Dokładnie, obok także menu, które wyraźnie pokazuje chałturę studiów, bo przecież main menu powinno być pstrokate i pełne ruchomych elementów, inaczej wiadomo, że gra to guano tworzone bez pasji.
Ja nie wiem o co ten gościu zrobił problem.
Dla mnie to jest ładne, proste i klimatyczne menu.
Ekran startowy jest zrobiony minimalistycznie i ładnie. W sumie jak w każdej grze Bethesdy, więc nie wiem po co się przyczepiać na siłę.
Swoją drogą to czytając tweety tego Kerna, można wywnioskować, że koleś jest nieźle walnięty.
Wyciekł gameplay z pierwszych 40 minut i to menu jest normalnie animowane. Więc brawo dla tego eksperta z Blizzarda.
Ekran startowy nie jest wyznacznikiem jakości jakiejś produkcji. Nie ocenia się książki po okładce.
Niemniej jednak warto w tym miejscu pochwalić np. ostatniego "Baldura", który w tej dziedzinie wykazał się sporym kunsztem.
https://www.youtube.com/watch?v=Ime6L3puuyE
Hej.
Przeczytałem, ale nigdzie nie zauważyłem obrazka z menu że Starfielda. Czy moglibyście proszę dodać, żeby zobaczyć jak wygląda to menu?
Menu jak menu, przecież w większości gier to tak minimalistycznie wygląda. Czego chcieć więcej?
Zdąrzyłem obejrzeć film linkowany w postach powyżej, zanim go usuneli. Latanie wygląda tak:
1) Wchodzisz do statku na piechotę po rampie ładowni, pełna swoboda poruszania się (bez animacji wejścia, bez ekranu ładowania).
2) Dostęp do wyższych poziomów statku po drabinie. Pojawia się krótki (1-2sec) ekran ładowania, brak swobody poruszania się, lub animacji chodzenia po drabinie. Po ekranie ładowania jesteś na wyższym poziomie, coś jak wchodzenie do budynków w Skyrimie.
Jeżeli od ładowni do mostku Twój statek będzie miał 5 poziomów, to zobaczysz 5 ekranów ładowania przed startem, ale jak umieścisz kokpit w ładowni, to możesz od razu startować (?).
3) Po wejściu na poziom z kokpitem można podejść do fotela pilota i zająć miejsce, animacja siadania i przysuwania konsoli wygląda bardzo dobrze, jak w Star Citizenie.
4) Start to wyłącznie animacja z zewnątrz statku połączona z ekranem ładowania, po niej gra natychmiast przeskakuje do obszaru na orbicie.
5) W przestrzeni kosmicznej można wstać od sterów i chodzić swobodnie po statku.
No na miejscu człowieka z Blizzarda bym się jakoś nie wynurzał... Bo jeszcze ktoś zacznie komentować ich najnowsze "wyczyny" np. aktualizacje do D4...
Jeśli to miałyby być największe problemy tej gry, to będę pod wrażeniem...
Jak stawiacie będzie solidna 7/10 od recenzentów- czyli "kupuj na swoją odpowiedzialność, ja nie polecam" ?
Ja powiem od siebie, że szału może nie robi, ale jak sobie przypomnę menu coda jak bardzo Mało intuicyjne i nie przejrzyste jest, to chyba wolę to co tutaj.
Ktoś tu wspomniał menu z Elden Ring - chyba nie znam mniej wygodnego menu do zarządzania. Wg standardów z ER - gra może olać wiele jeśli trafia w gusta graczy.
Gra może być dla mnie nawet kopią Fallout 4, oby nie spierdzielili tak łatwego zadania.
Lubię takie minimalistyczne ekrany startowe, nie przepadam za animowanymi menu, gdzie mi w tle coś ciągle lata, mruga itp. (chociaż są wyjątki dla bardziej pomysłowych albo "nieinwazyjnych"). Tutaj jednak rzeczywiście coś mi nie gra.
Może to przez kontrast jasności obu stron. Mój wewnętrzny fotograf krzyczy do mnie "ciężar wizualny", gdzie ta czarna strona wydaje się "ważyć" więcej, niż prawa, w dodatku z tą powitalną ramką umieszczoną niesymetrycznie względem reszty.
