A co miał powiedzieć? gra się słabo, nie kupujcie?
Kolejny news bez sensu, ale to norma od dawien dawna w sumie.
Powinni dać tryb performance 720p@60 jak w korytarzowym FF16 przypominającym czasem FF14 wizualnie XD
A tu upchnęli RTGI w ogromnym sandboxie i płacz, że 30 fps w skalowanym 4k.
Wiadomo, że 4thefrajers odklejeńce to hipokryci i stan umysłu ale reszta powinna ogarnąć, że z tych maszynek więcej się nie wyciśnie.
I tak jest lepiej niż w poprzedniej generacji ale nie zdziwię się jak obecne konsole nie dostaną wersji pro więc ci z rtx 2080super/3060ti mogą spać spokojnie do końca generacji czyli 2027.
Czego wy chcecie więcej jak 30fps od tych konsolek za psi grosz ? :D
Twórcy nie rozważali wprowadzenia trybu 60 fps-ów z uproszczoną grafiką, gdyż chcą, aby każdy gracz miał takie same doświadczenia ze Starfieldem.
Czyli na PC też lock na 30FPS, żeby mieli takie same doświadczenia wszyscy?
Słodkie pierdzenie Todda.
Zamiast napisać: znowu zjebalis#y i jest 30fps to gra się swietnie
Głupoty gadacie z tymi 30 Fps- cyberpunk na series X w trybie RT działa w 30 fps i gra się super wiec jak tu będzie 30 też extra -
Twórcy nie rozważali wprowadzenia trybu 60 fps-ów z uproszczoną grafiką, gdyż chcą, aby każdy gracz miał takie same doświadczenia ze Starfieldem.
W sumie tu macie odpowiedz dlaczego nie ma 60 fps, na bank konsola by pociagnela Starfielda w uproszczonej grafice w 60fps, ale nie chcieli zeby ktos pisal, ze grafa slaba bo wlasnie gra w 60 fps
Gdy rozpoczynamy misję, inne przygody nie są wyłączane. Wszystkie questy działają równolegle
A to są jakieś gry RPG, które działają inaczej? W sumie nie kojarzę żadnej, która by wyłączała questy na czas wykonywania innych questów. Zdarza się sytuacja, że jakiegoś zadania nie możemy przyjąć w danym momencie (bo akurat robimy inne zadanie), ale czegoś takiego, że mamy w dzienniku misję, której nie możemy wykonać z powodu innej, to sobie nie przypominam.
To jest gra na którą wieku fanów czekało pół życia. Duży kosmiczny sandbox a u nas na portalu jak zwykle problem bo 30fpsow. Niektórzy myślą że w sprzęcie za 3k MS potajemnie upchną 4090 ;) włącz VRR i masz 40 i to w zupełności wystarcza w 99% gier albo kup sobie wersję na PC ale na Boga nie jęcz tylko że na twoim zlomie coś nie działa bo masz dino komputer albo jak mistrzowie z steam maja 4090 i im nie działa bo dzbany ;)
"pomimo 30 kl/s na konsolach w produkcję gra się wyśmienicie"
Tak zwane kinowe doświadczenie xD Ale przynajmniej mówią wprost że na konsolach jest masakra.
Naprawdę ludzie są na tyle głupi, że jeszcze wierzą w jakiekolwiek zapewnienia tego kłamczucha?
Limit 30 fps-ów w wersjach konsolowych okazał się kontrowersyjną decyzją, ale Todd Howard zapewnia, że mimo to w Starfielda „gra się świetnie” i pod względem wrażeń z rozgrywki jest to najprzyjemniejsza produkcja w dorobku studia.'
No a co mial powiedziec, ze gra sie jak w gowno ale i tak ja kupice?
Creation Engine 2, czyli Creation Engine z 2011 roku z doklejonymi spojlerami, czyli Gamebryo z 1997 roku z doklejonymi kołpakami. Znam argument "jak coś działa to po co zmieniać?", ale w tym silniku większość rzeczy NIE DZIAŁA.
Potrafię to sobie wyobrazić, tzn. że faktycznie "gra się świetnie". Mam taką nadzieję. Gram sobie teraz w Fallout 4 i faktycznie gra się świetnie, dla mnie pod wieloma względami lepiej od sztandarowych arcydzieł niniejszego portalu. A przez 8 lat coś tam jeszcze musieli ulepszyć, poza przeniesieniem formuły do kosmosu i na 1000 planet x 10% oczywiście ;) Różnicę zresztą widać na pokazywanych gameplayach. To z jednym wielkim ALE, że F4 potrafi się nawet dziś często zawieszać, może to kwestia braku wersji next-genowej na konsoli, więc obawa o stan techniczny Starfielda pod tym względem też jest. Dlatego podchodzę ostrożnie. Z kolei jeżeli chodzi o klatki, to jestem tym szczęśliwcem, że 30 czy 60 klatek to po 2 minutach gry nie ma różnicy :-) Aż sobie na krótko przełączyłem Fallout 4 z 60 na 30, dla sprawdzenia co mnie czeka w Starfieldzie. Siłowa walka melee, taktyka, skradanie, a jak strzelać to tylko z rewelacyjnym V.A.T.S. i będzie dobrze. To, że niektórzy konsolowcy płaczą, bo nie dostaną tych 60 klatek to rozumiem, ale czemu nad naszą marną konsolową dolą najbardziej zawodzą PCMR , to nie rozumiem. Może dlatego, że podskórnie każdy czuje, że konsolowe 30 klatek może dać faktycznie stabilne i konsystentne doświadczenie, a z 60 i stanem technicznym na PC może być jak to zwykle ostatnio, czyli różnie... Nie wiem, jestem ciekaw pierwszych reakcji. Przynajmniej nikt nie płacze, że to wszystko przez Series S. No nic, życzę sobie i wszystkim, aby grało się świetnie, a liczba klatek tylko rosła. Po owocach, nie po słowach Todd'a poznamy.
Oj co czuje ze bedzie kolejny cyberpunk i zwracanie pieniedzy za wersje konsolowe.
Kluczowa była optymalizacja silnika. Wynika to z tego, w jaki sposób działa system zadań w grze. Gdy rozpoczynamy misję, inne przygody nie są wyłączane. Wszystkie questy działają równolegle, co często prowadzi do chaotycznych i nieprzewidywalnych skutków.
Brawo. W końcu dogonili Gothica, który robił to już 22 lata temu xD
Limit 30 fps-ów w wersjach konsolowych okazał się kontrowersyjną decyzją, ale Todd Howard zapewnia, że mimo to w Starfielda „gra się świetnie” i pod względem wrażeń z rozgrywki jest to najprzyjemniejsza produkcja w dorobku studia.
Czyli Todd nareszcie przyznał, że ich gry od zawsze były technicznym barachłem. Trochę mu to zajęło, ale lepiej późno, niż wcale.