Wreszcie naprawią radio :) Człowiek się już nastawił na nowa muzę podczas podróży a tu te stacje ledwie było słychać...
w misji „Skok na głęboką wodę” V ginął, wypadając z windy podczas jazdy na 42 piętro
Fakt, kilka razy tam zginalem. Udalo sie wjechac dopiero kiedy poszedlem od razu do windy i przez caly czas patrzylem sie na Jackiego w czasie jazdy komentujac ze wyglada w garniaku jakby ktos zalozyl psu ubranie.
Alex jak zwykle albo klapki na oczach albo ma szczescie bo ja grajac coż, troche gliczy napotkałem, głównie graficznych. Troche błędów z zadaniami też sie znajdzie ale to drobniaki i zazwyczaj wczytanie na nowo zapisu naprawia sprawe.
Mogliby wreszcie poprawić te glitche z przenikaniem postaci w ściany oraz z staniem postaci w powietrzu itp. Także ruch uliczny jest do naprawy.
Mnie się taki błąd pojawił, że mam cały czas te zakłócenia od reliktu, oczywiście poprzedni działający zapis gry, bez tego błędu to jest jakieś kilka godzin gry do tyłu, bo inne też go zapisały, a gdy wczytałem to gra niewiedząc dlaczego, zresetowała mi punkty w drzewku, ale jak je podliczyłem to kilka ich brakowało w stosunku do poziomu i musiałem zacząć od nowa.....
Mogą naprawić to, że teraz w trybie performance cienie V wyglądają jakby były robione w erze PS1. No i to, że jak się broń wyciągnie, to cień kamizelki widocznie odstaje poza obrys postaci
Jak juz te wszystkie patche porobią i ponaprawiają co sie da tak żeby gra była kompletna na dobrym technicznie i grywalnie poziomie to chyba sie w końcu skusze na tego Cyberka... W wieśka 3 zagrałem dpiero 5 lat po premierze i nie zaluje czekania. Razem z dodatkami i wszystkim plynniutko, masą modów itp gra była najlepszą z jaką kiedykolwiek sie spotkałem oceniajac w klasowo podobnych kryteriach "okołoRpg-owych"
He?
Ponadto naprawiona zostanie usterka, która powodowała, że w misji „Skok na głęboką wodę” V ginął, wypadając z windy podczas jazdy na 42 piętro przy spadkach liczby klatek na sekundę.
Na czym to dokładnie polegało?
Ja mam problem z zadaniem "Nowe życie, stare parówki" tzn. Bill jest, nawet mnie zaprasza do rozmowy, ale brama od jego garażu jest zamknięta i nie da się nic z nią zrobić. Gram na XBOX SX. Ponadto mnóstwo glitchy, bugów, obraz miga, słaba optymalizacja itd. czyli standard, ale gra się zaje....cie :D
Na ps5 grając od nowa zaskakująco niewiele błędów i zero crashy.
Jedyny glicz po 35g to gdy na początku gry Jackiemu przykleiły się pistolety do rąk.
Po 2.0 nie mialem problemow, problemy pojawily sie po sciagnieciu dodatku. Mozliwe ze mam akurat pc, pod ktory redzi najlepiej zoptymalizowali gre, najbardziej przecietne i popularne podzespoly. Czasem ogladam cos u kogos zwiazanego z CP i jestem zaskoczony tym jakie maja bugi. Mam 197h i bugi ktore pamietam to, Jacki chodzacy przez szafki i pistolet w jego glowie :D Teraz po dodatku najczesciej przeciwnicy nagle gdzies znikaja pod mape, albo w jakies skalki, cos do mnie wolaja ale nie da sie ich zabic. Musze odejsc z lokacji wrocic aby walka sie zakonczyla. Gra zamknela mi sie 3 albo 4 razy, natomiast nigdy nie bylo to podczas gameplayu, a jedynie jak przestawialem cos w opcjach zwiazanego z dlss. Nigdy wczsniej tak nie mialem.
Ciekawe kiedy naprawią wersję na Xboxa bo chyba mamy ten sam problem co miał Dead Space. VRS albo skopany FSR powoduje straszne smużenie obrazu. Najlepiej to widać nocą na ulicach NC ale ogólnie jest to mocno zauważalne. Do tego chyba brak AA bo krawędzie wyglądają jakby nic ich nie wygładzało. Na PS5 gra wygląda perfekcyjnie, a przynajmniej na tyle ile pozwala sprzęt bo spadki płynności też ma ale w ogólnym rozrachunku wersja na plejaka wygląda bardzo dobrze.
obstawiam, że buga z quickhackami nie naprawią... teraz Contagion robi 1dps. Do około 40lvl było spoko a tu ni z tego ni z owego ten konkretny quickhack właściwie nie zadaje obrażeń. Lipa, bo build zbudowany wokół netrunnera i w zasadzie jest średnio grywalny
kolejny błąd doszedł a mianowicie stałem się nieśmiertelny...!!! czy tylko u mnie tak się dzieje? :(
Patch dzisiaj wleciał. Na PS5 5.4Gb + osobno patch do PL 13.4Gb, a na Xbox Series X 24Gb.
Co mi po tych dodatkach i paczach jak na ps4 se nie pogram????????????
