Nadal zupełnie nie rozumiem tej fiksacji na punkcie goty...
No i bardzo dobrze, przy tak dużej ilości planet nie wyobrażam sobie dreptania po pustych przestrzeniach nie mając pewności, że odpali się choćby jeden event. Jeśli niewidzialne ściany są tylko w formie granic świata to spoko. Najważniejsze, by nie było ich w środku planety. Nic nie drażni mnie w eksploracji bardziej niż zmuszanie gracza do okrążania obiektu tylko dlatego, że designerzy nie zrobili przejścia.
Mam wrażenie że prawie nikt nie przeczytał artykułu ze zrozumieniem. "Osiągnięto granicę. Otwórz mapę, aby zacząć eksplorować inny region [planety - dop. red.] lub wróć na swój statek." Czyli będzie można zwiedzić całe planety, ale będą one podzielone na jakieś wczytujące się fragmenty.
Serdecznie zapraszamy Was na Q&A z naszym recenzentem gry Starfield. Wydarzenie odbędzie się 31 sierpnia 2023 roku o godzinie 19:00 na Discordzie. Będziecie mogli zadawać autorowi pytania odnośnie gry i porozmawiać na temat wrażeń z rozgrywki.
A jak z waszą recenzją? Też będzie w czwartek?
Czyli mówisz, że teraz po za ekranami ładowania gdy wchodzisz do pomieszczeń będziemy mieć jeszcze ekrany ładowania poszczególnych regionów planety?
Nie no cudowna wiadomość.
Nawet jak wchodzisz do windy to sie gra doładowuje.
No to teraz już wiemy, czemu uparli się, nie dawać pojazdów, aby się szybciej poruszać. Pewnie będzie można w ujj daleko na nogach zajść ale dalej pewnie do wczytywania kolejnego wielkiego terenu albo niewidzialna ściana.
Dziękuję za tę informację. To jest właśnie powód przez który anulowałem preorder na wersję PC. Kiedyś zagram ale na pewno nie za pełną cenę. :)
Od dawna wiadomo, jak wygląda eksploracja... nic nowego. Wokół miejsca, w którym się wyląduje będzie kilka "points of interest", które warto odwiedzić - grający "normalnie" nawet nie dotrą do niewidzialnej ściany. Czy wielkie, generyczne pustkowia rodem ze Star Citizena albo NMS stanowiłyby wartość dodaną dla tej gry? Oczywiście, że nie.
Szczerze nie lubię niewidzialnych ścian, wolę już rozwiązane ograniczenia jak choćby w GTA czy Gothic. Ewentualnie też jestem zwolennikiem niekończącego się terenu z I.G.I., niż pójście w miejsce które mnie zainteresowało i zderzyć się z powietrzem.
Zaskoczenia brak. Od razu wiedziałem, ze słowa Hinesa można między bajki włożyć. No ale pelikany bez namysłu łyknęły... Ba co więcej. Jak czytam reddity czy inne komentarze to oni nadal wierzą że takie ograniczenia sinika będzie można naprawić... uwaga... modami.
to teraz trzeba poczekać tydzień-dwa po premierze aż gracze powiedzą "sprawdzam" i zweryfikują inne ficzery Starfielda i ile w tym będzie prawdy :)
Niby nikt normalny nie chciałby chodzić kilkadziesiąt godzin w linii prostej po planecie tylko po to, żeby "poczuć wolność", ale mając z tyłu głowy fakt, że tej wolności jednak nie ma, to budzi pewien niesmak.
To nie da się obejść całej dokoła? Przecież poza charakterystycznymi punktami całość miała być proceduralnie na bieżąco wypełniana?
Ja się spodziewam gry 7/10 lub 8/10, wątpię aby było lepiej, ale zawsze jest otwarty na pozytywne zaskoczenia :)
Jako że ta gra to produkcja od Bethesdy, to zostanie ona dopracowana i uzupełniona dopiero przez społeczność modderów, którzy pewnie znowu potworzą przeróżne cuda poprzez mody i usprawnią grę w wielu aspektach.
Wychodzą pierwsze prawdziwe fakty o grze. Nie 1000 planet, tylko 1000 sporych lokacji, z czego 100 będzie faktycznie zawierało jakieś historie. Zapewne pozostałe 900 to będą odpowiedniki jaskiń bandytów w skyrim.
Nie uruchamiajcie się co niektórzy, to nadal będzie pewnie bardzo dobra gra (o ile nie okaże się po premierze że bez podania nr karty kredytowej się nie obejdzie), ale nawet BG3 zawodzi w końcówce. A już jeden hit spod skrzydeł MS wyszedł.
Jakie GOTy, po przeciekach można wywnioskować, że gierka to taki dobry średniak 7,5/10
Z przecieków wynika, że gra ma mało bugów a scenariusz jest niezły, czyśby goty?
nie spodziewałem się że będzie na tyle dobrze, przecież bugi i drewniane animacje to kamień węgielny Todda, nie mówiąc o słabym głównym queście...
No chyba że Wam skyrimowy quest podszedł.