No ja to czekam na nowy sezon bo ten nie ma sensu, pierwsze 3 tygodnie było w miarę a dalej nie ma co robić, ja dodatek niby czekam ale jak będzie w normalnej cenie, jak oni myślą ze dadzą cene dla dodatku 200 zł i więcej to niech się pałują, D2 R wiecznie żywe. W nowym sezonie D2 R. mając 21 level (druga postać) jestem na 300 tys pozycji w rankingu więc dalej jest sporo graczy, lepiej mogli dać D2 R na steam a nie to diablo IV.
Widziałem trochę streamów z PTR i wygląda że zmiany poszły w dobrym kierunku, ofc pełno bugów jak to PTR, ale chyba wszyscy są zgodni że jest zdecydowanie lepiej niż było. Chyba pójdę potestować co nieco na PTR, mam nadzieję że da się od lvl 1 wystartować, bo oprócz nowych ficzerów chciałbym sprawdzić jak zmieniło się 1-45.
btw. D4 zajmuje mi 90 gb, ale teraz widzę że jest opcja nie instalowania hi-res pack-a który tak naprawdę do grania 4k lub ultra jest potrzebny, a zajmuje 40 gb xD Nie pamiętam czy ta opcja w D4 była czy nie, ale widzę że można zmodyfikować instalacje żeby go wywalić :)
Nie żeby Wolcen był jakoś mega rozwijany, ale twórcy oficjalnie kończą wsparcie dla gry.
https://store.steampowered.com/news/app/424370/view/4187863234164885744?l=polish
Cinematic jest, preordery sa, mega edycje po 100 euro sa.
Za to nie bedzie testow przed premiera.
Nie ma tez ani sekundy gameplayu, a jesli chodzi o featursy to znamy nazwe klasy i mapy.
No i pokazali screena z najemnikami, gdzie jeden wyglada jak falafel z final fantasy 14, a barbarianka ma 80 lat (so progressive!).
Aha... no i jeszcze jedno sie cisnie na usta. Po tylu grach i latach, ten motyw z soulstone'ami i ludzmi bedacymi absolutnymi debilami bez szkoly, powoli robi sie nudny. Nigdy to nie bylo top pisarstwo ale 20 lat temu bylo przynajmniej swieze.
PS. Pomyl z satyrem/goatmanem jako "grywalna" postacia jest akurat super. Problem lezy w wygladzie najemnika. Zreszta wogole ich design wizualny jest "meh", jak i wszystkiego w grze.
PS2. Szczerze mowiac nawet jakby klasa i hirelingi "dowiozly: to nie wiem czy zdzierze kolejna "mega ciekawa i super zaprojektowana" mapke i 2 korytarzowe dungeony z nabijaniem paska postepu i bossem, ktory jest zwyklym mobkiem tylko +20% size.
Ide o zaklad ze jesli chodzi o core design mapy nie zmieni sie nic., a wrecz bedzie gorzej.
Sezon trzeci kontynuuje trend małych kroków dobra stronę, ale choć obrany przez blizzarda kierunek cieszy, to raczej nikt się już nie łudzi żeby zmiany fundamentalne, których wszyscy domagają sie od premiery, pojawiły się prędzej niż razem z pierwszym rozszerzeniem, czyli za 9-12 miesięcy, co cieszy już znacznie mniej.
Ale gramy dalej!
Anglojęzyczne strony ze sprawdzonymi buildami:
https://www.icy-veins.com/d4/
https://maxroll.gg/d4/
Interaktywna mapa świata gry:
https://www.diablofans.com/zones/d4/1-sanctuary
Poprzednia odsłona wątku:
https://www.gry-online.pl/S043.asp?ID=16351234&N=1
Póki co D4 odinstalowałem. Jeśli nie będzie możliwości przechodzenia fabuły na wyższych poziomach świata jak w D3, to nie wrócę. I nie zmieni tego żaden dodatek. Akurat w Diablo endgamowe aktywności nie obchodzą mnie kompletnie(to jedyna gra tego typu). Sezonów też nie gram, więc po prostu koniec nastąpił :)
Sezon za ok godzinę, po poważnej bitwie Droot vs Barb, będę jednak Barbem grał. Ten sezon będzie się raczej skupiał na szybkości niż raw power, a Barb to w obu tych aspektach jest w topie :)
i blizz znów geanialny w swoich rozwiązaniach... godzinę przed startem sezonu dopiero udostępnia 6GB patch do pobrania...i te zawrotne prędkości 800KB/s. Tam chyba same debile pracują :D
pograne, wyłączone. Czekam na S4.
