Trudno na razie powiedzieć cokolwiek oprócz tego, że gra wygląda paskudnie. Grafika jest nieczytelna, tła i jednostki nie pasują do siebie, z ekranu bije jakieś takie mobilne niedorobienie.
Wygląda dramatycznie źle, jak mobilka, zero mrocznego klimatu. Wygląd zamków padaka. Koleś na mapie bitewnej siedzie na jakimś grubym kucyku, pierwszy rzut oka dramat. Heroes 5 wygląda dużo lepiej od tego.
Już V była lepsza graficznie a jak widze które studio robi tą gre to ogarnia mnie rozpacz i wiem że gamplay też bedzie kiepski.
Zamki jakieś takie meeh, a na mapie zdecydowanie są za małe. Animacje wyglądają całkiem ładnie, ale szkoda, że nie jest to pełne 3D, bo studio Nival pokazało przy okazji piąteczki, że da się tę serię przenieść w 3D i zachować magiczny klimat serii, a nawet znakomicie ją rozwinąć.
V była najlepsza pod względem wszystkiego, grafiki (jedyne udane przeniesienie serii do 3D), animacji (umierający wampir to po prostu mistrzostwo), wyglądu zamków (w pełni animowane), innowacyjności (pasek inicjatywy, większe różnice między frakcjami - zdolności rasowe, dwa ulepszenia jednostek), świetnej kampanii fabularnej (spójna historia z przerywnikami filmowymi i pełnym dubbingiem), muzyki. Trójeczka zaraz za nią, z sentymentu.
Song of Conquest było przehajpowane z sentymentu do trójki. Każdą frakcją tam grało się tak samo: podziel jednostki dla esencji i rzucaj te same czary. Zero rasowych talentów, nic ciekawego. Uroczy piksel art i nic poza tym.
Nie widzę tego zbyt " różowo " , ta grafika wogóle mi się nie podoba, ale zobaczymy...
Dla mnie najlepszą częścią jest 5. Wiem, naraziłem się 80% graczom, ale cóż poradzić :) W Heroes zacząłem grać dość późno i nie przemawia przeze mnie nostalgia. Jak dla mnie H5 to po prostu bardziej rozbudowane, lepsze H3. Jedynie grafika jest może zbyt cukierkowa, ale mi ona nie przeszkadza, a nieoficjalny ogromny patch H5.5 wymiata po całości.
To co napisał wyżej Herr Pietrus to niestety prawda. Psychofani H3 wykończyli tę serię, bo nieważne co zrobią twórcy - zawsze będzie źle. H4 nie była zła - wg psychofanów była tragiczna. H5 była bardzo dobra - wg nich była mierna. H6 i H7 to poprawne gry, ale dla psychofanów trójki są tragiczne. Jestem pewien że Older Era też zostanie przez nich skrytykowane, nawet jeśli będzie dobrą grą. Cóż... Psychofani H3 niech sobie grają w H3 a inni gracze (w tym ja) są zadowoleni że powstaje nowa część. Dla mnie H3 jest dobrą grą, ale ma wiele problemów i wad. Jeśli Olden Era będzie naprawioną H3, jak najbardziej jestem za :)
Dobrze widzieć jak wiele osób wychwala Heroes V bo on i dla mnie wybił się na tle innych części pod każdym względem. Ostatnio ogrywałem naprzemienne Heroes 3 i 5 i wnioski są takie, że jedna i druga gra ma swoje wady i zalety. Heroes 3 ma większą zawartość i czytelność mapy, a Heroes 5 wydaje się być po prostu lepiej dopieszczony, ma masę animacji, fajną grafikę, przystępne bitwy i czytelny rozwój miast. Gdyby Heroes 5 miał jakieś mody na nowe zamki to by był dla mnie kategorycznie lepszy. Liczę właśnie, że Olden Era też będzie miał dużo miast z DLC, ponad 11 bo tyle ma trójka i będzie to może nawet nowy król herosów. Mogliby wreszcie dać porządne, dzisiejsze wsparcie modów to sami gracze zrobią z tą grą porządek
Też chyba Heroes V najlepiej wspominam, nie licząc klasycznej 'trójki' ale powiem szczerze że i z czasem doceniłem IV część, nie była wcale taka zła jak ktoś się zagłębił na dłużej. Miejmy nadzieję że z tą częścią dowiozą i będzie się fajnie i przyjemnie grało, na razie źle to nie wygląda, ale patrząc na ostatnie części można mieć obawy.
Czary w księdze zaklęć to wyglądają jak skile wyjęte z moby lola. Zamek który powinnien być Inferno wygląda jak spaczenie+ robaki. Anioł to roboty z jakegoś anime.
