O. Nareszcie ktoś zauważył, że design strojów w grach się liczy. Jak dla mnie to jeden z najbardziej kluczowych elementów budujących klimat gry, o którym nikt prawie nie wspomina w recenzjach.
Co jak co, ale te stroje faktycznie super wyglądają. Trochę to wygląda jakby brali najlepszę stoję z kilkunastu różnych settingów tworząc taką cudownie zróżnicowaną garderobę.
Jedne z lepiej wykonanych strojów jakie widziałem w grach. Dużo szczegółów i różnych elementów. Jest na czym oko zawiesić i to nie tylko na głównej bohaterce.
Jest chyba nawet lepiej niż w TLoU 2.
mam nadzieję, że ta gra wyjdzie kiedyś na PC - ale nie dlatego, by ktoś tworzył jakieś durne mody (bo Aloy brzydka nie jest), ale po to, by normalni gracze mogli pozachwycać się tą grafiką. podoba mi się to przywiązanie do szczegółów, stroje prezentują się super. jeśli rzeczywiście jest lepsza od jedynki to warto czekać :)
Mam w DL2 przegrane kolo 100h i troche mam spaczony umysł bo grając w Horizon nawet nie chce mi sie wspinać bo wspinaczka to tragednia (wg mnie). Ale im dłużej gram w horizon tym mniej mi sie chce wykonywać wszystkie znajdzki i poboczne aktywności i chyba gre ukoncze poprostu "liniowo" wykonując tylko głowne misje.
Autor pisze że nie chce spoilerować jedynki, po czym rzuca największy spoiler z gry...
O wreszcie jakiś ciekawy temat, ogólnie w przypadku wielu gier można napisać naprawdę dużo o modzie, czy architekturze i aż coś takiego prosiłoby się o własną serię takiej publicystyki... szczególnie gdy na GOLu panuje ostatnio moda na typowe, nic nie wnoszące klikadła.
BTW 20 łapek w górę i 90 w dół... odszczekuje, GOL wie co robi pisząc swoje wysrywy... idealnie pasują do czytelników.
Ja bardzo zwracam na modele ubrań, broni czy budynków. Dlatego cenie sobie jak w grze jest narzędzie do podglądu takich elementów. Po przejściu większości takich gier często używam skryptu, który dodaje do ekwipunku wszystkie przedmioty. Później sporządzam masę czasu na przeglądaniu modeli. Lubie też zbierać wszystko co leży na ziemi. Wygląd nawet zwykłych rzeczy może zaskoczyć. Takie kubki termiczne w CP2077.
Coraz więcej gier ma fajne opcje przeglądania modeli, ale często zdarza mi się wypakowywać modele, by później przeglądać je w programie 3D.
Oseramskie rządzą, mogliby być kowalami w Wiedźminie :)
*(tylko książki, polskie produkcje)
No i jeśli chodzi o jakość grafiki, to oni odrobili pracę w kontekście ukazywania się tytułu jeszcze na starszych konsolach
Mam pytanie. Kiedy wchodzę w zakładkę misje-znajdźki, mam relikt i odkryj pochodzenie ozdoby mam jako nie odkryte, znalezione tak. Jak mam znaleźć pochodzenie? Czy to w dalszym czasie, czy coś pominąłem? Teraz właśnie odkryłem Visca Point: beznadzieja
Czy ktoś na ps5 ma też ten problem ze jak ustawia większe spowolnienie czasu przy włączeniu koła wyboru broni, to wtedy bardziej zamula owe koło? Tzn akcja drazka podczas najeżdżania na bronie nie jest już tak responsywna oraz ikonka tworzenia amunicji klatkuje. Tryb performance uzywam
A ja to bym chciał, żeby dało się zmieniać uczesanie Aloy, te jej wysoko ułożone dredy zawsze mnie irytowały :<
Szalenie mi się podoba, że wystarczy iż tylko spojrzysz na bohatera, natychmiast wiesz, do jakiego plemienia należy. Ta gra wygląda tak pięknie!
Mam problem z grą po patchu 1.06
Jestem w Misji NASIONA PRZESZLOSCI, Mam spotkać spotkać z Varlem w Bazie. Jednak gdy wchodzę do bazy drugie drzwi są nieaktywne. Próbowałem wejść od drugiej strony i jest tak samo, nie mogę zacząć żadnej innej misji, ponieważ są oznaczone jako Nieaktywne. Miał ktoś podobny problem?
Myślałem, że czasy gdy każda kobieca postać w grach konkurowała z przerysowaną do granic panną Croft minęły i ludzie zaczęli bardziej zwracać uwagę na inne aspekty. Aloy nie jest i nigdy nie była kreowana na sex bombę, ot mocne 6/10 ale jak spojrzymy na charyzmę i osobowość, zwarzywszy na to co przeszła. Tu dla mnie ma 9/10.
tak dopowiem od siebie, nie mam nic do okrągłych buź pań, wszystko jest naturalne, i tu własnie u alloy nie jest. graficy chcieli zrobić z niej osobę o okrągłej buzi i ok bo takie twarze są ale genetycznie okrągłe i widać że to normalne, ale jest inny typ twarzy okrągłej która jest większa po efektach szybkiego utycia, twarz wygląda wtedy jak napuchnięta a nie okrągła, wygląda jakby utycie nastąpiło szybko i miało prawo zejść po przejściu na dietę i tak wygląda aloy. Nie ma naturalnej twarzy pyzatej naturalnie tylko dosłownie jakby spuchła w tydzień po żarciu ... albo jakby trzymała w tyłku mega bąka i nie mogła wypuścić
po prostu jest tragiczna w nowym wydaniu, spuchła okropnie, nie wspomnę o włosach i kształcie ich łączenia z czołem bo to chyba jeszcze gorsze
Mam tylko nadzieję, że jak ta gra wejdzie na PCty to pierwszy mod, jaki powstanie to będzie to mod zmieniający tę pyzę na nieco bardziej przypominającą Alloy z pierwszej części.