Nawet nie chce mi się czytać uzasadnienia tej decyzji bo jakie by nie było to jest głupie . Mamy 2022 nie 2002 i 60 fps to powinien być ustawowy obowiązek w kazdej grze
PS5 i Xbox Series X nie udźwigną Gotham Knights w 60 fps
Śmiechu warte, gra wygląda jak Arkham Knight (albo nawet i gorzej), które działało na podstawowym PS4 i XONE, a tutaj niby 60fps nie wyciagnie nawet w FHD na nowszych konsolach? xD
A co do komentarzy wyżej, ludzie nie są zdziwieni dlatego bo KĄSOLOWCY MYŚLĄ ŻE BĘDĄ GRALI W 60FPS, tylko dlatego bo ta gra wygląda jak coś z poprzedniej generacji, więc stąd zdziwienie że obecna generacja wyciągnie tylko 30 klatek
Liczę, że w GOLowej recenzji zwrócicie uwagę na te innowacyjne i wymagające elementy gry, które usprawiedliwiają taki obrót sprawy.
No niestety... na horyzoncie mamy serię kart RTX 4 tysiące, a konsolowcy nadal myślą, że do końca generacji będą grać w QHD w 60 klatkach.
Co to za debilne tłumaczenie że przez co op konsole nie uciągną więcej niż 30 FPS. Jakoś masa gier multi z wielkimi mapami działa w 60 FPS a oni mają z tym problem.
Coś czuję że trzeba będzie mieć niezłego PCta żeby w to zagrać.
Next-gen, który nie wyjdzie na stare konsole ale wygląda gorzej niż 7 letni Arkham Knight i tylko 30 klatek na nowych konsolach? Wstydziliby się to wydawać.
Absurdalne komentarze, że na horyzoncie karty graficzne za 10tys złotych więc konsole teraz będą w 30fps chodzić. Ta gra nijak się ma do potężnych nowych kart graficznych. Wygląda biednie, mechaniki skopiowane od Rocksteady. Dodali tylko coop. Spierdzieli optymalizację po całości, tym bardziej że robią to na unrealu 4ce. Wstyd po prostu zrobić grę w 2022 która działa w 30fps xD
Ta gra będzie chodzić na UE4? Jeśli tak, to niezły kabaret, tylko mało śmieszny... Powinni się spalić ze wstydu, za taki blamaż.
Po prostu im się nie chciało przysiąść do optymalizacji. Na obecnych konsolach zdaje się każda wymagająca gra ma tryb wydajności i jakości. Nie ma żadnego usprawiedliwienia dla twórców.
Czytaj - jesteśmy partaczami, którzy nie są w stanie poprawnie zoptymalizować naszej gry, a więc z trudem dajemy wam te 30 klatek i jakiś z palca wyssany powód.
Absurdalna decyzja, że nie będzie możliwości wyboru. Dla osób, które wolą grać solo tryb wydajności powinien być dostępny. To niestety dyskwalifikuje tą grę. Mam nadzieję, że gra będzie klapą finansową za tak głupie decyzje
Chyba też poświęcili grafikę stawiając na te ogromne miasto. Skoro gra wygląda gorzej od Arkham Knight sprzed 7 lat ;D Gra chyba zdobędzie nagrode Bubla Optymalizacyjnego 2022.
Problem wynika z optymalizacji, a nie z samej mocy obliczeniowen urzadzenia na ktorym odpalamy. W sensie sa lepiej zroiobe i ladniejsze tytuly ktore dzialaja duzo lepiej i nie ma zajakniecia. PC nadrabia moc, ale to tez zly trend, koedy jestesmy zmuszani do zakupu drozszego sprzetu, bo producentowi nie chce sie optymalizowac gry :) i kolo sie zamyka, a my placzemy i kupujemy karty graficzne w cenie 3 konsol, zeby zagrac w 60fps
Pusty, martwy świat i co-op to nie są wymówki.
Zwyczajne lenistwo twórców, nic zresztą nowego bo termin "Optymalizacja" już dawno został zapomniany.
TESO na X'ach lata w 60fps bez problemu, a to pełno wymiarowe MMORPG z pełną ilością graczy, NPC, mobów, logiki i skryptów.
Według twórców, PC jest jedyną platformą gdzie mamy RZEKOMO zobaczyć 60fps.
Znając życie gra domyślnie będzie zamknięta na 30fps i będzie trzeba grzebać w plikach konfiguracyjnych, nie takie cuda na kiju widzieliśmy już.