Po tym co już wiem na ten moment na temat gry jestem pozytywnie nastawiony na nową część.
Oglądam te materiały od twórców i to wygląda co raz gorzej. Liczyłem że będą głównie bazować na trójce a to co oglądam to wygląda bardziej jak H5. Stylistycznie ktoś tam jest mocno ograniczony bo zamiast pięknych jednostek z trójki mamy jakieś badziewia inspirujące się wowem, lolem i heart stonem. Przykro bo to pewnie była ostatnia szansa na wskrzeszenie a twórcy nie ogarniają i jak zwykle próbują dotrzeć do wszystkich
Ciekawi mnie jaki jest problem w wypuszczeniu takiej gry na konsole, do tego z włączeniem pełnego cross playu w multi. Nawet w gorące krzesło z kumplami, wygodniej przekazać pada z rąk do rąk grając w telewizor, niż przesiadać się do mychy i monitorka.
Ale to jest brzydkie i wygląda mobilkowato postacie ,szieletów to mają mało detali są niejakie to jakieś liputki.
Wszystko mi się podoba, ale mam dwie uwagi
Nazwy frakcji mogłyby nosić nazwy z H3 (Zamek, Inferno, Bastion itd).
JEDNOSTKI a dokładnie ich wygląd, jest zdecydowanie przekombinowany i zwyczajnie słaby. Patrząc na Archanioła to wgl nie przypomina anioła. Przykładów w jednostkach jest sporo.
Jeśli ktoś wie gdzie takie uwagi zgłaszać to proszę o namiary :)
Wygląda całkiem całkiem, tylko jak na mnie trochę jednostki zlewają się za bardzo z podłożem - w oryginalnym HoMM3, czy takim AOWSM można było jednym rzutem oka stwierdzić gdzie co jest - myślę, że to sprawka podłoża i środowiska, które w tych grach było 2D, a postacie były "3D". Dodatkowo podłoże w tej grze ma jakoś za dużo detali, różne warianty, gdzie w oryginalnych grach to raczej prosta, czytelna tekstura.
No i jak na moje to trochę za bardzo trójką Herosów zalatuje, niektóre budynki to praktycznie 1:1 tak samo jak i inne elementy (charakterystyczne zawijasy na ścieżkach i rzeczkach)
Niestety szkoda, że trzeba tak, a nie inaczej bo dużo ludzi nie dopuszcza do siebie, że w tej serii istnieje coś poza III i może V.
Nawet zapowiedzi na konsole nie ma. Żałosne.
To studio od samograjów dla niedzielnych graczy ze strzałkami gdzie iść ma zamiar znowu zepsuć kolejną część Herosów. Seria martwa od kiedy 3DO , stara ekipa przy niej nie pracuje. Zero oczekiwań
do usunięcia
Szkoda, że bez pełnej polskiej wersji językowej, HoMM bez polskich głosów to nie HoMM.
Ale i tak czekam, tym bardziej, ze nad tą grą grzebią ludzie, co zrobili piatkę.
Przecież wydawanie jakiejkolwiek nowej gry z tej serii kompletnie nie ma sensu, bo beton fanatyków trójki i tak zmiesza każdą kolejną część z błotem. Owszem, wszyscy twierdzą, że czekają na nowych Herosów, ale zawsze okazuje się, że najmniejsza nawet zmiana w grze jest nie do przyjęcia.
Nowe mechaniki? Absolutnie zakazane, inaczej to już nie trójka!
Przejście w 3D? Zgiń, przepadnij maro nieczysta!
Pozostanie w 2D? Fuj, kto to widział - grafika w FHD, 1440p, 4k? Powinno być VGA.
Inny styl graficzny? Skandal! Gra powinna wyglądać dokładnie tak samo jak trójka. Inaczej jest zbyt baśniowa/zbyt poważna/nieczytelna/za bardzo uproszczona/za bardzo kolorowa/za mało kolorowa/wygląda jak mobilka.
No ale powinni w końcu zrobić jakąś nową grę z serii!
to bedzie jeden z bardziej interesujacych indykow ze wzgledu na uzyta marke HoMM oraz zastosowana perspektywe 2.5D
Dawać mi tą grę w wersji kolekcjonerskiej, z figurką Archanioła??????
Właśnie ogłosili, że do komponowania ścieżki dźwiękowej wraca Paul Anthony Romero (seria HoM&M) i Chris Velasco (Dark Messiah of Might & Magic, którego utwory były również w Heroes VI).
Ścieżkę dźwiękową zagra zaś... polska Heroes Orchestra.
Czy seria Heroes of Might and Magic od 1 przez kolejne części tworzy jakąś większą historię czy są to osobne opowieści które łączy tylko wspólne universum? Krótko: czy część 2 jest kontynuacja historii z części 1 tak jak w Warcraft czy są to za każdym razem autonomiczne opowieści?
