Nie wyznacza żadnych nowych standardów, ale ta ekipa się ostatnio Starfieldem zachwycała, więc ten..
Gra wygląda dobrze, momentami prawie bardzo dobrze, ale na rynku jest sporo ładniejszych gier
Pająk wyznacza nowe standardy
Nie wyznacza żadnych standardów biorąc pod uwagę fakt, że gra wyszła tylko na nową generację i mamy końcówkę 2023 roku więc nie powinno nikogo dziwić, że przy takiej oprawie i ilości klatek nie ma tych ekranów ładowania
https://postimg.cc/gallery/NXKkCGx
Technicznie i graficznie to zlepek gier z kilku ostatnich lat gdzie niektóre elementy są lepsza, a niektóre gorsze i niektóre z takich gier pamiętają jeszcze poprzednią generację.
Jak coś robiło w tym roku wrażenie pod względem graficznym technicznym to tylko dodatek do Cyberpunka z odpalonym Path Tracing
https://postimg.cc/gallery/54WgnVC
Serio zachwycacie się tymi 9-12 sekundami? To chyba nie graliście w natywną wersję PS5 gry Ghost of Tsushima. Gra potrafiła wczytać save'a z menu głównego poniżej 3 sekund. TO dopiero robiło wrażenie.
Ciężko to przyznać ale dzięki takiej jakości Sony będzie zamiatać MS'em aż miło. Ehh
Tak wszyscy gadają, że 3rd person samograje..... ale jednak przydały by się takie gry na X...
Gra ma wszystko czego oczekuje się po grze ze Spider-Manem, i jest dużo lepiej niż w pierwszej części :D.
O Wolverina jestem spokojny :)
Oglądam i kompletnie nie rozumiem fenomenu tej gry... godzinę dwie polatać po mieście na linkach - ale po co więcej?
Ten cały wspaniały RT w Spajderze nie polega czasem na tym, że widać jedynie uproszczone odbicia na budynkach w czasie rzeczywistym? RT to nie tylko odbicia w szybach.
,,Pewnym bonusem dla posiadaczy telewizorów 120-hercowych jest fakt, że tryb jakości na takim sprzęcie da się odpalić w 40 klatkach na sekundę, co znacząco poprawia płynność względem 30 fps-ów.,,
Moglby ktos wyjasnic/podac zrodlo o jakiej dokladniej nazwie technologii tutaj mowa? Czy to tzw. potocznie sztuczna interpolacja klatek czy cos w tym stylu?
Co daje odswiezanie 120Hz na tv skoro gra sama generuje 30 fps?
z gory dzieki za RZETELNE informacje
malkontentom za pyskowki i krotkie ,, madrosci ,, tym badrdziej mowie nie
Oglądałem filmik i naprawdę trzeba pochwalić że na takim sprzęcie da się grać z raytacingiem
porównanie Marvel's Spider-Man Remastered vs Spider-Man 2
https://www.youtube.com/watch?v=k3-kFa89-9M
A pamiętajmy że zastosowano tam podobno układ podobny do
AMD Radeon RX 5700 XT czyli coś koło RTX2070 czyli dziś to już 4 letnie karty
Z mojej perspektywy mogę napisać, że mając już 6 letni PC z dwoma dyskami SSD na Sata, do teraz cieszy mi się głowa, jak widzę, jak wszystko pięknie śmiga i się wczytuje nawet na takich starych już dyskach. Nic mnie bardziej nie irytowało, jak długie ekrany ładowania czy to gier czy systemu. Na HDD czekasz 2 minuty na załadowanie etapu, po prostu odechciewało się grać. Skrócenie ekranów ładowania do kilku sekund czy zera, to jest rewolucja i obojętnie czy byłoby to możliwe na starszych dyskach SSd czy tylko na Pcie 4.0, to trzeba Sony i MS przyznać, że zmusili w ten sposób innych twórców, żeby w ten sposób optymalizowali swoje gry. Dla mnie osobiście Dyski SSD i ich możliwości w rękach zdolnych ludzi to gamechanger, większy niż RT, VRR, 120 klatek na sekundę czy DLSS/FSR.
