Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość Todd Howard chwali stary-nowy silnik Starfielda „gra się świetnie”

04.07.2023 14:09
assassin47
14
3
odpowiedz
assassin47
108
Konsul

Wolałbym 60 i gorszą grafę

04.07.2023 16:21
UrBan_94
18
2
odpowiedz
2 odpowiedzi
UrBan_94
43
Geralt z Rivii

A co miał powiedzieć? gra się słabo, nie kupujcie?

Kolejny news bez sensu, ale to norma od dawien dawna w sumie.

post wyedytowany przez UrBan_94 2023-07-04 16:21:57
04.07.2023 18:17
\/
😁
19
2
odpowiedz
65 odpowiedzi
\/
33
Lara x Panam

Powinni dać tryb performance 720p@60 jak w korytarzowym FF16 przypominającym czasem FF14 wizualnie XD
A tu upchnęli RTGI w ogromnym sandboxie i płacz, że 30 fps w skalowanym 4k.
Wiadomo, że 4thefrajers odklejeńce to hipokryci i stan umysłu ale reszta powinna ogarnąć, że z tych maszynek więcej się nie wyciśnie.
I tak jest lepiej niż w poprzedniej generacji ale nie zdziwię się jak obecne konsole nie dostaną wersji pro więc ci z rtx 2080super/3060ti mogą spać spokojnie do końca generacji czyli 2027.

05.07.2023 22:48
WolfDale
😂
22
2
odpowiedz
1 odpowiedź
WolfDale
79
~sv_cheats 1

A co miał powiedzieć? Że gra się do dupy?

04.07.2023 12:30
10
1
odpowiedz
bossix84
72
Konsul

Czego wy chcecie więcej jak 30fps od tych konsolek za psi grosz ? :D

04.07.2023 11:34
5
odpowiedz
1 odpowiedź
Kothe
19
Generał

Twórcy nie rozważali wprowadzenia trybu 60 fps-ów z uproszczoną grafiką, gdyż chcą, aby każdy gracz miał takie same doświadczenia ze Starfieldem.

Czyli na PC też lock na 30FPS, żeby mieli takie same doświadczenia wszyscy?

Słodkie pierdzenie Todda.

04.07.2023 11:56
PanWaras
8
odpowiedz
PanWaras
95
Legend

Via Tenor

09.07.2023 21:15
retruśgejmer
😁
23
odpowiedz
retruśgejmer
32
Konsul

Dobrze, grę się kupi i zagra, nawet w 30 fps :D

04.07.2023 11:35
6
odpowiedz
kozov
45
Centurion

Weakness disgusts me

04.07.2023 11:36
😂
7
odpowiedz
mieta33
29
Pretorianin

Zamiast napisać: znowu zjebalis#y i jest 30fps to gra się swietnie

04.07.2023 16:00
17
odpowiedz
pantw45566930bf
2
Junior

Głupoty gadacie z tymi 30 Fps- cyberpunk na series X w trybie RT działa w 30 fps i gra się super wiec jak tu będzie 30 też extra -

05.07.2023 16:38
Last_Redemption
21
odpowiedz
1 odpowiedź
Last_Redemption
47
Senator

Twórcy nie rozważali wprowadzenia trybu 60 fps-ów z uproszczoną grafiką, gdyż chcą, aby każdy gracz miał takie same doświadczenia ze Starfieldem.

W sumie tu macie odpowiedz dlaczego nie ma 60 fps, na bank konsola by pociagnela Starfielda w uproszczonej grafice w 60fps, ale nie chcieli zeby ktos pisal, ze grafa slaba bo wlasnie gra w 60 fps

04.07.2023 15:07
Persecuted
15
odpowiedz
2 odpowiedzi
Persecuted
148
Adeptus Mechanicus

Gdy rozpoczynamy misję, inne przygody nie są wyłączane. Wszystkie questy działają równolegle

A to są jakieś gry RPG, które działają inaczej? W sumie nie kojarzę żadnej, która by wyłączała questy na czas wykonywania innych questów. Zdarza się sytuacja, że jakiegoś zadania nie możemy przyjąć w danym momencie (bo akurat robimy inne zadanie), ale czegoś takiego, że mamy w dzienniku misję, której nie możemy wykonać z powodu innej, to sobie nie przypominam.

post wyedytowany przez Persecuted 2023-07-04 15:08:54
05.07.2023 14:57
A.l.e.X
20
odpowiedz
5 odpowiedzi
A.l.e.X
151
Alekde

Premium VIP

To jest gra na którą wieku fanów czekało pół życia. Duży kosmiczny sandbox a u nas na portalu jak zwykle problem bo 30fpsow. Niektórzy myślą że w sprzęcie za 3k MS potajemnie upchną 4090 ;) włącz VRR i masz 40 i to w zupełności wystarcza w 99% gier albo kup sobie wersję na PC ale na Boga nie jęcz tylko że na twoim zlomie coś nie działa bo masz dino komputer albo jak mistrzowie z steam maja 4090 i im nie działa bo dzbany ;)

04.07.2023 10:21
😁
1
Pulchniaczek
37
Pretorianin

"pomimo 30 kl/s na konsolach w produkcję gra się wyśmienicie"

Tak zwane kinowe doświadczenie xD Ale przynajmniej mówią wprost że na konsolach jest masakra.

