone na mniejsze, oddzielnie ładujące się sekcje. Jedynym wyjątkiem jest poziom rozgrywany na ulicach Południowej Korei. Badane przez Fishera lokacje są bardzo ciekawe. Główny bohater odwiedza między innymi naszpikowaną elektroniką posiadłość jednego z najbardziej znanych na świecie hakerów, próbuje włamać się do świetnie strzeżonego banku czy też przedostaje do północnokoreańskiej bazy rakietowej. Poszczególne poziomy różnią się pomiędzy sobą nie tylko wyglądem, ale i przewidywanym sposobem ich przejścia. W trakcie rozgrywania niektórych misji podstawowym utrapieniem są różnorakie elektroniczne zabezpieczenia, trafiają się też jednak etapy "stawiające" na czynnik ludzki.
Z zupełnie nowych elementów, których próżno szukać w poprzednich odsłonach serii warto byłoby wspomnieć o bezzałogowych maszynach latających UAV, których za wszelką cenę należy unikać, kamerach widzących w ciemnościach czy też ultranowoczesnych szybach, które pod wpływem zaawansowanych procesów chemicznych potrafią modyfikować swój wygląd (żaluzje są w takiej sytuacji zbędne). Samych elektronicznych zabezpieczeń jest zresztą dużo więcej, aczkolwiek sympatyków przygód Sama Fishera nie powinno to jednak martwić. W szczególności widać to na przykładzie laserowych pułapek, z obecnością których należy się liczyć na niemal każdym większym poziomie. Wyraźnie zwiększono też liczbę interaktywnych przedmiotów. Do świetnie poznanych wyłączników światła w Chaos Theory dołączyły palące się świeczki. Co ciekawe, podobnie jak w przypadku tradycyjnych lamp, może dojść do sytuacji, w której przeciwnik ponownie oświetli dane pomieszczenie. Kolejne ciekawe patenty to możliwość uruchamiania zraszaczy wody czy różnorodnych elektronicznych urządzeń, głównie w celu zwrócenia na siebie uwagi okolicznych wrogów. Przedziurawienie baku z paliwem umieszczonego przy generatorze prądu zaowocuje wyłączeniem oświetlenia w całej okolicy. Takie przykłady można by przywoływać praktycznie bez końca.
Kolejne usprawnienia objęły zaliczane w trakcie zabawy zadania. Chaos Theory wprowadza cztery grupy celów misji. Obowiązkowe i podrzędne rozkazy nie wymagają chyba dodatkowych objaśnień. Cele Opportunity (okazja) wiążą się z możliwością wykonania kilku nieobowiązkowych czynności. Zadania te są nieco trudniejsze od standardowych, najczęściej składają się bowiem z kilku elementów. Gracz musi na przykład założyć podsłuch na trzech głównych liniach telefonicznych obiektu czy też oznaczyć wszystkie skrzynie z bronią. Aby cel Opportunity został zaliczony, należy wykonać go w stu procentach, w przeciwnym przypadku ocena końcowa pozostanie bez zmian. Ostatnia grupa to cele ukryte, o których istnieniu dowiadujemy się dopiero po zaliczeniu całego poziomu. Dzieje się tak jednak wyłącznie w przypadku wykonania wymaganej czynności. Trzeba być więc dość spostrzegawczym i interesować się wszystkimi napotykanymi w trakcie zabawy przedmiotami. Najczęściej cele te związane są z porozmieszczanymi po okolicy komputerami, z których można wyciągnąć dodatkowe informacje (np. plany budynku czy ślady nieznanych transakcji). W niektórych misjach trzeba się jednak wykazać dużą spostrzegawczością i umiejętnością logicznego kojarzenia podawanych przez grę faktów.
Wachlarz zachowań głównego bohatera, zgodnie z obietnicami producentów, został w znacznym stopniu poszerzony. Podstawowe usprawnienie związane jest w bezpośredni sposób z modelem poruszania główną postacią. W poprzednich odsłonach serii Fisher stosunkowo szybko wykonywał obroty, szczególnie w sytuacjach, w których musiał się skradać. Rozwiązanie to z pewnością w dużym stopniu ułatwiało poruszanie główną postacią, ale nie było zbyt realistyczne. W Chaos Theory takie sytuacje pojawiają się o wiele rzadziej. W przypadkach zbliżonych do opisanych wyżej Fisher zaczyna się ostrożnie cofać, a nie dokonuje automatycznego obrotu. Mnie osobiście rozwiązanie to przypadło do gustu. Powinno ono być szczególnie doceniane w sytuacjach, gdy próbuje się złapać określonego wartownika utrzymując głównego bohatera na relatywnie niewielkim dystansie od upatrzonego oponenta. Znacznie lepiej wykonano również animację właściwego skradania się. Zatrzymanie bohatera w dowolnym momencie spowoduje, iż Fisher zachowa aktualną pozycję, a nie powróci automatycznie do domyślnej. Być może niektórzy z Was stwierdzą, iż są to nieważne drobiazgi. W moim przekonaniu gra wygląda przez to o wiele bardziej realistycznie.
