Tylko o jeden punkcik więcej od Battlefielda.
"na której cieniem kładą się notoryczne przycięcia"... no to ... z taką optymalizacją. Ktoś, kto pisał ten artykuł, sam sobie zaprzecza.
Że co?
+ stabilne działanie;
+ zadowalająca optymalizacja...
- ...na której cieniem kładą się notoryczne przycięcia (na szczęście da się je złagodzić, włączając DLSS lub FidelityFX);
To działa dobrze i stabilnie czy się przycina? Obie opcje nie mogą być prawdziwe
+ sterowanie dobrze przystosowane do klawiatury i myszki;
- w sterowaniu znajdzie się parę drobnych zgrzytów.
To zastanówcie się czy sterowanie dobre czy jednak są jakieś zgrzyty?
"Core i5-9400, 16 GB RAM-u i kartę graficzną GeForce RTX 2080" Za ten hajs można by kupić z 3 ps4 pro a gra ledwo trzyma 60 ramek w rozdzielczości ps4, 1080p. Optymalizacja leży i kwiczy, dużo nowsze DG na tym sprzęcie spokojnie działa w 4K.
Co to w ogóle za recenzja?
W plusach chwalona jest optymalizacja a potem zaraz informacja że jest słaba i trzeba się ratować DLSS/ FSR
To samo z sterowaniem, sami sobie zaprzeczać.
Jednym słowem port jest do dupy tak jak sterowanie i optymalizacja.
Karta za 6 kafli, nie trzyma nawet 60 fps w fullHD...
ale w praktyce God of War na PC wygląda bardzo podobnie jak na PS4
Pięciokrotnie droższy sprzęt, czterokrotnie droższa gra, wydana po latach, podobna oprawa.
Jest się z czego cieszyć xD
"zadowalająca optymalizacja....na której cieniem kładą się notoryczne przycięcia (na szczęście da się je złagodzić, włączając DLSS lub FidelityFX);"
Litości to żadne nie rozwiązanie tylko pogorszenie jakości gry
Zadowalająca optymalizacja w plusach a z tekstu recenzji wynika, ze wydajność jest bardzo słaba...
40fps na 1060 która jest rekomendowana do gry. No super. Warto było dać te 8/10. Brak różnicy w grafice świadczy o słabym porcie. Dobrze, że chociaż zmiana tych opcji dodaje kilka klatek.
I jeszcze robicie artykuł pochwalny do słabego portu, w którym jeszcze bezczelnie porównują to do death stranding którego port był idealny z toną opcji, czy horizon zero dawn które na dobrym sprzęcie wygląda cudownie i przebija konsole:
https://www.gry-online.pl/opinie/god-of-war-pokazuje-ze-da-sie-zrobic-porzadny-port-na-pc/z6d0b
how dare you :D
A potem mi ktoś powie, że recenzje nie są, nie były i nie będą kupowane.
Przehypowany średniak, ale to jest moje zdanie. Tak czy siak dobrze, że jest na PC.
Jezu, jakie rozczarowanie. Brzydka grafika, tnie się i spartolone sterowanie. Może kiedyś w jakimś bundlu kupię.
Już lepiej zajmijcie się pisaniem newsów na cały etat o tym, że pokimane puściła bąka.
W przypadku dużych wydawców zero jakiejkolwiek rzetelności.
Bardziej żenująca była tylko "recenzja" Read Dead Redemption 2 na PC, gdzie się przestraszyliście rockstara i zrezygnowaliście z oceny.
Tak BTW teraz patrzę i widzę, że już nie ma nawet samej recenzji wersji PC bez cyferki xD
No proszę a na PS5 cały czas stabilne 60 fps, zero przycięć czy kaszlu. Nie ma co ukrywać że te wszystkie porty są o kant dupy potłuc. Co do sterowania M+K to chyba tylko przy celowaniu z Lewiatana mogę się zgodzić że będzie łatwiej. Nie wyobrażam sobie ogarnięcia na klawiaturze tych wszystkich kombinacji ciosów i odpalaniu umiejętności przy jednoczesnym nawalaniu wszystkiego co się pod rękę nawinie.
