Trzy misje poboczne
Plany na przyszłość
- całkowicie przerobiony system policji (np. będzie można mieć do czynienia z MaxTac),
- bardziej immersyjne Night City;
itd.
To mi się podoba, że nadal naprawią i rozwijają Cyberpunk 2077 coś na wzór No Man's Sky. Cyberpunk jest wyjątkowy i ma potencjał, że szkoda jest zmarnować i porzucić. Oby tak dalej.
Via Tenor
No więc... nie jest źle:
- nowy quest, który zapowiada się ciekawie (zaraz chyba wypróbuję)
- transmog (wreszcie!)
- przymierzanie ubrań w sklepach
- zmiana wyglądu u ripperdocków
- crossplatformowe zapisy gier
- 11 nowych broni
- dodatkowe zlecenia
- dodatkowe sekrety ożywiające miasto
- "Roach Race" na maszynach na zagrania
- REDmod!
Ale nie jest też dobrze: dopiero w następnych aktualizacjach ma być wreszcie poprawny system policji, walki w samochodach, rozwoju postaci. Ale cieszy fakt, że nad tym jednak pracują.
A rozszerzenie wygląda znakomicie na trailerze (deweloperzy obiecują, że będzie na poziomie rozszerzeń do "Wieśka").
Tylko czemu, do jasnej cholery, ta aktualizacja ma ponad 60 GB!?
Błąd. Przerobienie systemu policji i przerobienie walki z pojazdów, a raczej jej dodanie będzie w przyszłej większej aktualizacji.
Przez kilkadziesiąt godzin grania miałem do czynienia z policją przez chwilę bo przez przypadek potrąciłem przechodnia czy coś w tym stylu. Dlaczego to jest taki priorytet dla wielu graczy? Szkoda, że cdpred musi się tym zajmować... szkoda czasu.
Nowy tryb graficzny 60 FPS na Xbox Series S...
Matko nawet sam nie wiedziałem jak tego bardzo potrzebowałem.
Niby przeszedłem na PS4 i na Series S ale w 60 klatkach czuje się jak bym w nową grę grał.
Ale bedzie boldupienie posiadaczy cybera na poprzednia generacje, że nie dostana dlc.
Nie jest źle. jest parę konkretów ale bez szaleństw. Teraz jeszcze czekać na patchnote z listą wszystkich zmian. Przy 1.5 ostatecznie do gry trafiło więcej zmian niż zapowiedzieli na streamie.
Oczywiście najwięcej zapowiedzieli na "kiedyś". Mają być jakieś daleko idące zmiany w systemie policji i strzelania z auta. Brzmi to fajnie, pytanie jak wyjdzie w praktyce bo to nie pierwsza super zmiana którą zapowiadali.
Dodatek wygląda w porządku aczkolwiek dużo nie widać. Fajnie, że ściągnęli Keanu bo to oznacza, że mieli możliwość tworzenia nowej zawartości dziejącej się jeszcze przed końcem gry. Nie zapowiada się jakby mieli diametralnie przerobić podstawkę, ale kto wie...
Nie wierzę w to jakoś specjalnie ale może się jeszcze okaże, że od premiery Edgerunners czeka nas dość intensywne promowanie gry ze strony REDów i do premiery dodatku będziemy w miarę regularnie dostawać patche i dlcki. Zwłaszcza, że skoro odpuszczają sobie past-geny to jest szansa na naprawdę sporo zmiany. Miejmy tylko nadzieję, że dodatkowa moc konsol nie zostanie zmarnowana.
Na PS5 wyskoczyła mi aktualizacja 11Gb, a na Series X 40Gb. "Kraken" działa znakomicie. Akurat jestem w trakcie przechodzenia gry na PS5 (może splatynuje) więc akurat zrobię sobie postać pod dodatek :)
Na Gogu 12,5GB.