Pozostałe ruchy nie powinny być dla nikogo zaskoczeniem, mówiono bowiem o nich od dawna. Zdecydowany prym wiedzie oczywiście możliwość łapania określonych przeciwników i przerzucania ich przez balustradę czy też zrzucania prosto w przepaść. Element ten wykonany został poprawnie. Z czynności tej korzystałem stosunkowo często a to dlatego, iż nie spotkałem się z sytuacją, w której wartownik zobaczyłby zawieszonego niżej Sama. Jedynym wyjątkiem była scena, w której zrzuciłem jednego z wartowników w momencie, gdy jego kolega stał kilka metrów dalej... O wiele częściej można również korzystać z rur czy rynien. Przechodzącego pod nimi wartownika można następnie złapać i skręcić mu kark. Dość często zeskakiwałem również na położonych na niższych platformach wrogów. W takiej sytuacji przeciwnik jest praktycznie bez żadnych szans i błyskawicznie traci przytomność. Z innych ciekawostek warto byłoby wspomnieć o możliwości otwierania drzwi na kilka różnych sposobów. Oprócz standardowej czynności możemy je teraz ostrożnie uchylić bądź też wyważyć. W tym ostatnim przypadku istnieje możliwość ogłuszenia znajdującego się po drugiej stronie przeciwnika.
Kolejna nowość związana jest z możliwością korzystania z umiejętności hakerskich głównego bohatera. Całość sprawia wrażenie sprawnie zrealizowanej minigry. Korzystając z dostępnych narzędzi należy wybrać prawidłowy adres, dzięki któremu będzie można uzyskać dostęp do wewnętrznej części systemu operacyjnego danej maszyny. W początkowych etapach włamywanie się do okolicznych komputerów nie sprawia większych problemów, pod koniec gry należy się już jednak wykazać dużą spostrzegawczością. W przypadku wybrania złej wartości (lub upływu wyznaczonego czasu) należy liczyć się z wszczęciem alarmu. Na plus należy zaliczyć niezwykle dokładną mapę, dzięki której można błyskawicznie zorientować się w akutalnej sytuacji. Odrobinę dziwić może jedynie to, iż jest ona dostępna na każdej z przygotowanych plansz. Czyżby Third Echelon było w posiadaniu planów konstrukcyjnych wszystkich obiektów znajdujących się na lub pod powierzchnią naszej planety?
Chaos Theory wprowadza nowy tryb widzenia, dzięki któremu można sprawniej wyszukiwać znajdujące się w okolicy urządzenia elektryczne. Należy jednak uważać, gdyż w przeciwieństwie do znanych już odmian gogli nie jest on w stanie wyłapać znajdujących się w okolicy przeciwników. Odrobinę zirytowało mnie natomiast to, iż nie przygotowano etapów, które wymagałyby skorzystania z bardzo widowiskowego i lubianego przez wielu miłośników serii trybu termowizji.
Pozostałe wyposażenie Fishera nie doczekało się jakichś rewolucyjnych zmian. W dalszym ciągu najczęściej korzysta się z karabinu SC-20K lub w ostateczności z pistoletu z tłumikiem. Do karabinu można co prawda podłączyć shotguna, ale w moim przekonaniu upgrade ten dodano niejako na siłę, gdyż prawdziwy miłośnik skradanek nigdy nie odwoła się do cięższego sprzętu. W ramach ciekawostki dodam, iż w trakcie zabawy można wybierać rękę, w której trzymana jest broń. Proces ten przebiega w błyskawiczny sposób (jedno naciśnięcie klawisza). Na plus należy również zaliczyć obecność noża. Wykorzystuje się go nie tylko do sprawnej eliminacji wrogów, ale i rozcinania niektórych płócien, dzięki czemu można dostać się do pozornie niedostępnych obiektów (na przykład oświetlonego od frontu namiotu).
