Cała kampania Diablo4 to niesamowite pokłady kryndzu:
- żarcie z KFC, obecnie chyba najgorszej sieci fastfood
- trailery z piosenkami pop w tle
- zachęcanie do oddawania pokłonów i wyznań wiary w Lilith na Twitterze
- jakaś plastikowa baba wyglądająca jak wygenerowana przez AI mówi aby pokazywać swoje porażki w grze
Via Tenor
Korpo, w której była wielka afera z molestowaniem w tle teraz szczuje cycem w reklamie...
Zdecydowanie za mały dekolt... I dosłownie wygląda jak wygenerowana komputerowo postać z tandetnych gier mobilnych :)
Pół internetu się bije o stop seksualizacji fikcyjnych postaci w grach, a tu wchodzi Megan cała na biało za kilkadziesiąt tysięcy dolców pokazuje prawie cały bufet
Reklama jak z tanich gier mobilnych. Gratulacje dla blizzarda będąc na dnie jeszcze z dumą biorą łopaty i kopią niżej...
Może niekoniecznie Megan Fox, ale sam zamysł mi pasuje. Kiedyś też uważałem to za dość niską formę reklamy. W sumie nadal uważam, ale...
W czasach gdzie bieliznę znanej marki premium zamiast szczupłej modelki reklamuje 150-kilowy bliżej niezidentyfikowanej płci babochłop, czy w reklamie maszynek do golenia firma sugeruje swojej grupie docelowej, że ma zapędy do molestowania kobiet, reklama ze skąpo ubraną atrakcyjną kobietą bez politpoprawnego podtekstu jest wręcz "odświeżająca". Nawet jeśli niespecjalnie pasuje do produktu.
To tzw. marketing cyckowy
Obejrzałem i żenada. Ale biorąc pod uwagę target tej reklamy, to pewnie faktycznie można to uznać za skuteczny marketing ;)
Będzie na GOLu felieton o tym że Blizz szczuje cycem i uprzedmiatawia kobiety czy nie? XD
Ale zakłamany ten Blizz, usuwa z gry gołe baby, a inne baby przerabia na babochłopy i tym podobne wytwory i cyk. Zero konsekwencji, bo zamiast białej laski z wielkim cycem powinna być trans murzynka z małym cycem i tęczową flagą. Teraz czekać na pozew za przedmiotowe traktowanie kobiet no i rasizm!
Jakby ktoś z wypowiadających się tutaj jeszcze nie wiedział, to ja tylko tak prewencyjnie naświetlę - nie jesteście targetem. Pewnie sam bym taką reklamę zaordynował, jakbym decydował o takich rzeczach i brał za to $$$.
Jak słabo, niby taki potężny marketing, ale i tak do tej pory było parę żenujące szmiry. Ale to tylko mądrzejszych graczy utwierdza w przekonaniu, iż oni chętniej wydają więcej kasy na marketing niż na samą grę i tym samym informuje, że gra mogłaby być lepsza, ale nie jest przez marketing. W końcu reklama z tą aktorką musiała kosztować krocie.
Niesamowite, że to jest ta sama firma, która jeszcze nie tak dawno w swojej grze zamieniała obrazy z kobietami na obrazy z miską owoców.
Fajna laska! Takie reklamy to ja lubię. Szkoda tylko ze postacie kobiece w grze wyglądają co najwyżej przeciętnie.
Czy autor tego newsa to 13-latek? Co tu jest niesamowitego w tej "reklamie"? Napompowane usta, filtr, że gładsza jest od aksamitu, prawie że cycki na wierzchu, jeszcze dochodzi do tego, że zero w niej emocji i ruchy jakby była sparaliżowana.
To już wiem na co poszła część budżetu przeznaczona na dopracowanie gameplay'u
Najpierw macie ból wiadomej części o to jak wyglądają żeńskie postacie w japońskich grach a teraz chwalicie marketing gdzie głównym rdzeniem jest cyc. Ustalcie jakąś wspólną wersję xD
No cóż, sex sells. Tak było, jest i będzie. Reklama może i niskich lotów, ale w ostatecznym rozrachunku okaże się skuteczna.