04.07.2023 12:53
Kajzerken
13
odpowiedz
5 odpowiedzi
Kajzerken
70
Konsul

Brak 60 FPS na najnowszych konsolach zwiastuje wysokie wymagania na PC :/

04.07.2023 15:37
Ohydny Czerwonodupny Pirat
16
odpowiedz
Ohydny Czerwonodupny Pirat
72
Gracz raczej autystyczny

Naprawdę ludzie są na tyle głupi, że jeszcze wierzą w jakiekolwiek zapewnienia tego kłamczucha?

04.07.2023 11:16
Wronski
3
odpowiedz
Wronski
24
Generał

Limit 30 fps-ów w wersjach konsolowych okazał się kontrowersyjną decyzją, ale Todd Howard zapewnia, że mimo to w Starfielda „gra się świetnie” i pod względem wrażeń z rozgrywki jest to najprzyjemniejsza produkcja w dorobku studia.'

No a co mial powiedziec, ze gra sie jak w gowno ale i tak ja kupice?

04.07.2023 11:30
4
odpowiedz
7 odpowiedzi
zanonimizowany1289944
51
Konsul
Image

Creation Engine 2, czyli Creation Engine z 2011 roku z doklejonymi spojlerami, czyli Gamebryo z 1997 roku z doklejonymi kołpakami. Znam argument "jak coś działa to po co zmieniać?", ale w tym silniku większość rzeczy NIE DZIAŁA.

04.07.2023 12:51
xandon
12
odpowiedz
12 odpowiedzi
xandon
42
Generał

Potrafię to sobie wyobrazić, tzn. że faktycznie "gra się świetnie". Mam taką nadzieję. Gram sobie teraz w Fallout 4 i faktycznie gra się świetnie, dla mnie pod wieloma względami lepiej od sztandarowych arcydzieł niniejszego portalu. A przez 8 lat coś tam jeszcze musieli ulepszyć, poza przeniesieniem formuły do kosmosu i na 1000 planet x 10% oczywiście ;) Różnicę zresztą widać na pokazywanych gameplayach. To z jednym wielkim ALE, że F4 potrafi się nawet dziś często zawieszać, może to kwestia braku wersji next-genowej na konsoli, więc obawa o stan techniczny Starfielda pod tym względem też jest. Dlatego podchodzę ostrożnie. Z kolei jeżeli chodzi o klatki, to jestem tym szczęśliwcem, że 30 czy 60 klatek to po 2 minutach gry nie ma różnicy :-) Aż sobie na krótko przełączyłem Fallout 4 z 60 na 30, dla sprawdzenia co mnie czeka w Starfieldzie. Siłowa walka melee, taktyka, skradanie, a jak strzelać to tylko z rewelacyjnym V.A.T.S. i będzie dobrze. To, że niektórzy konsolowcy płaczą, bo nie dostaną tych 60 klatek to rozumiem, ale czemu nad naszą marną konsolową dolą najbardziej zawodzą PCMR , to nie rozumiem. Może dlatego, że podskórnie każdy czuje, że konsolowe 30 klatek może dać faktycznie stabilne i konsystentne doświadczenie, a z 60 i stanem technicznym na PC może być jak to zwykle ostatnio, czyli różnie... Nie wiem, jestem ciekaw pierwszych reakcji. Przynajmniej nikt nie płacze, że to wszystko przez Series S. No nic, życzę sobie i wszystkim, aby grało się świetnie, a liczba klatek tylko rosła. Po owocach, nie po słowach Todd'a poznamy.

04.07.2023 10:35
Bociek69
2
odpowiedz
2 odpowiedzi
Bociek69
44
Byle do Wiosny

Oj co czuje ze bedzie kolejny cyberpunk i zwracanie pieniedzy za wersje konsolowe.

04.07.2023 12:31
Ognisty Cieniostwór
😂
11
odpowiedz
5 odpowiedzi
Ognisty Cieniostwór
42
Senator

Kluczowa była optymalizacja silnika. Wynika to z tego, w jaki sposób działa system zadań w grze. Gdy rozpoczynamy misję, inne przygody nie są wyłączane. Wszystkie questy działają równolegle, co często prowadzi do chaotycznych i nieprzewidywalnych skutków.

Brawo. W końcu dogonili Gothica, który robił to już 22 lata temu xD

Limit 30 fps-ów w wersjach konsolowych okazał się kontrowersyjną decyzją, ale Todd Howard zapewnia, że mimo to w Starfielda „gra się świetnie” i pod względem wrażeń z rozgrywki jest to najprzyjemniejsza produkcja w dorobku studia.

Czyli Todd nareszcie przyznał, że ich gry od zawsze były technicznym barachłem. Trochę mu to zajęło, ale lepiej późno, niż wcale.

04.07.2023 12:00
😂
9
odpowiedz
1 odpowiedź
bolek2018
79
Generał
Wideo

Czy jak zwykle u beci już przed premierą zalatuje g##nem.

https://youtu.be/7tftY6YaZKA

post wyedytowany przez bolek2018 2023-07-04 12:09:15
Wiadomość Todd Howard chwali stary-nowy silnik Starfielda „gra się świetnie”