PS. Ogólnie świetna gra ale w moim osobistym rankingu nic nie może podskoczyć serii TLoU. A tego wciąż na PC nie ma.
Jest to pierwszy God of War, który w końcu się ukazał na PC po tylu latach. Nie wliczając w to emulatory, oczywiście. ;)
Skoro różnica w ocenach między Battlefield 2042 7/10 a God of War 8/10 jest tak niewielka to z tego wynika, że albo obie gry są dobre albo obie złe??? XD
Czyli tradycyjnie jak Ubiszit. Byle jaki port żeby tylko działało.
Po większej weryfikacji opinii i recenzji ewidentnie dostaliśmy standardową premierę na PC, losowa optymalizacja cholera go wie od czego uzależniona i zapewne na premierę niektórzy przejdą grę nie widząc jakichkolwiek problemów na średnich PC-tach, a będą i tacy co na sprzęcie za tysiące będą widzieć ścinki które znikną po wydaniu 1/2 pacza specjalnej troski bo deweloper wreszcie ogranie ich przyczynę
Może i fajnie wygląda, grafa robi wrażenie. Ale sama gra taka sobie. Jak nie mogę przeskoczyć z jednego małego wzniesienia na drugie - bo gra mnie z automatu kieruje na wybrane ścieżki to lipa. Widocznie slashery to nie moja bajka.
Przeszedłem 2 razy na ps5 ale wielu z was się zawiedzie i przekona na własnej skórze ze gry od Sony maja zawyżane oceny
Kogo mam pozwać za napis "tylko na playstation"? Słownik synonimów na pierwszych miejscach podaje: jedynie, wyłącznie. Nie trzeba być błyskotliwym prawnikiem, by to wygrać. Po drugiej stronie jest jednak chciwy gigant.
Na co wam te opcje ,jak gra wymusza TAA ,czyli jeden wielki blur .Kratosa nawet nie bedzicie widziec.
Odnośnie przycięć - proponuje od razu wrzucić grę do wyjątków w Windows Defender. Jak ręką odjął w każdej grze, w której taki problem występował.
Z liczb FPS podawanych dla GTX 1060 wg mnie wynika, że gra działa chyba podobnie do Horizon Zero Dawn? (w Original Preset) Jeśli tak, to jest to daleka droga do poziomu Death Stranding (choć wciąż znośnie).
Notorycznie zdarzały się bowiem mikroprzycinki i chwilowe spadki wydajności
Tak wspominam ostatnie spotkanie ze Star Citizen Alpha 3.x
swietna gra co tu duzo mowic, fajnie ze jest na PC i z checia ogram na piecu teraz. Optymilizacja, HOrizon tez do luftu byl na starcie, potem go polatali i gralo sie naprawde dobrze. Zakladam, ze w tym przypadku bedzie identycznie.
Tu jest fajne wideo z klatkarzem na GTX-ach od 1050 do 1080Ti
Na GTX 1070TI będę miał 80 fps+? Jak tak, to o.k :)
Subiektywnie wersja konsolowa wygląda wizualnie lepiej bo lepsze cienie na PC spowodowały że większość scen ukryła fantastyczną paletę kolorów w wersji znanej z konsol. Różnice w jakości tekstur są minimalne wręcz nie do zauważenia największy plus to możliwość grania w innym formacie obrazu. Co oczywiście nie zmienia faktu że pojawiło się już masę fajnych screenów pctowych ;)
Według mnie ten port jest super . Sam nigdy nie miałem do czynienia z tą serią gier gdyż nie posiadam ps4 . Grafika świetna . Cieszę się że sony zrobiło tego porta .
Mam mieszane uczucia, za mną dopiero 3 godziny gry, gram powoli.
