Czekam na grę, oby była udana. Filmy zachęcają bardzo do zagrania.
Wydaje mi się, ze akurat walka pasuje do klimatu gry. Walczymy z robotami, które zapewne są dość odporne na wszelkie uszkodzenia i wiać, że to nie jest walka, którą możemy ciągnąć. Moim zdaniem obrazuje to asymetryczność sytuacji, przeciwnik jest silniejszy od nas i musimy mieć to na uwadze.
Mogliby wyłączyć ten Blur, bo gra wygląda gorzej, niż zapewne działa, za każdym razem jak porusza kamerą, to blur wygląda jakby klatki spadały do dziesięciu. W bezruchu nie jest wiele lepiej, ale jednak. Generalnie zapewne wyjdzie techniczny bubel, który za miesiąc czy dwa może zostać doprowadzony do stanu używalności.
Niektórzy wrogowie potrafią przyjąć na siebie – bez uszczerbku na zdrowiu – niesamowicie dużo ataków, podczas gdy inni padają jak muchy po jednym strzale
Źródło: https://www.gry-online.pl/newsroom/atomic-heart-na-nowym-14-minutowym-gameplayu/z323d28
Seria Borderlans, Doom eternal, fallout 3(w którego aktualnie gram. I albo wpadnie krytyczne, albo przeciwnicy(prawie każdy) jest gąbką na pociski) I mogę tu jeszcze napisać kilkadziesiąt tytułów, w którym występuje dane zjawisko. I jakoś nikt się nie przywalał. Chyba na tym polega gra. Słabi i silni i średni. Ale widać że gra przeszła przez piekło produkcyjny. Wygląda gorzej niż jak ją pierwszy raz pokazano. Wiele rzeczy wygląda gorzej. Ale i tak robi wrażenie. Problem w tym, że wygląda jak zbiór gier, tylko z innym skórkami, z swoimi pomysłami na ataki czy itp. Ale reszta to już gdzieś widziałem. Ba , nawet w jednym miejscu, mam wrażenie że wzięli miejscówkę z Dead Island albo Dying Light ;D Aż mi się przypomniała taka lokacja. No i jak paskudnie będzie to zoptymalizowane?
O jakości filmu...
spoiler start
Kodowanie i jakość tego filmiku pozostawia wiele do życzenia,
niski bitrate, do tego ktoś w Vegasie nie wyłączył "resample" albo zostawił włączony w grze motion blur, a kolorywyblakłe więc chyba film wyrenderowany z profilem ograniczonych kolorów.
Albo zwyczajnie, to kolejny reupload, za każdym razem serwis enkoduje taki film jeszcze raz, każdy kolejny re-upload to strata jakości.
spoiler stop
Co do gameplayu..
Niskie FOV, blur... eh wydajność miejscami nie powala.
Główny bohater będący gadułą to nie problem dla mnie, to też może być akurat taki fragment gry.
Przeciwnicy to nie złe gąbki, ale może to mieć wytłumaczenie w samym lore gry, w końcu walczymy z AI, robotami i inną machinerią.
Gameplay wyciekł z chińskiego kanału i jest z początku grudnia, więc nie jest taki "nowy". Mnie się nie podoba że w grze jest tak "cicho" - brak dźwięków windy, otwierania drzwi, brak jakiegokolwiek ambientu w podziemiach. Mam nadzieję że to będzie dopracowane do premiery
Oby wyszło w terminie bo nie ma w co grać.
Walka faktycznie zbyt długa jak na zwykłe mobki, których stale po kilka wyskakuje. Może bron zbyt słaba albo poziom ultra hard włączony. CIekawe że pistolet po kilku strzałach ubił cel a mega siekiera już nie.
Chyba już rozumiem narzekanie na angielskiego aktora głosowego, że niby ponoć za dużo gada. Trochę irytujące było komentowanie podczas walki stale czegoś.
Ciekawe czy będzie można otwierać skrzynie normalnie ręką, bo te kabelki magnetyczne to jak widać są receptą na wszystko.
Z każdym kolejnym filmikiem z tej gry, dziwnie spada moje zainteresowanie. Mam wrażenie, że to tylko będzie głupia gra pokroju seroius sam. Taki wielki miszmasz. Co do optymalizacji też mam wielkie obawy.
Tu jeszcze gameplay na chiński rynek, w końcu docelowo tam będzie największa sprzedaż, w lepszej jakości:
maks 24 fps? ....
Walka wygląda na strasznie absorbującą. Ile razy można walczyć z tak odpornym przeciwnikiem.
Ładnie wygląda, szkoda że tak mało fps'ów generuje. Gdyby nie geneza tej produkcji na pewno dałbym jej szanse.
Jest jakiś gameplay na XSX/ PS5 w 60 klatkach? Bo coś obawiam się o optymalizację.
No i faktycznie frustrująca ta walka się wydaje. Na wcześniejszym gameplayu z bossem-kulą walka też trwała dobre 15 minut a nie ma nawet pasków życia żeby wiedzieć czy w ogóle te nasze ataki coś dają.
Jak już większość tu zauważyła optymalizacja to będzie dramat. A jak do tego dojdzie Denuvo to już dopiero będzie jak z Gotham Knight albo gorzej.
Właśnie tego się obawiałem jeśli chodzi o walkę i pal licho że przeciwnicy to gąbki na pociski, ale już same starcia są jak by to rzec "bezpłciowe" zwłaszcza to uderzanie siekierą która przenika przez wrogów przez co gracz po prostu nie czuje się żeby zadawał komukolwiek jakikolwiek obrażenia, z niektórymi broniami jest lepiej ale nie idealnie, przydało by się tutaj więcej mięsa, co na plus to fajnie rozbudowana eksploracja, ale jeśli na każdym kroku będą nas atakować tuziny wrogów to to też w pewnym momencie zacznie frustrować
Ogra się w gamepass.
Ruska gra? Tanksy są Łukaszenki z Białorusi i co banują ta grę? Nie graja dalej, więc skończyć z hipokryzja.
Ukraińcy to trz Naród kochający UPA i nigdy nie przeprosili za masowe mordy na naszych rodakach i jakoś też ich nie bojkotujemy tylko kosztem własnego dobrobytu utrzymujemy.
Grajmy w to co chcemy i oddzielmy politykę bogaczy, którzy wywołują wojny dla swojego interesu od gier.
Ja tam w ciągu swojego życia wiele skorzystałem na ruskich programistach i crackerach. 7zip używam druga dekadę i używać dalej będę i mam w d.pie co klakier bogaczy z Davos o ruskich nawija.
Ruski,Niemiec i Ukraniec z perspektywy Historii Polski to siebie warci mordercy siebie warci, ale trzeba żyć dalej.
Jak komuś przeszkadza ruska gra to czemu nie przeszkadza mu ukrainska czy niemiecka (Gothic, Elex)? Trzeba się wyleczyć z obwiniania gier za decyzję bogatych, bo to oni wywołują wojny, biedni walczą na codzień o chleb, a nie ziemię sąsiadów.