Nie lepiej te wszystkie nagrody przyznawać w styczniu następnego roku?
Wiele tytułów wychodzi w listopadzie, a o grudniu nawet nie ma co wspominać.
Od lat ten sam bezsens.
Gdzie jest God of War: Ragnarok? Nominacje do nagród ogłoszono w październiku tego roku. Dlatego God of War: Ragnarok nie mógł się zakwalifikować do tegorocznej edycji Golden Joystick Awards.
Czy ja czegoś nie zrozumiałem? Przecież nowy GoW został nominowany do nagród i zajął drugie miejsce w kategorii GOTY.
Gry roku...ale tylko gry, które wychodziły do października.
Totalny bezsens. Albo podsumowanie całego roku 2022 albo 10 miesięcy tylko.
Kto na takie idiotyzmy wpada?
Najlepsza fabuła : Horizon: Forbidden West
Co!??? Gra której nie ukończyłem bo była tak nudna że nawet powtarzalnych dialogów już miałem dość ... i zostaje jako gra z najlepszą fabułą. To są jaja ...
To już Stray miał lepsza fabułą a był tylko indykiem w porównaniu z dużą produkcją.
Niezmiernie będzie mnie cieszyć każda nagroda dla gry roku dla Elden Ring.
Sądzę, że zdystansuje konkurencję bardzo mocno wbrew temu co sugerował mistrz Alex pisząc, że Ragnarok pokaże mu plecy.
Zarówno Witcher 3 i Elden Ring to dla mnie action RPG jakie miałem w sferze marzeń od dekad jak taka gra powinna prezentować się grając w rozmaite RPG w latach 90'. Wtedy nawet nie sądziłem, że taka koncepcja będzie zrealizowana w grach video. Piękno w najlepszym wydaniu. Wesołe i dzikie szaleństwo. Urocza, beztroska zabawa. Przepiękne i magiczne. Mistrzowskie zakończenie pasji chwytające za serce. Arcydzieła wielkiego wizualnego piękna, gdzie atmosfera jest elegijna, a partytura muzyczna jest wyjątkowo melodyjna. Wspaniały kawałek wizualnej ekspresji. Wiele można zarzucić im, ale są to gry również niegrzeczne w swej wyjątkowości, gdzie widać styl, pasję, artyzm twórców.
Elden Ring to pewnie nie tylko gra roku ale i dekady, to wyróżnienie w żaden sposób nie dziwi.
W sumie każdy ze zwycięzców w każdej kategorii to jedno wielkie XD, czasami są wręcz jak ironia tego, za co jest nagroda, bo prezentują sobą poziom dosłownie kandydata do antynagrody w tej kwestii, więc nic dziwnego że przehajpowany crap zebrał ich kilka.
Spodziewałem się trzasku pękających dup w komentarzach i się nie zawiodłem. Jak zwykle te same trolle, i jak zwykle to samo ujadanie na brak fabuły czy otwarty świat. Fabuła jest i to bardzo dobra, po prostu nie jest podana w postaci cut-scenek, więc już za trudno dla niektórych XD Otwarty świat zwiedza się genialnie, a samą rozgrywkę można maksymalnie uprościć stosując odpowiednie buildy i bronie. To są najbardziej casualowe i elastyczne soulsy jakie powstały, mnogość buildów i sposobów przechodzenia gry przytłacza. Gra ma wszystko co jest w grach najważniejsze, w tym przede wszystkim uczciwy i dający satysfakcję gameplay, którego po prostu trzeba się nauczyć. Zabawne, że na tym portalu jest tyle wycia jak to gaming upada, jak to gdy są na maxa uproszczone i same się przechodzą, i że kiedyś to było a jak dostali grę, która właśnie stawia na gameplay i wcale nie jest trudniejsza choćby od starej Contry na pegasusa, to wyją, że za trudne. XD
Najlepsza fabuła: Horizon: Forbidden West - LOOOOL
Najlepsza gra wieloosobowa: Elden Ring - Papierowe serwery z ograniczonym MP.
Najlepsza społeczność gry: Final Fantasy XIV Online - Banda toksycznych i zboczonych weebów
Najbardziej pożądana gra: Legend of Zelda: Tears of the Kingdom - Chyba dla psychofanów i dupolizów Nintendo.
Najlepsza gra tego roku na PC to bez wątpienia Total War Warhammer 3, a nie jakiś Monkey Island. Jak zwykle strategie zupełnie pominięte.
Elden Ring i Stray dostały nagrody więc jestem zadowolony. Szkoda, że nie doceniono też Plague Tale Requiem oraz Teardown, też zasługiwały na nagrody.
Co za śmiech na sali, najlepsza gra na playstation to Stray, gdzie obok masz Horizon: Forbidden West i nowy god of war,
który swoją drogą w kwestii fabuły pokonuje Horizon: Forbidden West o kilka długości.
A na dokładkę Return to Monkey Island jako najlepsza gra na pc, czyli bieda gierka, która nikogo nie obchodziła.
Naprawdę nie mieli już co nagrodzić? Rozumiem, że nie chcieli nagradzać portów z playstation, ale na pc wyszło w tym roku masa świetnych gier.
Dobra, trzeba czekać na the The Game Awards.
Prawidłowo
Dla mnie jako fana FS szkoda tylko, że nikt nie wspomniał i nie wspomina o mega powtarzalności w Elden Ring, przeciętnej grafice i tego, że do dzisiaj nie ma czegoś tak podstawowego, do ogarnięcia ''w pięc minut'' jak wspomaganie monitorów ultra wide gdzie gracze do dzisiaj po Dark Souls, Dark Souls 2, Dark Souls 3, Sekiro muszą się ratować modem. No nikt k.rwa prawie nie mówi głośno o takich niuansach w mediach growych, na you tubach gdzie sa tysiące filmików z Elden Ring:)
Sandbox bez fabuły grą roku. Nie dziwne, że gaming upadł na łeb na szyję. Nieważne, że w tym roku wyszły co najmniej cztery lepsze gry ale co tam . A najlepsza fabuła zamiast The Quarry to z innego powtarzalnego sandboxa. Bosh
Spodziewałem się jeszcze większego płaczu na Elden Ring od ludzi, którzy nigdy nie grali, bo gra wymaga więcej niż bezmyślnego klikania.
Najgorsza gra od FromSoftware zostaje grą roku, to tylko pokazuje jaka posucha panuje na rynku.
Jestem zadowolony, bez zaskoczenia. Elden Ring to moja gra wszechczasów i #1 Ultimate Game of the Year. Xenoblade Chronicles 3 to też rewelacyjne arcydzieło, które uwielbiam i #4 Ultimate Game of the Year, szkoda że nie #2. Wbrew płaczącym złośliwcom Najlepszy projekt wizualny dla Elden Ring :-) Od ponad roku gram prawie wyłącznie w produkcje FS i okazuje się, że to studio roku :-) Tak, oczywiście czekam na nową Zeldę TotK. Przed Elden Ring to Zelda BotW była moją najlepszą grą ever ex aequo z Xenoblade Chronicles 2. W sumie nie wiedziałem, że jestem takim maistreamowym graczem, zawsze mi się wydawało, że siedzę w jakiejś niezrozumiałej niszy ;-) No i mamy rewelacyjny rok!
Ultimate Game of the Year:
1) Elden Ring
2) God of War Ragnarok
3) Horizon Forbidden West
4) Xenoblade Chronicles 3
5) Return to Monkey Island
Najlepszy projekt wizualny: Elden Ring
Studio Roku: FromSoftware