Straszna nędza jednym słowem. "Robocik" w sumie za wiele nie robi, sezonowe mechaniki takie jakieś toporne i zdecydowanie słabsze od sezonu krwii.
Poszedł patch naprawiający większość problemów, no tak szybkiego patcha się nie spodziewałem :D
https://news.blizzard.com/en-us/diablo4/23964909/diablo-iv-patch-notes
Poszedł patch naprawiający większość problemów
Patch ci nie naprawi "wiekszosci problemow" bo sam pomysl na ten sezon i jego mechanike jest nijaki, mialki i pasuje do gry HnS jak swini siodlo. O pecie zywcem wycietym z Elder Scrolls juz nie wspomne. Nawet wyglad mu sie nie zmienia z czasem/levelami. No kurwa sie musieli nameczyc nad tym wspanialym kontentem. Jeden model 3D i troche animacji.
Klekajcie narody. 9000 developerow. Kup pan sizon passa bo w darmowym jest armor wygladajacy gorzej niz armory z PoE. ;)
WoW (pun not intended, bo akurat WoW teraz ma bardzie fajne patche. Widac ze jedynych ludzi ktorzy naprawde lubia gry video Hazzikostas ukradl do swojego teamu).
A nawet jakby nie byl to i tak zostaje wszystkie problemy ktore ma gra sama w sobie. A jest to wlasciwie wszystko, poczawszy od nudnych lokacji i dungeonow (jak widze "objectives" tych questow i dungow to mnie sciska. To jest tak antyimmersyjny, "growy" design ze az boli), przez nudne, praktycznie jednakowe walki z bossami, konczac na rozwoju postaci i chyba najgorszej itemizacji jaka widzialem w grze HnS. To tak z grubsza.
Serio nie ogarniam jak ludzie moga miec tak niskie wymagania co do rozrywki. W zyciu nie gralem w nudniejszego, i gorzej zaprojektowanego HnS (post campaign).
Bez zmiany calego teamu developerskiego, ktory nie ma zielonego pojecia o gatunku (jeden koles tam sie fajnie wypowiadal, widac bylo ze ogarnia gatunek. Jego zostawic. NIestetey zapomnialem nazwiska/pozycji) nic sie nie zmieni. Reszta towarzystwa z HR'owej lapanki do zaorania.
Wtedy moze ta gra bedzie lepsza i nie beda musieli przepraszac i zwolywac emergency fireside chata trzy dni po premierze kontentu. Za chwile beda zamieszczac przeprosiny w trailerze lol.
RNG w grze ssie kutasa, dziś 3h farmiłem Duriela w stałym party, bo 100 "wejść" na aledrogo za 9 zeta można kupić xD Fajnie było 3 itemy do skrzynki włożyłem, nie licząc aspektów, a reszta poszła do sklepu :P wypadło nam w sumie 5 uberów, tylko że jedna osoba dostała 4 :P Gość zgarnął Ring of Starless Skies, po 15 minutach cyk i The Grandfather, po pól godziny, Harlequin Crest, a jak zażartowałem sobie że mu Doombringer'a brakuje, to wypadł mu po kolejnych 3 runach xD
Ściąganie patcha w dniu jego wydania to jakiś koszmar. Żenada lekka jak to wolno idzie.
The Gauntlet and Leaderboards Release on February 13
Zapaliło im się pod dupą, nawet większość streamerów przestała grać xD
Event to joke, pokazuje jakimi debilami są ci ludzie, sezon 2 tygodnie oni dają gold, co złe nie jest, tylko dostajemy 10 worków golda co w sumie daje ~1.3 mln czyli z 3-5 kliki na reroll xD. Oni kurwa na prawdę w grę nie grają. Taki event zrozumiałbym podczas startu sezonu, bo oczywiście z worków gówno leci jakiś low ilvl :P Teraz to w dupe niech se to wsadzą :P
patrząc na aktywność w wątku i na friend liscie, to sezon zdecydowanie sie nie obronił...
Premiera LE na pewno dołożyła swoją cegiełkę w słabym przyjęciu nowego sezonu, ale też lepiej już czekać na nowy dodatek i liczyć, że poprawi grę chociaż na tyle jak zrobił to Reaper of Souls.
