Mnie interesuje, kiedy Codemasters mają zamiar dać w końcu crossplay do F1...
Ogólnie to powinna być z tego afera a jest cicho jak makiem zasiał, może
Nie wiem, jak na rynek mogła wyjść gra, która nie ma crossplay nawet w ramach jednej platformy jaką jest PC. Gracze Origina nie mogą grać z graczami Steam, Codemasters zataiło tą informację, jej po prostu nie było a przyznali się gdzieś na forum jak gracze o to pytali.
Na daną chwilę wygląda to w ten sposób, że jeżeli masz wersje z Origina to możesz zapomnieć o multi bo jest martwe, ilość sesji jest minimalna a nawet do randomowych wyścigów rankingowych nie można nikogo znaleźć i najczęściej kończy się tak, że wiszę w lobby przez 15 minut czekając aż ktoś dołączy, żeby chociaż w dwie osoby się pościgać.
A terminów jak zwykle nie podają, w ogóle żadnych informacji na ten temat, poza tym, że "będzie w przyszłości".
Nie wiem jak wygląda AI w GT 7, ale nie wierzę że jest prymitywniejsza niż w FH 5. Przecież boty w FH 5 to kpina a AI jest na poziomie pierwszego Gran Turismo z 1998 roku.
A tak wgl, widziałem kiedyś filmik jak jeden z dewsów serii Forza chwali się jakimś rewolucjnym AI. Fajne rzeczy mówił, ale w FH 5 ten ich system nie działa.
EDIT: To ten filmik.
https://youtu.be/XB9lf7iJbRw?t=1
Korzystając z okazji, że zebrali się fani gier motoryzacyjnych: co jest dzisiejszym odpowiednikiem Colin McRae Rally 2.0? Taki udawany symulator rajdowy, w którym można ze znajomymi ścigać się na przemian przy użyciu kierownicy, ale nie trzeba martwić o zbyt realistyczne rozwiązania typu dostrajanie parametrów samochodu milionem suwaków i zużywające się opony.
Ponadto 7 lipca powitaliśmy ostatni pojazd z DLC wchodzący w skład Przepustki samochodowej – Nissana 370Z Nismo z 2019 r.
Wolałbym nowego Nissana Z, ale najwidoczniej Sony ma na niego jakąś wyłączność pod GT7.
Do tego dochodzi sążnista aktualizacja, która wprowadza rozmaite ulepszenia w rozgrywce i grafice, np. poprawia model jazdy w określonych pojazdach (rajdowych i wyścigowych) i określonych warunkach (wilgotnych), a także odblokowuje (wreszcie) 60 klatek na sekundę na konsolach PS5 i Xbox Series X.
Przecież ta aktualizacja na PS5 i XSX to jeden wielki żart. Przykład jak tego w ogóle nie robić.
Gran Turismo robi z siebie posmiewisko od premiery GT Sport kiedy stalo sie jakims always online shitem (wyłącza serwery i gry nie ma, nawet sejwa nie zrobisz, taki szajs nawet nie ma szansy kiedys stac sie retro) i stawia na multiplayer jak jakas darmowka z internetu zamiast byc (jak wczesniej) holdem dla motoryzacji i jego muzeum i godnym propagatorem w branzy gier.
Ostatnie GT to byla 6 część na PS3. Te nowsze to szajs i Forza Motorsport wciaga je nosem w sumie juz od 4 części.
Chyba graliśmy w inne WRC bo grałem w 7 i 8 oraz w V-Rally i niestety ale model jazdy w WRC to kupa w porównaniu do Dirta Rally 1/2. V-Rally z racji żę to zręcznościowa nie bede już krytykować. W Solar Crown pewnie dostaniemy to samo kupsko. Podziekuje.
Gran Turismo 7 znów się wygłupiło
zamiast dawać jakiś ustawiany wyścig, niech postawią 5 zaproszonych jutuberów i 5 ich SI w tych samych bolidach, wtedy zobaczymy jakie te Sophy jest dobre XD
Czy gdyby GT wyszło na premiere w ps+ albo było f2p to nie było by takiego narzekania?
Z tą AI w GT7 to faktycznie kpina. LOL, co za realistyczne ścinanie po trawie i wysokich tarkach. :D
A MotoGP 21 czy 22 to bardzo solidne gry, zresztą podobnie jak poprzednie odsłony serii - 19, 18, 17... OK, nie są idealne, każda ma jakieś swoje bolączki - ale bardzo przyjemnie się w to gra.
Skoro jest okazja zarobić na reskinach, czemu tego nie robić? Zresztą zestaw torów musieli dać nieco inny (Estoril i Donington), więc jakieś nowości są :)
BTW - przy okazji motocykli jak zwykle z całego serca polecam gorąco MXGP. Na pewno 2019, ale ponoć 2021 jest równie dobre.
Jeszcze zapomniałeś o "a" po przecinku w tytule...
Muszę wziąć w obronę Sophy w tym przypadku. Jasne, pokazane nagranie to żaden powód do dumy dla projektantów rozwiązania - bardziej traktowałbym je jako taką dokumentację aktualnego stanu prac na SI. Nie można jej jeszcze z pewnością nazywać "inteligentną", ale trzeba oddać, że umie robić użytek z otrzymanych danych, by wykonać zadany cel.
Poczekałbym na dalsze postępy i zobaczył, czy z czasem autorom nie uda się osiągnąć założonego celu. Kluczowe tutaj będzie znalezienie złotego środka, żeby rywalizacja z takim przeciwnikiem była jak najbardziej "ludzka" i sprawiająca satysfakcję.
Tak, nigdy dość wypominania potknięć studiu Polyphony Digital…
Źródło: https://www.gry-online.pl/newsroom/gran-turismo-robi-z-siebie-posmiewisko-tdu-jest-niesmiale-motoprz/ze225bc
Kolejny dzien, kolejna okazja na jebanie Polyphony, co nie? Masz jakis uraz do nich czy jak?
Jak tam boty w FH5, ktore lamia wszelkie prawa fizyki na najwyzszym poziomie trudnosci?
Nie nazwał bym tego chamskim ścinaniem zakrętów tylko wykorzystywaniem tracklimits które są niestety tak ustawione na tym torze w GT Sport , a prosi robią dokładnie tak samo bo całą sztuką jest znalezienie optymalnego toru jazdy wciąż trzymając się ograniczeń toru
Pośmiewisko to ty robisz z siebie pisząc takie bzdury o GT7 panie Mysiak. "Gonienie króliczka" to świetny sposób na wyścigi w singlu bo jest co wyprzedzać. A jeśli chodzi o przejazd tego "bota", to co jest dziwnego, że można ustawić parametry przejazdu i limity na maksa? Już w pierwszym Quake były boty co trafiały cię rakietą ZAWSZE, nie ważne jakbyś skakał. Dlatego panie Mysiak - ogarnij się