Jednym z niewielu elementów Chaos Theory, o którym nie mógłbym wypowiadać się w samych superlatywach są napotykani w trakcie zabawy przeciwnicy a konkretnie poziom ich sztucznej inteligencji. Pamiętam, iż po premierze pierwszej części Splinter Cella rozgorzała dyskusja na temat tego elementu rozgrywki. Niektórym zachowania oponentów przypadły do gustu, pewna grupa graczy omawianej serii zarzuciła jednak sporą sztuczność objawiającą się w zachowaniach napotykanych osób. Inteligencja wartowników niejednokrotnie pomijała ważne aspekty rozgrywki. Wrogowie z Chaos Theory są znacznie sprytniejsi od swoich kolegów z poprzednich odsłon Splinter Cella aczkolwiek w dalszym ciągu wiele elementów można byłoby jeszcze udoskonalić. Świetnym przykładem mogą być próby zwracania na siebie uwagi okolicznych wartowników. Jednym z najlepszych sposobów jest gwizdanie. Nie miałbym nic przeciwko temu, gdyby na taką "zachętę" zwracali jedynie uwagę podrzędni żołnierze. W Chaos Theory na gwizdanie reagują prawie wszyscy, nawet wysoko postawieni oficerowie, których ten pozornie niezbyt istotny dźwięk potrafi oderwać od (zapewne) ważniejszych czynności.
Udoskonalenia AI obejmują natomiast głównie stopień czujności napotykanych osób. Przeciwnicy dokładniej badają teraz nieoświetlone pomieszczenia, do których zostali zwabieni. W poprzednich odsłonach serii najczęściej stawali w jednym miejscu i po kilku sekundach wracali na wyznaczony posterunek. W Chaos Theory często wykonują niespodziewane ruchy, co może oczywiście doprowadzić do przedwczesnego odkrycia swojej pozycji. Wartownicy używają również latarek lub flar w celu oświetlenia okolicy. Korzystając z okazji warto jest również wspomnieć o zupełnie nowym wskaźniku poziomu hałasu, który jest widoczny przez cały czas na ekranie. Jest to świetne urządzenie, dzięki któremu o wiele łatwiej można ustalić poziom zagrożenia spowodowany odgłosami poruszania się czy korzystania z różnorakich typów broni.
Zdecydowanie najsłabszym punktem kampanii singleplayer jest jej stosunkowo niski poziom trudności. Ułatwienia były już zauważalne w Pandora Tomorrow, pod tym względem Chaos Theory prezentuje niestety zbliżony poziom. Obniżenie stopnia trudności spowodowane jest głównie całą masą nowych gadżetów i zachowań głównego bohatera, z których można w trakcie zabawy korzystać. Poza kilkoma wyjątkami (komandosi w końcowych misjach) przeciwnicy nie stanowią dużego zagrożenia. Co więcej, w większości misji można ich bez poniesienia żadnych konsekwencji zabijać. Ci z Was, którzy pamiętają etapy z pierwszej części Splinter Cella mogą czuć się nieco zawiedzeni. Gra w założeniach miała być nieliniowa. W rezultacie mamy do czynienia z niewiele większą swobodą od poprzednich odsłon serii. Do większości obiektów prowadzą dwie drogi. Jedna zakłada spotkania z wartownikami i różnorodnymi systemami bezpieczeństwa, druga wymaga czołgania się przez kolejne szyby wentylacyjne. Na tym różnorodność zazwyczaj się kończy. Co więcej, alternatywne ścieżki przeważnie dotyczą niewielkich wycinków plansz. Wszystkie ważniejsze czynności wykonuje się w ustalony przez producentów sposób.
Na koniec jeszcze kilka słów o multiplayerze. Miłośników sieciowych potyczek z pewnością najbardziej zainteresuje nowy tryb kooperacji. Niestety, autorzy Chaos Theory nie poszli w ślady twórców dodatku do Hidden & Dangerous 2 i nie udostępnili możliwości kończenia misji kampanii singleplayer w dwuoosobowym składzie. Zamiast tego przygotowano cztery zupełnie oddzielne poziomy (plus dość rozbudowany tutorial). Etapy są stosunkowo długie. Aby zaliczyć je na wyższych poziomach trudności i z możliwie jak najlepszą końcową notą wypadałoby poświęcić na każdy z nich co najmniej kilkadziesiąt minut. To całkiem sporo i obawiam się, że może to nieco zrazić sympatyków bardziej dynamicznych tytułów, w których pojedyncze rundy trwają o wiele krócej. Podstawowym atutem trybu kooperacji jest oczywiście współpraca pomiędzy dwoma członkami zespołu. Nie ogranicza się ona jedynie do pokonywania trudniejszych przeszkód (na przykład wysokich murków) co, niesłusznie zresztą, sugerowały niektóre materiały przedpremierowe. Szpiedzy mogą wykonywać skoordynowane ataki. W wielu sytuacjach muszą też ze sobą współpracować przy zaliczaniu bezpośrednich celów misji. Świetnym przykładem może być próba rozbrojenia bomby. Błędna współpraca zaowocuje w takim przypadku błyskawiczną śmiercią obu agentów.