Tak jak i druga faza w SoD miała wpływ na odpływ graczy, ale to i tak nie zmienia faktu że sezon jest/był słaby i do tego podzielony został na części. Ja czekam na następny i zmiany w itemizacji, a jak je dadzą w dodatku to jebał ich pies :P, a dodatek może kupie jak będzie już na promocjach.
btw. To jak bardzo hajs się liczy i zarazem jak gówniane gry blizzard robi ostatnio widać idealnie po fakcie że ostatni dodatek do wow-a wylądował w promocji po 2-3 miesiącach, to samo z D4. Coś dotychczas niespotykanego, bo ich gry pierwszą promocję zaliczały po latach istnienia na rynku.
Haha to jest ten ich wspanialy LOSOWO GENEROWANY dungeon.
jprdl.exe
Podziwiam ludzi, ktorzy mysla ze ich "item rework" cos zmieni. Przynajmniej bedzie sie z czego posmiac.
Stan tej gry i mentalnosc developerow znakomicie oddaje "mapowa buzka" (swoiste metagame w hack 'n' slashach) z tego screena.
Ta tablica z rewardami za ubijanie mobków a'la season 2 zniknęła? Czy nie pamiętam gdzie stała?
20 będzie kolejny campfire gdzie pokażą zmiany w itemizacji, które wg. nich będą ogromne, niedługo po tym startuje PTR więc są jakieś szanse na dobry sezon. To będzie przedostatnia szansa, bo przed dodatkiem będzie jeszcze jeden sezon, na to żeby przekonać ludzi do zakupu dodatku. Ja osobiści mam na dodatek wyjebane, z taką itemizacją gra jest nie grywalna. Sam "story mode" w takich grach jest do przejścia raz, a najważniejszą cechą jest to czy można go pominąć przy starcie sezonu xD
nooo...to będzie przedostatnia szansa przed przedostatnią szansą, a potem już tylko ostatnia szansa zanim wyjdzie kolejny pacz
Blizzard to typowa idiotyczna korporacja która obraca miliardami, a nie rozumie rynku gier mianowicie Diablo IV to już trup i nie jest to wina samej gry tylko obecnych trendów gdzie gracze podczas rozgrywki online wolą zagrać szybką partyjkę typu LOL czy Fortnite gdzie cały czas jest dodawana nowa zawartość, a nie farmić i robić jedno i to samo jak 20 lat temu w grach typu MMORPG.
Oho chyba są w dupie nowy sezon opóźniony o miesiąc xD
Tu info z campfire sporo zmian w dobrym kierunku, wątpię żeby to wystarczyło, ale mogę się mylić PTR będzie więc się zobaczy :)
https://www.wowhead.com/diablo-4/news/diablo-4-ptr-overview-season-4-preview-and-itemization-rework-campfire-chat-338169
https://www.wowhead.com/diablo-4/news/itemization-update-summary-diablo-4-season-4-338170
Edit. Oglądam campfire, bo wcześniej tylko sobie czytałem i nastąpiło przeładowanie sensoryczne xD może jednak s4 ma potencjał. Jedno mogę powiedzieć zakres zmian ogromny, na bank granie w early będzie fajniejsze jako że część uników będzie wypadać na T1-2, mid też się zapowiada fajnie bo na T3 od 55 lvl mobki mogą uber uniki rzucać, do tego zmiany w codex of power i systemie aspektów świetne. Ja pierdole czyżby gra miała wyjść bety w końcu xD
Takie podsumowanie przez człowieka w kapturze xD całkiem dobre i zaledwie 23 minuty :)
https://www.youtube.com/watch?v=no0SkOr10bU
btw. biedny John_Wild znów sobie nie pogra, bo levelowanie znów znacznie przyśpieszy poprzez zmiany w itemach i tym że uniki mogą polecieć od lvl 1 xD
Masakra te zmiany. Tylko 3 affixy na przedmiotach, na dodatek pula affixow malutka. Usuneli te beznadziejne i teraz na kazdym itemie to samo to jest main stat, damage i trzeci stat crit chance, crit damage czy cokolwiek przydatnego. Czyli to samo co w Diablo 3. No i ostatnie 2 affixy mozna sobie wybrac w craftingu. Czyli gameplay loop to wymienianie tych samych itemow z 3 taki samymi affixami na takie same itemy tylko z wyzszym item level i ewentualnie greater affixami. Nie wiem co za czub myslal ze ludziom sie podobaly primal ancient legendary items w Diablo 3 XD
PTR patch notes, tip trzeba kliknąć w strzałkę przy 1.4.0 PTR Build #51678 (PC) żeby odsłoniła się całość zmian.