Mnie najbardziej zastanawia gdzie tu ludzie widzą mobilkę, a tym bardziej cukierkowość. Przecież paleta kolorów jest znacznie bardziej mroczna i ciemna niż w częściach V-VII...
Oby jak najmniej słuchali się na początkowym etapie pobożnych życzeń fanów czekających na klony poprzednich części. Nowa część powinna mieć odpowiednią ilość własnej tożsamości jeśli ma osiągnąć sukces.
Przykro mi ale ta gra wygląda jakby była na smartfona. To co powinni zrobić, to odświeżyć nieco szatę graficzną z Heroes V i dodać trochę ciekawych jednostek oraz przede wszystkim map, mi by wystarczyło. Piątka była idealna.
Dlaczego nikt nie wpadł na pomysł stworzenia Heroes 3 na silniku UE5, są w internecie zajawki różnych frakcji na tym silniku i wygląda to fenomenalnie.
Dlaczego nie można całej gry stworzyć 1 do 1 i dopiero wtedy dodać do tego nowe tryby jak Arena, więcej bohaterów, frakcji, terenów na mapie przygody, artefaktów, obiektów, motywów muzycznych i tyle, tyle wystarczy do bestsellera a może aż?
Po co oni zawsze próbują wynajdować na nowo koło
Ale idioci z twórców zapomnieli dopisać G na początku tytułu. Debile
A mi się styl graficzny podoba. Fajnie to wygląda, liczę że gameplay też będzie spoko.
Moja przygoda z Hirkami zaczęła się od cześci 2, gdzie grywałem u kumpla.Pierwszego PC specjalnie kupiłem pod H3 a był to wtedy nie mały wydatek.Trójka łącznie z robieniem map jest moim nr 1 jesli chodzi o ilość godzin spędzonych w grach, a i obecnie czasem pogrywam w HOTA.
Serię oceniam tak .
1.H3 i H4
2.H5
3.H7
4.H6
Częsci pierwszej nie grałem a dwójka to uboższa wersja trójki.
Czemu H4 na pierwszym miejscu ,bo jest świetna tylko trzeba było umieć grać i odpowiednio dobrac i rozwijac bohaterów a w ogóle wojska nie były potrzebne.Niestety częśc zniszczona przez psychofanów.
W czwórkę i piątkę już nie gram bo sie brzydko zestarzały graficznie,trójka jescze daje radę choć przydał by się całkowity remaster by dostosować do nowych PC.
Największą bolączką częsci 6 i 7 jesli chodzi o kampanie jest to że wojska powinny być u jednego bohatera bo jakiekolwiek dzielenie w wiekszosci konczy się łomotem.W trójce i czwórce można było wykoksic kilku bohaterów i prowadzic kampanie na kilku frontach ze tak powiem.
Olden ere kupię i to pewnie we wczesnym dostępie bo juz mi sie podoba że wzorują sie na trójce przynajmniej jesli chodzi o eksploracje mapy,a po cichu liczę że będzie to ulepszona wersja trójki graficznie i gameplayowo.
Ludzie, którzy piszą że to dobrze wygląda...wam naprawdę wystarczy sam tytuł. Jak ewidentnie złe by to nie było, to wy kupicie i wesprzecie. A ta gra zapowiada się FATALNIE. Wygląda koszmarnie, jest bardzo ograniczona, przypomina grę na komórki. I robi to studio, które nie ma doświadczenia z zaawansowanymi dużymi grami. Crap na poziomie poprzednich 2 części.
Nie wiem o co się ludzie czepiają tej części. Graficznie jest bardzo ładnie, mapa ma trochę vibe trzeciej części, ale według mnie jest przyjemniejsza dla oka. Jedyne co mi się nie podoba to wielkości jednostek, brakuje trochę majestatu od jednostek najwyższego tieru. Nie rozumiem już ludzi, wypuszczają grę zbliżoną do 3 - źle, jakby poszli w całkowicie innym kierunku to by dopiero był płacz, że jak można sprofanować tą grę. Ja wiem, że to wydaje Ubi, ale wydaje mi się, że to studio które przygotowuje grę naprawdę wkłada w nią dużo serca i słucha fanów.
Wiadomo że nie osiągną tego co było kiedyś, czasy też już się zmieniły, ale szczerze jak dla mnie to mi się podoba na tych dwóch filmikach powyżej i tak po ostatnich częściach nie miałem żadnych oczekiwań, może wygląda to troche baśniowo i jednostki nie które śmieszny wygląd, ale prezentuje sie to całkiem całkiem, zobaczymy dalej co będzie.