Miałem nadzieję, że zagram w edycję z dodatkiem na PS4 PRO, a tu jednak nie. Szkoda, mowi się trudno. Pogram jeszcze w to, co mam, na PS4, a może za rok przesiądę się już na next gena.
"Trzy misje poboczne, jedenaście broni (sześć palnych oraz pięć do walki w zwarciu) i inne przedmioty, a także „easter eggi” inspirowane anime Cyberpunk: Edgerunners."
Przecież tam nie ma sensu używać innej broni niż Burya która na hardzie wszystko ma na strzała, przez ściany.
Ale po co easter eggi do serialu który jeszcze nie wyszedł? Nie lepiej w takim wypadku zrobić powiązania lub elementy serialu w grze skoro, patch wyszedł przed serialem. Podobają mi się odniesienia ale raczej ich nie zrozumiem i nie za bardzo inni też skoro dostęp do serialu mają teraz recenzenci.
Trochę pograłem wczoraj na 1.6...
Transmog na plus, choć i tak paraduję cały czas w jednym zestawie ubrań, bo inne wydają się wyjątkowo obciachowe. Poza tym widzę V tylko w czasie jazdy motocyklem.
Nowe zlecenia: takie sobie. Nic specjalnego: dotrzyj na miejsce, zabij kilku gości, zabierz przedmiot, wróć. Bez jakichś ciekawych dialogów czy zwrotów akcji.
Nowa misja: dopiero zacząłem, więc jeszcze się wstrzymam z oceną.
I tyle jakichś widocznych zmian.
"Ożywienia" miasta na razie nie zauważyłem. Żadnego nowego sekretu nie znalazłem (pewnie musiałbym zagrać od nowa). A nowa broń czy kurtka mnie raczej nie interesują (i też ich nie znalazłem).
Tak jak sądziłem, nie było sie co nastawiać na większe patche teraz, większość rzeczy które mieli załatać raczej już załatali, reszta sięga głęboko kodu gry i się jej nie da zmienić
Ma być jeszcze większa aktualizacja, a potem pewnie wyczekiwane DLC które zapowiedzieli, ciekawe że nie na poprzednią generację konsol, może to i dobrze...
Sam dodatek prezentuje się cholernie ciekawie, i osobiście nie mogę się doczekać żeby w to zagrać, ale obawiam się niestety że troche na to poczekamy, fajnie byłoby zobaczyć ten dodatek w 1 połowie 2023, ale z drugiej strony CDPR niech lepiej dopracuje co musi dopracować, dodatki fabularne i późniejsza edycja kompletna z tymi dodatkami to ich szansa na ''odkupienie''
Nie liczę już na żadne poprawki i usprawnienia, trzeba było to robić wcześniej. Teraz czekam tylko na dlc, trailer jest fajny, mam nadzieję że zarobią na tym wystarczająco żeby to nie był jedyny dodatek
"Usunięto błąd, w wyniku którego nie można było podnieść łupów z dronów" - czekam na naprawę tego banalnego buga od premiery. Takie tam 22 miesiące :)
" Wartość monetarna przedmiotów umieszczonych w skrytce będzie teraz poprawnie określona w opisie." - to tak samo, statystyki broni kasują się po jakimś czasie leżenia w schowku i są przeliczanie od nowa po wyjęciu.
"Zbalansowano karabiny snajperskie. Po zainwestowaniu w ten archetyp broni, gracz za pomocą karabinu snajperskiego będzie w stanie wyłączyć wroga jednym strzałem." - ja jak grałem snajperkami wolnostrzałowymi (3-4 naboje w magazynku) to headshot zawsze zabijał.
"PC - Dostosowano presety ustawień graficznych, aby zapewnić wyższą jakość" - i mniejszą wydajność? Nie zapomnijcie o tym przy porównianiach 1.5 vs 1.6...
Grube miesiące czekania i nadal nic konkretnego.
Wooho, nowe fryzury! A czy dalej będą one przypisane do konkretnego typu ciała, czy może wreszcie pozwolą na swobodne używanie niezależnie od tego czy gramy kobietą/mężczyzną/postacią niebinarną?