https://news.blizzard.com/en-us/diablo4/24078324/the-diablo-iv-season-4-ptr-what-you-need-to-know
Edit. Przeczytałem, w S4 chyba wrócę do necro jako pierwszej postaci, ale z ostatecznymi wnioskami poczekam na PTR i to jakie survi będą miały pety na end game, bo jak znów na strzała będą schodzić to będzie smutek xD
ja sobie PTR daruje.
Smutna prawda jest taka, że sezony w D4 już i tak oferują bardzo mało zawartości, więc jak "ogram" te wszystkie zmiany w PTR, to nowy sezon starczy mi w porywach na weekend grania
Hej, bo mnie olaliście w [20], mam jakieś dziury w pamięci czy podczas S3 wprowadzili po jakimś czasie tę tablicę z rewardami za ubijanie mobków a'la ta w S2. Zabrali ją czy coś mylę albo nie pamiętam gdzie stoi?
Brakło mi słów, zapowiedzieli oddalenie kamery, ale mam nadzieje że to jakiś bug, bo opcja jest, ale to mem of the year. Wiadomo jak kamera operuje z dalszej perspektywy powiększa się obszar jaki widzimy, ja mam 24" monitor 1080p. Po kliknięciu w opcje ustawienia wyżej kamery, głośno zapowiadaną na campfire, obszar mi się zwiększył o jakieś ~5 mm na stronę, czyli różnicy praktycznie nie widać.
Zaraz dostaną zawału, ciągle nie mogę się zalogować w grze, wywala komunikat. Trzeba było zostać przy GP a nie rzucać się jak głupi na tą cenę 150 zł. . Ktoś - coś wie na ten temat? Gram zaledwie od kilku dni.
No miałem coś dokończyć na PTR, ale się nie udało, więc napisze tyle co ogarnąłem na szybko jak grałem wcześniej.
Wbijanie lvl 1-45, jest bardzo fajne, zmiany w Helltides na mega plus, deklasuje kompletnie farme dungów dla xp. Teraz HT mają same plusy w porównaniu do innych aktywności xD:
- dużo XP w sumie nie pamiętam dokładnie ile czasu grałem xD ale 40 lvl barbem wbiłem w coś koło 2.5 godziny.
- więcej lootu, i niespodzianka gra czasem rzuca item z kłódką czyli na +X-XX lvl do przodu i są to bardzo fajne itemy,
- matsy do craftów,
- ziółka, skałki i gemy,
- zadania do tree of whispers,
- z goldem kiepsko, ale teraz warto sprzedawać itemy, bo ceny założenia aspektów skandaliczne w porównaniu do pure golda z dropu. Ale za sprzedawanie itemów sporo golda się dostaje.
Zmienili też zasady, cinderów jest mniej z mobków, ale skrzynki kasztują teraz 100 i są full random z szansą na matsa do przywołania bossa na HT, wypadł mi z niego unikat, sporo cinderów leci z obiektów na HT zwykłych skrzynek, tych typów na palikach, kupek czegoś na ziemi xD
Jako że nie ma sezonowego theme to ciężko przewidzieć jak to będzie, ale podejrzewam że będą jakieś zony sezonowe tak jak w s2 i s3 było. Więc pewnie najlepiej będzie farmić te zony i HT. Dodać muszę że miałem jakiś skandaliczny błąd sklep od mountów mi nie działał więc te ~2.5h na pieszo zasuwam xD
Tempering i levelowanie.
Świetny ficzer, są recki niektóre, szczególnie szare, niebieskie, bardzo szybko wypadają, a jedna z nich dodaje między innymi +25% dmg, +XXX dmg close/distant/CC mobs, a można je założyć na bronie, ringi i chyba amulet. Koszty są niewielkie, można w nieskończoność to aplikować podczas wbijania lvl, co spowodowało że barbem bez dobrego aspektu świetnie mi się wbijało lvl. Ogólnie recek tak jest od ch......... i widziałem niezłe rzeczy, np Necro może sobie powiększyć obszar na który cursy rzuca do całego ekranu xD Do tego pewne affixy jak resorce on kill powodują że jest rozgrywka jest płynna i chyba koniec z drewnem podczas levelowania.