Co do SP2, to dawać to na PC. Jedynka była świetnie przeniesiona i pewnie dwójkę czeka podobny zabieg. A że PS5 jest za słabe na 60 klatek i 4K, to czego tu się spodziewać, jak z tym i mocne PC mają kłopoty a tu a mamy konsolę za 2400 zł.
Fajnie, że Sony trzyma się tego, co dało im wygraną w ostatniej generacji, czyli wysokobudżetowych gier, które wyciskają ostanie soki ze sprzętu.
"Wyobraźcie sobie, że widzicie z daleka drzewa i już nie są tylko „plastikowymi” detalami, ale rzucają na ziemię naturalne cienie i jest pod nimi po prostu ciemniej. Naprawdę robi to różnicę."
Tak, wyglądają wprost niesamowicie. Tryb jakości.
Chłopie? Ty widziałeś te screenshoty, które opublikowałeś? Bo chyba zrobiłeś artykuł pod gównoburzę w komentarzach. Ta gra wygląda jak średniak poprzedniej generacji. Ma swoje momenty, ale to są "momenty".
Zrobić grę na 9h i zgarniać laurki... Ja prdl. A i tak w necie od cholery filmów z bugami...
kampania na 10-12 godzin a połowa z tego to same cutscenkin i fillery.
Przeciwnicy to gąbki na obrażenia, których Spiderman powinnien kłaść na 2 strzały.
MJ ma paralizator który one-shot'uje najsilniejszych mobów (pewnie po to aby podlizać się ESG score)
Widzę pewną stronniczość na tej stronie. Otóż Microsoft jest be, a Sony wspaniałe. Ludzie, przecież to są tylko gry i wielkie korporacje, które za nimi stoją. Przestańcie się tym tak podniecać. Cały konflikt przypomina mi to konflikt typu który majonez jest lepszy, Kielecki czy Winiary? Żeby tak dorosły, poważny człowiek fanatycznie czegoś bronił i równie fanatycznie coś krytykował xD Weźcie spójrzcie w lustro i szczerze zastanówcie się nad waszym życiem.
Sam nie grałem, ale oglądam u pewnego streamera, i daje mi to wystarczająco by widzieć że jest to kolejny zwykły, nic nie wnoszący open world's, chociaż przyznam że wygląda ładnie. Jestem przekonany że jakby to nie był pająk tylko jakiś wymyślony bohater z poza Marvela to takich zachwytów by nie było, trochę jak z hogwartem który jest identyczny pod względem gameplayu do Atlasa a oceny się różnią na rzecz HP. I żeby nie było jestem w stanie takie coś zrozumieć że ktoś coś lubi ze względu na klimat, sam uwielbiam GoT bo klimat mnie urzekł, ale w życiu bym tego nie nazwał wyznaczaniem standardów czy coś w tym stylu, bo to w gruncie rzeczy dalej zwykły openworld.
Co do fanboyow sony co mówią że pceciarze się zesrali, to niby czemu mieliby to zrobić, pewnie za dwa lata wyjdzie na pc, jeszcze ładniejsze.
Wyznaczanie nowych standardow na konsoli to przejscie z 30 na 40 FPS przy przecietnej grafice. Brawo !!!
Juz nie mowiac o tym, ze to kolejne generyczne, nudne jak flaki z ojelem TPP. Jedynka zdecydowalem sie nawet nie brudzic swojego SSD.
Ale pis... PC się zesrały, ta strona zawsze była zgrają ameb i dalej po tylu latach nic się nie zmienia.
DF było brutalne tym razem zestawiając to z prawdziwym NY
Spider-Man 2 to śliczna gra, naprawdę mało który tytuł może dorównać „pająkowi” w kwestii jakości obrazu. Nie chodzi tu o fotorealizm, ray tracing czy inne tego typu wodotryski (choć wszystkie one są świetnie zrealizowane), bo konkurencja też jest w tym mocna. Spider-Man 2 przoduje moim zdaniem w budowie miasta. Wszystkie budynki w zasięgu wzroku mają nieporównanie więcej detali niż w Spider-Manie z 2018 roku, zasięg rysowania został drastycznie zwiększony.
ale nikt sie nie nabrał lol
jest nawet gorzej niz w spiderman1 remastered jesli chodzi o draw distance i lod
https://twitter.com/KJovian/status/1715076289462247655