Tyle fajnych newsów ostatnio było w necie na temat np. Tekkena 8 a na GOLu tylko Diablo i Diablo. Niedługo jak developer Blizzarda pierdnie na podcaście to będzie o tym news.
mam setny poziom wróciłem do pierwszego aktu i co
I nic moby będą pękać jak zapałki, bo tu poziom trudności gry jaki ustawiasz określa jak dużo dmg i jak dużo hp mają moby, a nie poziom postaci :P
Oto lista planowanych zmian
Brak wymaganego połączenia z internetem na PC
Brak mikropłatności
Rezygnacja ze wszystkich naleciałości MMO
Podsumowując dostaniemy żywe D1/D2 z nową historią i świetną grafiką!
spoiler start
Chcielibyście kurna co nie?!
spoiler stop
Premiera gry będzie zaledwie pierwszym krokiem na drodze balansowania klas. Możecie spodziewać się kolejnych aktualizacji, które będą modyfikować ten fundament Diablo IV.
Źródło: https://www.gry-online.pl/newsroom/diablo-4-beta-zaowocowala-zmianami-blizzard-slucha-graczy/z924b10
Dla mnie najgorsze co można zrobić to zmienić balans po wydaniu gry gdy już zaczynasz swobodnie posługiwać się wybranymi umiejętnościami nagle BUM i coś co sprawiało Ci frajdę zaczyna irytować.
Dziękuję za kolejny nius o Diablo. Dla nich tutaj wchodzę!
Skalowania nigdy nie lubiłem. Może w D4 się przekonam.
Dawno żadna gra mnie tak nie nakręciła. Ostatnią był chyba Hearthstone. Teraz czuję hype i taką chęć grania, że nie wiem czy znajdę czas na ogarnięcie swoich synów. Z jednym cisnąłem betę w koopie na ps4, więc przynajmniej ten nie przepadnie ;-)
brak wzmianki o naprawieniu nieograniczonego teleportu Wizzarda, więc pewnie zostało :)
nic też nie napisali o wcześniej wspomnianym QoL z osobną zakładką dla gemów w inventory, więc pewnie też zostanie po staremu.
Generalnie informacje mocno lakoniczne, bez konkretów o ile % coś zmniejszają, o ile % coś zwiększają itp.
Jest kilka dobrych zmian lecz jednak:
- Nic nie wspomniano o naprawie wycieków z RAM/VRAM - niepokojące.
- Nic o wyższym poziomie trudności (najlepiej aby dodano trzeci poziom trudności dostępny od startu) - grało się tak łatwo że aż nudnie.
- Nic o zwiększeniu poziomu skomplikowania i różnorodności lochów
- Nic o zmniejszeniu powtarzalności bosów w lochach
- Nic o zmianach w wyświetlaniu statystyk przedmiotów - chaotyczne rozłożenie i nie raz nie mieszczą się na ekranie i trzeba przewijać
Mam nadzieję że do premiery zajmą się chociaż niektórymi z wyżej wymienionych problemów.
Wygląda na to ze najważniejszego nie poprawią, czyli kamery, która jest za nisko ehh.
Z tymi wydarzeniami w podziemiach to pałkę przegli mocno. Z jednej skrajności w drugą (10 na 60%). Teraz jak wejdziesz do podziemi to prawie pewne będzie że zawsze pojawi się jakieś wydarzenie a gracze zaczną pisać że nasrali tych wydarzeń a wszystkie się powtarzają po 2 godzinach gry.
Gierka jeszcze nie wyszła, a tu taki lament. Będzie wiele patchów przed nami, nawet po premierze.
Level scaling w rpg to jakas kpina... zeby swiat i wszystko skalowalo sie pod ciebie... Ale wazne ze casual bedzie szedl przed sobie i bil sobie mobki nie zaprzatajac sobie glowy ekwipunkiem levelem skillami itp.
,, samotne potwory. Będą one wyszukiwać gracza, aby pomóc mu wykonać zadanie zabicia wszystkich,, Ciekawe samonaprwadzajace się potwory.
Żadnej wzmnianki o naprawieiu level scaling np, mam setny poziom wróciłem do pierwszego aktu i co spotykam warga też na setnym pziomie. Wogóle nie będzie czuć siły postaci i jaka jest potęzna nasz postać. A wystarczyło żeby Blizzard obniżył poziom warga do 95 pzoiomu.