Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość Starfield - znamy długość wątku głównego. Inne gry Bethesdy w tyle

15.06.2022 11:09
6
1
odpowiedz
Weyar
25
Chorąży

Fallout 3 będzie miał 200 zakończeń

15.06.2022 09:13
1
zanonimizowany1359977
9
Senator

Blagam tylko o dwie rzeczy:
-brak obowiazku budowania i zbierania smieci po calej mapie jak w Fallout 4 (jak bedzie dobrowolne to ok)
-brak glupiego marnotrastwa czasu gracza na grind. Niech fabula i questy beda skorelowane z levelowaniem, zeby grac nigdy nie poczuł, ze jest za slaby, o scianie leveli juz nie wspominając.

Po czym poznac brznadziejnie przemyslana i napisana grę? Po tym, ze idziesz, idziesz a tu nagle mobek ma wyzszy level niz Ty i robi sie trudny.
Po czym poznać dobra gre? Ze wyzwanie jest tak stonowane, ze nawet nie wiesz, ze twoj przeciwnik ma jakis tam level.

Albo systen Gothica, recznie ustawiasz w okreslonych miejscach mocniejszych przeciwników i wróć kiedy bedziesz lepszy, albo wykombinuj jak ubic mocnego przeciwnika i dostaniesz za to duzo expa i zasobu w nagrodę.

Mnie odrzuca glupi system sztucznych leveli i odechciewa siw grac.. największą wada Wiedzmina 3 bylo to, ze byle straznik miejski byl silniejszy niz Dziki Gon. Cale wczucie w grę szlag trafiał.

15.06.2022 09:17
2
odpowiedz
3 odpowiedzi
EuzebiuszSZ
5
Pretorianin

Szkoda, że premiera dopiero w 2024.

15.06.2022 09:57
4
odpowiedz
1 odpowiedź
zanonimizowany935386
37
Generał

Super, 1000 planet i 40 godzin wątku głównego... w momencie gdy w Skyrim miałem kilka kilometrów kwadratowych terenu i wątek główny zajął mi chyba z 15 godzin, więc to 40 trzeba jeszcze przeskalować.
Inna sprawa że te wątki są zwykle strasznie płytkie i dopiero dodatki z bardziej skondensowaną fabułą potrafią zainteresować (mam wrażenie że Becia ma zupełnie inny team zajmujący się dodatkami).
Jeśli Beth znowu pójdzie w ilość a nie jakość, to chyba odpuszczę sobie zakup, przynajmniej do czasu jakiejś edycji z dodatkami i odpowiedniej ilości modów, bo latanie po tym świecie, dla samego latania nie jest dla mnie.

15.06.2022 11:25
7
odpowiedz
1 odpowiedź
BlackTone
36
Generał

Nie mogę się doczekać oglądania 1000 razy ekranu ładowania łądując i startując z planety

15.06.2022 14:54
Hagetaka
9
odpowiedz
Hagetaka
7
Generał

Todd nic nie mówił o "potężnym wątku głównym". Jak zwykłe jaja sobie robią. Budowanie fundamentu do śmiania się w przyszłości.

post wyedytowany przez Hagetaka 2022-06-15 14:55:55
15.06.2022 23:06
17
odpowiedz
1 odpowiedź
MalFeusz
1
Junior

znowu te jebane reklamy zlodziejaszkowe

16.06.2022 06:33
19
odpowiedz
Nomadd
35
Pretorianin

Szczerze mówiąc, to może zająć i 200h, tylko co z tego jak wątki fabularne Bethesdy wyglądają jak ze strony generatorfabuły.com?
Jest ktokolwiek na świecie, kto serio uważa, że te wątki fabularne są warte śledzenia?