Na razie wszystkie zmiany są na wielki plus, a w porównaniu do tego co było to jakby inna gra xD
Testowałem trochę wbijanie lvl solo i wygląda to świetnie, jedyny minus że poszli po bandzie jak zwykle i nie dostosowali zadań z tree of whispers na HT na T1/2, bo na niskim lvl to chyba 3/4 nie da się zrobić, chyba że w party gramy :) Tu liczę na season theme, że jak zwykle fajnie będzie się zadania do Tree of whispers robić.
Jak na lvl 100 się gra praktycznie nie testowałem, grałem może z godzinę, tyle co by posprawdzać koszty pewnych rzeczy. Nie ma to sensu. powinno pójść od ch..... zmian, bo pewne rzeczy są OP nawet w średnich itemach. Niestety ubogość opcji graficznych powoduje raka na barbie zobaczcie sobie około 7:35 na filmiku, praktycznie nie da się grać xD
https://youtu.be/VgEjshCcUmo?t=455
Ja wiem, że wielu z Was liczy na dobre zmiany, że coś pozmieniają i gra nagle stanie się lepsza, głębsza i w ogóle. Spoiler - to się nie wydarzy bo stoi w sprzeczności z projektem tej gry jako produktu skierowanego do określonej grupy graczy. Warto obejrzeć aby zrozumieć dla kogo Blizzard robi gry z tej serii i czemu one nigdy nie będą konkurencyjne do tych głębszych. Wszystko prosto od designera Blizzarda.
https://youtu.be/Qyk_V5xN9ZQ?si=u7vH9iPJsKTZ51wM
Posiedzialem troche w PTR
Czlowiek dalej nie ma czasu i ochoty sprawdzac affixow, ale to ze jest ich mniej definitywnie ulatwia wybor.
Grind jaki byl taki jest (nawet na 100) zeby do tormentowych bossow sie dobic trzeba bedzie naprawde konkretnie farmic.
The Pit mi sie podoba, proste (i szybkie) rozwiazanie na farmienie matsow.
Ciagle brakuje mi szybkich zmian buildu (wiem trzeba czekac na dodatek) Przeciez dokladnie takie rzeczy trzymaja ludzi przy grze, zamiast zmuszac do permanentnej farmy lepiej dac mozliwosc bezbolesnego potestowania buildow przez co gra nie znudzi sie tak szybko.
I teraz moje osobiste przemyslenie, mimo ze jestem z Diablo od 1 to wlasnie 3 byla gra z ktora spedzilem najwiecej czasu wlasnie z racji bezproblemowego podejscia, czlowiek w wieku 40+ (a jestem jeszcze starszy) ma na tyle duzo wiecej rzeczy do zalatwiania w realnym zyciu, ze granie w gry to raczej doskok i tutaj D3 sprawdzilo sie idealnie.
A na wowhead fajny clickbaitowy artykuł z nagłówkiem "czy żółte przedmioty w S4 będą bezużyteczne?"
i poniżej kilka paragrafów pisanych przez jakąś amebę, która neguje tę tezę...i wylicza, ze przecież 2 afixy przy masterworkingu to większa szansa, że wymarzony afix dostanie większą wartość na 4, 8 i 12 tierze ulepszania. Niby tak, ale co z tego, skoro afixów bazowych mamy tylko 2 podczas gdy legendarki mają ich na starcie 3?
Można zakłamywać rzeczywistość, ale jeśli ta koncepcja się nie zmieni to wrócimy do założeń z D3 - czyli wszystkie żółte itemy idą z automatu na przemiał nawet bez sprawdzania ich statystyk.
