W tej branży generalnie dzieje się coraz większe g*wno i szczerze, przykro się na to wszystko patrzy.
To już ten moment, w którym cały segment AAA powinien wywalić się na zbity ryj, bo w momencie, gdy zamyka się takie studia w pogoni za słupkami w excelu nie ma już czego ratować...
Zamknęli jeden z oddziałów Arkane? I twórców jednej z ciekawszych gier ostanich lat?
WTF?
To już prędzej w Bethesdzie powinny polecieć głowy za "Starfielda".
Stała korpo zagrywka, rozwiązali kiepski zespół i świetny zespół, żeby nikt nie czuł się pewnie.
M$ tak się jarał, że ma studio z Japonii, że aż postanowił je zamknąć, super logika, nie ma co i to po takim hicie, jak HiFi Rush.
To na pewno nie zobaczę Evil Within 3 kurna, a dwójka dawała szansę na kolejną część.
Ciekawe, co myślą teraz Ci, co uważali, że to przejecie jest super rzeczą.
W pierwszej kolejności zwolnienia powinny dotknąć tych, którzy zmusili tak utalentowane studio jak Arkane do produkcji gry multi Redfalla. Jak zwykle za błędy na górze płacą szeregowi pracownicy.
No to Hi-Fi Rush 2, The Evil Within 3, PREY 2 jeśli były w planach to poszły do piachu...
Oj źle się dzieje... Phil kłamczuszek jak zawsze, a MS idzie coraz bardziej w ślady EA :/
Dobrze że Microsoft™ kupuje developerów i wydawców, dzięki tak dużej firmie będą mieli kreatywną wolność a dzięki Xbox™ GamePass™ Microsoft™ nie musi patrzeć na wyniki finansowe poszczególnych gier, developerzy dzięki temu nie będą się musieli martwić o przyszłość. Welcome to the Family™
Tango to było mega obiecujące studio, które bez problemu żonglowało gatunkami i bardzo dobrze się w nich odnajdywało. The Evil Within, Ghostwire, moje ukochane Hi-Fi Rush... Eeeehh... Na tym etapie to niech ta branża już umrze i zacznie na nowo bo już nic dobrego z tego nie wyjdzie... Chociaż przecież obecne pokolenie i tak ma w sumie wywalone na fabularne gry dla pojedynczego gracza więc z biznesowego punktu widzenia korpo to i tak taka decyzja o uśmiercaniu kolejnych studiów wyjdzie na plus.
A, że Microszoft jak zwykle se głupi rozwalił to już nawet mnie nie dziwi. Xbox bardzo, ale to bardzo chce być drugą Segą.
Arkane Austin mi nie żal, ale Tango Gameworks... DAMN SON! No to nie doczekam się The Evil Within 3 czy HiFi Rush 2
Chwila, chwila - czy przypadkiem Microsoft nie miał dawać grom usługom "życie wieczne"? Albo u Microsoftu kasa się nie zgadza albo coś innego musiało się stać.
Swoją drogą i tak nie żałuję zamknięcia RedFalla. Chociaż zamknięcie Tango trochę boli.
I gdzie Ci wszyscy znawcy, co piali z zachwytu, że MS ich kupował, bo dzięki ich kasie, będą mieli większe budżety na kolejne gry?! I co? Wydymali was bez mydła.
Chciwosc ludzi nie zna granic, obawiam się o Avowed ;(
Nie mogę zrozumieć czemu microsoft podejmuje takie decyzję, wytłumaczy ktoś?
NIe takiego newsa się człowiek spodziewał. Chociaż powinien. Nowy miesiąc, nowe zwolnienia. Szkoda Tango. Ich gry są bardzo udane.
A tak liczyłem na The Evil Within 3, jedynka i dwójka to świetne survival horrory.
Kupować studia żeby je zamykać i zwalniać ludzi nie tak miało to wszystko wyglądać .
Niedługo w game pass będzie
Cień wojownika- praca na umowe- zlecenie 2
Oraz Panowie co upadli na głowę 2023
Czyli klepiemy remaster Skyrima bo się lepiej sprzeda niż nowy tytuł od Tango.