Tradycyjny mulitplayer obejmuje natomiast trzy różnorodne tryby. Zdecydowanie najciekawiej prezentuje się Story Mode. Tryb ten obejmuje trzy typy zadań. Drużyna szpiegów musi na przykład włamać się do określonego terminalu komputerowego czy też podłożyć bomby w wyznaczonych rejonach kompleksu. Drugi z dostępnych trybów to Disk hunt. Jak sama nazwa wskazuje, zabawa koncentruje się na zbieraniu tytułowych nośników. Ostatni tryb to Deathmatch i nie wymaga on chyba dodatkowych objaśnień. We wszystkich tych przypadkach drużyna najemników próbuje powstrzymać (czytaj: zabić) szpiegów. Lista nowych elementów obejmuje między innymi znane z kampanii singleplayer chwyty, dzięki którym szpiedzy mogą w efektowny sposób likwidować najemników. Ci zaś posiadają możliwość dobijania przewróconych agentów. Efekt jest czysto wizualny. Nic tak nie cieszy jak widok powalonego kolegi (lub wroga) z przeciwnej drużyny. Producenci Chaos Theory nie zapomnieli też o wielu przydatnych gadżetach. Przykładowo, szpiedzy potrafią korzystać ze specjalnych urządzeń kamuflujących, dzięki którym na kilka sekund stają się praktycznie niewidzialni. Podobnych obiektów jest znacznie więcej, przez co zabawa w sieci nie nudzi się nawet w sytuacji spędzenia kilkudziesięciu godzin przy ekranie komputera.
Oprawa audiowizualna gry stoi na bardzo wysokim poziomie, co zresztą nie powinno nikogo dziwić. Chaos Theory wyróżnia się jednak kilkoma szczegółami, których nie zawarto w poprzednich odsłonach gry. Podstawowa innowacja związana jest z modułem ragdoll, dzięki któremu ciała poległych bądź też ogłuszonych wrogów padają w bardziej realistyczny sposób. Ładniej wykonano również tryb noktowizji. To poważne usprawnienie, gdyż jest on wykorzystywany przez około 80% czasu gry (w singleplayerze). O świetnej animacji głównego bohatera już wspomniałem, nie ma więc sensu powracać do tej kwestii. Dodam jedynie, iż przeciwnicy prezentują pod tym względem niewiele niższy poziom. Przygotowane przez producentów etapy są bogate w detale.
Tyczy się to zarówno kampanii singleplayer, jak i plansz przygotowanych na potrzeby trybu kooperacji. Oprawa dźwiękowa prezentuje zbliżony poziom do poprzednich odsłon serii. Za najmocniejszy punkt tego elementu gry uznałbym głos głównego bohatera, w którego po raz kolejny wcielił się Michael Ironside (pozostawiono również innych aktorów). Rozmowa, w trakcie której dopomniał się o podwyżkę trzymając jednocześnie teczkę wypełnioną papierami o wartości pięćdziesięciu milionów dolarów rozbawiła mnie do łez. Świetnie wysłu***e się też komentarzy omijanych w trakcie zabawy strażników. Jeden z nich zachwycał się nawet najnowszą odsłoną serii Prince of Persia.
Splinter Cell: Chaos Theory to wyśmienita pozycja, na którą warto poświęcić co najmniej kilkadziesiąt godzin swojego czasu. Zarówno singleplayer, jak i poszerzony o tryb kooperacji multiplayer stoją na bardzo wysokim poziomie. Niektórych może irytować to, iż zabawa jest stosunkowo prosta, ale wystarczy załączyć sobie najwyższy poziom trudności i samodzielnie ograniczyć ilość wykonywanych save'ów, aby docenić spryt i spostrzegawczość mijanych w trakcie rozgrywki przeciwników. Miejmy tylko nadzieję, iż Ubi Soft nie spocznie na laurach, gdyż w moim przekonaniu seria w dalszym ciągu może się rozwijać. Na razie cieszmy się jednak Chaos Theory, gdyż to zdecydowanie najlepsza PeCetowa skradanka ostatnich miesięcy.
