Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość Dragon Age The Veilguard bez w pełni otwartego świata. Twórcy stawiają na misje

12.06.2024 12:08
prawdziwy
1
10
prawdziwy
20
Pretorianin

Nawet pierwszy dragon age nie miał otwartego świata, więc nie widzę tutaj problemu.

12.06.2024 14:45
UrBan_94
👍
15
5
odpowiedz
9 odpowiedzi
UrBan_94
43
Geralt z Rivii

No i świetna decyzja. Wyciągnęli chociaż jeden dobry wniosek z Inkwizycji.

12.06.2024 12:09
2
4
odpowiedz
Benekchlebek
19
Generał

Dobry ruch

12.06.2024 12:24
3
4
odpowiedz
baleks89
16
Pretorianin

Tak długo jak lokacje nie będą sztucznie korytarzowe i nie będą wrzucać niewidzialnych ścian to mi to zupełnie nie przeszkadza. Jeśli dobrze kojarzę, świat w Inkwizycji też był podzielony na mniejsze huby, ale za to miały otwartą strukturę.

12.06.2024 13:16
ODIN85
👍
9
4
odpowiedz
1 odpowiedź
ODIN85
34
Senator

W końcu coś na plus.

12.06.2024 12:29
tRikson
4
3
odpowiedz
2 odpowiedzi
tRikson
70
Pretorianin

Jak te "misje" mają być tak korytarzowe jak to pokazali na prezentacji z kolorowymi demonkami to ja podziękuję.

12.06.2024 14:41
13
3
odpowiedz
TraxPL
45
Konsul

Z wypowiedzi wynika że po prostu będą mniejsze półotwarte mapy czyli zmiana na plus duże otwarte mapy z inkwizycji były puste i nudne. Zresztą kiedy jakaś gra zyskała na otwartym świecie? xD Takie d4 jest idealnym przykładem że wciskanie wszędzie otwartego świata je kiepskim pomysłem. Ja tu się boje o walkę bo na razie wygląda jak jakiś kliker pod zaspamowanie przeciwników atakami bez elementów zręcznościowych czy taktycznych.

post wyedytowany przez TraxPL 2024-06-12 14:42:41
12.06.2024 12:40
6
2
odpowiedz
Legalizex
75
Generał

Powrót do takich lokacji jakie były w Dragon Age Origins byłby najlepszym co mogliby zrobić. Dzięki nowemu silnikowi nie musiałoby być nawet loadscreenów pomiędzy poszczególnymi częściami map. Np. Las Brecilian jako jedna solidnie zrobiona mapa. Nieduża, z dużą ilością detali, bez niepotrzebnych ogromnych pustych przestrzeni z respawnującymi się przeciwnikami.
Mapy z Inquisition to była ogromna przesada, chociaż trzeba przyznać że dzięki Frostbite naprawdę robiły wizualnie wrażenie.

12.06.2024 13:08
Shadoukira
8
2
odpowiedz
Shadoukira
101
Chill Slayer

Ja tam lubię mieć otwarty świat do eksploracji, ale pod warunkiem, że jest on dobrze zrobiony i zachęca gracza do jego eksploracji.

W DA:Inkwizycji otwarty świat był raczej nudnawy, więc jeśli tutaj miałoby być tak samo to już o wiele bardziej wolę te mniejsze półotwarte lokacje jak w pierwszej części Dragon Age.

12.06.2024 20:55
20
2
odpowiedz
Terefere85
47
Pretorianin

Najlepsza zmiana w stosunku do Inkwizycji - tam owszem były wielkie i ładne lokacje... ale zwyczajnie mega nudne i puste - zawartości na 30minut, a reszta to nudna eksploracja bez celu (bo i nic na tych mapach nie było).

Szkoda, że został (wnioskując po gameplayu) efekciarski system walki, który oprócz wyglądu, niewiele wnosił - ot piętnaście piruetów, ciosy giga toporem, kule ognia i błyskawice, tylko po to by odebrać 10%hp jakiemuś słabemu przeciwnikowi... i tak w kółko aż padnie - totalnie rozwalało to immersję.