(Tak bardzo mnie to irytowało, "pełna swoboda" w innych kwestiach personalizacji, ale wymienne używanie fryzur to już za dużo - a męskie fryzury w CP77 są obrzydliwe)
Co do samej aktualizacji, ot 4 liter nie urywa, jednakże rozszerzenie zapowiada się ciekawie, może nawet lepiej niż podstawka.
najważniejsze na ten moment rmod / jest szansa że obudzi to trochę społeczność i gra odżyje.
Jak dla mnie sam świat przedstawiony w tej grze ma potencjał na kolejną pełną fabułę i to praktycznie bez jakichkolwiek zmian w mapie, może poza nowymi miejscówkami... Całkowicie nową przygodę, ale taką dziejącą się równolegle do tego, co można przeżyć w podstawce. Jednocześnie - bardziej klasyczną. Johny Silverhand jest spoko, ale tylko na jedno przejście jak dla mnie. Wolałbym móc sobie samemu wybrać towarzysza i zbudować z nim relację. Wbrew pozorom, Cyberpunk 2077 dał mi szalenie mało wyborów do wybrania jak na grę z gatunku action RPG.
I metro. Naprawdę pragnę przejechać się interaktywnym metrem po Night City.
Te ''plany na przyszłość'' to powinny być już teraz wraz z wersją 1.6, aktualizacje wychodzą co około pól roku ale (poza wersją 1.5) nie są zbyt duże..
P.S. Dwa lata żeby naprawić policję.. nie no xD
Jakby zrobili żyjące miasto, zaawansowane interakcje z NPC, zdarzenia losowe, np, porwania, akcje ratunkowe (tej korpo medycznej z 1 misji) w które możesz ingerować - ukraść pacjenta, wsiąść do metra nie płacąc biletu - i żeby świat na to reagował komentował (gdyby nie Silverhand dałbym grze 2.5/10 za grafike), to bym zagrał :)
Szkoda że nie ma NG+, drugi raz ograłem, wczoraj odpaliłem pokręciłem się trochę i czekam na DLC.
Plany na przyszłość
nowe umiejętności w drzewkach rozwoju;
bardziej immersywne Night City;
przerobiony system policji.
Czyli najważniejszych rzeczy którymi gra była promowana nadal nie ma w nowej aktualizacji.
Cóż, wszyscy się chyba zgodzimy że idzie im to wszystko zdecydowanie zbyt wolno ale też ciężko się nie zgodzić że zmierza to w dobrą stronę. Jest jakaś nowa zawartość, coś się zmienia w aktywnościach... Ta gra o płotce na automatach to ewidentny znak że zrozumieli że ta gra poza fabułą jest zupełnie wolna od aktywności/czynności pobocznych - poza zadaniowych, pocieszające są te zmiany oraz obietnica bardziej immersyjnego miasta.
Nie mogę się doczekać aż zagram w to po raz drugi ale do tego jeszcze daleka droga, mimo wszystko, to nigdy nie będzie TO ale jak dokończą swoje to na pewno będzie ta gra warta zachodu.
Czyli jak cena spadnie do 40-50 zł na Steam, to gra będzie już w pełni połatana i może nawet zaoferuje 50% tego, co zapowiadał Łżeprojekt RED.
Zagram kiedy w końca skończą tą grę, nieustanne beta test są męczące .
Jedyna sensowna nowa zawartość to gra o Płotce...według mnie lepiej jakby dali duże DLC ale Płotka też spoko
Po uruchomieniu gry można będzie pobrać „sejwy” z chmury - to chyba żart. Takie poprawki powinny być od razu po premierze. Jeżeli to w tym tempie będzie szło to dokończą grę właśnie w 2077 roku. Może im oto chodzi.
Via Tenor
Anime, aktualizacja, fabularny dodatek - grubo!!
A hejterzy tak tylko przemykają...