Oto moja skromna konfiguracja PC, na której miałem przyjemność testować/grać w Splinter Cell 3: Chaos Theory w rozdzielczości 1024 na 768, cienie oraz inne detale na poziomie High niestety anizjo i antyaliazing oraz synchronizacja pionowa musiała pozostać wyłączona.
NVIDIA GeForce FX 5900XT WinFast A350 TDH 128 MB DDR\256Bit
ABiT : IC7-G
Intel Pentium 4 HT CPU 2.80 GHz
GeIL (PC333) 2 x 512 MB DDR RAM
Samsung SpinPoint 80 GB SP0812N (7200, 8MB Cache) ATA/133
TAGAN HighEnd 480W ATX TG480-U01
Creative Sound Blaster Live! Digital 5.1
Microsoft Windows XP Home Edition
NVIDIA Graphics Drivers 71.84 WHQL
Microsoft DirectX 9.0c
3DMark03 : 5249
Gra jest znakomita. Czy zwróciliście uwagę na tą muzę z radia, którą słuchają wartownicy. Świetny rockowy kawałek. Czy ktoś wie co to za kapela gra i jak nazywa się ten utwór ?
Gra napewno znakomita, ale jakoś nie mogę polubić skradanek!
Pamietam że gdzieś z 3 godz przełaziłem przez jakiś pokój bo ciągle coć było nie tak ( w drugiej części)
No i jak tu pierdolca nie dostać....
ALe może właśnie o to chodzi....
koci_kwik ---> Fakt, każdy ma jakiś swój ulubiony gatunek gier. Mi np nie podchodzą wszelakie RTS-y. Po historycznym Dune 2 już żaden RTS mnie na dobre nie wciągnął. A skradanki no cóż, gra legenda to Thief. Super klimat, świetnie wykreowany świat i cała historia. Sam Fisher to taki współczesny Garrett moim skromnym zdaniem.
Gra piękna, pod karzdym względem wymiata! Jeżeli ktoś ma path'a PL ale chciałby po polsku mieć tylko teksty, to prosze wejść w opcje dzwięku, tam na samej góże jest odpowiednia funkcja.
Grę przeszedłem chyba ze 3 razy i jeszcze bardziej utwierdziłem się w tym, że jest to jedna z najlepszych gier na PC i nie tylko.Takim samym szacunkiem darzę tylko Mafię no i morze half-life 1,2
Fajna gierka. Jak zdobyłem demko, w 22 minuty przeszedłem planszę (tę z latarnią) na 100%. Wyrąbista.
z moim bratem lubimy grac dopiero jestesmy we 3 misjii
Kupiłem w Saturnie za 79 zł. tez jestem dopiero w 3 misji i już mogę ocenić grę jako najlepszą którą do tej pory kupiłem, a było ich wiele ;). Śliczna grafika, genialne dźwieki i skradanie ;). A jeszcze bardzo podoba mi się mozliwosc zajścia od tyłu delikwenta i uduszenie go ;) a te 11 misji całkowicie wystarczą. Na razie przechodze gre na chama ( zabijam wszystkich po drodze ;) ale zamierzam jeszcze 2 i 3 .. ;) na razie jakoś wolno mi idzie ( 75% misji dziennie ) ale to i tak lepiej bo będe miał na dłuśzy czas :)
Aha przeczytałem wszystkie komenty nt. gry. Ludzie poj***ło was ? Albo kupcie oryginała albo się odwalcie. Przecież to jest śmieszne żeby prosić kogoś o jego Cd-keya do multiplejera :/. Jak was nie stac to wasz problem. 79 zł to nie jest fortuna a zalety oryginała to: pomoc techniczna, gra w sieci bez obaw, instrukcja, patch oraz pudełko i co najważniejsze satysfakcja z nidopuszczenia sie KRADZIEZY. I cholernie się cieszę że zrobili tego StarForca 3 i teraz takie obiboki przynajmniej nie będa kradły ;). A jak chcecie zagrać, droga wolna, jest jeszcze kilka pudełek w SKLEPACH za rozsądną cene 80 zł ;) ja jakbym mógł to podałbym wasze IP Cenedze żeby was za piractwo stosownie ukarała :P
pogram sobie na bartonie 3200+ 512ram i R9250?? niedługo szykuje się zmiana grafy i nie wiem czy jest sens kupować już teraz jeśli miałaby zbierać kurz na półce.