Grałem bardzo dawno temu w którąś część God of War u przyjaciela, na PS3 chyba, nie za długo. Czułem moc głównego bohatera, był istnym GigaChad'em. Człowiek demolka, samiec alfa.
Nie oglądałem żadnych recenzji tej części gry, gdy była premiera na PS4, bo po cichu liczyłem na to, że ukaże się kiedyś na PC (tak samo z innymi exami na konsole Sony).
Gram na trzecim poziomie, bodajże "wyzwanie". Nie czuję mocy postaci, stając przeciwko wrogom mam wrażenie, że Kratos ma z nimi w miarę wyrównane szanse jeśli chodzi o ilość zadawanych obrażeń w stosunku do otrzymywanych obrażeń.
Grafika mogłaby być lepsza, szczególnie tekstury. Mam bardzo mocny komputer i miewam spadki wydajności z 100-120 klatek (przeważająca ilość) do 65-70 (rzadko, ale zauważalnie, odczuwam ten spadek płynności i wytrąca mnie z immersji). Dodatkowo momenty, w których pojawiają się te spadki klatek wydają się niezbyt adekwatne do tego, co widzę na ekranie.
Mam mieszane uczucia, myślałem, że czeka mnie opad szczęki lub chociaż zachwyt tym tytułem od pierwszych minut. Fakt dobrze zrobionego dubbingu i historia, która mnie zaintrygowała każą mi myśleć, że grę przejdę i wtedy też ją ocenię, i opiszę bardziej szczegółowo moje wrażenia na tym portalu.
Do osób, które już to ograły - czy próbowaliście najłatwiejszego poziomu trudności? Wybranie go sprawia, że bardziej czuć moc Kratosa? Może niepotrzebnie wybrałem ten trzeci. Chciałem zbalansowanego wyzwania na dalszych etapach gry.
Jedna rada dla tych co grają pierwszy raz. Róbcie zadania poboczne. Gra naprawdę wtedy dużo zyskuje. Pierwsze przejśćie z plarynką na ps4 zrobiło na mnie mega wrażenie. Jak za drugim razem, po ponad 2 latach od pierwszego, zrobiłem sobie pobieżnie tylko fabułę to czegoś mi tam cały czas brakowało...
Poczekam na więcej testów. Jak będzie słabo hulać na i7-7700k z 1080ti to ogram na PS5. W sumie nie wiem nawet czemu czekam na tę premierę, skoro gierka kisi się w bibliotece. No ale cóż, tak czy siak brawa za kolejny ex na pecetach.
widać sztuczki zastosowane przez studio Sony Santa Monica, by PS4 udźwignęło grę.
Co nie jest wytykane gdy gry Sony są recenzowane na PS tylko są same zachwyty nad tym jak te gry wyglądają, a wyglądają tak, że wersja na PS4 tego GOW-a wygląda teraz jak kupa gdy mamy wersję na PS5 i PC.
Horizon Zero Dawn u mnie na : Ryzen 5 2600, GTX 1060 6gb vram, 16 gb ram działał w oryginalnym presecie w miarę stabilnie. Widzę, że God of War będzie działać podobnie. Dobrze, że chociaż tak. W dobie pandemii szkoda wydawać pieniądze na upgrade karty.
Recenzje filmow, portow i dlc, niedlugo pewnie patchow i wszystkiego czego sie da byle nie nowych, malo popularnych gier.
Być może recenzent testował grę bez żadnych patchu/aktualizacji. Tym bardziej jutro wychodzą nowe sterowniki do NVIDI i może też polepsza ilość klatek na sekunde.
Przecież to stara gra, każdy kto miał zagrać zrobił to już na PS.
8/10? No brawo. Na meta 93. Dobrze, że inne redakcję podchodzą z należytym szacunkiem do exa od Sony I to najważniejszego, to może kolejna część też zawita za 4 lata.