Ale jeśli menu gry będzie jej największą wadą, to będzie znaczyło, że gra jest z 10 razy lepsza, niż się spodziewam.
Ciężko aby podłożyli sobie świnię na starcie. Różne reklamy i CC pojawią się odpowiednio później...
Może nie jest super ale jest czytelne a to najważniejsze w menu. Myślę, że było by super gdyby poszli w jeszcze większy minimalizm i zostawili same napisy na ciemnym tle i by podświetlana była jaśniejszym paskiem jedynie aktywna opcja. Minimalizm jest zwykle mało doceniany. Tutaj nie wyszedł ekstra ale na pewno daleko temu do najgorszego menu jakie widziałem w grach w ostatnich latach.
Menus po lewej stronie jest brzydki jak noc i wygląda jak placeholder. Kto tego nie widzi, to naprawdę ma problem ze wzrokiem i totalny brak gustu.
Pisanie takich bzdur jak ten koleś, którego nikt pewnie nie znał do teraz, to chyba już stała dolegliwość - choroba umysłowa zapomnianych i nie chcianych nigdzie devów.
Inwestują miliony w produkcję gry a menu nie potrafią dopracować? Sztuczna inteligencja niedługo poradzi sobie z takimi grajdołkami.
Nie mogę się doczekać... na klasyka od Beci - loot wpadający pod tekstury.
Pal licho jak wygląda menu, czy będą loadingi czy nie, czy fanboje vs niemilcy mnie rozbawią. Furda to! Czekam na ten zapadający się loot! To jest creme de la creme wszystkich gier od Beci. Cała reszta istnieje tylko po to, żeby ten loot miał się gdzie (za)podziać.
Piękne menu. Czyste, proste, przejrzyste, miłe dla oka i wygodne. Jak w Skyrim, Fallout 4, Elden Ring i wielu innych. Tylko tutaj na pięknym kosmicznym tle. Lepszego nie potrafię sobie wyobrazić :-)
Jeden głupawy wpis, najwyraźniej niezbyt rozgarniętego deva, ekstrapolującego jakość gry z obrazka ekranu startowego, zruganego zresztą natychmiast przez innych devów, wywołuje globalną medialną dyskusję - naprawdę? Ale jak to główna rzecz, której się mogą przyczepić trolle to niezła reklama dla gry.
Niezłe przecieki od recenzentów jak do tej pory - to się "życzliwi" zdziwią :-)
GOL, mała uwaga, jesteście tak ~2 dni za światem z podawaniem newsów i "sensacji" dotyczących Starfield. Nic wielkiego, ale ja tak czytam, zdążę już prawie zapomnieć i u Was wyskakuje ;-)
#Cryfield #Saltfield #Menufield
Ręce opadają :D Jak już nie ma sie czego przywalić to przywalą się do wyglądu menu. Menu gry. Zadaniem menu jest: właczyć rozgrywkę/zapisać&wczytać grę/wejsć w opcje/sprawdzić tworców/wyłączyć grę. Więc znalazł się ktoś na tyle zj***ny umysłowo, że przywala się do wyglądu takiego czysto funkcjonalnego elementu. Mówię, ręce opadają. Taki esteta rozumiem chciał sobie włączyć grę i zamiast w nią grać, to godzinami patrzeć na opcje w menu?
Kurła jakich czasów dożyliśmy, na świecie w wyniku katastrof i wojen głoduje jakieś 800 mln ludzi a ludzie się do******lają do wyglądu MENU W GRZE. Czy tylko ja jestem jakiś dziwny i mi się to nie klei?
Na razie gra jest zachwalana. Ciekawe ile narzekań będzie po premierze że to czy tamto nie działa czy jest inne niż było zapowiadane.
Tylko co z tego jak prawie nikt w to nie zagra, Xbox ma mało kto a kompa na tyle.mocnego pewnie też mało osób ma.
Bardziej niż o menu powinni się martwić o samą grę. W sieci pojawił się screen z fragmentem rozgrywki. Faceci w ciężkich skafandrach kosmicznych strzelają do siebie w bujnym lesie z rosnącą wokół dość obficie paprocią. Ten jeden obrazek odebrał mi chęć grania w ten tytuł. Coś czuję że nagromadzenie absurdów w tym tytule będzie na poziomie kosmicznym. Kosmiczny symulator? Komiczny plagiator.