Poziom jakości świata i doświadczenia dla graczy jest naprawdę bardzo wysoki. W pełni wykorzystujemy możliwości naszego silnika i myślę, że ludzie pokochają tę grę.
To co do tej pory zaprezentowali to są możliwości PlayStation 3.
Reakcje na ten gameplay dobrze oddaje fakt, że na YouTube materiał ma aż 16 tys. łapek w dół i tylko 8,7 tys. w górę.
Ładnie to tak na YT używać pluginu, który przywraca pokazywanie łapek w dół, w momencie gdy na swojej własnej stronie ukryliście w ogóle ranking newsów, i żeby w ogóle go znaleźć trzeba bezpośrednio wejść w sekcję komentarzy (nie zescrollować, trzeba kliknąc osobno w odnościk "Wszystkie Komentarze") bo dopiero tam widać?
Mi się podoba. Eldena za grafikę nie można było atakować ale ubisoft za dosłownie wszystko już można? :D
no nie wiem... tekstury na tym video wyglądały jak z czasów PS3/X360. Te wybuchy przypominały mi wybuch na filmiku otwierającym pierwszego Elexa, gdzie w 2017 wyglądało to już komicznie.
W cholerę graczy : ej, gra wyglada na niedopracowaną.
Oficjalna odpowiedź Ubisoft : uuuuu, rasizm.
Kurcze czekam na teog Sandboxa.
Specjalnie zrobiełm sobie przerwe od piaskownic jakies 3 miesiące.
Jeśli AI przecinwików będzie ok i poziom trudności wymagający to bedę zadowolony.
Aha, czyli dyrektor finansowy i dyrektor generalny od Ubi zapewniają nas, że ta gra będzie na premierę w pełni dopracowana i ogólnie, że będzie to super gra... no jakoś im nie wierzę XD
Oczywiście po recenzjach od "ekspertów" spodziewam się ocen na poziomie 8/10 i 9/10, ale sam nie spodziewam się aby ta gra zasługiwała na więcej niż 7/10. Gracze zweryfikują.
A ja kupuje i głupim gadaniem się nie przejmuje:
twoje głupie wypociny też nikogo
Jeszcze gdyby wymagania były niższe przy takiej grafice, ale gdzie tam, teraz gry mają wymagania totalnie z dupy
Grafika zatrzymała się w miejscu, a wymagania non stop rosną, walić to -.-
A o optymalizacji szkoda gadać, i to gracze są winni że kupują taki badziew
Widzę, że po premierze Awatara ludzie nadal się niczego nie nauczyli. Serio tak ciężko jest poczekać do premiery i wtedy zweryfikować jak faktycznie ta gra wygląda?
W cholerę graczy : ej, gra wyglada na niedopracowaną.
Oficjalna odpowiedź Ubisoft : e tam, wcale nie.
Żartujecie sobie twierdząc, że ta gra wygląda dobrze. Dobrze to wyglądał Far Cry 6, który jest zajebista gra. Dobrze wyglądała AC: V, również w dniu premiery. A ta gra wygląda niestety jak sprzed kilku lat.
Ludzie i tak się rzucą i kupią a później będzie płacz, marudzenie i rwanie włosów. Szok i niedowierzanie.
Ta laska to na bank jakaś lezba, a sama gra przeciętna jak większość gier teraz. Ważne, żeby była poprawna politycznie :)
Gry Ubi i tak są grywalne rok po premierze więc nie ma różnicy kiedy to wydadzą.
Liczyłem, że odpowiedzą, że build z tego gameplaya pochodzi z wersji na Xbox Series S. Niestety ten gameplay nie wygląda dobrze. A odpowiedź przytoczona powyżej to jest zwykłe bicie piany.
Ubisoft dzielnie walczy o pozostaniu na językach wszystkich.
To niemożliwe, że nie mogą wyciągnąć żadnych wniosków, zero nauk.
Jak można szorować po dnie a nadal mieć ego, w kosmosie? Są jeszcze tylko dlatego, że mają gigantyczne zarobki ale, do czasu.
Graficznie wygląda lepiej niż Cyberpunk w dniu premiery :)
Gównosoft, oni zawsze są pewni swego, w zasadzie to tylko oni są tego pewni, wszyscy wiedzą jak to z ubisoftem jest, naściemniać, nawiskać kitu, a potem, gra sprzedała się poniżej oczekiwań, ciekawe czemu?... Bo gracze klapek na oczach nie mają...
Reakcje na ten gameplay dobrze oddaje fakt, że na YouTube materiał ma aż 16 tys. łapek w dół i tylko 8,7 tys. w górę.
Pomimo faktu ze Youtube wylaczyl opcje pokazywania lapek w dol...
Gier których wydawcą jest Ubi się nie kupuje. Sądziłem jednak, że gra tworzona przez studio Massive Entertainment będzie prezentować się nieco lepiej.
Zamówiony preorder Ultimate eition a teraz czekam na zawodowych frustratňw i wiadro hejtu. Bardzo was proszę nie zawiedźcie mnie :) Toksyczność tego forum zobowiązuje
Oczywiście wszystkim przeszkadza grafika ale nikt nie zwrócił uwagę na ten idiotyczny gameplay i mechaniki np. jest szczelina w skale to oczywiście wciśnij jeden klawisz i wszystko robi się automatycznie, jest przeciwnik odwrócony do ciebie plecami to wciśnij jeden klawisz, a zostanie załatwiony automatyczną scenką nad którą nie mamy kontroli itd. itp.
Poziom jakości świata i doświadczenia dla graczy
Generyczna pustynia, z korytarzowym dojsciem do quest givera i quest objective.
Jama Sarlacca to jeszcze bardziej generyczne trzy korytarze, i troche kosci umieszczonych bezsensownie.
"Jakosc swiata".
Jesli chodzi o bezdusznosc i makietowosc swiata to z gry na gre idzie Ubisoftowi coraz lepiej.
Mnie zniechęca do gry pomysł grania zbuntowaną nastolatką z mrówkojadem. Niech już zaczną dodawać kreator postaci do swoich gier, wyjdzie im to na dobre.