Patrząc na deweloperów w dzisiejszych czasach, wrzucających do wymagań powyższe technologie, to największą ich zaletą jest to, że w ich mniemaniu nie trzeba optymalizować gier :D
Że PT masakruje wydajność to oczywiste, ale ciekawe jak gra będzie działać bez niego. Tak szczerze, to jak dla mnie nie wygląda to dużo lepiej niż np. RE4 Remake.
Nvidia to Mafia, a te jej wszystkie technologię to jeden wielki wał aby robić baranów na kolejne $ i mieć miliardowe zyski.
RTX 4090 pozwala na grę w MAX ~33FPS
Wynik +120fps osiągnęła Nvidia przy użyciu DLSS3.5 FG w trybie Performance.
Ptaszki ćwierkają, ze gra jest bardzo liniowa, korytarzowa z śladową interakcją z światem i marnym AI.
Via Tenor
Ray reconstruction będzie tak samo psuł twarze NPC i tworzył efekt obrazu olejnego jak w Cyberpunku?
Szczerze mówiąc kompletnie nie dziwią mnie wymagania dla ultra z RT, bo grafika na tym materiale wygląda niesamowicie. A komentujący z jednej strony chcą postępu technologii, a z drugiej żeby to chodziło na PC z niskiej albo średniej półki.
Dla mnie to wcale nie wygląda lepiej niż np. Resident Evil 2 Remake. RE2R, który na GTX 1060 śmigał w 60 klatkach na wysokich...
Jesli chodzi o gameplay (normalny a nie ten fap do RT) nie podoba mi sie ze kolka oznaczajace interaktywne obiekty pojawiaja sie juz z daleka. Powinny sie pojawiac tuz przed nimi a nie 5m wczesniej. To jest prowadzenie za reke i psuje immersje. Mam nadzieje ze bedzie je mozna wylaczyc.
Nikt nie zmusza do grania na premierę. Niestety, jest to towar exclusive na sprzęty za 10k, których na rynku sporo.
Można zagrać za 5 czy 10 lat przy takiej grafice.
Bardziej szkoda że nie mogę teraz poznać na PC nawet pierwszej części, bo remaster to ponoć gniot.
A że 2ka nie odpali prawdopodobnie na żadnym GTX ? Trudno. Przeżyje, mam w co grać
Pamiętam jak Quantum Break na premierę wymagał chyba direct 12 oraz win 10 i był tylko oferowany w sklepie MS. Gra nie działała idealnie i nie wyglądała jakoś mocno obłędnie. Jakieś dużej sprzedaży im to nie przyniosło. Dopiero jak gra pojawiła się na STEAM po jakimś czasie oraz brak wymogów do direct 12 zmieniła ta sytuacje, a cena gry ładnie spadła :) Ciekawe czy tu będzie podobnie?
Wszystkie gry Remedy na premierę miały ogromne wymagania co do najwyższych ustawień. Nie inaczej będzie i tym razem. Za dwa lata się może poprawi i w grę zagra większa ilość osób na PC. Chyba, ze ktoś gra na konsoli i się tym nie przejmuje, choć taki Control na PS4/Xone działał raczej słabo i często miał spadki do 15-20 klatek.
Mocno ciekawi mnie ta gra, ale szczerze mówiąc te wymagania mnie nie za bardzo obchodzą bo i tak będę ogrywał to na konsoli. To nie jest FPS, żeby granie na padzie w czymś przeszkadzało, może nawet wręcz przeciwnie.
Via Tenor
Dziwne jest to, że w 4k AW2 lepiej sobie radzi na 4090 od CP2077. 16fps vs 33fps native 4k max path tracing.
Za to w 1080p o wiele gorzej bo potrzebuje 3070 do medium i to z dlss performance, gdzie w takim CP2077 odpalasz ultra, bez rt ofc.
Via Tenor
Jak widzę coraz więcej gry takich jak Alan Wake 2 i inne tytuły na DLSS 3/FSR 3, to zaczynam się zastanawiać, czy twórcy/wydawcy gier (albo właścicieli Unreal 5) nie są opłaceni (przekupieni) przez NVIDIA po to, by zmusić gracze do zakupienie karty RTX 4000 i karty AMD z lepsze wsparcie dla FSR 3.0 (im nowsze karty graficzne, tym lepiej działa FSR i więcej FPS)?
Tu śmierdzi spisek.
to będzie chyba najładniejsza gra na rynku obecnie, wygląda to tak dobrze że aż ciężko uwierzyć że tak będzie gra wyglądać ! Zakupione i czekam na unlock na epicu ;)