16.06.2022 14:49
Lucand
21
odpowiedz
Lucand
110
Pretorianin

Warto wspomnieć, że Todd ma gatkę jak sprzedawca używanych samochodów, więc nie warto odnosić się zbyt dosłownie do jego komentarza. Z rzeczy które wychwyciłem w tych materiałach i budzą spore obawy:
-umiejętności dają tylko premie w stylu + 10% do obrażeń, nie widzę nigdzie perków, poza 3 traitami wybieranymi podczas tworzenia postaci
-model strzelania wydaje się być mega płytki, brak widocznych efektów trafienia przeciwnika
-ilość kosztem jakości, świat gry będzie w większości proceduralnie generowany, a co za tym idzie questy również
-mimika twarzy wygląda, że dalej kuleje w porównaniu do innych gier AAA
-ogólnie nie zapowiada się na grę która miałaby być potem benchmarkiem dla innych tytułów

16.06.2022 22:25
22
odpowiedz
1 odpowiedź
tynwar
86
Senator

DidymosGames
Z wieśkiem to racja, ale trzeba przyznać, że i tak w sumie dobrze, że tak jest. To oznacza pewien realizm. Potwory mają podbijane lvle, ale to po prostu oznacza tylko, że realnie i tak nic nie rozwiniemy za bardzo wiedżminem, bo nie ma jak, gdyż

spoiler start

Geralt z założenia na tym etapie jest już bardzo silnym i bardzo dobrze rozwiniętym i niemal najpotężniejszym wiedżminem na świecie. Już za wiele silniejszy nie mógłby być.

spoiler stop

Druga sprawa, to strażnicy to są jednak inny typ. Wiedżmin nieżle radzi z ludżmi, ale to jednak nie jest jego bajka i specjalizacja, bo jego specjalizacja w walce to walka z potworami i ich eksterminacja. A strażnik? Też jakoś musi radzić z potworami, ale jednak musi przede wszystkim radzić z innymi ludżmi. A może strażników właśnie trenują pod kątem walki z innymi potężniejszymi ludżmi niż normalnymi jak magowie, wiedżmini i podobni im? Bo jak wyjaśnisz

spoiler start

pogrom wiedżminów

spoiler stop

, będący istotnym zdarzeniem?

16.06.2022 23:12
23
odpowiedz
Serge89
61
Chorąży

Typowe bajeczkowe cyferki od Bethesdy. Miliony zadań, tysiące planet, potężny główny wątek. A później przychodzi premiera i okazuje się że z wielkich zapowiedzi są puste, nieżywe tereny, sztuczne wydłużanie wątku przez bieganie i powtarzalne aktywności oraz kupa bugów do naprawienia przez moderow. Ale widocznie marketingowo działa.

15.06.2022 10:08
Mówca Umarłych
5
odpowiedz
1 odpowiedź
Mówca Umarłych
125
Pan Milczącego Królestwa

Bethesda miała również okazję przygotować najwięcej ręcznie projektowanej zawartości w swojej historii. z czego i tak nic nie wynika. Równie dobrze mogli przygotować o 1 więcej niż do tej pory i też zakwalifikuje się to do przytoczonego opisu, co w odniesieniu do rozmiarów świata gry może okazać się niewystarczające.
Druga sprwa to rozmiar przygotowanych ręcznie lokacji.
Trzecia - jakość (oprawa audio-wideo, artyzm, zróżnicowanie, wypełnienie otoczenia zawartością, itp.)
Czwarta - zawartość interakcyjna (zadania, rozmowy, czynności dodatkowe).
Oby nie wyszło to jak w Mass Effect - puste przestrzenie z kilkoma bieda- punktami do sprawdzenia.
**************
Ta gra wzbudza we mnie sporo mieszanych uczuć.
Z jednej strony dodaje to czego zawsze brakowało mi w serii Mass Efect jak np. walka i eksploracja w przestrzeni kosmicznej czy większe możliwości dostosowania statku.
Z drugiej zaś może pojawić się wszystko to co w RPGach Bethesdy mi się nie podobało - kiepskie historie, drętwe dialogi, nijakie postacie, brak dynamiki i zróżnicowanych ujęć kamery w rozmowach (festiwal gadających głów właściwościwie już jest potwierdzony, o zgrozo), ilość nie idąca w parze z jakością.
Cieszy możliwość tworzenia własnej załogi ale wątpię, by trafiały się tam postacie na wzór tych z Mass Effecta (z własnymi historiami, zadaniami i dialogami).
Przeraża wizja nadmiernej potrzeby gringowania i farmienia.

post wyedytowany przez Mówca Umarłych 2022-06-15 11:08:47
15.06.2022 15:39
11
odpowiedz
tomzkat
104
Konsul

Szkoda ,że premiera dopiero w 2025 i to w grudniu

15.06.2022 15:49
😂
12
odpowiedz
1 odpowiedź
Piotrek.K
203
... broken ...

