Nienawidzę waszej odświeżonej strony. Komentarz mi się dodał pod zupełnie innym artykułem.
Dalej takie drewno w dialogach i mimice twarzy... Wygląda dokładnie jak Odyseja i Vallhala tylko w innym opakowaniu.
Tak ciężko im wrócić do poziomu postaci z trylogii Ezio lub Unity?
https://youtu.be/twfpR66ktLg?si=T5C_5dfc3YOm_GDB
Japończycy po zobaczeniu gameplayu pewnie zachwyceni jak w grze rdzenni mieszkańcy kłaniają sie murzynowi xD
Ubisoft: Tak było, nie zmyślam!
Niestety, zupełnie nie moje klimaty. Dwójeczki chyba nic nie przebije.
Sekwencja shinobi - rewelacja! Samuraj... jakoś tak średnio. Walka w GoT wydaje się bardziej miodna.
Szkoda, że chyba nie będzie można grać wyłącznie jako shinobi. :(
Czy mi ten wasz player nie działa dlatego, że mam AdBlocka? Serio, chcecie zarabiać na cudzych materiałach?
Lipa szczerze mówiąc. Myślałem, że to będzie nowy asasyn, a tutaj znowu kopia formuły z ostatnich trzech gier. Już Valhalla mnie wymęczyła, nie mam za bardzo ochoty wracać do tego typu gry. No nie ma tutaj kompletnie niczego nowego, zwykły reskin poprzedniej gry.
No i dlaczego nie mogę grać samą Naoe przez całą grę? Przecież to był czysty Asasyn w jej wykonaniu... :c
YT strasznie zaniża jakość. To wygląda jak sprzed 10 lat momentami. NPC akurat na pewno,okropnie to wygląda pod tym względem. Ale podoba mi się bardziej niż Outlaws.Minimalnie ale jednak.
Ależ to jest słabe przy takim rise of ronin czy GoT to nawet nie stało. Oni stoją w miejscu z tą marką.
13 minutowy materiał dla tak dużej gry, to nie jest długi gameplay.
To fajnie chłopaki bo ja nawet nie mogę zobaczyć tego gameplayu . Player nie działa .
Przy tym całym narzekaniu na serię Assassin's Creed muszę przyznać szczerze, że bardzo dobrze się bawiłem w Valhalli. Gra mnie zaskoczyła na plus, głównie klimatem i jakością wykonania świata gry. Bohaterowie byli w porządku, napisani przyzwoicie. Questy, nawet te poboczne, też dawały radę. Nadal pamiętam jak na swojej drodze spotkałem typka proszącego o "pomoc" z siekierą wbitą w łeb, albo dziewczynkę która płakała pod drzewem i modliła się, żeby ostatni listek nie spadł z drzewa bo to by oznaczało że jej rodzice już nie wrócą. Gierka miała momenty. Główny problem Valhalli w moim mniemaniu to był monotonny gameplay. Walka od samego początku po prostu nie dawała mi satysfakcji. Od czasu Origin nie mogę przyzwyczaić się do tego systemu walki. Jakiś taki komiksowy, rwany, nie wiem jak to określić. Ruchom brakuje płynności, nie czuje że trafiam przeciwnika. Już serio wolałem ten niekończący się taniec z kontrami. No i po prostu ta gra jest za duża. Tych regionów mogłaby być połowa moim zdaniem.
Shadows zdaje się być w pewnym sensie powtórką z rozrywki. Gameplay mnie nie zachęca, ale materiały z Valhalli również tego nie robiły. Znając siebie zagram w Shadows za 5 lat i będę się nieźle bawił^^ No chyba że rzeczywiście tą grę skaszanią :P
Jakość w porównaniu do Ghost of Tsushima, z których widać ta część AC czerpie inspiracje, wypada mega słabo.
Wystarczy posłuchać trochę dialogu jak i efekty dekapitacji, które są dosyć słabe teksturowo.
Gigantyczny samuraj tak samo mi wadzi, ta egzekucja przez drzwi.. Porównać wystarczy to sobie do animacji i efektów z GoT, i to nie jest tak, że budżet AC jest mały i mają mały zespół..
Grałem we wszystkie AC poza Mirage, bo Valhalla mnie wymęczyła jak ją przeszedłem i już nie chciałem nic z AC tykać na długi czas, tutaj jak się zdecyduje zagrać to chyba tylko jako shinobi, ale na promocji albo w abonamencie i zapomnieć po przejściu.
Gram obecnie w GoT, nawet nie na ultra i wygląda to lepiej niż to coś.
GoT dla ubogich. Wygląda to średnio, o ile gameplay shinobi wygląda ok tak rozgrywka Yasuke to straszne drewno.
Dodatkowo - co za paskudna jakość tengo filmiku, który mamy rok, 2008?
Wku*wia mnie ten Ubisoft. Dają naprawdę piękną mapę do zwiedzenia, jest jakiś klimat, kilka zadań pobocznych czy głównych też jest spoko, jednak znowu pewnie utonie to w tych gównianych mechanikach, które są prawie takie same od Origins (2017 rok!). Regiony z poziomami i dziesiątki, setki obozów i strażnic do odbicia, gdzie będziemy oglądali podświetlone ludziki przez mury. Albo nawalali je robocopem Yasuke z jego super mocami tupania.
Wow zapowiada się mega giera ?? wygląda to obłędnie i klimatycznie chociaż wątpię czy przebije Valhalle, która była idealna pod każdym względem
Czy ktoś pokusi się na odpowiedź dlaczego murzyn mówi z jakimś jamajskim akcentem?
Przepraszam - nigeryjskim. I tak nie ma to sensu. Japończycy mówią z japońskim akcentem, ten z afrykańskim.
A sama gra - mam wrażenie, że od dekady to tam się niewiele zmienia. Grafika może jest lekko poprawiona, dodają trochę ciosów ale drewno jest drewnem, laska otwiera drzwi siłą woli, animacje się nie łączą. Wszystko wydaje się robione na odwal się, tylko po to, żeby z zewnątrz to ładnie wyglądało, a w środku jest połączone sznurkiem i gumą do żucia.
------> mistrzowskie AI
https://youtu.be/FjAzNpMYTxw?t=508
GOTY
Tylko blagam, zadnych kontynuacji fabularnych tylko nowa niezależna historia
Całkiem fajnie to wygląda i na szczęście Ubisoft nie postawił na rozwiązanie, że nikt Yasuke nie zauważa jako wyróżniającego się z tłumu. Wręcz przeciwnie, ludzie gadają na jego widok, że "Czarny samuraj" albo "To ten olbrzym Nobunagi", jednocześnie schylając przed nim głowę, bo status samuraja tego wymaga (jego postura pewnie też robi swoje, bo całkiem dobrze oddali różnicę między nim, a typowym Japończykiem z tamtego okresu). Gameplay wygląda fajnie (system walki Yasuke zapowiada się lepiej, niż się spodziewałem), mimika mogłaby być nieco lepsza, niektóre animacje też wypadają nieco sztywno, ale ogółem jest bardzo dobrze, zwłaszcza dla fanów tego typu rozgrywki. Tym bardziej, że sama Japonia prezentuje się przepięknie i pod tym względem Ubi zapewne jak zwykle nie zawiedzie.
Preorder już zamówiony po pierwszym trailerze. Ten gameplay tylko utwierdził mnie w przekonaniu, że była to dobra decyzja. Z niecierpliwością czekam na premierę.