Może niech od razu zamkną cały dział xboxa, skoro i tak nie potrafią wydać choćby jednej dobrej dużej gry, a jedyne studio, które pod ich rządami zrobiło coś ciekawego właśnie zostało zamknięte.
Nie dość, że te pajace z MS od kilkunastu lat kompletnie nie ograniają rynku gier, to na dodatek jeszcze go psują.
Hi-Fi świetne recenzje i ponoć niezła sprzedaż -> MS likwiduje.
Starfield ukoronowaniem problemów Bethesdy z ostatnich 15 lat -> 'ależ żaden problem, panie Todd, czy kolejne 10 lat na nowego, drewnianego TES starczy?'
Szkoda obu studiów, ale wszystko wskazuje na to, że to nie są ostatnie likwidacje w katalogu MS. Aż strach myśleć - co następne?
Via Tenor
Zbawca MS!
Pamiętacie jeszcze premierę HI FI i wielki nieoczekiwany sukces?
To że twórcy Redfalla padli, to nawet nie jestem zaskoczony. Za mniejsze wpadki różni wydawcy posyłali do piachu przeróżne studia. No ale Tango? :/
Evil Within były niezłe, Ghostwire przeciętny (chociaż klimacik miał), a Hi- Fi Rush wręcz wybitny na tle tego co prezentują typowe gry od Microsoftu od paru lat. A i tak postawiono na nich krzyżyk :(
Brawo microsoft. Świetna robota. Ciekawe jakie kolejne studio kupią i naprawią.
Ciekawe czy Ci ludzie, którzy zostali wyrzuceni z tych wszystkich firm nie zrobią jakiegoś swojego studia. Przecież dziś to idealny czas na stworzenie małego niezależnego studia, które postawi na jakość. Przecież nie mszą od razu robić gier AAA. Ci ludzie mają coś, czego nie da się kupić ot, tak, czyli doświadczenie.
Na mniejszych grach można naprawdę dobrze zarobić i nie być zależnym od jakiegoś widzimisię ludzi, których nawet na oczy się nie widziało. Zrobili, by tak jak ludzie z Gry-Online z działu grytv - Hed i cała reszta i trzepaliby kasę lepszą niż u MS.
Hed i reszta, którzy odeszli z ich wyświetleniami i współpracami na YT, spokojnie bańkę jak nie lepiej, rocznie wyciągają. A w gry-online pewnie za jakiś psi grosz robili.
A pamiętacie jak Redfall miał być wielce wspierany po premierze?
A teraz będą zwracać za przepustki, bo nie byli w stanie nawet nic z tej treści zrobić lol...
Komedia, to nie śmiech, ja się duszę xDDD
O wreszcie jakiś standardzik w wykonaniu Microsoftu, czyli zamykanie wykupionych wcześniej studiów gier. Ciekawe które to już takie studio, za które zapłacili grubą kasę, by je zamknąć...
Twórcy AOE, kto tam jeszcze był ?
Tego można było się spodziewać.
Jakby był taki świetny zespól to by ich gierki się lepiej sprzedawały. Było kupować ich gierki a nie teraz płakać nad rozlanym mlekiem. Microsoft to nie agencja charytatywna.
Nie jest mi ich szkoda, ani jednych ani drugich. Arkane to partacze, wydali tak kijowe REDFAL że szkoda gadać. PREY tez najlepszy nie był, ogólnie całe studio miało bardzo problem zrobić dobry feeling strzelania.
TANGO no cóż, The Evil Within 1 i 2 nie było absolutnie żadnym wyznacznikiem czegokolwiek kiedy debiutował, w dodatku nieogarnięty silnik idTech 5 przez developera no cóż. Obie odsłony tez nie pobijały rekordów sprzedaży, GOSTWIRE też było mega specyficzne tak jak i Hi-Fi Rush.
Źle by było jakby w Playground Games kogoś pozwalniali, albo w The Coalition.