40 godzin watku glownego przy "TYSIONCU PLANETUF DO ZWIEDZENIA"?!?!

No nie postarali sie

15.06.2022 21:54
15
odpowiedz
zanonimizowany1132483
40
Centurion

''Todd Howard zdradził''

I koniec czytania.. xD

15.06.2022 22:51
16
odpowiedz
3 odpowiedzi
Luzaza
56
Centurion

Jeśli te questy będą tej samej jakości jak te w Skyrim, Failout 3 czy F4 to ja odpuszczam. W sumie, to jedyną grą od Bugthesdy w erze "post-Morrowind" która miała jakieś ciekawe zadania, był Oblivion (ale tylko te gildyjne i z dodatku, reszta była równie mizerna).

16.06.2022 00:35
18
odpowiedz
marcin08
77
Pretorianin

Ciekawe jak ten świat będzie wyglądał w praktyce. Chodzi mi o wielkość. Wolałbym, żeby było 5 rozbudowanych planet, na których można coś robić niż 1000, na których nic nie będzie albo będę musiał zwiedzić 1/10 tylko po to, żeby zdobyć ulepszenia lub inne pierdoły. Chyba że będą rozwijać grę w przyszłości i zostawiają sobie miejsce :)

16.06.2022 09:08
😃
20
odpowiedz
2 odpowiedzi
Pabloninho
24
Pretorianin

Fabuła do 40h. Hmm... Nie jest to aż tak potężna długość. Kilka gier ma więcej, ok. 50h ma w3, rdr2, elden ring, ac valhalla i odyssey itp.
Moim zdaniem przy takiej dużej grze, długo tworzonej, to nie ma czym się chwalić.

17.06.2022 14:54
Barklo
24
odpowiedz
1 odpowiedź
Barklo
121
Generał

Ja tam wolę mniejszy świat a bardziej skondensowany , z różnymi ciekawymi aktywnościami i rozbudowanymi zadaniami a nie pierdyliard planet i nudy . BTW 40h na sam wątek główny to też szału nie ma .

15.06.2022 14:57
UrBan_94
😂
10
odpowiedz
1 odpowiedź
UrBan_94
43
Geralt z Rivii

Zamiast się cieszyć, to ja się bardziej martwię tą długością wątku głównego.

15.06.2022 19:11
13
odpowiedz
1 odpowiedź
toyminator
81
Senator

Zagram w to, ale jak zejdzie poniżej stówki. I jeśli Skyrim z dodatkami, prawie na 100% zajął mi 215 godzin, to jestem pewien, że tutaj spędzę 300. Nowy rekord na grę single, nie będącą symulatorem(bo tutaj jednak prym wiedzie ETS2 i ATS) Na razie rekord to Skyrim. ALE nie grałem jeszcze w Wiedźmina 3 i RDR2.

15.06.2022 19:48
TraXsoN
😂
14
odpowiedz
5 odpowiedzi
TraXsoN
123
Generał

Jak widać ludzie niczego się nie nauczyli, 76 niby pokazał jakim oszustem jest todd ale znów widzę zachwyty jego kłamstwami XDD

15.06.2022 12:30
8
odpowiedz
4 odpowiedzi
skorp_
52
Pretorianin

"Biorąc pod uwagę informacje z serwisu How Long To Beat, przejście The Elder Scrolls V: Skyrim – Special Edition zajmuje minimum 25,5 godziny." xD
Przejście głównego wątku, olewając kompletnie wszystko inne, zajmuje lekko ponad godzinę, w końcu to ledwie 20 questów, a i tak najwięcej czasu zajmuje przejście z punktu A do punktu B.

15.06.2022 09:21
sasuke284
👍
3
odpowiedz
2 odpowiedzi
sasuke284
87
Fleshless
Image

->

post wyedytowany przez sasuke284 2022-06-15 09:30:43
Wiadomość Starfield - znamy długość wątku głównego. Inne gry Bethesdy w tyle