Ludzie narzekaja na heroesy inne niz trojka, bo kolo nie moze byc bardziej okragle. Nie bez powodu HotA nie zmienia gry a tylko ja rozwija, ciagle majac za baze heroes 3. Graczom potrzeba co najwyzej nowych miast pasujacych do reszty, artefaktow, moze czarow. Dobra kampanie zrobic i bedzie.
Tyle, ze tu nie chodzi o dobro gracza, tylko o zarobienie kasy, a tej nie zarobia wydajac dodatek do 30 letniej gry. Dlatego klepia nowa formule, która nie ma szans w starciu ze stara. Lepszej gry niz trojka sie nie da zrobic.
A ja mimo, że bardzo dużo grałem w V (Zamki i muzyka w nich były niesamoticie klimatyczne) uważam, że do dwójeczka była najlepszą z części wracając wspomnieniami. Pamiętam jak dzisiaj jak zagrywałem się miesiącami w demo które miałem na płycie CD-Action. Wtedy za dzieciaka jeszcze nie wiedziałem, czym w przyszłości będzie ta gra i jak mocno wpłynie na gaming. Wtedy to była poporstu gra jak każda inna, jak: Diablo 1, Duke Nukem, Quake czy Half-Life. HoM&M2 było poprostu świetną grą.
Fajnie, że wychodzi nowa część - co prawda głównym źródłem inspiracji jest archaiczny i średnio grywalny potworek H3, a nie najlepsza odsłona serii, tj. H5, ale i tak cieszy mnie, że coś się w ogóle dzieje z tą serią.
Niestety z grami Ubisoftu jest tak, że jeśli dają dużo siana na promocję gry, to znaczy że należy spodziewać się gniota. Tak jest i w tym przypadku (jeśli chodzi o poziom promocji, bo jak gra wyjdzie finalnie to oczywiście jeszcze nie wiem na 100%, ale...).
Szata graficzna jest do bani, cukierkowa, bez charakteru i pazura, ten sam błąd popełniony był przy odświeżaniu Faraona. To jakaś nowa moda, albo ja jestem już za stary.
Porównania do trójki i piątki? Serio? Jedynie jest to jeden ze sposobów na zagraniu na nostalgii wiernych fanów, którzy chętnie kupią "następczynię" ich kultowej gry. Ta gra jest podobna do każdej innej części hirołsów, te same miasta, trochę pozmieniane jednostki, ale żadnych rewolucyjnych zmian i nowych mechanik. Jedynie zmiana grafiki (moim zdaniem na gorszą) i majstrowanie przy "dawnym" zamku czarodziejki (elfy, druidzi, krasnoludy) - jeden z moich ulubionych.
Grałem w każdą część, jedne były lepsze (3, 7, 2), inne gorsze (5), ale tu spodziewam sie po prostu skoku na kasę graczy. Czy kupię? Nie wiem, ale na pewno trudno będzie mi przejść obok obojętnie jako fanowi serii i świata hirołsów. Wolałbym jednak najpierw zagrać w jakieś demo zanim wydam kasę na to coś.
znam serie Heroes of Might and Magic od samej jedynki .Wcześniejsze części serii od I do V są legendarne ,a VII część serii [ jak dla mnie ] to godne następstwo serii Heroes of Might and Magic . Na ósmą część czekam z wielką radością ..
Gamplay z wczesnej wersji trybu arena brak muzyki jeszcze nie dodali muzyka jest z Heroes 3 podłożona,Dzięki Uprzejmości Studia Unfrozen ma możliwość testować bardzo wczesną wersję Heroes of Might and Magic Olden Era . Testy areny otwarte od 17 do 28 marca można się zapisać.
https://www.youtube.com/watch?v=wrpteYYFgAw
Nie te jednostki są takie brzydkie i małe wyglądają powtarzalnie. Mapa jest nie czytelna zlewa się. Postacie awatarów bohaterów są brzydkie. Ta gra zalatuje za bardzo mobilką.
Czy tylko ja nie lubię piątki?
W sensie, bitwy, umiejętności poszczególnych miast itd. były dobrze zrealizowane ale mapa świata była tak tragiczna, brzydka, eksploracja nudna, a długość tury AI skopana (nawet na współczesnym PC), że gra się bardzo szybko nudziła i grać się odechciewało bardzo szybko. Duże mapy nie dość, ze tak naprawdę jakoś specjalnie pod względem ilości obiektów wielkie nie były były praktycznie niegrywalne.
Dla mnie kolejność to 3, 4, 2 potem duża przerwa i 1 (tutaj sentyment robi swoje bo od jedynki zaczynałem), 6 i na końcu 5. W siódemkę nie grałem.