12.06.2024 12:42
kęsik
📄
7
1
odpowiedz
kęsik
155
Legend

To chyba akurat dobrze. W końcu wadą Inkwizycji były dosyć puste, otwarte mapy pełne śmieciowej zawartości. W Inkwizycji fabuła, dialogi, postaci, czy główne misje prezentowały bardzo wysoki poziom, więc jeżeli nowa gra będzie bardziej jak dwójka, ale tym razem ze zróżnicowanymi lokacjami to może być całkiem nieźle. Nie było zresztą jakiś czas temu jakichś plotek, że ten nowy DA ma ogólnie być mniejszą grą? To by się zgadzało.

12.06.2024 20:13
kolafon
19
1
odpowiedz
kolafon
85
Abatur

Elegancko

13.06.2024 12:06
😒
21
1
odpowiedz
Szynka023
3
Junior

Przecież na trailerze wygląda to wszystko jakby disney wykupiło bioware. ludzi to cieszy? Współczuję wszystkim co czekali tyle czasu na dragon age 4. Boje się teraz o mass effect...

post wyedytowany przez Szynka023 2024-06-13 12:08:38
12.06.2024 14:25
12
odpowiedz
3 odpowiedzi
TheFrediPL
101
Generał

Korytarzowe lokacje i ludzie się cieszą? Wy głupi jesteście? Najlepsze by były takie jak w jedynce, małe ale otwarte regiony, ale nie kurde korytarzowa gra, to mi coraz bardziej przypomina sacreda 3, a to nie wróży zbyt dobrze.

12.06.2024 15:51
16
odpowiedz
2 odpowiedzi
PawKowal
20
Konsul

Czyli najpierw zrobili dragon age 1 z systemem rpg z nieotwartym swiatem
potem w dragon age 3 wycieli ten system rpg i w zamian dali otwarty swiat.
teraz w dragon age 4, daja z powrotem nieotwarty swiat ale bez systemu rpg XD

12.06.2024 16:43
John_Wild
👎
17
odpowiedz
1 odpowiedź
John_Wild
40
Okropnie_Wściekły_Dzik

Nie podobał mi się trailer i nie podoba mi się ta gra.

12.06.2024 19:43
kolafon
18
odpowiedz
1 odpowiedź
kolafon
85
Abatur

Pytanie tylko czy będzie kreator postaci czy też gracz będzie skazany na granie czarnym elfem.

13.06.2024 12:07
Uruk-Hai666
👎
22
odpowiedz
1 odpowiedź
Uruk-Hai666
51
Generał
Image

Grałem w Origins, to nie ma nic wspólnego z tamtą grą, postacie z Fortnite, kolorowa pastelowa grafika dla 5 latków. Bleeh.

post wyedytowany przez Uruk-Hai666 2024-06-13 12:31:06
13.06.2024 12:14
Wrzesień
23
odpowiedz
2 odpowiedzi
Wrzesień
63
Stay Woke

Dobra decyzja. Oby tylko obyło się bez ciągłego biegania po tych samych lokacjach jak w dwójce.

12.06.2024 13:42
😂
11
odpowiedz
2 odpowiedzi
Halt
21
Chorąży

Dziwne. Gra mmo bez otwartego świata?

12.06.2024 13:20
10
odpowiedz
4 odpowiedzi
Khebeln!
12
Legionista

Codziennie jakies nowe info, i coraz gorzej. Walka jak z konsoli, nie ma juz taktycznej walki, uproszczone wszystko na maxa jak dla debili, nie ma otwartego swiata... porazka. Grafika nawet mi nie przeszkadza mimo iz wszyscy na to narzekali... ale co ztego jak gameplay jest paskudny...

12.06.2024 14:44
A.l.e.X
14
odpowiedz
2 odpowiedzi
A.l.e.X
151
Alekde

Premium VIP

Twórcy jak na razie to postawili głównie na BANKRUCTWO :)

12.06.2024 12:38
MANTISTIGER
😒
5
odpowiedz
2 odpowiedzi
MANTISTIGER
80
Generał

Szykuje sie nudne powtarzalne lokacje które zabiły klimat DA2

post wyedytowany przez MANTISTIGER 2024-06-12 12:42:09
Wiadomość Dragon Age The Veilguard bez w pełni otwartego świata. Twórcy stawiają na misje