To wygląda na jakieś zaplanowane działanie. Już poprawione modele z poprzedniej generacji - PS4Pro i XOX - oferowały gry w 4K albo prawie 4K, najczęściej w 30fps, czasami więcej. Teraz mamy sprzęt 3-4 razy wydajniejszy i nadal jest problem żeby osiągnąć 4K/60. To są kpiny, wmówili ludziom że 4K to standard, coraz częściej bredzą o 8K a gry w FHD żeby mieć porządną płynność. RT daje narzut do 40% obciążenia GPU i mamy to co mamy, ładne cienie i odbicia świateł w kałużach ale w 30fps bo więcej się nie da. Za kilka lat wyjdzie PS6, 3 razy wydajniejsza od 5 i nadal będzie 4K/30 bo stworzą jakieś nowe RT byle tylko uwalić GPU niepotrzebnymi bajerami, które dostrzega z 5% odbiorców.
Niezły techniczny badziew z tego musi być. Powtórka z premiery Arkham Knight na PC?
Dziwne żeby ktoś kto kupił konsolę oczekiwał 60fps w każdej grze. Jeszcze to nie ta generacja.
Przecież to wygląda gorzej i bardziej sterylnie niż poprzednia część xD śmiech na sali
xKoweKx ___>za pc-towy porcik Arkham Knight odpowiadało studio Iron Galaxy, co ciekawe to właśnie studio jest odpowiedzialne za porcik Uncharted na PC, natomiast za wersie konsolowe odpowiadało Rocksteady, natomiast Gotham Knights jest tworzenie przez ludzi z WB Games Montréal odpowiedzialnych za Arkham Origins który też na premierę nie grzeszył dobrym działaniem i co ważne PR tamtej gry tez nie był zbytnio ona wysokim poziomie zwłaszcza kiedy twórcy wprost powiedzieli ze nie będą już więcej naprawiać gry bo ważniejsze jest dla nich wypuszczenie DLC
PS a za PC-towy port Gotham Knights odpowiada QLOC...a sam port będzie posiadał Denuvo
Miałem kupić w piątek po pracy. Teraz to sobie poczekam na solidną obniżkę, bo za takie coś nie zasługują na 300 zł.
Jest to jedynie PRowe pierdzielenie. Mydlą graczom oczy tłumaczeniami z tyłka, a tak na prawdę dali dupy z optymalizacją i trzymają się z góry założonych terminów mimo, że gra to techniczny chłam zamiast opóźnić premierę. Czyżby CP miał konkurenta w kategorii skopanej optymalizacji? Anulowali wersję PS4 i Xbox One po to aby dać "The best experience", a teraz to? XD żenada.
Jakoś specjalnie mnie to nie rusza. Skoro wiadome było, że to ma być typowo pod rozgrywkę wieloosobową, to uznałem, że nie warto. Z reguły takie gry tracą na jakości i tyle.
Nie powiem, nawet myślałem o kupnie tej gry. No ale skoro takie jaja odstawiają, to ja podziękuję.
Widzę PC MR w natarciu. Oczywiście, ze każdy normalny człowiek pójdzie kupić rtx4xxx żeby grać w jakiś badziew w 60 fps xD po tych materiałach logiczne jest, ze ta gra to bubel i od strony technicznej jest spartaczona ale to wina konsol bo nie udźwigną xD większość z was się zamieniła chyba ch**** z rozumem
O wiele wiele ładniejsze gry i to z otwartym światem działają bez problemów w 60 fps
A gdzie dynamiczne 4 k a gdzie 2k wolałbym 60 klatek. Dla mnie ten tytul odpada wiec
Szkoda że gry nie wychodzą na ps4, jak widać nowe też nie zapewniają nie wiadomo jakiej jakości. A w starej generacji wystarczy nie dawać tych zbędnych ray tracking opcji.
Przecież ta gra nie będzie miała nawet lokalnego coopa więc nie potrzebuje więcej zasobów jednej konsoli, co to wogóle za debilne tłumaczenie. Przeważnie staram się bronić twórców w podobnych sytuacjach ale tej po prostu się nie da xd
Powiadam Wam powtórzy się sytuacja sprzed 7 lat na premierę Batman: AK - wycofają bubel ze sprzedaży bo będzie nie grywalny. Ta firma tak ma - skopana implementacja Denuvo i do przodu... byleby kasa płynęła strumieniami.
Śmierdzi to nieudolnością twórców a nie jakąś skomplikowaną technologią...
To jak im to działa na PC? Przecież w obecnej chwili większość komputerów jest dużo poniżej wydajności nawet PS5 o Xboxie nie wspominając (przypomnę, że dalej najpopularniejsza kartką jest GTX 1060 a łącznie 31% wszystkich użytkowników nie przesiadła się jeszcze nawet na jakikolwiek model RTXa, do tego ponad 70% osób nie ma procka mocniejszego niż i5).