O fuj. Megan wygląda jakby się przebranżowiła do pornoli, a taka ładna była np. w transformersach.
Ta pani całkiem ładnie tu wyszła. Nie powiem, że nie.
Komentarze negatywne wystawiają jakieś bez żadnego powodzenia
Megan fox to się jarałem jak miałem 14 lat, i oglądałem pierwszą część transformerów.
Tak widzę tą ogromną kampanie marketingową Diablo 4 i aż jestem ciekawy, jak taka kampania przeniesie się na sprzedaż. Bo Diablo to jednak dość specyficzna gierka, raczej do specyficznego odbiorcy.
Pierwsze wrażenia z diablo miałem takie sobie, ale gram i gram i w sumie podoba mi się. Brakuje nieco poczucia potęgi, ale z drugiej strony, dzięki temu mogę wykonywać zadania które wcześniej pominąłem i nie są one zbyt łatwe. Moc w D4 zapewniają nie umiejętności czy poziom ale ekwipunek i jego modyfikatory. Jestem pewnie na dość wczesnym poziomie gry czarodziejką, wieczorem mam zamiar podejść do swojej pierwszej twierdzy. Początkowo żałowałem zakupu ale teraz mi się podoba, zapewni mi wiele godzin zabawy.
Co do reklamy, koncepcja jest spoko. Za stary jestem żeby mnie to zmusiło do zakupu, ale fajnie że do gry zachęca atrakcyjny produkt a nie jakaś wariacja.
W obecnych standardach reklama kulturka i przy okazji jak najbardziej pasuje do Blizza. Trochę przez mgłę ale WoW miał podobne reklamy tj. ich format (bo bimbałów nie kojarzę, ale bimbały do D4 z Lilith mi pasują akurat ;) ).
Dziś reklamy gierek to głównie są w mobilniakach i wiadomo jakie są - mózg się wywraca na drugą stronę. A tutaj może i trochę cringe bo właśnie te bimbały prezentowane przez kobitkę z plastiku ale mózg mi się na drugą stronę nie wywrócił wręcz przeciwnie, pomysł z publikowaniem swoich śmierci jest spoko. Spodziewam się filmików zgonów przez bugi albo na HC przez connection lost XD
Nie pokazuje,bo nie potrafią, jakby umieli to by dali Saszke dla +2 do kontrowersji xD
To wy pokazujecie prędzej, że piszecie byle co byle było, żaden gracz nie uzna tego za dobry marketing.
Cóż "poziom" marketingu jak z coda, choc nie ma się co dziwić ten sam wydawca..., choć powiem szczerze dawno żadna marka growa tak mnie nie nękała reklamami jak diablo, jeszcze brakuje aż otworze lodówkę i też ją tam zobaczę
Hu hu, ale ją zrobili. Prawie czterdzieści lam minęło jak jeden dzień, a tu wehikuł czasu jak się patrzy. Żadne tam Diablo 4, raczej Diablo 2. No góra 3.
Modę na zatrudnianie znanych osobistości w tego typu projektach rozpoczęło cd projekt red z cyberpunkiem. Wcześniej nikomu się to nawet nie śniło.
Moja żona też jest szczupła a ma większe i co najważniejsze...naturalne. Megan fajna była, ale teraz to sam plastik.
Szczerze mówiąc, to im bardziej Blizzard się stara tym bardziej mnie zniechęca.
Zaczyna mnie to śmieszyć. Czego by Blizzard nie zrobił, to lecicie po nim w komentarzach. Jakaś nowa moda na hejtowanie Blizzarda się wytworzyła, czy co? Co do samej akcji to świetna jak zawsze. Blizzard umie w marketing
Czy ona jest prostytutką i zachęca was do kupienie gry?
Jak ktoś uważa się za mężczyznę, a ma problem z cyckami - to niech lepiej sprawdzi czy mu się ten ślimaczek nie zawinął do środka i nie powstała muszelka...
Z przykrością konstatuję, że kobiety o imieniu "megan" czy "meghan" to wyjątkowo miałkie osoby o rozbuchanym ego.