Wiem, że devsi chcieli uprościć itemizację, ale chyba nie tędy droga :D
Naczytałem się tyle dobrego o zmianach które nadają, że z chęcią znowu zagram. Przejde sobie jeszcze raz fabułę i myślę, że na pewno coś więcej pogram. The Pitt wygląda obiecująco. A i parę innych rzeczy znajdzie się do robienia :) Póki co wybaczam twórcom brak przechodzenia fabuły na wyższych poziomach świata ;)
Miałem kupić No Rest for the Wicked, ale jako że to EA to jednak poczekam, teraz bez pada gra się źle, do tego nie ma jeszcze opcji zefiniowania klawiszy xD Optymalizacja gry ssie tak, że minimalne wymagania to chyba do grania z 1-2 fps, ziomek ma rekomendowane i potrafi do 10 fps mu spaść. Tak że poczekam trochę zanim kupię :D bo pada musze kupić xD
Wow muszę przyznać że spodziewałem się że Last Epoch będzie "żyło" trochę dłużej wszak ma sporo możliwości "customizacji" i to że to nowa gra, więc ludzie powinni bawić się dłużej różnymi buildami. Jednak się myliłem po 8 tygodniach zostało mniej niż 5% graczy. Jednak typy od z Blizzarda po tylu latach zbierania danych z D3 mają to dobrze ogarnięte, jak ludzie chcą grać, bo po ok 6 tygodniach wystartowali z s1 przez co gierka, choć była w stadium guana, graczy utrzymała.
Dobra beka, jeden miks "D4 Bad" stworzył, całkiem ciekawe zjawisko generowanych przez AI utworów. Niezła beka z niektórych, różne gatunki więc można znaleść coś dla siebie :D
https://www.youtube.com/watch?v=pfLYtoav0zE
Więcej tu:
https://www.youtube.com/@D4BadRadio/videos
Chyba koniec Blizconów, pewnie za drogie i nic do pokazania xD 30-ta rocznica WoW-a i środkowy palec xD
teraz się zrobiła moda na pokazy pod indywidualnymi szyldami i tak np. Microsoft ma własne evento-streamy. Podobnie jak Sony, Capcom, Devolver Digital i inne większe bądź mniejsze studia. Sam tego tak maniakalnie nie śledzę, więc nie rzucę tu całą listą pokazów ale było tego sporo w ostatnich latach.
Dlatego też między innymi te większe imprezy się pokończyły bo studia się wykruszały, za dużo roboty było z pokazywaniem się na zasadzie "jeden z wielu", więc wolą mieć indywidualne pokazy na swoich warunkach przy dużo niższych kosztach.
ps. TwitchCon to słabe porównanie, bo to już mocno odbiega od tematu. Równie dobrze można tu wrzucić wszystkie Comic-Cony, bo przecież też zlot fanów czegoś tam
Wracam do Diablo 4 po bardzo długiej przerwie sprawdzić jak wypada nowy loot. Czy któraś klasa posiada buildy które nie mają downtime na damage? To znaczy nie chce używać generatorów zasobu, nie chce czekać na cooldowny żeby robić jakikolwiek damage. Może być słabszy build byle tylko nie było tej głupiej rotacji 10 sekund robisz damage, potem 4 sekundy robisz 0 damage bo nie masz mamy albo czekasz na cooldowny.
Cokolwiek tylko nie miniony.
Blizzard nie zawodzi... 5h do startu nowego sezonu a te przygłupy wciąż nie udostępniły patcha do pobrania, który wnioskując po rozmiarze PTR będzie miał też coś koło 4-5Gb, a wszyscy wiemy jakie serwery do pobierania ma Blizzard i prędkości, które potrafią osiągać zawrotny transfer 2-3Kb
Troche przegapilem fakt, że S4 startuje wlasnie dzis, takze 1 szybkie pytanie - z myślą o end-game - barb czy necro?
Pograłem 2h, 28 lvl Summoner Necro, fajnie to leci.
Jest potencjał, koń w końcu dostał turbo w mieście, zmiany ogólnie na plus ale szkoda że wywalili upgrade itemów, akurat to lubiłem najbardziej.
Jak wygląda teraz endgame loop? Nadal się biega te same dungeony z objectivami wymagającymi backtrackingu?
Sorry za żargon gejmera ale nie chce mi się myśleć nad odpowiednikami a każdy kto gra wie o co chodzi.
Drugie pytanie, jak się nie przeszło kampanii to w sezonie też nie da się jej skipnąć, nie?
też tak macie, że jak dochodzicie do etapu gdzie zostaje już tylko Masterworking to przestajecie podnosić zwykłe legendarki, a jedynie te z greater affixami?
Tak pamiętam jak Blizz się szczycił tym, że teraz będzie mniej wypadało przedmiotów, ale ze zmianami na Helltides na Wt4 to leci tego tyle, że człowiekowi się nie chce z tym wracać do miasta tylko leci dalej, otwiera kolejne skrzynie, bo zostało 10 minut a do "spieniężenia" jeszcze 800-900 cinders.