Witam, mam male pytanko czy da sie grac przez neta w splintera PT albo CT na laczu o predkosci 128kb/s.
nikt mi nie odpowiedział ale już sprawdziłem, chodz i to na maksymalnych ustawieniach a z włączonym pixel shaderem 3.0 gra wygląda znakomicie i w ogóle to dobra gra
Pamietacie taka misje w SC 3 w ktorej trza bylo rozbroic miny podlozone w jakims magazynie!!!!
Przerabana!!! Dlugo sie nad nia meczylem!
A tak ogolnie to gierka super nie moge sie doczekac 4 a ma wyjsc juz wkrotce!!!
niedawno wymienilem karte graficzną i chciałem pograc jeszcze raz w SCCT tym razem wszystko na MAXIMUM. Problem w tym, że przy właczonych wszystkich opcjach Shader Model 3.0 w tym miękkie cienie, HDR i takie tam antyaliasing automatycznie się wyłacza :(. Czy da sie miec wszystki opcje właczone wraz z AAx4 np? Problem znika gdy wyłaczam miekkie cienie i HDR ale opcja coś za cos kompletnie mi nie odpowiada. Dzieki za pomoc :)
ale oni gadaja glupoty co do tych wymagan !!!!! ostatnio zainstalowalem sobie demko i gra jest naprawde dobra swietna grafa super cienie no musicie sami zagrac a co do wymagan to moj kap athlon 1700 radeon 9250 128 mb 64 bity i 256 radu ddr i gra leciusieko podcinala sie :D polecam !!!
P4CYFIK4TOR--->Z tego co wiem to High Dynamic Range z włączonym antyaliasingiem obsługuje tylko Radeon X1800.
SCCT to niewątpliwie najlepsza część Splinter Cella (oczywiście pozostałym dwóm nić nie brakuje) Jeśli jeszcze nie grałeś dobra rada - śmigaj do sklepu !!!. Naprawdę warto ją kupić. Ciekawe jaka bedzie część czwarta. Ponoć SAM FISHER będzie siedziałw pierdlu. Ciekawa koncepcja i już nie moge sie doczekać kiedy poigram w czwórkę. pozostaje czekać !!!
Hej mam pytanie.Sciagnełem z e-mula Splunter Cell 3 Chaos Theory.Gdy probuje zainstalowac go przez Alcohol i Deamon wyskakuje to ''System Windows nie moze czytac z tego typu dysku.Dysk moze byc uszkodzony lub uzywa formatu niezgodnego z systemem Windowsa.'' Wiem ze to piractwo ale prosze o odpowiedz : [[ Dzieki
Dzieki za odpowiedz. : [[
''Na Forum nie wolno:
- nie wolno publikować postów naruszających Polskie Prawo, a w szczególności nie wolno publikować żadnych treści związanych z piractwem komputerowym''
Ok widze ze tutaj nie dostane odpowiedzi,a ty
McClanesHugoGownoOver2 zamknij pizde bo ty wcale nie uzywasz mozgu.Ciao.
jezel wciagneła was gra splinter cell 3 to z pewnościa film tez
czesc mam WIELKA prozbe czy ma ktos SOLSZCZENIE do tego splinter cella???????? BŁAGAM O POMOC
Gra pod każdym względem wybitna. Ograła się, ale strach pomyśleć, co zgotują spece z Ubisoft w dalszych częściach. Nawet nie będę się rozpisywał. Jedna wada: gra cieszy na najlepszych kartach graficznych. Jeśli masz 64mb, daruj sobie.
Ale fajnie, właśnie wygrałem tą grę w konkursie, bardzo sie cieszę. Zabieram się do testowania :D
gra jest swietna najlepsza czesc wlasnie ja przeszlem po raz enty jak kazda czesc fajna jest mozliwosc wlamywania sie do zabezpieczen kompa lub skanera siatkowki co pozwala przejsc gre z mniejsza iloscia ogloszania przeciwnikow madre!!!:D
Ja ją dostałem razem a kartą graficzną GF 6800 GT. Grafika piękna:) mi sie bardzo podoba. Jedynka mi sie podobała.... CO dopiero 3:)