To co, na PC zmuszą graczy do grania w 30 FPSach (co na PC jest niegrywalne w dzisiejszych czasach) czy jednak istnieje opcja redukcji wymagań?
Z resztą śmierdzi bublem na kilometr, skoro zostało mniej niż 6 dni do premiery a oni nawet nie podali zalecanej konfiguracji na Steamie, tylko minimalną dla 60 FPS w najniższych ustawieniach.
Ha ha ha ha, biedna gierka, pewny niewypał, a ci jeszcze dobili gwóźdź do trumny taką wieścią. :D
To co czas na PS5 Pro i Xbox SXX? ?? Najlepsze jest to, że informacja wpływa tydzień przed premierą, ale jak ktoś zakupił pre-order cyfrowy i miał jeszcze szanse zwrócić to tak rozpoczynając pre-download jak zazwyczaj dają tydzień przed, to już ma po zwrocie ??
Ciekaw jestem właśnie ile ludzi teraz cofnie jakiś zakup pre-order pudełkowej wersji albo nawet cyfrowej jak im się jeszcze udało. A tak poza tematem trochę konsolowym, odpowiedź dlaczego nie podali jeszcze zalecanych wymagań do wersji na PC...bo zalecana karta dopiero miała swoją premierę??
Lol, gra akcji w 30 litości :) To ile będzie na one S? 720p? Oby się przejechali na tym. Osobiście gram zawsze w 60 jak jest wybór, podczas gry nie widzę różnicy. Coop mam głęboko (poza kanapowym) gram zawsze sam, a gra wygląda jakby spokojnie mogła wyjść na poprzedniej generacji. SkillUP grał w to i mówi, że wygląda gorzej niż Arkham Knigt.
To chyba pierwsza gra na xbox series x i ps5,ktora po premierze konsol nie bedzie miala 60 fps.Jedno jest pewne,ja napewno w nią nie zagram w 30fps.Jaja sobie robią??
Ktoś mi wytłumaczy co jest tak niesamowitego w tym coopie? Jakież innowacje wprowadza do branży gier, że nowe konsole mają za mało mocy aby uciągnąć grę w 60fpsach? Coop jak każdy inny...
Brak 60 fps na konsolach, brak crossplayu (w grze stworzonej z myślą o kooperacji) - straciłem jakiekolwiek zaciekawienie tym tytułem.
Za te zagrywki powinno się zbojkotować zakup i czekać... Podobna sytuacja była z Batman AK wcześniej jak ludzie otrzymali g które nie nadawało się do niczego, produkt wycofali ze sprzedaży i były problemy ze zwrotami kasy. Cena jest chora za tak niedorobiony produkt wyglądający i działający jak co najwyżej wersja beta. Wstrzymajcie się z zakupem co najmniej 1 miesiąc dla waszego dobra żeby nie było płaczu jak 7 lat temu. Druga sprawa to widac powtórkę z rozrywki. Pewnie część z Was nie pamięta ale na premierę Batman AK również był wydany z blokadą na 30 FPS !
W tym momencie ta gra jest dla mnie skreślona nawet jeśli trafiłaby do Game Passa i mógłbym ograć za darmo. 30 FPS to nie granie
To ja mam teraz dwa pytania.
Gra nie wychodzi na starą generację więc ograniczeń względem nowej nie powinno być żadnych.
1) Aktualne konsole są za słabe aby uciągnąć dobrą grafikę+ 60 klatek?
2) Czy może jest to nieudolność twórców?
Podsumowując, ja osobiście nie zamierzam grać w żadną grę na konsoli w 30 klatkach bo po prostu oczy krwawią.
Nie, to jest właśnie ta generacja.
PS.
Sprawdziłem na jakie platformy ma wyjść gra, i na profilu gry widnieje napis "xbox one/ps4 anulowana". Chyba wszystko jasne, nie trzeba tutaj jakiegoś wybitnego analityka aby stwierdzić, że gra było tworzona także na starą generację, ale w trakcie coś nie pyklo i stwierdzili, że wydadzą tylko na nowe konsole. Niestety pewnie na tym etapie już nie można było zoptymalizować gry pod kątem nowych konsol. Przynajmniej ja tak to widzę.
Winny co-op? To dać opcje wyłączenia go i wówczas z automatu niech gra podnosi fps do minimum 50.
Gra idealna do gamepassa.
Zastanawia mnie ile osób z tu komentujących ma w kompie coś lepszego od RTX 2060.
Nowe konsole powinny wychodzić razem z premierą nowych kart graficznych. Wtedy miałoby to wydajnościowy sens.
Najbardziej mnie bawią komentarze Musztardowców co siedzą na 1060 a gadają o 40xx i tym, że konsole nie dają już rady xD