Ja czekam, żeby mi grę naprawili, bo przed patchem 2.0 działała xD
Ciekawe czy błąd, który uniemożliwia rozpoczęcie gry usunęli - nie da się ruszyć samochodem.
Liczę też że usuną błąd związany z samochodami, gdy leży na boku i skręcisz kołami to się przewraca na koła
Oni tego projektu nie porzuca bo po super przyjęciu 2.0 + dodatku gra będzie przynosiła jeszcze z 2 lata dochód. Więc dożyjemy i wersji 3.0
O, jeszcze parę miesięcy i wyjdzie wreszcie wersja 1.0 gry. Fajnie :)
U mnie to ważyło na steam 8.8 gb.
Przydałoby się oddzielny suwak w dźwięku do samych pojazdów. Czasami radia nie słychać gdy się jedzie głośnym pojazdem. A gdy przyciszę suwak efektów to większość rzeczy się ściszy. Na pewno przydałoby się ubogacić edytor postaci aby było więcej opcji. Więcej lepiej wyglądających fryzur, więcej kolorów paznokci, więcej tatuaży, ciekawsze blizny i wszczepy na twarzy, więcej piercingu, etc. Za mało tego jest. Więcej oczu albo chociażby możliwość modyfikacji oczu bardziej szczegółowa jak w grach mmo. Już nie pamiętam ale trochę rzeczy by się przydało poprawić. Drobnych jak Misty która często ma ucięty dialog gdy prosimy o postawienie tarota i to jej przesunięcie po blacie aby stanąć we właściwym miejscu.
Naprawić się niestety nie da tego aby decyzje oraz ścieżki życia miały większy wpływ na grę. No trudno.
Przy Starfieldzie i Baldurze - CP technicznie jest ok.
Ps. Sam nie wierzę, że to napisałem i to jeszcze na trzeźwo.
Cyberpunk 2077, można by rzec że gra przed aktualizacją była wybitna, aczkolwiek po zakupie dodatku i pobraniu aktualizacji 2.0 twórcy poszli nie w tę stronę co trzeba, rozumiem że dalszy rozwój postaci po zakończeniu głównego wątku był konieczny.. to w mojej subiektywnej opinii rozbudowa umiejętności postaci to jakaś pomyłka. Umiejętności nie wpływają tak kluczowo na styl rozgrywki jaki chcemy osiągnąć w trakcie gry.. są bo są, czy wykupimy tę umiejętność a nie inną nie ma większego znaczenia, ponieważ dodają one jedynie nie znaczne bonusy i nie kierunkują na wybrany styl rozgrywki, poza umiejętnościami Relic które ''mniej więcej'' dodają jakieś ciekawe efekty. Kolejny temat który chciałbym poruszyć to komplety brak optymalizacji w rejonie Dogtown z dodatku, ciągle doładowujące się tekstury generują ogrom bugów i lagów uniemożliwiając rozgrywkę. W obszarze z dodatku po prostu nie da się grać, w Night City jest nie znacznie lepiej, ale problemy dotknęły również ten region. Podróżując pojazdem przez nie doładowane tekstury podróż można skończyć pod mapą... dosłownie pojazd wpada pod mapę, i oglądamy 2 minutowy ekran ładowania aby cofnęło nas do autozapisu tylko po to żeby za 100 metrów znowu wpaść pod mapę przez wybrakowane tekstury. Zaznaczę również że przed aktualizacją przeszedłem grę dwa razy i tego problemu nie było. Dodam że gram na RTX 3070ti oraz i5 8400k. W podstawce gry mogłem się cieszyć płynną rozgrywką na poziomie 60fps z włączonym Reytracingiem, po dodatku i aktualizacji 2.0 jest to nie możliwe. Wniosek nasuwa się jeden, szczerze odradzam zakup gry na ten czas.. jedynie mam nadzieję że twórcy podejdą do problemu poważnie i w krótkim czasie naprawią zaistniałe niedociągnięcia, ponieważ ubolewam nad tym że tak świetna i bogata fabularnie gra cierpi z powodu problemów "wieku dziecięcego" jak by to był beta test, albo jakiś żart ze strony CD projekt red
A naprawią to, że w momencie próby pominięcia kwestii dialogowych poprzez naciśnięcie klawisza „C”, V klęka do skradania? :D przed 2.0 nie było takiego problemu podczas dialogów.
Poza jednym błędem jak obaliłem gościa podnoszącego sztangę i wyleciał w kosmos a ja w teksturę to po ok. 30 godzinach grając od nowa w CP2077 nie spotkałem ani jednego buga. Za to AI kierowców jest popsute. Jadąc lekko uderzyłem samochód przede mną a ten jak wyrwał to nie dość że przejechał przechodniów to uderzył w 5 innych samochodów a potem się zaklinował i walił ciągle w ścianę cofając się i do przodu aż wybuchł. Okey można powiedzieć randomowe zdarzenie a kierowca to wariat ale widziałem to już 3 razy i za każdym razem to samo. To jednak jak grałem na premierę AI kierowców było lepsze albo bardziej racjonalne. Poza tym jak wyżej wszystko super !
Mogliby się skupić na rozbudowie i odpuścić fixy na konsole. Gra wygląda mega na PC, nie wiem jak można w to grać na PS