Tak swoją drogą pierwszy raz dropnął mi uber - Andariel's Visage więc szału nie ma zwłaszcza ze zmianami na itemkach i braku możliwości temperinu uberów jakoś ekscytacji nie było.
Jeżeli komuś się gra podobała na premierę to sezon 4 przyniósł dużo usprawnień. Mi się gra na premierę mocno nie podobała i tak naprawdę nie mam tutaj czego szukać, gra jest pod wieloma względami gorsza niż była, chociaż to już jest kwestia perseptywy i tego co kto oczekuje od gatunku. Ja kończę i wracać nie zamierzam, nawet przy dodatku.
Jak to najlepszy rework itemizacji w kosmosie, rarki z dwoma affixami, bezmyslne klikanie "upgrade" i jeszcze bardziej bezmyslne walki z bossami "co 30 minut" juz sie znudzily?
Stej tjund, mor njus at ilewen.
CZekamy na rework "drzewek skilli", gdzie zamiast 2 wyborow per skill beda cztery, 5%dmg, 2%crit, 5%ias, 3% stun chance.
I pora na cs'a.
Dla osoby choc troche "wymagajacej" od HnS'a ta gra nigdy nie bedzie dobra. Nawet srednia nie bedzie. NAjlepsze jest ze nawet jak by naprawili wszystkie te zjebane mechaniki, to i tak design swiata i dungeonow jest tak mialki i nudny oraz szerkoko pojetej estetyka jest tak nuzaca, ze i tak by mi sie w to nie chcialo grac. Bo kreatywna pustynia jest tutaj calkowita w kazdym aspekcie gry.
Jako, że nigdy nie zwracałem uwagi na unikalność przedmiotów i ich wartości, a informacje na czacie gry czytam raczej z ciekawości, niż z chęci ubicia interesu, mam pytanie do osób bardziej doświadczonych w tej dziedzinie. Wczoraj wypadł mi hełm jak na dołączonym obrazku, jak byście go ocenili? Niezły fart, czy hełm jak hełm? Warte to coś?
Dzięki z góry za odpowiedzi.
dodatek jaki bedzie, taki bedzie, ale intro robi robote.
Jakby ktos czasem przespał to >> https://www.youtube.com/watch?v=s7pt0ntHN4g
Muszę wylać swoją frustrację na Lilith w diablo4. Rozumiem tworzenie bosów żeby byli trudni. Ale to co ona odwala to się w głowie nie mieści. Moja postać jeśli chodzi o dmg poradziła by sobie pewnie w mniej niż 20 sekund, aleeee...
O ile 1 fazę jakoś ogarnąłem i tak 2 na 3 razy przejdę to 2 faza mnie pokonuje. Gdyby jeszcze ten moment w którym ziemia cie zabiją był jakoś przewidywalny gdzie jest bezpiecznie albo zawsze w tym samym miejscu to nie, co dochodze do tego momentu to mam zawsze w innym. Nie jestem w stanie tego przejść bo nie widze tego na ekranie jak stoje po środku i muszę zgadywać gdzie mam iść a miejsce i tak jest losowe, albo góra, albo dół. Już nie mam sił a została mi już tylko ona do platyny.
Był by ktoś w stanie mi z nią pomóc na PS4?
Mój psn to "Dobrzy"
Nikt nic nie pisze, to zamykam....
....i zapraszam na nową odsłonę :)
https://www.gry-online.pl/S043.asp?ID=16557914&N=1
Start sezonu 3 Europe:
Greenwich Mean Time (GMT): 6 PM, January 23
Central European Time (CET): 7 PM, January 23
No ja na 90% Barb, choć wbijanie leveli 1-45 barbem to tragedia :) Ale mój drugi wybór czyli Droot jest w tym aspekcie jeszcze gorszy :D Oczywiści sporo zależy od fuksa, czasem jeden aspekt robi z piekła niebo :) Szkoda że nie ma info jakie aspekty dodadzą do Season Journey, ale fajnie że za zrobienie trzech ostatnich rozdziałów z SJ dostajemy gwarantowane 925 ilvl itemy.
Dobra, padło na barba. W czym się bedzie przyjemnie levelować? Rend? HotA? Upheaval?