Kogo obchodzą jakieś twarze, ma się fajnie i satysfakcjonująco strzelać i mają być fajne widoczki z innych światów (planet).
Oświetlenie/cieniowanie jest poziom wyżej w wersji 2023, przede wszystkim prawie wszystkie elementy rzucają cienie, jak choćby włosy. W wersji 2022 wygląda, jakby cienie od włosów były statyczne (prebaked w teksturach). Również zasięg cieniowania i jego dokładność poszła w górę.
Jeśli ten poziom oświetlenia dotrwa do premiery, to będzie to naprawdę zacna gra (pod tym względem oczywiście).
No i co teraz koniec świata będzie czy co ? Jak czytam tego typu reakcje ludzi to się słabo robi, zrobili to co zrobili i tyle,nie podoba się to nie kupujcie i idźcie dalej ffs
To już się robi nudne. Tak, wiemy, że M$ i szeroko pojęty dział Xboxa w branży gier są obecnie "chłopcem do bicia" ze względu na niedopracowane gry tudzież ciągłe przesuwanie dat premier (w 2022 brak większej gierki dodatkowo nie pocieszał), ale podważanie każdego możliwego słowa i wszystkiego, co wychodzi od Zielonych poprzez klepanie schematycznych artykułów w stylu "kilku graczy z forum XYZ ma wątpliwości"... Może jeszcze napiszcie, że dla kilku osób Spider-Man 2 jest rozczarowaniem za zbyt mały przeskok generacyjny lub edycja kolekcjonerska "jest kontrowersyjna", ponieważ kilku osobom nie spodobała się niedopracowne szczegóły w figurce Venoma?
Poczekamy, zobaczymy, jak na razie tytuł zapowiada się naprawdę sensownie i będzie naprawdę wielki, niezależnie od stanu technicznego na premierę. BTW czekam jeszcze na stworzenie kolejnego pustego artykułu opartego na twórczości z Reddita i Resetery "30 FPS lock w GTA VI jest bardziej, niż prawdopodobny" ;)
Nie wygląda złe. Wygląda lepiej niż F76 co jest już plusem. Wszyscy gadają o optymalizacji, w sensie " optymalizacja tragiczna, bo powinno działać w 240Hz i 4K na moim gtx1060". Czemu wszyscy z ziemniakami zawsze marudzą na "optymalizację". Zmieńcie wreszcie sprzęt i grajcie. Gdyby ta gra miała grafikę z korytarzowego Dead Space Reamke, czy choćby z Star Citizena, to by zabrakło maści na bol pupy i gra by wyszła tylko na PC, wiec nikt by nie wyłożył kasy na produkcje. Cieszcie się ze zapowiada się świetnie w kwestii świata i imersji, wreszcie wychodzi cos co może być przełomem w grach z otwartym wszechświatem. Biedzimy grać w grę, a nie pixele i fps-y:)
Ostatnio ograłem trylogię ME w wersji LE. I bawiłem się cudownie. Dla mnie jak Starfield dowiezie to co obiecał + będzie fajna fabuła główna i przyjemne misje poboczne to Matkooooo Boskaaaa....
Gra na premierę na pewno będzie miała wady (dużo, dużo wad...), ale jeżeli dowiozą przynajmniej w aspekcie świata i jego eksploracji, nie zanudzając gracza toną generycznej zawartości z generatora, to całość będzie epickim przeżyciem dla fanów tematyki kosmicznej, choćby nawet oprawa była trochę drewniana.
IMO: ani downgrade, ani upgrade. Modele twarzy i ubiór - wyglądają podobnie, w jakości z 4/10. Co najwyżej pozmieniali kontrast scen, i oświetlenie postaci. Wygląda na to, że postacie mogą być najsłabszym elementem w jakości grafiki, w tej grze. Może to wina silnika gry, a może optymalizacja pod konsole.
Coś pogorszyli, coś poprawili. W ogólnym rozrachunku według mnie jest lepiej. Dużo lepsze oświetlenie i cieniowanie robi swoje.
Jedyne duże zmiany to nowy system oświetlenia i trochę kolor gradingu. Graficznie jest jak najbardziej upgrade, poza tym że postacie przy niektórych typach oświetlenia będą wyglądać trochę gorzej bo cienie na ich twarzach są teraz dynamiczne a nie statyczne.
Może i gorsza grafika ale będzie miała przynajmniej 30 fps.
Oświetlenie i cienie lepsze jak rok temu.
To jest efekt źle zrobionej globalnej iluminacji z którą moim zdaniem ich silnik gry sobie nie radzi. 2022 wygląda lepiej pod tym względem, osobiście nie lubię takich wypłowiałych czerni. Trzeba będzie modami na lepszy reshade popracować po premierze.
Nie mogę się doczekać premiery. Jestem ciekaw czy te wszystkie brednie które wygadują odnośnie gry, jej wydajności, są uzasadnione i będzie ona faktycznie tak rozbudowana jak ją przedstawiają.
Ciekawe czy będzie jeszcze downgrade na premierę bo gra nie trzymała stabilnych 30 klatek na ostatnim pokazie.
Spokojnie cała resztę naprawia modderzy, zamawiajcie preordery.
:D ktoś wierzył w tę pierwszą grafikę? XD żadna gra tak nie wygląda (chyba że skyrim zmodowany :D ) i nie wyglądałby tak Starfield
Rok temu klatki spadały poniżej 30 to musieli troszkę obciąć grafikę. Paradoksalnie to wina CPU i Xboxowy odpowiednik Ryzena 7 3700X nie wyrabia, ciekawe co będzie na PC
Raczej wygląda gorzej, trochę pogorszyli oprawę ale ciapnęli jakimś filtrem typu "mazu mazu"...
Balonik nadmuchany ale jak pęknie gówno się rozleje .